Partyflock
 
Forumonderwerp · 963281
ha medegebruikers! :))

Klein vraagje, wat doet de mens de dag nadat er XTC in je lijf heeft gezeten? Ik heb het vaak dat ik nergens zin in heb, en niet eens wil eten. Na de eerste keer XTC, de dag erop ook niet gegeten, en de hele week misselijk. Dus ik ga zowiezo eten de dag erna.

Mijn vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

Let wel, ik gebruik niet op feesten, gewoon gezellig thuis met wat gezelschap zo nu en dan.
Uitspraak van Salvo op dinsdag 1 juli 2008 om 16:31:
een tosti

:nee: Krijg k met geen mogelijkheid weg dan hahaha :lol:

De day after aan de pizza ;) Als het nog lukt met mn kapot geknauwde wangen:s
Is daar nou niks tegen trouwens? Echt altijd last van mn kaken tijdens pillengebruik :(
 
Uitspraak van The1 op zaterdag 28 juli 2007 om 02:36:
Mijn vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

Ik eet niks, drink heel veel water.
 
Het ligt een beetje aan de mix die je hebt gemaakt. Als ik met veel drank heb gemixt dan ben ik uitgedroogd, maar meestal probeer ik alleen maar fruit te eten. haha of kippesoep!!!
heb meestal nergens last van.....
 
Uitspraak van MamavanJoey op woensdag 2 juli 2008 om 16:25:
De day after aan de pizza Als het nog lukt met mn kapot geknauwde wangen
Is daar nou niks tegen trouwens? Echt altijd last van mn kaken tijdens pillengebruik

Gewoon kaugom eten en anders op een rietje kauwen....
of veel praten heb je geen tijd om te kauwen!! haha!!
 
Dag erna altijd beetje brak, maar gewoon beetje chillen etc.
Gewoon goed eten en drinken, dat helpt ook altijd al een hoop :)
Gewoon in bed liggen, kut voelen nergens zin in hebben, sigaretten roken die niet smaken uiteindelijk was sos halen en weer vertyfd in bed liggen. Savonds een vent de volgende dag in bed :yes:
gwn uitspace en vooral nie op je luie gat ligge;)
met beetje mazzel begin je weer chill te voele
 
Voel me eigenlijk altijd best, alleen niet zo'n zin in bier :lol:
laatste keer met defqon 3 blauwe op... normaal geen last van deze keer bijna een week zwaar depressief geweest miste het gevoel van het feest zo erg... kan meestal wel eten gewoon dr in stampen lekkere fruit drankjes
 
Uitspraak van MamavanJoey op woensdag 2 juli 2008 om 16:25:
De day after aan de pizza Als het nog lukt met mn kapot geknauwde wangen
Is daar nou niks tegen trouwens? Echt altijd last van mn kaken tijdens pilleng

Minder gebruiken..... zorg dat je snoepjes getest zijn en je precies weet hoeveel MDMA erin zit. Is soms kwestie van uitproberen hoeveel je wel en niet kunt nemen. Kauwgom overigens maakt het bij mij juist erger. Ik neem liever een smintje...
k ben altijd blanco, nerges zin in
eten doe k pas meestal laat op de middag
 
IK eet gewooon altijd :D
ik pak altijd een 5 htp capsule zoda je nie zo brak bent
en verder pak ik of vifit of optimel da drinkt nog het makkelijkst weg
Als ik ergens niet aan moet denken is dat wel ETEN!!
me kaken doen zeer en ben zo brak als het maar zijn kan!
De dag erna als je wakker word merk ik dan pas hoe een spierpijn ik in me kaken heb! Ook heb k nu nog last van me tong van zaterdag, aan de zijkanten, het voelt gewoon als spierpijn in me tong of zo, echt raar! Eten gaat ook niet zo fijn dan.
Meestal heb ik tot het avondeten niet eens honger, maar toch probeer ik even 1 broodje te eten in de middag, met moeite, en veel water want anders krijg k hem niet naar binnen. Als ik helemaal niet eet voel ik me veel te slap, word k nog vermoeider en luier haha!
Wat ik meestal die hele dag doe is, in bed liggen en steeds water door blijven drinken omdat ik een droge mond heb, kauwgom kauwen, roken, dom tv kijken! :D
laatste aanpassing
 
ik heb juist honger de dag erna
duidelijk een teken dat het lichaam zich probeert te herstellen
De dinsdag moet er nog aankomen, maar nu alleen last van m'n kaken. Voel me verder erg chill :) Na de after gisteren op de 1 of andere manier een 1 euro burger van de Mac naar binnen weten te proppen en 's avonds zo'n enorme bak Griekse sla van de AH. En nog later op de avond een bord rijst + kip.

Zometeen even een gezonde hap voor vanavond halen en fckn veel appels...wat heb ik daar een trek in. Voor de rest beetje internetten + gamen.
de dag na xtc ben ik standaard misselijk, soms letterlijk kotsmisselijk, dus neem t zo min mogelijk; heel af en toe n halvie 'voor erbij' ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Uitspraak van Tinkerbell op maandag 28 juli 2008 om 13:49:
de dag na xtc
neem ik GHB :p
 
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 2 mei 2008 om 12:55:
die brakheid valt ook wel mee

Vroeger viel dat mee ja, tegenwoordig is het toch vervelender na xtc. Daarom doe ik het niet te vaak meer, soort van depressie de dagen erna.
En tja eten, dat is meestal zoiets als bananen, aardbeienyoghurtjes, drinkyoghurt etc. :P
 
Dag erna eet ik meestal

Bananen, Breakers, Appelmoes, Vla :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 17:16:
Breakers

:respect:
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 18:52:
Vreemd genoeg heb ik van xtc nooit zo'n last, meer van coke

Heb ik ook, de dag na (normaal) xtc gebruik heb ik er vrij weinig last van. Maar als ik coke op heb voel ik me egt brak en verrot de dag(en) erna. Maar dat is algemeen bekend denk ik..
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Elcoholik :bier: op maandag 28 juli 2008 om 21:25:
Heb ik ook, de dag na (normaal) xtc gebruik heb ik er vrij weinig last van. Maar als ik coke op heb voel ik me egt brak en verrot de dag(en) erna. Maar dat is algemeen bekend denk ik..

:dood: ik precies andersom, met kook echt totaal geen last
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 21:35:
ik precies andersom, met kook echt totaal geen last

Haha oke, dat is wel apart dan idd:P

Enige waar ik last van heb na xtc gebruik is van me bek 8)
pppf had vandaag weer de welbekende pillen kater. de dag erna heb ik meestal geen last, maar de maandag is altijd kut.
gare maag, lekker sacherijnig en tot niks in staat :)
Smoothie drinks van de Appie aardbei-yoghurt

wel in 5 minuten helemaal opdrinken en weg is je kutgevoel
 
Nergens last van laatste dag..:nee: Alleen bij mn eerste keer was t gewoon kut..:x
Tegen mij is verteld dat het gewoon tussen je oren zit dat je niet kan eten:)
 
Uitspraak van actief op dinsdag 29 juli 2008 om 23:23:
Tegen mij is verteld dat het gewoon tussen je oren zit dat je niet kan eten:)

dat ligt er maar net aan natuurlijk, als je bek half open ligt en je moeder de dag erna heet gekruide kip op tafel zit is het natuurlijk wel minder :P
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juli 2008 om 23:29:
dat ligt er maar net aan natuurlijk, als je bek half open ligt en je moeder de dag erna heet gekruide kip op tafel zit is het natuurlijk wel minder

broodje pindakaas is ook geen aanrader (N)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 juli 2008 om 23:29:
dat ligt er maar net aan natuurlijk, als je bek half open ligt en je moeder de dag erna heet gekruide kip op tafel zit is het natuurlijk wel minder

Haha jaa dat is kut.. Het is mij ook maar verteld hoor.. zeg niet dat t zo is..:)
 
Uitspraak van actief op dinsdag 29 juli 2008 om 23:23:
Nergens last van laatste dag.. Alleen bij mn eerste keer was t gewoon kut..
Tegen mij is verteld dat het gewoon tussen je oren zit dat je niet kan eten

Ik altijd last eigelijk. Ik ga er zelfs speciaal ander eten voor kopen als ik al weet dat het een zwaar weekend wordt :P
Boterham + pindakaas is dan geen goede optie want het duurt gewoon echt drie kwartier bij mij om dan 2 boterhammen op te eten. Denk niet dat dat alleen maar tussen je oren zit hoor, 't eten smaakt gewoon niet. Vooral zoiets droogs als brood
Maarja ik doe ook niet meer zo vaak xtc, katers zijn veel groter tegenwoordig dan vroeger en bij coke bijv heb ik daar veel minder last van
 
Het gevoel dat je dood gaat.
Brak...niet eten...niet slapen...Pijn aan m'n kaken...
De dagen d'rna een depri gevoel...
En 100x tegen jezelf zeggen...NOOIT MEER!
Maar dan toch gewoon weer doen...:P
 
iemand kopen zak van 60 kiloo ?
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 11:32:
iemand kopen zak van 60 kiloo ?

jij ben toch wel zwaarder dan 60kilo?
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 01:13:
Denk niet dat dat alleen maar tussen je oren zit hoor, 't eten smaakt gewoon niet. Vooral zoiets droogs als brood

En wat postte ik voor jou ?:p


Uitspraak van actief op woensdag 30 juli 2008 om 00:29:
Het is mij ook maar verteld hoor.. zeg niet dat t zo is..

;)
Gewoon eten, niet zeiken.. Heb nooit ergens last van alleen als ik wakker word beetje shagerijnig :p
Rond 1600 ofzo vaak wakker dan even douchen + botherhammetje daarna heel veel chillen. Vervolgens rond 7 avondeten, vervolgens filmpjes en fotos opzoeken van het feest zelf op me hyves gooien en vervolgens de TV aan en dan rond 00.00 weer me bed in :D
laatste aanpassing
 
ik slaap lang uit, eet de dag erna bijna niets, drink dan wel VEEL chocomelk lol :p dat help prima.. maar echt veel nuttige dingen doen die dag zit er voor mij toch niet in. meestal maak ik er maar een chill dagje van.
Ik maak mezelf nooit zo nuttig ;) Zal weinig verschil uitmaken.
 
was ziek :D
 
de dag derna heb ik alleen zin in mac of gewoon iets van de snackbar ofzo :P
Artiest {SHOWLIST artist 114895, 58437}
Dag erna gewoon uitslapen, niks eten tot avondeten en dan gewoon lekker eten :P Me tweede (en laatste) keer xtc was 5 april op Hardcore Junky, had 200 mg kristallen en 4 pillen op :bounce: Zondag nacht werd ik wakker van de stemmen van vrienden van me die 150 km verderop wonen :lol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 augustus 2008 om 16:23:
de dag derna heb ik alleen zin in mac of gewoon iets van de snackbar ofzo

Pff, tijdje geleden om 11 uur sochtends een quaterpounder gaan halen na een avond flink spacen, beter niet nog een keer :P
 
Uitspraak van lief klein meisje(L)maffiosi_holland op vrijdag 11 juli 2008 om 10:03:
ik pak altijd een 5 htp capsule zoda je nie zo brak bent

Doe ik ook, soms de dag ervoor al eentje, en de dagen erna.
Haal je bij de smartshop, en helpt tegen slecht slapen, depri, weinig eetlust.

Het vult je serotonine niveau weer aan (wat door de mdma te laag is geworden)
koop vooral snoepjes die je al us eerder vn dezelfde persoon op hebt, want van elke pil varieert weer vn alles en nog wat.
Beter probeer je aa pure mdma te kome?
heeft alleen maar positieve effecten en geen nadelige
behalve dat je de dag erna nog een beetje raar gevoel hebt in de keel
 
Uitspraak van Nick Druteh op zondag 3 augustus 2008 om 23:17:
Beter probeer je aa pure mdma te kome?

Het overgrote gedeelte van de pillen op de nederlands markt bevat pure mdma en een beetje bindmiddel natuurlijk.


Het merendeel van de als XTC gekochte pillen die in het laboratorium zijn geanalyseerd (90% ) bevat een XTC-achtige stof (MDMA, MDEA, MDA). Bron:http://drugs-test.nl/default18469.html

Uitspraak van Nick Druteh op zondag 3 augustus 2008 om 23:17:
heeft alleen maar positieve effecten en geen nadelige
behalve dat je de dag erna nog een beetje raar gevoel hebt in de keel

Dat is natuurlijk ook nogal onzin. Ik zou zeggen, informeer jezelf eens, voordat je dit soort broodje aap verhalen de wereld inhelpt. Daar is niemand echt bij geholpen. bijvoorbeeld op http://www.drugsinfoteam.nl/
laatste aanpassing