tegen de joden zijn onze jongens altijd zeer gemotiveerd dus 1-3 jwt
CBS
kuijt meende het altijd nog wel bronkhorst ook, rest heeft er bij feye weinig kaas van gegeten de laatste 10 jaar zovaak zie je het ook niet meer misschien een theo janssen nog en hier een daar een verdwaalde stads jongen maar goed....
Wij zijn Holands glorie
Trots van Nederland
Wij zijn superjoden
Schijt aan hand in hand
Joden winnen de beker
Joden winnen de cup
Joden winnen van de feyand
AFCA is onze club
Kan Anita niks kwalijk nemen, de Boer zet hem daar neer terwijl ie geen back is en niks met links kan.
vergeleken met dat verdedigen van anita zaterdag ken de boer ook een kerstboom links achter zette
Guidetti gaat stunten!
waarom zou je als shoarmaverkoper bij je man blijven ???
hij volgens mij niet 1x zonder pingel gescoord he?
Guidetti gaat stunten!