Miss Zelda, Noizer & Berry (1beste vervanger voor drokz) en natuurlijk het allervetste combinatieduo dat je maar kan bedenken: Partyraiser en Jappo. Vol staan hakkuh, maar wel voorzichtig want organisatie: Leg tapijt neer op de vloer dit was gewoon schaatsen alsof er nog ijs lag!!! KNALUHHH!
lekker feessie net zoals vorige keer early rave voelde je de bass tot opje botte en zo hoort het natuurlijk en met het behulp van de kronen was het een kk wauze avond
vet feessie alleen vond het jammer van de stroomuitval en die cd die ze erin gooiden was ook niet echt een succes.Ook was het er bloedheet en vond alles duur.Promo was verkeerd ingedeeld was veel te zacht op dat tijdstip dus was niet veel aan.Maar ondanks alles heb ik me uitstekend vermaakt en idd was spekglad ben zelfs op me plaat gegaan
Was egt zo kk gaaf.. Helemaal los gegaan met de bende en de anderen gezellig dat k me oude vriendjes weer ff zag en naar huis werd gebracht! Y Noize suppressor
Wat zullen we is zeggen SUPERFEEST! Perfect georganiseerd! Geluid was TOP (op storing na). En Partyraiser en Unexist begonnen Geweldig! Wij Zijn Harder dan de Rest!!!
stroom storing was kut had niet moge gebeuren ma verder was het een goed feestje
nosferatu,the viper en Noize Suppressor waren goed maar daarna bagger ben maar weggegaan!
Zeker een zeer geslaagd feestje!! Niet al te warm, lekkere muziek en IJSJES Alleen wel goed veel controle en zijn veel mensen opgepakt, beetje jammer.. Maar volgend jaar zeker weer heen!!
was weer zeer goeie alleen minder van de stroomstoring!!
Het was vet knallen !!!!
Nou nou... is zeker GEEN 35 euro waard Niet eens PURE whiskey en het bier was niet te zuipen .. Maare evengoed lekker BEZOPEN
was echt een bruut feestjuh VolgenJaar weer
heb me echt suuuper goed vermaakt met iedereen alleen klote dat die kk muziek uit viel...en was helemaal verkk was de muziek die dr ff een stukkie achter kwam... maar verder was het toppie K)
ja VAAG!! leuke muziek, behalve begin van catscan en promo was kut, jammer dat geluid uitviel, warmte viel wel mee en ook wel jammer van alt gekots verder was zeker wel vage gezellige bedoeling op de terugweg
was wel weer een geslaagt feest alleen een beetje jammer dat het stroom uit viel
ik was blij dat ik nog al van de kaart was was niet echt zo bruut maar opzich gezellige mensen ontmoet en NICK GEFELICITEERD op weg naar een beter feessie
uiterst mooi feesje hehe!!! nee was cker wel knalle!! Partyraiser!!!!
geweldig feesie met een nieuw record van 2 min binnen zijn en meegenomen worden voor drugscontrole en natuurlijk vonden deze zielige patsers helemaal niets
na verwachtingen was het feest zoals verwacht.. gezelligheid van de bovenste plank.. muziek was wat minder maar daar hadden me voetjes een andere mening over..
vorig jaar was beter... toen outblast en catscan gingen draaien viel ik zowat in slaap en toen zijn we m ook maar gepeerd!!!
ssssss was dit vet dan!! Echt helemaal super!! Tha Playah/Panic GEWELDIG, net als Nosferatu/The Viper! "Bring that beat back one more time!!! " Heeeeeeeerlijk!!! Geluid mag wel iets harder/zuiverder.
Geweldig genoten die avond, veel leuke mensen en tunnel of rave
Heb wel weer genoote.. echt een goede Style in de main !! duurde ff voordat het vol liep-maar toen vol was ging het ookwel los KUT dat het opeens dat het opeens stil viel ,maar ja wat, kan gebeurenNoizeSupressorHeadBangerstrugreis zwaar vetieft, maar alles met alles wel waard .
vaag feestje.. na 0300 / 0400 kwam het pas echt op gang
Was egt weer 1 van de betere feestjes! Geluid was dik betah, er hebben weer ff vol staan stampuh! :bounce: Wat een kutverbinding alleen zeg, Actie Taxi nog bedankt!
vond t echt eem BAGGER feest!! gelukkig waren er gezellige mensen aanwezig Partyraiser
GOEDE SFEERL, GOED GELUID, ALLEMAAL HARDCOREMINDED MENSEN BIJ ELKAAR! TOPPIE! MINPUNTEN WAREN : TROPISCHE TEMPERATUREN, JAMMER VAN DIE "STROOMSTORING" EN SOMMIGE STUKKEN WAREN ERG GLAD. NOIZE SUPPRESSOR DE HELD VAN DE AVOND!!!!
Was weer een super gezellig avondje Lekker veel bekenden, veel gezellige mensen, lekker sfeertje, mooie locatie en lekkere muziek... tot Promo dan hahahaha... Dan maar wat eerder afteren.. ook gezellig
Was een zeer geweldig weekend in zoetermeer Noize Supressor & Jappo vs Partyraiser Dat is pas hardcore !!! verder geluid was goed alleen kut was dat de stroom uitviel
Heb echt spijt dat ik niet na dit feestje ben geweest! Ben er vorig jaar geweest en dat was echt te gek! Ma ik was nu op Raving, wat een waardeloos kutfeest
MOC, Noize Suppressor en natuurlijk Partyraiser & Unexist waren geweldig, de rest leek meer op project industrial.nl (Bowie ) WIJ ZIJN HARDER DAN DE REST!! Promo draaide een waardeloze tissue set anthem is bagger!
Jaja zeker super vet feestjeee!!! Blij da me lieve nichtje me toch heeft overgehaald nada verder al die lamballe nie wilde gaan!! En andersom, ik jou daarna weer ofnie Laus haha! Zeker vet feestje gehad met jullie!!
heb het kaartje voor m'n verjaardag gekregen moet zeggen was een erg leuk kado heb mij goed vermaakt. alleen erg jammer dat silverdome zo warm is pfff....waren daar lekkere bananen
pff een pot nat allemaal weer zeg had er meer vann verwacht partyraiser & Unexist waren de besten van vanaaf de rest maak is wat nieuwe nummers het geluid was iets te goed kreeg zowat een hartritme stoornis vooraan zeg en decor was een lachertje vorig jaah was het betah!!!
nog nooit zoiets als dit mee gemaakt !! jammer van die stroom storing mja kan gebeuren he de afsluiting was echt meesterlijk moete ze vaker doen die 2 bij elkaar en ik ben er volgende keer zeker weer bij
Wat een saai kk feest,alleen zoals verw8 was de laatste set weer degene die et een beetje goed maakte..En wat een zielig volk/security. Voor mij geen project.NL meer
Heel de avond het goed naar mijn zin gehad, Promo alleen niet zo relaxed, maar toen maar even naar de tunnel of Rave gegaan om daar even uit mijn stekker te gaan
Vond het feest wel redelijk, Was lekker op gang met Dione, Nosferatu vs The Viper. Noize suppresor LIVE Waren zeker lekker, MOC en Offensive waren zoals gewoonlijk weer de bekende nummers Toen kwam promo, die heel de gang eruit haalde, Ophidian was redelijk, Partyraiser vs Unexist ook, maargoed, kwam er niet lekker meer in, met dank aan Promo aka Homo
LEIP feest alles was goed!...zei ik alles? ik bedoelde alles behalve promo
Ik kan begrypen dat mensen die dit feest voor de eerste keer meemaakte t supervet vonden maar vorig jaar was veel beter dus ik had er zoveel meer van verwacht en dan valt t onwijs tegen hopen dat ze volgend jaar beter hun best doen
Vond t een heel goed feessie, jammer alleen van die stroomstoring
Geweldig feest! Jammer van het geluid, mocht wel harder! Voorderest genoten!!
wat een geweldige nacht zeg , weer een keertje ouderwets gezellig!
