Partyflock
 
here
Project: Hardcore.nl
georganiseerd door Site Site

SilverDome (binnen) op de kaart Site
Van der Hagenstraat 20
Zoetermeer
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Project: Hardcore.nl

Voorverkoop:€ 32,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 9 meetings, de drukste drie om 22:30 met 25 bezoekers, om 00:00 met 17 bezoekers en om 16:00 met 7 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1233), (F)Joanne(F) (897), Ingol de pingol :hyper: (2238), Mike..- (2021), anoniem (1130), anoniem (1457).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig98232%
zeer goed122440%
goed61920%
ok1094%
voldoende913%
onvoldoende14
slecht191%
zeer slecht8
waardeloos231%

992 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

Partyraiser & Unexist jullie ware HARDER dan de rest :yes: heb 't goed na me zin gehad :cheer:
!­ *­Scalp 'M*­ !­
Miss Zelda, Noizer & Berry (1beste vervanger voor drokz) en natuurlijk het allervetste combinati­ed­uo dat je maar kan bedenken: Partyraiser en Jap­po.­ Vol staan hakkuh, maar wel voorzichtig want o­rgan­isatie: Leg tapijt neer op de vloer dit was g­ewoon­ schaatsen alsof er nog ijs lag!!! KNALUHHH!
! SNYVES !
kon er helaas nie bij zijn maar heb vergeleken met vorig jaar nie veel gemist denk !
Terror zaal kleine zaal dus was bes:D :xtc: voor de rest kon ut veel beter!!
!!!­ MANNY !!!­
Promo heeft de verkeerde Platen gepakkt, wel jammer!
!!!JOR
Was zekers vet feesie!!:D WES, toppie gedraait weer! :respect:
!!!­Kamphousse =/­\=­
vet feesie
!!NIX!!
gewoon knalle maar volgende x een airco neer zetten
!jeroentje!
lekker feessie net zoals vorige keer early rave voelde je de bass tot opje botte en zo hoort het natuurlijk en met het behulp van de kronen was het een kk wauze avond
(Y) Geslaagd Feestjj:bounce: :respect: OFFENSIVE :respect:
'kk dik feest :D
lkkr naa de klote :xtc: :bier:
# o7o BITCH!
Jaaa Was Zekah Wel Knalleuh!!:bounce: HELUMAAL L0SSSS ;; :respect: Miss Zelda, Ophidian, Noise Suppressor En Niet Teuh Vergeteuh Partyraiser + Unexist :respect:
#070 Bleekuh
Jaa was weah knalle :D Hoop lekkere chickies hoor :D
$ilvester
lekker Feestjuh (Y)
' Laurraaa
GEZELLIG :D alleen de vloer was minder :P en te warm maar verd­er goede sfeer en veel bekende :D:D
(6)CIANO(6)
Promo was kk los!!!
(6)THE BOUNTY­HUNTER­(6) (l) MARGIT 4EVER
gezellie maar wat was het daar warm pff!
ik vond het een vet gezellig feest:mixje:
(F) Gem (F)
Heb het zeker wel naar me zin gehad :D :cheer: Bedankt Mel ;)
vet feessie alleen vond het jammer van de stroomui­tval en die cd die ze erin gooiden was ook niet ec­ht een succes.Ook was het er bloedheet en vond all­es duur.Promo was verkeerd ingedeeld was veel te z­acht op dat tijdstip dus was niet veel aan.Maar on­danks alles heb ik me uitstekend vermaakt en idd was spekglad ben zelfs op me plaat gegaan :X
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
:respect: offensive , nosferatu , the viper , noize suppressor :respect:
(rob)
von het een mooi feest
:respect: Neophyte.. geweldig!! Paul ook weer lekker gedraaid... en Promo mag de volgende keer leer optiefen.
Noize Suppressor was het best :p .... was kick fee­sie:yes:
Geweldig feestje !! :D:D veel bekenden gezien !.. volgend jaar cker weer ! :D :respect:
* Aatieee *
leuk feesie (Y) alleen fucking warm en promo was zwaar :/ kut
*­ DebbY :cheer:
alleen die wc's waren goor man,maar verder wast gewoon goed!
Prima vermaakt!
helemaal losss :roflol:
tjah t was gezellig en minder warm als normala of t ligt aan mij
**RIanne!!
superfeestje!! goed weten te vermaken:D:D
Was zeeeeeeeer geslaagd feestje :D ÿes: geluid was lekkr zweer was lekkr naaa nog ma jaartje wachte weer :(
*^*leonie*^*
was weer een Top avondje :jaja:
*^^Patty..
Was echt super vet :bounce: alleen jammer dat de muziek ffe uitviel..:(
*B@LLEBO*
Heerlijk avondje hoor. The Viper vs Nosferatu & Partyraiser vs Unexist waren zeker de helden van de avond:-)
*­hardco­retomm­ie*­
Was weer een heerlijk avondje ragguh, wat een prima feest, volgend jaar zeker weer van de Partij :D
*Lesje
Was egt zo kk gaaf.. Helemaal los gegaan met de bende en de anderen :) gezellig dat k me oude vriendjes weer ff zag en naar huis werd gebracht! Y (L) Noize suppressor :D
*Mrs R*
Vond 't een beetje mindah, en wat een hoop trieste wause mensen zeg gadver!
*RaNa*
GEWOON BIZAR, HOEVEEL FOUTEN ER WERDEN GEMAAKT, :nee: Verder was het Super gezellig met iedereeen (K)
*RisS*
Vet feestje hoop gekke dingen gezien ;) Vond t niej zo warm als vorige keren :yes:
*­sweet*­angel*­(L)
feessie was weer goed te doen:D..
Unexist will brake your face _O_
- Beffie -
Was echt wel een super leuk feestje:d,heb me prima vermaakt:d nou meiden bedankt voor de leuke nacht (K)
zoooo wat een feest :respect: echt geweldig!!!!!! :D
- ROL -
geweldig feestje gehad. op naar thunderdome
Put your hands up for detroit (Y)
Dit was gewoon weer te bruut alleen zit er in het midden een groot gat (B)(B)(B)
-DeNiSe-
vond het weer een superavondje:D:D
-L- PeLe
was weer een lekker feestje. Partyraiser helemaal los rest was ook zeker goed
-Maikel-
erg lekker feesie :P
-Mars-
Wat zullen we is zeggen ;) SUPERFEEST! Perfect georganiseerd! Geluid was TOP (op storing na;)). En Partyraiser en Unexist begonnen Geweldig! Wij Zijn Harder dan de Rest!!! (Y)
stroom storing was kut :( had niet moge gebeuren ma verder was het een goed feestje :D
.. L ..
wel gezellig:yes:
Kliertjuh & Ik Hebben Het Naar Ons Zin Gehad!
...­Secret Minds...­
beukerige lokatie, beukerige muziek werd er gedraaid en goeie sfeer, kortom gewoon BEST :D
echt een top feesie zeker volgende keer weah (y) partyraiser ;)
..honderd..
Helemaal LOS :kwijl: miss zelda
was goed feesie:D
goede thuiswedstrijd als waren der nog gnoeg minpuntjes maar daar word al genoeg over gesproken maar volgende keer gewoon weer :P
vet feestjuh! met un nog vettere afsluiter van Partyraiser!!!:respect::D
was een 1 van de beste feesten die ik gehad heb
Was weer een MEGA feest , iets teveel Industrial HC..
3lis4h
Fijjnnn feestje! :bounce:
gaaf
::ETEN::
nosferatu,the viper en Noize Suppressor waren goed maar daarna bagger ben maar weggegaan!
Zeker een zeer geslaagd feestje!! Niet al te warm,­­­ lekkere muziek en IJSJES :kwijl: ;) Alleen wel ­g­oed veel controle en zijn veel mensen opgepakt, beetje jammer.. Maar volgend jaar zeker weer heen!!­ :bounce:
ja nice 8)
:[ Kleine Terror Hamster :[
beetje late reactie maar ik vond project hardcore zeker wel een vet feest!!!
:banan­a:Geiz­zel:ba­nana:
partyraiser vs unexist :respect:
:banan­a:One2­Annie!­
was aardig vaag haha HEB me GOED vermaaktt!! was erg gezellig met iedereen (F)
:bier: Bier en Biefstuk :bier:
Was wel best had er wel wa meer van verwacht
:bier: Kale Æ
vond het een prima feest was gezellig dus maar vorig jaar zekers veel beter
Vorig jaar was mooier!
:bounc­e:AAD:­bounce­:
:respect: noise suppressor , partyraiser vs. unexist en nosferatu vs. the viper was wel vet flink los gegaan
:bounc­e:bjor­n :bounce:
partyraiser vs unexist :respect:
:bounc­e:Just-Yvet:b­ounce:
Was Egt Zo Vet he :P:P:P:P:P:P oeehh masters of ceremony was goed,, naja alles was wel goed,, behalve promo :@ die was egt baggerrrrrrr...
:bounc­e:kenn­y:boun­ce:
was weer zeer goeie (Y) alleen minder van de stroomstoring!!
Het was vet knallen !!!!:D:D:D
Nou nou... is zeker GEEN 35 euro waard :S Niet eens PURE whiskey:@ en het bier was niet te zuipen .. Maare evengoed lekker BEZOPEN :bier::bier:
was echt een bruut feestjuh:D:D VolgenJaar weer :WOEP:
heb me echt suuuper goed vermaakt met iedereen:D alleen klote dat die kk muziek uit viel...en was helemaal verkk was de muziek die dr ff een stukkie achter kwam...:[ maar verder was het toppie :D :respect: K)(K)(K)
:lijn: SuuSie :lijn:
het was wel gewoon weer ff uit je naat gaan :D :D :D heb me zeker vermaakt daarzo top feestje :P
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
was echt weer geweldig -->noize suppressor was echt top :respect:
:vaag: Dí$­ i$­ Terrör :rot:
ja VAAG!! leuke muziek, behalve begin van catscan en promo was kut, jammer dat geluid uitviel, warmte viel wel mee en ook wel jammer van alt gekots:P:S verder was zeker wel vage gezellige bedoeling op de terugweg:D
was wel weer een geslaagt feest alleen een beetje jammer dat het stroom uit viel
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
was wel vet feessie, miss zelda :respect:
< Rik >
super feestje erg naar me zin gehad.....
>> **­ Ms.­ Nice **­ <<
Silverdome staat voor dik geluid :D ook het feest was best vet :jaja: Erg gezellig geweest met iedereen :D(L)
>>> Annetje <<<
Super feestje :yes:
[ Aszjé ]
Was echt wel goeie :D :respect: Panic & Tha playah, Vince de raveking :respect: enne NOIZE SUPPRESSOR !! :respect:
[ N-tec ]
weer n superfeest(Y)wat mooi:)
[ r_­AW ] Detoxicated
cker weten vet feestje :jaja: rete goede afsluiter partyraiser v.s. jappo :bounce:
't was aardig feestje:)
[023] Smeding [023]
ja HAARLEM was weer aanwezig :yes:
[070] eNeRGie
Topfeesiej alleen jammah dat duh muziek ff uitviel maah daarna weah verdeh :bounce:
[0906] Geitman
jah wat moet ik hier nou over gaan zeggen.... SUPER FEEST !!!!!!!! heb me ckurr prima vermaakt :D
[[Anne]]
geweldige avond gehad... zeker met me lievert dr bij (K) met de rest was ook super gezellig!!!
super vette lokatiee vet geluiddd en er werd goeie muziek gedraaid promo :S:S
[ADHD]­Turnta­ble Junky
kvond het echt een superfeesiej hoor ghehe ook een fijne locatie trouwens bedankt mense\
het wes een supper feest
[EV] EARLYG­ABBERI­NNETJE
ik was blij dat ik nog al van de kaart was :D:D was niet echt zo bruut maar opzich gezellige mensen ontmoet en NICK GEFELICITEERD (Y)(Y) op weg naar een beter feessie :yes::yes: :D:D
uiterst mooi feesje:P hehe!!! nee was cker wel knalle!! Partyraiser!!!!:respect:
had de dag ervoor moeten slapen:/
[HSR]opa speedcore CSR
geweldig feesie met een nieuw record van 2 min binnen zijn en meegenomen worden voor drugscontrole en natuurlijk vonden deze zielige patsers helemaal niets
vet feest partyraiser :respect:
[KroonJu]
Was zeker meester! TUNNEL OF RAVE (y) alleen die kutsmeris met hun idiote controles...
[MODDE­RFLOCK­ER]
helemaaal loooos, wat een feest zeg...
[NL] A.­P.­F ROT KIND [NL]
top (y) :yes:
[NL] stefke [NL]
egt weer een vet feestje!! alleen die hardstyle sloeg nergens op..
[NL]*­Keltje*­[NL]
was zeker kicke feesie!! alleen jammer van die storing! lekker geluid, volgend jaar zeker weer:D:D
zekerz wast wel vet ;)
[NL]Ho­llandd­[H4L]
Super feest!!!!!!! Heerloijk geluid
zeer goed
[NL]TRAUMEN :bier: [NL]
het was te vet.. offensive live was grandioos en partyraiser held uber alles
[OKP] JCVD
Kut geluid..Kut muziek..Teveel leipe eikels en opbouw was verkeerd om......kortom baggerfeest :(
[R]obin
was echt weer een kick feessie:respect:
[Serious] BjorN [seriouS]
Was gezellig, organisatie had et goed geregeld. panic vs tha playah !!!
[SF] Karel's ½ :bier:
na verwachtingen was het feest zoals verwacht.. :) gezelligheid van de bovenste plank.. muziek was wat minder maar daar hadden me voetjes een andere mening over.. :9
vorig jaar was beter...:gaap: toen outblast en catscan gingen draaien viel ik zowat in slaap en toen zijn we m ook maar gepeerd!!!
[ST]Ro­bbie[S­T]
was super
[TERRORist]
wel lagge. lkkr stampt enzo :) en wir heel thuis gkomen:D]
zo moet een feest gewoon zijn (y) noize suppressor, nosferatu & the viper :respect: ook de afsluiting was goed en tunnel of rave :cheer: :bounce:
[WBS] ERIK DE TERRORKING
check :| http://www.onlinesexypics.info/picture.php?picture345.jpg
[WZDG] Plank
ssssss was dit vet dan!! :D :bounce: Echt helemaal super!! Tha Playah/Panic :| GEWELDIG, net als Nosferatu/The Viper! :D:respect: "Bring that beat back one more time!!! ":D:D Heeeeeeeerlijk!!! :bounce: Geluid mag wel iets harder/zuiverder.
[Zwolle] Marcel
Geweldig genoten die avond, veel leuke mensen (Y) en (L) tunnel of rave
Heb wel weer genoote..:respect: echt een goede Style in de main !!:) duurde ff voordat het vol liep-maar toen vol was ging het ookwel los :bounce: KUT dat het opeens dat het opeens stil viel ,maar ja wat, kan gebeuren:respect:NoizeSupressor:respect: :respect:HeadBangers:respect:trugreis zwaar vetieft, maar alles met alles wel waard .
_Tim
geweldig feestje, lekker hard geluid, volgend jaar zeker weer, outblast/catscan en partyraiser/unexist :respect:
Was echt dikke mik:9 Alleen jammer dat er mensen die teveel gebruiken:vaag: gingen er echt teveel out:S
Aftert­oucher :bier:
heeeeerlijk vermaakt :D Tunnel of Rave :respect:
aidualC
vaag feestje.. na 0300 / 0400 kwam het pas echt op gang
Was egt weer 1 van de betere feestjes! Geluid was ­­­dik betah, er hebben weer ff vol staan stampuh! ­:­bounce: Wat ­een kutverbinding alleen zeg, Actie­ T­axi nog bedan­kt!
vond t echt eem BAGGER feest!! gelukkig waren er gezellige mensen aanwezig:jaja: :respect: Partyraiser :respect:
