Partyflock
 
Forumonderwerp · 1122907
6010x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
- 23 oktober 12:30 -
 
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Lachuh ! :)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van mausan op zondag 23 oktober 2011 om 13:57:
zonder van der wiel zou ook al helpen


die is sleeeeecht patrick
Waarschuw beheerder
+2-3
clasie ekte held trouwens :respect:
Waarschuw beheerder
+2-3
kut joh... balen na een gelijkspel in de ufo maak je niet vaak mee. Mulder heeft gewoon 0 reddingen gemaakt, zegt genoeg.... gelukkig heeft hij niet veel te doen gekregen want vond hem in alles wat hij deed vrij onzeker overkomen vandaag. Jammer dat we het niet beter uitspeelden af en toe en niet de kansen afmaakten :( Maar toch zeer tevreden over het vertoonde spel (Y) niet verwacht.
Waarschuw beheerder
-2
Is dit de landskampioen 2010/2011...Ik ben zeer teleurgesteld in de speelwijze van AJAX.Waar blijft die gedrevenheid, waar blijft die overwinning op angstvoetbal, waar blijft die vechtlust met 11 man en niet pas met 10 man.Was AJAX nu beter dan tegen Zagreb :nee: Als die KaKKerlaKKen hadden gewonnen dan had AJAX het gewoon aan hun zelf te danken.Dit was geen ouderwetse vechtlustige klassieker, als we nog over een klassieker mogen spreken.
Waarschuw beheerder
-1
Voorafgaand aan de Klassieker zei Theo Janssen zin te hebben in de sfeer in het stadion, maar na afloop van de 1-1 remise reageerde de middenvelder erg teleurgesteld over de eigen supporters. De fans waren kritisch op het spel van Ajax en floten de eigen ploeg voortdurend uit. “Je mag je eigen ploeg best steunen”, mopperde Janssen voor de camera van Eredivisie Live.

De spelmaker had weinig goede woorden over voor de fans. “Ik moet zeggen dat ik het wel heel slecht vind dat ze ons in de rust al uitfluiten”, zei Janssen. “Bij de wissel van Greg (Gregory van der Wiel, red.) komt er vervolgens een cynisch geklap van hier tot Tokyo. Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het was minder gaat, is iedereen negatief. Dat vind ik heel slecht.”

“Je hebt vandaag gezien welk effect dat had op de ploeg. Iedereen had het er ook over in de kleedkamer. Wij moeten meer brengen, maar de supporters moeten ook meer brengen”, vervolgde Janssen, die merkte dat Ajax beter ging voetballen toen de ploeg met tien man stond. “Waarom het met tien man beter gaat weet ik niet. We moeten nu wel op zoek naar de oplossing, want op deze manier kunnen we niet doorgaan. We moeten punten gaan pakken, dit is waardeloos."

De kritische Janssen zette ook vraagtekens bij de speelwijze van Ajax: “Als de tegenstander ons onder druk zet, hebben we het moeilijk. Dan willen we blijven voetballen. Ik heb het gevoel dat we dat soms een beetje overdrijven. Je kunt ook de lange bal spelen en vechten voor de tweede bal.”
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zondag 23 oktober 2011 om 15:47:
Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het was minder gaat, is iedereen negatief. Dat vind ik heel slecht.”


dat is echt iets nieuws daar in 020 :facepalm:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zondag 23 oktober 2011 om 15:47:
De kritische Janssen zette ook vraagtekens bij de speelwijze van Ajax: “Als de tegenstander ons onder druk zet, hebben we het moeilijk.


ik denk dat vermeer de eerste helft de meeste balcontacten gemaakt heeft bij ajax.
voornamelijk terugspeelballen.

Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zondag 23 oktober 2011 om 15:47:
Bij de wissel van Greg (Gregory van der Wiel, red.) komt er vervolgens een cynisch geklap van hier tot Tokyo


misschien omdat van der wiel de rugby regels hanteert als hij voetbalt.
2 stappen naar voren met de bal en dan zo snel mogelijk terug spelen.bij een aanname van de bal staat hij al zo gedraaid dat hij niks anders kan dan achter uit spelen.
en dan verdedigend ook nog eens amper een duel winnen.
laatste aanpassing
Uitspraak van SoundOfVizZion op zondag 23 oktober 2011 om 15:45:
Is dit de landskampioen 2010/2011...Ik ben zeer teleurgesteld in de speelwijze van AJAX.Waar blijft die gedrevenheid, waar blijft die overwinning op angstvoetbal, waar blijft die vechtlust met 11 man en niet pas met 10 man.Was AJAX nu beter dan tegen Zagreb :nee: Als die KaKKerlaKKen hadden gewonnen dan had AJAX het gewoon aan hun zelf te danken.Dit was geen ouderwetse vechtlustige klassieker, als we nog over een klassieker mogen spreken.


Tja, die KLOTEjoden waren vandaag gewoon heel slecht in hun eigen aRENa!! Dit FEYENOORD had gewoon moeten winnen, aJAKKES heeft geen kans weten te creëren in hun eigen KOEKENPAN!
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SoundOfVizZion op zondag 23 oktober 2011 om 15:45:
Is dit de landskampioen 2010/2011...Ik ben zeer teleurgesteld in de speelwijze van AJAX.Waar blijft die gedrevenheid, waar blijft die overwinning op angstvoetbal, waar blijft die vechtlust met 11 man en niet pas met 10 man.Was AJAX nu beter dan tegen Zagreb Als die KaKKerlaKKen hadden gewonnen dan had AJAX het gewoon aan hun zelf te danken.Dit was geen ouderwetse vechtlustige klassieker, als we nog over een klassieker mogen spreken


het is allemaal wat he
Waarschuw beheerder
+1
De Boer kookt van woede

Frank de Boer. © ANP
UPDATE Trainer Frank de Boer van Ajax kookte ook een uur na de thuiswedstrijd tegen Feyenoord (1-1) nog van woede. 'Ik ben echt heel erg teleurgesteld', zei hij.

'Ik snap er niets van. Weer komen we pas tot ons beste spel als we achter staan en met tien man verder moeten. Het is lastig te verklaren, ik weet niet hoe dit komt. We moeten er wel een vinger achter krijgen. Want dit wordt een raar en vervelend fenomeen.'

De Boer: 'Dit betekent gewoon dat we met elf man niet voor de volle 100 procent alles geven. Daar moeten we over praten. Het kan toch niet dat we pas reageren als we achter staan of met tien man verder moeten. Dan kunnen we plotseling wel duels winnen. Dat mag niet, maar is dit seizoen al een paar keer gebeurd. Ik ga ervan uit dat dit onze slechtste wedstrijd van het seizoen was. Het moet beter, echt veel beter. Daar gaan we aan werken.' (ANP/Redactie)
23/10/11 15u23

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/2984222/2011/10/23/De-Boer-kookt-van-woede.dhtml


:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zondag 23 oktober 2011 om 15:47:
“Je mag je eigen ploeg best steunen”, mopperde Janssen voor de camera van Eredivisie Live.

De spelmaker had weinig goede woorden over voor de fans. “Ik moet zeggen dat ik het wel heel slecht vind dat ze ons in de rust al uitfluiten”, zei Janssen. “Bij de wissel van Greg (Gregory van der Wiel, red.) komt er vervolgens een cynisch geklap van hier tot Tokyo. Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het was minder gaat, is iedereen negatief. Dat vind ik heel slecht.”

“Je hebt vandaag gezien welk effect dat had op de ploeg. Iedereen had het er ook over in de kleedkamer. Wij moeten meer brengen, maar de supporters moeten ook meer brengen”, vervolgde Janssen, die merkte dat Ajax beter ging voetballen toen de ploeg met tien man stond.


Dat zijn nou eenmaal joden , Theo jwt !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Air Max Classic Geezer op zondag 23 oktober 2011 om 16:54:
Je hebt vandaag gezien welk effect dat had op de ploeg


wat een figuur joh, de hele wedstrijd spelen ze dramatisch, en dan ligt het aan het publiek

maar goed feijenoord natuurlijk wel een puntje gestolen in deze schitterende klassieker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 23 oktober 2011 om 17:06:
maar goed feijenoord natuurlijk wel een puntje gestolen in deze schitterende klassieker


was wel weer genieten man deze pot
 
Waarschuw beheerder
+2-1
Kan feyenoord na jaren n keer n klassieker winnen, doen ze t niet :')
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op zondag 23 oktober 2011 om 18:06:
Kan Feyenoord na jaren n keer n klassieker winnen, doen ze t niet


echt he
Waarschuw beheerder
-1
Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend ! :dood:
Waarschuw beheerder
+2-2
feyenoord gewoon eens goed voetbal laten zien :D jammer dat ze geen 0-4 winnen,was verdiend geweest
 
Waarschuw beheerder
bedroevend :dood:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Brabander Koning op zondag 23 oktober 2011 om 18:45:
Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend !


Was geen topper maar een klassieker, iets wat ze in Brabant niet hebben;)
Waarschuw beheerder
-1
en toch als psv naar jullie komt altijd extra vuurwerk afsteken dit dat zus zo
 
Waarschuw beheerder
-1
Feyenoord zet al die leuke voetballertjes weer lekker in de etalage met dat blije frisse voetbal.

Kunnen de Europese middenmoters weer lekker shoppen in Rotterdam. (Y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Brabander Koning op zondag 23 oktober 2011 om 18:45:
Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend


echte topper was 't niet nee, spannend zeker wel
Waarschuw beheerder
-1
zou Gregje vanavond nog wat twitteren over zijn wissel en de staande ovatie die hij ervoor kreeg :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van suckme op zondag 23 oktober 2011 om 18:53:
en toch als psv naar jullie komt altijd extra vuurwerk afsteken dit dat zus zo


Wie is jullie dan??
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van suckme op zondag 23 oktober 2011 om 18:53:
dit dat zus zo


Waarschuw beheerder
-2
nee laat hem blijven :D
 
Waarschuw beheerder
-2
Is dit trouwens een DVD'tje waard?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2011 om 19:27:
Is dit trouwens een DVD'tje waard?


:nee: armzalige wedstrijd :dood:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 oktober 2011 om 19:14:
opdonderen met die stumper


zo goed admings? :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van mausan op zondag 23 oktober 2011 om 15:57:
ik denk dat vermeer de eerste helft de meeste balcontacten gemaakt heeft bij ajax.
voornamelijk terugspeelballen.


Ewa dat is toch die totale dominatie van Frank de Boer? Amsterdamse bluf dit dat. Blaaskaak dat :lol:
Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zondag 23 oktober 2011 om 15:01:
die 2 murken waren ook goed vandaag


El Ahmadi echt heel goed he
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 23 oktober 2011 om 14:49:
Mulder heeft gewoon 0 reddingen gemaakt, zegt genoeg.... gelukkig heeft hij niet veel te doen gekregen want vond hem in alles wat hij deed vrij onzeker overkomen vandaag


die kan er niets van
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van *david op zondag 23 oktober 2011 om 19:00:
zou Gregje vanavond nog wat twitteren over zijn wissel en de staande ovatie die hij ervoor kreeg :lol:


hij zal wel denken dat ie publiekswissel kreeg.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Gabriel Batistuta op zondag 23 oktober 2011 om 20:00:
El Ahmadi echt heel goed he


speelt dit seizoen sowieso vrij sterk, ook al paar goals met afstandsschoten gemaakt dit jaar terwijl ze normaal allemaal de 2e ring invlogen :d
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Dip op zondag 23 oktober 2011 om 20:05:
hij zal wel denken dat ie publiekswissel kreeg


kreeg die ook,snel wegwezen en nooit meer terugkomen :bye:
Waarschuw beheerder
-1
kansloos:P