Partyflock

Forumonderwerp · 892607

Waarschuw beheerder
hoe heb jij het getroffen met je buren ???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hele lieve buren. Heel vriendelijk, nooit last van en altijd in voor een praatje. Ze zijn echt gek met mijn hond en altijd bereid om die voor ons uit te laten als we omhoog zitten. :lief:
Waarschuw beheerder
woon in een kasteel dus heb geen buren (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:16:
Heel vriendelijk, nooit last van en altijd in voor een praatje

Nou ja nooit last,soms wel maar aardige mensen allemaal

Waarschuw beheerder
donateur
top mensen (y)

Aan beide kanten leuke/vriendelijke/behulpzame buren, ondanks 2 irritante katten die hun tuinen slopen 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:15:

Geen last van, wonen een km verder weg:D

Waarschuw beheerder
Geen idee ze zijn nog bezig met verbouwen en komen er over een paar weken pas wonen :)

Ze hebben zich wel voorgesteld :yes:
Beetje kakmensen zijn het...
Die vrouw gaat nog wel maar die kerel is een lulletje rozenwater :S
Waarschuw beheerder
najah me oudertjes zijn nu weg 8)

en ze hebben nog niet geklaagd over de herrie 8)
ze vonden me alleen wel mooi zingen onder de douche B)
jwt
Waarschuw beheerder
Ik heb een hoekwoning, maar degene die dus niet aan mij vast zit is een heel aardig meisje (Y) Woont er nog maar net, dus ken haar nog niet.

De mensen naast me zijn nu in de woning aan het trekken, maar de dochter van dat gezin (jaartje of 14) kwam laatst al aan de deur: Of ik die harde muziek draaide??? Dus ik zo: Yup, heb je er last van? Zegt ze: Nee, maar das echt vette muziek! Zo lief (L)
Waarschuw beheerder
aan de ene kant echt topmensen :D
Kan ik me zeer goed mee vermaken, altijd tijd voor babbeltje.. zijn weg van onze honden (en de honden van hun)...en is gewoon geen probleem :D

De andere kant wat minder..
Ene keer heel aardig die vrouw dan ..en de andere keer te bemoeizuchtig :S

Man is gewoon een eikel die popi jopie wil doen ..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:20:
Dus ik zo: Yup, heb je er last van? Zegt ze: Nee, maar das echt vette muziek! Zo lief

:roflol:

Ik was een keer hardstyle aan het draaien toen de pizzabezorger langskwam. Vroeg die hou je hiervan. Ik zou, zou ik het anders op hebben staan. :[
Waarschuw beheerder
donateur
Nope... ouwe zeiklui
Waarschuw beheerder
Ik ken ze niet....

Waarschuw beheerder
donateur
jaah zeker weten
ze er bijna nooit
;)

Waarschuw beheerder

Recht wel! (y)
Maar links... :x

Waarschuw beheerder
Links :x
Recht wel :)

& de rest van de galarei :D
Waarschuw beheerder
heel goed!! (Y)

heb alleen 1 x de buurman een tets gegeven maja moet ie niet tussen in springen als ik aan t ruzie maken ben:S:D ..dus die zegt niet veel meer:s
buurjongen is verder goed (Y) en de buurvrouw moet altij een kunsje doen van me pa als ze weer een ei of suiker komt halen :P

maja de andere kant zijn zowiezo gouwe buren soort van tokkies wel maja die klagen noooiiit !! en altijd enthousiast ECHT getroffen dus heb ik liever als van die kouwe kak !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
super

Rechts zijn echt schatten, doen alles voor je, vinden alles goed

Buuf is doof dus de muziek ken altijd hard aan :P
Maar als ze het zou horen dan zou ze het nog niet erg vinden

En links was een dikke vuile eikel maar is net 2 weken dood :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Het zijn niet mijn types... Dat mens kijkt altijd chagerijnig en is nog te beroerd om even hallo te zeggen, daar ben ik snel klaar mee dus..!

Er komt een hoge schutting! ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb het goed getroffen met mijn buren.
Dankzij mijn buurman ben ik nu van mijn vermoeidheidsklachten af :D
(Hij is paranormaal genezer)

Voor de rest klagen ze nooit als de muziek hard staat ofzo. ;)
Waarschuw beheerder
Woon in een villa aan het water dus heb ook geen buren.
Dus ben er zeker blij mee.
Geen last van

:D:D:D
Waarschuw beheerder
Slecht, ik zie haar bijna nooit en als ik haar zie zit ze te zeuren over de muziek !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:23:
Ik was een keer hardstyle aan het draaien toen de pizzabezorger langskwam. Vroeg die hou je hiervan. Ik zou, zou ik het anders op hebben staan.

Ik had hardcore op staan en dit meisje was echt het type "Ik zou lonsdale-jongere willen zijn, omdat het op school retestoer staat, maar ik ben eigenlijk nog veel te schattig"

Zo lief...
Waarschuw beheerder
donateur

bedoel je op me trap? of in me straat?

buren op de trap zijn wel relaxt. Buurman naast me is (Y)
Buurmeisjes boven me zijn :kwijl:

Verder woon ik best wel in een straat vol allochtonen. Maar we hebben het gewoon gestimuleerd om elkaar te groeten, dus ze zijn erg sociaal hier.

Sommige hebben we ook een goede band mee. Ene keer maakt marokaanse buurvrouw CousCous voor ons, andere keer eten we lekker surinaams en onze kroatische buren kunnen ook leker koken :d

Hond uitlaten word ook gedaan 8)
Zodra ik beneden sta komen er al kinderen aangehold om ze te mogen uitlaten

Mag dus echt niet mopperen :P

Waarschuw beheerder
ja best wel:D

kheb er nmog nooit last ofzo van gehad:D

Waarschuw beheerder
aan de ene kant super buren klagen nooit als muziek te hard staat of er een feest van mij is aan de andere kans klaagt er wel eens over dat er veel lawaai is en dat ze alleen maar geboekt hoord (hardcore) zodra ik alleen thuis ben waarschuw ik haar maar ff van te voren ma ze houde allemaal netjes hun mond over wat er gebeurt is in die tijd dat mijn ouders weg zijn dus best top buren
Waarschuw beheerder

ik heb een dominee naast mij wonen :D ook hij heeft nu de hardcore ondekt.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:22:
De andere kant wat minder..
Ene keer heel aardig die vrouw dan ..en de andere keer te bemoeizuchtig

Man is gewoon een eikel die popi jopie wil doen ..

woon je bij mij in de straat ofzo
deze buren heb ik ook
de man is thuis echt een gore eikel te schelden en te doen tegen zijn kindje van4
Waarschuw beheerder
ik woon in een vrijstaand huis dus er zit wel een stukje grond tussen ons huis en de buren, aan de ene kant hebben we geen buren en aan de andere kant zijn ze erg aardig (ken ze mijn hele leven al en ze beschouwen mij als 'hun kind' zeg maar)

Waarschuw beheerder
aan de ene kant zijn ze aardig en die andere kan ik niet echt hoogte van krijgen.. die lopen ook altijd te ouwehoeren dat ik mijn auto op 'hun' parkeerplek zet, terwijl er niks van hun bij is natuurlijk

Waarschuw beheerder
Niet..:(
Waarschuw beheerder
Mijn buren gaan nog wel.
Aan de éne kant een oudere vrouw die heel veel weg is, aan de andere kant een jongen die veel werkt.

Wat meer problemen geeft zijn mijn boven en onderbuurman :@
Daar heb ik al eens de politie voor moeten bellen.
Heel irritante lui :yes:
Waarschuw beheerder
stelletje klerelijers hier allemaal, elke keer als ik stop met muziek draaien beginnen hun weer........

Waarschuw beheerder
Mijn buren zijn kansloze studenten, best gezellig dus :biertje:
Waarschuw beheerder
Wij hebben echt geen leuke buren lopen constant te krijsen naar hun kids, en hebben gedreigd onze kat aan te rijden :( :@ .
We wonen nu in een huurwoning waar we binnekort uit gaan, de buren gaven al aan dat ze hoopten dat het huis verkocht zou worden.
Vandaag gesproken met de woningbouw maar de woning word niet vrkocht maar word ter beschikking gesteld voor het COA oftewel er komen asielzoekers in :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Links geen buur, rechts 2 heaumeau's die de hele dag aan het karaoken zijn! Eentje deed laatst een zelfmoordpoging, door van 3 hoog in de struiken te vallen :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kwam laatst al aan de deur: Of ik die harde muziek draaide??? Dus ik zo: Yup,

haha bekend :d

hier stond een jongetje aan te bellen maar mn vriend hoorde het niet door de muziek, totdat de buurman over de schutting riep dat er iemand voor onze deur stond.
mijn vriend open gedaan, het jongetje wilde ff komen luisteren hij vond het zo vet :9 haha hij was 8 jaar ofzo :|

onze buren; de ene kant woont een gezin, nouja, vrouw is pas weg, gescheiden, nu woont er dus nog een man met af en toe 2 kids...wel jankkids maargoed ze zijn er nu nog maar 2 x in de maand ofzo :d verder geen problemen mee, je zegt een keer hoi en dat was het wel...

bovenbuurman, goeie jongen. woont alleen, 30 jaar ofzo, is meer weg dan thuis, absoluut geen last van.

en onze andere buren zijn echt toffe mensen!
zitten regelmatig, heel regelmatig :d bij elkaar op de stoep :bier: darten, BBQ-en enz enz
iedere dag wel ff gezellig lullen over de schutting haha!
(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
perfect me buurvrouw werkt met jongeren enzo das wel ideaal doet nooit ergens moeilijk over :D :respect:

Waarschuw beheerder
Wij hebben het zeker niet getroffen met de buren. Stelletje zeikers die net doen alsof ze doof zijn(en stiekem gluren over de schutting)mag het eigenlijk niet zeggen maar ben blij als ze onder de graszoden liggen.

En de andere buren hebben 3 kids waarvan je 's ochtends uit je droom word geschreeuwd.'Maaaahaaaam Sterre(zo heet et buurmeisje)doet me pijn!' en dat om half 8 's ochtends.
Nee, wij hebben het duidelijk niet getroffen met de buren.
Waarschuw beheerder
donateur
geen problemen mee, zie hem bijna nooit, en geen geluidsoverlast dus beter kan haast niet:P

Waarschuw beheerder
niet:nocheer:

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur

Mijn hele straat is kut :[
De meesten zeiken op mijn draaikunsten :frusty:

Zeuren dat ik te hard rij.

Zeuren dat mijn muziek 's nachts niet te hard mag in de auto.

Zeuren dat mijn alarm te veel herrie maakt (zegt 1 X piep als ie ingeschakeld word:S)

¥+¥=¥¥

Waarschuw beheerder
Toffelui joh , vaak mee opstap met de buurman :D

Waarschuw beheerder
Ik heb aan de ene kant een gestoorde half omgebouwde wonen.. en aan de andere kant hele leuke mensen, we zijn goeie vrienden geworden alleen gaan ze helaas binnenkort verhuizen.. Gelukkig blijven wij ook nog maar een jaartje hier wonen..
Waarschuw beheerder
donateur
heel goed mogen as zaterdag met onze verjaardag zo veel herrie maken als we willen(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

Waarschuw beheerder
Goed, hebben er geen last van en zijn aardige mensen..
Waarschuw beheerder
Woon vrijstaand....dichtst bijzijnde buren zijn 40 m....
Waarschuw beheerder
donateur

Vroeger woonden er twee godinnelijk mooie en aardige meisjes naast me. Nu twee (aardige en nooit over mijn herrie klagende) mensen met hellegebroed.

Waarschuw beheerder
Geweldig!

Ze zijn doof...

Waarschuw beheerder
me buren links, vreselyke herrie maken die koters
van 7uur in ochtend tot 10uur in avond!

me buren rechts, zyn ongelofelyk lief :yes:

Waarschuw beheerder
donateur

ik woon tussen allemaal idioten....ik voel me dus erg thuis....;-)

Waarschuw beheerder

purrrfect.. :D 'T zijn echte duifjes :lief:

Waarschuw beheerder
aan beide kanten oudjes,maar je hebt er geen last van

Waarschuw beheerder
Goed wel...woon in de ghetto van Hilversum hehe:P
Tuinfeestje geen probleem...!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De meesten zijn wel aardig. Woonde echt een kutwijf met een dochter naast ons, die maakten er een sport van om 's nachts zo lang mogelijk ruzie te maken over de meest domme dingen :S.. Hadden ze ook nog een hond die blafte om alles! Niet normaal. Als je een stap deed begon dat beest nog net niet te hyperventileren :/ Maar wel de hele dag blaffen dus, echt frustrerend.. Gelukkig zijn ze verhuisd en staat het huis leeg :D
Waarschuw beheerder
Vrijstaandhuis geen last van de buuren8)
Maar zijn wel Aardige lui
Waarschuw beheerder
de buren naast me zijn wel tof...
Die boven me is een rare, oude zuiplap, maar afgezien van dat is hij wel aardig (F)
Waarschuw beheerder
Wij hebben het wel redelijk getroffen met de buren (op zich). Woon 2 onder 1 -kap. Mijn buurjochie heeft dan wel eens K3-neigingen (waardoor ik wakker wordt), maar goed, die worden afgestraft (wat dat betreft denk ik dat zij het minder getroffen met mij als buur (temeer omdat ik graag muziek luister)).

