Partyflock
 
Forumonderwerp · 1122907
6133x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
- 23 oktober 12:30 -
 
Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
2 spitsen geblesseerd,
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2011 om 09:06:
appeltje eitje...


 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2011 om 22:40:
Ouderwets paks slaag voor de joden 0-5.


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 09:56:
Ja, maar de joden niet he. Je hebt er 2 nodig voor een topwedstrijd.


:lol:
Waarschuw beheerder
-1
Kelvin L. Den man van deng roden kaarten
 
Waarschuw beheerder
-1
11-1
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2011 om 21:50:
tegen de joden zijn onze jongens altijd zeer gemotiveerd dus 1-3 jwt


kuijt meende het altijd nog wel bronkhorst ook, rest heeft er bij feye weinig kaas van gegeten de laatste 10 jaar zovaak zie je het ook niet meer misschien een theo janssen nog en hier een daar een verdwaalde stads jongen maar goed....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2011 om 22:03:
weinig kaas


CBS
 
Waarschuw beheerder
-1
in feyenoord selectie zitten wel veel r dammers dus die zijn wel iets gemotiveerder , plus ze staan niet vaak boven ajax dus proberen ze misschien ook een gat te slaan
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
vent die hele selectie is bijna zwart dan is straks mellie ook nog een ekte ajaxied :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Danny Afca op zondag 16 oktober 2011 om 22:09:
CBS


Wij zijn Holands glorie
Trots van Nederland
Wij zijn superjoden
Schijt aan hand in hand
Joden winnen de beker
Joden winnen de cup
Joden winnen van de feyand
AFCA is onze club :bye:

flink geks mang!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2011 om 22:03:
kuijt meende het altijd nog wel bronkhorst ook, rest heeft er bij feye weinig kaas van gegeten de laatste 10 jaar zovaak zie je het ook niet meer misschien een theo janssen nog en hier een daar een verdwaalde stads jongen maar goed....


je dacht toch niet dat ik het meende :lol:
of ze nou tegen de joden of heerenveen moeten interesseert die spelers geen tyfes laatste jaren helaaas
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
daarom gasten als janssen van bronkhorst etc altijd wel kick wel belang van wedstrijden inzien en extra geven :D
 
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van 010ichiban op zondag 16 oktober 2011 om 22:13:
Wij zijn Holands glorie
Trots van Nederland
Wij zijn superjoden
Schijt aan hand in hand
Joden winnen de beker
Joden winnen de cup
Joden winnen van de feyand
AFCA is onze club


:lol:
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2011 om 22:09:
n feyenoord selectie zitten wel veel r dammers dus die zijn wel iets gemotiveerder


Doekkoe is de motivatie geen eer ofzo
 
Waarschuw beheerder
-1
denk dat ekte r dammers toch wel worden opgevoed met ajax haat
 
Waarschuw beheerder
-3
donateur
moet bijna wel maar goed hazes als ekte jood liep ook in een feye shirtje dus wat roellie zegt klopt alles voor de poen jwt
 
Waarschuw beheerder
-3
donateur
orgie van geweld goudvisje gaat helemaal los
 
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van NV010 op vrijdag 30 september 2011 om 10:01:
Uitspraak van Oja Joh? op vrijdag 30 september 2011 om 09:56:Ja, maar de joden niet he. Je hebt er 2 nodig voor een topwedstrijd


:respect:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 01:03:
denk dat ekte r dammers toch wel worden opgevoed met ajax haat


die tering bruins is ook Rotterdammer en die stond de laatste ajax - Feyenoord toen die t veld op kwam te gapen
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 05:02:
hoe je bek


Is geen goede zin he, ventje. (K)
Waarschuw beheerder
-1
vd Wiel weer terug, dus makkie, hij echt in grootse vorm!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van JWTT op maandag 17 oktober 2011 om 11:31:
vd Wiel weer terug, dus makkie, hij echt in grootse vorm!


gregory, neemt een team echt op sleeptouw jwt
 
Waarschuw beheerder
Hopelijk ook weer Ooijer in de basis, voor de broodnodige ervaring en rust.
 
Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
genieten met ooijer....

zetten ze beter ton ooijer dr in...:D

maargoed, zondag 4 punten los....herbstmeister here we come!!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 11:40:
ton ooijer


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JWTT op maandag 17 oktober 2011 om 11:31:
vd Wiel weer terug, dus makkie, hij echt in grootse vorm!


vergeleken met dat verdedigen van anita zaterdag ken de boer ook een kerstboom links achter zette
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 12:16:
vergeleken met dat verdedigen van anita zaterdag ken de boer ook een kerstboom links achter zette


Kan Anita niks kwalijk nemen, de Boer zet hem daar neer terwijl ie geen back is en niks met links kan.
 
Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 12:16:
vergeleken met dat verdedigen van anita zaterdag ken de boer ook een kerstboom links achter zette


kerstboom kan buitenspelval niet opengooien :D
 
Waarschuw beheerder
-1
4-4
 
Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 13:43:
Kan Anita niks kwalijk nemen, de Boer zet hem daar neer terwijl ie geen back is en niks met links kan.


zeker wel die haalde zijn niveau totaal niet :/ net als eriksen trouwens!


Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 12:16:
vergeleken met dat verdedigen van anita zaterdag ken de boer ook een kerstboom links achter zette


:lol:
Waarschuw beheerder
klassieker zonder uitvak is geen klassieker
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van JWTT op maandag 17 oktober 2011 om 14:11:
klassieker zonder uitvak is geen klassieker


eerder een klasZIEKer whahahahahhaahhahahahahahahaahhahhehehehehe :P:P:P:P:P:P:P;););)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 14:07:
4-4


21=5

bron: AAD 3000
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 13:43:
Kan Anita niks kwalijk nemen, de Boer zet hem daar neer terwijl ie geen back is en niks met links kan.


dat is toch geen reden om beerens maar 20 meter ruimte te geven, al is ie shoarma verkoper dan nog ken je bij je man blijven toch?
Waarschuw beheerder
-1
Guidetti gaat stunten!
Waarschuw beheerder
+1-2
ajax speelt wel beter op t moment , 3-1
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van NV010 op maandag 17 oktober 2011 om 15:15:
hattrick 3x penalty


:lol: hij volgens mij niet 1x zonder pingel gescoord he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 14:44:
dat is toch geen reden om beerens maar 20 meter ruimte te geven, al is ie shoarma verkoper dan nog ken je bij je man blijven toch?


waarom zou je als shoarmaverkoper bij je man blijven :S ???
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Mr. Cosovic op maandag 17 oktober 2011 om 15:20:
hij volgens mij niet 1x zonder pingel gescoord he?


nee alle 4 pingels :lol: