Partyflock
 
Forumonderwerp · 963281
ha medegebruikers! :))

Klein vraagje, wat doet de mens de dag nadat er XTC in je lijf heeft gezeten? Ik heb het vaak dat ik nergens zin in heb, en niet eens wil eten. Na de eerste keer XTC, de dag erop ook niet gegeten, en de hele week misselijk. Dus ik ga zowiezo eten de dag erna.

Mijn vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

Let wel, ik gebruik niet op feesten, gewoon gezellig thuis met wat gezelschap zo nu en dan.
Nu nergens last van.
Toen ik wakker werd was wel eff emotioneel dat qlimax (waar ik zo lang naar uit had gekeken en zo geweldig was) alweer voorbij was.
En niet zo heel erg veel honger.
Maar voor de rest top (Y)
's ochtends beginnen met een schaaltje yoghurt :) ,, gaat er zo in,,

rest van de dagen zo hersendood als ma kan :)

tot een nieuw feestje, en dan weer diezelfde circel
me maag trekt het slecht, maar komt omdat er ook al ernstig veel in is gegaan :$
vaak met zweetaanvallen gepaard naar de wc rennen na wat gegeten te hebben, en dan aan de dunne. lekker is anders...

neem daarom ook vrijwel niet meer.
 
heb meestal nergens last van
 
Uitspraak van The1 op zaterdag 28 juli 2007 om 02:36:
vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

Ik eet helemaal niks dan, krijg niks door mijn strot :rot:
lekkere dikke snaak roken en ergens lekker uitbrakken.
eten als je er zin in hebt, voor de rest proberen je neit al te veel op te winden.
 
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 18 november 2007 om 22:43:
Nu nergens last van.
Toen ik wakker werd was wel eff emotioneel dat qlimax (waar ik zo lang naar uit had gekeken en zo geweldig was) alweer voorbij was.
En niet zo heel erg veel honger.
Maar voor de rest top

Had ik afgelopen zondag ook, toch jammer he :(
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 20:34:
denk dat de buitenlucht opzoeken ook wel helpt om een wat beter gevoel te hebben. Alleen heb je daar in de herfst nou ook niet zo heel veel trek in.

Ja, maar in de zon gaan zitten is ook niet goed voor je ;)
 
fruit
Ik lig bijna de hele dag in bed en eet bijna niks. Alleen een beetje avondeten.
 
sochtends om half 11 thuis komen en om half drie op voetbalveld staan:) tegenstander stond me wel raar aan te kijken :lol:
de dag erna eigenlyk nergens last van, alleen dat je niet kunt eten..

ik vind de maandag en de dinsdag erger..
 
nakkie 4 joints en beetje thee woppaa dan ben je wel weer de oude nja ik wel:P
 
K voel me meestal wel lui en verrot, maar k ben nooit egt depri ofzo.
After E & Wiet + zoveel mogelijk eten, weer ff de reserves op pijlbrengen...
Als ik rot ben, dan ga ik meestal vissen en natuurlijk lekker Jointjes Smooke. en als je nie goed kan eten moet je gaan snoepe:P
krijg je teminste makkelijk binne.
maaarre mense kga visse mazzl:D
 
Uitspraak van arjan-h4l op zondag 25 november 2007 om 09:46:
Als ik rot ben, dan ga ik meestal vissen en natuurlijk lekker Jointjes Smooke. en als je nie goed kan eten moet je gaan snoepe
krijg je teminste makkelijk binne.
maaarre mense kga visse mazzl

Hahaha lkkr feestje gehad jonge:P
 
Artiest Fable
Uitspraak van Patries O:) op donderdag 22 november 2007 om 15:16:
ik vind de maandag en de dinsdag erger..

:yes:

Dan is het pas echt uitgewerkt namelijk..

Dat eten is ff een paar happen door bijten, doet ff zeer aan je strot, maar na een paar happen nergens geen last meer van! En dan lekker eten, goed drinken, appeltje, banaantje..

En 's avonds voor 't slapen gaan een lekker jointje!

gotta (L) de brakke zondagen :/
 
Als je geen trek hebt, gewoon niet eten.. Als je maar sappies drinkt enzo :)
En/of yoghurt eten, da's wel lekker makkelijk..

Enne de trek in eten komt vanzelf terug :)
Laatste keer had ik op zondag nog een broodje naar binnen geduwt maar daarna niet meer gegeten tot dinsdagaaf.

Dan is je eten wel extra lekker :D
jointje, sapje, evergreen ofzo (goed soppig gemaakt in drinken), breakers doen het ook altij goed (y)
voor het slapen moet ik meestal wel iets eten omdat ik een lege maag heb en flauw word. na wat slaap snackend en blowend de hersendode dag door en dan chinees of iets vettigs.

vroeger at ik ook niet/slecht na XTC maar daar blijf je veel brakker van
de eerste dag is vreselijk maar vaak voel k me nog wel n beetje wazig. maar soep gaat er altijd in en wat fruit. 2e dag lukt het eten wel weer wat beter
 
Uitspraak van The1 op zaterdag 28 juli 2007 om 02:36:
ha medegebruikers! )

Klein vraagje, wat doet de mens de dag nadat er XTC in je lijf heeft gezeten? Ik heb het vaak dat ik nergens zin in heb, en niet eens wil eten. Na de eerste keer XTC, de dag erop ook niet gegeten, en de hele week misselijk. Dus ik ga zowiezo eten de dag erna.

Ik zou gewoon 3 dagen achter elkaar 3 capsule 5-htp eten en zo gezond mogelijk ook al is dat niet veel.

Eet ze!
wat ik vaak heb is dat ik na xtc gebruik zware nachtmerries heb meeer mensen hier last van die nachtmerries duren zeker n week :S
 
Nee geen nachtmerries, wel vage dromen op zondag
 
Uitspraak van Estrela op zaterdag 1 december 2007 om 00:28:
wat ik vaak heb is dat ik na xtc gebruik zware nachtmerries
Heb dit ook wel eens vaker ervaren ja.. Was meestal maandag of dinsdagnacht, en vrij heftig die nachtmerries moet ik zeggen. :S

Is hier ooit eens een topic over geweest op PF, maar kan het zo snel ff niet vinden. :/
gewoon hétgeen wat je lichaam over het algemeen ook nodig heeft, de welbekende vitamines. ;-)
 
ff een vraagje : hoeveel l-tryptofaan moet je slikken dan? (heb hier capsules van 400 mg?)
En van 5-htp ? (50 mg)
laatste aanpassing
 
Ik had laatst na Houseqlassics gewoon honger toen ik thuiskwam :\ :D Heb ik dus echt nog nooit gehad na het snacken. Zat ik lekker aan de yoghurt (gaat er erg goed in dan) terwijl mn vriend een jointje aan het draaien was. Ik merkte de volgende dag wel dat het geholpen had..
 
ik ben nu brak,
heb kaakpijn
en wang pijn :P
ik werd wakker en ik heb kennelijk op mn wangen zitte bijten
dacht denk ik dat ik kauwgom had ofzo :p mja doet wel pijn
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 20:55:
ik werd wakker en ik heb kennelijk op mn wangen zitte bijten

neem maar geen manderijntje voorlopig... behoorlijk au :S
Lekker met je meissie filmpje kijken en wat licht voedsel eten zoals soep,salade of appelmoes! Wat er ook goed in gaat, maar eigenlijk niet echt licht is: Mora partysnacks :-)
 
Artiest Condance
Ben nooit zo brak na xtc, meestal alleen een beetje moe door het niet goed kunnen slapen...
Eten volgende dag ook geen probleem mee en nog maar 1 keer een dipje gehad dat was op de dinsdag na defqon.
Verder nooit echt ergens last van behalve die enorme spierpijn in me kaken :S
Ik drink er dan ook vrijwel nooit alcohol bij dit scheelt ook wel natuurlijk.

Ik eet ook altijd veel vitaminepillen voor en na xtc. En ik geloof ook wel dat goed eten een dip verminderd, je moet toch je reserves weer aanvullen die je hebt opgemaakt
laatste aanpassing
 
Ik had er geen last van :) soms heb je die pillen nodig als je non stop uren aan het feesten bent.
Uitspraak van --best1979-- op donderdag 8 november 2007 om 11:30:
L-tryptofaan nemen ben je zo weer op de been

precies!

helemaal nergens last van... voor dat je gaat slapen een l-tryptootje er tegenaan gooien en je word fitter dan ooit wakker!
 
Het belangrijkst is dat je de dag na XTC goed eet, dat scheelt een hoop qua katers ;) En dat je je slaap inhaalt is ook erg belangrijk + je moet zorgen dat je vitamines, zout en vocht binnenkrijgt.
Doe je dat niet, dan hersteld je lichaam zich niet zo snel als wanneer je dit wel doet, en heb je meer kans en last van evt katers..

Zelf neem ik na Amfetamine en MDMA verwanten altijd L-Tryptofaan (capsule), verkrijgbaar bij elke smartshop om je serotonine aan te vullen, best belangrijk..

Verder is vla/kwark en soep perfect voor de dag erna ;) Werkt makkelijk weg is ook goed.. :yes:
 
ik krijg altijd zo'n leeg gevoel de week erna...
 
helpt ook absoluut als je veel van die fruitflesjes leegdrinkt.
gewoon tijdens en na gebruik en yakult:D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 12:18:
hoeveel l-tryptofaan moet je slikken dan? (heb hier capsules van 400 mg?)

1 capsule voor je gaat slapen,en dat een dag of 4/5 en dan stoppen.
mijn ervaring is dat als je dat niet doet je er erg moe van word;)
 
Ik neem ook men L-Tryptofaan capsuletje en eet wat yoghurt voor ik ga slapen. En de dag daarna lukt het me eigelijk wel om iets te eten hoor.
ik eet die dag er op meestal ook niks, misschien 's avonds iets kleins. Soms voel ik me een beetje brak de dag er na, maar niet altijd. Verder heb ik eigenlijk nergens last van.
 
als je thuis gebruikt en verder niet veel doet met je vrienden als spacen op de bank/filmpje dan ben je idd meer de kans om je niet zo lekker te voelen de eerste 2 dagen.dat word dus iets langer uitrotten,op een feest kun je ook veel meer hebben:jaja: Tsja de spanning moet je ook kwijt kunnen. Vind het persoonlijk voor thuisgebruik dus helemaal niets.
Als je naar een feest bent geweest heb je een grootdeel uitgezweet en ben je alleen maar extreem moe van de inspanning en verder ook bijna niks.. beetje nalatig de volgende dag maar dat is normaal!!
Goed eten,veel drinken en je bent zo de oude.. en als dat niet het geval is dan weet je dat je maar wat minder mee moet nemen!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 december 2007 om 18:22:
ik krijg altijd zo'n leeg gevoel de week erna...

Dat moet je 5-htp nemen, dat helpt tegen dat lege gevoel. Kijk maar eens op mijn PFsite
:-)
laatste aanpassing
 
;) naar De MAC Voor een Milk Shake :P:P
Ik voel me topfit de dag nadat ik heb gebruikt, alleen kramp ik mn kaken en geen honger.
Eten doe ik dus ook weinig.
Dikke vitamine pil erin als eerst....dan voel je je kaken nog steeds, en dan weer verder met het dagelijks leven
 
Gewoon vroeg opstaan en goed ontbijten voor zover dat lukt.
Veel drinken en als je de fut hebt stukje joggen, zweet je alles eruit. Daarna een goeie douche en je voelt je stukken beter.
Neem als je thuis komt...een bekker warme melk. Ik weet..dat het niet erg lekker is,maar ontgift en geeft je maag rust. Ook ik geef als je meeste de voorkeur aan vloeibaar voedsel de volgende dag en fruit. Neem je rust en ga gewoon op tijd naar je bedje. Niet stoer zijn en nog een hele dag doorhalen, want dan is de kans groot door verminderde weerstand je echt zomaar een flinke verkoudheid of griep je pakken hebt. Over 5 htp en L-Tryptofaan ben ik zeer te spreken.

Ik verzamel ook wel is alle moed en ga naar de sportschool. Niet te hard trainen en daarna de sauna in, helemmaal top!

Succ6!
 
Uitspraak van The1 op zaterdag 28 juli 2007 om 02:36:
Let wel, ik gebruik niet op feesten, gewoon gezellig thuis met wat gezelschap zo nu en dan.

Gaaf he, ik vind dat eigenlijk nog veeeeeeeeel leuker dan feesten waarbij je al platzak bent voordat je binnen bent!!!!
Maar zker ook dan 5-htp niet vergeten ;)

(k)