Partyflock

Forumonderwerp · 892607

Waarschuw beheerder
hoe heb jij het getroffen met je buren ???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hele lieve buren. Heel vriendelijk, nooit last van en altijd in voor een praatje. Ze zijn echt gek met mijn hond en altijd bereid om die voor ons uit te laten als we omhoog zitten. :lief:
Waarschuw beheerder
woon in een kasteel dus heb geen buren (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:16:
Heel vriendelijk, nooit last van en altijd in voor een praatje

Nou ja nooit last,soms wel maar aardige mensen allemaal

Waarschuw beheerder
donateur
top mensen (y)

Aan beide kanten leuke/vriendelijke/behulpzame buren, ondanks 2 irritante katten die hun tuinen slopen 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:15:

Geen last van, wonen een km verder weg:D

Waarschuw beheerder
Geen idee ze zijn nog bezig met verbouwen en komen er over een paar weken pas wonen :)

Ze hebben zich wel voorgesteld :yes:
Beetje kakmensen zijn het...
Die vrouw gaat nog wel maar die kerel is een lulletje rozenwater :S
Waarschuw beheerder
najah me oudertjes zijn nu weg 8)

en ze hebben nog niet geklaagd over de herrie 8)
ze vonden me alleen wel mooi zingen onder de douche B)
jwt
Waarschuw beheerder
Ik heb een hoekwoning, maar degene die dus niet aan mij vast zit is een heel aardig meisje (Y) Woont er nog maar net, dus ken haar nog niet.

De mensen naast me zijn nu in de woning aan het trekken, maar de dochter van dat gezin (jaartje of 14) kwam laatst al aan de deur: Of ik die harde muziek draaide??? Dus ik zo: Yup, heb je er last van? Zegt ze: Nee, maar das echt vette muziek! Zo lief (L)
Waarschuw beheerder
aan de ene kant echt topmensen :D
Kan ik me zeer goed mee vermaken, altijd tijd voor babbeltje.. zijn weg van onze honden (en de honden van hun)...en is gewoon geen probleem :D

De andere kant wat minder..
Ene keer heel aardig die vrouw dan ..en de andere keer te bemoeizuchtig :S

Man is gewoon een eikel die popi jopie wil doen ..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:20:
Dus ik zo: Yup, heb je er last van? Zegt ze: Nee, maar das echt vette muziek! Zo lief

:roflol:

Ik was een keer hardstyle aan het draaien toen de pizzabezorger langskwam. Vroeg die hou je hiervan. Ik zou, zou ik het anders op hebben staan. :[
Waarschuw beheerder
donateur
Nope... ouwe zeiklui
Waarschuw beheerder
Ik ken ze niet....

Waarschuw beheerder
donateur
jaah zeker weten
ze er bijna nooit
;)

Waarschuw beheerder

Recht wel! (y)
Maar links... :x

Waarschuw beheerder
Links :x
Recht wel :)

& de rest van de galarei :D
Waarschuw beheerder
heel goed!! (Y)

heb alleen 1 x de buurman een tets gegeven maja moet ie niet tussen in springen als ik aan t ruzie maken ben:S:D ..dus die zegt niet veel meer:s
buurjongen is verder goed (Y) en de buurvrouw moet altij een kunsje doen van me pa als ze weer een ei of suiker komt halen :P

maja de andere kant zijn zowiezo gouwe buren soort van tokkies wel maja die klagen noooiiit !! en altijd enthousiast ECHT getroffen dus heb ik liever als van die kouwe kak !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
super

Rechts zijn echt schatten, doen alles voor je, vinden alles goed

Buuf is doof dus de muziek ken altijd hard aan :P
Maar als ze het zou horen dan zou ze het nog niet erg vinden

En links was een dikke vuile eikel maar is net 2 weken dood :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Het zijn niet mijn types... Dat mens kijkt altijd chagerijnig en is nog te beroerd om even hallo te zeggen, daar ben ik snel klaar mee dus..!

Er komt een hoge schutting! ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb het goed getroffen met mijn buren.
Dankzij mijn buurman ben ik nu van mijn vermoeidheidsklachten af :D
(Hij is paranormaal genezer)

Voor de rest klagen ze nooit als de muziek hard staat ofzo. ;)
Waarschuw beheerder
Woon in een villa aan het water dus heb ook geen buren.
Dus ben er zeker blij mee.
Geen last van

:D:D:D
Waarschuw beheerder
Slecht, ik zie haar bijna nooit en als ik haar zie zit ze te zeuren over de muziek !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:23:
Ik was een keer hardstyle aan het draaien toen de pizzabezorger langskwam. Vroeg die hou je hiervan. Ik zou, zou ik het anders op hebben staan.

Ik had hardcore op staan en dit meisje was echt het type "Ik zou lonsdale-jongere willen zijn, omdat het op school retestoer staat, maar ik ben eigenlijk nog veel te schattig"

Zo lief...
Waarschuw beheerder
donateur

bedoel je op me trap? of in me straat?

buren op de trap zijn wel relaxt. Buurman naast me is (Y)
Buurmeisjes boven me zijn :kwijl:

Verder woon ik best wel in een straat vol allochtonen. Maar we hebben het gewoon gestimuleerd om elkaar te groeten, dus ze zijn erg sociaal hier.

Sommige hebben we ook een goede band mee. Ene keer maakt marokaanse buurvrouw CousCous voor ons, andere keer eten we lekker surinaams en onze kroatische buren kunnen ook leker koken :d

Hond uitlaten word ook gedaan 8)
Zodra ik beneden sta komen er al kinderen aangehold om ze te mogen uitlaten

Mag dus echt niet mopperen :P

Waarschuw beheerder
ja best wel:D

kheb er nmog nooit last ofzo van gehad:D

Waarschuw beheerder
aan de ene kant super buren klagen nooit als muziek te hard staat of er een feest van mij is aan de andere kans klaagt er wel eens over dat er veel lawaai is en dat ze alleen maar geboekt hoord (hardcore) zodra ik alleen thuis ben waarschuw ik haar maar ff van te voren ma ze houde allemaal netjes hun mond over wat er gebeurt is in die tijd dat mijn ouders weg zijn dus best top buren
Waarschuw beheerder

ik heb een dominee naast mij wonen :D ook hij heeft nu de hardcore ondekt.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:22:
De andere kant wat minder..
Ene keer heel aardig die vrouw dan ..en de andere keer te bemoeizuchtig

Man is gewoon een eikel die popi jopie wil doen ..

woon je bij mij in de straat ofzo
deze buren heb ik ook
de man is thuis echt een gore eikel te schelden en te doen tegen zijn kindje van4
Waarschuw beheerder
ik woon in een vrijstaand huis dus er zit wel een stukje grond tussen ons huis en de buren, aan de ene kant hebben we geen buren en aan de andere kant zijn ze erg aardig (ken ze mijn hele leven al en ze beschouwen mij als 'hun kind' zeg maar)

Waarschuw beheerder
aan de ene kant zijn ze aardig en die andere kan ik niet echt hoogte van krijgen.. die lopen ook altijd te ouwehoeren dat ik mijn auto op 'hun' parkeerplek zet, terwijl er niks van hun bij is natuurlijk

Waarschuw beheerder
Niet..:(
Waarschuw beheerder
Mijn buren gaan nog wel.
Aan de éne kant een oudere vrouw die heel veel weg is, aan de andere kant een jongen die veel werkt.

Wat meer problemen geeft zijn mijn boven en onderbuurman :@
Daar heb ik al eens de politie voor moeten bellen.
Heel irritante lui :yes:
Waarschuw beheerder
stelletje klerelijers hier allemaal, elke keer als ik stop met muziek draaien beginnen hun weer........

Waarschuw beheerder
Mijn buren zijn kansloze studenten, best gezellig dus :biertje:
Waarschuw beheerder
Wij hebben echt geen leuke buren lopen constant te krijsen naar hun kids, en hebben gedreigd onze kat aan te rijden :( :@ .
We wonen nu in een huurwoning waar we binnekort uit gaan, de buren gaven al aan dat ze hoopten dat het huis verkocht zou worden.
Vandaag gesproken met de woningbouw maar de woning word niet vrkocht maar word ter beschikking gesteld voor het COA oftewel er komen asielzoekers in :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Links geen buur, rechts 2 heaumeau's die de hele dag aan het karaoken zijn! Eentje deed laatst een zelfmoordpoging, door van 3 hoog in de struiken te vallen :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kwam laatst al aan de deur: Of ik die harde muziek draaide??? Dus ik zo: Yup,

haha bekend :d

hier stond een jongetje aan te bellen maar mn vriend hoorde het niet door de muziek, totdat de buurman over de schutting riep dat er iemand voor onze deur stond.
mijn vriend open gedaan, het jongetje wilde ff komen luisteren hij vond het zo vet :9 haha hij was 8 jaar ofzo :|

onze buren; de ene kant woont een gezin, nouja, vrouw is pas weg, gescheiden, nu woont er dus nog een man met af en toe 2 kids...wel jankkids maargoed ze zijn er nu nog maar 2 x in de maand ofzo :d verder geen problemen mee, je zegt een keer hoi en dat was het wel...

bovenbuurman, goeie jongen. woont alleen, 30 jaar ofzo, is meer weg dan thuis, absoluut geen last van.

en onze andere buren zijn echt toffe mensen!
zitten regelmatig, heel regelmatig :d bij elkaar op de stoep :bier: darten, BBQ-en enz enz
iedere dag wel ff gezellig lullen over de schutting haha!
(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
perfect me buurvrouw werkt met jongeren enzo das wel ideaal doet nooit ergens moeilijk over :D :respect:

Waarschuw beheerder
Wij hebben het zeker niet getroffen met de buren. Stelletje zeikers die net doen alsof ze doof zijn(en stiekem gluren over de schutting)mag het eigenlijk niet zeggen maar ben blij als ze onder de graszoden liggen.

En de andere buren hebben 3 kids waarvan je 's ochtends uit je droom word geschreeuwd.'Maaaahaaaam Sterre(zo heet et buurmeisje)doet me pijn!' en dat om half 8 's ochtends.
Nee, wij hebben het duidelijk niet getroffen met de buren.
Waarschuw beheerder
donateur
geen problemen mee, zie hem bijna nooit, en geen geluidsoverlast dus beter kan haast niet:P

Waarschuw beheerder
niet:nocheer:

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur

Mijn hele straat is kut :[
De meesten zeiken op mijn draaikunsten :frusty:

Zeuren dat ik te hard rij.

Zeuren dat mijn muziek 's nachts niet te hard mag in de auto.

Zeuren dat mijn alarm te veel herrie maakt (zegt 1 X piep als ie ingeschakeld word:S)

¥+¥=¥¥

Waarschuw beheerder
Toffelui joh , vaak mee opstap met de buurman :D

Waarschuw beheerder
Ik heb aan de ene kant een gestoorde half omgebouwde wonen.. en aan de andere kant hele leuke mensen, we zijn goeie vrienden geworden alleen gaan ze helaas binnenkort verhuizen.. Gelukkig blijven wij ook nog maar een jaartje hier wonen..
Waarschuw beheerder
donateur
heel goed mogen as zaterdag met onze verjaardag zo veel herrie maken als we willen(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

Waarschuw beheerder
Goed, hebben er geen last van en zijn aardige mensen..
Waarschuw beheerder
Woon vrijstaand....dichtst bijzijnde buren zijn 40 m....
Waarschuw beheerder
donateur

Vroeger woonden er twee godinnelijk mooie en aardige meisjes naast me. Nu twee (aardige en nooit over mijn herrie klagende) mensen met hellegebroed.

Waarschuw beheerder
Geweldig!

Ze zijn doof...

Waarschuw beheerder
me buren links, vreselyke herrie maken die koters
van 7uur in ochtend tot 10uur in avond!

me buren rechts, zyn ongelofelyk lief :yes: