Partyflock
 
Forumonderwerp · 963281
ha medegebruikers! :))

Klein vraagje, wat doet de mens de dag nadat er XTC in je lijf heeft gezeten? Ik heb het vaak dat ik nergens zin in heb, en niet eens wil eten. Na de eerste keer XTC, de dag erop ook niet gegeten, en de hele week misselijk. Dus ik ga zowiezo eten de dag erna.

Mijn vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

Let wel, ik gebruik niet op feesten, gewoon gezellig thuis met wat gezelschap zo nu en dan.
De dag daarna is vreselijk!!

Ik blow dan alleen maar....Iets eten kan ik niet.....En zowel dan alleen
iets wat op de fruitschaal thuishoort
En water is het enigste wat ik wegkrijg!!! :/ Al het andere slaat DOOD zodra het binnenkomt :roflol: :ROT

Erg toch eigenlijk (N)
ik begin met koffie en dan een banaan ,meestal pas om half twaalf thuis ga 2 uurtjes pitten en s,avonds op de normale tijd pitten s,maandags weer hard werken en sporten en dan heb ik nergens last van ,en ik vind als je een tof feest heb gehad is dat ook wel wat waard .
 
drinken en gewoon eten en jointje's
laatste aanpassing
water dirnken en beetje eten.
L-trypto en vitamine c voor t slapen gaan. ben ik wakker dan koffie en heeeel veel fruit. maar vooral bijven lachen :)
ZOdra ik geslapen heb ken ik weer eten dan... En het liefste dan fruit en veel zuivel :P
 
Actimel B)
Het zal wel aan mij liggen,
maar de dag/dagen na xtc heb ik nergens last van..
Ja de eerste dag ben ik nog steeds half in extase,
heerlijke day afther voor mij altijd, en hoe het zit met
eten..
Gewoon beetje fruit,
ennuh een beetje zuivel,
en beetje vitamineboesters,
ennuh wat lekkere jointjes,

Ik heb nergens last van,
enkel soms wat moe de eerste paar
daagjes vd week, maarja dat kan me
niks schelen, als ik te moe wordt neem ik gewoon een
:coke:
;)
Nergens last van eigenlijk..
btje spacy nog maar das wel lekker..:D
goed fruit eten.. genoeg drinken water en sap en dergelijken... En gewoon WERKEN dan ben ik er altijd het snelste weer boven op :)
5-HTP 50mg and vitamine B6 and vitamine C before and after to have taken ecstasy.

The 5-HTP (5-Hydroxytriptophane) is an amino acid that our organization produces starting from tryptophan, an amino acid present in protéinés food (meat, poultry, fish, dairy products, leguminous and nut). Once absorbed, the 5-HTP is transformed into serotonin, a neuro-transmitter which fulfills an essential role in the regulation of mood, the appetite and the sleep.

The B6 vitamin is particularly in banana.
The C vitamin is particulary in orange juice.

If you cannot eat, drink a substitute of meal to the chocolate, that bring the nutrients necessary to you
mhhh voor het slapen gaan een boterham kaas:D en de volgende avonds of dag een broodje shoarma van shalom:D(H) lkr proppen diehandel
savonds een man overdag ook een man:P
 
Uitspraak van The1 op zaterdag 28 juli 2007 om 02:36:
Mijn vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

spirulina tabletten, smoothies drinken, drinkyoghurt.
banaantjes en kiwi's eten en op tijd naar bed.

nooit last van een dip;)
GHB na XTC en pep slaap je wel lekker, en als je wakker wordt neem je nog een dosis en slaap je nog beter
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op dinsdag 2 oktober 2007 om 12:23:
GHB na XTC en pep slaap je wel lekker, en als je wakker wordt neem je nog een dosis en slaap je nog beter

uhuh
goeiemorgen drinkontbijt bijvoorbeeld
veel vloeibare dingen!! :cheer:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 12:10:
nooit last van een dip

Pcies jij bent gewoon goed bezig wijffie!!
 
een Hero spuit ontbijt schijnt ook goed te zijn :-) :-)
Uitspraak van Amrusk op woensdag 12 september 2007 om 15:21:
(ja echt, heb zelfs een keer een zak chips in 5 uur leeg gekregen (buggels))

damn....

zou ik ff mee naar de docter gaan
laatste aanpassing
 
boerenkool met HEMA worst!
laatste aanpassing
Mijn vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

ik ga gewoon smorgen een broodje halen of naar de bakker of weet ik veel waar ik zin, maakt allemaal ni uit
Lekker thuis mijn dingetjes doen, gezond eten "het is gewoon wat je in je hoofd haalt" gewoon aan lekker eten denken! xtc helpt je maag over de ziek en legt je spijsvertering lam. Met smorgens een bak yogurt komt die weer opgang en een uurtje later krijf je trek in eten!
En je deprie dip kum je met vitamine tabletten of verse jus de orange doen wonderen de vitamine C breken de slechte stoffen af.
k gebruik niet @ feesten,
gewoon thuis met vrienden.

dag er na eet ik nix tot weinig
ik drink wel veel cola enzo :)
maar ben iig wel altijd in lamlendig land :P
ik heb altijd na het feest al wel trek in iets, als ik thuiskom flink eten. Slapen heb ik dan weer veel meer problemen mee, moet ook vaak nog voetballen of werken dus ja... blijf dan vaak maar wakker beetje sloom
 
ja maar tim dat komt omdat je inmiddels ook wel een gevestigd slikker ben he ;) . voor de meeste is het: voedsel in de mond douwen, hand er voor, kauwen en slikken (als dat al mogelijk is).

maar het klopt idd wel dat je vooral voordat je slikt, (aangezien het dan ook nog allemaal soepeltjes gaat) het beste even een aardige portie vitamientjes naar binnen moet werken. scheelt een hoop... maar voorkomen dat je verrot raakt, is naar mijn mening onmogelijk, als iemand er iets op gevonden heeft zouden ik en vele anderen daar wel het antwoord op willen.... heel erg relax zou dat wezen :lol:
 
nja gister voor het eerst n pilletje gebruikt, 135 mg.
En vandaag ben ik BRAK. En een beetje misselijk
maar eten en drinken gaat prima :p
maar ik ben wel ontzettend lui en moe *gaapt*
laatste aanpassing
 
de dag na XTC begint nogal wiebelig en gaar:P
en eindigt meestal vrij vroeg maar wel relaxt:)
en lekker frete:)
 
dag na xtc ga ik altijd goed uitslapen tot savonds en dan relaxen op de bank, helemaal niks doen en eten doe ik dan maandag wel weer
 
heb dan nooit problemen met eten
tenzij ik er flink wat op heb dan wil ik wel mar kan ik niet :)
dat zit allemaal tussen je oren
 
Uitspraak van sexy-aaliyah op zondag 21 oktober 2007 om 19:58:
dat zit allemaal tussen je oren

tegenwoordig zit er zoveel tussen je oren dat men uiteindelijk gaat denken dat schijten ook tussen je oren zit en voor je het weet komt er stront uit je hoofd lopen....

denk alsjeblieft is wat beter na want niks zit tussen je oren behalve je voorhoofds holte:P en ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb men pille daar nog nooit kunnen steken:P
de dag erna jonko`s roken , chillen ergens buiten met mensen ..eten enz...
 
jezelf dwingen om toch te eten
 
niet mauwe maar frete in je bek douwe:D
en zekere naa zon grote blauwe:D
dag erna heel veel ice-tea en een dikke bak shoarma(Y)
 
meestal moet ik gewoon werken.

dus moet van alles wat ik mee geef iets proeven (ben kok)

en gewoon veel cola drinken eigenlijk nooit ergens last van behalve wanneer ik vrij ben en de hele dag lam in me bed ga liggen.
eet meestal wel gewoon, 2 of 3 broodjes met kaas ofzo en een kop thee de hele dag door blowen en 's avonds een bakkie soep en aardappelen, groente en vlees
 
milk & fruit(L)
laatste aanpassing
 
had de eerste paar keer altijd gigantische kater.. maar nu echt totaal niks meer.. komt misschien ook wel door de blauwe mitzus(geweldige dingen) Slapen geen probleem.. 's ochtends meteen alweer zo fit als een hoentje, gewoon normaal eten, wel wat vitamine C pillen..

Als ik n avondje flink ga gevreten en andere shit erbij haal ik van te voren ff After-E... doet echt wonderen!

Voor de rest goed water drinken
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 01:16:
dus moet van alles wat ik mee geef iets proeven (ben kok)

haha ik schud je de hand... gewoon werken vooral met veel stress erbij ben je snel over je eventuele brakheid heen :D
Drink meestal een best beetje taksi weg + wat manderijnen ofzo.

en dan in de avond kan ik wel gewoon normaal eten hoor.
Ik kon de dag erna nauwelijks wat eten, en eigenlijk alleen maar roken... geen dag om te onthouden in ieder geval :harry:
 
Uitspraak van Hennessy™ op maandag 22 oktober 2007 om 22:17:
Ik kon de dag erna nauwelijks wat eten, en eigenlijk alleen maar roken... geen dag om te onthouden in ieder geval :harry:

probeer van die melk en fruit rotzooi framboos doet het bij mij altijd goed:)
 
de dag na xtc
heb ik nergens last van!
 
Ik eet meestal smiddags heel weinig en savonds een kleine warme maaltijd. Voor de rest lig ik alleen maar op me bed te gamen en beetje jointjes roken savonds. Als je een brakke dag ook niet actief bent dan valt het allemaal wel mee.