Aan de andere kant staat een flatgebouwtje, met wat ouder volk (hiervan ook geen last).
Waarschuw beheerder
Rechts zeer slecht.. :(

En links geen last van..
Waarschuw beheerder
donateur
Prima..echt helemaal nooit last van :)

Waarschuw beheerder
Heb geen buren, woon zo 'vrij' als het maar kan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nooit last van , nog nooit gezeik gehad. aardige mensen
Waarschuw beheerder
donateur
heb een oud buurvrouwtje onder me, wat zo nu en dan loopt te zeuren. Maar ze is wel zo lief om te melden dat me kat op de trap zat

Misste het arme beestje niet eens :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
We hadden het erger kunnen hebben. De buren rechts van ons zie je nooit, zeggen nooit wat, dus heb je eigenlijk geen last van.

De andere buren zijn eigenlijk het tegenovergestelde, staan altijd voor het raam te zwaaien als je langs komt, of als je op de bus wacht komen ze naar buiten voor een praatje. En als je iets langs moet brengen kun je daar beter een uur voor uittrekken omdat voornamelijk de buurvrouw van het ene onderwerp op het andere springt, waarvan de helft me niets boeit.

Maar verder zijn het aardige mensen.

Waarschuw beheerder
Wel oke. Weliswaar zijn t allebei WAO'ers (allebei psychoses) maar als het zomer is zitten we meestal wel met zn allen buiten. Ik heb 5 buren (rond huis en ronde open tuinen) andere buurman is goeie vriend ook en de rest is er bijna nooit. heb er zelden last van
Waarschuw beheerder
donateur
Prima (Y)!
Waarschuw beheerder
Mijn buren zijn hardstikke aardig, heb nog nooit klachten gehad, en andersom hun ook niet..

Wel is t nadeel dat ze overal op letten, vaak weten ze de dingen nog eerder dan mij, maar daar trekken we ons niks van aan..

zolang wij muziek kunnen draaien zonder dat buurt klaagt vind ik t prima..

Waarschuw beheerder
Echt wel hij hangt nu mijn rolluik op!
ze zijn 20 en 23 dus ik heb het wel getroffen we verschillen niet zo veel dus wel lol
Waarschuw beheerder
donateur
Onze buren wonen minstens 200 meter van ons vandaan dus nooit last van :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er geen last van :9

Waarschuw beheerder
links wel..

rechts niet.. tokkie's. Maar die wonen er niet lang.

Waarschuw beheerder
Mijn buren aan de rechterkant zijn een oud stel van over de 80 die met iedereen ruzie hebben en dan ook totaal niets meer kunnen hebben. Rijp voor een bejaardentehuis dus! Heb ik ze ook eens gezegd hoor!:) Die mensen gaan echt dementeren, hebben dus met iedereen ruzie, maar aan hun ligt het niet! Gek word ik ervan! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Knudde! :nosmile:

Waarschuw beheerder
donateur
We hebben geluk dat het dijkhuizen zijn,ze staan namelijk los van elkaar.Er zit een paadje tussen,dus ze zitten er wel dicht op..maar de huizen zitten niet aan elkaar vast.Geluidsoverlast heb je dus niet.
Verder zijn ze aan beide kanten echt (Y)
Aan 1 kant een jong stel van rond de 25 en aan de andere kant een man en een vrouw van rond de 35 met een kind,maar die zijn ook relaxed.Laatst nog een buurtbarbecue gehad,met een gedeelte van de dijk,ik was pas half 3 thuis :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 20:23:
De meesten zeiken op mijn draaikunsten

Zeuren dat ik te hard rij.

Zeuren dat mijn muziek 's nachts niet te hard mag in de auto.

zou ik ook doen, lekker is dat als je ligt te slapen dat je wakker word van jouw herrie
Waarschuw beheerder
donateur
Ik woon hier al mijn hele leven, en de buren links en rechts van me wonen hier ook al zolang 8)
Zijn hele aardige mensen, en kunt goed met ze lachen :yes:
Allemaal ook mijn ouders hun leeftijd, links hebben een zoon, van mijn leeftijd.
En de familie rechts heeft een vervelend zoontje van 5.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jep.. :yes:

Vanaf de hoek van mijn straat tot en met mij zijn jongerenwoningen.. Toch wel aardige mensen én vanaf mijn buurman links tot de hoek van de straat wonen mensen die extra hulp nodig hebben omdat ze niet helemaal 100 zijn.. Dus mede dankzij hun heb ik ALTIJD parkeerruimte :P en ik kan gewoon feestjes geven als ik dat wil zonder gezeur ;)

Waarschuw beheerder
Rechts al jaren 'ruzie'. Ze kunnen het niet verkroppen, dat ze studenten als buren hebben. Links nog nooit problemen mee gehad. Wij lenen dan ook altijd hun tuingereedschap enzo. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
rechts geen buren, links weinig last van (zolang de die kerktelefoon maar uithouden!!)

Waarschuw beheerder
leuke topic, zal er een stukje neerzetten. ik kocht bijna 2 jaar geleden een nieuwbouw huis hier in enschede, links naast mij was het enigste wat nog niet verkocht was. loopt er op een goeie dag een wat oudere man door dat huis en ik kom met hem aan de praat, zijn dochter kwam hier wonen. 27 jaar, blond, alleenstaand en ze heet tatjana.... echt ik zweer het je dat het zo is.. haha ik kon mijn geluk niet op dat moest gewoon een lekker wijf zijn met een goeie baan...
nou zie ik een paar weken later die dochter en d'r moeder.. nou ze hadden allebij een pistool op zak en mochten iedereen die nog lelijker was als hun direct doodschieten... blijkt het ook nog een onwijse zeik doos te zijn.. dus dat is kut.
Waarschuw beheerder
Links pas nieuwe buren :9 zijn onwijs aardig en hun kinderen ook (L) en rechts:@ enorme viese mensen:@ .. de tuin is zwaar verwaarloosd en het huis ook:/ als je ooit eens de stofzuiger hoort.. weet je gelijk dat ze visite krijgen.. Dat zijn echt de flodders :S Kinderen mogen nooit buiten spelen :nee: en krijgen nooit eens nieuwe kleding.. alleen maar de afdankertjes van anderen :/

Waarschuw beheerder

ik spreek je me buren nooit wil ik ook geen contact mee rare mensen
en die andere buren zijn net vrhuisd

Waarschuw beheerder
links geweldigge buren rechts zie ik nooit

Waarschuw beheerder

erg slecht
Waarschuw beheerder
Uhm.. naast me gaat wel:9 onder me is dr nauit
bove me work gek van:/ gaat ze om half 7 soggens dr balkon vege %)
Waarschuw beheerder
wij hebben het echt goed getroffen met de buren, we houden zeer regelmatig thuisfeestjes die tot laat in de ochtend duren en soms komen ze er ook even bij zitten en wanneer onze sigaretten op zijn of zoiets kunnen we het altijd krijgen. De andere buren kennen we alleen van hoi en dag perfekt toch?
Waarschuw beheerder
Heb aan de ene kant een buurman en buurvrouw wonen, waarvan je zou kunnen denken dat het Saddam Hoessein en Osama Bin Laden zouden zijn %) Terroristen...
En aan de andere kant woont wel een aardige buurvrouw met alleen 2 pokkekinderen die de trap hele dagen opvliegen, waardoor je bijna de hele dag door gebonk hoor.

Waarschuw beheerder

mijn buren zijn mijn oom en tante.. beter dan dat kan het niet :)
Waarschuw beheerder
Mijn bovenburen hebben een piraat zender.. elke week weer op de hoogte van de hotste en nieuwste hollandse hits :vaag:
Waarschuw beheerder
naast me heb ik echt en relaxed buuvrouwtje, nooit gezeik, altijd gezellig en het is natuurlijk ook handig als ik geen lange vloei of sigaretten meer heb en vice versa ;)

de rest in mijn portiek heb ik ook nooit last van, een turks gezien en een marokaans gezin en een jonge gozer (we wisselen het af met herrie maken) ja het leven in de ghetto is niet verkeerd ;)

Waarschuw beheerder
donateur
men buurman maait zn gras nog om 2 uur s'nachts :S

Waarschuw beheerder
Ehmm nou de ene kant een jong gezin met 4 (!!) :/ koters.. en eentje daarvan is nu rond de 1 jaar.. en het zijn allemaal echte jankerds..

& de andere kant een vrouw van 50 ofzo die daar in dr eentje woont maar die gaat verhuizen.. en daarvoor krijgen we in de plaats een paar van 30&36 zonder kinderen dus die krijgen zeker weten ook kids :nocheer:
Waarschuw beheerder
Hoor deze dan

BEneden zijn het mocro's die zijn wel leip alleen 5 kidneren wonen in 1 huis aardig kleine huizen onderbuurvrouwn i moeilijk is de hele dag stoned

De gene die naast me woont is me held en die andere die naast me woont heeft een hekel aan me muziek
Waarschuw beheerder
donateur
Prima nooit last van en als ze last hebben van mij zeggen ze dat gewoon en dan doe ik er wat aan:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sachin..B) op zondag 13 augustus 2006 om 17:53:
De gene die naast me woont is me held

superman??
ot

links van die amicale kakkers en recht gaat wel

Waarschuw beheerder
donateur
ene buren zijn er bijna nooit
en de andere zijn ook vaak op vakantie gelukkig!
maar hebben 2 kleine kinderen dus als ze thuis zijn hou ik daar wel rekening mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 18:30:
superman??
ot

Nee man ik mag ze fiets altijd lenen heh e
Waarschuw beheerder
donateur
me onderburen zijn zwaar relaxt, hij is nooit thuis en zij is doof :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik heb het zwaar getroffen met mijn buurman.

Oude man van rond de 80jaar die stokdoof is ! of hij doet alsof hij doof is !
Waarschuw beheerder

Mega shit :S

Waarschuw beheerder
Zure mensen zijn het!

Waarschuw beheerder

links en rechts harstikke goed8)

Waarschuw beheerder
niet goed, stelletje herrieschoppers :/

Waarschuw beheerder
Goed :D

Ik woon in een hoekhuis, en mijn "enige" vaste buren zijn maar 2 jaar ouder als mij ongeveer! Zijn heel gezellig!

Waarschuw beheerder
donateur
1ne kant wel
andere kant zijn van die zeikerts

:s

Waarschuw beheerder
Hebben de buren het getroffen met mij???

Waarschuw beheerder
slecht zeer slecht...

Rechts zijn zeikerts.
Links: geilt de buurvrouw op mij en das ook nie tof

Waarschuw beheerder
ik heb wel chille buurtjes, zitten een paar zeikerts tussen maar verder wel okee
Waarschuw beheerder
donateur
De ene kant is goed te doen en ik zit te wachten tot die andere kant elkaar snel af maken dan heb ik dag en n8 rust fokkersssss :looser:

Waarschuw beheerder
Ligt eraan.. Alle 2 me naaste buren zijn perfect.. Met het ene stel ga ik ook om, dat is een jong stel.. Maar m'n overburen..

Laten we het zo stellen, de dag dat moorden legaal wordt zijn dat de 1e die een kogel krijgen :D

Waarschuw beheerder
mijn buren zijn top hun kleindochter is mijn oppas kindje en hun dochters zijn heel gezellie we bbq en gaan met ze de stad in dus helemaal top

Waarschuw beheerder
Ja hoor.
Links, 2 buurjongens. Een is even oud als ik en was vroeger altijd mijn maatje. Is nu helaas wat minder, maar we gaan nog wel veel met elkaar om. Alleen die ouders kunnen af en toe raar doen, maar niet echt vervelend.
Rechts, 2 buurmeisjes.. beetje kerkelijk en gaan gelijk naar binnen als wij voor de gein buiten staan te vloeken. Zijn ook beetje achterbaks. Spelen instrumenten af en toe beetje irritant. Maar lekker met mijn eigen muziek eroverheen tot hun klaar zijn :P
Waarschuw beheerder
jezussss...mijn buurtjes komen om 12 uur snachts nog even een babbeltje houwen :S
soms denk ik wellis hoooo wou dat je ergens anders woonde :P
Waarschuw beheerder
goed :d ze zeuren niet over de muziek die elke dag op maximum zet :9

Waarschuw beheerder
donateur

best redelijk...me buuf is erg aardig klets er ook geregeld mee, me buurman is altijd stoned dus heb er geen last van...en boven me woont een turks lesbisch stel...toffe meiden:)
Waarschuw beheerder
Mr. and Mrs. Zeik aan de ene kant en Kinderlijke Herrie aan de andere kant

(Niet erg, behalve als ze midden in je vakantie in de achtertuin onder het genot van een k3 cdtje met zijn 3en vrachtautos nadoen vlak onder je raam)
Waarschuw beheerder
redelijk links wel aardige buurvrouw,de mensen rechts heb ik weinig mee
Waarschuw beheerder
zijn allebij de kanten wel aardig :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nee :D
Ze wonen hier nog niet eens en ik wil ze nu al vermoorden :[
Al 8 maanden aan het verbouwen :| op de raarste tijdstippen gaan ze boren, ik heb echt het idee dat het huis uit elkaar gaat vallen :| volgens mij zijn ze gek op gaatjes :vaag: heb nog nooit zoveel geboor gehoord :/

Enniewee smorgens vroeg beginnen ze en sávonds laat (soms snachts) stoppen ze :S:S gek word je er van! En ze zijn nog lang niet klaar :nocheer: echt heel erg fijn!
Waarschuw beheerder
erg goed vriendinnen wonen bij mij op de galarij dus altijd handig als je wat nodig hebt hahhah ben erg blij met ze
Waarschuw beheerder
Rechts van ons woont een stel met 2 kinderen.
Dat wijf spoort volgens mij niet en die 2 kids janken de hele dag door.

Links van ons zijn me 2e ouders 8) (L)

Waarschuw beheerder
ik kan me buren soms wel schieten
Waarschuw beheerder
Weet niet, zie ze weinig.... hoor ze zo af en toe eens. Dus zit wel goed :)
Waarschuw beheerder
Kan niet beter!.. = familie!..
En de rest die om ons heen woont (wij hebbe vrijstaand huis) hoort toch niks :)
Waarschuw beheerder

Goed, ze zijn al een tijdje spoorloos!!
Waarschuw beheerder
wonen vrijstaand dus hebben niet veel last van:) maar het zijn echt leuke buren..vaak feestjes en kom er vaak over de vloer:jaja::P
Waarschuw beheerder
Goed!
Zijn allemaal tof&gezellig.

Waarschuw beheerder
ja wel okeye...

Waarschuw beheerder
mijn buurvrouw tippelt bij ons in de straat en mijn buurman zit vast voor moord.

voor de rest zijn het schatten van mensen(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mn buren zijn nu mn maatjes.. beste vrienden.. etc etc :) :lief:
Waarschuw beheerder
Als hun huis niet aan 't onze vast zou zitten zou ik een brandbom naar binnen gooien. :[

Waarschuw beheerder
alleen maar bejaarden.. maar ze zijn tenminste niet zeikerig meer (na 6 jaar) en houden van pleinfeestjes met veel wijn hehe
Waarschuw beheerder
Ik zou geen betere kunnen bedenken!

jullie zijn super buren(y)(y)(y) skimmi en baggio

Waarschuw beheerder
Heb hele aardige buren :)

Waarschuw beheerder
Goed!!
Ze komen zelfs afentoe snachts nog een biertje doen ;)

Waarschuw beheerder
mYn buren zijn een beetje gek - hebbe allemaal nep eenden in 't water en kabOuters in de tuin :no:

en al fiest je voorbY fluit er een kabouter naar je, met dat sjans fluitje je weet wel (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucky 13 (L) op vrijdag 18 augustus 2006 om 17:34:
Kan niet beter!.. = familie!..
En de rest die om ons heen woont (wij hebbe vrijstaand huis) hoort toch niks

Same Here :)
Waarschuw beheerder
Slecht opzich :vaag:, dé ene kant wonen 3 kleintjes, en die zijn de héle dag (al vanaf 9 uur 'smorgens) in de tuin aan 't spelen :9:x
En die andere spreek/zie ik noooooooooittt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 13:31:
Same Here

Heheeeè.. hendig hea!! ..:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucky 13 (L) op maandag 21 augustus 2006 om 13:52:
Heheeeè.. hendig hea!! ..

Zeker weten :cheer:
Waarschuw beheerder
erg goed
ken ze niet maar ze klagen nooit over me harde muziek of late bezoek :D:D

Waarschuw beheerder
geweldig :D zijn super tof.. ze komen elke week wel wat lekkers brengen en als je dan zegt aah dat hoeft tog niet zeggen ze jawel we hadden tog genoeg. toen me ouders op vakantie waren kwam ze met brood cakjes en zulke dingen aanzetten.. zooow lief. me vader ligt nu in het ziekenhuis en dat wisten ze nog nietomdat ze vaak niet thuis zijn. komen ze later aan de deur. ja waar is je vader want normaal zien we hem weleens op de bank zitten als we zwaaien en dan zwaait ie terug maar we hebben het idee dat eriets aan de hand is omdat we hem al heel lang niet hebben zien zitten. aaaah wat lief is dat tog. normaal hebben mensen het na een jaar nog niet inde gaten.
Waarschuw beheerder
héél goed :p
aan de linkerkant van mijn huisje zijn ouwe dove mensjez
en aan de rechterkant woont niemand meer dus nooit geen last of klachten alsk muziek keihard opzet of get anderz doe waar veel lawaai bij kompt :)
Waarschuw beheerder
Mijn buren wonen 50 meter verderop, nooit last van :D :cheer:
Waarschuw beheerder
geen problemen mee :D. m'n buurvrouw is een ex collega,:)

Waarschuw beheerder
ik ken ze niet echt

Waarschuw beheerder
heb jij het getroffen met

Redelijk ik heb alleen buren aan de overkant. Daarom zet ik door de weeks s,nachts mn muziek niet te hard.
Waarschuw beheerder
(y) Mn buurman is altijd in het buitenland voor
zn werk :-)

Waarschuw beheerder

Aan de ene kant heb ik dikke zeikwijven.

En aan de andere kant heb ik mijn tweede thuis :) Ik kom daar al bijna 8 jaar elke week wel een paar keer over de vloer!
Waarschuw beheerder
Mijn buurman is een hoer :jaja:
En mijn andere buren zijn chinezen en die zijn heel smerig en hun kind huilt dag en nacht :frusty:

Dusja.. :/

Waarschuw beheerder
donateur
Links en boven geen buren (y)
Onder heel rustig (y)
Rechts sinds 2 weken iemand die keihard Caribische muziek draait wanneer het mooi weer is, nu dus ff geen last van :D

Waarschuw beheerder
Linkerkant, mn tante enz..:)
Rechterkant(zit gang tussen) Rustige en aardige mensen..
Kheb het getroffen dus :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb er geen last van..
Er staan 3 boederijen op 1 erf duszz...
Maarjah ze zijn wel aardig hoor :D
Waarschuw beheerder
mijn buren zijn aardig, aan de andere kant woont er wel een rare snuiter, maar zolang dat ie daar blijft is et geen probleem, toch geen probleem voor hem
Waarschuw beheerder
donateur
Beter goede buur dan verre vriend gaat begint bij mij zeker wel goed te komen :D

Waarschuw beheerder
het gezinnetje is verder heel aardig..
dochtertje is op blokfluit les gegaan
en zoontje lief op drum les..
grrrrrr :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach ze zijn wel aardig ;)

Waarschuw beheerder
KUT!

de Tokkies wonen naast me, serieus!
ze heeft nu weer een woede aanval!!
stelletje dikkerds..

De andere kant zijn gelovige.. die gaan wel

Waarschuw beheerder
zooo, echt wel!
Hele lieve mensen, die ongevraagd heel veel voor me doen!
Echte toppertjes!

Waarschuw beheerder
Ik heb ze van boven getroffen wanneer ze onder mijn balkonnetje stonden. Stelletje ADHD'ers en zeikerds.

Waarschuw beheerder
links van me een vrouwtje die het lekker vind om haar zelf te besnijden met een schaar:S
de eerste 3 weken dat ze naast me woonde, werd ik gek van haar doordat ze elke keer weer bij me kwam met de vraag,
of ik haar naar de ehbo wou brengen:O

1e keer wel gedaan, daarna heb ik haar maar mijn telefoon geleend om zelf 112 te bellen:S
Nu zijn er soms 3 á 4 hulpverleners per dag, heeft ook nog een dochtertje:S de schat!!!
( een heel verhaal )

Rechts van mij een buurvrouw die over iedereen wat te vertellen en te oordelen heeft,zodat ze haar eigen sorus kan vergeten:D

Maar tegenover mij(y) leuke mensen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zie mijn buren bijna nooit...op de begane grond woont een bejaard vrouwtje..een enorme zeur...voor de rest wel aardig lui...gezellige Limburgers ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb een doorgesnoven gek boven mij wonen. Voor de rest wel aardige buren!

Waarschuw beheerder
Heb wel leuke buren hoor :) Ze zijn in de 30 en kan er goed mee opschieten!!
Waarschuw beheerder
Heel goed..
Zijn oudere mensen..
Maar zeuren nooit over dat ik zo hard muziek draai enzo..
En als ik feestjes geef..
ALs me pa wel eens aan der vraagt vind je dat niet vervelend dat desi zo hard muziek draait zeg ze altijd och ben je gek word ik tenminste ook modern..

Waarschuw beheerder
beste buurtjes oude mensen hoor of zie ze eigenlijk nooit

Waarschuw beheerder
Ja hoor.. altijd in voor een feestje.. haha ;)

Waarschuw beheerder
Nee, de mijne stofzuigt de tuin, bij voorkeur op zondagmorgen! :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 19:00:
de mijne stofzuigt de tuin, bij voorkeur op zondagmorgen

whaha :lol:

heb echt wel leuke buren :D nog lekker jong

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oma Wappie (L) op woensdag 23 augustus 2006 om 19:12:
whaha

heb echt wel leuke buren nog lekker jong

mazzelaar !!!
Waarschuw beheerder
geen buren... :p heerlijk feesten!!!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
De ene kant is wel relaxed
de andere kant zijn zigeuners:/
niet goed getroffe dus8)

Waarschuw beheerder
ruilen dan!!! :roflol:
Waarschuw beheerder
Rechts een super leuk stel en links ook feestbeestje...duss goed getroffen!! :)
Waarschuw beheerder
nou ik heb net een huis gekocht :D
en recht die man komt elke dag ff kletsen en een bakkie doen.
En links heb ik 3 x gezien maar zijn volgens mij ook wel aardig.
We lopen van 08.00 tot 22.00 te boren en te drillen in het huis maar nog geen klachten :cheer:
Waarschuw beheerder
nou ik woon nu nog op een flat
mn onderbuurvrouw is een echte buurdbitch:S
met zo`n rothond die netzoalng aant blaffen is tot zij weer terug in huis is :[
en als ik een x teveel lawaai maak ;) word ze boos :$ nja zeg:S
de bovenbuurman is een vage kerl..maar maakt gelukkig nie meer zoveel lawaai
en schuin beneden zegma zijn echt aardig:D
welleens chips enz van gekregen lieve mensen (F)
Waarschuw beheerder
wel goed! zeuren nooit ergens over..altijd aardig :D

Waarschuw beheerder
heb er geen, das pas luxe
Waarschuw beheerder
donateur
nou, de buuf op 35 (ik woon zelf op 36) is zo'n lieve sgat, we doen alles om elkaar te helpen, en af en toe maken we er eens een feessie van samen...(L):cheer:

maar breek me de mond niet los over die van 37...GRRRR:@

belt meteen de politie als ik een klein feessie hier heb en met een paar vrienden hier zit en het nog nota bene rustig aan doe met de muziek om rekening te houden met de rest van de buurt...:frusty:
Waarschuw beheerder
ik woon zelf op een hoek dus heb maar aan 1 kant buren :D

En dat is een heel lief mens en haar zoontje van 3 is ook een schatje :D

Waarschuw beheerder
heel slecht
Waarschuw beheerder
Buurman goed, buurvrouw aan de andere kant....nou, zij was vriendelijk todat anderen in de buurt gingen verhuizen en nu doen wij, haar nieuwe buren, alles verkeerd. Geen hallo meer, helemaal niets alleen gezeur.

"We lopen van 08.00 tot 22.00 te boren en te drillen in het huis maar nog geen klachten"

Bofkont. Wij beginnen om 10:00 'smorgens om een deur terug te hangen, nou geklop en geschreeuw! Hetzelfde geld voor tegels kappen, boren (bij haar hangen natuurlijk de kapstok en de gordijnen vanzelf)en kan nog wel zo ff doorgaan. En we gaan nog niet eens is tot 22:00 uur door en het is weekend.

Naja, en dan nog het parkeren, wij doen niet moeilijk over hoe zij parkeert, maar zij wel over hoe wij parkeren. Terwijl ze daar helemaal geen last van heeft! Wat ben ik blij dat de gemeente strepen gaat trekken daar...werd tijd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik niet...
Aan de ene kant een webcamgirl/hoertje en aan de andere kant een alchoholist :S

Waarschuw beheerder
donateur
Jahoor... geen last van ze... :woop:
Waarschuw beheerder
ik ken me buren niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toontjuh :hyper: op woensdag 6 september 2006 om 17:04:
nou ik woon nu nog op een flat
mn onderbuurvrouw is een echte buurdbitch
met zo`n rothond die netzoalng aant blaffen is tot zij weer terug in huis is
en als ik een x teveel lawaai maak word ze boos nja zeg
de bovenbuurman is een vage kerl..maar maakt gelukkig nie meer zoveel lawaai
en schuin beneden zegma zijn echt aardig
welleens chips enz van gekregen lieve mensen

ik woon hier dus ook..gelukkig niet voor lang want we hebben een niew huisje maar ik wou ff toevoegen..

VIEZE VUILE TERING SNOL van hier beneden..als dat kutmokkel pleite gaat begint die fucking hoerehond..te blaffen als een temijer..
en dan niet ff ..neeeee:@:@ de hele fucking tijd door tot dat secreet weer terug is...
en dan komt een maat zijn niewe geproducde nummer laten horen..4 fucking minuten op een klote tering minipc boxjes..en dan begint dat hoerewijf..met een bezemsteel onder ons tege het plafon te rosse..

wat we dus gaan doen is..zodra we hier voor de laaste dag zijn..zet ik hier een wekker neer die ik aansluit op een versterker met een oude grote luidspreker..en 15 minute nadat we weg zijn..begint dat ding een tering herrie te veroorzaken..!!!

kut wijf moet eens leren ..
Waarschuw beheerder
fijn,ben de benjamin in de straat...iedereen huisje boompje ect ect....ik niet dus,schept een rare band.....the kids love me...hahaha..breng een beetje kleur in onze grijze straat...

Waarschuw beheerder
Zijn allemaal ouder dan 65! Dus ja wel lekker rustig maar ze houden de boel wel in de gaten!

Maar ja hebben ze af en toe weer eens wat om naar te te luisteren! ;)

Waarschuw beheerder

heb geen idee wie mn buren zijn :bloos:

en woon hier nu al een jaar of 5 :P

Waarschuw beheerder
Ben pas verhuisd, maar buiten dat ze tot drie uur 's nachts de muziek redelijk hard hebben staan,
heel hard geluid maken bij het neuken en
3 hondjes hebben die ze heel fijn laten blaffen buiten, zijn het best aardige mensen hoor............

Waarschuw beheerder
Heb mijn schoonouders naast me wonen...haha!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 12:59:
Heb mijn schoonouders naast me wonen

:O je maakt een geintje ? toch ?

Waarschuw beheerder
Ik hoor ze nooit klagen, dus goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 13:02:
je maakt een geintje ? toch ?

Nee echt niet! Maar zijn relaxte buren. We kunnen elkaar gerust dagen niet zien en al zou dat wel zo zijn is dat ook geen probleem.
We respecteren elkaars privacy. We hebben een poort naar elkaar's tuinen en die staat altijd open. Juist gezellig, maar dat komt ook omdat we een goede band hebben.
Woon er zelf nu een maand of 8 en ben maar 2 of 3 keer bij hun binnen geweest.
Mijn schoonmoeder komt vaker langswippen maar dat vind ik juist gezellig. Dan word ze gek van haar man of zo hihi of moet ze effe aan de wandel.
Waarschuw beheerder
Over het algemeen hebben wij het wel getroffen met de buren. Behalve de nieuwe buren die hier net zon 3 maanden wonen, wat een lamballen zeg! Zeiken over dingen die wij niet eens kunnen hebben gedaan, ook wel grappig aan de ene kant als die dan aan de deur komt klagen terwijl wij helemaal niet thuis waren.. 8)

Waarschuw beheerder
zeker wel een schat van een buurvrouwke :d kan menig mens jaloers op zijn.zal nie makkelijk meer zo een krijgen
Waarschuw beheerder
De ene kant heb ik geen last van in de winter en in de zomer is het daar elke dag 1 groot feest. Een partij gekakel daar hou maar op!
En de andere kant, tja ...wat zal ik daar eens over zeggen. Het is echt een sukkel 1e klas.

Waarschuw beheerder
ik heb wel toffe buren op zich.. alleen die hond van de ene buurman zit hele dag op balkon te blaffen hond komt nooit buiten :s wel irritant maar ja.. de buren zelf hier zijn allemaal wel tof gelukkig.. gezellig buurtje

Waarschuw beheerder
Ze zijn aardig :) En zeg ze altijd gedag, als ik ze zie. Maar heb verder geen contakt met ze.

Waarschuw beheerder

Goed getroffen, klagen nooit, en in het weekend wil de muziek nog weleens hard aanstaan. Ik heb niks te klagen over mijn buren (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 18:12:
heb er geen, das pas luxe

Ik ook nie dus nergens last van..(Y)
Waarschuw beheerder

:yes: zijn echt relax en super gezellig!!
we komen regelmatig bij elkaar op visite :)

Waarschuw beheerder
zeker weten, we leuten vaak saampjes thee nu buurtjeman een dinnetje heeft en die ook bij m is in kiomen wonen is t wel minder, maar we doen nog steeds wel dingen samen.

Waarschuw beheerder
Zijn wel aardige lui..:jaja:
We zitten vaak wat te drinken met z'n allen voor de deur..;p
Alleen mag het lawaai wat ze maken in het weekend wel wat minder..:P
Maarja we gaan toch verhuizen..:jaja:

Waarschuw beheerder
Totaal geen zeikerds, gewoon relaxed.. spreek ze niet vaak, maar groet ze wel altijd.. af en toe krijgen we (terrecht) te horen dat t lawaaierig is, maar dat is niet gek als mn broertje 2x in de wek 8 vrienden uitnodigd op n kamertje van 3 bij 4 beter..

je kan ze beter in huis hebben dan dat ze rotzooi schoppen op straat..
Waarschuw beheerder
altijd gezeik door 'geluidsoverlast'
Waarschuw beheerder
donateur
goed leuke mensen vooral de buurvrouw:P

Waarschuw beheerder
Heb achterlijke boeren als buren die zichzelf geweldig vinden door 24/7 te zuipen en vieze kutdrugs nemen voor de deur met die debiele piratenmuziek erbij..:@:@!!
Biertje oké maar 24/7.. :vaag: ??
Gelukkig ga ik verhuizen :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
recht wel:) wij gingen verhuizen;) gingen zei met ons mee verhuizen en zochten we weer 2 woningen naast elkaar die leeg waren :) zulke goeie toffe vrienden buren zijn het geworden al meer dan 15 jaar!

maar linkss pff.. beetje bitch mens gescheiden.. elke avond ander man.. maja moet ze zelf weten;) als ze mij maar met rust laten:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
erg getroffen met de buren bij mijn moeder.. heel lief, rustig...

in me eigen huis niet zo getroffen.. aan de ene kant hebben we van die asociale jordanezen (en nee niet alle jordanezen vind ik aso), en aan de andere kant een gezin met afrikanen, die niks anders doen dan schreeuwen en lawaai maken...

aan de overkant heb ik wel weer leuke buren...

Waarschuw beheerder
Goed hoor zijn mooie gekken:D
Waarschuw beheerder
spreek ze bijna n00it.. de ene kant w00nt een 0ude vr0uw en de andere kant een 0ude man:P

Waarschuw beheerder
geen idee woensdag verhuizen maar dat mens is ondertussen al 2 keer zowat frontaal op me gereden dus denk niet dat ze me mag

Waarschuw beheerder
links heel goeie, rechts aso's

Er staat nu 2 weken lang afval bij de buren...op de gallerij...

ik heb me eigen afval er gewoon bijgezet, stelletje tering aso's

:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

ik mag ze niet
Waarschuw beheerder
Met de buren in mijn eigen flat wel met die van de flat aan de overkant niet, die beginnen meteen te zeiken als me raam openstaat in de zomer en de muziek een beetje hard. Vorige keer belden ze meteen politie. Maar zij zitten altijd savonds buiten herrie te maken dan dus ook paar keer politie gebeld. Ik doe het tenminste nog overdag niet midden in de nacht :/

Waarschuw beheerder
Wij hebben mega goede buren:yes:

Als wij hier een feessie hebben, gaat de muziek hard en dan bedoel ik echt hard.
Het gaat door tot diep in de ochtend en klagen nooit:nee:
Gewoon op tijd door geven en eventueel een bloementje brengen voor de overlast.
Vind dat daar best wel iets tegen over mag staan!

Waarschuw beheerder
Allebei de kanten een gezin. Allebei leuke mensen. Hebben kinderen dus ze gaan niet zo gauw klagen omdat ze denken dat de kinderen ook weleens herrie maken.
Wij hebben er gelukkig nooit last van.

Waarschuw beheerder
Ik heb leuke buren(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bozo op zondag 10 september 2006 om 17:47:
altijd gezeik door 'geluidsoverlast'

kom lekker naast mij wonen doe wel met je mee ;)
Waarschuw beheerder
Schatten van mensen eerlijk waar
Waarschuw beheerder
in het vroeger huis echt irritante buren
en waar ik nu woon super ze hoort niet meer goed dus :p

Waarschuw beheerder
donateur
jahzeker beide kanten zijn oudjes en erg relaxt :d

Waarschuw beheerder
Hahaha aan 1 kant: alcoholisten..
Telkens een lekkere wietgeur..
Ach voordeel dat ze niet merken wanneer je de muziek keihard hebt staan...

En de andere kant een normaal gezin... ;)
Waarschuw beheerder
heel relax de buurman is dj dus de muziek mag alijd hard:D
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat er een gabber boven me komt wonen, die heledagen nog harder herrie wil maken
binnekort staat t leeg dus dan kan ik dag en nacht herrie maken
maar verder moet ik echt niet klagen
dit plein maakt toch meeste herrie van de stad

Waarschuw beheerder
perfect! Paar maanden terug nog een feestje gehouden toen ik op hun huis paste. vanavond weer eten gekregen van de overbuuf. Woon nog ff weer thuis (lang verhaal) maar dan is het fijn om goeie buren te hebben.
Waarschuw beheerder
Aan de ene kant buufjes waar ik het heel goed mee kan vinden. Aan de andere kant buufjes waar ik geen last van heb. Behalve als er eentje orgel gaat spelen op zondagochtend om 9 uur.....
Waarschuw beheerder
o ja, en ze moeten een andere bel nemen. Ze hebben er nu eentje die ongeveer blijft hangen in do-re-mi...

Waarschuw beheerder
we wonen der nu anderhalf jaar en hebben de buurvrouw in totaal 8 keer gezien of gehoord.
en we hebben 3 verschillende bovenburen gehad allemaal wel aardig met kids, en nu woont er een jong stelletje... dus onze buurtjes zijn wel relaxt!!

Waarschuw beheerder
Helemaal super...aan de ene kant zit een oud turks bejaard stel, die zijn stokdoof en 7 maanden in het jaar naar the homeland...aan de andere kant zit een fietsenmaker die elke dat om 6 uur zijn winkeltje sluit...
'k woon dus nagenoeg vrijstaand..

Waarschuw beheerder
donateur
de 1 is half doof en flink bejaard

de ander is niet vaak thuis
Waarschuw beheerder
ja hoor.
spreek ze niet, hoor ze niet, en klagen niet.
dus wat wil je nog meer hahaha
Waarschuw beheerder
Rechtzaken gehad dus vul zelf maar in.

Waarschuw beheerder
Ja hoor.. Geen gezeik met ze dus alles goed :D

Waarschuw beheerder
met mijn linker en rechter buren wel :) lekker rustig kom ze maar heel af en toe tegen

beneden buren ken ik niet maar die boven buren :(

die hebben parket en 2 tekels die iedere keer lopen te rennen en te blaffen...

beetje jammer

maar mijn rechterburen hebben t nog veel minder getroffen met hun boven buren...
dat zijn de eerste turken die in deze flat wonen en die stampen en gillen wat af...tis zelfs zo erg dat iedereen loopt de bonken en te gillen..

Waarschuw beheerder
Wij hebben echt toppers van buren(Y) :D

Waarschuw beheerder
nee ik haat ze die kk buren! ik hoop dat ze snel weer oprotten :rot:

Werkzaam bij MBF Dance Events
Artiest {SHOWLIST artist 38441, 48465}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het getroffen..me ene buurvrouw is doof en de andere is nooit thuis :D
Waarschuw beheerder
aan de ene kant wonen van die refo's :S:( en aan de andere kant net nieuw dus weet nie of dat probleme oplevert:)
Waarschuw beheerder
Spreek ze amper, en dat wou k graag zo houden :)

Waarschuw beheerder
blijft genieten als ze weer eens ruzie hebben
Waarschuw beheerder
mofos zijn vet irritant... kut kinderen kut hond en maar zeuren en zeuren... gingen ze handtekeningen in de straat verzamelen.. om dat we soms wat druk waren ofzo... zouden ze naar de woningstichting gaan.. gelukkig is t een koop huis.. cheap ass rental bitches :P
Waarschuw beheerder
Buren heb ik niet gelukkig.. nergens last vn dus :D

Waarschuw beheerder
ik heb een tractor bedrijf als buur..
dus ik kan doen wat ik wil...

Waarschuw beheerder
Goed, nergens last van.

Ze hebben net een dochtertje, zo schattig!

Waarschuw beheerder
Ik heb het getroffen met mijn buren hoor.Sinds kort aan de linkerkant nieuwe buren,echt totaal geen last van.
Onze rechter buren zorgen zelfs voor de diertjes als we op vakantie zijn,echt perfect!

Waarschuw beheerder
Dacht dat onze nieuwe boven buren relaxt waren maar dat valt aardig tegen ze zijn nu al iets van een week bezig met elke dag boren... op zich niet zo erg maar ze mogen wel een beetje rekening met de buren... tot half 2 snachts boren vind ik niet normaal maar ja gaat vast wel over!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 17:02:
Onze rechter buren zorgen zelfs voor de diertjes als we op vakantie zijn,echt perfect!

Zulke buren wil ik ook!!
Waarschuw beheerder
oud klasgenoot met haar vriend helemaal wous gezellag zitten zuipen joi!
Waarschuw beheerder
donateur
net zo aardig
we gingen een dagje weg
en hadden de hele tuin vol planten staan
we hadden nog niet veel aan de tuin gedaan :bloos:

Waarschuw beheerder
die heb ik niet:P
Waarschuw beheerder
De ene buren hebben niets beters te doen dan ons in de gaten te houden en draaien de hele dag door Frans Bouwer. Het andere buurtje is een schatje! Valt dus allemaal wel mee :-)

Waarschuw beheerder
Ik woon in een vrijstaand huis, dus van buren heb ik geen last :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:28:
die hebben parket en 2 tekels die iedere keer lopen te rennen en te blaffen...

beetje jammer

moet je eens vragen wat voor onder vloer ze hebben ik denk dat ze de verkeerde hebben dus dat mag niet eens:x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geweldig - mn beste vriendin! (L)

Waarschuw beheerder
die heb ik niet

Waarschuw beheerder
aan de ene kant wel maar de andere kant van huis dat zijn echt een paar debielen

Waarschuw beheerder
Ik heb het goed getroffen hoor met mn buren :-)
Naast ons woont mn oude meester, achter ons 2 oudere mensen en voor ons een stelletje chinezen. Echt wel aardige mensen.

Als we weg zijn zorgen de achterbuurtjes voor de planten, dieren en kranten enzo en wij doen dat bij hun.

Toen mn moeder in het ziekenhuis lag moesten mijn vader en broer gewoon elke dag werken en had ik toetsweek. In die tijd hebben mensen hier uit de buurt geholpen met alles. Eten, schoonmaken, wassen, strijken, alles :-) Ik woon echt in een topbuurt! Ze zijn er altijd voor je! (en wij ook voor hun)
Waarschuw beheerder
hij draagt een string als ie in de tuin bezig is :dood:

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
Prima, heeft altijd drank in huis :D :cheer:
Waarschuw beheerder
uh NEEEJ :@ bah bah
t zijn afghane en die lopen egt de hele dag op n trommel te rammen.doen ook t spelletje "wie kan t beste n keyboard nadoen"..slachten hier en daar n kip..en kletsen tegen elkaar door n microfoon :o
soms zou ik ze zelf wel ns ritueel willen slachten :[

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Waarschuw beheerder
Mijn bovenbuurvrouw is supercool..ze is 40 maar kan met haar over alles gezellig praten...en hebben allebei dezelfde hobby: Johnny Depp :P
Mijn onderburen zijn zeikerds......die grom ik maar wat aan en loop snel door als ik ze zie....kots

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
goed:D

Waarschuw beheerder
Niet :/

Al n paar aanvaringen gehad met m O:)
Waarschuw beheerder
Toevallig gister kennis gemaakt met de buurvrouw links!

En heb niks te klagen.. leuke buuf gelukkig :cheer:

Aan de rechterkant komen binnenkort nieuwe mensen.. dus ben beniewd! :)
Waarschuw beheerder
Ik heb niks te klagen:)
Waarschuw beheerder
Nee niet bepaald! Altijd te zeiken over de muziek.. Tsja kan er ook niks aan doen dat in mijn muziek een pittige bass verwerkt zit! Beter dan dat gekrijs van hem sochtens op die domme amsterdamse smartlappen troep! En zo gaat et over en weer.. Opzich wel humor! Zolang de politie er buiten blijft vind ik het leuk;)

Waarschuw beheerder
heb ik gelukkig niet8)
Waarschuw beheerder
Erg goed (y)
Heb maar aan 1 kant buren en dat is een jonge gozer die zelf ook altijd harde muziek heeft aanstaan en ook gwn laat dus kan ik het ook gwn doen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Aan de linkerkant helemaal geweldig(L)
Aan de rechterkant tsjaa..Laat ik daar maar niets over zeggen

Waarschuw beheerder
heb ik niet:d

Waarschuw beheerder
heb ik nog steeds niet:P

Waarschuw beheerder
Yep, heb maar aan 1 kant buren en die zijn contactgestoord.
Zie en hoor ze nooit, jammer dat ze volgend jaar hun huis gaan verkopen.

Waarschuw beheerder
Prima (Y)

Ik woon al vrijstaand :cheer: en dan is de ene buur vrouw nog een oude vrouw waar je geen last van hebt, en de andere buren zitten 3/4 van het jaar in Rusland voor werk..

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Met sommige wel, en met sommige niet :[

Waarschuw beheerder
donateur
Goed, die gaan ong 12 keer per jaar op vakantie (y)

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
Nah geet wel woon in een flat en das best gehorig!!!
Een hoop kabaal jahwel geschreeuw en gegil en gejank en gestamp...
Heb ff op de verwarming geslagen met de afstandsbediening gisteren vond dit namelijk niet zo heel normaal en ja dit is niet de eerste keer dat het zo gaat, naja word je uitgescholden door de agressieve buurman waarop je zegt dat ie gewoon ze bek mut houden gaat hier vervolgens de deurbel, Ja dag hoor! Maar verder is het hier hardstikke gezellig hoor in dit flatgebouw :P ;) :)

Waarschuw beheerder
donateur

best goed B) lkr rustig
Hun hebben het slechter :x

Waarschuw beheerder
heb ik niet. maar waar ik gewoond heb en waar ik ze wel had, op de ene plaats geen last van ze en in een andere woning weer wel. ligt ook aan jezelf en natuurlijk aan de kleinzierigheid van je buren dan
Waarschuw beheerder
Heb nix te klagen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimm* (F) op dinsdag 14 november 2006 om 11:24:
Heb nix te klagen

maar die van 2 huizen verderop is een ander verhaal..

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
voor myn part liggen ze dood voor myn voeten, ik stap zo over ze heen en laat ze zo wegrotten ;)

Waarschuw beheerder
Me bovenbuurjongen, me overbuurjongen, me linker buurmeisje
en me schuin tegen over buurjongen zijn relaxte mensen moet ik zeggen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 18:48:
maar die van 2 huizen verderop is een ander verhaal..

nou indd :/
Waarschuw beheerder
hhmmm ...rechts van me woont een omaatje van 91
en links een super stakker !!
maar daar weer naast woont wel een toffe gozer :jaja:

Waarschuw beheerder
wel goed..nooit last van ze

Waarschuw beheerder
Walgelijk!
Sinds ik hier ben komen wonen weten ze alles van me! :S

En ik houd totaal niet van die sociale controle

"Hey buuv je lag er gister wel vroeg in he? "
Waar de neuk bemoei jij je mee dan?? :S :S :S :S :S :S

En aan de overkant staan huurhuizen vol met gezinnen die genieten van hun wwtje met 6 kinderen op 1 kamer gepropt en die allemaal zondag even hard schreeuwen *barf*

Verder heb ik wel een mooi huis O:)

Waarschuw beheerder

KUT ouwe zeiklui:S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik woon in een vrijstaand huis dus heb weinig last van de buren.
Behalve dan als we hard de muziek aan hebben want dan zetten zij de muziek nog net ff harder 8)
Waarschuw beheerder
En of ik last heb van de buren.. Ze kenne alleen maar zijke! Grrr

Waarschuw beheerder
die heb ik niet
Waarschuw beheerder
Slecht, ik zou graag die lui als verkeersdrempels willen gebruiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sheryl op maandag 20 november 2006 om 06:12:

:lol:
Waarschuw beheerder
Hoorde vandaag van de woningcoöperatie dat de buren aangiftes hebben gedaan bij de politie en meerdere klachten bij de woningcoöperatie hebben liggen. Deze week maken wij een afspraak met de wijkagent. Gooi ze aub hun woning uit heel snel en geef ze een hutje op de hei, heeft niemand last van hun.

Op één vraag welke ik meerdere keren gesteld heb, hebben ze nooit antwoord gegeven. Waarom eerst lief en leuk en aardig doen, en plotseling zo belachelijk gedragen? (negeren, klap op de auto geven, overal moeilijk overdoen, schreeuwen, plotselinge overlast terwijl in het begin de woning gesloopt werd enz.) Oja, natuurlijk....de buren waar ze eerst ruzie mee hadden zijn verhuist en toen zochten ze nieuwe buren om belachelijk tegen te doen. Achterbakse lui, dat zijn het.

Ik ook!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:no: de mijne zuigen behoorlijk
Waarschuw beheerder
kan het wel goed met ze vinden

tis maar wat je ervan maakt he

Waarschuw beheerder
heb ik niet
Waarschuw beheerder
ik heb de buren wel eens getroffen

Waarschuw beheerder
heb ik niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redrose op maandag 20 november 2006 om 18:33:
Op één vraag welke ik meerdere keren gesteld heb, hebben ze nooit antwoord gegeven. Waarom eerst lief en leuk en aardig doen, en plotseling zo belachelijk gedragen? (negeren, klap op de auto geven, overal moeilijk overdoen, schreeuwen, plotselinge overlast terwijl in het begin de woning gesloopt werd enz.)

Dit komt mij bekend voor! Alleen bij ons ging het iets anders. Tussen hun woonhuis en schuur staat dus ons huis. Ons huis wilde ze ook hebben want dat was wel makkelijk want hij wilde dat het e.e.a. plat gooien en dan kon hij makkelijk van woonhuis naar schuur. Maar wij waren hen voor en hebben het gekocht. Dus toen eenmaal het huis helemaal leeg getrokken was dacht hij dat hij het wel zou kunnen kopen door te gaan lopen kwallen en de straat tegen ons op te zetten. Ga je gang maar, ben toch niet zo'n sociaal mens dus dat probleem ook weer opgelost :p

Maar goed, de dakgoot was kapot. Het water stroomde echt naar beneden bij ons in huis. We hebben die kosten toen op ons genomen. Wat een viswijf is die buurvrouw zeg! Op de markt kunnen ze het niet eens na doen! Stond ze met d'r handen in d'r zij en schreeuwde ze: als je ruzie wilt kan je dat krijgen hoor! En met mij wil je geen ruzie krijgen want ik kom uit rotterdam! We hebben haar toen hard in d'r gezicht uit staan lachen en toen we eenmaal weer even serieus konden doen was het: Goh, waar vandaan dan? Wij vanuit R'dam charlois! Toen liep ze boos naar binnen.

Wij hebben ook al de politie gebeld voor het e.e.a. midden in de zomer een tuin vol hondenstront en wij maar met stankoverlast zitten. Stank van de wietplanten die op de bovenverdieping van de schuur staan. en zo kan ik nog wel even door gaan!

Waarschuw beheerder
k zie ze nooit.. dus last heb ik dr ook niet van ;)

Waarschuw beheerder
Goed! Superlieve mensen!

Artiest Warlok
Waarschuw beheerder
Zekers.. Naast ons een lief oud dametje en boven ons zijn ze ook relaxed :yes:
Waarschuw beheerder
Heb leuke buren (Y)
Waarschuw beheerder

haha top aan de ene kant een gezinnetje sinds kort die zijn wel tof (Y)

andere kant kale gek whehe:D zaterdag weer naar een feessie met m :yes: 8)
Waarschuw beheerder
Niet echt getroffen hoor, tzijn buitenlandse mensen en je wil niet weten hoeveel herrie die maken:S

Waarschuw beheerder
Ik heb het echt wel goed getroffen met mijn buren het zijn oudere mensen en ik hoor ze eigenlijk nooit.

Alleen kan hij niet parkeren hij zet zijn auto altijd op 2 vakken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Met mijn directe buren geen problemen hele leuke mensen maar in de straat achter ons zeiken ze over alles
Pas geleden zijn ze omdat ze dachten dat ik niet thuis was (waarvoor heb ik een bel aan mijn voordeur om te kijken of ik thuis ben misschien) over mijn tuinhek geklommen waarom geen idee

Waren ze boos op mij omdat de hond die zijn terrein bewaakt kwaad achter hem aan kwam en pas op hield met grommen en blaffen toen ik dat vroeg
Hebben ze de politie gebeld ivb een gevaarlijke pittbull

deze waren gelukkig met mij eens want mijn andere buurman vertelde het zelfde verhaal als ik

en nou is het bijna iedere week raak met hun gezeik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van //Lady Lau\\ op dinsdag 21 november 2006 om 12:30:
Niet echt getroffen hoor, tzijn buitenlandse mensen en je wil niet weten hoeveel herrie die maken

bij mij ook herrie :P nog echte herrie ook :respect:
Waarschuw beheerder

super ze zijn beide in de 80 en doof :S:P
Waarschuw beheerder
Ze hadden dus aangifte gedaan bij de politie.
Vandaag heeft mijn vriend de wijkagent opgebeld. De wijkagent kan niets met de aangifte van de buren. Volgens hem doen wij niets verkeerd en we mogen gewoon door gaan :)

Geweldig hoe hij sprak vooral hoe hij zei "Oh die mensen!" "U woont naast die mensen!" :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Laten we het daar maar niet over hebben :lol:

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
Mijn buren wonen er nu nog geen jaar.
Zei komen uit Rotterdam (drukke stad zou je verwachten) en ze vinden het hier in het schone Broabant te rumoerig :s
Daarnaast hebben mijn vorige buren nooit geklaagd over de muziek hoe hard die ook stond, en deze buren stonden nadat ze er nog geen week woonde al 2x aan de deur.
Wel sochtends om 8uur boren maar om 3uur smiddags mag ik mijn muziek niet hard opzetten.
Daarbij komt dan nog dat ze allebij bij de politie zitten (N)

Maar er is hoop.
Ze gaan alweer verhuizen woeiiiiiiiiiiiii.
Maarja 2 kijkers geweest 2x Turken dus of ik daar zo vrolijk van wordt. :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 03:13:
Maarja 2 kijkers geweest 2x Turken dus of ik daar zo vrolijk van wordt.

jippie:S

Waarschuw beheerder
erg goed (Y)

Waarschuw beheerder
heb ik niet
Waarschuw beheerder
De buurman heeft mijn vriend staan opwachten: "Vieze Limburger (hij is geeneens een Limburger maar komt bij Nijmegen vandaan, maar dan nog, hij heeft wel even in Limburg gewoond) Vieze import en ik sla je de kop in!"

Leuk hé zo'n buurman!Ik zou me niets verbazen trouwens dat de buuvrouw hier nog meer leest, al is ze wel al een tijdje geen lid meer.

Wat ik ze beiden wil adviseren is: Ga werken en volg een cursus met de titel: "Hoe hou ik mijn grote bek". En de cursus "Hoe ga ik om met mensen".
Waarschuw beheerder
Ik ken me buren niet.
Waarschuw beheerder
uhm nee
niet eg mijn mensen
ene kant wel okee mensen
en aan andere kant ouwe van daagies die al1 ma kenne roddelen en klagen

:)

Waarschuw beheerder
ik heb echt de beste buurvrouw die er bestaat ~dizzy~ en dat is al bijna 4 jaar zo via haar ben ik ook op pf gekomen, maar nu ga ik 19 februari verhuizen :( is wel leuk, maar ga haar wel missen.
we hebben de balkons aan elkaar vast zitten dus als we elkaar nodig hebben klimmen we er gewoon overheen, handig joh!!
mijn nieuwe huisje is gelukkig niet zover uit de buurt.
We gaan nog wel effe een vet feest bouwen voordat ik ga.

verder zijn het allemaal kutburen hier.
Waarschuw beheerder
zeker weten,heb echt kei aardige buren,als er wat is staan ze meteen klaar.

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
Euhm, heb aan 1 kant buren, en dat zijn sinds kort een ex-vriendje van vroeger met zn vriendin :S

Beetje vage situatie :)
Waarschuw beheerder
Zoo zeker weten!!
mijn buren zijn echt relax:D
als er muziek word gedraaid tot in de nacht, want dat gebeurd hier nogal vaak vinde ze dat niet erg, ut zijn zelf ook wel feestbeestjesss dussee;p komt mooi uit..
Had je niet verwacht he van dat mooie nette Leiderdorp;p Maarja komt allemaal uit leiden zette:P
nee maar we hebbe het wel getroffen met ze hoor:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie me buren liever vertrekken :@ Hebben van die jack frutsels die heel de flat bij elkaar blaffen als zij weg zijn :frusty: en dan hebben ze sinds september ook nog een baby die alles bij elkaar jankt, en zelf maken ze ruzie over wie het flesje moet maken....midden in de nacht! :|

Ok, de flat waar ik in woon is mega-gehorig, ik hoor echt alles! Maar een beetje respect kan er bij hun echt nie vanaf!

Ik sluit me hierbij aan :P
Waarschuw beheerder
Ik heb een prima band met mn buuf! :D We hebben allebei katten dus ik pas vaak op die van haar en vice versa. En in de zomer lopen we lekker allebei in onze blote reet op 't balkon hehe, geen schaamte voor elkaar. Ik heb verder nooit last van harde muziek of lawaai hier in de flat, alleen 't standaard geloop 's ochtends metw akker worden en deuren die dichtgetrokken worden, maar verder helemaal niks.

Ik ken alle bewoners uit mijn blok en kan met iedereen prima opschieten :)

Waarschuw beheerder

heel prima!

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
heb ik niet
Waarschuw beheerder
nou nee.. naast ons wonen van die gekke uit maastricht :P andere kant allemaal mensjes die snachts met piepende banden wegrijden.. gelukkig worden we gescheiden door heeel veeel tuin haha

Waarschuw beheerder
Ja, het is m'n tante dus ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb het geweldig getroffen met mijn buren.
Vorige week maandag kom ik mijn straat in rijden, politie voor de deur.. Wat was nou het geval, mijn buren hadden schijnbaar ruzie gemaakt en daar in huis stond dus helemaal niets meer op zn plaats, de ramen lagen eruit, aquarium, vazen, bankstel, tafel, stoelen echt alles lag door de kamer heen verspreid!

Nou zijn mijn buren dus zo geweldig, dat ze dit soort dingen altijd plannen als ik aan het werk ben! :D
Wat wil je nou nog meer, buren die zo veel rekening met je houden dat ze de ruzie's plannen als ik niet thuis ben! :P
Waarschuw beheerder
Goed. Recht van ons een ouder (rond de 50) Nederlands stel. Zijn heeeel lief. (l)

En links turkse buren. Komen altijd eten brengen en moet thee drinken als je tijd hebt. Ook hele lieve mensen.

Waarschuw beheerder

Links ben ze homo (2stuks)
Rechts zijn ze goed om mee te leven...

Waarschuw beheerder
donateur
Rechts..lui rond de einde 50..zie ze amper lekker rustig, links..stel fosielen :gaap: als je ze tegenkomt zitten ze alleen maar te zeiken over duitsers :vaag:
Waarschuw beheerder
Mijn vriend had vanavond, vroeg in de avond boren duurde 2 minuten, een TV steun geplaatst.

Hij moest even wat uit de auto halen. Gooit de buurvrouw het raam open op de bovenverdieping en schreeuwde van alles en nog wat. Helaas voor haar kan mijn vriend zich niet niet zo druk maken en luistert hij niet naar haar. Maar dan nog, wanneer ik vrij ben ik zit daar in huis, spring ik ook niet omhoog wanneer ik haar of haar vriend buiten zie lopen om vervolgens hun de huid vol te schelden.

Mag ze niet, zal ze nooit mogen en ze gedragen zich als oude aso zeikerds.
Waarschuw beheerder
Ik heb super buren!
Klagen nooit als we een feestje geven en dat doen we toch een paar keer per jaar met live dj's.
De achterburen komen meestal zelf.
Niets te klagen!
Waarschuw beheerder
de rechtse zijn leuk..geen last van helemaal niks..
de linkse zijn klote..hebbe een haan die om 5 uur s'morgens begint..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op donderdag 30 november 2006 om 21:01:
delinkse zijn klote..hebbe een haan die om 5 uur s'morgens begint..

Heeft mijn vriend ook, om 4 uur gaat de wekker en om 5 uur rijdt hij weg. Begrijp, dat dat niet leuk is als je zelf niet zo vroeg op hoeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee

23 jaar super buren gehad, nooit last van en anders om ook niet.
Nu wonen er nieuwe mensen met 3 auto's en een garage wat is omgebouwd in???? dus die kut auto's staan constant voor onze deur op de weg en weet ik wat en als we er wat van zeggen dan moeten we niet zeiken en halen ze hem zo weg.

2 kut honden die de godsgruwelijke dag zitten te blaffen 2 kut kinderen die verstoppertje gaan spelen in onze voortuin :S
En de hele godsgruwelijke dag worden met deuren gegooit en weet ik wat die teringlijers doen op de raarste tijdstippen gaan ze zitten boren en weet ik wat allemaal

Hoop dat ze allemaal kapot vallen :looser:

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
me buren aan de ene kant zijn een bonte verzameling Polen, ex gedetineerden en alcoholisten met een WAO-uitkering... van mij mogen ze allemaal dood vallen.

Aan de andere kant woont een echtpaar van middelbare leeftijd waar je nooit iets van mee krijgt (positief of negatief) en dáár weer langs woont een goeie maat van me.

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
De ene kant heb ik leuke buren en de andere kant is een raar wijf maar heb geen last van haar!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik woon sinds 2 maanden in een werkende jongeren
flat en heb echt super relaxte mensen ontmoet!! b)

Dik 10 mensen ofzo waar ik zo af en toe een babbel doe,
filmpie kijk of op de thee ga :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op donderdag 30 november 2006 om 21:01:
de linkse zijn klote..hebbe een haan die om 5 uur s'morgens begint

Ze werken in ieder geval.

Waarschuw beheerder
Zijn aardige mensen
Waarschuw beheerder
de ene kant een gezellige meid en aan de andere kant een gezinnetje met 2 jonge kinderen en een viswijf als moeder want die loopt de hele dag te kafferen tegen die koters

Waarschuw beheerder
Niks over te klagen,zijn super buren :D
nooit geen last van hahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redrose op donderdag 30 november 2006 om 20:34:
Mag ze niet, zal ze nooit mogen en ze gedragen zich als oude aso zeikerds.

:jaja:

Waarschuw beheerder
heb ik niet.
Waarschuw beheerder
Heb er 2 naast me, een stel
Onder mij een vrouw met kind
en daarnaast (schuin onder dus) een dikke buurman

Ik heb geen last van ze
Tenzij het kind Schnappie of Lief klein konijntje wil horen
Dan kan ik ook mee luisteren :O
Maar verders ken ik ze niet

Waarschuw beheerder
prima buren alleen gaat de ene kant verhuizen.
Onderburen zijn er nooit. Lekker rustig! EN mijn huisgenoot is ook relaxed.

Waarschuw beheerder
Super ! :d

Waarschuw beheerder
ik woon int midden van rijtje met huizen nou de ene kant super mensen!! en de andere mensen zou ik wel iets aan willen doen!!

die super buren wonen er sinds kort, jong stel, zijn ook mijn baas en bazin dus dat klikt goed gelukkig!

de andere kant is een zware alcohollist waar we al jaaaaaaaaren last van hebben van harde muziek tot politie enz.. en nou heeft een vrouw der bij zitten waarvan we ook zeker weten dat die niet helemaal goed bezig is..

het is hier af en toe net een soap echt waar!!

Waarschuw beheerder
Op zich niet zoveel last van ze maar t zijn wel (ontzettend oude) zeikerds...

Eerst zichzelf zeker stellen door te zeggen dat ze al jaren hun fiets in de gang zetten en dat die van ons er ook bij kunnen, maar vervolgens staan er vier fietsen en gaat ze lopen klagen tegen een vriendin, wat ik toevallig hoorde omdat ik vlak bij de gang stond. Verder draait ze elke nacht de voordeur op slot, wat ik helemaal niet prettig vind. Stel er breekt brand uit, je rent naar beneden en vergeet in de paniek je sleutels mee te nemen? Maar goed, verder merk je er weinig van :D

In ons oude huis hadden we pas psycho's naast ons wonen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb kei leuke buren, maar nu hebben ze een baby...en ik wordt bijna elek nacht wakker van het menneke. terwijl hun er volgens mij zelf kei doorheen slapen...

Waarschuw beheerder
die heb ik niet
Waarschuw beheerder
boven me, stom mens!
Kan echt niet zachtjes doen, als ze stofzuigt lijkt het of ze haar hele interieur afbreekt en 'snachts loopt ze als een olifant door het huis :@
Erg vervelend als je altijd in een vrijstaand huis gewoond hebt...

Naast me, echt een schattige oma, doet alles voor je!

Andere kant naast me, geen idee, is zijn vakantie verblijf, woont in Brazillie! (lekker rustig dus :D )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb ik lekker niet

Waarschuw beheerder
Heb lekker geen buren :D
Waarschuw beheerder
Echt ontzettend goed...alleen gaan ze helaas binnenkort verhuizen...snif snif...
Waarschuw beheerder
mijn buurman maakt wel eens herrie maja ik ook :P

Waarschuw beheerder
die heb ik niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Buren zijn wel relaxed, geven niet om harde muziek, als het maar niet overdreven laat is doordeweeks!
Waarschuw beheerder
donateur
mn bovenburen zijn relaxte lui
klagen bijna nooit, maar beter komt er een gestoorde gabber boven me wonen
ik moet me dus wel inhouden als ze thuis zijn
als ik herrie maak, rammelt alles bij hun
naast me woont een maat die ik al ken sinds mn 11e
zit op een hoek, dus de andere mensen hebben alleen in de zomer veel last van me :d
gelukkig is dit een jongeren buurt (geen kleine kinderen :d)
woon er nu bijna 4 jaar, en heb maar 3 keer politie aan de deur gehad (altijd met oud en nieuw)
Waarschuw beheerder
geen last van... en ook geen geklaag van hen dat ze last van mij hebben B)

Waarschuw beheerder
aardige vent en een zure druif die altijd
en de rest van het rijtje mwa gaat wel alleen ze verbouwen altijd alles, fijn altijd die herrie
maar ze klagen nooit als er feestje is dus das wel chill

en vrij veel kutkoters ( geen opvoeding)
gaan gwn voor raam staan en schoppen met een bal er tegen aan en ze schoppen redleijk hard of gooien er knikkers tegenaan
ze fietsen gewoon tegen je aan
schelden je uit en steken middelvingers op

maar geloven de ouders je als je klaagt, neeeeeeeeeeeeuuuuuuuuj :@
Waarschuw beheerder

goed hoor
zijn bejaarden en zeiken gelukkig nooit

Waarschuw beheerder
heb ik niet
Waarschuw beheerder
donateur
ze zijn erg schieuwnierig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik begrijp de mijne niet, heb toen ik hierin trok zo duidelijk gezegt dat als ze last van mijn muziek hadden ze dit ff moesten melden...
Natuurlijk eerst ff goed uitgeprobeerd, kon 't vijf straten verder op nog horen.

Heb hun nog nooit horen klagen, maar vind 'm zelf vaak veel te hard staan...
Dus :jaja: ik heb 't getroffen met me buren :cheer:

Waarschuw beheerder
De ene kant is n jong gezin met 2 kindjes, waarvan t jochie n btje n jengelkont is (maar dat horen we gelukkig niet al te vaak, aangezien hun huis niet aan t onze vastzit) en t meisje n supergaaf eigenwijs bijdehandje :D

En de andere kant zijn oude (bijna) dove mensen die het niet horen als ik me muziek te hard heb staan..

Niks mis mee dus ;)

Waarschuw beheerder
Alleen de bovenbuurman wil nog wel is zeuren
of de muziek aub wat zachter mag ! :P

Verder van niemand geen last :)

Waarschuw beheerder
Ik heb hele lieve buren, staan altijd voor me klaar als er problemen zijn. De buren aan de andere kant zijn wel zeikerds, maar daar heb ik schijt aan:p Verder wonen er alleen maar aardige mensen in de straat!
Waarschuw beheerder
leuke buurman, alleen ouwehoert altjd slap (soms vermoeiend) andere buren passen altijd op mijn katten als ik op vacantie ben. dus ben er ook erg blij met hun.
Waarschuw beheerder
buren zijn ok :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wel ok (Y)
Waarschuw beheerder
De buren zijn wel oke !!
Maardat joekeltje van hun loopt altijd teblaffen heel irri!!
Waarschuw beheerder
mmm mijn buurman is tevens de plaatselijke apotheek hoofdpijn keelpijn noem maar maar op en het werkt echt!!!!!
Waarschuw beheerder
Whahahahaha mijn buren zijn verschrikkelijk!!

De ene kant is een gezin met 3 kinderen.. die moeder is een vreselijke roddeltante (DE roddelmiep van ons dorp8) en omdat wij nogal anders zijn als derest van hier..zijn wij vaak de lul :roflol: )

De andere buren, zijn mensen die zichzelf nooit laten zien! Ik weet amper hoe die kinderen eruit zien! die vrow zie ik ook nooit! ze zitten altijd binnen..echt zielig voor die kinderen!!

En de achterburen die kunnen niets hebben, en komen altijd zeuren 8)

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
Wij hebben super buren:D

Waarschuw beheerder
heb ik niet
Waarschuw beheerder
donateur
nou niet echt

hierboven zijn ze alcoholist

onder ons zijn wel chill

en hiernaast hebben ze een wietplantage

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
heb ik niet
Waarschuw beheerder
donateur
nou weten we het ondertussen wel zeker :|:|
Waarschuw beheerder
Goed we zijn van dezelfde leeftijd dus dat is wel leuk:D

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder

ik woon aljaren naast dezelfde buren maar eigenlijk ken ik ze niet
Waarschuw beheerder
ene buurman zie ik zelden, de andere is een lijpo met een uitkering die de hele dag zuipt en blowt :lol:

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
Buren zijn echt verschrikkelijk... zware ruzie mee:S
Waarschuw beheerder
Getroffen??

Tsjah ze zijn doof :P
Is wel een voordeel natuurlijk ghehe

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
Pff onze boven buren zijn echt KUT! vanaf 5 uur sochtend tot 11 uur savonds horen we alleen maar gestamp en meubels verschoven worden, en soms lijkt t wel of er iemand word vermoord! en dat gaat zo al 3 maanden lang :@

gelukkig ga ik vanavond terug naar nederland :lief:

Waarschuw beheerder
ze zijn echt KUT.
op nmr 17 gaan ze nog vvel, al kan hun zoon (rond de 40) ontiegelijk zeuren over te harde muziek IN HET VVEEKEND :s tervvijl die oudjes (op zn minst n jaar of 70) dr niks van zeggen :s

op nmr 21 haat ik ze echt, mn vorige honden zijn een keer uit baldadigheid bij hun op de plaats gevveest, toen dreigde hij met ze op straat te gooien.. en kan het nog erger, 1 november hebben vve onze Bono (een van de 2 baldadige honden die nog leefde..) in moeten laten slapen omdat hun m vergiftigd hebben.. dus die krijgen nog zeker een keer n vvraak aktie.. da vveet k zeker..
dr heb ik het graag voor over om voor halt te moeten vverken ;)
Waarschuw beheerder
Ik ken mijn buren eigenlijk niet
Eén buurman heb ik zelfs nog nooit zien buitenkomen :p

Waarschuw beheerder
Wel owke.. Dronken buurman onder me.. maar boeit me 'nog' nix.
Kan ik ook muziek snachts draaien..
Als studie begint gaat het wel vervelend worden :/

Waarschuw beheerder
ken ze al 20 jaar ofzo dus kom er regelmatig over de vloer
Waarschuw beheerder
Ik woon nu nog in een flat waar ik veel last van mijn boven en onder buren heb :yes:

Maar :cheer: volgende week ga ik lekker verhuizen naar mijn huisje :D
Geen mensen boven en onder me meer :D
Heerlijk :yes:

Waarschuw beheerder
aan de ene kant een jong gezin, met drie kinderen heel goed contact mee,

de andere kant ook een gezin maar volgens mij zijn de ouders niet de baas maar de zoons van een jaar of 18 en 20,
die draaien na 11uur vaak muziek als ik dus al braaf in m'n bedje lig omdat ik de volgende morgen moet werken,
woon nog alleen dus heb ook geeeen zin om dan uit bed te gaan en aan de deur te gaan :(
Waarschuw beheerder
mijn buurman tuiniert in de zomer in zn string :vaag:
Waarschuw beheerder
ben net verhuisd dus weet het nog niet met de buren

Waarschuw beheerder

:roflol:

Gezelligste buurt van nederland 8)
Waarschuw beheerder
nee als die vent me nog een keer aan me kop zeikt trek ik z'n kop er af

Waarschuw beheerder
praat me niet over de buren haha..die ouwe is boos op me en ik heb nix gedaan..ik had hem voor een dichte deur laten staan..tja als ik buiten ben hoor ik de bel nie..verder heb ik geen last van hen..liever een verre vriend dan een belabberde buur haha!!!!

Waarschuw beheerder
Heb een superrelaxte buuf, af en toe zelfs mn reddende engel in nood haha ;-)

Waarschuw beheerder
ik ben de enigste die onder de brug slaapt
Waarschuw beheerder
Hmmz.. studentenflat, dus veel buren en dunne muren, altijd herrie. We hebben een shared keuken maar ik zie mijn eenheidsgenoten bijna nooit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sincerity op donderdag 21 december 2006 om 14:51:
en hiernaast hebben ze een wietplantage

das wel relax tog? Bij de kweker halen is altijd het goedkoopste want ze weten dat als ze je niks geven dat je zo de wouten kan bellen :)

Waarschuw beheerder
heb ik niet
Waarschuw beheerder
donateur
mn bovenburen hebben nu eindelijk een ander huis...
ze waren wel relaxed,.. maar helaas niet 'normaal' genoeg
hoop dat er binnekort een gabber boven me komt wonen
Waarschuw beheerder
mijn onderburen maken altijd erg veel herrie en iki beschuldig ze ervan dat ze de boormachine gewoon aanzetten om mij te zieken, de bovenburen zijn gestoord die zijn naar de politie gegaan om ervoor te zorgen dat we niet meer in ons eigen huis mochten roken( niet gelukt natuurlijk) en de buren naast ons zijn al helemaal gestoord die hebben een alarm wat constant afgaat en een keer was hun post bij ons bezorgt en ik ging het brengen en weigerden ze de duer open te doen

Waarschuw beheerder
Links leuke buren.
Leeftijd: hij 63, zij 61.
Als mijn man in de avonduren zijn plaatjes mixt vinden ze dat oke, nooit geen gezeik.
Mag zo hard gaan als hij zelf wil.

Links is de vrouw 31 en van Turkse afkomst, en haar man jaartje of 45 van Egyptische afkomst.
2 Kleine kindertjes en nooit gezeik.
Zelf draaien ze overdag de hele tijd door Arabische muziek, kan ik in ons huis heel goed horen, maar het stoort me niet.
Mijn motto is, leven en laten leven.
En gelukkig zijn de buren ook zo.
Je hoort mij dus niet klagen.
Waarschuw beheerder
Gelukkig geen problemen met ze.

Zij wel met ons alleen weten ze dat zelf niet!

Ik werd een keer wakker en op de gang lag een hoopje bot/haar/konijnenpootje en oortje met een hoop bloed.
Altijd leuk als je kat kadootjes meeneemt ;P

Vraagt de buuf de volgende dag aan me of ik misschien hun konijntje heb gezien,hij was waarschijnlijk "ontsnapt"

Ik heb maar gezegd dat ik niets heb gezien 8)
Waarschuw beheerder
de ene kant woont een vrouw alleen maar daar hebben we geen last van...de andere kant woont een stel van een jaar of 30/32....en da zijn echte kakkers...komen steeds aan de deur mauwen...als ik 's avonds op msn zit zeggen hun dat ze da geluid horen als iemand zich aanmeld...hun slapen aan de voorkant en ik aan de achterkant...yeah right...mag niet eens meer praten ofzow...rot lekker op...expres alleen mar meer herrie maken....kut buren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wel goed, alleen aan beide kanten zijn de mannen een beetje kijk-mij-eens-interessant-zijn. :lol:
De 1 net wat erger dan de ander, dat dan weer wel. Altijd grote verhalen vertellen en lekker opscheppen :lol:

Die vrouwen zijn heel relaxt B)

Waarschuw beheerder
de ene kant hebben we alleen een buurman
nooit geen last van haast ook nooit thuis
en de andere kant een ouwe heks van 74 die geen hobby's
heeft en ons de hele dag in de gaten houd
en loopt te blieken als er iemand op visite komt
dat mens maakt me gek

Waarschuw beheerder
mijn buren doen nooit moelijk ,maakt niet uit tot hoe laat ik muziek draai!

Waarschuw beheerder
dan heb jij het getroffen
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn buurman is half doof, heeft dus nooit van mij of m'n herrie :D
Waarschuw beheerder
sinds ik die molotof cocktail naar binnen heb gegooid heb ik er geen last meer van....8)

Waarschuw beheerder
:yes: Heb een vrij aantrekkelijke, VRIJGEZELLIGE buurman rond de 30 naast me wonen :p :kwijl:
Waarschuw beheerder
de buurman naast me is haast nooit thuis en de buurvrouw onder die hoor ik nooit en is wel gezellig als ik haar tegen kom en de familie daaronder daar heb ik soms alleen last van dat 1 van die zoontjes zn fiets elke keer voor de schuurdeur neerpleurt terwijl t n smalle doorgang is.. :/ maar op zich ben ik heel tevreden met de buren.. ken altijd lekkah hard muziek draaien zonder dat r geklaagd wordt B)

Waarschuw beheerder
(y)

woon vrijstaand :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 14:50:
woon vrijstaand

aso B) ;)
Waarschuw beheerder
heb er absoluut geen last van, aan de ene kant woont hele lieve buurvrouw die nooit klaagt als muziek een wat harder staat enz. en aan andere kant is echt nooit thuis:D maar ook wel aardige gast
Waarschuw beheerder
overal het algemeen vrij goed. waren wel een paar bedreigingen voor nodig maar ze laten me nu wel met rust zoals ik dat ook altijd bij hen al deed.
Waarschuw beheerder
donateur
ja, heb hem pas 1 keer gezien sinds ik hier woon 8)
Onder buurvrouw 1 keer op bezoek gehad of de muziek iets zachter kon :D :D
Voor de rest wonen hier mensen die een stukje ouder zijn dan mij, dus lekker rustig :)

Waarschuw beheerder
heb geen last van de buren, dichtstbijzijnde huis staat 200 meter verderop ofzo :lol:
Waarschuw beheerder
Ik heb een bejaarde buurman... die de 1e dag toen ik verhuisd was meteen naar mij toe kwam:

"Je mag de muziek zo hard zetten als je zelf wil hoor.. want ik ben toch doof!!"
Waarschuw beheerder

goed...allemaal gezinnetjes.....ik ben zo'n beetje de benjamin hier......vinden ze wel leuk geloof ik...
Waarschuw beheerder
Yep, ik hoor ze nooit klagen, en maak af en toe een praatje.
goed genoeg.
Waarschuw beheerder
Goed :D
zijn we lache lui

Waarschuw beheerder
heb ik niet

Waarschuw beheerder
Zeg er hoi tegen ask ze zie, verdr niks.
Waarschuw beheerder
bij me ouders thuis wel.. Maar bij m'n vriend zeker niet!
Aan de linkerkant een verslaafde hoer, schreeuwt ze wel eens; ME PIJP IS LEEG, ME PIJP IS LEEG :S Echt erg.
En boven woont iemand die eerst volop herrie maakte maar nu niet meer, maar nu weer DAAR boven. :nocheer:
Waarschuw beheerder
Goed er licht een brede sloot tussen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebel :[ op vrijdag 5 januari 2007 om 20:47:
mijn buurman tuiniert in de zomer in zn string

Woon je soms bij mij in de flat???

Links: Onbekend.
Rechts: Vage gast die altijd een kerstkaart in de bus gooit en verder nooit wat zegt als je m tegenkomt.
Onder: Gabberpiet en zijn Marco Borsatoliefhebbende vriendin. ( Ik weet precies wanneer hij weg is...)
Daaronder: Stringman met hangbuik die graag gezien wordt tijdens het tuinieren.
Verderop: Een andere gast in een string op t balkon.

Maar, in mijn vorige flat was t erger...
Ik ben daar verhuisd toen mijn buurman door zijn chick was neergestoken...Hij kwam altijd om twee uur 's nachts aan de deur voor een plakje ham of geld...

Waarschuw beheerder
Links : helemaal top en aardig,,tot ze opera staat te zingen en de stereo zo hard staat,dat het lachwekkend is

rechts ; een achterlijk bijelkaargeraaptzooitje,die op de verjaardag van me broer,toen die aant draaie was,met de politie voor de deur stond (20.00) voor geluidsoverlast.Ze hebbe ook t hele jaar door kerstversiering,allemaal rode lampjes,2 blaffende teringhonde die om niks gaan zitte blaffe snachts om 4 uur..
Waarschuw beheerder
donateur
nooit last van de buren gehad..
en toch doe ik m'n eigen wil :D

Waarschuw beheerder
dag bovenbuurman dennis o:)
Waarschuw beheerder
donateur

Ik wel,de buren hebben het daarintegen niet getroffen met mij 8)

Waarschuw beheerder
mijn buren zijn echt stuk voor stuk textbookexample ambiguous types..... :[

Waarschuw beheerder
Mijn buren doen nooit moeilijk.. Aardige mensen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 22 januari 2007 om 09:10:
dag bovenbuurman dennis

hey buurvrouw :bye: van de onderkant
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niemand een buurvrouw die wel eens naakt ligt te zonnen en die niet door hebt dat ze begluurd wordt?

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
spreek ze nooit (y)
Waarschuw beheerder
woon nu al 2 jaar in dit huis en heb me buurvrouwe nog maar 1 keer gezien
dus geen probleem:P

Waarschuw beheerder
helemaal prima ik woon naast een kerkhof dus ze zijn lekker rustig:P
Waarschuw beheerder

Goed, ik heb der geen :D
Waarschuw beheerder
iemand wel eens gevochten met zijn of haar buren

Waarschuw beheerder
Heb hele lieve Buurtjes...:D
Waarschuw beheerder
donateur
mijn buren zijn relaxed (Y) :D
Waarschuw beheerder
donateur
hier in münster woon ik in eenstudentenhuis,heb dus heel veel buren en die zijn allemaal vriendelijk maar ken ze niet zo goeg.

thuis bij mijn ouders zijn de buren heel vriendelijk, we zitten vaak samen buiten enzo, nodigen elkaar uit met verjaardagen enz.

Waarschuw beheerder
Wij hebben aan 1 kant VRESELIJKE buren..

Het zat zo..
Mijn lieve buurvrouwtje ging verhuizen :(
En daar voor in de plaats kwam er een man met zoon.
Maar die man ging al naar 2 weken weer weg.. en die zoon blijft achter..
Je wil niet weten..
Hij nodigt elke avond al zijn vrienden uit..
Ik heb de fietsen een keer geteld..die voor stonden.
16 fietsen!!!!!! Het is daar gewoon een buurthuis.
Ze komen tot leven rond 9 uur.. en dat blijft doorgaan tot een uur of 1 a 2 uur snachts. Doordeweeks ook !
Gestamp op de trappen.. Schuiven van meubels , hardt praten en lachen. Voetballen doen ze ook binnen..dan hoor je die bal van de trap rollen.. :(

Ik ben blij dat jullie het niet zo erg hebben :)
Wij worden er serieus stapel van..
En de makelaar doet er niets aan.. niemand.!

(K)
Waarschuw beheerder
Ik had het niet beter kunnen treffen... geweldige mensen

Een oma voor me zoontje en elke dag gaat me hond er naar toe :D

Waarschuw beheerder

(y) kan niet beter......alles kan, alles mag :D

Ik woon in een straat met overwegend bekenden, dus is er ook altijd nog wel een feestje gaande in het weekend als je thuis komt van het stappen ;P
Waarschuw beheerder
donateur
kheb in de regel prima buren (Y) op een buurmens, na maar die ergert zich meer aan mij dan ik aan haar.. :9

de buurmèn daarnetegen is ècht de best'n!! :jaja:

geregeld worden er overgebleven vleeshompen de heg over gedropt alwaar we reeds wellustig bier aan het drinken waren.. daarbij heeft ie ook nog es een ultieme verzameling botte slachtfilms.. :D

alleen jammer dat er ook kinders rondhupsen :/ maar die overstemmen de muziek gelukkig zelden 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 18:14:
16 fietsen!!!!!! Het is daar gewoon een buurthuis.

herkenbaar.. alleen bij mij komen ze meestal met de auto 8)

Gestamp op de trappen.. Schuiven van meubels , hardt praten en lachen. Voetballen doen ze ook binnen..dan hoor je die bal van de trap rollen..

dat valt dan allemaal wel weer mee hier ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb het super getroffen met mijn buren!

De ene kant is een jong stel, erg lief en aardig!
Aan de andere kant een vrouw alleen.
Die hoor of zie ik nooit eigenlijk!

Met me overbuurvrouw heb ik het meest contact. Ze is van dezelfde leeftijd en woont ook net op zichzelf.
Erg gezellig!!

Waarschuw beheerder
heb van beide kanten geen last hoor.

Waarschuw beheerder

:nee:
We hebben buren naast ons wonen met vreselijke kut kinderen.. die lopen van smorgens vroeg tot savonds laat te janken en te bleren :/ En de ouders hebben continu ruzie :S
Gelukkig hebben we maar aan 1 kant buren, want we wonen op een hoekhuis :)

Van de buren van me mannetje hebben we gelukkig nooit last :) Daar hebben we een erg goed contact mee :D

Waarschuw beheerder
Links woont een kerel met zijn zoon en zijn scharrel.
Praat luid en plat Tilburgs.
Zoonlief is wannabe drummer en de huizen zijn vrij gehorig.
Paps is schilder en heeft een busje welke hij 's avonds beveiligd met een wielklem.
Die moet er 's ochtends om half 7 weer af. Kan je vertellen, een wielklem maakt een HEEL irritant geluid.
Heeft verder het locale radiostation Paloma aanstaan in de tuin (playlist is een kruising tussen Sky radio en Nederlandstalig) en deinst er niet voor terug mee te zingen.
Houd ook wel van dubbelzinnige opmerkingen en draagt grote witte onderbroeken. Dat laatste weet ik omdat zijn vriendin die te drogen hangt op het dakterras.
Ondanks dit alles is het best een vriendelijke kerel.

Rechts woont een alleenstaande bijstands moeder met haar dochter en hond.
Ze is nogal eenzaam en staat hele dagen in de gang te kijken of er zich nog iemand op straat begeeft.
Zodra dat het geval is snelt zij naar buiten om, in nog platter Tilburgs en met nog meer volume dan de buurman links, een PROATJE TE MOAKE. Ook als het zaterdagochtend half 6 is en de krantenjongen door de straat rijd.
Zo'n proatjeh gaat altijd gepaard met luidruchtig gelach en iets wat klinkt als "YEAHhhehehehehehe". Wie wel eens in Tilburg komt weet wat ik bedoel. Soms vergeet ze wel eens haar tanden in te doen. En ze schroomt niet dat erbij te vertellen.
Het hondje is niet opgevoed en laat dat ook merken. Blaft alles bij elkaar, liefst als het vrouwtje buiten op straat een proatje staat te maken. En dat is dus regelmatig. Maar ook als je je motor uit de schuur haalt, het gras maait of alleen maar over je tuinpad loopt. Verdomde waaks dus. Maar tis slechts een jack russell, dus denk dat het meer imponeren dan daadkracht is bij het beestje.
We hebben al meerdere keren gedreigt dat hij bij ons op de BBQ eindigt als het geblaf niet stopt, maar heeft nog niet geresulteert in een "8- jaar-te-laat-puppy-cursus".
Onze kat is het inmiddels zo beu dat die nu gewoon terug miauwt als ze dat beest hoort blaffen. Ik hoor nog liever de nieuwe single van Britney Spears dan een Jack Russell en een bejaarde kat die het met hun vocalen tegen elkaar opnemen.
Dochterlief is volop in de pubertijd met bijgehorende aversie tegen haar moeder. Heeft een ontzettend hoog piepstemmetje als ze kwaad is, en dat is met enige regelmaat. Slechte kledingsmaak en nog slechtere smaak in vriendjes. Maar ook voor deze mensen geldt: ze zijn best aardig.

:nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En de makelaar doet er niets aan

Daar moet je ook de gemeente voor hebben. En anders de politie voor geluidsoverlast!

Waarschuw beheerder
Mijn buren zijn relax. Ze zijn heel behulpzaam en klagen ook nooit

Waarschuw beheerder
Ik wel goed, alleen hun wat minder 8)

Waarschuw beheerder
Gemeente doet er ook niets aan..
Die kunnen er niets aan doen! Zeggen ze.. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn buurman is ook mn beste vriend! :D
Waarschuw beheerder
me buren zijn kut door hun moet ik nu mn huis uit :@

Waarschuw beheerder
ik kan altijd bij ze terecht(Y)

Waarschuw beheerder
Vant weekend nog al hun bier op lopen zuipen en hardcore in hun tuin zitten draaien :-)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 23:21:
Vant weekend nog al hun bier op lopen zuipen en hardcore in hun tuin zitten draaien

Of was het nou andersom? :-S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 23:13:
ik kan altijd bij ze terecht

Hier geldt hetzelfde :jaja:
Waarschuw beheerder
Heb het vooral met mijn buurvrouw getroffen.

Waarschuw beheerder
Ik wel goed mijn buuf bep is 73 en is van de geranium generatie.
Waarschuw beheerder
m'n opa en oma wone aan de ene kant en aan de andere kant heb ik kei gezellige bure:P die geven echt nerges niks om! al kom je iedere dag midden in de nacht thuis vant stappe met een hoop herrie dan geeft ie er nog niks om.
Waarschuw beheerder
donateur
Wij hebben echt super relaxe buren.. ze kunnen super lkkr koken dus dat is helemaal fijn haha

Waarschuw beheerder
donateur
erg lieve mensen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
slecht:-s

Waarschuw beheerder
we zeggen hoi als we elkaar zien en af en toe eens een praatje, maar bij elkaar lekker gezellig op visite ofzo zit er niet in.

Waarschuw beheerder
ik woon op een hoek, maar de buren die nu naast me wonen :dood:

gekocht door een stelletje, verhuurd aan een stel iilegale bulgaren :s
van die types die bij de supermarkt zitten met hun instrumenten, geeft allemaal niet, moeten ze zelf weten, maar komen thuis met tassen vol bier
ramen staan open, gaan zitten zuipen, paar weken geleden wilde er 1 zelf moord plegen de hele buurt kon mee genieten, hij liep al met een touw om zijn nek :s
voorruit ligt er al weken uit, herrie, overlast, dumpen hun vuil overal nee, je wordt er schijtziek van :s
dit gaat dan door tot de volgende morgen, muziek, dansen, gillen, enz enz
je wordt er echt beroerd van :nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
afgezien het feit dat ze op de meest waardeloze momenten hun wasmachine aanzetten, moet ik zeggen dat ik het best getroffen heb met mijn buren :P