AniThing
was goed te doen had promo wel beter verw8 voor de rest was t heeeel vet:D
Annemiek..
Leuk! Muziek mag beter..
Arios
tjah dr zaten best leuke stukjes tussen maar promo ajb blijf thuis!!!!! de helezaal stond stil:O
Arjan Beukpad
Lekker feesje :D
Audiocrime
wat was het weer heerlijk knallen mensen heb me zwaar vermaakt op naar de de keer project hardcore in Silverdome :)
Avonturier
De Nuchtere avonturier!
B) Sven
supervet feest vooral de laatste uurtjes
Noize supressor live promo live waren super:respect:
bachje
was zeker een vet feest hat wel wat meer van promo verwacht en die stilte was ook klote maar verder toppy feest tot volgend jaar
was weer knallen!
Bar-Y
ZEKER GOED stroomstoring was een beetje jammer mah ach was het 10 minute later alweer vergete
baggerzaui slecht georganiseerd te warm en slechte elecktriek
Bartje!!!
Mooi feestje, ondanks de hitte toch n TOPlocatie moet ik zeggen!
veel goeie nr's gehoord!vet feestje!
BeeKing
GOEDE SFEERL, GOED GELUID, ALLEMAAL HARDCOREMINDED ­­MENSEN BIJ ELKAAR! TOPPIE! :D MINPUNTEN WAREN : T­R­OPISCHE TEMPERATUREN, JAMMER VAN DIE "STROOMSTOR­ING" EN SOMMIGE STUKKEN WAREN ERG GLAD. NO­IZE SUPPRESSOR D­E HELD VAN DE AVOND!!!! :BOUNCE:
Beentje terreur NL
donders mooi
geweldig
BENSCHOPSE GABBER
:respect: :respect: :respect: MISS ZELDA :respect::respect::respect:
Berry...
gewoon te bruut
Super
In 1 woord super :) veel wazige figuren :P
topfeest echt geweldig
Bliek
Wat een heerlijk feesie!!!!
Was weer een super gezellig avondje :D Lekker veel bekenden, veel gezellige mensen, lekker sfeertje, mooie locatie en lekkere muziek... tot Promo dan :S hahahaha... Dan maar wat eerder afteren.. ook gezellig :P
BlOnDiE-LiCiOuS
Leuk feeesiej..:d en weer gezellige boel..!!
Bo3da
was zeker geslaagd feest muziek was (Y) alleen outblast was minder partyraiser was zwaar goed bezig
Wat een Topper!! Forze DJ Team, Offensive en MOC :respect: Superdik feest :bounce: TUNNEL OF RAVE --> Hakkuh!!
muziek was beetje poesje!!!
bowiemaster
Was een zeer geweldig weekend in zoetermeer Noize Supressor & Jappo vs Partyraiser :kwijl: Dat is pas hardcore !!! verder geluid was goed alleen kut was dat de stroom uitviel :(
Heb echt spijt dat ik niet na dit feestje ben geweest! Ben er vorig jaar geweest en dat was echt te gek! Ma ik was nu op Raving, wat een waardeloos kutfeest
brandaris 1986
knal feestjuh:D
Brattbakk
MOC, Noize Suppressor en natuurlijk Partyraiser & ­­Unexist waren geweldig, de rest leek meer op proj­e­ct industrial.nl:( (Bowie ) WIJ ZIJN HARDER DAN­ ­DE REST!! Promo draaide een waardeloze tissue set­:( anthem is bagger!
Breda-Mike
partyraiser en unexist waren zoals ze zelf al aangaven harder dan de rest;)
Noize suppressor,Partyraiser,Unexist en Ophidian waren te gruwelijk de rest viel zwaar tegen Maar voor de rest wel vermaakt
Brittols :lol:
Het was ckerrr gezellig:P :D
HEERLIJK!!!!!! Promo en Ophidian ietjes minder maar voor de rest ALLES(Y) Mensen die over dit feest klagen zijn voor het klagen geboren!!!
Bulters
Wat een feest wat een Sensatie Wat een nacht THX B2S!!!
C. :bier:
goed vermaakt... en HUPPPPPPPP :bier:
WAS ECHT EEN GEWELDIG FEESTJE!!
Jaja zeker super vet feestjeee!!! Blij da me lieve nichtje me toch heeft overgehaald nada verder al die lamballe nie wilde gaan!! En andersom, ik jou daarna weer ofnie Laus haha! Zeker vet feestje gehad met jullie!! (Y) :yes:
chanzie
heb het kaartje voor m'n verjaardag gekregen :d moet zeggen was een erg leuk kado:cheer: heb mij goed vermaakt. alleen erg jammer dat silverdome zo warm is pfff....waren daar lekkere bananen :p
Chapie
fucking masterrrrrrrrr
Wat een KUT feest!! Geluid was hard, maar viel uit en boxen opgeblazen :S en verder was het egt gewoon ruk, geen andere woorden voor
chrisjesos
vond het maar beetje smek feest....te lam:S
was heel leuk feest:) goeie sfeer en een leuke groep:D
goed los gegaan :D
Echt geweldig.. K ging vroeg weg maar het was super!!!!!
jammer dat ik er niet bij was jammer jammer (K)
Colinda(f)
Ja vond het wel Kicken Muziek Was Op sommige momenten echt kut Maarj Verder...(Y) Lieverds Bedankt weer (K)
CONVICT X NL
was echt een top feest!
Coresplitta
geluid was lkkr jammer van stroomuitval alleen voor de rest weer aardig wat mensen gore zien zijn:roflol: special K
cosper
heb me goed vermaakt. De early rave was echt meer mijn ding...
CRIMI-HILL
NOU WAS LEUK HOOR :beer:
Cunta Cinte
Was wel weer ff een knalfeestje
Cyberc­rimina­l
diep respect voor ZELDA :respect: en thanks voor 8-Mix , super strakke set madame(y)
d a v i d o f f :[
Ophidian held van de avond! Maar wtf, hardstyle? :vaag:
Daan(o­on)tje­_­Power
Beetje vol maar toch gezellig :D Mooi feest gehad ondanks de paar schoonheidsfoutjes ;) (y)
DaMi
Was Toppie !!!!
Danny Katwyk
tering- ik hadt het naar me zin!!;)
Noize Suppressor :respect:
Danny4G63
pff een pot nat allemaal weer zeg had er meer vann­ verwacht partyraiser & Unexist waren de besten va­n vanaaf de rest maak is wat nieuwe nummers­ het geluid was iets te goed kreeg zowat een ha­rtritme stoornis vooraan zeg en decor was een l­achertje vorig jaah was het betah!!!
ik was er ook
T Was gewoon weer Knallen & suuper gezelligg :cheer:
Darkbitche
te gek feest was dat , helemaal uit me dak gegaan ;)
vage bedoelingen
De buuf...
k vond het echt een super feestje:D
DE Daan
Super feest :yes: , goed geluid .. goed naar me zin gehad :D
De FEESTFee B)
Het was VET :) ging alleen weer té snel voorbij :( dankjewel mensen :P
de gekke hollander
egt kk vet met dank aan mijn 6 ooms hoe harder hoe beter
WAS SUPER! :bounce: :bounce:
Met je handen raar voor je gezicht doen en boos kijken is voor mongolen :) LANG LEVE DE VANGRAIL !
goed goed
DJ D-Rage
was een super dik feest ...aardig uit mn plaat ook :xtc:
:respect: PARTYRAISER VS UNEXIST :respect: verder kk bruut feesie 8)
DJ Dmitri
main stage sucks:gaap: tunnel of rave :respect:was meester!!!
Vorig jaar was het een stuk beter...
DJ Skullz
wat een top feest weer :yes:
Partyraiser & Unexist :respect: jullie waren ckr HARDER dan de rest :bounce:
DJ TERROX
super vet.,., was nog nooit in de solverdome geweest... maar wat een goed geluid daar... tering:D:D
DJ The Reaper
nog nooit zoiets als dit mee gemaakt !! jammer van die stroom storing mja kan gebeuren he de afsluiting was echt meesterlijk moete ze vaker doen die 2 bij elkaar:jaja: en ik ben er volgende keer zeker weer bij;)
wa een bruut feest met een goed geluidje :respect:
