-1 17 oktober 2011 19:23donateurUitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2011 om 21:50:▶Uitspraak van 010ichiban op zondag 16 oktober 2011 om 21:45:tegen de joden zijn onze jongens altijd zeer gemotiveerd dus 1-3 jwt waarom is dit verwijderd?
-2 17 oktober 2011 20:14donateurUitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 20:04:▶volgens mij geloven de feyenoord boys serieus op een stunt met hun 5e plaats vitesse en feye staan toch samen 4 en 5 en de joden 6e?
+1 18 oktober 2011 11:38(permanent verbannen)Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 20:14:▶vitesse en feye staan toch samen 4 en 5 en de joden 6e? Feyenoord staat 4e, en Vitesse staat 5e... Feyenoord heeft namelijk een veel beter doelsaldo
-1 18 oktober 2011 13:26Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 20:14:▶vitesse en feye staan toch samen 4 en 5 en de joden 6e? hier een taart, je hoeft hem niet te bakken alleen te vieren
-1 18 oktober 2011 13:27donateurUitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 oktober 2011 om 11:38:▶Feyenoord staat 4e, en Vitesse staat 5e... Feyenoord heeft namelijk een veel beter doelsaldo darfur
010ichiban +3 18 oktober 2011 15:44Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 19:23:▶waarom is dit verwijderd? mellie voelde zich bedreigd door deze woordeng jwt
Double Purple74 -1 19 oktober 2011 07:04Uitspraak van Rooie Roy op maandag 17 oktober 2011 om 20:14:▶gewoon weer een ouderwetse 0-3 aardig ouderwets zo'n uitslag inderdaad
NV010 -1 19 oktober 2011 09:00Uitspraak van Double Purple74 op woensdag 19 oktober 2011 om 07:04:▶aardig ouderwets zo'n uitslag inderdaad whahahahahahahahah
Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya 19 oktober 2011 12:56Uitspraak van Zondag gehaktdag op woensdag 19 oktober 2011 om 11:08:▶Ze winnen nooit van de joden Die zin is feitelijk onjuist
" Tbs'r op verlof " -1 19 oktober 2011 14:17Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 19 oktober 2011 om 14:01:▶ajaps hohohoho copyright van Kuijken
Simon Stokvis -1 19 oktober 2011 14:33Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 19 oktober 2011 om 14:17:▶hohohoho copyright van Kuijken ekskuuzee mwoah
-3 19 oktober 2011 14:33Cheerio cheerio In Amsterdam zingen we zo De gaskraan is lek en me neus zit verstopt Geeft allemaal niks We hebben Feyenoord geklopt Classics
David Connolly +1 19 oktober 2011 15:12Uitspraak van NV010 op woensdag 19 oktober 2011 om 14:36:▶jaap stam
lindaaatje -1 19 oktober 2011 18:41Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2011 om 14:33:▶Cheerio cheerio In Amsterdam zingen we zo Die versie gewoon nog nooit gehoord.
" Tbs'r op verlof " +1 20 oktober 2011 08:23Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 19 oktober 2011 om 14:33:▶ekskuuzee mwoah jwt beetje zelf bescherming, want als Kuijkie dat leest twoe aliek wholla gek hij word para bradda
_OZ_ -3 20 oktober 2011 11:46Echte rotterdammers bij feyenoord? Al die opgepakte sukkeltjes kwamen uit de provincie Echt vermakelijk, nu gaat een toerkie ook nog feynord spelen
NV010 +1 20 oktober 2011 11:48Uitspraak van _OZ_ op donderdag 20 oktober 2011 om 11:46:▶Echte rotterdammers bij feyenoord? Al die opgepakte sukkeltjes kwamen uit de provincie Echt vermakelijk, nu gaat een toerkie ook nog feynord spelen
NV010 +1-1 20 oktober 2011 12:06Uitspraak van _OZ_ op donderdag 20 oktober 2011 om 11:59:▶Wanneer kom je lkkr donertje bakken vor joodjes? Iets over analfabeten zei je toch?
Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya +1-1 20 oktober 2011 12:07Uitspraak van NV010 op donderdag 20 oktober 2011 om 12:06:▶Iets over analfabeten zei je toch?
_OZ_ +2-1 20 oktober 2011 12:14Hahahaha ben jij de koning hier tegenwoordig? Of moet ik zeggen de Emir of Sultan? Als ik jou zo zie denk ik maar aan 1 ding: http://youtu.be/JV_9-ExO19A Dag Abi Niet huilen he zondag?laatste aanpassing 20 oktober 2011 12:16
NV010 +1-1 20 oktober 2011 12:16Uitspraak van _OZ_ op donderdag 20 oktober 2011 om 12:14:▶Ongeldige bron voor film Dag hoor binkie