BAGGER BAGGER BAGGER IJSBAAN Blij dat ik naar huis mocht het enige goeie was dat ene wijf in de kleine zaal met volle terror Verder afgezakt Best kut eigelijk
Was een gezellig en vet feest!!! jmmr van promo die had beter in het begin kunnen draaien..maar wat draaide PARTYRAISER en UNEXIST toch weer fucking goed zeg!!!!
OMFG!! Was een lekkere knalpartij.. Tunnel of Rave -->> Forze gevolgd door Miss Zelda . Alleen jammer dak zow gesloopt was halverwege de nacht en catscan blijft een klote dj
een en al KUT!! slecht georganiseerd en ze moeten niet eerst zeggen dat je wel naar je kluisjes heen en weer mag lopen en vervolgens als je geen sigaretten, geld en drink tokens meer heb en meer geld uit je kluis wilt halen dat dat werd geweigerd! al met al lekkere bass!
Promo en Ophidian ZIJN FUCKING GOED!!maar misschien hadden ze niet op dat moment moeten draaien. Ennuh mag best MEER bewogen worden hooooor!!! zwaar na me zin gehad! DE VIPER,NOSSIE en NOIZE SUPPRESSOR
Zo was wel een dik feestje! Best veel bekenden, we waren met een grote gezellige groep!!!! En natuurlijk extra speciaal omdat ik mijn lieffie een jaar geleden ontmoet heb (L )!!!!
Tering wat was het warm! Maar wat een vet feest zeg!! Promo Catscan Outblast En waarom loopt iedereen te zeiken over de sets die ik juist té leip vond?! Promo draaide gruwlijk man!! Ik HOU van dat tempo en nee ik hou zekers niet van hardstyle.. Als je dat verschil niet kent..
zeker goed te doen aleen de muziek mogt wat harder EN HET WAS TE DRUK verder goed naar mijn zin gehad
hm tja was wel goed te doen kon mezelf eerlijk gezegd niet vermaken geluid was super en zowieso de live act`s norman draaide super in zaal 2 ondanks afwezigheid van drokz
tsjah.. wat zullen we ervan zeggen.. was opzich een lkkr feest.. was alleen FUCKIN ziek als je dan wat op heb, ok .. MAAR IK WAS GEWOON NUCHTER!! EGT VET KUT!! maar verder aardig wat lkkre sets gehoord, Miss Zelda was zeker knallen.. en ook Promo LIVE was egt vet.. had hem nog nooit live gezien, maar was toch goed bevallen verder goeie lokatie en knetter hard geluid
De aankleding vond ik matig, muziek viel paar keer weg in de Main, rechter boksstapel viel paar keer uit. Na een uurtje of 4 werd het voor mij een rotherrie. Maar ik heb me erg vermaakt en de leuke mensen weer ontmoet!
Noize Suppressor, Promo, Ophidian, Partyraiser en unexist !!!! was een top feessie!! Goed zat & gelukkig op een gezellig feessie waar ze ook nog ns goed draaien!!!
Machtig Mooi Feestjuh Mag Van Mij Sjow Weer Komen Ben Ik Zekers Weer Van De Partij
Eerste keer silverdome en ik ben meteen verkocht. Wat een geluid zeg!!! Goede sfeer, tot 4 uur lekkere muziek daarna allemaal te duister, beetje jammer. Verder echt een top feest!
vorig jaar was 10 x beter, maar heb me zeker goed vermaakt:
Der Werd Kanker goed gedraaid... k heb alleen vanaf half 3 tot 6 uur op de tribune gezeten en weg zitte knagen
Wat een Escalatiee was dat zeg!! Maar ik heb echt een Super avond gehadd ,, Promo was bout.... Dione :worship: Was eg Lekker kwam binnen op Born 2 raise hell ,,
Tot 4 uur was het goed te doen daarna outblast catscan ophidian promo van 4 tot 6 maar gezellig wat staan drinken en praten toen had ik de herrie wel gehad in de main
was een top feest. pas op het laatste moment besloten om te gaan maar heel blij dat ik gegaan ben.het is allen jammer dat drokz niet aanwezig was,maar noiser was wel goed bezig
Lekker feest, security knikkerde er lekker veel drugs-sukkeltjes uit hehe... Was erg grappig... Mooie lampjes en t geluid ging best wel lekker hard... Mense van de avond: Promo, Dione en Miss Zelda... Tering, die draaide echt lekker ...
Zeer geslaagd feestje Sfeer was super.. Muziek en geluid.. van unne goeie..
Veel bekende dus was zo ie zo een gezellig feestje.Muziek kon er mee door.locatie tja warm maar dat moet je weten van de silverdome he dusa ook toppie. al met al geslaagd
Goed naar me zin gehad, Promo en Ophidian vielen echt zwaar tegen maar Partyraiser en Unexist maakte weer een hoop goed...!!! Vorig jaar was het beter maar heb me evengoed best vermaakt...
kut georganiseerd... drankbonnetjes, communicatie (n) maar laatste uurtje trok alles weer recht Partyraiser & Unexist FOTO'S komen op www.rage-online.be
Tja wat valt hier over te zeggen warm oke dat is bij elk feest maar goed sommige dj's oke wel goed gedraait maar sommige oo kzwaar waardeloos en me geld tja vin ut niet helemala waard eigenlijk maar goed niet alles kan goed zijn....
Zooooooooooo ik vond het echt een super vet feest weer in het Silverdome!!! Ik viel alleen weer bijna in slaap op die gare muziek van Catscan vs. Outblast, maar ja Promo was op zich niet slecht, maar het tempo had van mij iets hoger gemogen Echt een leuke gezellige avond gehad!
offensive en tha playah vs panic , maar promo? waarom wordt die man toch op elk feest gevraagd? Lokatie was kleiner dan ik had verwacht Maar al met al wel chille avond
Aankleding was bagger Promo Viper vs Nosferatu Outblast vs Catscan had er wel meer van verwacht tog jammer dat we niet tot het einde gebleven waren voor de rest wel goed vermaakt
Mwah...kep betere feessies meegemaakt... Maar was wel gezellig
ja sorry... voldoende...maar ook maar nog net zo voldoende hé.... ´t meeste heb ´k me over dat kut wijf bij die kut wc´s gefucked, geld verdienen voor´t niets doen hé.... en ´t was weer eens te warm.... en ´t kan ja zijn dat´t aan mij ligt ........maar volgens mij hadden ze dat feest beter project SOFTcore kunnen noemen ....en ´tuurlijk weer veel te veel trancetrutjes en clubkutjes aanwezig
Leuk feestje alleen die flitslichten hele tijd waren super vervelend !
Komende zaterdag is het zover, dan vindt de tweede editie plaats van Project Hardcore.nl in de SilverDome te Zoetermeer. Inmiddels zijn de voorbereidingen in volle gang en het SilverDome zal omgebouwd worden tot een groot Hardcore plaza waar 2 area’s gevuld zullen zijn met ruim 30 artiesten. Aangezien het al bijna zaterdag is, wordt het wel eens tijd wat meer informatie te verschaffen, zoals het bekend maken van de time table. 213
Na de uitverkochte eerste Nederlandse editie van Project Hardcore.nl eind vorig jaar in de SilverDome in Zoetermeer, keert op zaterdag 4 november Project Hardcore.nl weer terug naar deze toplocatie. De SilverDome heeft niet alleen een perfecte ligging, maar ook de sfeer, het harde geluid en de goede akoestiek is er geweldig. 206
Na de uitverkochte eerste Nederlandse editie van Project Hardcore.nl eind vorig jaar in de SilverDome in Zoetermeer is deze toplocatie op zaterdag 4 november wederom het domein van dit succesvolle hardcoreconcept van B2S. Meer dan 30 artiesten en live-acts zullen Zoetermeer deze nacht als hardcorestad laten herleven. 227