Partyflock
 
Forumonderwerp · 963281
ha medegebruikers! :))

Klein vraagje, wat doet de mens de dag nadat er XTC in je lijf heeft gezeten? Ik heb het vaak dat ik nergens zin in heb, en niet eens wil eten. Na de eerste keer XTC, de dag erop ook niet gegeten, en de hele week misselijk. Dus ik ga zowiezo eten de dag erna.

Mijn vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

Let wel, ik gebruik niet op feesten, gewoon gezellig thuis met wat gezelschap zo nu en dan.
beste dat je kan doen is: (doe ik toch, en heb wel wat jaren ervaring!)

proberen zo lang mogelijk te slapen, lost al veel op van het slecht zijn.
zeker proberen 8u te slapen zoals een normale nacht. (voor slapen gaan water drinken en tijdens de slaap wat water op het nachtkastje)

als je dan opstaat:
dan eet ik eerst warme pap (klinkt belachelijk) maar gaat goed binnen en zeer voedzaam.
je warmt een kommetje (ongeveer 250 à 300ml) melk op in de magnetron en doet er 40gr brinta in en 20gr ovomaltine.
goed roeren tot het een papje wordt.

als ik dit binnen heb samen met een kopje koffie, dan voel ik de enrgie gewoon weer door mijn lichaam stromen.

1. brinta is zeer voedzaam en heel vezelrijk (wat goed is voor de maag en darmen de day after)
2. makkelijk te maken
3. gaat makkelijk binnen omdat het pap is en naar choclade smaakt
4. goedkoop en iedereen kan het maken

en dan de rest van de dag zoveel mogelijk proberen te eten en water drinken. dan heb je zelf savonds of de dag nadien(maandag) geen nadelige gevolgen meer.

grtz
laatste aanpassing
 
pfff ben dag erna als ik niet genoeg heb geslapen brak. meer niet. eet gewoon lkkr ontbijt als ik wakker word en avond gewoon avondmaal.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 11:35:
Uitspraak van jERMi op woensdag 30 juli 2008 om 11:32:
iemand kopen zak van 60 kiloo ?

jij ben toch wel zwaarder dan 60kilo?

:roflol:
laatste aanpassing
brinta is idd een hele goeie optie of bananen of een weight gainer shake, is makkelijk op te drinken en zit een hoop koolhydraten en eiwitten in :yes:
 
o:) Jah jasper, wat gaan we de dag erna eigenlijk doen?? 8) heb jij al een idee??
Heb genoeg ideeen van te voren! Alleen op het moment zelf word het wat lastiger 8)
Er wordt door de meeste flockers verteld wat ze eten
(Als ze eten) maar niet Wat jullie drinken,
Wat drinken jullie zoal de dag Na dat je :xtc: op Hebt ??


En er wordt ook veel gesproken over l-tryptofaan
Maar waar kan ik dat ergens kopen ??
Alleen bij een smartshop, of ook ergens anders ??
laatste aanpassing
 
:roflol:

8) wat vervelend...Zorg iig dat je je navigatie bij je hebt (h) kunnen we ni verdwalen :lol: :rot:
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 21:35:
ik precies andersom, met kook echt totaal geen last

idd vrijdag aan de X---> zaterdag lekker brak :) beetje S nergens meer last van, en dan lekker lang slapen van zaterdag op zondag, en je hebt nergens meer last van op zondag :) paar shakes of vitamines zijn natuurlijk nooit weg, is altijd goed voor je :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 17:40:
wat vervelend...Zorg iig dat je je navigatie bij je hebt kunnen we ni verdwalen

Heb ik 24/7 bij me dus dat gaat wel lukken :lol:


Uitspraak van 81Pope op maandag 4 augustus 2008 om 17:38:
l-tryptofaan

Kan je gewoon bij de drogist ofzo kopen.!


Uitspraak van 81Pope op maandag 4 augustus 2008 om 17:38:
Wat drinken jullie zoal de dag Na dat je op Hebt ?

water :yes:
 
Uitspraak van -- Jasper -- © op maandag 4 augustus 2008 om 17:49:
Wat drinken jullie zoal de dag Na dat je op Hebt ?

appelsap :jaja:
Ik blindeer me ramen zodat er geen lichtstraaltje binnenkomt en dan blijf ik lekker liggen tot 17u ofzo. Dan heeeel rustig opstaan en veel fruit, melk, sinaasappelsap, superdonkerbruinbrood en water innemen. Meestal ben ik maandag dan weer "fit genoeg" om naar school te gaan of te werken :P
 
gewoon wakker worden en doorgaan met je leven en niet druk maken van hoe of wat of hebben jullie ook een ritueel na het roken van een sigaret?


heb nooit een dip gewoon eten voordat je na bed gaat

heb je klapperkaken hendig toch kauwen die voor je mee
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 18:28:
heb je klapperkaken hendig toch kauwen die voor je mee

Haha ja dat klopt, kauwen lukt nog wel.
Maar daarna moet je het nog doorslikken he :P
 
Uitspraak van 81Pope op maandag 4 augustus 2008 om 17:38:
En er wordt ook veel gesproken over l-tryptofaan
Maar waar kan ik dat ergens kopen ??

smartshop, maar google ook eens op bijv 5htp, dan vind je vanzelf allerlei webshops die t verkopen.
laatste aanpassing
Gewoon nog een paar :xtc: pakken
heb je nergens meer last van
 
Uitspraak van 81Pope op maandag 4 augustus 2008 om 17:38:
Wat drinken jullie zoal de dag Na dat je op Hebt ??

Sinas :P
Artiest {SHOWLIST artist 32850, 47983}
Ik hoor hier niemand over de schijterij, als ik een weekendje heb doorgeknald dan zit ik 2 a 3 dagen aan de racekak.
Meestal is t ook alleen maar lichaamsvocht maar niet echt handig.
laatste aanpassing
de dag na x neem ik valium, en heb daarna nergens meer last van :D. en kan daardoor heerlijk slapen.
Het allerergste effect van E is de heimwee. Voordat ik E gebruikte was een feest gewoon "vet". Maar die xtc maakt het tot zo'n moddervette ervaring dat je de volgende dag al heimwee hebt. Sjah, daar zit wel het risico van verslaving natuurlijk.
Die spierpijn in je kaken en die maag als een golfbal is na een dag wel weer over.

Kun je met sinas of brintapap weinig aan doen :D

Het enige is: op naar het volgende feesje! :xtc:
Uitspraak van Alex_B op zondag 24 augustus 2008 om 15:38:
de dag na x neem ik valium, en heb daarna nergens meer last van . en kan daardoor heerlijk slapen.

kan meestal wel goed slapen de dag na X, omdat ik altijd zo gaar als dikke poep ben :)
geen valium voor nodig.


Uitspraak van Enzyme -E:bier: op maandag 11 augustus 2008 om 14:54:
Ik hoor hier niemand over de schijterij, als ik een weekendje heb doorgeknald dan zit ik 2 a 3 dagen aan de racekak.
Meestal is t ook alleen maar lichaamsvocht maar niet echt handig.

d8 dat jij altijd aan de schijt zat ;)
zonder valium kan ik nooit van mn leven slapen, ik ga als ik mn ogen dan dicht doen de raarste shit zien word je niet goed van. en het voordeel van valium is dat je de day after overslaat :)
dan voel ik me slapjes en stil...
en eet ik vooral vloeibaar voedsel :P
Maar ach dat weet je van tevoren...
Dus gewoon lekker over je heen laten komen ;)
Uitspraak van Enzyme -E:bier: op maandag 11 augustus 2008 om 14:54:
Ik hoor hier niemand over de schijterij, als ik een weekendje heb doorgeknald dan zit ik 2 a 3 dagen aan de racekak.

Hier nog 1;)
soms diezelfde dag van gebruik aan de schijt
majah schijt aan;)
 
Ik heb er weinig last van de dag erna.. Alleen mn kaken doen een beetje pijn :P maar oke^^
kvind irritant dt je nie makkelijk kn doorslikke as je boterham ofiets vreet

Gelukkig hek in de vakantie er een boiler voor opgebouwd;)
 
Uitspraak van Nick Druteh op maandag 25 augustus 2008 om 10:33:
kvind irritant dt je nie makkelijk kn doorslikke as je boterham ofiets vreet

krijg juist vreetkick van mdma damn vreten bij het leven:P
Uitspraak van Nick Druteh op zondag 3 augustus 2008 om 23:17:
koop vooral snoepjes die je al us eerder vn dezelfde persoon op hebt, want van elke pil varieert weer vn alles en nog wat.
Beter probeer je aa pure mdma te kome?
heeft alleen maar positieve effecten en geen nadelige
behalve dat je de dag erna nog een beetje raar gevoel hebt in de keel

Nou,van MDMA Kristallen heb ik een vettere kater dan van pillen.
En uuren voor het pillenfeestje niets eten helpt ook en veeeeeel water drinken.
laatste aanpassing
Owhhh dan voel ik me zo rot :S
:dood:
 
Appelmoes, vla, ijsjes...

Sowieso dikke vloeibare shizzle, fruitontbijt cornflakes later op de dag...
Chinees is ook goed te doen, maar ik zet mezelf er gewoon toe om te eten ook al krijg je het niet weg. Je hebt toch de hele dag te tijd :P
Artiest {SHOWLIST artist 10638, 51385, 74870}
fruit ontbijt drinken... als je zo'n heel pak drinkt verspreid over de dag erna en de ochtend dat je weer naar je werk gaat... heb je al aardig wat reserves opgevuld, zoals hierboven al gezegd wordt: appelmoes, het liefst zo koud mogelijk... lekker voor je kaken... en bananen zijn ook goed weg te krijgen.

zowiezo vitamine c, koolhydraten en genoeg rust, zo kom je er het snelst weer bovenop
laatste aanpassing
slechte slechte nachtrust! 10 uur wakker ofzo, door willen slapen, lukt niet. naar beneden beetje wat eten, beetje thee drinken en dan maar doen of het je niks boeit en die dag ff met wat vriendin chillen ofzo, savonds kom je thuis, heeft je moeder lekker gebakken aardappels met sperziebonen en ene dikke biefstuk gemaakt, en je hebt honger.... 1 hap in je biefstuk zetten en dan roepen me kaken heel hard... AU!! MONGOOL! maar toch lekker dooreten en doorbijten:P maandag pijnlijke bek maargoed, lekekr belangrijk!
 
Ik kan ook gewoon normaal eten en drinken..
Vaak heb ik al honger als ik thuis ben :P
Uitspraak van Soepoog op zondag 24 augustus 2008 om 16:24:
Het allerergste effect van E is de heimwee. Voordat ik E gebruikte was een feest gewoon "vet". Maar die xtc maakt het tot zo'n moddervette ervaring dat je de volgende dag al heimwee hebt.

heel herkenbaar :yes: maar daarom gebruik ik ook nooit twee feesten achter elkaar want anders heb ik straks helemaal geen zin meer in zonder.


Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 augustus 2008 om 02:03:
Ik kan ook gewoon normaal eten en drinken..
Vaak heb ik al honger als ik thuis ben

ik ook wel, maar het is ook iets mentaals. Als je denkt dat je niet kan eten, zal het ook minder snel lukken. Als je jezelf aanwend om te eten werkt dat wel :yes: alleen tijdens het wauzen krijg ik echt niks weg, maar erna wel :)
 
Danio Aardbeien-yoghurt
Muesli-bollen
Ontbijtkoek
Bananen
Water-ijsjes

Dat soort dingen eet ik meestal de dag na XTC.

En veel blowen natuurlijk, op de 1 of andere manier helpt dat mij enorm en vind ik de kater helemaal niet erg.

Lekker relaxed op de bank liggen en DVDs kijken, ik vermaak me altijd prima eigenlijk. ;)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Knaller :bier: op woensdag 27 augustus 2008 om 11:51:
Het allerergste effect van E is de heimwee.

Die heimwee ja.... *zucht*

Uitspraak van Knaller :bier: op woensdag 27 augustus 2008 om 11:51:
alleen tijdens het wauzen krijg ik echt niks weg, maar erna wel

Ik begin meestal tegen het einde van het effect wat fruit ofzo te eten (wat ze meestal wel op feesten verkopen) das wel echt fijn om alvast weer een beetje een maag te krijgen. Gewoon een beetje zoet, af en toe een klein happie, licht verteerbaar. Ik heb het idee dat dat wel helpt om de dag erna ook beter te eten.
 
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
meer drugs :vaag:
 
Uitspraak van Knaller :bier: op woensdag 27 augustus 2008 om 11:51:
Als je denkt dat je niet kan eten, zal het ook minder snel lukken

Achja k denk gewoon; Kheb honger laat ik maar eens iets eten :P en het maakt me serieus niets uit wat.. ik lust alles wel als ik thuiskom :[
Uitspraak van Knaller :bier: op woensdag 27 augustus 2008 om 11:51:
alleen tijdens het wauzen krijg ik echt niks weg

Ijsjessssssss(L)
Uitspraak van Knaller :bier: op woensdag 27 augustus 2008 om 11:51:
Het allerergste effect van E is de heimwee

:roflol: Idd! heb je wel gelijk in ja!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 02:14:
Uitspraak van Nimweegs jungske :bier: op woensdag 27 augustus 2008 om 11:51:
alleen tijdens het wauzen krijg ik echt niks weg

Ijsjessssssss

en BANANEN!!!!!!!!!!!
 
water en bananen :)


trouwens zijn die blauwe mitsu's nog te krijgen ?
Artiest Lut
ik voel me altijd wel chill eigenlijk
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 02:14:
Het allerergste effect van E is de heimwee

Hier kan ik me compleet in vinden. Ik had na Awakenings 08 wel bijna drie dagen 'heimwee' naar het feest, kon het gewoon NIET uit me hoofd zetten :lol:
 
Uitspraak van SpeakerFreakz op zondag 31 augustus 2008 om 14:19:
en BANANEN!!!!!!!!!!!

Dat heb ik nog nooit gegeten als ik waus ben:P
Uitspraak van Arbi (Gabber Syndrome) op maandag 1 september 2008 om 13:47:
wat dachten jullie van:


PEP SNUIVEEEE

das ook een goeie wor je lekker helder en wakker van, maa heb nie zo honger meer dn:p
Uitspraak van The1 op zaterdag 28 juli 2007 om 02:36:
Klein vraagje, wat doet de mens de dag nadat er XTC in je lijf heeft gezeten? Ik heb het vaak dat ik nergens zin in heb, en niet eens wil eten. Na de eerste keer XTC, de dag erop ook niet gegeten, en de hele week misselijk. Dus ik ga zowiezo eten de dag erna..

Ik krijg bijna niks naar binnen de volgende dag, vind alles ranzig, afgelopen zondag nog geprobeerd een kiwi naar binnen te werken maar t smaakte me voor geen meter, ik drink wel heel erg veel de dag erna.

Ik gebruik niet als ik met vrienden zit ofzo, alleen eens in de zoveel tijd als ik naar een feestje ga.
Ik probeer na een feest idd altijd een banaan te eten!
Gelijk bij thuiskomst al.Smaakt echt heeeeeeel ellendig maar er zit toch wat in je maag!

De dag erna eet ik niet/nauwelijks eigenlijk!
Iets vloeibaars word het dan meestal,kauwen doet toch pijn :P
 
Veel fruit voor en na is altijd goed ja :D
Bananen altijd extra goed! :yes:
Zitten veel suikers in (= energie) en bevordert de aanmaak van serotoninen door de dosis L-Trypthofaan die er in zit..
Sowieso goed eten, ook al is het niet het fijnst de dag erna is goed, dan voel je je zoveel sneller weer helemaal top (y)
laatste aanpassing
de dag erna is 5 htp ook een aanrader!! ( http://www.smeetsengraas.nl/ortholon/brain-mood.php ) daar staat alle uitleg erover :) ik heb er zelf ondertussen goeie ervaringen mee