Partyflock

Forumonderwerp · 963281
62841x bekeken
Waarschuw beheerder
ha medegebruikers! :))

Klein vraagje, wat doet de mens de dag nadat er XTC in je lijf heeft gezeten? Ik heb het vaak dat ik nergens zin in heb, en niet eens wil eten. Na de eerste keer XTC, de dag erop ook niet gegeten, en de hele week misselijk. Dus ik ga zowiezo eten de dag erna.

Mijn vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

Let wel, ik gebruik niet op feesten, gewoon gezellig thuis met wat gezelschap zo nu en dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The1 op zaterdag 28 juli 2007 om 02:36:
Let wel, ik gebruik niet op feesten, gewoon gezellig

Wtf ben je niet lekker bij je hoofd of zo :lol:

Gewoon weer lekker :beer: drinken en het normale eet patroon aan

houden dan is er niks aan de hand!

En veel vitamine C nemen ;)

Gz :bye:
Waarschuw beheerder
ben best goed bij m'n hoofd...(ik heb geen tijd om op feesten te hakken).. ik eet wel, alleen minder dan normaal...
na die eerste keer X idd was niet prettig..dat ben ik wel afgeleerd.
Zo vaak XTC is het nou ook weer niet, maar voor de volgende keer...was ik gewoon benieuwd :D

Waarschuw beheerder
veel suiker eten...is goed en geloof je tog niet:pma snuiven in de week erna
als je last hebt van depressie
Waarschuw beheerder
Speciaal een account aangemaakt voor deze vraag?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^VonDutch® op zaterdag 28 juli 2007 om 02:39:
En veel vitamine C nemen

ik geloof ook in sinasappelen
maar als jij mij kan vertellen wat een vitamine precies is ben ik dolblij

Waarschuw beheerder
ik heb een vraag

wat is een vitamine??

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Ain't no shit :o

¥+¥=¥¥
Waarschuw beheerder
Mijn vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

ga naar de drogist... en haal supradin forte plus...en eventueel "eigenlijk best belangrijk" anti occidant!! ook verkrijgbaar bij drogist! helpt de lever met afbreken van schadelijke stoffen!! 2 van die geile tabletten oplossen in water en in nemen voor het slapen gaan ... met veel water!!! mdma vergt veel van je reserve vitamines!! veel drinken voor het slapen gaan heeft het resultaat dat je veel moet urineren tijdens de n8 rust! das alleen maar goed.. want dan stoot je alle giftige stoffen uit je lichaam!! het eten blijft een drama! daar doe je nix tegen .... hoop je voldoende te hebben geinformeerd!! mzzls:P

Waarschuw beheerder
Je moet gewoon langzaam eten.. wat vla ofzo..
meestal knap ik daar wel van op..
Want zolang je niets eet.. word je alleen maar rotter
Als je dat iedere keer doet, kan je na een tijdje gewoon eten..
Waarschuw beheerder
na pille kenk altijd wel ete,, alleen dinge met zout doet wel is pijn... wondjes in je bek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jezus Komt Trug op zaterdag 28 juli 2007 om 06:40:
wondjes in je bek

dan moet je niet op je wangen bijten ;)
Waarschuw beheerder
hahaha jaaa,,, vertel mij wat hahah,,

maja als je egt hard ga ken je der nix aan doen soms hahah jatog niet dan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 05:23:
wat vla ofzo..

yess!!!!!
vla
yoghurt
fruit
drinkombijt
desnoots brinta of soppige cornflakes

Waarschuw beheerder
aaaaaa louiii je bent me net voor

Uitspraak van DopeyXXL op zaterdag 28 juli 2007 om 11:18:
blanke vla

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een beker cup a soep, en dan gewoon aanlengen met koud water zodat je het sneller op kan drinken. als je sosa of pep hebt gehad (zelfs diezelfde dag) dan krijg je het weg en je voelt je direct beter (daarna niet te actief doen :P het klots nogal in je maag)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garrincha op zaterdag 28 juli 2007 om 02:50:
Speciaal een account aangemaakt voor deze vraag?

nee hoor, het email adres van m'n oude (hele oude) account bestaat niet meer, en kon ds niet meer inloggen... ben hier al een hele lange tijd niet meer geweest.

Waarschuw beheerder
aardbeien vla......lekker man de day after!!
Waarschuw beheerder
Je valt af met pillen dus de volgende dag moe je sowieso goed eten.
pak goede morge helpt maar ook gwoon fruit en brood enzo

Waarschuw beheerder
fruit is niet slecht

Waarschuw beheerder
ik heb eigenlijk de volgende dag nergens last van... tenminste met pille niet ben alleen van :lijn: de volgende dag vertyft
Waarschuw beheerder
Idd, vloeibare dingen werkt altijd wel goed. Ik neem altijd wat drinkontbijt, krijg ik ook nog wat granen/vezels binnen. En fruit, lekker sappig dus goed weg te krijgen en vitamientjes...
Verder chocolade en bananen, die zorgen er ook voor dat je sneller serotonine aanmaakt, dus ook goed tegen de dip.
Waarschuw beheerder
donateur

brood, friet, snoep. alles. ik zal en moet eten, dan voel je je weer beter

Waarschuw beheerder
wat eten/drinken jullie de dag erop

ik heb nu gemerkt als ik voor het slapengaan 2 vitamine pilletjes neem en 2 glazen multisap met extra toegevoegd vitamines neem, dat ik de volgende dag alleen een beetje last heb van moeheid door de weinig slaap. Eten moet je gewoon doen ook al wil je niet!
Waarschuw beheerder
Ik heb na xtc gebruik nergens last van, enkel een beetje vermoeid de dagen drna..
Je moet natuurlijk wel genoeg drinken en eten, anders vraag je erom..

Als ik te diep in het glaasje heb gekeken is dit wel anders,
lusteloosheid, nergens puf voor, en die koppijn is niet te hardde..
zegt alweer genoeg watvoor troep alcohol is!

Waarschuw beheerder
.wat eten/drinken jullie de dag erop?

chinees, fruit, sap, chips.. en lekker veel G en wiet om de vreetkicks aan te wakkeren B)

Waarschuw beheerder
donateur

Naar mijn mening is het belangerijk dat je zowel voor als de dag erna goed eet
Vooral ervoor(Y) niet op een lege maag
De dag erna eet ik eigenlijk gewoon zoals normaal eigenlijk
Ik heb niet veel last van een drugsdip ofzo,maar dan ben ik meestal wel helemaal naar de klote
Waarschuw beheerder
hmm ja beetje brak , als je goed eet + jointje rookt ;)
komt da allemaal (Y)
Waarschuw beheerder
de dag er na???

niets speciaals.. wakker worden, cornflakes eten, de stad in, naar mijn paardje, gewoon de dagelijkse dingen doen, en gelijk weer lol maken...

alleen 3 dagen later nog wel eens prikkelbaar ;)

doe je daar aan???
gewoon je koppie er bij houden, je weet waarom je prikkelbaar bent, dus probeer je reacties in toom te houden ;)

ik ben ook niet echt moe eigelijk... maar zorg ook altijd dat ik genoeg slaap.. dus stel je gaat pas om 15.00 naar bed, dan ga ik gewoon pas om 20.00 uit bed, ga dan dus als een speer naar mijn paardje ( of andere dingen die je persé die dag moet doen) en zorg dat ik er uiterlijk 23.00 weer in lig! als dan de volgende dag mijn wekker op 7.00 gaat, heb ik in ieder geval ruim voldoende geslapen.
Waarschuw beheerder
niet veel anders, gewoon lekker aan de jus d orange, vitaminepilletje dr bij (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Fruit en yogurt helpen bij mij wel. En vooral jezelf dwingen om te eten.
als je niks eet of weinig ben je de dag erna echt een wrak
Veel drinken. Ook veel water drinken helpt wel;) .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 19:30:
lekker veel G en wiet om de vreetkicks aan te wakkeren

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 30 juli 2007 om 11:30:
G

helpt sowieso wel goed tegen een dinsdag dip!

Waarschuw beheerder
Je moet gewoon eten en niet zeuren, het hoort erbij en je moet er wel wat voor over hebben hoor......
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Waarschuw beheerder
Je moet gewoon jus drinken en daarna 2 bananen eten. Ben je binnen een halve dag weer vrolijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [020]TUIG™[020] op zaterdag 28 juli 2007 om 05:01:
veel drinken voor het slapen gaan heeft het resultaat dat je veel moet urineren tijdens de n8 rust! das alleen maar goed..

dat is helemaal niet goed, want dan word je bed vies :( .
Waarschuw beheerder
Mijn dieet na een nachtje xtc is: Bruine bonensoep (uit blik) en twee vitamine-pilletjes. Ben ik de dag daarna weer helemaal de man.
Artiest Biomek
Waarschuw beheerder
GOED eten :)

En als je goeie xtc heb, ben je echt niet verrot de volgende dag.

Raar dat ik bij XTC pillen altijd verrot ben, en met MDMA onwijs fit de volgende dag.
Waarschuw beheerder
donateur
K :xtc: er dan nog 1 :x
Waarschuw beheerder
Ik maak altijd een combinatie van fruit, vezels en vloeibaar; ik gooi yoghurt in een blender met aardbeien, banaan en cruesli of iets dergelijks en maak er een shake van die makkelijk weg glijdt :P
Waarschuw beheerder
5-HTP bestellen of after-e ofzo zit het ook in geloof ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Biomek op maandag 30 juli 2007 om 17:44:

en da's dus onzin.
Waarschuw beheerder
de volgende dag drink ik een pak sinassappelsap weg en neem 2 tot 3 vitamine pille en als je kaken naar de kkr zijn is een yoghertje altijd wel lekker wel een lekkere dikke niet een magere yoghert
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op maandag 30 juli 2007 om 19:37:

en da's dus onzin.

mdma kristallen of poeder gebruik ik op ze tijd en ben de volgende dag lang niet zo gaar en verkkrd als dat ik pille slik
Waarschuw beheerder
[img width=200 height=140]http://www.marketing-online.nl/images/6595.gif[/img]
die dingen zijn volgens mij uitgevonden voor en door mensen die gebruiken :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen neem er nog een:xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gekkegabber op maandag 30 juli 2007 om 20:30:
die dingen zijn volgens mij uitgevonden voor en door mensen die gebruiken

Relaxd toch ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Biomek op maandag 30 juli 2007 om 17:44:
Raar dat ik bij XTC pillen altijd verrot ben, en met MDMA onwijs fit de volgende dag.

Da's idd raar, de werkzame stof in xtc is mdma :s Maar aan de andere kant zitten in xtc pillen vaak andere stoffen om t minder puur te maken. Daar kan je wel slecht op reageren.

Ik zorg er echt voor dat voor een weekend los gaan dat ik heel goed gegeten heb en daarna de drugs neem.. Zondag avond begin ik meestal weer met goed eten. Zondag 's middags alleen kleine beetjes vla, nooit te veel tegelijk.

Als ik voor t weekend zo goed als niks gegeten heb kan je me de hele week daarna wel oprapen dan ben ik echt helemaal kapot en verrot... doordeweeks doe ik geen drugs om me op te peppen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 06:45:
dan moet je niet op je wangen bijten ;)

waarom heb je ze dan ? :lol:
Waarschuw beheerder
ben de dag er na nog afwaziger dan de dag zelf ...

maar dankzij mdma kristallen de dag daarna ... gewoon weer 100% hersteld :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Pff, gewoon gezond eten en vooral vitamine c binnenkrijgen, xtc breekt veel vitamine c af, en natuurlijk na het gebruik goed slapen, en daarna je eten naar binnen schronsen :P
Waarschuw beheerder
donateur
L-Tryptofaan voordat je je bed in gaat (Y)

Waarschuw beheerder
na de tijd 2 banaantjes eten en wat druivesuiker en voor het slapen gaan een g'tje ... heb nergens last van na de tijd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SBC] Da Highlandz :[ op zondag 29 juli 2007 om 03:16:
Gewoon een dikke joint roken, biertje drbij en verder uitspacen

idd, rustig dagje en snaakje + biertje, alles oke

Waarschuw beheerder
ben er anders nu goed ziek van. Zeker in combo met veel bier en blowen ben ik geheid een paar dagen grieperig. Weerstand van lik me reet.
Maar de volgende dag na xtc kan ik echt wel lekke schransen hoor. Eerst ff beginnen met een glaasje melk, dan aardbeienvla
Kommetje chocos met melk, gebakken eieren met spek+kaas, nog een glaasje melk, blikje cola, pizzapunt. Ff snel langs de macdonalds om een Mctasty te halen. Milkshake erbij.
Ik eet op festivals van sochtends vroeg tot de volgende ochtend helemaal niks.
Moet natuurlijk wel goed bijgevuld worden :)

Waarschuw beheerder
PillenPillenPillenPillenPillenPillenPillen PillenPillenPillenPillenPillenPillenPillen PillenPillenPillenPillenPillenPillenPillen PillenPillenPillenPillenPillenPillenPillen
PillenPillenPillenPillenPillenPillenPillen PillenPillenPillenPillenPillenPillenPillen
PillenPillenPillenPillenPillenPillenPillen PillenPillenPillenPillenPillenPillenPillen
PillenPillenPillenPillenPillenPillenPillen PillenPillenPillenPillenPillenPillenPillen PillenPillenPillenPillenPillenPillenPillen PillenPillenPillenPillenPillenPillenPillen

Allemaal lekker aan de DRUGS
Waarschuw beheerder
direct na een feest
Dagravit totaal 30 (multivitamine pillen) neem er gelijk 3-5
en veel vitamine c liefst 1000mg
kan je volgens mij zelfs bij de lidl halen

probeer! op het feest iig 1 broodje kaas te vreten

achteraf goed slapen.

en u heeft nergens meer last van
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon paar lekkere stukjes fruit pakke:)

Waarschuw beheerder
donateur
Dag er na heb ik nergens last van ik weet alleen dat ik maandag (en soms dan ook nog dinsdag) naar de klote ben (dip)... Je moet gewoon tegen je wil in vreten voor je leven dat werkt het beste.

Niks smaakt, je krijgt niks weg, maar de geest is sterker als het lichaam. Gewoon doorzette en vreten wat je vreten kan. vla, yoghurt, fruitontbijt, fruit, desnoods brood in melk dompelen (je proeft toch geen verschil). Prop het maar in je bek, als je wil eten, als je weet dat je moet eten dan lukt het je toch wel!

En dan maandag alleen een beetje moe en geen last van lusteloosheid ofzo! appeltje-eitje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:48:
desnoods

een

eitje

in

fruitontbijt

dompelen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op dinsdag 31 juli 2007 om 22:58:
Dagravit totaal 30 (multivitamine pillen) neem er gelijk 3-5

ja da's nog schadelijker dan de xtc :/ neem er gewoon 1 (y)

te veel van bepaalde vitaminen is heel slecht voor je
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
cola en peuken en flink veel jointjes en dan savonds lekker slapen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 23:16:
gewoon paar lekkere stukjes fruit pakke

Liever niet, beter na het slapen ofzo, altijd als ik een broodje of friet kauw droogt het uit wanneer ik het door wil slikken, was op tomorrowland bijna gestikt in één lullig stukje friet :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op woensdag 1 augustus 2007 om 02:41:
ja da's nog schadelijker dan de xtc neem er gewoon 1

normaal is 2 per dag maar door xtc verlies je een hoop van je reserve vitamines en mineralen. Door 3-5van die dingen na gebruik te nemen bouw je het tijdens je slaap enorm snel weer op. Scheelt een hoop;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op woensdag 1 augustus 2007 om 22:50:
normaal is 2 per dag

:nee: recentelijk is er een onderzoek gedaan en daar kwam uit dat meer dan 5 gemiddelde multivitaminetabletten per week schadelijk is, je kan er vitamine allergie van krijgen, en schade aan celmembranen en nog een paar dingen maar zou je ff naar moeten googlen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dag erna nergens last van, maar als ik goed gezopen heb erbij ben ik 2 dagen later pas goed brak
Waarschuw beheerder
idd, beetje vaag de dag daarna maar verder een hoop drinken / sigaretjes roken en dan op tijd naar bed :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
haal een pot L-tryptofaan dat werkt zeker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 1 augustus 2007 om 17:40:
cola en peuken en flink veel jointjes en dan savonds lekker slapen

tjaa meer kan ik ooknie indie dag doen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kom kom mensen in de nacht n beest dan de dag erna ook he!!!!
Als je de dag erna gaat liggen janken dan moet je maar nooit meer gebruiken vind ik hoor.
Zwemmen vind ik de dag erna trouwens altijd wel lekker want je wordt er heerlijk fit en tegelijkertijd relaxed van.
Waarschuw beheerder
Gewoon goed eten en slapen en dan komt het weer helemaal goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op donderdag 2 augustus 2007 om 02:05:
recentelijk is er een onderzoek gedaan en daar kwam uit dat meer dan 5 gemiddelde multivitaminetabletten per week schadelijk is, je kan er vitamine allergie van krijgen, en schade aan celmembranen en nog een paar dingen maar zou je ff naar moeten googlen

Oke dat wist ik nie, zal t ff navragen dan. als t waar is bedankt voor de info(y)
Waarschuw beheerder
ik nergens last van de dag erna is een dag als een ander

Waarschuw beheerder
niet zeiken moet je maar niet gebruiken kleuter
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
als je goede zuivere schijven hebt en goede nachtrust hebt gehad is er niks aan de hand (Y) hooguit nog een beetje vaag.. en een droge mond vaak wel ja waardoor eten moeilijk is

Waarschuw beheerder

licht verteerbare dingen
Waarschuw beheerder
Lekker jointje roken Heb ik meestal wel weer sin in eten :D
Waarschuw beheerder
mijn kameraad heeft ook xtc gebruik zondag rond 6u smorgens de laatste pil en kan nu nog steeds niet goed plassen:P alleen met warm water erbij(A) iemand tips of ervaring?
Waarschuw beheerder
donateur
De dag erna niet veel aan de hand, redelijk normaal gegeten en gedronken, veel vitamientjes en wat fruit.
Vandaag had ik wel beduidend minder eetlust.
Het is voor mij nog nieuw dus ik zie wel hoe of wat.
Waarschuw beheerder
ik heb ook vaak geen honger de dag erna, maar vaak heb ik dan ook nog wel wat grotere pupillen enzo dus misschien komt dat doordat er gewoon nog xtc in je lichaam zit?
sowieso staan mn kaken ooit niet echt te springen 'the day after'

als ik ooit een morrd ga plegen is het wel op maandag, ben dan meestal ook pas echt gaar (zoals de meesten) :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zondag vaak een moe en saai gevoel en niet echt zin om veel te lullen. Niet echt honger maar ik weet dat je moet eten om je zelf beter te voelen dus ga gewoon eten zoals een doordeweekse dag. En eet ook gewoon je zult voelen dat het wat energie geeft.
Maandag nog steeds niet helemaal de oude beetje moe.
Dinsdag vooral als ik ochtenddienst heb ik echt moeite met opstaan maandag ook trouwens. Voor de rest weinig zin om actieve dingen te doen, vlieg vaak gelijk weer achter de computer. En woensdag weer helemaal de oude.
Al moet ik zeggen ligt ook aan de hoeveelheid die je neemt of je er alcohol bij neemt en of de quality van de pillen goed is. Verders ook gewoon gaar met pure mdma.
Als je het minimale zou nemen met goed spul en naar gewicht van je lijf enzo. Dan zou je niet super gaar moeten zijn. Maar drugs waar je in 1 klap heel blij van wordt is gewoon niet goed voor je hersens en organen dat heeft herstel nodig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lekkerkortkoppie op maandag 30 juli 2007 om 20:17:
mdma kristallen of poeder gebruik ik op ze tijd en ben de volgende dag lang niet zo gaar en verkkrd als dat ik pille slik

dat zit echt tussen je oren

Waarschuw beheerder
Als eerst een bakje koffie :P
of een blikje red bull :P
Waarschuw beheerder
Vruchten sapje, vitamine pil, wat brood met honing en een joint. Gegarandeerd een top day-after dag :)
Waarschuw beheerder
boterham met choladepasta
vla
of een eierkoek, en een banaan, of kiwi
Waarschuw beheerder
De laatste keer gewoon wat extra vitaminen genomen, vruchtensap en wel zo veel mogelijk iets naar binnen werken. Bijtijds naar bed gaan en goed in je ritme blijven. Was de rest van de week alleen moe, verder niet veel.
Waarschuw beheerder
Ok het is geen eten maar toch..
Er is maar 1 ding waar ik zin in heb de dag na XTC:

Jointjes, véél jointjes hmm wat smaken die dan goed :D
Waarschuw beheerder

Ik eet waar ik trek in heb.
Kan de dag erna gewoon eten :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eet gezond voor en na XTC gebruik.

Vooral veel reservestoffen (noten, pinda’s) en vitaminen (sinaasappels, kiwi, broccoli). Dit is misschien wel de belangrijkste tip! Het is moeilijk om te eten tijdens en na XTC gebruik, maar probeer het toch. Goed eten vermindert duidelijk de kater! Als je geen vast voedsel binnenkrijgt, denk dan aan sappen, drinkontbijt, smoothies…

Drink ieder uur een glas water of een isotoon drankje (zoals AA of Extran) om uitdroging en oververhitting tegen te gaan.
Je kan voor en na XTC gebruik extra vitamines en anti-oxidanten gebruiken.

Succes (y)
Waarschuw beheerder
heb het vaak dat ik nergens zin in heb

Neem een dikke speedbom en een bakkie soep kan je de hele wereld weer aan

Waarschuw beheerder
Vitaminepillen, groene thee voor de afvalstoffen, vers fruit enne... Brinta;-):lol:
Waarschuw beheerder
De volgende dag gaat bij altijd in lowmotion

Uitspraak van Gijsch op dinsdag 11 september 2007 om 14:04:
Jointjes, véél jointjes hmm wat smaken die dan goed

deze is nummer 1 maar je wordt er niet luier door...

Caffaine wekt op duzz...

Vitamine C doet ook wonderen...

Maar het beste is doorgaan en goed slapen....
Waarschuw beheerder
meestal wel verrot..8-)
soms nie kan ook gewoon doorgaan 8-)
Waarschuw beheerder
haha, mooie vraag... ik schijn een van de raarste figuren te zijn volgens iedereen, tijdens een feest eet ik elk uur iets van een banaan tot fruitella (ja echt, heb zelfs een keer een zak chips in 5 uur leeg gekregen (buggels))
hahaha tsjaa altijd leuk die gezichten van andere mensen, die snappen echt niet hoe ik dit allemaal weg krijg :P (tip drink onder het eten ;))

Ik drink de ochtend voor ik ga slapen een pak sinasappelsap leeg of een andere fruitsap... zodra ik wakker wordt bunker ik me vol met vet vet vet en nog is vet (shoarma, hamburgers) en 3 vitamine pillen en dan weer slapen :P

Op dinsdag/woensdag eet ik ongelooflijke veel suiker (chocola ofzo) en dan heb ik nergens meer last van :)

Verder veel water drinken tijdens het xtc gebruik helpt ook voor de dagen erna... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
L-tryptofaan voedingsupplement...gebruiken. Wij zijn er sinds kort meebegonnen en het helpt echt!! Neem het de avond voordat je gaat stappen ..en de dag zelf (30 tot 45 min voordat je gaat slapen)... Het is niet zo dat je de volgende dag Topfit bent...maar je bent niet zo traag/sloom/lam en je gaat mee met de snelheid van de wereld. Het werkt echt voor de zogenaamde "dinsdag dip"

Het is een natuurlijk product en je koop het bij sommige reform winkels. Op internet 25 euro... 21 euro in de winkel voor 60 capsules

Wij hebben het van merk Orthica. Ga effe je google onder L-tryptofaan en je leest en genoeg over!!!

Veel succes en hoor graag wat je ervan vond.
laatste aanpassing

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn standaard ritueeltje

shake (banaan, yoghurt en versgeperste sinaasappelsap) met een zooitje extra vitaminen.

een zacht broodje met roerbakei...:D

heel simpel...:)

verder gewoon niks te doen hebben, jointjes roken en filmpjes kijken, in de avond een pizzaatje bellen en de volgende dag is weer op en top...:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 15:54:
Het is niet zo dat je de volgende dag Topfit bent...maar je bent niet zo traag/sloom/lam en je gaat mee met de snelheid van de wereld

hahahahah LMAO leuk gezegd >> :)
Waarschuw beheerder
De dag daarna is vreselijk!!

Ik blow dan alleen maar....Iets eten kan ik niet.....En zowel dan alleen
iets wat op de fruitschaal thuishoort
En water is het enigste wat ik wegkrijg!!! :/ Al het andere slaat DOOD zodra het binnenkomt :roflol: :ROT

Erg toch eigenlijk (N)
Waarschuw beheerder
ik begin met koffie en dan een banaan ,meestal pas om half twaalf thuis ga 2 uurtjes pitten en s,avonds op de normale tijd pitten s,maandags weer hard werken en sporten en dan heb ik nergens last van ,en ik vind als je een tof feest heb gehad is dat ook wel wat waard .

Waarschuw beheerder
drinken en gewoon eten en jointje's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
water dirnken en beetje eten.
Waarschuw beheerder
L-trypto en vitamine c voor t slapen gaan. ben ik wakker dan koffie en heeeel veel fruit. maar vooral bijven lachen :)
Waarschuw beheerder
ZOdra ik geslapen heb ken ik weer eten dan... En het liefste dan fruit en veel zuivel :P

Waarschuw beheerder
donateur
Actimel B)
Waarschuw beheerder
Het zal wel aan mij liggen,
maar de dag/dagen na xtc heb ik nergens last van..
Ja de eerste dag ben ik nog steeds half in extase,
heerlijke day afther voor mij altijd, en hoe het zit met
eten..
Gewoon beetje fruit,
ennuh een beetje zuivel,
en beetje vitamineboesters,
ennuh wat lekkere jointjes,

Ik heb nergens last van,
enkel soms wat moe de eerste paar
daagjes vd week, maarja dat kan me
niks schelen, als ik te moe wordt neem ik gewoon een
:coke:
;)
Waarschuw beheerder
Nergens last van eigenlijk..
btje spacy nog maar das wel lekker..:D
Waarschuw beheerder
goed fruit eten.. genoeg drinken water en sap en dergelijken... En gewoon WERKEN dan ben ik er altijd het snelste weer boven op :)
Waarschuw beheerder
5-HTP 50mg and vitamine B6 and vitamine C before and after to have taken ecstasy.

The 5-HTP (5-Hydroxytriptophane) is an amino acid that our organization produces starting from tryptophan, an amino acid present in protéinés food (meat, poultry, fish, dairy products, leguminous and nut). Once absorbed, the 5-HTP is transformed into serotonin, a neuro-transmitter which fulfills an essential role in the regulation of mood, the appetite and the sleep.

The B6 vitamin is particularly in banana.
The C vitamin is particulary in orange juice.

If you cannot eat, drink a substitute of meal to the chocolate, that bring the nutrients necessary to you
Waarschuw beheerder
mhhh voor het slapen gaan een boterham kaas:D en de volgende avonds of dag een broodje shoarma van shalom:D(H) lkr proppen diehandel
savonds een man overdag ook een man:P

Waarschuw beheerder

spirulina tabletten, smoothies drinken, drinkyoghurt.
banaantjes en kiwi's eten en op tijd naar bed.

nooit last van een dip;)
Waarschuw beheerder
donateur
GHB na XTC en pep slaap je wel lekker, en als je wakker wordt neem je nog een dosis en slaap je nog beter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op dinsdag 2 oktober 2007 om 12:23:
GHB na XTC en pep slaap je wel lekker, en als je wakker wordt neem je nog een dosis en slaap je nog beter

uhuh
Waarschuw beheerder
goeiemorgen drinkontbijt bijvoorbeeld
veel vloeibare dingen!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 12:10:
nooit last van een dip

Pcies jij bent gewoon goed bezig wijffie!!

Waarschuw beheerder
een Hero spuit ontbijt schijnt ook goed te zijn :-) :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amrusk op woensdag 12 september 2007 om 15:21:
(ja echt, heb zelfs een keer een zak chips in 5 uur leeg gekregen (buggels))

damn....

zou ik ff mee naar de docter gaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
boerenkool met HEMA worst!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

ik ga gewoon smorgen een broodje halen of naar de bakker of weet ik veel waar ik zin, maakt allemaal ni uit
Waarschuw beheerder
Lekker thuis mijn dingetjes doen, gezond eten "het is gewoon wat je in je hoofd haalt" gewoon aan lekker eten denken! xtc helpt je maag over de ziek en legt je spijsvertering lam. Met smorgens een bak yogurt komt die weer opgang en een uurtje later krijf je trek in eten!
En je deprie dip kum je met vitamine tabletten of verse jus de orange doen wonderen de vitamine C breken de slechte stoffen af.
Waarschuw beheerder
k gebruik niet @ feesten,
gewoon thuis met vrienden.

dag er na eet ik nix tot weinig
ik drink wel veel cola enzo :)
maar ben iig wel altijd in lamlendig land :P
Waarschuw beheerder
ik heb altijd na het feest al wel trek in iets, als ik thuiskom flink eten. Slapen heb ik dan weer veel meer problemen mee, moet ook vaak nog voetballen of werken dus ja... blijf dan vaak maar wakker beetje sloom

Waarschuw beheerder
ja maar tim dat komt omdat je inmiddels ook wel een gevestigd slikker ben he ;) . voor de meeste is het: voedsel in de mond douwen, hand er voor, kauwen en slikken (als dat al mogelijk is).

maar het klopt idd wel dat je vooral voordat je slikt, (aangezien het dan ook nog allemaal soepeltjes gaat) het beste even een aardige portie vitamientjes naar binnen moet werken. scheelt een hoop... maar voorkomen dat je verrot raakt, is naar mijn mening onmogelijk, als iemand er iets op gevonden heeft zouden ik en vele anderen daar wel het antwoord op willen.... heel erg relax zou dat wezen :lol:

Waarschuw beheerder
nja gister voor het eerst n pilletje gebruikt, 135 mg.
En vandaag ben ik BRAK. En een beetje misselijk
maar eten en drinken gaat prima :p
maar ik ben wel ontzettend lui en moe *gaapt*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de dag na XTC begint nogal wiebelig en gaar:P
en eindigt meestal vrij vroeg maar wel relaxt:)
en lekker frete:)

Waarschuw beheerder
dag na xtc ga ik altijd goed uitslapen tot savonds en dan relaxen op de bank, helemaal niks doen en eten doe ik dan maandag wel weer

Waarschuw beheerder
heb dan nooit problemen met eten
tenzij ik er flink wat op heb dan wil ik wel mar kan ik niet :)
Waarschuw beheerder
dat zit allemaal tussen je oren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sexy-aaliyah op zondag 21 oktober 2007 om 19:58:
dat zit allemaal tussen je oren

tegenwoordig zit er zoveel tussen je oren dat men uiteindelijk gaat denken dat schijten ook tussen je oren zit en voor je het weet komt er stront uit je hoofd lopen....

denk alsjeblieft is wat beter na want niks zit tussen je oren behalve je voorhoofds holte:P en ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb men pille daar nog nooit kunnen steken:P
Waarschuw beheerder
de dag erna jonko`s roken , chillen ergens buiten met mensen ..eten enz...

Waarschuw beheerder
jezelf dwingen om toch te eten

Waarschuw beheerder
niet mauwe maar frete in je bek douwe:D
en zekere naa zon grote blauwe:D
Waarschuw beheerder
dag erna heel veel ice-tea en een dikke bak shoarma(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
meestal moet ik gewoon werken.

dus moet van alles wat ik mee geef iets proeven (ben kok)

en gewoon veel cola drinken eigenlijk nooit ergens last van behalve wanneer ik vrij ben en de hele dag lam in me bed ga liggen.
Waarschuw beheerder
donateur
eet meestal wel gewoon, 2 of 3 broodjes met kaas ofzo en een kop thee de hele dag door blowen en 's avonds een bakkie soep en aardappelen, groente en vlees

Waarschuw beheerder
milk & fruit(L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
had de eerste paar keer altijd gigantische kater.. maar nu echt totaal niks meer.. komt misschien ook wel door de blauwe mitzus(geweldige dingen) Slapen geen probleem.. 's ochtends meteen alweer zo fit als een hoentje, gewoon normaal eten, wel wat vitamine C pillen..

Als ik n avondje flink ga gevreten en andere shit erbij haal ik van te voren ff After-E... doet echt wonderen!

Voor de rest goed water drinken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 01:16:
dus moet van alles wat ik mee geef iets proeven (ben kok)

haha ik schud je de hand... gewoon werken vooral met veel stress erbij ben je snel over je eventuele brakheid heen :D
Waarschuw beheerder
Drink meestal een best beetje taksi weg + wat manderijnen ofzo.

en dan in de avond kan ik wel gewoon normaal eten hoor.
Waarschuw beheerder
Ik kon de dag erna nauwelijks wat eten, en eigenlijk alleen maar roken... geen dag om te onthouden in ieder geval :harry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennessy™ op maandag 22 oktober 2007 om 22:17:
Ik kon de dag erna nauwelijks wat eten, en eigenlijk alleen maar roken... geen dag om te onthouden in ieder geval :harry:

probeer van die melk en fruit rotzooi framboos doet het bij mij altijd goed:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de dag na xtc
heb ik nergens last van!

Waarschuw beheerder
Ik eet meestal smiddags heel weinig en savonds een kleine warme maaltijd. Voor de rest lig ik alleen maar op me bed te gamen en beetje jointjes roken savonds. Als je een brakke dag ook niet actief bent dan valt het allemaal wel mee.

Waarschuw beheerder
De dag erna is het meest kut imo. Alleen al bij het idee dat ik moet eten of drinken ga ik al zowat over m'n nek dus dat is dan ook geen succes. :no: Ook de dinsdag of woensdag-dip (als je zondags nog bent doorgegaan) is ook érg vervelend. :\ Tanden poetsen is ook erg pijnlijk als je bek open ligt. :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet je ook niet teveel opvrete ?
Waarschuw beheerder
voel me eigelijk hetzelfde als wanneer ik veel gezopen heb...
beetje lam in et lichaam en niet zo heel veel zin om wat te doen...

eten lukt wel gewoon maar kan niet zo veel eten als normaal, soms wel me bek kapot maarja...

ik heb soms wel nog een paar dagen een raar gevoel in me hoofd, hoe zit dat bij jullie?

Waarschuw beheerder
De dag erna voel ik me altijd wel chilll..

Wil het verder niet hebben over de maandag!! :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Nog voor ik thuis ben: krenmtebol halen op t station en wegspoelen met een bak koffie.
zodra ik thuis ben, vruchtensap (wat binnen is, is binnen) en ook weer eten.

Gewoon jezelf aanwennen dat je eet ook al smaakt het naar karrrrtonnnn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 19:10:
Gewoon jezelf aanwennen dat je eet ook al smaakt het naar karrrrtonnnn.

No way dat gaat mij niet lukken..
Eet liever niet in plaats van dat ik het weer uitkots.. :|

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 19:13:
Eet liever niet in plaats van dat ik het weer uitkots..

ik kon in t begin ook zowat niks eten hoor.
Langzaam opbouwen, al is het een cracker of iets
gewoon klein beginnen
dan went je lichaam er vanzelf aan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 19:13:
No way dat gaat mij niet lukken..
Eet liever niet in plaats van dat ik het weer uitkots..

gewoon iets wat vloeibaar en voedzaam is

waarom alles moeilijk maken als het makkelijk kan
iets met fruit erbij beetje zoet, framboos of perzik
zijn dan goed te doen.

Waarschuw beheerder
ja ik heb nerges geen last van, maar een boterham met kaas gaat toch wel met moeite weg, dus het liefste oliebollen en pizza, met een glaasje water erbij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekkegabber op maandag 30 juli 2007 om 20:30:
die dingen zijn volgens mij uitgevonden voor en door mensen die gebruiken :)

Haha! :D

Waarschuw beheerder
Geen honger, wazig zicht, spierpijn in de kaken ;), heel moe maar niet kunnen slapen..

Waarschuw beheerder
Pakje Vifit yoghurtdrink (rode vruchten) en ik kan alles eten wat ik wil (Y)

Waarschuw beheerder
moa in het begin altijd veel gezonde dingen vreten..

Nu nooit meer ergens last van, tenzij ik er speed en kristall ermee heb gebruikt.. pff.. afgelopen weekend dikke lijn erbij..
Hele weekend geen oog dicht gedaan.. zwaar kut.. geen pep meer voor mij.

Maar nu.. heb voglende dag nergens last van.. eet mssn dubbele aantal vitamine C pillen.. en boeie, gewoon lekker eten
Waarschuw beheerder
Ben wel brak, maar probeer van een nood een duigt te maken, met een jointje hangen op de bank. Tegen de avond naar de snackbar. En dan op tijd naar bed :P

Ben trouwens dan wel altijd geil , maar te lui om actie te ondernemen :D
Waarschuw beheerder
Bah man die kl*te dagen na XTC... voel me te leeg dan, echt doelloos en depressief.. :(

maja je moet het er voor over hebben he ;) sommige mensen hebben nergens last van.

Waarschuw beheerder

vla heeel veeel vla
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 22:42:
Mijn vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop?

drinkyoghurt, noodles, gewoon wat soep, alst maar makkelijk binneslurpt

Waarschuw beheerder
Sinas+ghb was mij afgelopen x heel erg goed bevallen!

Waarschuw beheerder
Als je je echt zo kut voelt na XTC moet je echt andere pillen hebben!
Als je zooi pillen hebt ben je zo brak als een aap..

Je moet spul hebben waar alleen mdma in zit, geen speed of andere zooi.. daar krijg je echt katse kater van
Artiest {SHOWLIST artist 40733, 50576}
Waarschuw beheerder
fristi de ochtend dat ik thuis kom dag erna nooit problemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 01:46:
Als je je echt zo kut voelt na XTC moet je echt andere pillen hebben!
Als je zooi pillen hebt ben je zo brak als een aap..

Je moet spul hebben waar alleen mdma in zit, geen speed of andere zooi.. daar krijg je echt katse kater van

I know... vind dat spul maar :S
Waarschuw beheerder
Ik eet de volgende dag eigenlijk alleen maar omdat ik van die ranzige smaak in m'n mond af wil! :lol:
Vaak is het dan:
anti-oxidanten, vitamine C pillen, 1 galia meloen, vla, chocomel, yogho en soms lust ik dan nog wel een stukkie fruit ;)
Waarschuw beheerder
Redbull drinkeng, weer spaceng whe!
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
ben altijd beetje 'mellow' voel me wel relax eigenlijk :P nergens last van behalve dak vaak nie veel zin heb om iets te doen, maar als ik dan tóch ff na cafe ga met kameraden dan heb ik de grootste schik en ben ik blij dat ik mezelf tóch heb overgehaald om wel wat te doen!

misschien een tip voor mensen die nooit ergens zin in hebben de volgende dag, ga juist wel wat doen en bier drinken enzo :P dan ben je weer helemaal de ouwe :P
Waarschuw beheerder
Veel bananen eten dat brengt je serotonine-gehalte weer op peil na pillen...
Waarschuw beheerder
donateur
hele dag bier drinken,zie t de dag erop wel weer;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Eerst even een vitaminepil voor't slapen gaan!

Dag erna veel vitaminen, maar idd zo weinig mogelijk zoetigheid, waarvan je misselyk kan worden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:58:
jezelf dwingen om toch te eten

heb altijd juist ontzettend veel honger na pillen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:58:
Geen honger, wazig zicht, spierpijn in de kaken , heel moe maar niet kunnen slapen..

geen goeie pille dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van martinibaby op zaterdag 3 november 2007 om 18:57:
I know... vind dat spul maar

de echte blauwe driehoekige mitzus krijg je geen kater van...
Waarschuw beheerder
Ik nem af en toe een beetje Bruin, lekker helemaal leip worden merk je ook niet dat je naar de klote bent %)
Waarschuw beheerder
zaterdag 1 wit kersje gehad,
en iets minder als een gram mdma kristallen

was helemaal nix aan de hand
met pillen heb ik dat wel altijd..
Waarschuw beheerder
weinig eten, hoogstens wat fruit en sapjes en vitamine pillen. nix smaakt n heb nergens zin in..
maar ik heb t r voor over :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 17:35:
Uitspraak van martinibaby op zaterdag 3 november 2007 om 18:57:
I know... vind dat spul maar

Ja het schijnt inderdaad... hier zijn ze niet te krijgen :S of ik zoek niet goed genoeg haha
Waarschuw beheerder
brabant zitten zowiezo wel andere goede alternatieven, rode mitsu's en van die strippertjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 18:45:
milk & fruit

dat werkt voor mij ook altijd het beste
Waarschuw beheerder
Uitspraak van whynot?? op dinsdag 6 november 2007 om 01:22:
weinig eten, hoogstens wat fruit en sapjes en vitamine pillen. nix smaakt n heb nergens zin in..
maar ik heb t r voor over

heb presies hetzelfde... je voelt je lam en je kaken doen af en toe ook verschrikkelijk zeer:P

Waarschuw beheerder
gerbuik da nie meer om de gaarheid:(:P
Waarschuw beheerder
wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

vlak na een feest drink ik een pakje goedemorgen drinkontbijt :)
en tussen de middag gewoon veel vloeibaar eten..

en op zondagen ga ik meestal ff chillen ergens of een plaatje proberen te mixen!

Waarschuw beheerder
lekker afteren na een goed feest = master

kopje thee erbij, snuifje en lekker op de bank hangen
Waarschuw beheerder
donateur
L-tryptofaan nemen :-) ben je zo weer op de been.
Waarschuw beheerder
gewoon niet eten als je geen honger hebt. honger komt echt wel weer terug en ik voel me altijd chillde dag erop en niet ellendig

Waarschuw beheerder
ik heb nergens last van de dag erna
tenzij me mond echt erg kapot is dan eet ik de dag erna alleen maar yogurt
Waarschuw beheerder
niet vreten niet aardig ik ben dan eg het grootste kreng wat rond loopt m

Waarschuw beheerder
nog steeds vrolijk;)
Waarschuw beheerder
vitamine C, jus d'orange en vooral veel koffie :p
Heb gehoord dat St.Janskruid ook goed moet werken en is bij drogist en reformzaken te krijgen maar zelf nog niet geprobeerd ;)

Heb pas witte eurootjes gehad en daarna moet je dus zorgen dat je super pijnstillers hebt :vaag:
Volgende morgen is het of je kop uit elkaar barst :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 17:35:

kijk hij begrijpt t :p
gewoon lkkre blauwe mitzus ! :D
heb r nog zat dus voor mij nog effe geen brakke day-after's :P
howwww
Waarschuw beheerder
Slapertjes nemen zonder ben ik te koppig om te slape zit ik 2dage later nog met zo'n afkick

Waarschuw beheerder
Het meest erg vind ik nog altijd die ranzige smaak in je droge bek de hele dag.

denk dat de buitenlucht opzoeken ook wel helpt om een wat beter gevoel te hebben. Alleen heb je daar in de herfst nou ook niet zo heel veel trek in.

gewoon actief met iets bezig zijn en dan vermindert t wel je kater.
Waarschuw beheerder
donateur
Nu nergens last van.
Toen ik wakker werd was wel eff emotioneel dat qlimax (waar ik zo lang naar uit had gekeken en zo geweldig was) alweer voorbij was.
En niet zo heel erg veel honger.
Maar voor de rest top (Y)
Waarschuw beheerder
's ochtends beginnen met een schaaltje yoghurt :) ,, gaat er zo in,,

rest van de dagen zo hersendood als ma kan :)

tot een nieuw feestje, en dan weer diezelfde circel
Waarschuw beheerder
me maag trekt het slecht, maar komt omdat er ook al ernstig veel in is gegaan :$
vaak met zweetaanvallen gepaard naar de wc rennen na wat gegeten te hebben, en dan aan de dunne. lekker is anders...

neem daarom ook vrijwel niet meer.

Waarschuw beheerder
heb meestal nergens last van

Waarschuw beheerder
vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

Ik eet helemaal niks dan, krijg niks door mijn strot :rot:
Waarschuw beheerder
lekkere dikke snaak roken en ergens lekker uitbrakken.
eten als je er zin in hebt, voor de rest proberen je neit al te veel op te winden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 18 november 2007 om 22:43:
Nu nergens last van.
Toen ik wakker werd was wel eff emotioneel dat qlimax (waar ik zo lang naar uit had gekeken en zo geweldig was) alweer voorbij was.
En niet zo heel erg veel honger.
Maar voor de rest top

Had ik afgelopen zondag ook, toch jammer he :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 20:34:
denk dat de buitenlucht opzoeken ook wel helpt om een wat beter gevoel te hebben. Alleen heb je daar in de herfst nou ook niet zo heel veel trek in.

Ja, maar in de zon gaan zitten is ook niet goed voor je ;)

Waarschuw beheerder
fruit
Waarschuw beheerder
Ik lig bijna de hele dag in bed en eet bijna niks. Alleen een beetje avondeten.

Waarschuw beheerder
sochtends om half 11 thuis komen en om half drie op voetbalveld staan:) tegenstander stond me wel raar aan te kijken :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
de dag erna eigenlyk nergens last van, alleen dat je niet kunt eten..

ik vind de maandag en de dinsdag erger..

Waarschuw beheerder
nakkie 4 joints en beetje thee woppaa dan ben je wel weer de oude nja ik wel:P

Waarschuw beheerder
K voel me meestal wel lui en verrot, maar k ben nooit egt depri ofzo.
Waarschuw beheerder
After E & Wiet + zoveel mogelijk eten, weer ff de reserves op pijlbrengen...
Waarschuw beheerder
Als ik rot ben, dan ga ik meestal vissen en natuurlijk lekker Jointjes Smooke. en als je nie goed kan eten moet je gaan snoepe:P
krijg je teminste makkelijk binne.
maaarre mense kga visse mazzl:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van arjan-h4l op zondag 25 november 2007 om 09:46:
Als ik rot ben, dan ga ik meestal vissen en natuurlijk lekker Jointjes Smooke. en als je nie goed kan eten moet je gaan snoepe
krijg je teminste makkelijk binne.
maaarre mense kga visse mazzl

Hahaha lkkr feestje gehad jonge:P

Artiest Fable
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patries O:) op donderdag 22 november 2007 om 15:16:
ik vind de maandag en de dinsdag erger..

:yes:

Dan is het pas echt uitgewerkt namelijk..

Dat eten is ff een paar happen door bijten, doet ff zeer aan je strot, maar na een paar happen nergens geen last meer van! En dan lekker eten, goed drinken, appeltje, banaantje..

En 's avonds voor 't slapen gaan een lekker jointje!

gotta (L) de brakke zondagen :/

Waarschuw beheerder
Als je geen trek hebt, gewoon niet eten.. Als je maar sappies drinkt enzo :)
En/of yoghurt eten, da's wel lekker makkelijk..

Enne de trek in eten komt vanzelf terug :)
Laatste keer had ik op zondag nog een broodje naar binnen geduwt maar daarna niet meer gegeten tot dinsdagaaf.

Dan is je eten wel extra lekker :D
Waarschuw beheerder
jointje, sapje, evergreen ofzo (goed soppig gemaakt in drinken), breakers doen het ook altij goed (y)
voor het slapen moet ik meestal wel iets eten omdat ik een lege maag heb en flauw word. na wat slaap snackend en blowend de hersendode dag door en dan chinees of iets vettigs.

vroeger at ik ook niet/slecht na XTC maar daar blijf je veel brakker van
Waarschuw beheerder
de eerste dag is vreselijk maar vaak voel k me nog wel n beetje wazig. maar soep gaat er altijd in en wat fruit. 2e dag lukt het eten wel weer wat beter

Waarschuw beheerder
ha medegebruikers! )

Klein vraagje, wat doet de mens de dag nadat er XTC in je lijf heeft gezeten? Ik heb het vaak dat ik nergens zin in heb, en niet eens wil eten. Na de eerste keer XTC, de dag erop ook niet gegeten, en de hele week misselijk. Dus ik ga zowiezo eten de dag erna.

Ik zou gewoon 3 dagen achter elkaar 3 capsule 5-htp eten en zo gezond mogelijk ook al is dat niet veel.

Eet ze!
Waarschuw beheerder
wat ik vaak heb is dat ik na xtc gebruik zware nachtmerries heb meeer mensen hier last van die nachtmerries duren zeker n week :S

Waarschuw beheerder
Nee geen nachtmerries, wel vage dromen op zondag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Estrela op zaterdag 1 december 2007 om 00:28:
wat ik vaak heb is dat ik na xtc gebruik zware nachtmerries

Heb dit ook wel eens vaker ervaren ja.. Was meestal maandag of dinsdagnacht, en vrij heftig die nachtmerries moet ik zeggen. :S

Is hier ooit eens een topic over geweest op PF, maar kan het zo snel ff niet vinden. :/
Waarschuw beheerder
gewoon hétgeen wat je lichaam over het algemeen ook nodig heeft, de welbekende vitamines. ;-)

Waarschuw beheerder
ff een vraagje : hoeveel l-tryptofaan moet je slikken dan? (heb hier capsules van 400 mg?)
En van 5-htp ? (50 mg)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik had laatst na Houseqlassics gewoon honger toen ik thuiskwam :\ :D Heb ik dus echt nog nooit gehad na het snacken. Zat ik lekker aan de yoghurt (gaat er erg goed in dan) terwijl mn vriend een jointje aan het draaien was. Ik merkte de volgende dag wel dat het geholpen had..

Waarschuw beheerder
ik ben nu brak,
heb kaakpijn
en wang pijn :P
ik werd wakker en ik heb kennelijk op mn wangen zitte bijten
dacht denk ik dat ik kauwgom had ofzo :p mja doet wel pijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 20:55:
ik werd wakker en ik heb kennelijk op mn wangen zitte bijten

neem maar geen manderijntje voorlopig... behoorlijk au :S
Waarschuw beheerder
Lekker met je meissie filmpje kijken en wat licht voedsel eten zoals soep,salade of appelmoes! Wat er ook goed in gaat, maar eigenlijk niet echt licht is: Mora partysnacks :-)

Artiest Condance
Waarschuw beheerder
Ben nooit zo brak na xtc, meestal alleen een beetje moe door het niet goed kunnen slapen...
Eten volgende dag ook geen probleem mee en nog maar 1 keer een dipje gehad dat was op de dinsdag na defqon.
Verder nooit echt ergens last van behalve die enorme spierpijn in me kaken :S
Ik drink er dan ook vrijwel nooit alcohol bij dit scheelt ook wel natuurlijk.

Ik eet ook altijd veel vitaminepillen voor en na xtc. En ik geloof ook wel dat goed eten een dip verminderd, je moet toch je reserves weer aanvullen die je hebt opgemaakt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik had er geen last van :) soms heb je die pillen nodig als je non stop uren aan het feesten bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --best1979-- op donderdag 8 november 2007 om 11:30:
L-tryptofaan nemen ben je zo weer op de been

precies!

helemaal nergens last van... voor dat je gaat slapen een l-tryptootje er tegenaan gooien en je word fitter dan ooit wakker!

Waarschuw beheerder
Het belangrijkst is dat je de dag na XTC goed eet, dat scheelt een hoop qua katers ;) En dat je je slaap inhaalt is ook erg belangrijk + je moet zorgen dat je vitamines, zout en vocht binnenkrijgt.
Doe je dat niet, dan hersteld je lichaam zich niet zo snel als wanneer je dit wel doet, en heb je meer kans en last van evt katers..

Zelf neem ik na Amfetamine en MDMA verwanten altijd L-Tryptofaan (capsule), verkrijgbaar bij elke smartshop om je serotonine aan te vullen, best belangrijk..

Verder is vla/kwark en soep perfect voor de dag erna ;) Werkt makkelijk weg is ook goed.. :yes:

Waarschuw beheerder
ik krijg altijd zo'n leeg gevoel de week erna...

Waarschuw beheerder
helpt ook absoluut als je veel van die fruitflesjes leegdrinkt.
gewoon tijdens en na gebruik en yakult:D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 12:18:
hoeveel l-tryptofaan moet je slikken dan? (heb hier capsules van 400 mg?)

1 capsule voor je gaat slapen,en dat een dag of 4/5 en dan stoppen.
mijn ervaring is dat als je dat niet doet je er erg moe van word;)

Waarschuw beheerder
Ik neem ook men L-Tryptofaan capsuletje en eet wat yoghurt voor ik ga slapen. En de dag daarna lukt het me eigelijk wel om iets te eten hoor.
Waarschuw beheerder
ik eet die dag er op meestal ook niks, misschien 's avonds iets kleins. Soms voel ik me een beetje brak de dag er na, maar niet altijd. Verder heb ik eigenlijk nergens last van.

Waarschuw beheerder
als je thuis gebruikt en verder niet veel doet met je vrienden als spacen op de bank/filmpje dan ben je idd meer de kans om je niet zo lekker te voelen de eerste 2 dagen.dat word dus iets langer uitrotten,op een feest kun je ook veel meer hebben:jaja: Tsja de spanning moet je ook kwijt kunnen. Vind het persoonlijk voor thuisgebruik dus helemaal niets.
Als je naar een feest bent geweest heb je een grootdeel uitgezweet en ben je alleen maar extreem moe van de inspanning en verder ook bijna niks.. beetje nalatig de volgende dag maar dat is normaal!!
Goed eten,veel drinken en je bent zo de oude.. en als dat niet het geval is dan weet je dat je maar wat minder mee moet nemen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 december 2007 om 18:22:

Dat moet je 5-htp nemen, dat helpt tegen dat lege gevoel. Kijk maar eens op mijn PFsite
Waarschuw beheerder
:-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
;) naar De MAC Voor een Milk Shake :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel me topfit de dag nadat ik heb gebruikt, alleen kramp ik mn kaken en geen honger.
Eten doe ik dus ook weinig.
Waarschuw beheerder
Dikke vitamine pil erin als eerst....dan voel je je kaken nog steeds, en dan weer verder met het dagelijks leven

Waarschuw beheerder
Gewoon vroeg opstaan en goed ontbijten voor zover dat lukt.
Veel drinken en als je de fut hebt stukje joggen, zweet je alles eruit. Daarna een goeie douche en je voelt je stukken beter.
Waarschuw beheerder
Neem als je thuis komt...een bekker warme melk. Ik weet..dat het niet erg lekker is,maar ontgift en geeft je maag rust. Ook ik geef als je meeste de voorkeur aan vloeibaar voedsel de volgende dag en fruit. Neem je rust en ga gewoon op tijd naar je bedje. Niet stoer zijn en nog een hele dag doorhalen, want dan is de kans groot door verminderde weerstand je echt zomaar een flinke verkoudheid of griep je pakken hebt. Over 5 htp en L-Tryptofaan ben ik zeer te spreken.

Ik verzamel ook wel is alle moed en ga naar de sportschool. Niet te hard trainen en daarna de sauna in, helemmaal top!

Succ6!

Waarschuw beheerder
Let wel, ik gebruik niet op feesten, gewoon gezellig thuis met wat gezelschap zo nu en dan.

Gaaf he, ik vind dat eigenlijk nog veeeeeeeeel leuker dan feesten waarbij je al platzak bent voordat je binnen bent!!!!
Maar zker ook dan 5-htp niet vergeten ;)

(k)

Waarschuw beheerder
Meestal nergens last van. Als ik thuis kom na een feest lekker aan de drink ontbijt en dan slapen. Na het slapen totaal nergens meer last van. Ja me kaken die niet echt willen en zwaar spierpijn in me kuiten. Alleen die maandag is zo'n kut dag dan heb ik meestal last van een dipje :'(.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 11:43:
Alleen die maandag is zo'n kut dag dan heb ik meestal last van een dipje

ik lig de heledag op bed maar eet wel gewoon, behalve met sosa dan eet ik twee dagen niet ofsow

maar net al de wighnomy brothers in het begin van hun set in club zooma plauen deden;) :D

monday is not a fun day
tuesday another blues day
wednesday getting better
and thursday doesnt matter
and fryday is the last day
and than it is W.E.E.K.E.N.D

haha is een gruweloze set
Waarschuw beheerder
Beter als de dag na alcohol ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThiRion op maandag 21 januari 2008 om 12:06:
behalve met sosa dan eet ik twee dagen niet ofsow

:o ik vreet me een ongeluk altijd

Waarschuw beheerder
Ik probeer wat te drinken/eten voordat ik ga slapen, neem 2 vitamine pilltjes + water. s'ochtends idd fruit, nog wat van die vitapillen, en dan heb tot slot nog, als ik me echt fuckin brak/ziek voel, extra weerstand pillen, als je gesnoven hebt natuurlijk ff neusspray ;) want mijn neus zit de ochtend dr op altijd verstopt.

Waarschuw beheerder
Heb vrijwel nergens last van, alleen een gruwelijk droge bek

ontbijtdrank "goede morgen" drinken wil ook nog wel eens goed werken.

Waarschuw beheerder
Wat ik doe dag na XTC... chillen? Beetje water drinken.. roken. Voel me dan altijd net alsof ik 3 pavertjes heb gerookt :P
Waarschuw beheerder
Meestal ben ik pas rond 11 uur thuis ga ik een stuk lopen met hond ff douche en verder nerges last van beetje last van kaken soms (A)

Waarschuw beheerder
ik kan dan 1 of 2 dagen niet eten...drink wel veel water en thee.
loop dan de hele dag rond in een dikke trui (en het liefst de verwarming op sauna :p )
Waarschuw beheerder
superchaggo dag erna, negens zin in hebbe maar kan wel gewoon eten, zorg altijd dat ik vla of vruchtenyoghert heb :D altijd makkelijk weg te krijge
Waarschuw beheerder
Ik heb op zondag nergens last van. Blijf meestal tot het eind van de middag bij vrienden chillen en anders gewoon de hele dag tv kijken. Hoewel ik nooit echt honger heb toch probeer ik wat te eten, vla of een salade. Drinken gaat prima! Zondagavond een keertje slapen en dan ben ik maandag meestal wel weer redelijk fit. Scheelt dat ik altijd vrij vraag voor na een feest.. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
5htp pillen gebruiken gewoon te koop bij de smartshop eentje voor je gaat slapen en 1 als je wakker word helemaal nergens last van werkt echt
Waarschuw beheerder
Eerst langdurig douchen,daarna slapen, dan genoeg eten en drinken en beetje hersendood tv kijken.. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amel_ op donderdag 13 maart 2008 om 11:13:
Eerst langdurig douchen

Jointje roken :smoke:

dan paar uurtjes slapen

vervolgens naar de mac + wat fruit

nergens last van :yes:
Waarschuw beheerder
lamlendig thuis zitten jointjes roken en op n gegeven moment toch wat proberen te eten!! en drinken..

Waarschuw beheerder
Of gewoon een beetje doorslikkeng, werkt prima(Y)

Waarschuw beheerder
kanker koppijn
vooral geen paracetamol erna nemen.. verdunt het bloed
als je dán een sneetje hebt duurt het lang voordat het stolt..
khad gisteren bijna de neiging het wel te doen haha

beter niet dus
Waarschuw beheerder
mij lukt het vaak alleen om iets vets te eten. sowieso geen brood enz
Waarschuw beheerder
Echt brak ben ik nooit de dag erna :)
maar mn wang of tong bijt ik vaak kapot, waardoor t eten gewoon pijn doet :(
kan wel eten, maar doe er vaak erg lang over :rot:
Waarschuw beheerder
ik voel mij meestal ook wel brak na de dag dat ik xtc heb genomen en eten dat lukt mij ook niet altijd goed
meestal probeer ik wel wat soep dat gaat wel wat makelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 december 2007 om 18:22:

Laat je de volgende dag in je reet neuken(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)i love danny(K)4-life(K) op zondag 23 maart 2008 om 00:42:
eten dat lukt mij ook niet altijd goed
meestal probeer ik wel wat soep dat gaat wel wat makelijk

je moet gewoon blijven kauwen krijg je vanzelf speeksel:)

en naarmate je eet begin je je ook weer wat helderder te voelen en dan is de dag ook niet zo erg brak;)

Waarschuw beheerder
tis grote reden geweest dat ik er geeneens meer zin in heb:P verrot leeg kut gevoel erna:lol:....als je het bij 1x per jaar ofzo houd ist veel leuker

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2008 om 23:18:
tis grote reden geweest dat ik er geeneens meer zin in heb:P verrot leeg kut gevoel erna:lol:....als je het bij 1x per jaar ofzo houd ist veel leuker

idd, vind het brak zijn ervan ook wel wat klote ja, dat je t zo warm hebt enz :p
Waarschuw beheerder
donateur
die brakheid valt ook wel mee
Waarschuw beheerder
je bent gewoon niks gewent ouwe vet knallen gewoon wat rot en nergends zin in :D hahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 2 mei 2008 om 12:55:
[Dr. Struggle] die brakheid valt ook wel mee

Uitspraak van DR. uGs op vrijdag 2 mei 2008 om 13:29:
je bent gewoon niks gewent ouwe vet knallen gewoon wat rot en nergends zin in :D hahah

wacht maar. Je merkt vanzelf wel wat het met je doet op de lange termijn. Je gaat een soort afvlakking krijgen met af en toe emotionele uitschieters krijgen en dat moet je niet onderschatten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 17 maart 2008 om 13:52:
vooral geen paracetamol erna nemen.. verdunt het bloed

wat dacht je van de alcohol?!

Waarschuw beheerder
Niet klagen,moet je het maar niet nemen!
Waarschuw beheerder
gewoon nog meer nemen :vaag:

Waarschuw beheerder
Vreemd genoeg heb ik van xtc nooit zo'n last, meer van coke :vaag:
Waarschuw beheerder
dag erna nooit zoveel last van, heb meer last van een dinsdag-dip

Waarschuw beheerder
IK heb de dagen erna altijd last van vreet kicks. Dan gaat echt alles op wat er in de kast ligt. Voel me overigens nooit beroerd in de dagen na een tripje.
Waarschuw beheerder
L-tryptofaan maakt de stof 5-htp (5-hydroxytryptamine) natuurlijk aan in je lichaam waar vervolgens de productie Serotonine mee verhoogd wordt. Slecht een klein deel daarvan wordt echt omgezet in (5-htp) en de productie in je lichaam daarvan kan vaak vrij lang duren.
Bron: http://www.fitnessnet.nl/fitnessnet.nl/ingredientenwijzer/l-tryptofaan/l-tryptofaan.html

TIP: Het is beter om deze stap over te slaan en langs de vitamin store te gaan om een potje natuurlijk
5-htp te halen. Je slaat een stap over in je bovenkamer waardoor nog sneller herstel is gegarandeerd.

vergeet de L-tryptofaan.

Bron: http://vitaminstore.nl/vitaminen/103571/Natuurlijk-5-HTP-gemoedstoestand-nachtrust/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat doet de mens de dag nadat er XTC in je lijf heeft gezeten

nog meer slikke!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amel_ op donderdag 13 maart 2008 om 11:13:
beetje hersendood tv kijken..

Dit heb ik ook wel na een nacht xtc
Waarschuw beheerder
er hoort geen volgende dag te zijn na XTC dan kan je pas zeggen, je hebt de avond van je leven gehad

(y):bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 09:05:
ontbijtdrank "goede morgen" drinken wil ook nog wel eens goed werken.

:yes: is goed te doen, net ook weer op...

Eens even lekker gepijpt worden wil bij mij ook nog wel eens helpen.
(duurt ff, maar dan heb je ook wat...)
Waarschuw beheerder
Appels eten werkt bij mij perfect
Waarschuw beheerder
de dag erna is zo super relaxt dus
kword wakker ben nog beetje aant klappe en eig klaarwakker
gwoon vroeg opstaan een uur of 10 en dn ff 2 boterhamme naa binne proppe beker melk.
dn sigaretje roke en ff potje voetballe

kvind de dag erna eig bijna net zo chill als de dag ervoor:)

Artiest Vulger
Waarschuw beheerder
Valium

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Electrick op zondag 29 juni 2008 om 21:05:
TIP: Het is beter om deze stap over te slaan en langs de vitamin store te gaan om een potje natuurlijk
5-htp te halen. Je slaat een stap over in je bovenkamer waardoor nog sneller herstel is gegarandeerd

:respect:
Waarschuw beheerder
pff...

jaja, erg leuk als je drugs gebruikt...

kom op zeg, kunnen jullie nou echt niet feesten zonder die rommel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Cosovic op zondag 29 juni 2008 om 18:56:
Dag erna nooit zoveel last van, heb meer last van een dinsdag-dip.

Ja, een beetje dat duffe/lege ding...

Met eten heb ik nooit last. Voor het slapen gaan even een joint roken en wat water drinken, lekker snurken en de volgende dag weer op met koffie en gebak!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NeFoRcE op dinsdag 1 juli 2008 om 01:44:
pff...

jaja, erg leuk als je drugs gebruikt...

kom op zeg, kunnen jullie nou echt niet feesten zonder die rommel?

wat doe jij dan op het drugs forum . Het zal je dus ook wel intereseren , anders zou je hier niet reageren
Waarschuw beheerder
donateur
Of een tosti, of macdonalds.. Glijd lekker de keel in .. O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Electrick op zondag 29 juni 2008 om 21:05:
5-htp te halen. Je slaat een stap over in je bovenkamer waardoor nog sneller herstel is gegarandeerd

Idd (y)

Werkt top voor mij. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 1 juli 2008 om 16:31:
een tosti

:nee: Krijg k met geen mogelijkheid weg dan hahaha :lol:

De day after aan de pizza ;) Als het nog lukt met mn kapot geknauwde wangen:s
Is daar nou niks tegen trouwens? Echt altijd last van mn kaken tijdens pillengebruik :(

Waarschuw beheerder

Ik eet niks, drink heel veel water.

Waarschuw beheerder
Het ligt een beetje aan de mix die je hebt gemaakt. Als ik met veel drank heb gemixt dan ben ik uitgedroogd, maar meestal probeer ik alleen maar fruit te eten. haha of kippesoep!!!
heb meestal nergens last van.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MamavanJoey op woensdag 2 juli 2008 om 16:25:
De day after aan de pizza Als het nog lukt met mn kapot geknauwde wangen
Is daar nou niks tegen trouwens? Echt altijd last van mn kaken tijdens pillengebruik

Gewoon kaugom eten en anders op een rietje kauwen....
of veel praten heb je geen tijd om te kauwen!! haha!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dag erna altijd beetje brak, maar gewoon beetje chillen etc.
Gewoon goed eten en drinken, dat helpt ook altijd al een hoop :)
Waarschuw beheerder
Gewoon in bed liggen, kut voelen nergens zin in hebben, sigaretten roken die niet smaken uiteindelijk was sos halen en weer vertyfd in bed liggen. Savonds een vent de volgende dag in bed :yes:
Waarschuw beheerder
gwn uitspace en vooral nie op je luie gat ligge;)
met beetje mazzel begin je weer chill te voele

Waarschuw beheerder
Voel me eigenlijk altijd best, alleen niet zo'n zin in bier :lol:
Waarschuw beheerder
laatste keer met defqon 3 blauwe op... normaal geen last van deze keer bijna een week zwaar depressief geweest miste het gevoel van het feest zo erg... kan meestal wel eten gewoon dr in stampen lekkere fruit drankjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MamavanJoey op woensdag 2 juli 2008 om 16:25:
De day after aan de pizza Als het nog lukt met mn kapot geknauwde wangen
Is daar nou niks tegen trouwens? Echt altijd last van mn kaken tijdens pilleng

Minder gebruiken..... zorg dat je snoepjes getest zijn en je precies weet hoeveel MDMA erin zit. Is soms kwestie van uitproberen hoeveel je wel en niet kunt nemen. Kauwgom overigens maakt het bij mij juist erger. Ik neem liever een smintje...
Waarschuw beheerder
k ben altijd blanco, nerges zin in
eten doe k pas meestal laat op de middag

Waarschuw beheerder
IK eet gewooon altijd :D
ik pak altijd een 5 htp capsule zoda je nie zo brak bent
en verder pak ik of vifit of optimel da drinkt nog het makkelijkst weg
Waarschuw beheerder
Als ik ergens niet aan moet denken is dat wel ETEN!!
me kaken doen zeer en ben zo brak als het maar zijn kan!
Waarschuw beheerder
De dag erna als je wakker word merk ik dan pas hoe een spierpijn ik in me kaken heb! Ook heb k nu nog last van me tong van zaterdag, aan de zijkanten, het voelt gewoon als spierpijn in me tong of zo, echt raar! Eten gaat ook niet zo fijn dan.
Meestal heb ik tot het avondeten niet eens honger, maar toch probeer ik even 1 broodje te eten in de middag, met moeite, en veel water want anders krijg k hem niet naar binnen. Als ik helemaal niet eet voel ik me veel te slap, word k nog vermoeider en luier haha!
Wat ik meestal die hele dag doe is, in bed liggen en steeds water door blijven drinken omdat ik een droge mond heb, kauwgom kauwen, roken, dom tv kijken! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb juist honger de dag erna
duidelijk een teken dat het lichaam zich probeert te herstellen
Waarschuw beheerder
De dinsdag moet er nog aankomen, maar nu alleen last van m'n kaken. Voel me verder erg chill :) Na de after gisteren op de 1 of andere manier een 1 euro burger van de Mac naar binnen weten te proppen en 's avonds zo'n enorme bak Griekse sla van de AH. En nog later op de avond een bord rijst + kip.

Zometeen even een gezonde hap voor vanavond halen en fckn veel appels...wat heb ik daar een trek in. Voor de rest beetje internetten + gamen.
Waarschuw beheerder
donateur
de dag na xtc ben ik standaard misselijk, soms letterlijk kotsmisselijk, dus neem t zo min mogelijk; heel af en toe n halvie 'voor erbij' ;)

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op maandag 28 juli 2008 om 13:49:
de dag na xtc

neem ik GHB :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 2 mei 2008 om 12:55:
die brakheid valt ook wel mee

Vroeger viel dat mee ja, tegenwoordig is het toch vervelender na xtc. Daarom doe ik het niet te vaak meer, soort van depressie de dagen erna.
En tja eten, dat is meestal zoiets als bananen, aardbeienyoghurtjes, drinkyoghurt etc. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Dag erna eet ik meestal

Bananen, Breakers, Appelmoes, Vla :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 17:16:
Breakers

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 18:52:
Vreemd genoeg heb ik van xtc nooit zo'n last, meer van coke

Heb ik ook, de dag na (normaal) xtc gebruik heb ik er vrij weinig last van. Maar als ik coke op heb voel ik me egt brak en verrot de dag(en) erna. Maar dat is algemeen bekend denk ik..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op maandag 28 juli 2008 om 21:25:
Heb ik ook, de dag na (normaal) xtc gebruik heb ik er vrij weinig last van. Maar als ik coke op heb voel ik me egt brak en verrot de dag(en) erna. Maar dat is algemeen bekend denk ik..

:dood: ik precies andersom, met kook echt totaal geen last
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 21:35:
ik precies andersom, met kook echt totaal geen last

Haha oke, dat is wel apart dan idd:P

Enige waar ik last van heb na xtc gebruik is van me bek 8)
Waarschuw beheerder
pppf had vandaag weer de welbekende pillen kater. de dag erna heb ik meestal geen last, maar de maandag is altijd kut.
gare maag, lekker sacherijnig en tot niks in staat :)
Waarschuw beheerder
Smoothie drinks van de Appie aardbei-yoghurt

wel in 5 minuten helemaal opdrinken en weg is je kutgevoel

Waarschuw beheerder
Nergens last van laatste dag..:nee: Alleen bij mn eerste keer was t gewoon kut..:x
Tegen mij is verteld dat het gewoon tussen je oren zit dat je niet kan eten:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 29 juli 2008 om 23:23:
Tegen mij is verteld dat het gewoon tussen je oren zit dat je niet kan eten:)

dat ligt er maar net aan natuurlijk, als je bek half open ligt en je moeder de dag erna heet gekruide kip op tafel zit is het natuurlijk wel minder :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juli 2008 om 23:29:
dat ligt er maar net aan natuurlijk, als je bek half open ligt en je moeder de dag erna heet gekruide kip op tafel zit is het natuurlijk wel minder

broodje pindakaas is ook geen aanrader (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juli 2008 om 23:29:
dat ligt er maar net aan natuurlijk, als je bek half open ligt en je moeder de dag erna heet gekruide kip op tafel zit is het natuurlijk wel minder

Haha jaa dat is kut.. Het is mij ook maar verteld hoor.. zeg niet dat t zo is..:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 29 juli 2008 om 23:23:
Nergens last van laatste dag.. Alleen bij mn eerste keer was t gewoon kut..
Tegen mij is verteld dat het gewoon tussen je oren zit dat je niet kan eten

Ik altijd last eigelijk. Ik ga er zelfs speciaal ander eten voor kopen als ik al weet dat het een zwaar weekend wordt :P
Boterham + pindakaas is dan geen goede optie want het duurt gewoon echt drie kwartier bij mij om dan 2 boterhammen op te eten. Denk niet dat dat alleen maar tussen je oren zit hoor, 't eten smaakt gewoon niet. Vooral zoiets droogs als brood
Maarja ik doe ook niet meer zo vaak xtc, katers zijn veel groter tegenwoordig dan vroeger en bij coke bijv heb ik daar veel minder last van

Waarschuw beheerder
Het gevoel dat je dood gaat.
Brak...niet eten...niet slapen...Pijn aan m'n kaken...
De dagen d'rna een depri gevoel...
En 100x tegen jezelf zeggen...NOOIT MEER!
Maar dan toch gewoon weer doen...:P

Waarschuw beheerder
iemand kopen zak van 60 kiloo ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 11:32:

jij ben toch wel zwaarder dan 60kilo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 01:13:
Denk niet dat dat alleen maar tussen je oren zit hoor, 't eten smaakt gewoon niet. Vooral zoiets droogs als brood

En wat postte ik voor jou ?:p

Uitspraak van actief op woensdag 30 juli 2008 om 00:29:
Het is mij ook maar verteld hoor.. zeg niet dat t zo is..

;)
Waarschuw beheerder
Gewoon eten, niet zeiken.. Heb nooit ergens last van alleen als ik wakker word beetje shagerijnig :p
Waarschuw beheerder
Rond 1600 ofzo vaak wakker dan even douchen + botherhammetje daarna heel veel chillen. Vervolgens rond 7 avondeten, vervolgens filmpjes en fotos opzoeken van het feest zelf op me hyves gooien en vervolgens de TV aan en dan rond 00.00 weer me bed in :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik slaap lang uit, eet de dag erna bijna niets, drink dan wel VEEL chocomelk lol :p dat help prima.. maar echt veel nuttige dingen doen die dag zit er voor mij toch niet in. meestal maak ik er maar een chill dagje van.
Waarschuw beheerder
Ik maak mezelf nooit zo nuttig ;) Zal weinig verschil uitmaken.

Waarschuw beheerder
was ziek :D

Waarschuw beheerder
de dag derna heb ik alleen zin in mac of gewoon iets van de snackbar ofzo :P
Artiest {SHOWLIST artist 114895, 58437}
Waarschuw beheerder
Dag erna gewoon uitslapen, niks eten tot avondeten en dan gewoon lekker eten :P Me tweede (en laatste) keer xtc was 5 april op Hardcore Junky, had 200 mg kristallen en 4 pillen op :bounce: Zondag nacht werd ik wakker van de stemmen van vrienden van me die 150 km verderop wonen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 augustus 2008 om 16:23:
de dag derna heb ik alleen zin in mac of gewoon iets van de snackbar ofzo

Pff, tijdje geleden om 11 uur sochtends een quaterpounder gaan halen na een avond flink spacen, beter niet nog een keer :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lief klein meisje(L)maffiosi_holland op vrijdag 11 juli 2008 om 10:03:
ik pak altijd een 5 htp capsule zoda je nie zo brak bent

Doe ik ook, soms de dag ervoor al eentje, en de dagen erna.
Haal je bij de smartshop, en helpt tegen slecht slapen, depri, weinig eetlust.

Het vult je serotonine niveau weer aan (wat door de mdma te laag is geworden)
Waarschuw beheerder
koop vooral snoepjes die je al us eerder vn dezelfde persoon op hebt, want van elke pil varieert weer vn alles en nog wat.
Beter probeer je aa pure mdma te kome?
heeft alleen maar positieve effecten en geen nadelige
behalve dat je de dag erna nog een beetje raar gevoel hebt in de keel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick Druteh op zondag 3 augustus 2008 om 23:17:

Het overgrote gedeelte van de pillen op de nederlands markt bevat pure mdma en een beetje bindmiddel natuurlijk.

Het merendeel van de als XTC gekochte pillen die in het laboratorium zijn geanalyseerd (90% ) bevat een XTC-achtige stof (MDMA, MDEA, MDA). Bron:http://drugs-test.nl/default18469.html

Dat is natuurlijk ook nogal onzin. Ik zou zeggen, informeer jezelf eens, voordat je dit soort broodje aap verhalen de wereld inhelpt. Daar is niemand echt bij geholpen. bijvoorbeeld op http://www.drugsinfoteam.nl/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
beste dat je kan doen is: (doe ik toch, en heb wel wat jaren ervaring!)

proberen zo lang mogelijk te slapen, lost al veel op van het slecht zijn.
zeker proberen 8u te slapen zoals een normale nacht. (voor slapen gaan water drinken en tijdens de slaap wat water op het nachtkastje)

als je dan opstaat:
dan eet ik eerst warme pap (klinkt belachelijk) maar gaat goed binnen en zeer voedzaam.
je warmt een kommetje (ongeveer 250 à 300ml) melk op in de magnetron en doet er 40gr brinta in en 20gr ovomaltine.
goed roeren tot het een papje wordt.

als ik dit binnen heb samen met een kopje koffie, dan voel ik de enrgie gewoon weer door mijn lichaam stromen.

1. brinta is zeer voedzaam en heel vezelrijk (wat goed is voor de maag en darmen de day after)
2. makkelijk te maken
3. gaat makkelijk binnen omdat het pap is en naar choclade smaakt
4. goedkoop en iedereen kan het maken

en dan de rest van de dag zoveel mogelijk proberen te eten en water drinken. dan heb je zelf savonds of de dag nadien(maandag) geen nadelige gevolgen meer.

grtz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pfff ben dag erna als ik niet genoeg heb geslapen brak. meer niet. eet gewoon lkkr ontbijt als ik wakker word en avond gewoon avondmaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 11:35:
Uitspraak van jERMi op woensdag 30 juli 2008 om 11:32:

jij ben toch wel zwaarder dan 60kilo?

:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
brinta is idd een hele goeie optie of bananen of een weight gainer shake, is makkelijk op te drinken en zit een hoop koolhydraten en eiwitten in :yes:

Waarschuw beheerder
o:) Jah jasper, wat gaan we de dag erna eigenlijk doen?? 8) heb jij al een idee??
Waarschuw beheerder
Heb genoeg ideeen van te voren! Alleen op het moment zelf word het wat lastiger 8)
Waarschuw beheerder
Er wordt door de meeste flockers verteld wat ze eten
(Als ze eten) maar niet Wat jullie drinken,
Wat drinken jullie zoal de dag Na dat je :xtc: op Hebt ??

En er wordt ook veel gesproken over l-tryptofaan
Maar waar kan ik dat ergens kopen ??
Alleen bij een smartshop, of ook ergens anders ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:roflol:

8) wat vervelend...Zorg iig dat je je navigatie bij je hebt (h) kunnen we ni verdwalen :lol: :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 21:35:
ik precies andersom, met kook echt totaal geen last

idd vrijdag aan de X---> zaterdag lekker brak :) beetje S nergens meer last van, en dan lekker lang slapen van zaterdag op zondag, en je hebt nergens meer last van op zondag :) paar shakes of vitamines zijn natuurlijk nooit weg, is altijd goed voor je :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 17:40:
wat vervelend...Zorg iig dat je je navigatie bij je hebt kunnen we ni verdwalen

Heb ik 24/7 bij me dus dat gaat wel lukken :lol:

Uitspraak van 81Pope op maandag 4 augustus 2008 om 17:38:
l-tryptofaan

Kan je gewoon bij de drogist ofzo kopen.!

Wat drinken jullie zoal de dag Na dat je op Hebt ?

water :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -- Jasper -- © op maandag 4 augustus 2008 om 17:49:
Wat drinken jullie zoal de dag Na dat je op Hebt ?

appelsap :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik blindeer me ramen zodat er geen lichtstraaltje binnenkomt en dan blijf ik lekker liggen tot 17u ofzo. Dan heeeel rustig opstaan en veel fruit, melk, sinaasappelsap, superdonkerbruinbrood en water innemen. Meestal ben ik maandag dan weer "fit genoeg" om naar school te gaan of te werken :P

Waarschuw beheerder
gewoon wakker worden en doorgaan met je leven en niet druk maken van hoe of wat of hebben jullie ook een ritueel na het roken van een sigaret?

heb nooit een dip gewoon eten voordat je na bed gaat

heb je klapperkaken hendig toch kauwen die voor je mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 18:28:
heb je klapperkaken hendig toch kauwen die voor je mee

Haha ja dat klopt, kauwen lukt nog wel.
Maar daarna moet je het nog doorslikken he :P

Waarschuw beheerder
En er wordt ook veel gesproken over l-tryptofaan
Maar waar kan ik dat ergens kopen ??

smartshop, maar google ook eens op bijv 5htp, dan vind je vanzelf allerlei webshops die t verkopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon nog een paar :xtc: pakken
heb je nergens meer last van

Waarschuw beheerder
Wat drinken jullie zoal de dag Na dat je op Hebt ??

Sinas :P
Artiest {SHOWLIST artist 32850, 47983}
Waarschuw beheerder
Ik hoor hier niemand over de schijterij, als ik een weekendje heb doorgeknald dan zit ik 2 a 3 dagen aan de racekak.
Meestal is t ook alleen maar lichaamsvocht maar niet echt handig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de dag na x neem ik valium, en heb daarna nergens meer last van :D. en kan daardoor heerlijk slapen.
Waarschuw beheerder
Het allerergste effect van E is de heimwee. Voordat ik E gebruikte was een feest gewoon "vet". Maar die xtc maakt het tot zo'n moddervette ervaring dat je de volgende dag al heimwee hebt. Sjah, daar zit wel het risico van verslaving natuurlijk.
Die spierpijn in je kaken en die maag als een golfbal is na een dag wel weer over.

Kun je met sinas of brintapap weinig aan doen :D

Het enige is: op naar het volgende feesje! :xtc:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex_B op zondag 24 augustus 2008 om 15:38:
de dag na x neem ik valium, en heb daarna nergens meer last van . en kan daardoor heerlijk slapen.

kan meestal wel goed slapen de dag na X, omdat ik altijd zo gaar als dikke poep ben :)
geen valium voor nodig.

Uitspraak van Enzyme -E:bier: op maandag 11 augustus 2008 om 14:54:
Ik hoor hier niemand over de schijterij, als ik een weekendje heb doorgeknald dan zit ik 2 a 3 dagen aan de racekak.
Meestal is t ook alleen maar lichaamsvocht maar niet echt handig.

d8 dat jij altijd aan de schijt zat ;)
Waarschuw beheerder
zonder valium kan ik nooit van mn leven slapen, ik ga als ik mn ogen dan dicht doen de raarste shit zien word je niet goed van. en het voordeel van valium is dat je de day after overslaat :)
Waarschuw beheerder
dan voel ik me slapjes en stil...
en eet ik vooral vloeibaar voedsel :P
Maar ach dat weet je van tevoren...
Dus gewoon lekker over je heen laten komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Enzyme -E:bier: op maandag 11 augustus 2008 om 14:54:

Hier nog 1;)
Waarschuw beheerder
soms diezelfde dag van gebruik aan de schijt
majah schijt aan;)

Waarschuw beheerder
Ik heb er weinig last van de dag erna.. Alleen mn kaken doen een beetje pijn :P maar oke^^
Waarschuw beheerder
kvind irritant dt je nie makkelijk kn doorslikke as je boterham ofiets vreet

Gelukkig hek in de vakantie er een boiler voor opgebouwd;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick Druteh op maandag 25 augustus 2008 om 10:33:
kvind irritant dt je nie makkelijk kn doorslikke as je boterham ofiets vreet

krijg juist vreetkick van mdma damn vreten bij het leven:P
Waarschuw beheerder
koop vooral snoepjes die je al us eerder vn dezelfde persoon op hebt, want van elke pil varieert weer vn alles en nog wat.

Nou,van MDMA Kristallen heb ik een vettere kater dan van pillen.
En uuren voor het pillenfeestje niets eten helpt ook en veeeeeel water drinken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Owhhh dan voel ik me zo rot :S
:dood:

Waarschuw beheerder
+2
Appelmoes, vla, ijsjes...

Sowieso dikke vloeibare shizzle, fruitontbijt cornflakes later op de dag...
Chinees is ook goed te doen, maar ik zet mezelf er gewoon toe om te eten ook al krijg je het niet weg. Je hebt toch de hele dag te tijd :P
Artiest {SHOWLIST artist 10638, 51385, 74870}
Waarschuw beheerder
fruit ontbijt drinken... als je zo'n heel pak drinkt verspreid over de dag erna en de ochtend dat je weer naar je werk gaat... heb je al aardig wat reserves opgevuld, zoals hierboven al gezegd wordt: appelmoes, het liefst zo koud mogelijk... lekker voor je kaken... en bananen zijn ook goed weg te krijgen.

zowiezo vitamine c, koolhydraten en genoeg rust, zo kom je er het snelst weer bovenop
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
slechte slechte nachtrust! 10 uur wakker ofzo, door willen slapen, lukt niet. naar beneden beetje wat eten, beetje thee drinken en dan maar doen of het je niks boeit en die dag ff met wat vriendin chillen ofzo, savonds kom je thuis, heeft je moeder lekker gebakken aardappels met sperziebonen en ene dikke biefstuk gemaakt, en je hebt honger.... 1 hap in je biefstuk zetten en dan roepen me kaken heel hard... AU!! MONGOOL! maar toch lekker dooreten en doorbijten:P maandag pijnlijke bek maargoed, lekekr belangrijk!

Waarschuw beheerder
Ik kan ook gewoon normaal eten en drinken..
Vaak heb ik al honger als ik thuis ben :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Soepoog op zondag 24 augustus 2008 om 16:24:
Het allerergste effect van E is de heimwee. Voordat ik E gebruikte was een feest gewoon "vet". Maar die xtc maakt het tot zo'n moddervette ervaring dat je de volgende dag al heimwee hebt.

heel herkenbaar :yes: maar daarom gebruik ik ook nooit twee feesten achter elkaar want anders heb ik straks helemaal geen zin meer in zonder.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 02:03:
Ik kan ook gewoon normaal eten en drinken..
Vaak heb ik al honger als ik thuis ben

ik ook wel, maar het is ook iets mentaals. Als je denkt dat je niet kan eten, zal het ook minder snel lukken. Als je jezelf aanwend om te eten werkt dat wel :yes: alleen tijdens het wauzen krijg ik echt niks weg, maar erna wel :)

Waarschuw beheerder
+1
Danio Aardbeien-yoghurt
Muesli-bollen
Ontbijtkoek
Bananen
Water-ijsjes

Dat soort dingen eet ik meestal de dag na XTC.

En veel blowen natuurlijk, op de 1 of andere manier helpt dat mij enorm en vind ik de kater helemaal niet erg.

Lekker relaxed op de bank liggen en DVDs kijken, ik vermaak me altijd prima eigenlijk. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op woensdag 27 augustus 2008 om 11:51:
Het allerergste effect van E is de heimwee.

Die heimwee ja.... *zucht*

alleen tijdens het wauzen krijg ik echt niks weg, maar erna wel

Ik begin meestal tegen het einde van het effect wat fruit ofzo te eten (wat ze meestal wel op feesten verkopen) das wel echt fijn om alvast weer een beetje een maag te krijgen. Gewoon een beetje zoet, af en toe een klein happie, licht verteerbaar. Ik heb het idee dat dat wel helpt om de dag erna ook beter te eten.

Waarschuw beheerder
meer drugs :vaag:

Waarschuw beheerder
Als je denkt dat je niet kan eten, zal het ook minder snel lukken

Achja k denk gewoon; Kheb honger laat ik maar eens iets eten :P en het maakt me serieus niets uit wat.. ik lust alles wel als ik thuiskom :[
alleen tijdens het wauzen krijg ik echt niks weg

Ijsjessssssss(L)
Het allerergste effect van E is de heimwee

:roflol: Idd! heb je wel gelijk in ja!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 02:14:
Uitspraak van Nimweegs jungske :bier: op woensdag 27 augustus 2008 om 11:51:
alleen tijdens het wauzen krijg ik echt niks weg

Ijsjessssssss

en BANANEN!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
water en bananen :)

trouwens zijn die blauwe mitsu's nog te krijgen ?
Artiest Lut
Waarschuw beheerder
ik voel me altijd wel chill eigenlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 02:14:
Het allerergste effect van E is de heimwee

Hier kan ik me compleet in vinden. Ik had na Awakenings 08 wel bijna drie dagen 'heimwee' naar het feest, kon het gewoon NIET uit me hoofd zetten :lol:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 20178, 5021}
Artiest {SHOWLIST artist 61382, 62260}
Waarschuw beheerder
+1
wat dachten jullie van:

PEP SNUIVEEEE

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpeakerFreakz op zondag 31 augustus 2008 om 14:19:
en BANANEN!!!!!!!!!!!

Dat heb ik nog nooit gegeten als ik waus ben:P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Arbi op maandag 1 september 2008 om 13:47:
wat dachten jullie van:

PEP SNUIVEEEE

das ook een goeie wor je lekker helder en wakker van, maa heb nie zo honger meer dn:p
Waarschuw beheerder
donateur
Klein vraagje, wat doet de mens de dag nadat er XTC in je lijf heeft gezeten? Ik heb het vaak dat ik nergens zin in heb, en niet eens wil eten. Na de eerste keer XTC, de dag erop ook niet gegeten, en de hele week misselijk. Dus ik ga zowiezo eten de dag erna..

Ik krijg bijna niks naar binnen de volgende dag, vind alles ranzig, afgelopen zondag nog geprobeerd een kiwi naar binnen te werken maar t smaakte me voor geen meter, ik drink wel heel erg veel de dag erna.

Ik gebruik niet als ik met vrienden zit ofzo, alleen eens in de zoveel tijd als ik naar een feestje ga.
Waarschuw beheerder
Ik probeer na een feest idd altijd een banaan te eten!
Gelijk bij thuiskomst al.Smaakt echt heeeeeeel ellendig maar er zit toch wat in je maag!

De dag erna eet ik niet/nauwelijks eigenlijk!
Iets vloeibaars word het dan meestal,kauwen doet toch pijn :P

Waarschuw beheerder
Veel fruit voor en na is altijd goed ja :D
Bananen altijd extra goed! :yes:
Zitten veel suikers in (= energie) en bevordert de aanmaak van serotoninen door de dosis L-Trypthofaan die er in zit..
Sowieso goed eten, ook al is het niet het fijnst de dag erna is goed, dan voel je je zoveel sneller weer helemaal top (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de dag erna is 5 htp ook een aanrader!! ( http://www.smeetsengraas.nl/ortholon/brain-mood.php ) daar staat alle uitleg erover :) ik heb er zelf ondertussen goeie ervaringen mee
Waarschuw beheerder

hele week nergens last van, niet depri, gewoon ( naja heel veel) eten :woop:
Waarschuw beheerder

babyvoeding misschien een ideetje? gezond, voedzaam, en je hoeft er niet op te kauwen.. :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 22:31:
Uitspraak van Dj Da Lucci op zondag 31 augustus 2008 om 14:19:
en BANANEN!!!!!!!!!!!

Dat heb ik nog nooit gegeten als ik waus ben

ik ook niet, maar wel aarbeien met slagroom op Masters :D
Waarschuw beheerder
Afterglow na Vollt was wel relax :)

Waarschuw beheerder
Vandaag had k voor het eerst dat ik echt geen zin in eten had..8-)
Waarschuw beheerder
Pudding, fruit of iets van een salade eten ofzo. G helpt ook!

Waarschuw beheerder
Als ik van een feest terug naar huis ga, drink ik altijd isotone drank. Das wel goed te prammen na :xtc:. Voor de rest, probeer wat fruit, kwark, bouillon en :banana: te eten. Echt makkelijk is het niet om iets naar binnen te jagen, maar moet moet moet!
Waarschuw beheerder
Hmm wij gaan tegenwoordig standaard na elk feestje/festival door naar de McDonalds! Het smaakt wel helemaal nergens naar en vaak doe je ruim een kwartier over een kleine hamburger... Maar de volgende dag voel je je tenminste niet zo leeg! En ook eten gaat de volgende dag dan weer stukken makkelijker! Gewoon lekker een boterhammetje 's ochtends of een stukje fruit ofzo. 's avonds gewoon lekker een warme hap.

Ik dacht eerst altijd dat ik het gewoonweg onmogelijk was om te kunnen eten! Maar het is puur psychisch! O:)

De zondag is meestal nog een grote waas, maandag gaat ook nog een beetje wazig voorbij, dinsdag voel ik me emotioneel het meest :rot: en vanaf woensdag gaat alles weer bergopwaarts :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaakhans op maandag 15 september 2008 om 21:27:
dinsdag voel ik me emotioneel het meest :rot:

Herkenbaar..

Bij Lief festival had ik de dag erna bijna nergens last van, hoogstens wat minder zin om dingen te doen zoals studeren/opruimen etc. Maar maandag toch nog een emotioneel dipje, kreeg heimwee naar het feest en de mensen en ik ging zelfs weer verlangen naar Awakenings, wat twee maanden eerder was maar ook zooo geweldig...

Tips die ik kan geven zijn een beetje hetzelfde als hierboven. Ik heb op Lief twee bananen naar binnen weten te werken, en alleen maar omdat ik WIST dat ik íets moest eten. Want echt lekker was het nou ook weer niet :lol:. En de dag erna veel bruin brood/bruine bollen, gebakken eitjes, aardbeien waren ook erg lekker om te doen en in de avond ff stevig eten. Hamburgers waren relaxt voor mij iig....

Waarschuw beheerder
zorg dat ik voor de zondag altijd een tros bananen in huis heb :banana:
Waarschuw beheerder

Niks.. alleen cola (Y)
Maar die dag daarná struin ik toch echt alle kasten af :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jenny :bounce: op maandag 15 september 2008 om 10:50:
G helpt ook!

is het wondermiddel (L) :respect:
Waarschuw beheerder
+1
bananen en thee met suiker!

Waarschuw beheerder
Gewoon normaal eten en ik ben nooit misselijk van MDMA.
Maar het is algemeen bekend dat door het serotine tekort, je de dag erna last krijgt van een down effect.
Dat moet je dan maar voor lief nemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 oktober 2008 om 13:04:
zorg dat ik voor de zondag altijd een tros bananen in huis heb

Jij eet op 1 dag een tros bananen? En daarna erwtjes schijten zeker? :lol:
Waarschuw beheerder
En uuren voor het pillenfeestje niets eten helpt ook en veeeeeel water drinken.

Bullshit! Velen weten dat niet, maar xtc verhoogt het hormoon ADH (anti-diuretisch hormoon) in je lichaam, wat niets anders is dan dat je lichaam vocht gaat vasthouden (lees: je gaat minder plassen). Als je dus téveel water o.i.d. gaat drinken, houden je organen teveel vocht vast, wat onder andere kan leiden tot acuut nierfalen en nog erger, hersenoedeem; je hersenen zwellen op en kan door je schedelpannetje geen kant op, waardoor je dood kan gaan of blijvend hersenletsel eraan overhoudt.
En uren van te voren niets eten hoef ik volgens mij niemand uit te leggen, pff.... Stond dus niet vooraan toen de intelligentie werd uitgedeeld..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 13:38:
Maar het is algemeen bekend dat door het serotine tekort, je de dag erna last krijgt van een down effect.

heel apart, maar geen last van :woop:
Waarschuw beheerder
ik vreet me kapot aan fruit en en drink me dood aan detox shit van de ah werkt wel altijd :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@@ike op woensdag 8 oktober 2008 om 02:13:
Velen weten dat niet, maar xtc verhoogt het hormoon ADH (anti-diuretisch hormoon) in je lichaam, wat niets anders is dan dat je lichaam vocht gaat vasthouden (lees: je gaat minder plassen).

hahahah apart als ik een pil pak dan pis ik echt om het half uur en veel
Waarschuw beheerder
zorgen dat je genoeg water drinkt tijdens gebruik.........velen drinken TE weinig.
Vocht tekort en de volgende dag slecht eten = brakke zondag.

Persoonlijk neem ik bij thuiskomst G en een blow, heerlijk.
Artiest {SHOWLIST artist 64884, 86156}
Waarschuw beheerder
ik eet savonds ales ik dan tuis kom gewoon heb de volgende dag nergens last van kan gwn goed ete en heb gwn goeie zin

Waarschuw beheerder
+1
Het is ieder voor zich natuurlijk, maar er zijn wel een aantal tips.

Allereerst zorg dat je goed, voedzaam (dus niet veel en vet) gegeten hebt voordat je gaat. Drink voldoende water (of beter isotone drankjes) tijdens het feest, maar ook weer niet teveel. Halve liter per uur is meer dan voldoende.

Dagen erna is het verstandig om veel anti-oxidanten te nemen. Verse Jus, fruit dat soort dingen. Daarmee zorg je ervoor dat je lever en nieren het gif uit je lichaam goed kunnen afvloeien.

Voor het aanvullen van je serotinine is L-Tryptofaan aan te raden. Avond erna eentje voor het slapen gaan en de avond daarna nog een keer. Als je dan ook nog zorgt voor voldoende vitamine-B (bananen) dan heb je echt nergens last van.

Overigens is voor mij de dag na een feest zo mogelijk nog lekkerder dan de avond zelf. Heerlijk nog lekker half wappie beetje op de bank hangen of als het lekker weer is buiten zijn. Ieder zuchtje wind voelt zo heerlijk aan dan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 oktober 2008 om 11:45:
als ik een pil pak dan pis ik echt om het half uur en veel

Ghehe nou bij mij gaat het dan juist heél moeilijk:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 oktober 2008 om 19:31:
Overigens is voor mij de dag na een feest zo mogelijk nog lekkerder dan de avond zelf. Heerlijk nog lekker half wappie beetje op de bank hangen of als het lekker weer is buiten zijn. Ieder zuchtje wind voelt zo heerlijk aan dan.

die avond feesten is voor jou een beetje een opoffering zeker? omdat het erbij moet, het liefst zou je gelijk na de dag erna spirngen..:P
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van cevex op donderdag 9 oktober 2008 om 18:00:
ik eet savonds ales ik dan tuis kom gewoon heb de volgende dag nergens last van kan gwn goed ete en heb gwn goeie zin

deze zin klopt niet en je grammatica ook niet (Y)
Waarschuw beheerder
Het is al een paar keer gezegt maar toch...
Blijf drinken tijdens gebruik!!! Echt heel belangrijk!!! En sorrie bier is geen drinken!! Water is echt het beste vocht wat er bestaat dus op een feest is cola enof tap bier dus ook goed hahahaha

Als je de dag erna nog geen honger heb vraag jezelf dan af of je niet teveel heb genuttigdt aan pillen. Het zijn eigenlijk kleine simtonen dat je onverstandig gebruikt.

Voorbeedje van overmatig gebruik
Ik heb het zelf een keer meegemaakt dat ik na een nachtelijke feest om 1630 ben gaan eten. Toen de energie weer toenam in mijn lichaam ging ik weer keihard.

Ik denk dat we allemaal wel van dat soort praktijken wel hebben meegemaakt. (ofniet?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik eet dan gewoon als ik savond's thuis kom dan heb ik de volgende dag nergens last van(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Airmaxxx op vrijdag 10 oktober 2008 om 14:58:
die avond feesten is voor jou een beetje een opoffering zeker? omdat het erbij moet, het liefst zou je gelijk na de dag erna spirngen

LOL, het is inderdaad afzien op de avond zelf...;)
Waarschuw beheerder
gewoon zoveel mogelijk proberen eten, en vooral waar je zin in hebt!
moet niet gezond zijn, als je maar wat calorieën binnen hebt!

mcdonalds is ideaal de zondag...

de dag zelf is toch al verkloot, je moet gewoon denken aan de dag erna.
hoe meer je eet, drinkt en slaapt/rust, hoe beter je maandag is!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat ik tot nu toch nog nergens last van heb. Was op tijd wakker, lekker fruitontbijt naar binnen gewerkt, ff douchen, helemaal goed. Straks inderdaad ff langs de Mac gassen...:P Beste pil en avond ever!!