dojo 4 life!!­
Pleuris Hard!!!!Wes je was weer gruwlijk!!JASON
Dominee Dimitri
respect voor de mensen van de catering :)
Dries Plint aka Bullet leg
mooi gaan weer
Dryade
Partyraiser en Unexist :O :respect: :K :K :K Ophidian ook (Y), net als Nossie & the Viper (Y) Wel minder als vorig jaar :(
Dubbelfrisss
Mooi feestje.
Wat een saai kk feest,alleen zoals verw8 was de laatste set weer degene die et een beetje goed maakte..En wat een zielig volk/security. Voor mij geen project.NL meer
dvaartsk
ja mooi feestje alleen jammer dat de muziek een paar keer uitviel
Was zeker dol :D
EdwinH
SUPERFEEST! ALLEEN JAMMER VAN DIE TECHNISCHE STORING, PARTYRAISER SLOOT WEER TE GRUWELIJK AF!!
eeuwige gabber
was Vet ! en genees bezope ! Offensive :RESPECT: Neophyte & masters of ceremony :RESPECT:
zeer goed naar mn zin gehad! relaxed ge-aftert nog :D
El Hubo...
Heel de avond het goed naar mijn zin gehad, Promo alleen niet zo relaxed, maar toen maar even naar de tunnel of Rave gegaan om daar even uit mijn stekker te gaan :)
Enzyme A
Vond het feest wel redelijk, Was lekker op gang met Dione, Nosferatu vs The Viper. Noize suppresor LIVE Waren zeker lekker, MOC en Offensive waren zoals gewoonlijk weer de bekende nummers :( Toen kwam promo, die heel de gang eruit haalde, Ophidian was redelijk, Partyraiser vs Unexist ook, maargoed, kwam er niet lekker meer in, met dank aan Promo aka Homo
Erik:bier:
LEIP feest alles was goed!...zei ik alles? ik bedoelde alles behalve promo
Ik kan begrypen dat mensen die dit feest voor de eerste keer meemaakte t supervet vonden maar vorig jaar was veel beter dus ik had er zoveel meer van verwacht en dan valt t onwijs tegen :P hopen dat ze volgend jaar beter hun best doen :yes:
Vond t een heel goed feessie, jammer alleen van die stroomstoring :x :D
Geweldig feest! Jammer van het geluid, mocht wel harder! Voorderest genoten!! :)
flexer
vond het vies tegen vallen vorig jaar was 10 keer beter
FLICKA
Net als vorig jaar een super super super feest :D:D happetap rietieuwtieuw
Goed vermaakt,maar vorig jaar echt wel mooier
frankygoes2
wat een geweldige nacht zeg , weer een keertje ouderwets gezellig!
BAGGER BAGGER BAGGER IJSBAAN Blij dat ik naar huis mocht het enige goeie was dat ene wijf in de kleine zaal met volle terror Verder afgezakt Best kut eigelijk
Freekkie
WAT EEN GELUID!!! :respect:Offensive & MOC :respect:MEESTERLIJK! :bounce:TUNNEL OF RAVE:bounce:
Super feestje!! Promo had nie gehoeven :S :respect: The Viper vs Nosferatu en Unexist vs Partyraiser :respect:
Frensizz
Fan-Fuckin'-Tastic!!! (l) Reiner :respect:
ganetskiej 8)8)
FET
Gassen met die zooi!!!­
Mega bruut feest, alles klopte!!!
GEWOON KNALLUH :D:D:D
giedo90
zeer goed
gietahh
heb me supper vermaakt lkker veel gek gedaan :D :respect: dj paul
Gina:bier:
mij een beetje weigere eerst maar eenmaal binne te bruut muhahah :devil: O:)
granzo
beetje warm, maar echt super geweldig fest. hard gedraid, noize suppressor was echt knalluh
vet lekks heah :cheer: :Bounce: IDW
Gurt_010
Was Geweldig Heb Heerlijk Genoten ..!!! Misschien Wel Een Beetje Te Veel Van Het Goede Wuahahha...!!!!!
H4L^Gracht^
heftig feest hier :respect:
super vet feesie vet gedraaid forze dj team!!!
Hakindo
twas een zeer goed feest.....kk gezellig en goede beats..totdat.....
hakkuhn
Helemaal los!!! was een vet feest! (Y) stroom -
hardboy-tommy
Was Super, :bounce: Tunnel of Rave :bounce:
Hardcore Junky1987
goed feest, lkkr gestampt daaro, ga volgend jaar zkr wete weer. Nu op naar masters
WAS WEER SUPPERS HEB MIJ GOED VERMAAKT MOET WAT VAKKERS IN NL DAN KOM IK ZEKKERS WEER DE BAKBAR
hardco­refrea­k->vallard!­
Zekkers mooi feesie:D dione, partyraiser& unexist waren echt geweldig:respect:
harde-bass
ging goed loss laatste uurtje was heerlijk:bounce:
Hardstyle Rocker­:bounc­e:
Was een gezellig en vet feest!!! jmmr van promo die had beter in het begin kunnen draaien..maar wat draaide PARTYRAISER en UNEXIST toch weer fucking goed zeg!!!!
Hardst­yleJun­k
echt vet heel maaal vet en ook nog een hardstyle plaat gehoord !!
zeker Top feestje!!
HC Klijn
was een heerlijk feestj, heb m best vermaakt!! noize supressor, partyraiser&unexist :respect:
HC Tomy.nl
prima naar me zin gehad... geluid stond goed hard.­.. jammer van de storing... Noize Suppressor :respect:
Hc-Bassie
Heerlijk feesie echt volgend jaar weer..!!!
vet feest!! met allemaal idiote party freaks;):D
Heero
PRRROOOOOMMMMMMOOOOO :respect::respect: w00000t Headhunterzz waren vet in de mainstage :d:d:d
Mega wreed feest(Y):beer:
HENNY070
agh agh wat was dit tog een HEEEEERLIJKE partyy.. egt top(Y) jammer van de storing..
HFTR
whahaha het was kk knet :D
Hollowman
OMFG!! Was een lekkere knalpartij.. 8) (L)Tunnel of Rave -->> Forze gevolgd door Miss Zelda :kwijl: :kwijl:. Alleen jammer dak zow gesloopt was halverwege de nacht :( en catscan blijft een klote dj :@
gewoon snoeihard B)
I l s e (F)
Jaa geweldig feest :respect: Goed naar me zin gehad:d:d:d
ID&Q
HE-LE-MAAL LOS!!! :bounce: Maar B2S blijft *** georganiseerd!
ifiebazud
beregeil
zeer goed
Ingol de pingol :hyper:
een en al KUT!! slecht georganiseerd en ze moeten niet eerst zeggen dat je wel naar je kluisjes heen en weer mag lopen en vervolgens als je geen sigaretten, geld en drink tokens meer heb en meer geld uit je kluis wilt halen dat dat werd geweigerd! al met al lekkere bass!
inspec­torpor­no
Jah hoor, ook dit feest was weer knalluh.!!! Ralfke het was gezellig (Y) Partyraiser :respect:
Irusjuh
Egt een super vet feestie:)..egt niet normaal
Ivols
vorig jaar was VEEEEL beter:)
J a p p e
een van de weinigfeeste waar me oore pijn begonne te doen aant eind8) vette party8)
JAAC
Goed geluid...en een lekker feestje(Y)Partyraiser met Assins beter kun je gewoon niet beginne :)
jacje
heb hetsuper naar mijn zin gehad top feestje :bounce:
was weer een top feessie :D kk knalluuhh!! op naar volgend jaar weer
Reiner, Partyraiser vs. Unexist :respect: Promo (n)­ Outblast vs Catscan veel fouten :frusty: Voor ­de rest lekker feessie :yes:
JANSEN B
was helemaal apk
Jasper ®
1 van de beste sets van Noize ooit :respect: . Maar had meer van Project verwacht.. :/
JD B)
Promo en Ophidian ZIJN FUCKING GOED!!maar misschien hadden ze niet op dat moment moeten draaien. Ennuh mag best MEER bewogen worden hooooor!!! ;P zwaar na me zin gehad! DE VIPER,NOSSIE en NOIZE SUPPRESSOR
Jerriet :bier:
Kankervet Feest!
JOHNAS
knallluhhh
Johnny-Cash
:bounce:
Jorr:D
