Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend !
Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend
ik denk dat vermeer de eerste helft de meeste balcontacten gemaakt heeft bij ajax.
voornamelijk terugspeelballen.
die 2 murken waren ook goed vandaag
Mulder heeft gewoon 0 reddingen gemaakt, zegt genoeg.... gelukkig heeft hij niet veel te doen gekregen want vond hem in alles wat hij deed vrij onzeker overkomen vandaag
El Ahmadi echt heel goed he
floten de eigen ploeg voortdurend uit
zitten toch genoeg brabo's daar jwt
zitten toch genoeg brabo's daar jwt
![[img width=704 height=575]http://www.brabantsdagblad.nl/multimedia/archive/00296/GGG_2907_Voetbaltoe_296410a.jpg[/img]](http://www.brabantsdagblad.nl/multimedia/archive/00296/GGG_2907_Voetbaltoe_296410a.jpg)
zitten toch genoeg brabo's daar jwt
Harde Kern maar ja hij is voor nac
ja
ouwe nakkert
Feyenoord zet al die leuke voetballertjes weer lekker in de etalage met dat blije frisse voetbal.
Kunnen de Europese middenmoters weer lekker shoppen in Rotterdam.