Partyflock

Forumonderwerp · 892607

Waarschuw beheerder
hoe heb jij het getroffen met je buren ???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:15:

ik woon tussen allemaal idioten....ik voel me dus erg thuis....;-)

Waarschuw beheerder

purrrfect.. :D 'T zijn echte duifjes :lief:

Waarschuw beheerder
aan beide kanten oudjes,maar je hebt er geen last van

Waarschuw beheerder
Goed wel...woon in de ghetto van Hilversum hehe:P
Tuinfeestje geen probleem...!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De meesten zijn wel aardig. Woonde echt een kutwijf met een dochter naast ons, die maakten er een sport van om 's nachts zo lang mogelijk ruzie te maken over de meest domme dingen :S.. Hadden ze ook nog een hond die blafte om alles! Niet normaal. Als je een stap deed begon dat beest nog net niet te hyperventileren :/ Maar wel de hele dag blaffen dus, echt frustrerend.. Gelukkig zijn ze verhuisd en staat het huis leeg :D
Waarschuw beheerder
Vrijstaandhuis geen last van de buuren8)
Maar zijn wel Aardige lui
Waarschuw beheerder
de buren naast me zijn wel tof...
Die boven me is een rare, oude zuiplap, maar afgezien van dat is hij wel aardig (F)
Waarschuw beheerder
Wij hebben het wel redelijk getroffen met de buren (op zich). Woon 2 onder 1 -kap. Mijn buurjochie heeft dan wel eens K3-neigingen (waardoor ik wakker wordt), maar goed, die worden afgestraft (wat dat betreft denk ik dat zij het minder getroffen met mij als buur (temeer omdat ik graag muziek luister)).

Aan de andere kant staat een flatgebouwtje, met wat ouder volk (hiervan ook geen last).
Waarschuw beheerder
Rechts zeer slecht.. :(

En links geen last van..
Waarschuw beheerder
donateur
Prima..echt helemaal nooit last van :)

Waarschuw beheerder
Heb geen buren, woon zo 'vrij' als het maar kan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nooit last van , nog nooit gezeik gehad. aardige mensen
Waarschuw beheerder
donateur
heb een oud buurvrouwtje onder me, wat zo nu en dan loopt te zeuren. Maar ze is wel zo lief om te melden dat me kat op de trap zat

Misste het arme beestje niet eens :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
We hadden het erger kunnen hebben. De buren rechts van ons zie je nooit, zeggen nooit wat, dus heb je eigenlijk geen last van.

De andere buren zijn eigenlijk het tegenovergestelde, staan altijd voor het raam te zwaaien als je langs komt, of als je op de bus wacht komen ze naar buiten voor een praatje. En als je iets langs moet brengen kun je daar beter een uur voor uittrekken omdat voornamelijk de buurvrouw van het ene onderwerp op het andere springt, waarvan de helft me niets boeit.

Maar verder zijn het aardige mensen.

Waarschuw beheerder
Wel oke. Weliswaar zijn t allebei WAO'ers (allebei psychoses) maar als het zomer is zitten we meestal wel met zn allen buiten. Ik heb 5 buren (rond huis en ronde open tuinen) andere buurman is goeie vriend ook en de rest is er bijna nooit. heb er zelden last van
Waarschuw beheerder
donateur
Prima (Y)!
Waarschuw beheerder
Mijn buren zijn hardstikke aardig, heb nog nooit klachten gehad, en andersom hun ook niet..

Wel is t nadeel dat ze overal op letten, vaak weten ze de dingen nog eerder dan mij, maar daar trekken we ons niks van aan..

zolang wij muziek kunnen draaien zonder dat buurt klaagt vind ik t prima..

Waarschuw beheerder
Echt wel hij hangt nu mijn rolluik op!
ze zijn 20 en 23 dus ik heb het wel getroffen we verschillen niet zo veel dus wel lol
Waarschuw beheerder
donateur
Onze buren wonen minstens 200 meter van ons vandaan dus nooit last van :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er geen last van :9

Waarschuw beheerder
links wel..

rechts niet.. tokkie's. Maar die wonen er niet lang.

Waarschuw beheerder
Mijn buren aan de rechterkant zijn een oud stel van over de 80 die met iedereen ruzie hebben en dan ook totaal niets meer kunnen hebben. Rijp voor een bejaardentehuis dus! Heb ik ze ook eens gezegd hoor!:) Die mensen gaan echt dementeren, hebben dus met iedereen ruzie, maar aan hun ligt het niet! Gek word ik ervan! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Knudde! :nosmile:

Waarschuw beheerder
donateur
We hebben geluk dat het dijkhuizen zijn,ze staan namelijk los van elkaar.Er zit een paadje tussen,dus ze zitten er wel dicht op..maar de huizen zitten niet aan elkaar vast.Geluidsoverlast heb je dus niet.
Verder zijn ze aan beide kanten echt (Y)
Aan 1 kant een jong stel van rond de 25 en aan de andere kant een man en een vrouw van rond de 35 met een kind,maar die zijn ook relaxed.Laatst nog een buurtbarbecue gehad,met een gedeelte van de dijk,ik was pas half 3 thuis :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 20:23:
De meesten zeiken op mijn draaikunsten

Zeuren dat ik te hard rij.

Zeuren dat mijn muziek 's nachts niet te hard mag in de auto.

zou ik ook doen, lekker is dat als je ligt te slapen dat je wakker word van jouw herrie
Waarschuw beheerder
donateur
Ik woon hier al mijn hele leven, en de buren links en rechts van me wonen hier ook al zolang 8)
Zijn hele aardige mensen, en kunt goed met ze lachen :yes:
Allemaal ook mijn ouders hun leeftijd, links hebben een zoon, van mijn leeftijd.
En de familie rechts heeft een vervelend zoontje van 5.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jep.. :yes:

Vanaf de hoek van mijn straat tot en met mij zijn jongerenwoningen.. Toch wel aardige mensen én vanaf mijn buurman links tot de hoek van de straat wonen mensen die extra hulp nodig hebben omdat ze niet helemaal 100 zijn.. Dus mede dankzij hun heb ik ALTIJD parkeerruimte :P en ik kan gewoon feestjes geven als ik dat wil zonder gezeur ;)

Waarschuw beheerder
Rechts al jaren 'ruzie'. Ze kunnen het niet verkroppen, dat ze studenten als buren hebben. Links nog nooit problemen mee gehad. Wij lenen dan ook altijd hun tuingereedschap enzo. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
rechts geen buren, links weinig last van (zolang de die kerktelefoon maar uithouden!!)

Waarschuw beheerder
leuke topic, zal er een stukje neerzetten. ik kocht bijna 2 jaar geleden een nieuwbouw huis hier in enschede, links naast mij was het enigste wat nog niet verkocht was. loopt er op een goeie dag een wat oudere man door dat huis en ik kom met hem aan de praat, zijn dochter kwam hier wonen. 27 jaar, blond, alleenstaand en ze heet tatjana.... echt ik zweer het je dat het zo is.. haha ik kon mijn geluk niet op dat moest gewoon een lekker wijf zijn met een goeie baan...
nou zie ik een paar weken later die dochter en d'r moeder.. nou ze hadden allebij een pistool op zak en mochten iedereen die nog lelijker was als hun direct doodschieten... blijkt het ook nog een onwijse zeik doos te zijn.. dus dat is kut.
Waarschuw beheerder
Links pas nieuwe buren :9 zijn onwijs aardig en hun kinderen ook (L) en rechts:@ enorme viese mensen:@ .. de tuin is zwaar verwaarloosd en het huis ook:/ als je ooit eens de stofzuiger hoort.. weet je gelijk dat ze visite krijgen.. Dat zijn echt de flodders :S Kinderen mogen nooit buiten spelen :nee: en krijgen nooit eens nieuwe kleding.. alleen maar de afdankertjes van anderen :/

Waarschuw beheerder

ik spreek je me buren nooit wil ik ook geen contact mee rare mensen
en die andere buren zijn net vrhuisd

Waarschuw beheerder
links geweldigge buren rechts zie ik nooit

Waarschuw beheerder

erg slecht
Waarschuw beheerder
Uhm.. naast me gaat wel:9 onder me is dr nauit
bove me work gek van:/ gaat ze om half 7 soggens dr balkon vege %)
Waarschuw beheerder
wij hebben het echt goed getroffen met de buren, we houden zeer regelmatig thuisfeestjes die tot laat in de ochtend duren en soms komen ze er ook even bij zitten en wanneer onze sigaretten op zijn of zoiets kunnen we het altijd krijgen. De andere buren kennen we alleen van hoi en dag perfekt toch?
Waarschuw beheerder
Heb aan de ene kant een buurman en buurvrouw wonen, waarvan je zou kunnen denken dat het Saddam Hoessein en Osama Bin Laden zouden zijn %) Terroristen...
En aan de andere kant woont wel een aardige buurvrouw met alleen 2 pokkekinderen die de trap hele dagen opvliegen, waardoor je bijna de hele dag door gebonk hoor.

Waarschuw beheerder

mijn buren zijn mijn oom en tante.. beter dan dat kan het niet :)
Waarschuw beheerder
Mijn bovenburen hebben een piraat zender.. elke week weer op de hoogte van de hotste en nieuwste hollandse hits :vaag:
Waarschuw beheerder
naast me heb ik echt en relaxed buuvrouwtje, nooit gezeik, altijd gezellig en het is natuurlijk ook handig als ik geen lange vloei of sigaretten meer heb en vice versa ;)

de rest in mijn portiek heb ik ook nooit last van, een turks gezien en een marokaans gezin en een jonge gozer (we wisselen het af met herrie maken) ja het leven in de ghetto is niet verkeerd ;)

Waarschuw beheerder
donateur
men buurman maait zn gras nog om 2 uur s'nachts :S

Waarschuw beheerder
Ehmm nou de ene kant een jong gezin met 4 (!!) :/ koters.. en eentje daarvan is nu rond de 1 jaar.. en het zijn allemaal echte jankerds..

& de andere kant een vrouw van 50 ofzo die daar in dr eentje woont maar die gaat verhuizen.. en daarvoor krijgen we in de plaats een paar van 30&36 zonder kinderen dus die krijgen zeker weten ook kids :nocheer:
Waarschuw beheerder
Hoor deze dan

BEneden zijn het mocro's die zijn wel leip alleen 5 kidneren wonen in 1 huis aardig kleine huizen onderbuurvrouwn i moeilijk is de hele dag stoned

De gene die naast me woont is me held en die andere die naast me woont heeft een hekel aan me muziek
Waarschuw beheerder
donateur
Prima nooit last van en als ze last hebben van mij zeggen ze dat gewoon en dan doe ik er wat aan:D:D