Partyflock
 
Forumonderwerp · 1122907
6024x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
- 23 oktober 12:30 -
Waarschuw beheerder
+1-3
1-3
 
Waarschuw beheerder
+1-3
(permanent verbannen)
parapapapapapabulyikin
 
Waarschuw beheerder
+2-2
(permanent verbannen)
lijkt mij een klus voor de Feyenoordboys!!

ps. Zou dit dan laatste jaar zijn zonder uit supporters?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
+3-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jan Linssen op vrijdag 23 september 2011 om 16:15:
leerdam


:respect:

[img width=179 height=145]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSXT0eXMWluXcY3FzO-VRTmS4rG4smfdnUlZQqV1UStWv8ONlMW7KVIgb9VFg[/img]
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2011 om 16:15:
ps. Zou dit dan laatste jaar zijn zonder uit supporters?


:no:
 
Waarschuw beheerder
+1-3
1-2 3x verhoeven jwt
 
Waarschuw beheerder
+4-1
appeltje eitje standaard
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2011 om 16:15:
ps. Zou dit dan laatste jaar zijn zonder uit supporters?


nee joh, ze verzinnen wel weer wat om een excuus te hebben om het niet door te laten gaan. zeker als ze weer liplezers in gaan zetten is dat niet zo moeilijk:')
 
Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)
moeten we spreekkoren doen met hand voor de mond... :x
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2011 om 16:38:
moeten we spreekkoren doen met hand voor de mond...


whehe
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2011 om 16:38:
moeten we spreekkoren doen met hand voor de mond... :x


liplezer heeft ook röntgenbril bij, overal wordt aan gedacht
 
Waarschuw beheerder
-4
tommy de vito aka joe pesci casino
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2011 om 16:31:
appeltje eitje standaard


Met Leerdam in deze vorm kennen jullie het dit jaar wel vergeten.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2011 om 16:15:
Zou dit dan laatste jaar zijn zonder uit supporters?


wat denk jezelf? ;)

Bij de kuip zijn pistolen getrokken, bij Ajax laat iemand een scheet op 410 en hoppa de burgemeesters en KNVB bedenken zich weer voor de aankomende 5 jaar...
 
Waarschuw beheerder
+1-2
Ouderwets paks slaag voor de joden 0-5.
 
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2011 om 22:40:
Ouderwets


4-1
Waarschuw beheerder
+1
2-1
Waarschuw beheerder
+1
5-1
 
Waarschuw beheerder
+1
10-0
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2011 om 22:40:
Ouderwets paks slaag voor de joden 0-5.


:roflol:
Waarschuw beheerder
+1-1
14-0
 
Waarschuw beheerder
Beetje spannende wedstrijd zou een leuke afwisseling zijn....
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Jan Linssen op zaterdag 24 september 2011 om 09:49:
Met Leerdam in deze vorm kennen jullie het dit jaar wel vergeten.


Als hij nu maar geen 3 wedstrijden krijgt:D
Vind Dani Fernandez te traag als back en zeker tegen die Boerrigter.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van David Connolly op maandag 26 september 2011 om 14:46:
Als hij nu maar geen 3 wedstrijden krijgt


ROTTERDAM - Feyenoord moet het één duel stellen zonder Kelvin Leerdam. De middenvelder werd zondag tegen AZ (2-1 verlies) met een rode kaart van het veld gestuurd.
Foto: ProShots Hij heeft een schikkingsvoorstel van de KNVB van twee duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk, geaccepteerd.

Dat maakte Feyenoord maandag bekend.

De schorsing betekent dat Leerdam de thuiswedstrijd van zondag tegen ADO Den Haag zal missen.

8)
Waarschuw beheerder
ajax is stom
 
Waarschuw beheerder
0-0

ajax wint geen topgames deze jaar
 
Waarschuw beheerder
+1-1
4-1

ajax - fey, al jaren geen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2011 om 11:55:
topgame


meer, helaas
Waarschuw beheerder
Dit jaar wel, wij killergoed nu jwz
Waarschuw beheerder
+3
PIsvee please no prato als het om klassieker gaat. jwz
Waarschuw beheerder
-2
hoop dat de kakkerlakkies winnen!
 
Waarschuw beheerder
-3
donateur
2-3
 
Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
appeltje eitje...
 
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van NV010 op dinsdag 27 september 2011 om 12:37:
Dit jaar wel, wij killergoed nu jwz


Ja, maar de joden niet he. Je hebt er 2 nodig voor een topwedstrijd.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 09:56:
Ja, maar de joden niet he. Je hebt er 2 nodig voor een topwedstrijd.


:lol: