En 7,4. Er zijn namelijk altijd wel verbeterpunten.
Duidelijk een donateur
een -1 dit omdat er nog al wat mensen vriendjes politiek spelen en machts misbruik plegen.
bij voorbeeld iemand die nogal wat rare verwensingen. in me prive berichten storte, en op forums en ik zei dat die .... eikel moest op houden, kreeg ik een ban van 5 dagen
want ik zou het hebben gezegt tehen een vriend van een medewerker laatste aanpassing 4 juni 2005 03:29
heb er nog niks van gemerkt,maar moet toch redelijk blijven een 10 klink al meteen zo ongeloofwaardig dus ik hou het bij een 8,5
Ik geef een partyflock een 10 qua opzet/overzichtelijkheid/originaliteit/actualiteit. Echt thumbs up voor alle admins en medewerkers!
Maar ik moet wel zeggen, ik geef echt een 2 voor het niveau van de leden van partyflock. Niet dat iedereen nu altijd even serieus moet zijn, correct Nederlands moet praten, slim moet zijn or whatever...ik vind dat de 'foute' topics de laatste tijd een beetje erg gaan overheersen. De wanhopigheid straalt ervan af, draait altijd om dezelfde topics, schokkende domme antwoorden, of men zeikt elkaar alleen maar af.
Ik ben altijd blij dat er dan toch nog een handjevol leden normaal kunnen reageren in de topics.
Partyflock heeft het ver geschopt, mijn complimenten!
Hey mevrouwtje, de waarheid mag toch gezegd worden, of voelde je je aangesproken tot het domme volk?
Ik wil hier zeker geen admin worden, dan zou ik het veelste druk hebben met het verwijderen van figuren zoals jij!
Ik werk voor een andere organisatie, en heb daarnaast een fulltime baan. Kortom, genoeg motivatie om jouw antwoord tegen te spreken.
of voelde je je aangesproken tot het domme volk?
Niet dat iedereen nu altijd even serieus moet zijn, correct Nederlands moet praten, slim moet zijn or whatever...
je spreekt jezelf tegen sukkel
O o wat een wijs antwoord, ze weet het niet meer en dan krijg je zo'n antwoord.
Er is een verschil tussen dom volk en niet serieus zijn kneus! Mijn advies: laat je hersenen even werken
Niet dat iedereen nu altijd even serieus moet zijn, correct Nederlands moet praten, slim moet zijn or whatever...
Er is een verschil tussen dom volk en niet serieus zijn kneus! Mijn advies: laat je hersenen even werken.
bent klaar hier, je hebt ontopic gereageerd, je mag nu weer gaan! tot ziens!
Tis een slecht werkend orgaan met vrijwilligers die wel willen helpen hier maar als ze moeten werken doen ze hun werk niet goed!!
Eigen mening wordt bestraft.
Kinderachtig gedrag van enkele mensen hier.
daarom heten het ook "vrijwilligers"
en misschien is t een idee als er in plaats van alleen maar zeiken gewoon eens gezegd wordt wat die vrijwilligers BETER zouden moeten doen?
(en kom niet aan met "je mag hier niks" want vergeleken met andere vergelijkbare sites mag hier gewoon onwijs VEEL)
na aantal bans en waarschuwingen in de afgelopen maand waarmee ze strooien hiero, zeg ik het beleid klopt niet!!
En als iets onterecht zou zijn bestraft, stuur je een mailtje naar helpdesk@partyflock.nl en dan wordt t nog een keertje extra nauwkeurig bekenen.
Geef jij geen standaard antwoorden dan?
Uitspraak van StickHorsie™ (HHA n00b) op woensdag 31 augustus 2005 om 16:52:
En als iets onterecht zou zijn bestraft, stuur je een mailtje naar helpdesk@partyflock.nl en dan wordt t nog een keertje extra nauwkeurig bekenen.
hahahaha
dus meer de mensen op PF die het maken en niet de site zelf met beheerders!
als je bijvoorbeeld kijkt wat je van medicman wel/niet mag zeggen en dat vergelijkt met darkskywise... nou nou, wereld van verschil hoor! moet nie kunne
dan nog oordelen alle beheerders anders... als je bijvoorbeeld kijkt wat je van medicman wel/niet mag zeggen en dat vergelijkt met darkskywise... nou nou, wereld van verschil hoor! moet nie kunne
een mij maar meer medicmans op dit forum, dat maakt het een stuk flexibeler
naja het komt erop neer dat je meer inzicht hebt in hoe de dingen gezegd worden en dus daarom alles beter interpeteerd (hoe schrijf je dat?) ook al is dat letterlijk gezien wel tegen het beleid, maar sommige dingen moeten met een korreltje zout genomen worden
Als het beleid je niet bevalt, log je toch gewoon uit. Of zie ik het nu weer te simpel. Als je denkt dat je het beter kunt, begin een site voor jezelf.
"moeten"?
maar goed, geef maar es een voorbeeld dan
want als ik het goed begrijp is jouw klacht dus dat je het goed vindt dat sommige admins zich niet aan de regels houden en dat daardoor het beleid niet consequent is?
Maar aangezien je maar EEN strafpuntje hebt, kan ik me niet voorstellen dat je erg veel negatieve ervaringen kunt hebben ...toch?
een direct voorbeeld kan ik niet noemen, maar weet weldat het zo is (zie reactie medicman)
Zeg nou zelf, ziet die smiley er zo bedreigend uit?
Als ik hem hier weg moet halen, zeg het maar gewoon, ik hoef er niet weer een strafpunt voor......
Zet dat dan in je beleid...
Waarom dit onderscheid?
nope, medicman kan ook ontkenne, dat doetie niet...
Dus omdat jij tot nu toe nergens hebt ontkend dat jij een neger bent, ben jij dus een neger.
Ik weet een leuk beroep voor je.... advocaat van de tegenpartij en dat ik je dan tegenover me krijg
Weetje.. ik vind 't ook eigelijk niet waard om zo'n heisa te gaan maken over een lullig smiley poppentje. Ik vond het alleen allemaal zo kinderachtig gaan...
Bedankt voor je antwoorden... Hier kan ik meer mee dan dat standaard antwoord wat ik kreeg. Wat kan ik zeggen.. ik wil nou eenmaal ff stoom afblazen en kon dat niet via de helpdesk.
jullie geven je vrijwillig op... dan moet je ook niet zeuren als je klachten krijgt...
Als ik op een familie foto niet eens een feyenoord sjaal mag dragen... kijk als het nou een hooligan foto is... dan mag het.
De admin was vast en zeker een jood... o nee ajax supporter...dalijk word ik nog verbannen.
misbruik maken van machtpositie
de vrijheid van meningsuiting word hier zwaar geschonden
wat raar dat alles mods ineens in dit topic zitte
wat heeft dat te maken met misbruik van machtspositie?
Als je de regels van te voren weet en die worden toegepast, wat heeft dat met misbruik van macht te maken?
het gaat meer om onderscheid maken tussen verschillende leden, dat misbruik van machtspositie was een samenvatting van dis-illutor... waarom is ineens iedereen zo bijdehand
Natuurlijk vind iedere moderator dat hij/zij volledig objectief naar dingen kijkt. Dus gaat hij/zij dat niet zeggen. Maar de waarheid is meestal dat ze weldegelijk aan vriendjespolitiek doen. Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar. Daar kan je 10.000.000 voorbeelden van vinden op het net of zelfs in de politiek. Wat ik al zei, macht corrumpeerd. En de admin/mod die beweerd van niet ziet z'n neus groeien.
Dus ja, je hebt gelijk. Ze doen hier aan vriendjespolitiek.
Nee, dat gaan ze never-ever ooit toegeven.
echt een dikke 10+
site waar ik wat aan heb
en 5-. leuke site. te vaak offline.
deze week een 1 waar was dat fucking pf?
ken veel feesten vinde
Het beheer krijgt van mij een 3
Je kunt ze wel een 1 geven maar dan is het net alsof ze echt helemaaaaaaal niks goed kunnen doen.
Hmmmmm....bij nader inzien moet ik ze idd maar een 1 geven
Het antwoord werd al voor me gegeven....
JE KOMT OP HET JUISTE FEEST ALS JE OP DE SITE VAN PARTYFLOCK BENT GEWEEST!!!
partyflock zelf krijgt een 9
de medewerkers scoren een 5
dat vin ik het ergste niet
is gewoon het beleid waar de medewerkers zich aan hebben te houden...
geen last van
ik ben me bewust van wat ik zeg
partyflock zelf krijgt een 9
de medewerkers scoren een 5
dan moet je gewoon tot 10 tellen en rustig je zinnen formuleren
waarom??
het is maar een forum...
geloof ik niets van
plimenten dat het zo snel is.. terwijl er zoveel mensen tegelijk opzitten..
idd ik geef zelfs n 2 aangezien ze zomaar topix sluiten en waarschuwingen uitdelen....
dat is nou juist waarin pf zich onderscheid
ik vin het wel makkelijk zo! geen toeters en bellen, duidelijke links, geen irritante kleuren!
het hoeft geen BrEeZaH site te woorden
Andere look, vormgeving, iets moderner... bedoel je zou PF eigenlijk wel een beetje kennen vergelijk met een auto klaar voor de sloop hehe, nee ff meer pit erin het is vrij eentonig allemaal ofnie
heb liever een praktische site dan een mooie site
maar als je kijkt naar de scene en community?
Het is mijn mening
Ze mogen de site wel eens restylen
[8.5]
Ik vind zeker dat ze de site wel een beurt mogen geven, fora onderwerpen toevoegen en nutteloze weghalen. Een paar andere color skins lijkt me ook wel wat. Die Harry ben ik ook zat.