Nosferatu en de viper en partyraiser en unexist waren Geweldig :D, de rest viel beetje tegen
josz
geen woorden voor .. wat een feest!
Jstyle
Zo was wel een dik feestje! Best veel bekenden, we waren met een grote gezellige groep!!!! En natuurlijk extra speciaal omdat ik mijn lieffie een jaar geleden ontmoet heb (L )!!!!
Woeste afsluiter!!!!:respect:
kayleigh
HET WAS GEWOON HELEMAAL GEWELDIG:bounce: WERD LEKKER GEDRAAIT EN DE SFEER WAS OOK GOED :bounce:
kaylei­gh(L)t­im
vond ut wel een mooi feesie
Noize Suppressor :kwijl: :respect:
Ketali­n:devi­l:
Wel leuk feessie jammer dat het pas laat op gang kwam verder wel gezellig:)
Kiezel
tis wir mooi geweest!
Erg warm, maar ook erg gezellig!
1oktober 2005 dat blijft mijn vetste PROJECT HARDCORE
Kleintje_
Wat n feest..:D(Y) Helemaal goed..:D:D En die afsluiting... HEERLIJK..(Y)
L!N
Tering wat was het warm! :p Maar wat een vet feest­ zeg!! :jaja: (Y) :respect: Promo :respect: Catscan :respect:­ Outblast :respect: En waarom loopt iedereen te zeiken over de sets die ik juist té leip vond?! :O Promo draaide gruwlijk man!! Ik HOU van dat tempo en nee ik hou zekers niet van hardstyle.. Als je dat verschil niet kent..:bounce:
zeker goed te doen aleen de muziek mogt wat harder EN HET WAS TE DRUK verder goed naar mijn zin gehad:bier:
Language Of Rhythm
Was weer een gezellig feessie:yes::woep::yes:..Op naar de volgende:yes: b)
leidsegek
zo was echt een dik feest partyraiser draaide naturlijk weer als een kogel
Lieke :bier:
veel meer van verwacht, hardstyle nummer had voor mij niet gehoeven! Wel dik geluid
Liess O:)
Int begin wasset geweldig, daarna werd t pokkeherrie totdat Partyraiser ging draaien!
Life is Like a Dance
Voor de anderhalf uur dat ik wer was... was het echt vet.
limbogabje
hm tja was wel goed te doen kon mezelf eerlijk gezegd niet vermaken geluid was super en zowieso de live act`s :respect: norman draaide super in zaal 2 (Y) ondanks afwezigheid van drokz
Linda:cheer:
tsjah.. wat zullen we ervan zeggen.. was opzich een lkkr feest.. was alleen FUCKIN ziek:S als je dan wat op heb, ok .. MAAR IK WAS GEWOON NUCHTER!! EGT VET KUT!! maar verder aardig wat lkkre sets gehoord, Miss Zelda was zeker knallen.. en ook Promo LIVE was egt vet.. had hem nog nooit live gezien, maar was toch goed bevallen:p verder goeie lokatie en knetter hard geluid:D
lippyh
jah toch!!!
Lost In Music
Echt een super feest gewoon, heerlijke sfeer en er­ werd echt gruwelijk gedraaid, Nosferatu vs The Vi­per en vooral Ophidian gruwelijk gewoon :respect:
lost-in-time-ue.­nl
Vet feessie! Tunnel of rave werd lekker gedraait (Y)
lOuisa.b)
me eerste feesie was super .. allen jammer dat ik zo erg pijn me benen had :)
Luit :bier:
Super vet :yes:. Promo :respect:. Echt een topavond weer :yes:
M E L A N I E
heb me weer super vermaakt daar :bounce:
M E R E L
TE BRUUT iedereen die er niet heen is geweest heeft echt iets gemist !!! Super feesie
M v E ©
De aankleding vond ik matig, muziek viel paar keer weg in de Main, rechter boksstapel viel paar keer uit. Na een uurtje of 4 werd het voor mij een rotherrie. :nee: Maar ik heb me erg vermaakt en de leuke mensen weer ontmoet! :D
M!KE
heftug feessie hoor, daar ga ik nog de hele week verrot van zijn
Majanska
Was Eg un lekkah beuk feesie helemaal geweldig:D
Mama Jeremy Levi &­ Jayson Ryan
Top feesie!!! Suus super thankx he voor my ticket ;) (L)
MaQiNhO
Zooo super lekker feestje hoor:D Partyraiser en Unexist lekkere afsluiter:D
MARKCOREEE
heel de avond helemaal los!!de eerste 3 uur werd er echt heerlijk gedraaid..daarna wat minder..maar dat mocht de pret niet drukken:Dhelemaal LOS
Masha....(k)
Gaaafffff!!!!!o ja.....en warm!!!!!!!
het was gezellig en ik heb me wel goed vermaakt, maar vorig jaar was zeker stukke beter!!
ut begin was eg knalle daahnaa minder!!
Michelle(F)
Wat een afsluiter :kwijl: Topfeest!
Miss Pitbull
Noize Suppre­ssor, Promo, Ophidian, Partyraiser en unexist !!!! :respect: was een top feessie!! (Y) Goed zat & gelukkig op een gezellig feessie waar ze ook nog ns goed draaien!!!
Machtig Mooi Feestjuh Mag Van Mij Sjow Weer Komen Ben Ik Zekers Weer Van De Partij :respect:
heb het super naar me zin gehad :bounce:
Miss_PoeS
Lekker feesie:yes: goed gedraaid en lekker hard geluid :respect: jammer dat ik ziek naar huis moest :(
Mister ??
vond het echt weer een super feest nosferatu vs the viper :respect: ja en de silverdome blijft gwn mijn nr 1 locatie
Mister sHeEp
WAS IN 1 WORDT GEWOON KNALLUH !!!!!!!!! :BOUNCE:
mitter
Jaja heerlijk feest :D , alleen vorig jaar was het toch beter...;)
Mnonnie123
viel beetje tegen hooorrrr was geselliee met iedereen maar voor t feest hoef j t nie te doen
Molshoop
Eerste keer silverdome en ik ben meteen verkocht. Wat een geluid zeg!!! Goede sfeer, tot 4 uur lekkere muziek (Y) daarna allemaal te duister, beetje jammer. Verder echt een top feest!
vorig jaar was 10 x beter, maar heb me zeker goed vermaakt:
MoO (F)
Was Weer Een Super Feessiej.. Alleen Jammer dat geluid uit viel..
moord-recht
was ckers wel een vet feesie maar vorig jaar was toch wel beter en ben GVD weer al me spullen kwijtgeraakt
Moppiejjj
Was weer knallen!! :D :bounce: inderdaad wel beetje warm.. :(
morymanne
goed
was geweldig Vooral Noize Suppressor!
Sjow... Me ballen trillen nog na van die Bass!!
goed feest! :D behalve promo en die catscan :S stroomstoring en daarna om het daarna nog lekker in te wrijven met HARDSTYLE :@ voorderest toppie(Y)
mx3freak
:D :D :D :P
Was echt wel een vet feest :D Heb me zekers wel vermaakt...;)
Was gezellig!! B eetje druk!! Wat een geluid zeg!! :kwijl:
Neev
promo zoog hem hard
NEKSCHOT
was wel kick feesie.. alleen het geluid was kut!
NELIZ_4
Zeker gezellig.... :P
NICK.S
was supervet! noize suppressor!!!
top feeesie! maardie friet was niet te vreten...
Weer n goei feesje(Y)
Nilio
Tja wat zal ik zeggen! tot 4 uur was het vet! maar had een leuker einde gehoopt!
ik heb weer lekker staan beuke........ dus lekker vermaakt
Gin gezeur!!!!!
NL_teun_NL
bruut feest :D
NoiseTerror
Was zeker een vet feest ^^ heb me goed vermaakt, maar de muziek was niet echt goed geregeld...veel dubbel, en zelfs gewoon UIT :S
wat een bout feest :respect: noizesupresso :respect:
Nothing Is What It Seems
Der Werd Kanker goed gedraaid... k heb alleen vanaf half 3 tot 6 uur op de tribune gezeten en weg zitte knagen
Wat een Escalatiee was dat zeg!! Maar ik heb echt een Super avond gehadd :D,, Promo was bout.... Dione :worship: Was eg Lekker kwam binnen op Born 2 raise hell :D,,
O:) Sietsj
noise supressor :respect: was de beste van de avond:D Promo:[ Mag OPDONDEREN!!!! voor de rest mijn eerste project en sker niej de laatste :doetiwoep:
Vette shit! Partyraiserr geweldige set!goed na de klote:D
jaja jongens ,, promo was echt kk vet (Y) ... en noize suppressor was geweldig :yes:
heb me weer prima vermaakt.. niet zo goed als vorig jaar maar nog steeds een topfeest.. en wat een afsluiter Partyraiser vs Unexist :respect:
Was weah lekker feest! keep it up
masterlik feest. geluid was hard! set van promo: WOHOW; set van ophidian: BLEH maar partyraiser maakte alles goed kortom superfeest
Was zeker goed te doen!! Alleen opgelicht dat de muziek uitviel, Promo (N) Partyraiser vs. Unexist (Y):respect:
OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.­O.­T.­P.­C.­]
Tot 4 uur was het goed te doen :bounce: daarna outblast :no: catscan :no: ophidian :no: promo :no: van 4 tot 6 maar gezellig wat staan drinken en praten toen had ik de herrie wel gehad in de main :(
:respect:
Parawijffie
VETTJES
Party_­Chicky (L)
Heerlijk feestje!! :D Heb me dr echt zwaar Goed vermaakt!! :respect: Masters Of Ceremonie :respect:
PartyAgenda²
knalluuhh:bounce:
partymaniac
De schaatsbaan was glad :P
Partyrico
feessie was errug goed :jaja: en MISS ZELDA was zoals altijd zwaar :bounce: :respect:
Patricia
Toppie!!! Was erg gezellig mensjes. :bounce:
paulus T
was een top feest. pas op het laatste moment besloten om te gaan maar heel blij dat ik gegaan ben.het is allen jammer dat drokz niet aanwezig was,maar noiser was wel goed bezig
Pecman
Was een vette party!
Penis
hier heb ik maar 1 woord voor nodig!! BRUUT!!!!!!!
PepPerry
Ja, het was weer super!!!! Partyraiser & Unexist... :respect:
Pindaklaatst
Waren veel bekende :) Was erg gezellig :mixje: Nosferatu & The Viper :respect:
Pindatjuh
Dat degene die me weed heb afgenomen maar dood gaat op zijn verjaardag !!!
Pinmaeker
lkkre muziek geluid stond good harrrd kortom top feest (Y)
SUPER :D
Het was lekker trippend! Jammer dat het geluid wegviel, maar het werd goed opgepakt! Lekker nachie gehad!
R.ik
was wel een relakst feest;), partyraiser en unexist waren echt super vet:respect:
r_OY
Was weer een lekker feesje, niet stil gestaan :bounce:
RAAR MAAR WAAR
zwaar vermaakt dat kan je wel aan de foto's zien haha
ralffie
WAS SUPER FEEST, HELEMAAL UIT ME DAK!! XX X
Raven
Moddervet!
RawTech
jaja, dat was wel weer ff kicke :D
Rbn ©
Zeker wel een goed feest!! (y) :D
RE-CHA®GE
was echt een vet feest kleine zaal ging ook aardig los thnx to yall grtz berry!!
Rebelicious :flower:
zoo dat was me t feessie wel weer.. super goed.. en aardig bezopen ook haha O:)
goed feestje, alleen jammer dat promo je avond altijd probeerd te verneuken, wat slecht zeg, ongelooflijk!
... echt super feestje... mooi werk ...
Rene86
super feest :D noise supressor was zwaar bagger maar ophidian,partyraiser,unexist en drokz waren (y) :respect:
Renzu
Heerlijk feest :jaja: :cheer: alleen die koppijn na afloop niet normaal
REPRESENT BY EXAMPLE
Was zecr een maximaal feest mega dat ze er een ruime early zaal bij hadde geluid was uber!!!!!
Rianne (k)
Vond het een leuk feest, alleen klote dat de kluisjes buiten waren. Jammer dat Drokz er niet was, maar zijn vervanger draaide echt super lekker!!
wat een knettterrrrrfeest!!! :D idd Toplocatie gewoon.. egt een superavond gehad met iedereennnn!!!
Rilll
ja was wel een vet feesje !! laatste uurtje zeker vet..en een extra applausje voor miss zelda !!!!!!!! (Y)
Robbery
Wel zwaar goed feest hoor, vet gezellie!!! Jammer van die 10 min pauze!!! Nossie :respect:
:respect:The Viper vs Nosferatu & Unexist vs Partyraiser:respect:­ Alleen béétje jammer van die stroomstoring;)
Robin_83
moest mn kaartje voor de helft verkopen omdat ik van de tribune bij den haag gepleurd ben en alleen nog maar kon hinken :( dus ik heb weer wat gemist
was weer geslaagde zooi!
MOGGUH :D leuke verjaardag :D haha had er wel iets meer van verwacht maja :) wel naar me zin gehad
Heerlijk feessie:D En topsfeer! Heb nog zere poten vant hakkuh haha
Roy:bye:
Leuk:) Tunnel Of Rave :respect:
RUDOLF:bier:
ik weet niet meer wie er putt your hands up for detroirt draaide maar ze hadde hem van het podium af moeten stampen
rus.
Et was super toffe feest!!!!!!!!!! :P
RvH:bounce:
super mooi feesie!! prima vermaakt, volgend jaar zeker weer.nl
SaneX
Lekker feest, security knikkerde er lekker veel drugs-sukkeltjes uit :P hehe... Was erg grappig... Mooie lampjes en t geluid ging best wel lekker hard... Mense van de avond: Promo, Dione en Miss Zelda... Tering, die draaide echt lekker :D ...
SCHUFKE
super feest gewoon te vet geluid was beter als verlede jaar partyraiser unexist:respect:
scolla-D&G
goeie shit. alleen veel te warm :gaap:
SDG-Schat
Super feesie gewoon! Tot een uur of 4 dan gelukkig werd ik om half 5 op gehaald! Maar was een super avond helemaal loss :bounce: :D
sebasjuh
was zo als gewoonlijk een knalfeest
Skitso­phreni­c Munnik
was wel weer gezellig :P alleen beetje warmm :bier:
Smoellie
Zeer geslaagd feestje :jaja: Sfeer was super.. (Y) Muziek en geluid.. :bounce: van unne goeie..
Veel bekende dus was zo ie zo een gezellig feestje.Muziek kon er mee door.locatie tja warm maar dat moet je weten van de silverdome he dusa ook toppie. al met al geslaagd
soppie
Ik heb weer een fantastische avond gehad hihi :p
special project
zeer lkkr knalle feestje alleen zeker jmmr van de muziek uitval tijdens masters of ceremony
SpeedFreak :bier:
lekker geluid ;) maar voortaan mag er wel wat harder gedraait worde
SPEEDTRASHER
was leuk feesie, in t begin was k een beetje misselijk, na een uurtje voelde ik me weer fitter partyraiser was weer geniaal, schitterend feesie
was zkr best feesie heb me eigen ook best vermaakt en partyraiser draaide zkr beukerig :D
Steef...
Goed naar me zin gehad, Promo en Ophidian vielen e­cht zwaar tegen maar Partyraiser en Unexist maakte­ weer een hoop goed...!!! Vorig jaar was het beter maar heb me evengoed best vermaakt...
Steffi_­huizen
wat een gruuwlijk feest
Stijn
kut georganiseerd... drankbonnetjes, communicatie (n) maar laatste uurtje trok alles weer recht :d(y) Partyraiser & Unexist (y) FOTO'S komen op www.rage-online.be ;)
Stoethaspel
Geweldig feestje. Vooral de afsluiter, Partyraiser & Unexist!!! :bounce:
Stokkie.
TERING !!!! wat was het weer knalluh zeg Had het weer lekker naar me zin Tering
Lkkr feesie hoor, beste afsluiter!
Struissie
Goed feest, alleen er werd soms echt traag gedraaid...
:WOEP: :WOEP: :WOEP: :WOEP:
vorige jaar duidelijk beter
Sven:jaja:
Hard geluid! top Noize Suppressor / flop stroomuitval/Hardstyleplaat :(
BIER BIER EN NOG IS BIER:P veel weet ik er nie meer van
Super feesie,... maar Promo moete ze voortaans gewoon om 10uur laten draaien of eindelijk is een goeie set kado geven voor zn verjaardag!!! :D
terrorgup
zeker hard geknalt was weer een lekker feestie horw!!
Tess. 070
Echt Un Wahs Feesie .. :respect: Alleen Jammer Van De Neppe Redbull :looser: :P
Tess///M5
Zo echt een heel vet feest!!! Partyraiser&Unexi­st waren echt super, was heel gezellig, heb een leuke nacht gehad :d
Th.­Cor:devil:
Een van de betere zaterdagavonden (Y) :D
The Brainf­luence­s - Koen
ja heb me zekers vermaakt daaro vcolgend jaar weer
THE-dEmOLiTiON .­a.­k.­a.­ Am.­stafford
was een knaller en de aankleding was ook stoer dit jaar op naar project hardcore 2007
TheWhi­terave­r
Ik vond het geweldig! Waarom zeiken zoveel mensen op Promo? Ik vond het echt wel vet!Stroomstoring was wel vaag. was het wel echt een stroomstoring?
Superdik feest, alleen wel een beetje kansloos van­ die hardstyle plaat na de stroomstoring! Verder teftus geil feest! :bounce:
TimoH-023-
Noize Supressor was zeker weer My Italians Finest :respect: Die knalde weer de tent hoor dat halve uurtje!! :D
Was heel relaxed, jammer van dat smerige bier..;)
Toef
Meesterlijk feesie:respect: :cheer:
Tompoesjee
Was echt een geweldig feest.. Behoorlijk knett. Noize Suppressor draaide weer TE ZIEKKKK!!!
tongboy
was een super feest
Was gezellig, wel goed naar me zin gehad maar t was maar een vaag feest:) De muziek viel tegen en t was kk warm. Maar het was weer lachen(Y)
muziek was wel vet stroomstoring idd bagger verder was sfeer af en toe ver te zoeken... over geheel gezien toch wel chill :P
Tuig !
het was echt een gek feest ! lekker hard geluid, lekker warm :P, en een goeie sfeer opzich (Y)
aardig gek, jammer dat me poot swaarschijnlijk door die gladde kuttribune uit de kom ligt hiihih. lol
was weer mooi feesie! partyraiser mooie afsluiting. en liep weer genoeg heerlijk manvolk rond. en wel flink warm binnen.
UTCA_­ACTIONHERO
best feesje
UTCA_Chin
Was toch echt wel ff een vet feessie!! Zeker goed vermaakt!! (Y)
UTCA_­Hakkuh­Wijffi­e :lijn:
was wel een gek feesje maar dinsdag op *hardcore minded* heb partyraiser beeter gedraaid dan op dit feest :) maar tws wel space :lol: :xtc:
zwaar kut feest veel te druk werd slegt gedraait en agresiefe sveer
UTR,,H­ardcor­e_­droppi­e,,UTR
Tja wat valt hier over te zeggen warm oke dat is bij elk feest maar goed sommige dj's oke wel goed gedraait maar sommige oo kzwaar waardeloos en me geld tja vin ut niet helemala waard eigenlijk maar goed niet alles kan goed zijn....
V A L S
Jezus promo sukte bigtime.. wat een belachelijke set.. Alleen noize supressor live en unexist konden er een BEETJE wat van maken.. Triest
Dit feesie was zo fucking loss !! :D HET WAS FUCKING ZIEK :D
het was kanker VET
vanKne­tteren B)
wat een pauperbruut feest was het weer! en die neger in de trein was helemaal grappig. partyraiser was gek!
zeker knalle feest,, allleen net niet uitstekend.... en veel mooie dames
vinnievieux
mensen moeten niet zeuren over promo want hij was wel het HARDSTE van de avond, er zat alleen niet veel tempo in
W ! M P ! E
Miss zelda was lekker en de afsluiter kon natuurlijk niet beter. Echt genieten :respect:
W_­esley_­Abf_­Turbo
vond het wel een tegekkeavond:D
WANGE
De tering, wat een fucking bruut feest!!!!!!! Masters of Ceremony (y), Partyraiser vs. Unexist :respect:
wazige dude
was zeker een goei feesje goeie sfeer en goed gedraait
weeken­dcalam­iteite­n
hup hup hup en knallen :D:D gewoon goed
Wendy's
Was wel knalle hoor:D:D
jaja wie super feestje
Willies!
Goeiemorge da was echt een bruut feest! kan wel gaan muiken over de kleine dingetjes maar heb me fokking goed vermaakt daar gaat het om :D top feestje! (Y)
Woutie
Was echt een super gezellig feessie !:D Heb me weer prima vermaakt, alleen jammer van het geluid aan het eind van Panic zijn set ;)
n hoop miderjarige idioten die nix meer konden dan lomp herkauwend voor zich uitstaren.... maar wel n goed harde bass
WSP-INSANE
WAS WEER LACHEN MENSEN:bounce:
Wvoort026
Wij Zijn De Hardstuh:D mega gedraait behalve promo:S
Was wel wr n lkr feesj :D
Yorben(F)
het was weer goed gezellig en idd jammer van die stroomstoring :D
Vorig jaar was et Super maar nu was et ook Super Lekker Hakkûh ik heb me heel goed vermaakt
Yorin-X
heb me prima vermaakt daar
Zero Sanity
Zooooooooooo ik vond het echt een super vet feest weer in het Silverdome!!! :respect: Ik viel alleen weer bijna in slaap op die gare muziek van Catscan vs. Outblast, maar ja :P Promo was op zich niet slecht, maar het tempo had van mij iets hoger gemogen :) Echt een leuke gezellige avond gehad! (Y) :D
:respect: offensive :respect: en :respect: tha playah vs panic :respect: , maar promo? :no: waarom wordt die man toch op elk feest gevraagd?:@ Lokatie was kleiner dan ik had verwacht Maar al met al wel chille avond (Y)
Zweven!!
Was zeker optimaal en tropisch warm daar te erg eigenlijk
{{KRANK IM KOPF}}
goed feestje,vorig jaar was echter beter maar prima vermaakt :P Promo heeft zichzelf bewezen, echt supervet :P :jaja:
|(..­Wendy's..­)|
SUPPERRRRRRRR FEEST!!! partyraiser :respect:
Prima feestje (Y) heb het goed naar mijn zin gehad!! :bounce:
|Prod!gy|
Aankleding was bagger Promo :no: Viper vs Nosferatu :no: Outblast vs Catscan :no: had er wel meer van verwacht tog jammer dat we niet tot het einde gebleven waren voor de rest wel goed vermaakt :)
Mwah...kep betere feessies meegemaakt... Maar was wel gezellig :jaja:
~* Charky *~
was een relaxt feesjuh (y)..alleen vorig jaar was tog wel beter :yes:
† .­´t Sosskûh *­QueenO­fLivin­gDeadS­ouls*­ †
ja sorry... voldoende...maar ook maar nog net zo voldoende hé.... ´t meeste heb ´k me over dat kut wijf bij die kut wc´s gefucked, geld verdienen voor´t niets doen hé.... en ´t was weer eens te warm.... en ´t kan ja zijn dat´t aan mij ligt ....O:)....maar volgens mij hadden ze dat feest beter project SOFTcore kunnen noemen (6) ....en ´tuurlijk weer veel te veel trancetrutjes en clubkutjes aanwezig :yes: :$ ;)
Leuk feestje alleen die flitslichten hele tijd waren super vervelend ! :S
† Natural Born Loser †
Tjah er was maar 1 iemand die da feesie leuk maakte :p

Line-up Project: Hardcore.nl

1Project Hardcore
za 21:00 - 21:45:  hardcore
za 21:45 - 22:45:  hardcore
  hardcore
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 00:45:  · live hardcore
 Paul Elstak, Ruffian
zo 00:45 - 01:45:  hardcore
  hardcore
zo 01:45 - 02:15:  · live
 Neophyte, Evil Activities
zo 02:15 - 03:15:  hardcore
  hardcore
zo 03:15 - 03:45:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
zo 03:45 - 04:45:  hardcore
  hardcore
zo 04:45 - 05:30:  · live techno, hardcore
zo 05:30 - 06:15:  techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
zo 06:15 - 07:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Tunnel of Rave
za 21:00 - 22:00:  hardcore
za 22:00 - 23:30:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 23:30 - 00:30:  hardcore
zo 00:30 - 01:30:  hardcore, retro
zo 01:30 - 02:30:  hardcore, house, hardstyle
zo 02:30 - 04:00:  hardcore
 Paul Elstak, Panic, Lars, The Forze
zo 04:00 - 05:00:  hardcore
zo 05:00 - 06:30: 
  hardcore
  hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep

Nieuws

Komende zaterdag is het zover, dan vindt de tweede editie plaats van Project Hardcore.nl in de SilverDome te Zoetermeer. Inmiddels zijn de voorbereidingen in volle gang en het SilverDome zal omgebouwd worden tot een groot Hardcore plaza waar 2 area’s gevuld zullen zijn met ruim 30 artiesten. Aangezien het al bijna zaterdag is, wordt het wel eens tijd wat meer informatie te verschaffen, zoals het bekend maken van de time table. 213
Na de uitverkochte eerste Nederlandse editie van Project Hardcore.nl eind vorig jaar in de SilverDome in Zoetermeer, keert op zaterdag 4 november Project Hardcore.nl weer terug naar deze toplocatie. De SilverDome heeft niet alleen een perfecte ligging, maar ook de sfeer, het harde geluid en de goede akoestiek is er geweldig. 206
Na de uitverkochte eerste Nederlandse editie van Project Hardcore.nl eind vorig jaar in de SilverDome in Zoetermeer is deze toplocatie op zaterdag 4 november wederom het domein van dit succesvolle hardcoreconcept van B2S. Meer dan 30 artiesten en live-acts zullen Zoetermeer deze nacht als hardcorestad laten herleven. 227

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Project: Hardcore.NL>>> Wann komt de DVD uit?? f:hard66
Partyraiser @ Project Hardcore f:hard73
(gesloten) Dvd project hardcore.NL (2006) f:hard4
(gesloten) Cd / Dvd Project Hardcore 2006 4-11-2006 f:hard4
Anthem muziek133
Hoe was het op Project Hardcore.nl? f:hard468
Filmpies Project: Hardcore.NL 04-11-06 f:hard37
Project Hardcore 2006 Livesets muziek21
(gesloten) Nog een paar filmpjes van project hardcore f:hard5
(gesloten) Foto's Project Hardcore.NL ??!! f:hard3
(gesloten) Foto's project hardcore f:algemeen11
TK: Kaartjes voor PROJECT HARDCORE tickets4
(gesloten) Projecht hardcore.nl beter als 2005??? f:hard5
(gesloten) Project Hardcore .met de trein?? f:hard36
(gesloten) Project hardcore of raving nightmare.... f:hard596
(gesloten) Project Hardcore Line Up + time table f:hard218
(gesloten) Meeting Project HArdcore.. Den Haag cs 22.30 f:hard212
(gesloten) Met OV vanuit Zuid Limburg naar Project Hardcore? f:hard42
(gesloten) Project: Hardcore.nl - 4 November f:hard742
TK: (gesloten) Project Hardcore kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 kaart H4L tickets5
TK: 1 kaartje voor Project Hardcore tickets4
TK: Project Hardcore tickets4
(gesloten) Trein Project Hardcore f:hard20
TK: (gesloten) Kaartje project hardcore tickets2
TK: (gesloten) 1 kaartje H4l 30 euro tickets4
TK: (gesloten) Kaartje Project Hardcore.nl tickets6
Kaartje project hardcore tickets1
TK: (gesloten) Kaartje project hardcore tickets1
(gesloten) Hoe vond jij Project Hardcore 2006!! :) f:hard5
TK: (gesloten) 2 kaartjes Project Hardcore.nl tickets8
GZ: (gesloten) 2 x Project Hardcore tickets2
TK: (gesloten) 2 x Project: Hardcore kaart 25 euro tickets2
TK: (gesloten) Project Hardcore kaartje €25(04-11-2006) tickets4
TK: (gesloten) 2kaartjes voor project hardcore tickets3
TK: (gesloten) Kaartje Project Hardcore tickets1
TK: (gesloten) Kaartje project hardcore (4-11-2006) tickets1
TK: (gesloten) Project Hardcore kaartje €25(04-11-2006) tickets6
(gesloten) Timetable project hardcore f:hard3
TK: (gesloten) Project Hardcore kaartje(04-11-2006) tickets3
(gesloten) Nog effe f:hard1
TK: (gesloten) Kaart voor project hardcore tickets9
(gesloten) Project / Raving? f:hard11
(gesloten) Raving Nightmare of Project Hardcore NL???? f:hard6
TK: (gesloten) Kaartje Project Hardcore tickets5
(gesloten) Project hardcore... f:hard7
(gesloten) Line up Project Hardcore.NL 2006:D f:hard8
(gesloten) Project hardcore.nl f:hard10
(gesloten) Line up projeck hardcore f:hard1
(gesloten) Ben benieuwd:P muziek8

16 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
dat viel nou ook wel weer mee
Waarschuw beheerder
nietwaar was zeker wel vet feest!!:D:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
nah indd!!
 
Waarschuw beheerder
was een bruut feest..
maar het jaar ervoor was véél beter..
 
Waarschuw beheerder
jaar ervoor was zeker veel en veel en veel en veel beter :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 16:28:
dat viel nou ook wel weer mee


HIJ IS GEK WAS GRUWELIJKE SHIT alleen outblast was minder
Waarschuw beheerder
te vet feest net als verleden keer op naar de volgende jaja :bier: hopelijk weer een vette afsluiter!! :bier:
Waarschuw beheerder
Vette Shit!!!!!!Daar is me Profielfoto gemaakt.En Partyraiserdraaide echt HARD!!!!E Ophidien ook gruwlijk!!!!HARDCORE TILL I DIE!!!!!GABBER 4 LIFE!!!
 
Waarschuw beheerder
dze shit is echt gelweldig.

tot volgend jaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roesty:bounce: op donderdag 1 maart 2007 om 15:17:
HIJ IS GEK WAS GRUWELIJKE SHIT


wie is er gek...die editie was gewoon NIET GOED!!
Waarschuw beheerder
Was een super party :vaag: