Partyflock

Forumonderwerp · 732914
Waarschuw beheerder
Hardstyle (de term zoals q-dance deze muziek noemt) heeft naar mijn mening z´n beste tijd gehad...

Ik luister sinds 1999 - 2000 naar Hardhouse (Hardstyle).
Deze muziek was toen nog vernieuwend en grondleggers hiervan waren o.a. het Tracid Traxx en Overdose label met artiesten als Kai Tracid, Cosmic Gate, Derb, Hennes & Cold, Melani di Tria, Warmduscher, A.S.Y.S, DJ Bjorn, Arne L2, Mirko Milano, DJ Glenn, Beam vs Cyrus, e.d., voornamelijk Duitse artiesten die de toenmalige Hardhouse muziek ten gehore brachtten.

Ik vond de muziek toen super. in de lokale discotheek de Peppermill te Heerlen werd die tijd volop hardhouse gedraaid en ik vond het super...

Rond 2001 namen de voormalige Hardcore dj´s Dana, The Prophet, Pavo en enkele nieuwe artiesten en natuurlijk q-dance het roer over. Meteen werd de term uptempo en uiteindelijk hardstyle verzonnen en gehypt. Op de eerste editie´s van qlubtempo stonden dj´s als: Chriz, Warmduscher, Jon the dentist, BMC, Derb, Marc La Cruz, Melani di Tria, the Darkman... Super 1 voor 1 goede DJ´s met leuke plaatjes. Maar toen volgde de hele q-dance meute: Luna, Pila, Sunny D, Pavo, Alpha Twins, Gizmo e.d. omdat nu met hardstyle groot geld viel te verdienen.

Er werden leuke X-qlusive editie´s gehouden bijvoorbeeld Xqlusive Germany met een super line up (voor de kenners), X-Qlusive Italy ook met een super line up. Nu heb je Xqlusive Dana, Luna en pavo...

Maar nog steeds was het leuk om aan te horen.
Een jaar later kwamen de Italianen eens een kijkje nemen, Technoboy, Avex, Zenith, Radium, Panic Machine, Mauro Monacci... Toen was dat weer helemaal hot. Een paar maanden later ging in feite elke gek produceren waarvan een paar Italianen en Nederlandse Hardstyle artiesten doordrongen tot de toenmalige top: Luna, Deepack, Supermarco May (snap nog steeds niet wat ie er moest), Daniele Mondello, Trance Generators. Ook Switserland ging zich ermee bemoeien.. Cherry Dee, Max B Grant, Lady Tom e.d werden redelijke bekend.

In 2003 en begin 2004 en misschien wel nu is allemaal die variatie in verschillende artiesten en producties verdwenen. Luna, Dana en Technoboy zijn vrijwel de enige overgebleven toppers. Elke gek ging wederom produceren om ooit bij die top te willen horen. De hardstyle producties werden steeds minder en minder. Steeds eentoniger, steeds hetzelfde. Technoboy nam de gehele Italiaanse scene over door onder een kleine 15-tal alter egootjes te gaan produceren. Waar is de rest heen ? Waar zijn de Trance generators ? Waar is Max B Grant, Waar is Mondello en de overige 30 bekende artiesten van het begin van het hardstyle tijdperk ?

Neem nou de q-dance feesten en de back-2-school feesten..
In 2001 dacht ik bn ik de laatste x naar Qlimax geweest. waarom ? Omdat de line up toendertijd exclusief en vernieuwend was. Nu ben ik al 2 jaar niet meer geweest. waarom ? Omdat zo ongeveer elke editie een: Dana, Luna, Pavo, The Prophet, Pila, Gizmo ingeplanned staan die ik al vanaf 2000 op tig verschillende feesten heb horen staan.

Wat is er nog boeiend aan een Dana, Luna, Pavo, Technoboy als je die toch een 8-tal keer per jaar geprogrammeerd ziet staan op de q-dance stage van Mysteryland, Qlimax, Innercity, Hardbass, In Qontrol, Qrime Time, Defqon 1, Xqlusive ?

Mede doordat er elke keer weer dezelfde eentonige standaard line up ten gehorde word gebracht en omdat de producties drastisch acheruit zijn gegaan heb ik na defqon 1 besloten om af te stappen van Hardstyle en over te stappen op techno en techtrance waar wel hoogwaardige en gevarieerde plaatjes en dj´s ten gehore worden gebracht

Waarschuw beheerder
donateur
heeft ff geduurd voordat je onder die steen vandaan kwam zeker :9

Waarschuw beheerder
donateur
hardcore is ook dood en gabbers bestaan niet B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zoekfunctie!! :gaap:

Waarschuw beheerder
kom je daar nu pas achter dat
het variatiegehalte 0%^is?
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft er iemand om jou mening gevraagd Leroy?

Waaruit maak jij op dat het ook maar IEMAND iets interesseert dat jij burgelijk begint te worden?

Ga lekker in je dagboekje schrijven, wil je.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Owja ik zit hier helemaal op het verkeerde forum.
Kon er beter mee naar clubcharts en partyscene mee gegaan zijn want daar zitten wel de zogenaamde "kenners" en niet de mensen die denken dat ze er alles vanaf weten...

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Mind the zeikerds, leeeef

Hardstyle heeft idd zn beste tijd gehad. Jumpstyle wordt nu steeds populairder en hardstyle steeds minder. Hopen dat hardstyle daardoor misschien volgend jaar weer vet kan gaan worden:)

Waarschuw beheerder
Gatver, tekst. :S
Waarschuw beheerder
donateur
DJ Glenn

En ik maar denken dat Glenn uit Belgie kwam en jump draaide :9

Verder: geweldige hokjesdenkgeest in mijn ogen. Ik geloof dat er al 2 jaar gezegd wordt dat hardstyle z'n beste tijd gehad heeft, maar als ik de drukte op een XXlerator, Qlimax of X-Qlusive zie denk ik dat het nog wel redelijk meevalt :)

Waarschuw beheerder
donateur
tekst is sooooo last season :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En trouwens wanneer heeft Gizmo op Qlimax gestaan :s

Waarschuw beheerder
Opgeruimt staat netjes...:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
lee, daar zitten ook minder mensen, waardoor je een onderwerp niet 8374651937465 keer voorbij ziet komen.
Gebruik de zoekfunctie.

Waarschuw beheerder
donateur
Zoekfuncie is soooo last season :gaap:

Waarschuw beheerder
[quote]tekst is sooooo last season [/datzegik]

Less is more. (y)

Waarschuw beheerder
breezah is zooooooooo fout!
Waarschuw beheerder
Kimhmm
Heeft er iemand om jou mening gevraagd Leroy?

Waaruit maak jij op dat het ook maar IEMAND iets interesseert dat jij burgelijk begint te worden?

Ga lekker in je dagboekje schrijven, wil je

1. Dit is een forum (welliswaar niet voor de allerslimsten onder ons), maargoed bedoeling is dat hierover word gediscussieerd en gepraat over allerlei onderwerpen.
2. Sorry jij bent zeker een Hardstyle-fanaat. maar daar kun je ook niets aan doen.
3. Het zal mij worst wezen of het jouw of iemand anders interesseerd wat ik schrijf. Als ik ergens over wil schrijven dan die ik dat.. simpel toch :)
Waarschuw beheerder
ik heb hardstyle nooit echt mooi gevonden om heel eerlijk te zijn

Waarschuw beheerder
donateur
sommige mensen hebben geen woorden nodig om hun geweldigheid uit te drukken

Waarschuw beheerder
Wat een gezeik weer op de dinsdagochtend:)
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik ergens over wil schrijven dan die ik dat.. simpel toch

Maar je zwengelt toch geen moment een serieuse discussie aan? Je hebt je mening al gevormd "hardstyle heeft z'n beste tijd gehad" en noemt daarvoor argumenten, maar laat in je tekst nergens ruimte voor enige discussie dan ook en je sluit ook nog eens af met de mededeling dat je bent "overgestapt". Wat wil je hiermee bereiken dan?

Waarschuw beheerder
1. Dit is een forum (welliswaar niet voor de allerslimsten onder ons), maargoed bedoeling is dat hierover word gediscussieerd en gepraat over allerlei onderwerpen.
2. Sorry jij bent zeker een Hardstyle-fanaat. maar daar kun je ook niets aan doen.
3. Het zal mij worst wezen of het jouw of iemand anders interesseerd wat ik schrijf. Als ik ergens over wil schrijven dan die ik dat.. simpel toch

:yes::D
Waarschuw beheerder
donateur
sommige mensen hebben geen woorden nodig om hun geweldigheid uit te drukken

Zworkje, dat hoef je toch niet neer te zetten, we weten al dat je geweldig bent :9 ;)

Waarschuw beheerder
3. Het zal mij worst wezen of het jouw of iemand anders interesseerd wat ik schrijf. Als ik ergens over wil schrijven dan die ik dat.. simpel toch

Als je dan toch zo graag wil schrijven adviseer ik je een cursus Nederlands. Want dit doet pijn aan m'n ogen. :|

Waarschuw beheerder
donateur
dinsdagochtend gezeik rules

Waarschuw beheerder
donateur
Zworkje, dat hoef je toch niet neer te zetten, we weten al dat je geweldig bent

:lief: B)
Waarschuw beheerder
Kamikazi

En ik maar denken dat Glenn uit Belgie kwam en jump draaide

Verder: geweldige hokjesdenkgeest in mijn ogen. Ik geloof dat er al 2 jaar gezegd wordt dat hardstyle z'n beste tijd gehad heeft, maar als ik de drukte op een XXlerator, Qlimax of X-Qlusive zie denk ik dat het nog wel redelijk meevalt

Ik schreef : de meeste artiesten kwamen uit Duitsland. Ik weet ook wel wat Glenn uit belgie komt en idd jump en hardhouse draaiden in de toenmalige Boccaccio.

Ik zeg ook al 2 jaar dat Hardstyle z´n tijd heeft gehad, maar toen zei iedereen van "Ga weg met je onzin". Misschien dat de mensen nu anders denken, maar dat zit er nog steeds niet in. Wel lachwekkend eigelijk.

Op qlimax en x-qlusive zitten de laatste paar jaren (zoals ik mij heb laten vertellen) veelal kindertjes die de eerste x naar een house-party mogen... en dat is jammer

Waarschuw beheerder
wat een gezwam.

Waarschuw beheerder
Ik ben zeker weer de enige die niet zo moeilijk doet over dit topic?
Waarschuw beheerder
vind hardstyle opzich een hele vette stijl, alleen aan de variatie heeft het bij mij altijd te weinig gedaan.
zeker de op eerste climaxen hadden 90% van de platen dezelfde bassdrum :-S

Waarschuw beheerder
donateur
zeg wa vinden jullie van lonsdale? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
ja BAL... je moet hier gewoon niet serieus op in gaan....
gewoon lacherig naar kijken... en loze post plaatsen (Y)
Waarschuw beheerder
Kamikazi

Maar je zwengelt toch geen moment een serieuse discussie aan? Je hebt je mening al gevormd "hardstyle heeft z'n beste tijd gehad" en noemt daarvoor argumenten, maar laat in je tekst nergens ruimte voor enige discussie dan ook en je sluit ook nog eens af met de mededeling dat je bent "overgestapt". Wat wil je hiermee bereiken dan?

Mijn mening is gevormd, samen met mijn argumenten. Ruimte voor discussie is er altijd, maar die ruimte moet je wel maken met objectieve argumenten.. give it a try zou ik zeggen...
Waarschuw beheerder
donateur
hardcore is ook dood

André Hazes leeft ook niet meer :S

Waarschuw beheerder
donateur
give it a try zou ik zeggen

Als je nou gewoon naar een topic gaat waar deze discussie al tijden gevoerd word.....

heeft iemand trouwens de time table van Innercity?? :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kom hier lassie

Timmie is in de put gevallen :'(

Waarschuw beheerder
ja BAL... je moet hier gewoon niet serieus op in gaan....
gewoon lacherig naar kijken... en loze post plaatsen

:no:

Een beter PF begint bij jezelf:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
whahahahaha BAL... dat is dweilen met de kraan open joh....
Waarschuw beheerder
donateur
Op qlimax en x-qlusive zitten de laatste paar jaren (zoals ik mij heb laten vertellen) veelal kindertjes die de eerste x naar een house-party mogen... en dat is jammer

Ik denk dat het niveau van "kindertjes" op feesten als Innercity en Mysteryland hoger ligt, gewoon als ik er rondloop. Maar ik daar kan ik me verder niet echt over uitlaten, ik let er namelijk nooit zo op :)

Mijn mening is gevormd, samen met mijn argumenten. Ruimte voor discussie is er altijd, maar die ruimte moet je wel maken met objectieve argumenten.. give it a try zou ik zeggen...

Ik ga er nog even over nadenken tijdens m'n lunch :9

Waarschuw beheerder
donateur
HoI iQ b3N 15 3n DrInQ Gr@aG Bre3ZeR

Waarschuw beheerder
Mja maar hoe krijgen we die kraan dicht?
Waarschuw beheerder
Verder word JUMP al een jaar of 6 niet meer gedraaid in het oh zo mooie Limburg. Maar in de Randstad en omstreken word het nu popi. jippie :n:
Waarschuw beheerder
donateur
Mja maar hoe krijgen we die kraan dicht?

Loodgieter!

Waarschuw beheerder
donateur
Hardstyle :bounce:

Was da?

Waarschuw beheerder
donateur
zeg wa vinden jullie van lonsdale?

hahahahahahaha B)
Waarschuw beheerder
Hardstyle is die ontiegelijk irritante, eentonige, gehypte bagger muziek
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft hardstyle ooit een beste tijd gehad? :O
Waarschuw beheerder
donateur

Ik moet bijna kotsen van de arogantie die hier van afdruipt, niemand houdt je tegen om te gaan hoor, doei
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, het niet respecteren van andere muziekstijlen, dat is pas triest ;)

Waarschuw beheerder
Ik moet bijna kotsen van de arogantie die hier van afdruipt

Whahahaha! Netjes Medic... (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Als het nou over techNO ging.....
Waarschuw beheerder
2 Medicman:

Dit heeft niets te maken met arrogantie want als ik iets niet ben is het wel arrogant. helaas kerel...

Verder als ik vind dat hardstyle z´n beste tijd heeft gehad dan heeft dat niets te maken met het respect voor deze muziek maar met mijn visie over de hardstyle scene.

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, het niet respecteren van andere muziekstijlen, dat is pas triest

(Y) juistem

anti-anti O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben de beste B)

Da's niet arrogant, da's een feit
Waarschuw beheerder
Maar sommige reacties vind ik wel lachwekkend. Je herkend echt de Haantjes de voorste van Partyflock, althans dat denken sommigen te zijn.

Waarschuw beheerder
Lekker belangrijk.. kan je dat niet aan je oma gaan zitten vertellen ofzo.. :z
Waarschuw beheerder
2 zwork:

Een feit is...
dat een koe meer schijt dan een geit..

maar als die geit dat had geweten...
dan had die vast en zeker wel meer gescheten...

:P
Waarschuw beheerder
Maargoed mensen, jammer genoeg moetk offline want ik vind deze discussie over de hardstyle scene zo boeiend en diepgaand...
Waarschuw beheerder
Toedels (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar sommige reacties vind ik wel lachwekkend. Je herkend echt de Haantjes de voorste van Partyflock, althans dat denken sommigen te zijn.

Dit heeft niets te maken met arrogantie want als ik iets niet ben is het wel arrogant. helaas kerel...

:x

Waarschuw beheerder
Ajuuuuuuu!
Waarschuw beheerder
Zwork... 5 Gulden? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind 5 gulden B)
Waarschuw beheerder
Een maal andermaal.... Verkocht! b)

Waarschuw beheerder
donateur
5 gulden is zooooooo hot op dit moment B)
Waarschuw beheerder
donateur
Koekje d'r bij?
Waarschuw beheerder
Zeker weten!!

Waarschuw beheerder
donateur
lekker :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geweldig topic weer (Y) Wat probeer je nu eigenlijk duidelijk te maken dan? Dat hardstyle zijn beste tijd heeft gehad, je over bent gestapt naar techno of dat dit hele forum niet voor de allerslimsten onder ons is? :S

Aangezien je reacties zie ik dat je je niet veel slimmer opstelt dan de rest. (Y)

Overigens geef je een hele mooie mening in je startpost maar mag je aansluiten bij de 50 mensen die je voor waren (Y) Wederom maakt die je niet veel slimmer!

hoogwaardige en gevarieerde plaatjes

Je begint ook al te klinken als een techno-persoon die zich verheven voelt boven de rest. Als je naar hoogwaardige en gevarieerde plaatjes wil luisteren, luister dan naar klassieke muziek en niet techno! Dat snap jij natuurlijk ook wel, want je bent immers een "slimmer" persoon!

Waarschuw beheerder
donateur
techNO zuigt :yes:
Waarschuw beheerder
oeh
Waarschuw beheerder
donateur
Het is weer winter hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
Dat hardstyle zijn beste tijd heeft gehad, je over bent gestapt naar techno of dat dit hele forum niet voor de allerslimsten onder ons is?

Ik denk een combinatie :yes:

Ik denk niet dat hardstyle z'n beste tijd gehad heeft, puur omdat ik kijk naar wat het op dit moment opbrengt. Check de Q-Dance stage op Innercity, zie Qlimax, zie nog zoveel andere feesten die deze namen keer op keer boeken en elke keer is het... druk.

Het percentage mensen wat "overstapt" naar andere muzieksoorten zal gelijk zijn aan het aantal mensen dat juist naar hardstyle "overstapt", anders waren de desbetreffende stages allang leeg en verlaten geweest.

Wat je wel een tijd terug zag was dat er opeens een overvloed was van slechte producties, maar wat je ook meteen zag was dat de populaire DJ's de "kwaliteits" (je kan erover discussieren wat je nu wel of niet leuk vind, tis en blijft een kwestie van smaak) tracks er vanzelf uitpikken.
Waarschuw beheerder
juist!!! en dat gemekker van vroeger(overdose shizzle enzo) was de hardstyle beter!! vind ik onzin!!

je kan het eigenlijk niet vergelijken vind ik!! de hardstyle van nu is heel anders
Waarschuw beheerder
Hardstyle van nu is echt wel vet alleen ze moete geen bagger uit brengen wat nergens op slaat..
Waarschuw beheerder
donateur
Hardstyle van nu is echt wel vet alleen ze moete geen bagger uit brengen wat nergens op slaat..

Vul voor "Hardstyle" elke willekeurige stroming in...
Waarschuw beheerder
ik denk dat er okok nog we leen stofzuiger door producend hardstyle land gaat ;) dit kan nooit zolang doorgaan.....
Waarschuw beheerder
ff terug kome op dit topic:

Q dance wilt de consument voor hun winnen door een ontiegelijke goeie line up te verzorge de kleine organistaties vervalle.. dus bij sommige q feeste is de sfeer ver te zoeken .. maar its all about the money..

Kamikazi:

klopt maar als je een muziek style heb die erg onder vuur ligt en dan met remixe aan komen zette van legendarische nummers dan scoor je natuurlijk geen punten!;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Goede DJ's draaien die zooi toch niet.. Mja is allemaal persoonlijke smaak ook.. :)

Ik vind Hardstyle nog steeds lekker :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
klopt maar als je een muziek style heb die erg onder vuur ligt en dan met remixe aan komen zette van legendarische nummers dan scoor je natuurlijk geen punten!

Het coveren en remixen van legendarische tracks gebeurd al jaren... alleen wil iedereen altijd alles onder een loep leggen bij hardstyle, ik heb juist zoiets van ga lekker los op een track die je lekker vind, al is het het grootste aftreksel wat er bestaat...

Waarschuw beheerder
Het is tegenwoordig moeilijk om de goede nummers er uit te vissen.
Maar als je een beetje oplet vind je nog redelijk wat lekkere muziek.
Je moet voor jezelf afwegen wat belangrijker is: de naam of de manier waarop de DJ draait.

Je kan niet altijd het gevoel houden dat je op je eerste feestjes had, dat word alleen maar minder naarmate je vaker naar feestjes gaat. Ik heb ook makkelijk praten, want ik houd van alle muziek waar gevoel in zit en ben het tegenovergestelde van een hokjesdenker.
Verbreed je horizon als je het in de Hardstyle niet meer naar je zin hebt, maar ga het niet lopen afkraken.

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Ouwe (en ook nieuwe) Overdose releases vallen, net als bijv. Tracid Traxxx-platen, meer onder de hardtrance, ga naar bijv. een Impulz of Dancevalley, loop daar de HQ-zaal in en je hoort vrijwel de hele nacht een geluid wat nog héél erg dichtbij de zgn. "early hardstyle" (nu maar wachten op de eerste slonsdeelertjes die over dit woord beginnen te jenke :p ) staat. Problem solved...

Waarschuw beheerder
voor mij was hardstyle na 2 feesten al teveel. Het is alleen maar hetzelfde en dat huppeldansje kan ik al helemaal niet tegen.

Waarschuw beheerder
je hebt wel gelijk opzich..
alleen t ligt er ook aan met wat voor mensen je omgaat en hoe je naar de feesten toeleeft.
geef mij maar een wat kleiner feestje(heineken music hall)is goed genoeg!
en qua dj's is het echt heel verschillend hoor,je hebt niet echt meer vaste dj's en indd dana,luna en technoboy zijn standaard namen maar draaien nog steeds goed hoor!
tenminste niet altijd:s

maar goed je merkt nu ook dat de jump(belgie)t langzaam over zal nemen.
op decibel outdoor was er voor het eerst een jump area aanwezig op een goot feest in nederland(was trouwens een grote flop)en nu zie je ieder weekend een feest met jump!
is misschien wat vrolijker maar toch wel lekker:p

en je wil toch niet zeggen dat je alleen hardstyle goed vind??

Waarschuw beheerder
en blen hou jij je grote bek is joh..met je huppeldansje doe jij het maar eens voor dan hoe het moet.achterlijk!!!
Waarschuw beheerder
ik denk niet dat jump zo groot zal worden als hardstyle!! daar is eht denk ik net niet pakkend genoeg voor
Waarschuw beheerder
donateur
Jump en hardstyle zullen meer en meer gecombineerd worden in setjes denk ik... :)
Waarschuw beheerder
donateur
hardstyle ZUIGT :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja man en hardcore is vet koel! :s
Waarschuw beheerder
donateur
hardcore is bter....mja terror is helemaal (Y)
Waarschuw beheerder
Naam: Nadja aka terror trut

Leeftijd: 16

Relatie: ja, met :xtc: LSD-Hooligan :xtc:

a - dit zegt al genoeg
b - Klein meisje......leer eens wat ruimer denken met je IQ van een borrelnoot
Waarschuw beheerder
Doe maar mee met de Tweenies!

Waarschuw beheerder
Ik ben het wel deels met je(of jullie) eens..... Ik luister nu sinds de eerste qlimax cd naar hardstyle en in de zomer van vorig jaar werd ik het ook zat, altijd maar dat eentonige gehamer, maarja ik wist toen natuurlijk nog niet hoe het op een feest was, want ik ben nog jong... Toen ik vorig jaar voor het eerst naar Qlimax ging, ging bij mij de knop weer om esn toen kwam ik erachter dat hardstyle eigenlijk nog best wel goed was.. Nu viel de muziek mij een beetje tegen bij qlimax, en bij innercity afgelopen weekend ben ik op een gegeven moment naar de technozaal gevlucht, want het viel me allemaal maar tegen..

Het aantal goede producties wat nu uitkomt zit weer op een erg laag pitje. technoboy en co. produceren de laatste maanden erg veel, maar er zit eigenlijk niks goeds meer bij, hetzelfde geld voor de hoek van scantraxx, al vind ik die remix van overdrive wel erg vetjes... We moeten het de laatste tijd vooral hebben van Dana, Zany(en zijn ezel rollertjes) en de straighton vriendjes Luna Trilok & Chiren, voor de rest komt er veel onoriginele troep uit. Ik heb alleen nog wel lol in de hardstyle feestjes omdat naar nog geen tien feesten geweest ben, maar ik kan begrijpen dat jij(de topicopener) het inmiddels wel zat ben, want het is op feestjes vaak elke keer hetzelfde..

Waarschuw beheerder
nomizz helemaal gelijk
oprotten met die terror freaks!!!!
hardcore hardstyle jump en oldschool:p
Waarschuw beheerder
donateur
de wie ?????? :vaag:

Waarschuw beheerder
dr stox durf ook eens ruimer te kijken joh..
wat dacht je van dj thilo alpha twins ea. in die richting??
wacht maar hoe hun erin zullen knallen!!!
Waarschuw beheerder
whahah h@rdstyled .......kom we gaan hun forums terrorriseren en ons eens lkr gedragen als kleine 16 jarige meisjes die TERROR UBER ALLES zijn en namen met bounce ,xtc en lsd hebben :bounce: te cool gewoon :P

mare even over de hardstyle!!! ik vind eigenlijk dat er laatste tijd weer veel leuke producties zijn!! En er zijn een aantal talenten hier uit mn buurt die binnenkort echt gaan doorbreken met goede tracks!! (Y)
Waarschuw beheerder
de wie ??????

moehahah!! he eet jij nog wat borrelnootjes dan...........misschien helpt het;)
Waarschuw beheerder
Nomizz!!! ga er voor ik wou het net zegge maar je scoort punten!!! altijd van die gare mensen die tusse je onderwerp zitte te lullen het gaat over hardstyle en niet over hardcore!!! en VOORAL NIET over terror!!!:|
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb netgens LSD in mijn naam staan hoor :no:

Waarschuw beheerder
terror is timeless.
hmmm geef mij maar 1996 hardcore......

hardstyle trek ik alleen als t van the darkraver is.
Waarschuw beheerder
ja kijk ik vind het echt kk herrie maar ik respecteer gewoon dat mensen het leuk vinden :S!! doe dat ajb andersom ook!!

maarja onder het Hc publiek hebben altijd al de minderruim denkende onder ons gezeten(uitzondering uiteraard daargelaten) en dat zal altijd zo blijven vrees ik :(
Waarschuw beheerder
ik heb netgens LSD in mijn naam staan hoor

ik weet niet of je het door hebt maar je komt echt met de minuut dommer over!!

ooit begrijpend lezen op de basisschool gehad?
Waarschuw beheerder
hardstyle trek ik alleen als t van the darkraver is.

:no: die draait ouweschool en jump o:)

Waarschuw beheerder
en blen hou jij je grote bek is joh..met je huppeldansje doe jij het maar eens voor dan hoe het moet.achterlijk!!!

wat doe je nou agressief joh! Ik zeg dat ik het kutmuziek vind. En dat ik dat dansje dat iedereen erop doet niet uit kan staan. Hoe je er anders op kan dansen, wat kan mij dat nou schelen. Ik ga toch nooit naar die feesten.

Waarschuw beheerder
nomizz jij snapt m:yes:
al die achterlijken altijd moeten ze gewoon verbannen joh
terror sucks,t laatste half uur van dj vince op thunderdome was terror nou dat gaat helemaal nergens over..en toen moest outblast nog beginnen:s hardcore vind ik wel lekker verder hoor:yes:

maar indd new talent's zie de line up van hard bass:p
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo...dat is toch zeker mijn PF naam niet :vaag:

ken ik het helpen dat hij dat graag in ze naam zet....moet je neit zeggen dat het in mijn naam staat

Waarschuw beheerder
donateur
oprotten met die terror freaks!!!!

Niet iedereen over 1 kam scheren heh! Ik vind sommige nummers erg relaxed en vind het ook leuk om te mixen.

Het is gewoon fout om iets over 1 kam te scheren ongeacht de muzieksoort.
Waarschuw beheerder
Mensen laten we het over de hardstyle scene in het algemeen hebben zoals ik in een exclusief verhaaltje hier heb neergezet :)

Maar het is idd duidelijk dat enkele hardcore-fanaten het iq van een schoenzool hebben. Ik noem geen namen hierbij :P

Waarschuw beheerder
hardstyle:yes:
Waarschuw beheerder
als kleine 16 jarige meisjes die TERROR UBER ALLES zijn en namen met bounce ,xtc en lsd hebben te cool gewoon

als er aan een verkleinwoordje een S word toegevoegd betekend dit dat het een meervoudsvorm word oftewel praat ik nu even over terrormeisjes in het algemeen.
Waarschuw beheerder
donateur
Hardstyle :9
Waarschuw beheerder
Maar het is idd duidelijk dat enkele hardcore-fanaten het iq van een schoenzool hebben. Ik noem geen namen hierbij

:respect:

maar idd even over tot de orde van de dag!!

als jullie nou kijken naar de producties van de afgelopen 2 maanden!! vinden jullie dan niet dat er ontiegelijk veel lkre tracks zijn uitgekomen ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zeker ze worden steeds beter :D

PS. Samsung S300 te koop iemand intresse kijk ff op het markt forum :D

Waarschuw beheerder
Denk niet dat hardstyle echt hard op retour, maar ik ben van mening dat het tijd wordt voor nieuwe dj's. Elke feest weer dezelfde namen is niet echt aanlokkelijk. Ik zie persoonlijk liever wat variatie. En idd, de kwalitiet van de producties ligt momenteel niet zo hoog. En de platen die nog wel origineel zijn hoor je te weinig op feesten. Dat is jammer...
Waarschuw beheerder
Normaal gesproken was ik altijd op de hoogte van nieuwe hardstyle producties e.d. en nieuwe dj´s, maar sinds Defqon niet meer :P

Waarschuw beheerder
whahahaha.
ten eerste zonder hardcore geen hardstyle.
dan nog dat de meeste hardstyle geiten vroeger naar gabber feestjes gingen.
en ja daar heb je ook altijd al een hall of terror gehad.

laten we t gewoon houden op feestbeesten.
zowel hardstyle als hardcore als terror.

HARDCORE WILL NEVER DIE!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mmm ik denk niet voor nieuwe dj's. Maar ze moeten minder van die standaard setjes neerzetten!!

kijk nou naar luna zn playlist van afgelopen 4/6 maanden!! standaard die tuneboy,pitcher ,diepek vs luna erin! heel jammer

Waarschuw beheerder
leroy donder op man :[ echt dit is zo'n fuckin onzin, je gaat nooit naar feesten en dan kom je hiermee aanzetten
Waarschuw beheerder
donateur
kijk nou naar luna zn playlist van afgelopen 4/6 maanden!! standaard die tuneboy,pitcher ,diepek vs luna erin! heel jammer

Diepek? 8)

Je hebt alleen wel gelijk... vergeet Stomp niet O:)

Waarschuw beheerder
hahaha

ja ok je hebt gelijk demo..
maar terror is echt klote!!!
hardstyle en hardcore :respect:
THE HARDER STYLES WILL NEVER DIE!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
He de echte hardstyle mannen zijn er weer:P!!

Diepek?
ja mn eigen verbastering van....:P

maarja nu heeft die isaac zn nieuwe vinyl uitgevonden dus hij ken er weer ff tegenaan :P!! aldan niet nog altijd respect voor de man ;)
Waarschuw beheerder
2 X-tinxtion

Toen ik nog bij je in de klas zat ging je elke fucking week naar de Peppermill tussen kindertjes van 16 poepstampen en ik alle grote feesten af.

Nu heb ik zo ongeveer alle grote feesten gehad, heb ik wat meer tijd met mijn vriendin over en ga jij naar alle feesten toe.

Kortom: Ik ging al naar alle feesten toe toen jij niet ging en nu ga ik idd niet meer naar die poep-stamp feesten omdat ik het wel gezien heb

Waarschuw beheerder
Ach, elke muziekstroming beleeft ups en downs.
Was dat met hardcore ook niet zo...?!
Waarschuw beheerder
2 Nomizz:

Wat betreft die playlist klopt idd, maar dat geld ook voor Dana, Pavo, Zany en die 20 anderen die al vanaf defqon dezelfde plaatjes draaien :P
Waarschuw beheerder
donateur
Wat betreft die playlist klopt idd, maar dat geld ook voor Dana, Pavo, Zany en die 20 anderen die al vanaf defqon dezelfde plaatjes draaien

Dat is echt zooo'n onzin... :S

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Tog wel he?? Alleen had ik dat een jaar geleden al door.
Waarschuw beheerder
Als ik even tijd had dan zou ik je de playlists van afgelopen Defqon, Mysteryland, Qlimax en Innercity hebben opgezocht en dan zou je het zelf zien...
Waarschuw beheerder
(dubbele post)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@turntable,,,,
ja de grootste is van aus naar londsdale,hehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha ik heb zo gelachen om dana de afgelopen maanden
wat een klote sets zette zij neer joh:s
na ffwd tot aan innercity was het echt bagger!!!

maargoed we zullen zien hoe qrime time word en daarna kunnen we onze coclusie's wel trekken denk voor de aankomende in control en hard bass:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Benny de beste ;)

Waarschuw beheerder
Jij ging vrolijk mee naar de peppermill ;) (met slapen op de wc :P whehee) ik heb jouw nog nooit horen praten over partys in die tijd...en er staat NIETS in je feestarchief van die tijd ;)... je bent een goeie jongen , maar dit slaat nergens op jij gaat never nooit naar feesten in de tijd dat hardstyle erg populair is, dus waarom je het zo eentonig vindt worden is mij een raadsel ;)

Waarschuw beheerder
weet je wat pas een extreme line up was en vette locatie..
q-base alleen jammer dat het zo slecht geregeld was en zo kort duurde..
aankomend jaar zeker drie dagen..zie nature one!!!!

Waarschuw beheerder
peppermillll? heerlen,kleine id&t feestjes dat was wel oke,maar wat is er nu nog te beleven?

Waarschuw beheerder
poesj:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Benny :respect:
Waarschuw beheerder
Tsja persoonlijk gezien houd ikzelf niet zo van Hardstyle. Luister het liefste naar de oldschool en jumpstyle!! Maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd op de party's echt weer die sound begin te horen die ik aan het begin van gabbertijd heb gehoord!!
Waarschuw beheerder
Wat betreft die playlist klopt idd, maar dat geld ook voor Dana, Pavo, Zany en die 20 anderen die al vanaf defqon dezelfde plaatjes draaien

pure onzin!!! dana heb ik regelmatig gehoord afgelopen maanden en echt ALTIJD wat anders gehoord. Net als zany die altijd 2/3 nieuwe producties in zn set heeft en pavo...daar luister ik niet altijd zoveel naar!
Waarschuw beheerder
Wederom 2 Extince:

Dat mijn archief hier niet volgepropt zit met feesten waar ik ben geweest heeft te maken dat dit puur een entertaintment site en forum voor mij is.

Als ik mij verveel bezoek ik vaker Partyflock en forum, maar als ik een beetje op de hoogte wil zijn van de laatste trends in de house scene bezoek ik ook partyflock.

Dit is niet mijn persoonlijke agenda...

Maaruh Extince vergeet niet al je kennis over de hardstyle scene heb je van mij.

En dat ik toen rechtop op de plee lag te slapen lag omdat ik ietje teveel vloeibare GHB op had :P

Waarschuw beheerder
X-Tinction is de naam :[

Over hardstyle van jou heb klopt idd. Ik was toen in de trance sfeer n werd steeds harder the moon - blow teh speakers en toen liet je me musica che domina horen :devil:

Maar vind het jammer dat je zo negatief bent over de hs scene, ik zou zeggen ga naar qrimetime :jaja: en beoordeel dan nog eens :)

ehhh vloeibare ghb? je bent ook een mafkees ook he :P
hahaha ik zie dat beeld nog steeds voor me, wcjuffie erbij wat opstaan ja en vlug :P
Waarschuw beheerder
Jah maar beste actie was nog steeds die in de klas.

Maar ook voor Qrime Time moet ik zeggen "Line up zeer eentonig" en er is een hardcore area dan kom ik sowieso al niet".

Ik ga wel trancen op TE !

Waarschuw beheerder
Jah maar beste actie was nog steeds die in de klas

O je bedoelt dat *plons* :P

Tja smaken verschillen :P, Trance energy ben ik zoiezo bij he ;) Ik vermaak me wel op zowel trance of hc feesten, i dont care :P

edit: correctie, urban natuurlijk niet ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
H@rdstyled wij zijn het duidelijk op meerdere punten niet met elkaar eens :):

dr stox durf ook eens ruimer te kijken joh..
wat dacht je van dj thilo alpha twins ea. in die richting??
wacht maar hoe hun erin zullen knallen!!!

Ik probeer niet anders te doen dan ruim kijken, als je niet ruim kijkt in hardstyle dan is er wat mij betreft ook geen reet aan..Ik heb Thilo nog nooit horen draaien, heb een nummer van hem met Evanti(Sequence), die is wel lekker, maar kan verder niet over hem oordelen...De Alpha Twins hebben geen daverende producties naar mijn mening... En ze knalden er aardig in op innercity met Donkey Rollers - Ruff, maar daarna vond ik het maar een saaie set.. Maarja smaken verschillen:

hahaha ik heb zo gelachen om dana de afgelopen maanden
wat een klote sets zette zij neer joh

Kijk en Dana vind ik juist een van de betere van de laatste tijd, leuke setjes gehoord op Qlimax en Innercity, en op productiegebied is ze met de remix van Zany's Tekno en met Back in Time goed bezig... Maarja smaken verschillen...

Ik zei trouwens dat het vaak eentonig werd, maar op Xqlusive Labels & Live-Acts was het alles behalve eentonig, want toen moesten de labels wel origineel zijn, en daar lieten ze zien dat het nog best kan :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zoals ik al zei: de originaliteit is ver te zoeken.
Dana heb ik al lang niet horen draaien, dus daar kan ik niet over oordelen. Wel vind ik het zonde dat Charly Lownoise stopt (voorlopig althans), want hij is echt by far favoriet! Technoboy draait ook allemaal zijn eigen producties. Dat vind ik ook jammer, maar ik vind ze wel weer (bijna) allemaal goed...
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Waarschuw beheerder
Voor mij blijft de hardcore van midden jaren 90 de beste.

Hardstyle is daar en tegen ook niet slecht, maar ik geef toe dat het steeds eentoniger wordt.

Hier in Den Helder, was het eerst alleen maar hardstyle, hardstyle en nog eens hardstyle. Nu is de harstyle op z'n retour en er worden alleen maar weer hardcorefeestjes georganiseerd, want die lopen wel en de harstylefeesjes niet meer. De reden is duidelijk: hardcore is weer helemaal terug. Maar ook daar bestaat de kans dat het grote publiek weer verzadigd wordt en dat er weer een andere storming opkomt bijv. techtrance, want ook super is. Samenvattend ga ik er van uit de de harstyle over een jaar of anderhalf volledig dood is, omdat er simpelweg geen creativiteit meer is om iets nieuws te verzinnen binnen deze stijl.

Waarschuw beheerder
hahahahha jij snapt er echt helemaal geen donder van joh
kijk naar mijn archief en dan naar de jouwe..

thilo is echt super maar daar kom je nog wel achter als je wat ouder bent.
alpha twins hebben echt een succesvol jaar gehad en dan vooral in het buitenland:yes:

hahaha als je dana hoorde op loudness en qlimax dat gaat toch helemaal nergens meer over.was zo slecht zo standaard..maarja wat ben jij nou gewend van haar he:s

kijk ik kraak je niet af maar als je zulke nummers neerzet als tekno en back in time dan ben je wel heel comercieel bezig!!!

xqlusive ben ik zelf niet geweest ivm met werk maar hoorde van mn partbuddies dat het echt slecht was en vertrouw me hun gaan al jaren mee die hebben er echt wel verstand van hoor:yes:

maar jongen leer nou maar eerst wat echt feesten is dan praten we wel verder

laterz hardstyler for life!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een partybuddie B)

Waarschuw beheerder
Voor mij blijft de hardcore van midden jaren 90 de beste.

Ben ik het mee eens...

Hier in Den Helder, was het eerst alleen maar hardstyle, hardstyle en nog eens hardstyle. Nu is de harstyle op z'n retour en er worden alleen maar weer hardcorefeestjes georganiseerd

Da's hier in Zeeland niet anders...

Maar ik denk niet dat hardstyle echt helemaal zal sterven (en ook niet op korte termijn). Op het moment is de originaliteit ver te zoeken, maar dat komt wel weer terug denk ik. Zoals ik al zei, met hardcore gebeurde toch min of meer hetzelfde...
Waarschuw beheerder
mmm XQ labels was echt wel dik feest dat echt wel!!

en op productiegebied is ze met de remix van Zany's Tekno en met Back in Time goed bezig

ooit weleens over nagedacht dat niet alle dj's alles zelf maken ;) :X

En ze knalden er aardig in op innercity met Donkey Rollers - Ruff
dat is nou echt een plaat waar je NIET mee moet beginenn!! voordat die plaat opgang is ben je 3 min verder:(

kijk naar the prophet op IC!! die ramde hem dr meteen in !! blijft iedereen in de zaal en gaat echt echt los ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha nomizz:respect:

donkey rollers-ruff hahaha hoe standaard:s

Waarschuw beheerder
club-x daar heb je pas vette avonden
t is klein maar echt super goeie muziek en keihard geluid!!!:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Club X is gaaf :9
Waarschuw beheerder
elk weekend hardstyle feestje in de bridge :D:D

Waarschuw beheerder
the bridge lijkt me ook super
hoor er goeie verhalen over en de line up met white wolf:yes:

alleen een beetje ver weg:(
Waarschuw beheerder
donateur
Benny loeder:P

JE MOET :[ ;p

Waarschuw beheerder
Ik luister sinds 1999 - 2000 naar Hardhouse (Hardstyle).
Deze muziek was toen nog vernieuwend en grondleggers hiervan waren o.a. het Tracid Traxx en Overdose label met artiesten als Kai Tracid, Cosmic Gate, Derb, Hennes & Cold, Melani di Tria, Warmduscher, A.S.Y.S, DJ Bjorn, Arne L2, Mirko Milano, DJ Glenn, Beam vs Cyrus, e.d., voornamelijk Duitse artiesten die de toenmalige Hardhouse muziek ten gehore brachtten

yep en daarmee zijn we meteen klaar met hardstyle:jaja:

Waarschuw beheerder
hardstyle is allang overleden....

luna draait al maandenlang dezelfde set......

Waarschuw beheerder
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik nog niet in de "nieuwe" Club X geweest. Vroeger (in Belgie) wel, maar toen was het nog louter gabber...

Waarschuw beheerder
hey xception zorg jij nu maar eerst dat je in de buurt komt van richard joh..
hahaha dan ben je zeker nog nooit naar pure hardstyle geweest:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik even tijd had dan zou ik je de playlists van afgelopen Defqon, Mysteryland, Qlimax en Innercity hebben opgezocht en dan zou je het zelf zien...

Neem je tijd, ik wacht (Y)
Waarschuw beheerder
denk juist dat hardstyle nog lang niet overleden is...
wel jammer als je id heel de tijd plaatjes als sexbuster, stomper etc hoort, maarja, dat heb je denk ik ook wel op techno/trance etc feesten...
maar als ik nou van t weekend weer is bij Q heb gestaan op innercity heb ik weer een heerlijk gevoel, veel 'onbekende' plaatjes, heerlijke sets, gewoon super hs!!! vond t qua muziek iig weer stukken beter als muziek op qlimax!!

ps vind dana trouwens laatste tijd weer goed, komt goed terug uit een dalletje

luna draait al maandenlang dezelfde set......

ben ik t id ook niet mee eens...
tijdje terug bv klein feessie bij mij in de buurt ook heel erg chill!! zowat geen bekende nrs gehoord, maar wel een topset, en ja dat ie laatste paar maanden wel elke set of stomper of sexbuster of die andere doet, ja dat wil mainstream publiek horen ja.... zal ik me dan maar niet meer aan proberen te ergeren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar wat is nou precies je punt Lee+Eef?

Je wil een discussie voeren met mensen die het allemaal met je eens zijn.

1999 - helft 2002 (l)

Waarschuw beheerder
Hoop mensen die poep praten dat ten eerste :no:

:respect: voor je verhaal Lee+Eef zitten alleen wel wat foutjes in. Ik weet ook niet alles helemaal honderd procent zeker maar ik doe me best :)

Zo was er in 2000 en daarvoor ook al de italian techno sound. Langzame nummers op 140 BPM van Tatanka en Moratto onder andere. Check maar de oude Sigma's , GAS Records, oude Activa's. Je hebt ook nog de invloed van Mauro Picotto en aanhangselen, veel van die dingen die op Nukluez uitgekomen zijn.

Dat al die verschillende soorten bij elkaar kwamen in 1 dj-set is het mooiste mijns inziens. Allemaal verschillende elementen die samen een mooi geheel vormen.

Nu werd hardstyle alleen steeds eentoniger en eentoniger omdat iedereen elkaar ging nadoen. Wat eerst een mengeling was wordt nu teruggevoerd tot één nummer. En op een gegeven moment is de inspiratie op bij de vertrouwde DJ's die hier al vaak genoemd zijn. Alle breezahs die er eerst inkwamen gingen er weer uit ook al heb je een paar die-hard breezahs die nog steeds volhouden aan de beuqie-beuqie van tegenwoordig. Hoop nieuwe slechte producers die door blijven produceren in de trend van de luna's en pavo's.

Maar de mensen die je gelukkig ook overhoudt zijn de liefhebbers. Die houden nog zo van die oude stijl zoals het was. Dat alles bij elkaar komt. Persoonlijk ben ik daar ook groot fan van maar stilstand is achteruitgang en je moet toch als muziekstijl verder gaan daarom probeer ik de oude hardstyle te combineren met nieuwe hardtrance uit Duitsland, verfrissende producers uit Engeland, veel techno-crossover platen laatste tijd. Dat maakt het weer dat eclectische waar het mee begonnen is.

Genoeg getypt dit is mijn visie zeg maar :)

Waarschuw beheerder
hey xception zorg jij nu maar eerst dat je in de buurt komt van richard joh..
hahaha dan ben je zeker nog nooit naar pure hardstyle geweest

sorry dat is niet echt mijn doel! Ik draai liever originele platen:) en vooral ook oude shit!

Waarschuw beheerder
xception zal het ons even vertellen:s
jongen ga jij nu maar lekker verder dan met je oude plaatjes..:yes:

Waarschuw beheerder
xception zal het ons even vertellen
jongen ga jij nu maar lekker verder dan met je oude plaatjes..

dat je fan bent van luna prima maar dan kun je ook best anderen in hun waarde laten!
Ik blijf liever mijn ding doen en oude platen draaien dan rotzooi draaien om hardstyle huppelaars tevreden te houden.

En het is gewoon zo dat luna ontzettend vaak dezelfde platen in zijn setje heeft zitten...

Waarschuw beheerder
hahaha vind luna een goeie dj maar ben geen fan hoor..
fans zijn freaks!!!!

ik ben gewoon een echte hardstyler en dat zijn mn vaste partybuddies ook dus heeft er niks mee te maken dat ik mensen niet in hun waarde laat.

indd luna heeft vaak dezelfde platen in zn set wat is ermee dan?denk je dat ik naar ieder feest van luna ga dan
hahaha grappenmaker aka plaatjesdraaier:s

Waarschuw beheerder
hahaha vind luna een goeie dj maar ben geen fan hoor..
fans zijn freaks!!!!

ik ben gewoon een echte hardstyler en dat zijn mn vaste partybuddies ook dus heeft er niks mee te maken dat ik mensen niet in hun waarde laat.

indd luna heeft vaak dezelfde platen in zn set wat is ermee dan?denk je dat ik naar ieder feest van luna ga dan
hahaha grappenmaker aka plaatjesdraaier

een echte hardstyler

Waarschuw beheerder
hardstyler for life:yes:

Waarschuw beheerder
Gezellig!

:S
Waarschuw beheerder
he Nomizz... waar ken je een probleem over maken zeg teering :S

tvalt me wel altijd op dat meerendeel de (hardstyle) figuren lompe reacties neer zettemn en op een discussie (ruzie) uit zijn... :S

erg triest geval!! :no:

Waarschuw beheerder
kijk ik kraak je niet af maar als je zulke nummers neerzet als tekno en back in time dan ben je wel heel comercieel bezig!!!

jij snapt er dus nix van, die nummers van haar zijn juist totaal niet commercieel, die zijn vernieuwend met techno hardtrance invloeden. Weet je wat niet vernieuwend is bv Ruff weer die kick eronder en stomper weer diezelfde meuk. Je noemt je hardstyle liefhebber, ik zou me eerst maar eens in de muziek verdiepen dan.
Waarschuw beheerder
Van mij mag oa. Super Marco May wel vaker in NL komen draaien :D

Waarschuw beheerder
van mij niet, ik hoop dat ie nog een keer wegfladdert met zijn spastische bewegingen!

Waarschuw beheerder
*DEMO* 21 december 2004 15:17
whahahaha.

Klopt op zich wel; zonder al die geld ruikende harde corproducers zou "hardstyle" nog altijd gewoon een verzamelnaam zijn voor allerlei hardere dancestijlen i.p.v. achterlijk gezaag en ge-b3UQ à la namaakhardcore...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*zucht*

Uhm... misschien is hardstyle wel gewoon commercieel? Als je niet 'commercieel bezig' wilt zijn moet je maar naar ondergrondse illegale niet winstmakende teknofeestjes gaan....En misschien vind ik Tekno en back in Time wel gewoon goede nummers? En misschien zijn ze dat ook wel? Maarja in ieder geval het is puur subjectief of jij dana op qlimax goed vindt draaien of niet, ik vond haar lekker draaien, en IK VIND Tekno een goede plaat, en IK VIND back in time een goede plaat, en IK VIND de producties van de Alpha Twins niet zo heel goed en IK VIND dat je niet zo stoer moet doen en IK VIND dat dit de laatste woorden waren die ik aan jou vuil maakte, rare houding van sommige mensen altijd op pf, krijg je toch ook af en toe een beroerte van..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
IK VIND dat drStox gelijk heeft en sluit me er derhalve helemaal bij aan...

Waarschuw beheerder
ik vind hardstyle van nu de meest beperkte dansmuziek

Waarschuw beheerder
whahahaha.

FOUT!!!

Weer zon nerd die niet weet waar die het over heeft. Hardstyle is voortgemen uit hardtrance, hardcore invloeder zijn er pas later ingekomen

Waarschuw beheerder
klopt en tegenwoordig kan hardstyle niet meer zonder hardcore...

Waarschuw beheerder
kan wel, doet het helaas niet

Waarschuw beheerder
ik vind hardstyle van nu de meest beperkte dansmuziek

Beperkt in welk opzicht? Er kan zoveel meer uitgehaald worden, gebeurt alleen niet, dus het is beperkt in aantallen goede nummers, maar ik denk(en ik ben een leek natuurlijk want ik ben niet zo stoer als sommigen hier en ik ga niet elke week naar een feest en ik vind Tekno een goede plaat:P) dat er veel meer uit hardstyle gehaald kan worden....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
he Nomizz... waar ken je een probleem over maken zeg teering

:gaap:

Waarschuw beheerder
Er kan zoveel meer uitgehaald worden, gebeurt alleen niet

dat bedoel ik ook met beperkt, misschien verkeerde woordkeuze :)

dat er veel meer uit hardstyle gehaald kan worden

ja waarom gebeurt dat niet?? waarom pleuren ze die reversed kick niet eens de vuilnisbak in en vinden daar een vervanging voor, en zorgen ze ervoor dat de melodieen niet zo'n 'skihut-meebrul' gehalte hebben?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja waarom gebeurt dat niet??

Omdat de massa die goedkope teringplaten toch wel trekt, oftewel; ze worden toch wel verkocht. Of ze nou goed zijn of niet

Waarschuw beheerder
Maar toch, en nu kom ik weer terug op de Tekno/Xpander vinyl... Het kan wel! Back in Time, het kan wel! Dat zijn hardstyle nummers waar de zaag niet in terug te vinden is, ik vind ze goed, ook al ben ik dan 'commercieel bezig' :s...

IK VIND dat hardstyle lekker combineert met hardtrance en techno... En een beetje jump door een hardstylesetje kan ook wel, niet teveel, een beetje..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Back in Time

idd geen slecht nummer, alleen jammer dat dat riedeltje uit een wat ouder nummer van Outblast komt (Communication)

Waarschuw beheerder
ja heeft zkkr zn beste tijd gehad de meeste zijn t zat

Waarschuw beheerder
hardstyle?

is dat een nieuwe soort gel ofzo?

Waarschuw beheerder
Outblast heeft dat riedeltje denk ik ook ergens van gejat, wist wel dat het gejat was... Maar dat riedeltje kan me niet zo heel veel schelen in Back in Time, het is meer die beat die het nummer zo goed maakt, met de trommels(snare heet dat geloof ik in pro termen), heerlijke drive heeft dat nummer...

Maar het kan wel: nog een voorbeeld: ltc Project - Mindfuck... VIND ik geen afgeZAAGd nummer, dat soort nummers bewijzen dat het best kan... Donkey Rollers - Thunderbeats--> een en al originaliteit..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
The_Hose-Drugqueen-Vinyl-2004-SND
hunter_-_plutonic_(blq001)-vinyl-1999-pdj
dj_stardust_-_godzilla_(poll258)-vinyl-2004-nbd
dj_gius_-_dynamite-(red175)-vinyl-2000-ovm
builder_-_devils_doll-(poll259)-vinyl-2004-sq

En vind je het gek dat Christiano Giusberti de scene domineert? Met dit soort knallers is en blijft hij gewoon nog altijd de beste.
Als ik dit soort producties hoor dan besef ik dat ik nog altijd van deze muziek houd. Maar ik merk de laatste tijd dat ik heel erg open sta voor andere muziekstijlen. Progressive, Techno en Electro kunnen ook heel boeiend zijn.
Je moet het voor jezelf gewoon spannend houden en je niet op 1 ding blijven richten. Iedereen is maar in de ban van de hokjesgeest en is te veel bezig met z'n eigen stijl te behouden.

Mensen... sta eens open voor vernieuwing!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heerlijke drive heeft dat nummer

helaas bestempelt 99% van het hardstyle volk dit als 'saai'

Waarschuw beheerder
ja 99% wel, en dat is jammer.... Maar Aquadigio:

dj_stardust_-_godzilla_(poll25 8)-vinyl-2004-nbd

Drugqueen vind ik wel grappig, plutonic en dynamite ken ik niet, maar de bovenste twee platen zijn twee hele goede voorbeelden van wat ik nou slechte hardstylenummers vind.. het enige leuke aan Devil's doll vind het deuntje wat je twee keer terughoort in het nummer, maarja, t blijft smaak, het probleem bij technoboy ligt bij het feit dat hij veel te veel wil uitbrengen, en dat is niet altijd goed voor de kwaliteit...
Waarschuw beheerder
Woej wat heb ik een discussie en rivaliteit teweeg gebracht hiero :P

Moet ik even op die andere fora ook doen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
helaas bestempelt 99% van het hardstyle volk dit als 'saai'

Laat ze lekker:)

Waarschuw beheerder
Toch was alle hardstyle op Decibel (is alweer een tijdje terug maar goed) echt heel goed (ook Max B Grant) en ik hou eigenlijk meer van hardcore. Mss is het alleen deze periode wat minder.

Waarschuw beheerder
The_Hose-Drugqueen-Vinyl-2004-SND
hunter_-_plutonic_(blq001)-vinyl-1999-pdj
dj_stardust_-_godzilla_(poll25 -vinyl-2004-nbd
dj_gius_-_dynamite-(red175)-vinyl-2000-ovm

En vind je het gek dat Christiano Giusberti de scene domineert? Met dit soort knallers is en blijft hij gewoon nog altijd de beste.
Als ik dit soort producties hoor dan besef ik dat ik nog altijd van deze muziek houd. Maar ik merk de laatste tijd dat ik heel erg open sta voor andere muziekstijlen. Progressive, Techno en Electro kunnen ook heel boeiend zijn.
Je moet het voor jezelf gewoon spannend houden en je niet op 1 ding blijven richten. Iedereen is maar in de ban van de hokjesgeest en is te veel bezig met z'n eigen stijl te behouden.

Mensen... sta eens open voor vernieuwing!laatste aanpassing: 21 december 2004 22:43

sjonge jonge je bent wel het toppunt van deze discussie, noem je vernieuwing en platen van technoboy:S:S
hoe dubbelzinnig, technoboy en vernieuwing:S

alle platen hebben onderhand zelfde opbouw, kicks etc...
vernieuwing my ass

Waarschuw beheerder
donateur
In 2003 en begin 2004 en misschien wel nu is allemaal die variatie in verschillende artiesten en producties verdwenen. Luna, Dana en Technoboy zijn vrijwel de enige overgebleven toppers. Elke gek ging wederom produceren om ooit bij die top te willen horen. De hardstyle producties werden steeds minder en minder. Steeds eentoniger, steeds hetzelfde. Technoboy nam de gehele Italiaanse scene over door onder een kleine 15-tal alter egootjes te gaan produceren. Waar is de rest heen ? Waar zijn de Trance generators ? Waar is Max B Grant, Waar is Mondello en de overige 30 bekende artiesten van het begin van het hardstyle tijdperk ?

Neem nou de q-dance feesten en de back-2-school feesten..
In 2001 dacht ik bn ik de laatste x naar Qlimax geweest. waarom ? Omdat de line up toendertijd exclusief en vernieuwend was. Nu ben ik al 2 jaar niet meer geweest. waarom ? Omdat zo ongeveer elke editie een: Dana, Luna, Pavo, The Prophet, Pila, Gizmo ingeplanned staan die ik al vanaf 2000 op tig verschillende feesten heb horen staan.

Wat is er nog boeiend aan een Dana, Luna, Pavo, Technoboy als je die toch een 8-tal keer per jaar geprogrammeerd ziet staan op de q-dance stage van Mysteryland, Qlimax, Innercity, Hardbass, In Qontrol, Qrime Time, Defqon 1, Xqlusive ?

Mede doordat er elke keer weer dezelfde eentonige standaard line up ten gehorde word gebracht en omdat de producties drastisch acheruit zijn gegaan heb ik na defqon 1 besloten om af te stappen van Hardstyle en over te stappen op techno en techtrance waar wel hoogwaardige en gevarieerde plaatjes en dj´s ten gehore worden gebracht

Wat een bullshit hardcore is toch ook verrekt altijd hetzelfde..ik weet niet of je weer relases van hardstyle hebt nieuwen in ieder geval en daarbij hoor je echt heel veel goeie nr's dus niet zeuren dat het saai word als je die dreunen vorig jaar nog mooi vond vind je ze nu nog mooi geen elke nummer is identiek kword echt kostmisselijk van dit gezeik

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hardstyle is kut:s
blije huppelkutjes muziek:P
maar toen ik net begon met beukmuziek vonk ut wel vet:$

Waarschuw beheerder
donateur
Oja en nu bij je zeker in ''vergevorderd'' stadium debiel dat je bent wat nou blije huppelkutjes muziek echt waar gabber time je bent zwaar de weg kwijt

Waarschuw beheerder
huppelkutjes:lief:

Waarschuw beheerder
Oja en nu bij je zeker in ''vergevorderd'' stadium debiel dat je bent wat nou blije huppelkutjes muziek echt waar gabber time je bent zwaar de weg kwijt

:D:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Ken jij mij??:vaag:

Nu ben ik wel wat wijzer ja, en weet ik dat hardstyle gewoon ruk en kut is!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik je alleen hoor praten dan kom je me de neus al uit jij wijzer of niet flikker toch op man

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb ik jou wat misdaan ofzo???
Zo vaak zit ik hier nie hoor, dus beter hou je gewoon je kk smoel :jaja:

Waarschuw beheerder
ik heb me zowel verdiept in hardstyle als hardcore, en ik ben tot de conclusie gekomen dat hardcore velen malen diverser is, en dat aan hardcore nummers duidelijk meer aandacht is besteed (uitzonderingen nagelaten)

Waarschuw beheerder
donateur
aan achterlijk debielen heb ik een hekel ja..
vooral als je helemaal niet weet waar je over praat..met je terror herrie wat jij mooi vind kraak ik toch ook niet af beetje jammer dat het allemaal van die wannabé kampers willen zijn dat hardcore ''lonsdale'' volk..zeer sneu maargoed jij bent nog te lelijk om mijn woorden vuil aan te maken

Waarschuw beheerder
en ik ben tot de conclusie gekomen dat hardcore velen malen diverser is

Komt omdat hardcore een veel bredere stroming is:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
aan achterlijk debielen heb ik een hekel ja..
vooral als je helemaal niet weet waar je over praat..met je terror herrie wat jij mooi vind kraak ik toch ook niet af beetje jammer dat het allemaal van die wannabé kampers willen zijn dat hardcore ''lonsdale'' volk..zeer sneu maargoed jij bent nog te lelijk om mijn woorden vuil aan te maken

blablabla

Waarschuw beheerder
ik vind terror mooi :yes:
Waarschuw beheerder
zat vanmiddag de heroes of hardcore van the masochist te luisten (1998) wat ik al verd8 veel op hardstyle vond lijken! zowel qua tempo als bass. Best grappig:)

Waarschuw beheerder
donateur
Gabber Time !! 27 vrienden · dj's · archief
(forumfoto)
Schrijf bericht · Maak vriendje · Negeren

Naam: Sander
Beroep: Dealer
Geboortedatum: 17 oktober 1988
Leeftijd: 16
Geslacht: man
Relatie: nee

zegt al genoeg over je IQ

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moet je nog zooi kopen dan??:)
Misschien dat jou IQ dan net zo hoog word :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
wat heb je dan smartpillen zeker :nee:

flikker alsjeblieft op naar zo'n zielig site van jullie
antipuntschoenen.nl ofzo net zo kanloos moet je kijken wat voor dingen jullie mee aanlopen :nee:

Waarschuw beheerder
ga dan naar :respect: Special D :respect: luisteren ofzo dat vind tenminste iedereen mooi!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee ik de sterkste van heel limburg!!! :[
eentje en jij gaat dood :x

en waar loop ik volgens jou dan in???
iig niet die nachte kleren waar hardstylers in lopen :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Special D????:s

Waarschuw beheerder
ja vernieuwende, harde shit!! stoere muziek, vraag maar aan iedere gabber die je kent, wat ze van Special D vinden, zal je horen dat ze hem allemaal Tha Bomb vinden :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Special D is voor trancetruttekes ja, maar ik hou meer van keiharde hardcore en terror..............

Waarschuw beheerder
donateur
nee ik de sterkste van heel limburg!!!
eentje en jij gaat dood

en waar loop ik volgens jou dan in???
iig niet die nachte kleren waar hardstylers in lopen

Nachte? kleding..jij bent echt te dom voor woorden of niet dat noem je mode..
En hoe jullie erbij lopen dat noemen normale mensen lelijk en bouwvakkers kleding..

+
En leer alsjeblieft een beetje typen dat de mensen er nog iets van begrijpen wat je zegt..!!

Waarschuw beheerder
Special D: gevoelige melodiëen en tracks die bol staan van de vernieuwing! :respect:

Waarschuw beheerder
Gabbertime >> noem eens wat vette terror dj's dan....
Waarschuw beheerder
Special D is heilig:respect:

Special D is voor trancetruttekes ja, maar ik hou meer van keiharde hardcore en terror..............

das idd wel stoer ja
Waarschuw beheerder
Gabber Time noemt nu Drokz + Akira + Noisekick + Noizefucker op gok ik :D

Waarschuw beheerder
!Dave the Rave! heeft smaak :yes:

ik herhaal: Gabbertime >> noem eens wat vette terror dj's dan....

Waarschuw beheerder
Manga niks voorzeggen!!!

Waarschuw beheerder
ik hou meer van keiharde hardcore en terror

En dan zn favoriete dj's

Meagashira

Neophyte

Noize Suppressor

Nosferatu

Panic

Paul Elstak

Tha Playah

Tommyknocker

Vince

Zeg dan gewoon; ik hou van piri piri hardcore

Waarschuw beheerder
spelbrekers :[ nu hebben jullie m bang gemaakt er durft hij niks meer te zeggen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zoow en wat gaan jullie dan wijs lopen doen, stelletje kortzichtige mongooltjes:s

Nachte? kleding..jij bent echt te dom voor woorden of niet dat noem je mode..
En hoe jullie erbij lopen dat noemen normale mensen lelijk en bouwvakkers kleding..

Nichtenkleding dan! :s
schoolmeestertje:s

Gabbertime >> noem eens wat vette terror dj's dan....

Denk je dak dat niet weet ofzo ???????

Akira, drokz, noisekick, noizefucker en neoophyte natuurlijk!!!!!!!!
en ja ik noem alleen hun want hen zijn de beste vind ik :jaja:
Waarschuw beheerder
hahahah :respect:

Neophyte dikke terror

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pff wat is Alles kapot dan??? OOW JAA!!!
Wel bij de les blijven he!!
Waarschuw beheerder
hahaha Alles Kapot heeft een stukje dat op tempo gaat ja, maar voor de rest is dat gewon pure mainstream hardcore

Waarschuw beheerder
Neophyte hahahahha

ps dat stukje in Alles kapot kun je amper terror noemen, omdat in terror nummers een heel ander ritme zit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jonge wat lul jij nou?:s

Alles kapot is echt wel dikke terror, een langzaam gedeelte terror, en een stukkie snelle terror!!!

En mellomoeniemauw en happie is voor homo's is ook terror

dus neophyte terruerrrrrrrrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
wooooeeeeeiiiiiiii check deze gast dan!:D:D NEOPHYTE TERREUR haha omdat ze in n fucking rititiew nr ff tempotje opschroeven naar 240, maar t is idd al gezegd, terror klinkt heel anders...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou het is wel terror wat jullie ook zeggen iedereen die ik ken zegt t!!!

maar wat is dan VOLHGENS JULLIE TERROR!!!???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maarja hardstyle is voor mietjes :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en toen was t stil :d

Uitgelult zeker???? :jaja:

Waarschuw beheerder
...of gewoon medelijden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zou ik ook zegge

Waarschuw beheerder
sorry maar denk niet dat veel mensen zin hebben om zaken aan iemand die al sinds 1995 :s hardcore luistert en t toch klaar krijgt om korsakoff trancecore te noemen en neophyte terror, asjeblieft, hoe n grote plaat heb je dan voor je kop zeg... maarja suc6 met je verdere gabbercarriere haha :D

Waarschuw beheerder
maar dit topic ging toch over hardstyle? misschien is t n ideetje voor jou om dit maar weer te gaan luisteren en dan langzaam toch de stap naar de hardcore te wagen ;)

Waarschuw beheerder
maar wat is dan VOLHGENS JULLIE TERROR!!!???

Cunt Records, Headfuck, Bloody Fist, Drokz, Mark N, Overcast, Destroyer, en ga zo maar door...iig niet Neophyte!

Alles Kapot = gewoon hardcore
happy is voor homo's = gewoon hardcore
mellow moenie mouwe = snelle early, wederom geen terror

maarja hardstyle is voor mietjes

nee Neophyte is hard wil je zeggen

Uitgelult zeker????

Neuh, k was ff boterham aant smeren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en ik was effe een bRe€zAh aan het drinken.. B.A.L. die namen die je geeft zeggen hem toch niks verspil er geen energie aan

Waarschuw beheerder
Is de wet van vraag & antwoord;)
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
haha is dit niet Sander AkA qlub lul huppelde pup.... hahahaha :D lijkt er sterk op die praatte ook zo :D LOL!!!!

Waarschuw beheerder
SaNdEr HaRdCoRe TeRrOr AkA QlUbLuL

Ja die herken ik ook nog wel:D
Waarschuw beheerder
maar dit is hem wel volgens mij B.A.L :p

Waarschuw beheerder
The legend himself? Zou het?:O

Waarschuw beheerder
SaNdEr HaRdCoRe TeRrOr AkA QlUbLuL <<< dat ben ik
Waarschuw beheerder
ja kijk dan naar zijn taal gebruik :D ennuh kijk naar zijn naam!!!:p

Waarschuw beheerder
ja maar ik heet ook Sander
Waarschuw beheerder
whahaha :p nee maar deze gast praat echt als hem.. maar goed ff ontopic..

ja ik ben het toch wel mee eens wat de topic opener zegt.. kan hem niet meer als gelijk geven.. :yes:

Waarschuw beheerder
ik ook :yes: ben het afgelopen jaar vaak op hardstyle feesten geweest (vaak tegenme zin in) en ik meende elke keer dezelfde set te horen

Waarschuw beheerder
En toch is terror mooi:yes::yes::yes::yes:
Waarschuw beheerder
precies... ik had het helemaal gehad na de eerste Defqon. jammer maar was echt een vette stijl gewoon vooraal toen nog gewoon geen hardstyle heette ;)

Waarschuw beheerder
Terror kan heel mooi zijn ja:yes:

precies... ik had het helemaal gehad na de eerste Defqon. jammer maar was echt een vette stijl gewoon vooraal toen nog gewoon geen hardstyle heette

Juist:D

Ik verlang zo naar die tijd van de 1e 4 Bitte Ein Beat! cd's :lief:
Waarschuw beheerder
Ik verlang zo naar die tijd van de 1e 4 Bitte Ein Beat! cd's

ja precies!!! klonk alles nog redelijk vernieuwend enzo :D en zaten er gewoon rete vette producties tussen maar nu is het echt om te huilen :no:
Waarschuw beheerder
je kan zeggen wat je wil hij heeft gelijk.
Het is allemaal veel minder geworden.
Duitse hardhouse/hardstyle was echt top.
Melani di tria _0_ kreissage wat een plaat:D
de eerste id-t hardstyle cd was nog wel ok totdat je het 2e deel hoorde.

nu is alles afgezaagd, en ja tuurlijk zijn er nog goede platen uitgebracht.
maar zo verdomd weinig,en die italianen nu hoeven ook alleen maar een sgeet te laten en ze brengen het uit.
Scantraxx _0_ Tracid traxx _0_

Waarschuw beheerder
donateur
Ja Hardstyle heeft zonder twijfel absoluut zijn beste tijd gehad, een paar jaar geleden was t echt mega vette shit. Echt gruwelijke lekker spul gewoon!!!!
Vind t echt heel jammer dat er niet meer zulke platen gemaakt worden. :(
Nu is t allemaal veel te opgefokt en geforseerd, de magie van de tracks van toen heeft het gewoon niet meer, helaas... :(

Erg jammer wel...

Waarschuw beheerder
Nou dana heeft onlangs toch wel een lekker plaatje gemaakt in de oude style -> back in time, alles komt weer terug let maar op (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat is geen verkeerd nummertje idd...

Maar of alles weer terug komt...de eerst 5 jaar zowiezo denk ik niet hoor.

Zal misschien net als hardcore wel weer een wederopstanding vinden, maargoed we shall see...
Waarschuw beheerder
nah bij mij wel :P thuis luister ik het wel es wel chill met huis werk enzo maar op een feest HS :P nee dat beukt niet echt lkkr

Waarschuw beheerder
Damn! wat een discussie als ik ff weg ben :P

Ik zeg het nogmaals: nu blijft de kwaliteit van hardstyle ff achter, maar dat komt wel weer terug... Hardcore zat op een gegeven moment toch ook in een dip. En aan die dip gingen ook de nodige middelmatige tot slechte producties vooraf. Uiteindelijk is het weer populair geworden en naar mijn idee wint het weer steeds meer aan populariteit. Ik heb ook het idee dat dit gegeven aan de dalende populariteit van hardstyle. Toch zie ik de toekomst van hardstyle niet somber in hoor. Gewoon een dipje nu, komt wel weer goed...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sjonge jonge je bent wel het toppunt van deze discussie, noem je vernieuwing en platen van technoboy
hoe dubbelzinnig, technoboy en vernieuwing

alle platen hebben onderhand zelfde opbouw, kicks etc...
vernieuwing my ass

X-Ception...

Misschien moet je eens verder kijken dan je neus lang is en eens goed leren lezen dan zie je dat ik met vernieuwing niet eens op Technoboy doelde in m'n laatste post.
Maar om er toch maar op in te gaan... als je het bekijkt vanaf de periode rond 2000 dan zie je wel degelijk een groot verschil in de manier waarop z'n platen zijn opgebouwd. Veel diepere bassen.
Relaxed dat je tenminste respect hebt voor andermans mening :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Cunt Records, Headfuck, Bloody Fist, Drokz, Mark N, Overcast, Destroyer, en ga zo maar door...iig niet Neophyte!

Mark N = Overcast ;)

Raining Brains is trouwens een ubergeil plaatje van hem! :kwijl:

Waarschuw beheerder
I know;)
Waarschuw beheerder
Je moet gewoon eens kijken naar de gemiddelde leeftijd bij een hardstyle feestje.... Weet je hoeveel volk er rondloopt die nog geen achttien zijn en die dus allemaal nog maar net komen ´´kijken´ zeg maar???

En juist die leeftijdsgroep is helemaal kapot van Pavo, Dana, Hardstyleboy enz.

Dat is ook een reden waarom het nog niet echt uitsterft.
Gewoon omdat de Jonkies blijven komen!!!!

Ik was er ook helemaal kapot van een paar jaar geleden, maar nu echt niet meer.....BOEIUHHH
Waarschuw beheerder
Wie is Hardstyleboy, is dat een nieuwe dj ?

Waarschuw beheerder
Je moet gewoon eens kijken naar de gemiddelde leeftijd bij een hardstyle feestje.... Weet je hoeveel volk er rondloopt die nog geen achttien zijn en die dus allemaal nog maar net komen ´´kijken´ zeg maar???

Hardcorescene precies hetzelfde verhaal

Waarschuw beheerder
Alles kapot is echt wel dikke terror, een langzaam gedeelte terror, en een stukkie snelle terror!!!

En mellomoeniemauw en happie is voor homo's is ook terror

Als plaatjes van 160 bpm tegenwoordig al terror volgens jou is dan ben ik een keukenprinses :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sorry maar denk niet dat veel mensen zin hebben om zaken aan iemand die al sinds 1995 :S hardcore luistert en t toch klaar krijgt om korsakoff trancecore te noemen en neophyte terror, asjeblieft, hoe n grote plaat heb je dan voor je kop zeg... maarja suc6 met je verdere gabbercarriere haha :D

Tsssssss jonguh ik heb toch zelf gehoord, dat Korsakoff trancecore is( ik vinnet gewoon domme kk trance maajaa)
En neophyte heeft egt wel terror nummers, want ze gaan te snel voor hardcore!!!!!!!

en BAL, doe maar niet zo waus, met die namen hoor pfff :s
wat jij noemt is zeker hardrock ofzo moewhahahahah!!!!

en wat nou als ik dat ben ??:s
Ik ben die sukkel niet maar ok

Waarschuw beheerder
Gabber Time !! 22 december 2004 16:36
-weer een lulverhaal-

en nu wil je weer verbeterd worden?
Waarschuw beheerder
wat jij noemt is zeker hardrock ofzo moewhahahahah!!!

Kerel, hiermee bewijs je dat je dus geen zak verstand hebt van hardcore. Is opzich niet erg, maar ga dan niet zo stoer lopen brullen hier. Nog wel bedankt voor je opmerking 'Neophyte Terreeeeuurrr!', ik heb ff flink gelachen :D

En ga eerst ff wat Cenobyte en Bionic 1 t/m 6 luisteren, en ga dan nog eens nadenken over de definitie trancecore.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou ik ken Cenobite echt wel hoor, maar das kutmuziek :s
Das gewoon softe stomme kutmuziek :jaja:
En die namen die hij noemde ken ik idd niet, terror is voor mij gewoon Neophyte, Drokz & Akira, en noisekick (oogkaspenetratieeeeeeeeeee :bounce: )

Waarschuw beheerder
Neophyte, Drokz & Akira, en noisekick

alleen die 3?

PS: ow en leg ff uit wat cenobite is aub haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja nog wel meer, noisefucker ook
en angerfist loser is ook kk harde terror
Laethernecks :jaja:

voor de rest neophyte terruer (zo heet ook een CD, dus BOK voor jullie!!!!!)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Naam:  Sander
Beroep:  Dealer
Geboortedatum:  17 oktober 1988
Leeftijd:  16

We hebben hier te maken met een Br€€Za|-| D€//-\\L3R
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat n pannekoek...:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
voor de rest neophyte terruer (zo heet ook een CD, dus BOK voor jullie!!!!!)

dus als het woord 'terreur' op een trance cd staat, staat er ook meteen terror op de cd ???

Waarschuw beheerder
Tsssssss jonguh ik heb toch zelf gehoord, dat Korsakoff trancecore is

en nu hoor je dat het niet zo is

En neophyte heeft egt wel terror nummers, want ze gaan te snel voor hardcore!!!!!!!

Nee hoor, het hokje hardcore is gewoon een stuk breder dan jij denkt:)

en BAL, doe maar niet zo waus, met die namen hoor pfff
wat jij noemt is zeker hardrock ofzo moewhahahahah!!!!

Eerst vraag je om namen, dan geef je ze, zeg je dat ik waus ben:S En nee tis geen hardrock, gewoon terror.

en wat nou als ik dat ben ??

Ok, je bent het dus wel

Noizefucker = speedcore, Angerfist - Loser = hardcore, Neophyte = hardcore...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tssss allemaal domme hierzo joh :(
maar ok weet je t zal allemaal wel:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
WTFK! is Trancecore dan? :s dj tiesto met 180 PM erdoorheen?? :s

Waarschuw beheerder
WTFK! is Trancecore dan? dj tiesto met 180 PM erdoorheen??

http://www.djnazgul.com

Ga dan naar downloads, sessions internacionales, 2002, en dan MC Drokz & Thunderdome
Waarschuw beheerder
"Pakt zijn Popcorn"

hahah het is hem wel :D hahahaha vetjes Sander gegroet :D wederom bedankt voor die zeer mooie en intelligente opmerkingen :D :yes: (y)
Waarschuw beheerder
Gabbertime Denk slim te zijn met z,n 16 jaar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik ben Sander aka Qlublul ja, maar ga aub nie weer zo dom doen met zen allen :s

Waarschuw beheerder
Jij begint O:)
Waarschuw beheerder
Whahaha grootste Lol hierzo !!!!

en wat nou als ik dat ben ??

en dan weer deze :p

Ja ik ben Sander aka Qlublul ja, maar ga aub nie weer zo dom doen met zen allen

maar goed Neophyte is echt wel dikke terror kom op mensen check die terror beats!!!!!

Waarschuw beheerder
eey Triax ben jij dat van dat TERRORnummer Asassins?;)
Waarschuw beheerder
Volgens mij maakt paul elstak ook dikke terror :P:P:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
haha ja man dikke TERROR B) hahahahahah :D

Waarschuw beheerder
Kerel, hiermee bewijs je dat je dus geen zak verstand hebt van hardcore.

gelukkig is het een topic over hardstyle :bah:

Wat echt niet op het punstaat uit te sterven :no:

Wanneer de dj's door krijgen dat de producties die ze maken niet meer aanslaan maken ze wel weer wat anders, meer als een paar jaar terug. maar dat hoeft volgens mij niet eens want wat Zietse zegt klopt. De jonkies blijven komen zo is de hardcore toch ook gekomen je moet ergens beginnen. en voor al de 24 tot 30 jarige hardcore liefhebbers jullie geloven toch niet echt dat jullie nog steeds met dezelde mensne staan te stuitere als 10 jaar terug, dr zijn er heus wel wa afgehaakt :jaja: Daarom denk k dat hardstyle nog lang nie dood is.Het groeit alleen maar.
Waarschuw beheerder
zolang de kwantiteit boven de kwaliteit gaat zal Hardstyle niet veel soeps meer worden. aangezien dit niet zal gebeuren denk ik nadat Hardstyle helemaal is leeg gezogen blijven de producers over die met een goede instelling muziek maken :yes: en zullen er weer kwaliteit producties komen... denk ik
Waarschuw beheerder
Mensen...

Speciaal voor alls hardcore, speedcore, terror en dergelijke zooi :P heb ik het grote-hardcore-will-never-die topic geopend. Ga dara bloos verder babbelen over hardcore en houd de hardstyle in z'n waarde hiero.

Waarschuw beheerder
hmm ik vind dat Hardstyle niet echt meer een waarde heeft jammer genoeg :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaahahahaahahahahaaha

SaNdeR AkA QluBlUl iS WEER TERUG :D:D:D:D :respect: Het gaat weer leuk worden op pf!!!!! 8)
En wat een uitsprasken ook weer gelijk prachtig, wat een ongelooflijke drol zeg :d

Maar ff om op hardstyle te reageren, Ik vond t vroeger een tijdje terug ook echt megavette shit, lekkere uitgaansmuzieksmuziek, zoals t hoorde te zijn!!
Ik weet zelf niet of hardstyle nog wel een comeback kan krijgen...

Vergeet niet dat Hardcore een stuk meer kanten op kan; T kan op verschrillende tempo's, verschillende kicks EN verschillende ritmes.
Bij hardstyle is t wat moeilijker, omdat wanneer je daar buiten treed, t al snel geen hardstyle meer is...
Het moet tussen de 142 en 147 BPm liggen, de reverse bass, en met ritmes kun je ook niet veel kanten op...ik vraag me dus af, wat er binnen die style nog echt te doen valt, behalve de oude style weer terug te laten komen. (wat mij als feestganger wel vet lijkt natuurlijk) ..
Maargoed we shall see...

Triax, anders maar ff samen een hardstyle plaatje maken binnenkort???:P :d
Waarschuw beheerder
hahaha :D die ronnie bordevol ideeen :vaag: :p maar goed klopt dat je met hardstyle niet echt veel kanten op kan... maar goed er moeten gewoon wat meer innovatieve jonge producers aan bod komen die hun kans kunnen grijpen en er zullen wellicht goede producties uitkomen :p

maar goed Sander is terug en PF word weer gezellig :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, er zullen zeker wat innovatieveproducers moeten komen ja!
Maar of t ooit nog beter word dan, 2001...ik betwijfel t:/

Maargoed leuke afsluiting van het jaat ja; Sander is back :d

Waarschuw beheerder
Psycho Forze 22 december 2004 18:05
Vergeet niet dat Hardcore een stuk meer kanten op kan; T kan op verschrillende tempo's, verschillende kicks EN verschillende ritmes.
Bij hardstyle is t wat moeilijker, omdat wanneer je daar buiten treed, t al snel geen hardstyle meer is...
Het moet tussen de 142 en 147 BPm liggen, de reverse bass, en met ritmes kun je ook niet veel kanten op...ik vraag me dus af, wat er binnen die style nog echt te doen valt, behalve de oude style weer terug te laten komen.

Als ze nou eens gewoon terug gingen naar waar de term "hardstyle" voor verzonnen is; allerlei stevige tot harde soorten dancemuziek die onder die verzamelnaam op één feest te horen zijn. Hardtrance, UK hardhouse, Italiaanse "techno"; er is genoeg te variëren binnen het oorspronkelijke kader "hardstyle". Vergelijk een Warp Brothers plaatje bijv. eens met 'T.A.T.A.N.K.A. Project - General Sound Master' en noem me dan de overeenkomsten eens op, ik denk dat dat vrij moeilijk is... Maar draai tegenwoordig nog eens zoiets op een feest; bij 't T.A.T.A.N.K.A.-plaatje zal iedereen je raar aankijken omdat ze d'r geen hol van snappen en 't Warp Brothers-plaatje valt tegenwoordig onder "SoFt3 TrAnC3 VoOr HoMoOwS"...

Als ik een "schuldige" aan zou moeten wijzen voor 't wel héél erg begrensd worden van hardteil zijn dat toch vooral de Nederlandse DJ's/producers, vrijwel allemaal met een hardcoreverleden. Hun producties, in combinatie met publiek wat júist door gezaag en gebeuq aangetrokken wordt, veroorzaken een viceuze cirkel die pas doorbroken wordt wanneer hardteil écht totaal in gaat klappen. En dát dat gaat gebeuren is een ding wat zeker is, ik durf alleen geen voorspelling te doen wanneer precies. Alhoewel die ontwikkeling wel al gaande is; er word tegenwoordig niet voor niks hardcore en "jumpstyle" (niet te verwarren met jump, aldus de kenners :p ) op hardstylefeesten gedraaid.

Just my 2 cents...
Werkzaam bij L&M Events
Waarschuw beheerder
hardstyle van 2 jaar geleden was idd (y) vind dat het ook een dip heeft gehad, maar komt nu toch weer terug.. maar denk dat het niet meer wordt wat het is geweest ;)

Waarschuw beheerder
donateur
!Dave the Rave!

Zit zeker wat in wat je zegt!!
Maar is het niet zo dat, toen al die hardere stylen die "stonden voor hardstyle", hardstyle toen eigenlijk nog gewoon hardhouse was??

Nu is dat allemaal opgesplitst, en ik denk dat, dat idd de das heeft omgedaan. Alles moest vanaf dat nieuwe hokje na een tijdje ineens maar harder en harder, en het begon geforceerder en geforceerder te klinken. Het complete gevoel, en de speelzigheid erin verdween..
Je zou misschien dus de op een gegeven moment ingeluide term "hardstyle" de schuld kunnen geven. ;)

Weer een nieuwe style (hokje)

Al die hokjes zijn niet goed als je het mij vraagt , omdat helaas het grootste deel daarin niet lijkt te kunnen relativeren. En een simpel naampje voor een bepaalde muziek, al reden genoeg vinden om dat ene bepaalde nummer niet op een feest te willen horen... (:frusty: )
Kijk ook bijvoorbeeld maar eens naar hoeveel mensen hier op het forum een hardcore nummer afkraken OMDAT het onder het hokje "mainstream" :vaag: valt, waar mensen op dit moment ineens moeite mee lijken te hebben.
Trance; hoe mooi ook gemaakt, het is trance DUS voor homo's !!!
En zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar laat ik dat maar niet doen, want straks raak ik nog geïrriteerd ook. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mensen willen steeds heftigere kicks en snellere nrs. platen als tekno/back in time zijn erg lekker om te horen (omdat ze goed in elkaar zitten en meer neigen naar hardtrance) maar hardstyle zal niet meer teruggaan in die richting.... helaas

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk die harde platen mogen best gemaakt worden, maar waarom nou niet gewoon lekker van alles en nog wat draaien...waarom moeten al die producers elkaar toch zo gaan na lopen doen?:/
Gewoon lekker van alles op een feest; Kiep de variatie alijf :jaja:
Waarschuw beheerder
bijna mee eens...
als ze maar geen eurbaan gaan draaien hoor;)
Waarschuw beheerder
Ik was laatst op de mmc van 8 platen in een minuut die gewooon draaiden...die platen....dus dat warenn geen danataferelken maar meer Luna want die gaat altijd stuk op de trein...hij heeft nl gizmo gezien op multihakker met buzzie dat hardstyle gewoon de bom is als je 8 minuten mc'd op een plaat van 2 minuten der in gooit mert mc ...samen.technoboy weet daar ook alles van doie geilneef ouwe pik broodje beenham op Thunderdome met uien en italie in da house samen met dana in hde gabberklatserwant die weet geen moer van de trein als die rijd en mc'd .

Ik zoek vriendejs!!!
Waarschuw beheerder
stop is ff met die troep.....!!!! :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
bijna mee eens...
als ze maar geen eurbaan gaan draaien hoor ;)

gheheheh, niet TE letterlijk nemen natuurlijk hé;)
Van alles en nog wat hardhouse doelde ik meer op. Hehehe t moet wel mixbaar blijven natuurlijk. :p

Waarschuw beheerder
Iedereen heeft z'n eigen visie op feesten en alles wat daar omheen zit. Ik ga meer voor de muziek die de DJ's draaien dan voor de namen / line-up.
Als je iets niet meer spannend vind of je bent iets zat dan ga je fijn op zoek naar iets anders dat je interesse heeft. Maar ga alsjeblieft niet zeiken over de scene waar je voormalig-fan van was. Laat het in z'n waarde en richt je op je eigen ding.

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja niet iedereen is daar zo makkelijk in natuurlijk.
Sommige mensen vinden t nogal frustrerend als hun ooit zo goeie muziek, verneukt word door een stel kneuzen, die kwantiteit voor kwaliteit verkiezen.. ;)

Artiest Scott Marten
Waarschuw beheerder
Lalalalala!!!! Zolang het op de feesten van Q en ID&T vol zit (net zoals die zaal op inercity) is Hardstyle niet dood.

Waarschuw beheerder
Heb de hardstyle nooit leuk gevonden.
Ben altijd trouw aan de oldschool gebleven.
En de Hardcore van nu vindt ik ook dubbel niks.
1988 tot 1996.
Dat was de beste tijd voor house hardcore etc...
Het is nu te commercieel

Waarschuw beheerder
voor de een is hardstyle dood voor de ander niet..

ik zie het maar zo.
wanneer je bijna op elk feest met een grote groep bent die allemaal van hardstyle houdt dan leeft het wel degelijk:yes:

hardstyler for life:yes:
Waarschuw beheerder
q stage @ innercity :BOUNCE:
was ckers weer als van ouds:D erg gezellie
op naar qt :BOUNCE:
Waarschuw beheerder
Sorry maar daar ben ik t niet mee eens, Hardstyle is zeker niet dood. Tuurlijk, smaken verschillen!! Als hardstyle dood is, waarom zijn de feesten elke keer weer uitverkocht?? Ik vind juist dat hardstyle volop leeft. Ik hoop ook dat dat nog heel lang door zal gaan!!
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat hardstyle net als de hardcore altijd wel zal blijven maar dat t nu idd ook over hun top heen is.
Zelf merk ik dat aan nieuw hardstyle releases waarin vaak een 'geripte' sample zit van een klassiek oud hakkuh plaatje....

Heb het idee dat nu Jumpstyle wat meer uitsteekt boven de rest van de stijlen voor bepaalde periode ook weer...

I the Dj has spoken ! :cheers:

Waarschuw beheerder
Sorry maar daar ben ik t niet mee eens, Hardstyle is zeker niet dood. Tuurlijk, smaken verschillen!! Als hardstyle dood is, waarom zijn de feesten elke keer weer uitverkocht?? Ik vind juist dat hardstyle volop leeft. Ik hoop ook dat dat nog heel lang door zal gaan!!

voor de massa is het niet dood idd, voor de liefhebbers van goede hardstyle wel;-)

Waarschuw beheerder
tja..

hardstyle is niet meer wat het geweest is...
hardcore is niet meer wat het geweest is...

de ppl van 16 die komen net kijken, die KUNNNEN niet weten hoe alles is begonnen en wat voor "hokjes" er zijn. daarom vinden ze neophyte echt dikke terror.

Iedereen moet groeien qua muziek. de een verdiept zich er meer in dan een ander.

De een hoeft alleen maar een stevige bass te horen (cenobite is kut :S, terwijl dat echt een top label is), de ander kijkt verder de muziek in.

daarbij de ouderen groeien ook veder. wat wij / die vroeger vet vonden, vinden de "jonkies" gedateerd.. dat had ik vroeger ook. al ben ik dat nu wel in een ander perspectief gaan zien ;)

ik vind nu ook andere hardcore leuker dan toen ik begon met luisteren

all things change in a dynamic environment.
Waarschuw beheerder
Ik ben er heilig van overtuigd dat er strax nog wat gaat gebeuren in de hardstyle!

Ik heb laatst ff met Isaac gepraat hij komt in februari uit met een plaat op x-rate label! Dat word weer een vernieuwende hardstyletrack:yes:

Crash gaat de plaat heten!
Waarschuw beheerder
Ik ben er heilig van overtuigd dat er strax nog wat gaat gebeuren in de hardstyle!

Ik heb laatst ff met Isaac gepraat hij komt in februari uit met een plaat op x-rate label! Dat word weer een vernieuwende hardstyletrack

Crash gaat de plaat heten!

Tuurlijk zegt ie zoiets..
net alsof ie z'n eigen plaat af gaat kraken
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft hardstyle n goeie tijd gekend dan????

:devil:
Waarschuw beheerder
Als ze nou eens gewoon terug gingen naar waar de term "hardstyle" voor verzonnen is; allerlei stevige tot harde soorten dancemuziek die onder die verzamelnaam op één feest te horen zijn. Hardtrance, UK hardhouse, Italiaanse "techno"; er is genoeg te variëren binnen het oorspronkelijke kader "hardstyle".

als je nu varieert met deze stylen heet het geen hardstyle meer, maar toen dat wel gebeurde heette het ook niet zo. Hardstyle heeft juist een naam gekregen toen het een aparte sound kreeg, iets wat niet meer onder het kopje hardhouse, techno of hardtrance viel.

Vergelijk een Warp Brothers plaatje bijv. eens met 'T.A.T.A.N.K.A. Project - General Sound Master' en noem me dan de overeenkomsten eens op, ik denk dat dat vrij moeilijk is...

Ik denk dat je de verkeerde voorbeelden neemt ;)
Plaatjes als GSM hebben niks met hardstyle te maken aangezien de term hardstyle pas 2 jaar later bedacht werd en dit soort techno overal werd geproduceerd. Plus kwamen de warp brothers plaatjes die wij allemaal kennen ook pas 2 jaar later uit. beetje vage vergelijking.

Ik weet dat je van oude hardstyle houdt, maar waarom noem je Warp Brothers plaatjes als voorbeeld? dat is nog altijd de meeste goedkope vorm van hardstyle ooit gemaakt. Hoe los ik er ook op gegaan ben :P

Als ik een "schuldige" aan zou moeten wijzen voor 't wel héél erg begrensd worden van hardteil zijn dat toch vooral de Nederlandse DJ's/producers, vrijwel allemaal met een hardcoreverleden. Hun producties, in combinatie met publiek wat júist door gezaag en gebeuq aangetrokken wordt, veroorzaken een viceuze cirkel die pas doorbroken wordt wanneer hardteil écht totaal in gaat klappen. En dát dat gaat gebeuren is een ding wat zeker is, ik durf alleen geen voorspelling te doen wanneer precies. Alhoewel die ontwikkeling wel al gaande is; er word tegenwoordig niet voor niks hardcore en "jumpstyle" (niet te verwarren met jump, aldus de kenners ) op hardstylefeesten gedraaid.

(y)
Waarschuw beheerder
Ik heb gister Mondello & Activator horen draaien op White Wolf.. Dat is nog eens vernieuwende hardstyle te noemen.. Het is dus cker niet zo dat het z'n beste tijd gehad heeft!! Het wordt juist veel beter en harder!

Waarschuw beheerder
donateur
Die mondello hoor ik veel over:)

Hleaas nog nooit horen draaien, want ik ga verder nooit naar hardstyle feesten, maar ik zal wel eens een setje van 'm willen horen:)
Waarschuw beheerder
Is ook geen normale hardstyle van Mondello.. Gaat echt hard en snel, om over z'n scratchen nog maar te zwijgen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan ben ik al helemaal benieuwd!!!!!! :d

Waarschuw beheerder
Had Mondello z'n set op Qlimax vorig van jaar gedownload, vond het tegenvallen, had echt meer van m verwacht. Nog effe wat andere setjes van 'm zoeken die me beter kunnen bekoren
Waarschuw beheerder
donateur
die platen die mondello nu draait zijn echt verrot en te simpel voor woorden. zn mixkunsten zijn echter om van te smullen :k

Waarschuw beheerder
KATTIVO 25 december 2004 15:22
als je nu varieert met deze stylen heet het geen hardstyle meer, maar toen dat wel gebeurde heette het ook niet zo. Hardstyle heeft juist een naam gekregen toen het een aparte sound kreeg, iets wat niet meer onder het kopje hardhouse, techno of hardtrance viel.

Klopt idd wel, toen hardstyle bekend werd onder een groot publiek had het al een heel ander geluid als de periode waarin alles wat steviger als gemiddeld was op de hoop "hardstyle" gegooid werd.

Ik denk dat je de verkeerde voorbeelden neemt ;)
Plaatjes als GSM hebben niks met hardstyle te maken aangezien de term hardstyle pas 2 jaar later bedacht werd en dit soort techno overal werd geproduceerd. Plus kwamen de warp brothers plaatjes die wij allemaal kennen ook pas 2 jaar later uit. beetje vage vergelijking.

De kennismaking met de Warp Brothers heeft nét een jaartje eerder plaats gevonden; 'Phat Bass' is nl. uit 2000, samen met bijv. 'D-Devils - The 6th Gate' en 'Zombie Nation - Kernkraft 400' is dat mijn kennismaking, met wat later "hardstyle" genoemd werd, geweest. Die Italiaanse "techno" ben ik eigenlijk nog niet zo héél erg lang in thuis, plaatjes als GSM enz. ken ik wel van de Qlimax-CD's. Maar alles wat daarvoor, en nog zelfs vóór 'Hardhouse Explosion', uit is gekomen is nog altijd erg obscuur voor mij. Ik heb deze titels maar gewoon gekozen omdat ze volgensmij bij een wat groter publiek bekend (kunnen) zijn.

Ik weet dat je van oude hardstyle houdt, maar waarom noem je Warp Brothers plaatjes als voorbeeld? dat is nog altijd de meeste goedkope vorm van hardstyle ooit gemaakt. Hoe los ik er ook op gegaan ben :P

Die goedkope vorm van hardstyle vind ik best wel grappig om te horen, beetje onbekommerde "makkelijke"/vrolijke plaatjes die toendertijd best wel aansloegen in de locale boerenzuipschuur. :p Ik vind 't iig wel voor een feestelijker sfeertje zorgen als de gemiddelde "stoere" hardstyletopper van tegenwoordig. Uiteindelijk is 't misschien nog 't makkelijkst om te zeggen dat ik gewoon niet van hardstyle hou, maar wel van allerlei hardere dancesoorten... :yes:
Waarschuw beheerder
donateur! Dan ben ik al helemaal benieuwd!!!!!!
moet je ff dat filmpje van dmc world downloaden
echt vet.
staat bij downloads

http://www.danielemondello.com/

Waarschuw beheerder
kijk nu is het wel heel leuk om alles op de organisaties af te schuiven , maar dat is wel zo makkelijk maar niet altijd juist , kijk wat voor wereld lineup x-qlusive labels & liveacts had...

en er was juist geprobeerd eens de lineup op andere dj's te focussen in plaats van op de standaard garde , maar de meerderheid blijkt toch alleen maar voor luna pavo dana enz te komen en bleven dus weg..

wat moet je dan doen :

maar zeggen jongens wij gaan lekker verlies lijden als die paar mensen die op internet gallen maar een super feestjes hebben en lekker iedere keer weer zon lineup met voor de massa onbekende namen neer zetten...

of de bevestigde namen neerzetten en daarnaast toch proberen iets anders neer te zetten...

kijk heel veel mensen schreeuwen : ze geven alleen maar om geld , das klink klare onzin...

moeten ze het dan maar voor minimaal geld doen waardoor ze nooit iets nieuws kunnen proberen want als het flopt ben je out of buisiness...

ik denk dat wij al bezoekers toch waar voor ons geld krijgen...

want als ik bijv. naar andere landen kijk (zwitserland italie frankrijk) die zouden willen dat ze zulke mooie feesten hadden en die geven 300 € uit om naar een qlimax te kunnen en schreeuwend at ze een super avond hebben gehad...

diep van binnen zijn we gewoon allemaal een beetje verwend denk ik , we willen allemaal maar de hele avond ons eigen ding horen en die feestjes bestaan niet , je kan namelijk niet aan iedere bezoeker persoonlijk denken...

en het gaat niet om de platenkeuze heet gaat om het feest..

al moet je frans bauer draaien als de mensen dat willen wie ben jij dan als enkel persoon om te zeggen nee ik wil originele kwalitatieve muziek draaien :vaag:
laatste aanpassing
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
diep van binnen zijn we gewoon allemaal een beetje verwend denk ik , we willen allemaal maar de hele avond ons eigen ding horen en die feestjes bestaan niet , je kan namelijk niet aan iedere bezoeker persoonlijk denken...

Idd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon als organisatie een lineup maken met bekende namen, en tussendoor een aantal verfrissende nieuwe namen. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn...
Zo leer je de mensen ook kennis maken met nieuwe namen, en kan je in de toekomst een meer gevarieerde lineup verzorgen omdat je keus hebt uit een groter aanbod van (voor het grote publiek) bekende dj's. Een aanbod dat je als organisatie dan zelf gecreëerd hebt....
Waarschuw beheerder
Onbekendere namen op kleine feestjes :)
Sfeer is vaak beter en er wordt beter gedraaid :yes:

Waarschuw beheerder
2 warez guy , dat gebeurd nu toch ook ?
Waarschuw beheerder
Joh hardstyle zal echt niet 1 2 3 verdwijnen, alleen is het niet meer zo populair als een paar jaar gelede. Zeker ook nu de hardcore weer terug..

Waarschuw beheerder
2 zandah zoals ik net als zei , de massa gaat niet voor onbekende namen ze willen weten wat ze kunnen verwachten en dan kunnen ze kijken of het feestje een beetje hun ding is.. (wat de zeikerds in dit topic is zouden moeten doen) en dan kunnen ze beslissen of ze gaan of niet
Waarschuw beheerder
donateur
Qwaak 26 december 2004 16:25
2 warez guy , dat gebeurd nu toch ook ?

soms wel..soms niet. als je kijkt naar de afgelopen lineup van qlimax, dan totaal niet. in qontrol weer wel

Waarschuw beheerder
nee Qlimax draait in de ogen van Q zoals Sensation voor id&t denk ik

perfecte show van licht geluid , en wie de plaatjes op zet maakt op zich niet zoveel uit (bij voorbaat dan hun eigen artiesten) maar als het maar de goede platen zijn en dat de mensen een super nacht hebben..

en 99% heeft ook een super nacht gehad !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hardcore :lief:

gisteren gladiators ...:kwijl:..ai wat bruut..:d
Waarschuw beheerder
Moet toegeven de qlimax feesten van q-dance vind ik een v/d beste aangeklede feesten kwa licht/geluid/decor van alle feesten !
Waarschuw beheerder
donateur
beter toch misschien komt dan zelfs de ouwe volle bass weer terug in de plate
we w88 af
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
Ik luister heel veel verschillende stijlen en hardstyle volg ik ook.

Maar echt vernieuwend is het niet meer te noemen, het moet gewoon even "afsterven" zoals hardcore heeft gedaan en dan verwacht ik wel weer originelere muziek (mits niet alle producers/dj's overstappen op iets anders).

Waarschuw beheerder
donateur
Moet zeggen dat ik feesten met onbekende DJ's eigenlijk vaak allemaal maar beter vind idd!!!
Die doen tenminste echt hun best!!
En weten je verassen. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Qlimax, zal ik ook nog wel opzich een keer heen willen, lijkt me echt mooi ja
Waarschuw beheerder
Die Italiaanse "techno" ben ik eigenlijk nog niet zo héél erg lang in thuis, plaatjes als GSM enz.

GSM is eignelijk een mooi voorbeeld van duitse techno... italie was toen voornamelijk hardtrance en progressive trance. de Voorganger van GSM is een productie van Mellow D. uit 1998 en kijkt sprekend op GSM... ook in Italie zijn voor GSM nog dezelfde plaatjes uitgekomen met het bekende geluidje en vette bassline :D

toevallig kennen we GSM allemaal omdat ie op de qlimax cd stond ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hey!!

we hebben het hier nog steeds over hardstyle ja!!
oprotten met je techno:yes:

check de nieuwe hardstyle-club in rotterdam van Q-dance en B2S:bounce:

daar gaan we dan vanaf medio mei:yes:

hardstyler for life:bounce:
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Bestaan dit soort topics ook al niet 2 jaar? ;)
Waarschuw beheerder
sorry man ik wist dat Tatanka GSM onder de noemer H@rDsTyL3 had uitgebracht...

vergelijk de techno uit begin jaren 90 (joe inferno, tellurians, ramirez, brainstrom label etc) maar met die uit 1998-2000.. dan zul je zien dat het daar een verlengstuk van is.
Waarschuw beheerder
Bestaan dit soort topics ook al niet 2 jaar?

haha (y) idd.. we roepen al 2 jaar dat hardstyle dood is en het is populairder dan ooit.

Waarschuw beheerder
hey!!

we hebben het hier nog steeds over hardstyle ja!!
oprotten met je techno

check de nieuwe hardstyle-club in rotterdam van Q-dance en B2S

daar gaan we dan vanaf medio mei

hardstyler for life

zeg dan gewoon nix, wat nu hardstyle heet heette jaren trug techno.
al die platen van vortex en ook wel technoboy kun je onder italiaanse techno schuiven, waarom denk je dat technoboy technoboy heet?

Waarschuw beheerder
Uhh...was hardstyle niet hardtrance?
Waarschuw beheerder
donateur
als je kijkt naar de producties die vanuit duitsland kwamen, ja

Waarschuw beheerder
xception we hebben het hier nu toch over DE HARDSTYLE van nu!!!
en niet over dat van jaren terug
natuurlijk weet ik wat vortex en TECHNOboy produceerden in italie!!!

laat ieder zn mening geven over de hardstyle!!!!:yes:

Waarschuw beheerder
Qlimax, zal ik ook nog wel opzich een keer heen willen, lijkt me echt mooi ja

Moet je zeker doen, maar qua aankleding gaat volgens q-dance in qontrol ook heel veel voorstellen, en bij In Qontrol is de line-up een tikkie gevarieerder...

Die Italiaanse "techno"

Heb ff oude qlimax cd opgezocht, bedoelen ze hiermee tracks als Dj Arne L2 - Testbitching en Marc la Cruz - Future Prison? Dit soort nummers zijn wel de shit, het lijkt totaal niet op hardstyle van nu, toch jammer dat ik die eerste qlimaxfeesten niet heb meegemaakt...

Waarschuw beheerder
de hardstyle van nu heette vroeger techno in italie (of nog steeds)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet alleen hardstyle toch? Voor italianen is techno toch gewoon een verzamelnaam van veel stijlen?
Waarschuw beheerder
in deutschland heette het techno ;)

Heb ff oude qlimax cd opgezocht, bedoelen ze hiermee tracks als Dj Arne L2 - Testbitching en Marc la Cruz - Future Prison

idd arne l2 nummers en nummers als Auf die Fresse
techno was gewoon wat altijd techno is geweest... alleen was het verschil nu dat het gecombineerd werd met dikke basslines..

Future Prison is gewoon hardtrance :respect: geniaal nummer

Waarschuw beheerder
Die cd waar ik het over heb, ben hem maar weer eens gaan luisteren, staan wel een paar kunstwerkjes op....Tankis & Savietto - Semiramide, oei, eigenlijk best wel goed...
Waarschuw beheerder
Helaas heeft hardstyle zich in Nederland over het algemeen ontwikkelt tot een niet al te brede stroming. Denk dat dat geenzins echt opzet is geweest, het is gewoon zo gelopen. Mensen hebben het allemaal geslikt onder het mom 'nieuw en anders' en verdiepten zich er verder ook niet massaal in terwijl ze wel massaal gingen feesten.

Gelukkig is het voor mij (en hopelijk anderen) nog steeds een verzamelnaam voor van alles en nog wat.
Hard en snerpend of warm en gezellig. Drijvend en ritmisch, melodieus of beukend. Je kan er alle kanten mee op naar mijn idee.

Ik verdiep me er nog maar 4 jaar in en ik weet ook niet al teveel over de pre-hardstyle periode. Maar ik weet wel dat verschillende scenes al een heel tijdje toewerkten naar wat we 3/4 jaar geleden op de qlimax cd's terugvonden.
Daarna is het ontzettend hard gegaan met hardstyle en dat vliegende proces is volgens mij nog bezig. Het is zeker slecht geweest maar het is ook weer wat opgeleefd.

Ik geef zeker niet nederlandse dj's/producers de schuld van deze ontwikkeling. Vind juist dat er in Nederland nog veel kwaliteit en veelzijdigheid te vinden is. Seismic, straight-on, fusion, x-rate, danamite, scantraxx zijn allemaal labels met een eigen gezicht en sound. Reken daarbij DJ's die echt wel weten wat mixen is en ook leuk bezig zijn met zichzelf te profileren door techniek en platenkeus en ik kom tot de conclusie dat het allemaal zo slecht nog niet is.
De Nederlanders doen iig nog hun best om de betere platen eruit te pikken en lekker hun eigen ding te produceren.

Toegegeven, het is niet meer zo diep en magisch als het was maar dat ligt ook vooral aan de italiaanse kant van het hardstylespectrum. (dus niet de oude hardtrance ala picotto of luca antolini)
Standaard arrangementen en weinig vernieuwing in de geluidendatabase tezamen met een compleet leger aan producers en labels hebben de duitse diepe hardstyle gewoon verdreven van de nederlandse dansvloeren. En daar lag voor mij toch een grote aantrekkingskracht.
Tegenwoordig lijkt dat grotendeels verdwenen, tis enkel nog italiaans en nederlandse hardstyle op de verzamelalbums.
Erg jammer...

Maar iig, hardstyle gaat niet dood, denk wel dat de italiaanse kant ietwat in gaat storten en eigenlijk hoop ik dat ook. Veel te veel meuk die allemaal naar holland moet omdat wij de grootste afzetmarkt hebben (in italie zelf verkopen ze geen drol)
Het wordt weer tijd voor wat duitse invloeden om de magie terug te krijgen.

Heb er nog steeds vertrouwen in....
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook wel vertrouwen in, maar het moet gewoon ff instorten zoals ik voorheen al melde.

Waarschuw beheerder
Gaat ook gebeuren, met de jumpstyle hype die nu bezig is. En hardcore is weer in. En urban...ok andere doelgroep ofzo maar ik denk dat hardstyle dus een stuk minder populair zal worden. Gelukkig.
Waarschuw beheerder
Ik geef zeker niet nederlandse dj's/producers de schuld van deze ontwikkeling. Vind juist dat er in Nederland nog veel kwaliteit en veelzijdigheid te vinden is. Seismic, straight-on, fusion, x-rate, danamite, scantraxx zijn allemaal labels met een eigen gezicht en sound. Reken daarbij DJ's die echt wel weten wat mixen is en ook leuk bezig zijn met zichzelf te profileren door techniek en platenkeus en ik kom tot de conclusie dat het allemaal zo slecht nog niet is.

dit heeft toch niks te maken met het feit dat vooral Nederlandse dj's en producers deze style oppikten en er iets heel anders van gemaakt hebben?
Als ik bijv. deepack hoor, dan hoor ik een hardcore verleden.. niet per definitie slecht ofzo, want dat is wat mensen willen horen.

En het gaat ook niet om wat er nu gebeurd maar hoe de hardstyle is gekomen tot wat het nu is en dat komt vooral door Nederlandse ex-hardcore dj's die inzagen wat de massa wil horen.. en wat de massa wil horen is wat Mensen gaan produceren, of ze nu duits italiaans belgisch of nederlands zijn.

De Nederlanders doen iig nog hun best om de betere platen eruit te pikken en lekker hun eigen ding te produceren.

hoeveel werd 4 jaar geleden geproduceerd dan? ;)
Waarschuw beheerder
uiteindelijk is de massa die ervan gemaakt heeft wat het is, want als mensen scheten willen horen dan worden er wel scheten geproduceerd

+ is het niveau van de hardstyle van nu ook maar een mening, er zijn er duizenden die er anders over denken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
KATTIVO 28 december 2004 18:25
En het gaat ook niet om wat er nu gebeurd maar hoe de hardstyle is gekomen tot wat het nu is en dat komt vooral door Nederlandse ex-hardcore dj's die inzagen wat de massa wil horen.. en wat de massa wil horen is wat Mensen gaan produceren, of ze nu duits italiaans belgisch of nederlands zijn.

Dat ben ik maar gedeeltelijk met je eens; de massa luisterde een jaar of 4 geleden nog rustig naar de Klubbheads, Rank 1 enz. Niet dat daar iets mis mee is, maar spul van DuMonde, Cosmic Gate enz. werd toen al gauw te hard gevonden. Terwijl 't diezelfde mensen tegenwoordig niet hard genoeg kan gaan, plaatjes die hun toen te hard waren worden tegenwoordig "MiEtJ3S TraNc3" genoemd.

Er zit ook een marketinginstrument achter die "de smaak van de massa" in een bepaalde richting duwt. Moet ook wel in een klein land als Nederland waar er zo veel mensen mee willen eten uit de "dance ruif" ben ik bang...
Waarschuw beheerder
Dat ben ik maar gedeeltelijk met je eens; de massa luisterde een jaar of 4 geleden nog rustig naar de Klubbheads, Rank 1 enz. Niet dat daar iets mis mee is, maar spul van DuMonde, Cosmic Gate enz. werd toen al gauw te hard gevonden

of te soft ;)
Waarschuw beheerder
Maar ik ben nu 16....

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf denk een hele hoop te weten over hardstyle. Luister het sinds me 11de.... toen was het lekkere hardhouse, ik luister nu geregeld oude hardhouse! Maar het probleem is gewoon dat het commercieel word :( Maar dat gebeurt uiteindelijk met iedere stijl die populairder word, hoe meer luisteraars hoe eerder het gebrek aan inspiratie doordat geld een belangrijkere rol gaat spelen.

Daarbij komt ook nog dat er WEL goede platen gemaakt worden, maar deze DJ's niet gehoord worden door de "toppers".

Jammer, maar ik leg me er niet bij neer :)

Ik kan namelijk goed leven met de muziek van deze tijd, luister ook nogsteeds hardtrance:)Ik denk gewoon dat alles aant verneuken is in de hardere muziek scene.

Maarja wie ben ik dat te zeggen :)

Waarschuw beheerder
Hardcore wordt te commercieel
Hardstyle wordt te commercieel
Dat staat iig vast:)
Waarschuw beheerder
oja @ B.A.L.

jumpstyle = jump

en die hele scene gaat zo ook kapot als de massa het gaat lusiteren :(
Waarschuw beheerder
ja dat staat vast maar jump ook

En ik vrees nog wel meer :(

Waarschuw beheerder
jumpstyle = jumpstyle
jump = jump
;)
zit naar mijn idee nog wel een verschilletje tussen die 2
( I :lief: hokjes )
Waarschuw beheerder
ja klopt trouwens maar jumpstyle is beetje niewer....

Ben der nog niet helemaal uit, maar het is toch mix tussen hardstyle en jump ala drum machine ?

vind het jammer :(

trouwens die set van pila & the prophet is heel lekker hoor ECHT WEL paar classiekers :)

En ik ben hier nog helemaal niew dus let niet op mijn acties :)

Waarschuw beheerder
Zoals ik het zie:

Jumpstyle = Belgisch en Nederlands werk, Da Boy Tommy, Ruthless & Vorwerk...bijna altijd vrolijk, beetje hardstyle achtig (ook al was het er al eerder)
Jump = Franse werk, Greg C, vaag spul, lang niet altijd vrolijk, aparte bassen...

Waarschuw beheerder
Dat gezever over jump en jumpstyle altijd :).... Het springt er in ieder geval allebei op los...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jumpstyle rocks
Jump sucks
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
Waarschuw beheerder
Sommige mensen hoor ik nog vaak zeggen
(zeker nu de hardcore weer terug is)

hoe komen sommige erbij
hardcore is nooit weggeweest
wat een bullshit

de is zelfs een feest hiernaar genoemd
Hardcore 4 life
en zoals id-t al eens op een thunderdome schreef
Hardcore Will Never Die !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dj The Challenger 29 december 2004 00:00

hardcore is nooit weggeweest
wat een bullshit

de is zelfs een feest hiernaar genoemd
Hardcore 4 life
en zoals id-t al eens op een thunderdome schreef
Hardcore Will Never Die !!!

marketing...

Waarschuw beheerder
Seismic, straight-on, fusion, x-rate, danamite, scantraxx zijn allemaal labels met een eigen gezicht en sound.

> jah waarvan meer als de helft van de releases op die labels niet eens door de artiest zelf zijn gemaakt ;) :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Potten en ketels en iets van een kleur verwijten enzo...

Waarschuw beheerder
donateur
het is ook nooit goed *zucht*
Waarschuw beheerder
1 grote meeloopstroming, maar ja dat is
mijn mening.
Waarschuw beheerder
Welke stroming heeft nou geen meelopers??? zie bijvoorbeeld weer de hardcore scene!

Maar goed. Hardstyle is nu niet meer zo kwalitatief goed! Je hebt wel nummers die gewoon goed zijn, maar sommige nummers klinken tegenwoordig echt zo bekend in het gehoor. Simpel en snel in elkaar gezet. Er is nu ff behoefte aan vernieuwing, maar niet iedereen durft dat. Hetzelfde was met DJ Promo. Toen hij de 1ste files uitbracht durfde niemand die te draaien, omdat ze te hard waren vergeleken met de rest. Misschien gebeurt dat ook wel met de hardstyle.

Waarschuw beheerder
Ik hoop niet dat hardstyle harder wordt, het mag van mij juist wel weer minder, als ik bijvoorbeeld Who's got these beats van deepack hoor denk ik weer dat het best wat rustiger mag, dat kan de kwaliteit ten goede komen... Neem Pulse Protraction, dat is niet zo'n heel hard nummer, maar t zit wel lekker in elkaar.. Dat soort nummers mogen er meer komen van mij, harder is niet altijd beter..

Waarschuw beheerder
Who's Got These Beats is een kotsnummer
Waarschuw beheerder
ik hoorde dat t juist weer een beetj opkwam.. KRIJGEN WE WAARSCHIJNLIJK INDUSTRUSTRAL HARDSTYLE!!!! joeppie!!

Waarschuw beheerder
speedstyle

Waarschuw beheerder
Industrial hardstyle zou nog niet eens zo gek zijn :), ik duik gelijk de studio in om een revolutie binnen de hardstyle te ontketenen :P

Waarschuw beheerder
1 grote meeloopstroming, maar ja dat is
mijn mening.

Maarja jij houdt van oldschool en techno, daar zitten ook veel meelopers tussen hoor.... meelopers zijn er overal...

****had natuurlijk ook gewoon in 1 bericht kunnen staan maarja :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jonge bij hardcore heb je net zo veel melopers :S die met hun blije kleertje rondhuppelen holland te roepen en daarna van r&b genieten en zeggen nooit hardcore te luisteren om erbij te horen.

Het is gewoon dat het niet TE hard moet wordne, dan maar apparte styl ervoor :)

En dat echte lompe gebeuk mag gerust geen hardstyle genoemd worden, neem nou dj duco - in my head, dat werd gedraaid tussen hardstyle op Qlimax, dat vind ik bepaald geen hardstyke maar ook geen hardcore :p
Waarschuw beheerder
Hardstyle moet gewoon veranderen..punt uit haha

Van mij mag het iig wel wat harder dan dat het nu is en tevens ietsjes sneller. Industrial Hardstyle haha het zou niet echt verkeerd zijn, beetje meer techno invloeden erin.

Maakte ze nog maar nummers al Age of Reverse Bass!
Waarschuw beheerder
tuurlijk zijn er overal meelopers.
maar komop, veel van die jonge kinderen/
breezer kutjes die geen eigen mening hebben
houden van.....juist: hardstyle. misschien
een beetje generaliserend, maar zo maak
ik t mee.

Waarschuw beheerder
Ik denk echt dat er inmiddels meer meelopers in de hardcore scene rondlopen als in de hardstyle. Zat laatst die dvd van MoH te kijken, echt te triest gewoon. Altijd zie je ze stil staan, en komt de camera in de buurt dan springen ze er masaal voor en gaan ze allemaal laten zien hoe gek ze wel niet zijn. Leuk joh:/
Waarschuw beheerder
donateur
dat is altijd bij de combinatie 'camera + feestganger'

Waarschuw beheerder
Van mij mag het iig wel wat harder dan dat het nu is en tevens ietsjes sneller.

Juist niet! het wordt alleen maar harder en sneller, het moet juist minder hard worden, is beter voor de kwaliteit... Ik vind hardstyle nu al vaak teveel op hardcore lijken, het mag van mij wel weer iets meer richting de techno gaan...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Van mij mag het richting hardtrance gaan:)

Waarschuw beheerder
Uberdruck-kant op :)

Waarschuw beheerder
Bitte Ein Beat eerste paar cd's kant op
Waarschuw beheerder
jep bitte ein beat 1-4 :)

harder mach 1-4

dat waren nog eens tijden :)

Maar harder hoef het niet te worden :)

Haha en die NO-mening "hardcore" iefhebbers kunnen de pot op :)

Waarschuw beheerder
Hehe idd generation_of_base :D

Waarschuw beheerder
tuurlijk zijn er overal meelopers.
maar komop, veel van die jonge kinderen/
breezer kutjes die geen eigen mening hebben
houden van.....juist: hardstyle. misschien
een beetje generaliserend, maar zo maak
ik t mee.

dat vind ik juist niet :no: tegenwoordig zie ik hier de jeugd allemaal in neophythe jassen lopen en ik woon in amsterdam!! en welk nummer stond er op de fox kids cd?? juist korsakoff. en die lonsdale hype?

vind juist de meelopers bij hardstyle minder worden en merk dat de echte fans overblijven. terwijl het bij hardcore juist ondersom is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en de bib cd´s 1 t/m 4 blijven DE cd´s (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mjah er word hier wel gesproken over hard raggen = slecht , maar je hebt ook origineel hard raggen..

Zany bijv. is ook hard maar alles behalve onorigineel
Derb ook (zwaar overstuurde kicks eronder)
Brennan & Heart
Deepack

dus die statement gaat niet op

als je niet van hard houd wil niet zeggen dat het slecht is.. of onorigineel

en mensen staan ook niet op een feestje , oohh deze melodie is ergens van afgeleid of geript ik ga stil staan..

NEE mensen willen los gaan !

en als ik eerlijk moet zijn gaat het mij persoonlijk dan eerder om die duizenden die het wel waarderen als die 100 die eht niet waarderen(want als je goed kijkt zie je hier dezelfde mensen als ook op het q forum dezelfde topics maken en posten dus zoveel mensen zijn het er niet eens)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dus je laat je leiden door wat de mensen willen, Michael? Maar moet je niet gewoon doen wat je zelf leuk vind en dan daar je creativiteit in gooien? Het is maar net vanuit welk standpunt je het bekijkt :)

Ik heb zelf trouwens iets van een "harder styles" mixje gemaakt met ook wat nieuwe dingen erin. Niet hard wel melodieus. Plus vond ik 'm zelf ook gewoon errug fijn :P:bloos:

01 Organ Donors - Radiowaves ( Überdruck Rmx)
02 Angel Of Death - Angel Of Death ( Hennes & Cold Rmx)
03 DJ Zany - Tekno ( Dana Rmx)
04 Dave Joy - Third Pleasure ( Überdruck Rmx)
05 The Beholder - Frequency Attack
06 C4 - Mysterious Place ( Überdruck Rmx)
07 Yoji Biomehanika - Never End ( Derler & Klitzing Rmx)
08 A*SY*S - Acid Nightmare
09 Ed Real & The Coalition - 20.000 Hardcore Members
10 Hennes & Cold - Can't Have Enough
11 Megamind - Taub ( Picotto Mix)

Waarschuw beheerder
2 bobbert

die angel of death en die hennes & cold plaat heb ik gister nog gedraait in the matrixx :)

en iemand als ik die 90 % van de werkweek hier mee bezig is moet ook kiezen voor commerciele projecten erbij ,

daarom zijn er ook verschillende pseudo's uitgevonden om onder te werken en daarnaast maak ik ook platen voor anderen...

en ook ik hou van de oude hardstyle sound en maak dat ook , maar zie dat maar is aan een goed label te slijten.. kijk de grote namen kunnen zelfs een door frans bauer ingezongen plaat nog kwijt aan een label maar dat werkt voor upcomming producers toch echt anders...

en die paar labels die een gokje durven te nemen qua releases die niet persé snoeihard zijn hebben ook hun eigen groepje mensen om zich heen die er contstant op releasen en is zeer moeilijk om daar tussen te komen :)

http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=1XWQR1U4MUORV22RXA3201KLF3 dit zijn 2 nieuwe producties van me (samenwerking tussen mij en CK)

eerst DJ Michael & CK ft. MC Da Silva - Finlandia(Original Mix) en op 3.25 begint DJ Michael & CK - Kick Azz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
yuist:yes:

Waarschuw beheerder
hoeveel werd 4 jaar geleden geproduceerd dan?

4 jaar geleden werd je ook zonder dat je een hit hebt gescoord op een feest neer gezet , als je nu niet geregeld de top van de charts haalt sta je nergens :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en mensen staan ook niet op een feestje , oohh deze melodie is ergens van afgeleid of geript ik ga stil staan..

Heb ik vaak wel hoor, maarja dat ligt dan aan mij denk ik... Ik vind het echt niet tof als ik the Alpha Twins een rechtstreekse kopie van een nummer van Faithless(Insomnia was het geloof ik) met een harde beat hoor draaien op Innercity... Dat is echt te slecht, kan ik niet op uit mijn dak gaan..

Waarschuw beheerder
want als je goed kijkt zie je hier dezelfde mensen als ook op het q forum dezelfde topics maken en posten dus zoveel mensen zijn het er niet eens)

Ook het gepeupel op partyflock heeft immers recht op mijn mening... [img]http://party.snt.utwente.nl/images/light/smileys/cool.gif[/img] [img]http://party.snt.utwente.nl/images/light/smileys/tongue_wink.gif[/img]
Waarschuw beheerder

hehehe heb ik ook... het middelfingertje heb ik me wel afgeleerd..

daarom is het voor mij ook onmogelijk om nog naar hardstyle/hardtrance/hardhouse/trance feestjes te gaan...

Waarschuw beheerder
Deepack

Nou lekker origineel:S Alleen Drop Out :lief:

A*SY*S - Acid Nightmare

Waarschuw beheerder
bal als jij een plaat van deepack gaat luisteren , zul je horen dat alles (zelfs de snare's enz zelf gemaakt is) en nooit langer als 32 seconden hetzelfde blijft..

je kan een hoop over hun zeggen maar origineel (mbt tot dat je geen enkele release op elkaar hoort lijken van hun ) zijn ze het meest vernieuwend van de hardstyle..

Qlimax
Drop out
Here's Johnny
Downlow
Who Got Those beatz
100 %
Zero Crossing

allemaal totaal verschillend

zul je dit bij wie dan ook doen , zul je zien dat ze een hoop meer recycelen als dat deepack doet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar het blijft standaard hardstyle;)

Waarschuw beheerder
Zero Crossing en Drop Out en Blue Carambola (deepack remix) en Qlimax anthem vind ik niet standaard ;)

maargoed voor mij blijven zij mijn helden , en ook hoe ze in het leven staan (met beide benen op de grond !)

en iedere productie is weer knallen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Qlimax Anthem vind ik redelijk standaard. Wel retevet, er zit echt veel in dat nummer, veel effectjes en dergelijke. Maar het blijft standaard hardstyle. Wat natuurlijk wel super kan zijn:)

Waarschuw beheerder
al die effecten hoor ik niet in veel nummers en zon opbouw ook niet.. kortom geen standaard hardstyle

of die sublaag in Dj Luna Mindspace(die hun gemaakt hebben !) dat de hele tent trilt !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hebben hun die gemaakt:S Rare shit

Maar iig, k vind het een kutnummer:9

Waarschuw beheerder
niks raars : hun kunnen alles , hardtrance, hardcore , drum n bass , trance , Hardstyle , Techno

Waarschuw beheerder
Idd, Frank-E & Marc-L - Aeon is gewoon artcore (Ruffneck stijl)...stond ook wel ff raar te kijken toen ik die hoorde:P Wel een kutnummer overigens:9

Waarschuw beheerder
jij vind zoveel dingen kut dat ik aan je geaardheid begin te twijfelen :P , had je die geluidsfragment van mij al gechecked dan ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
KATTIVO 31 december 2004 14:53
daarom is het voor mij ook onmogelijk om nog naar hardstyle/hardtrance/hardhouse/trance feestjes te gaan...

Ghehe! Ik dacht dat ik al lastig was met m'n hardteil-afkeer... :p

Waarschuw beheerder
ik vond deepack altijd (Y)
maar toen kwam heres johnny en down low etc wat gewoon dik gejat is. dat mensen kicks/synths etc rippen a la. maar die vocals vind ik gewoon niet kunnen.
wat ze nu maken is alleen maar rag en rag. ze kunnen veel beter.
Waarschuw beheerder
donateur
mee eens.

Waarschuw beheerder
eerst DJ Michael & CK ft. MC Da Silva - Finlandia(Original Mix) en op 3.25 begint DJ Michael & CK - Kick Azz

klinkt goed(Y) ik zou alleen die rare synth vervorming eruithalen in finlandia. maar voor de rest zoiets zou ik wel kopen.
Waarschuw beheerder
Ghehe! Ik dacht dat ik al lastig was met m'n hardteil-afkeer...

ik probeer ook objectief tegenover andere stylen te staan ;)

Waarschuw beheerder
jij vind zoveel dingen kut dat ik aan je geaardheid begin te twijfelen

Ik vond je set op qdance radio retevet;)

ik probeer ook objectief tegenover andere stylen te staan

You rock :yes:

Waarschuw beheerder
ik probeer ook objectief tegenover andere stylen te staan

Iets in me zegt me dat ik daar ietsje meer moeite mee heb... :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond deepack altijd
maar toen kwam heres johnny en down low etc wat gewoon dik gejat is. dat mensen kicks/synths etc rippen a la. maar die vocals vind ik gewoon niet kunnen.
wat ze nu maken is alleen maar rag en rag. ze kunnen veel beter.

ik vind vocals jatten eigenlijk het minst erge ;)
de "originele" vocals zijn vaak ook niet origineel ... het erge van vocals jatten is dat ze gebruikt worden omdat ze bij de meesten dan wel bekend in de orgen zullen klinken, en dus aanslaan.. "here's johnny" :r

Waarschuw beheerder
het erge van vocals jatten is dat ze gebruikt worden omdat ze bij de meesten dan wel bekend in de orgen zullen klinken, en dus aanslaan.. "here's johnny" :r

Ok hier ben ik het echt niet mee eens. Zelfs ik ken de originele here's johnny niet, dus denk maar niet dat de gemiddelde hardstyler die wel kent;)

Waarschuw beheerder
2 kattivo , kijk ik ben natuurlijk subjectief mbt Deepack : maar ik zal je wel vertellen hun proberen een track te maken , dat waar je hem ook draait , in de schuur op de hoekof in een megaclub de emnsen helemaal losgaan als ze hem horen...

ik vind eht ook terecht de ebst verkochte hardstyle plaat , ik heb nl nog nooit mensen zo los zien gaan al op die plaat..

let neit op de spelling. ik ben al te lam :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
alleen drop out van deepack is vet:P
Waarschuw beheerder
2 kattivo , kijk ik ben natuurlijk subjectief mbt Deepack : maar ik zal je wel vertellen hun proberen een track te maken , dat waar je hem ook draait , in de schuur op de hoekof in een megaclub de emnsen helemaal losgaan als ze hem horen...

mijn post sloeg eigenlijk niet op Deepack.. ik snap heus wel op welke manier zij een plaat produceren, en zo doet iedereen het... en terecht.

Als ik een plaat zou produceren met de bedoeling om de top40 te halen dan zou ik het ook zo doen.

Waarschuw beheerder
ja maar deepack = party en willen dat op alel manieren uitstralen , en dat staat los van de top 40

maargoed je hebt idd gelijk we meoten weer effe algemeen worden want dit word teveel naar een paar mensen toegespeeld terwijl er honderden producers zijn die het doen
Waarschuw beheerder
edit: Als ik BIJVOORBEELD een plaat zou produceren met de bedoeling om de top40 te halen dan zou ik het op een bepaalde manier doen..

en als ik een plaat zou moeten produceren waarop iedereen gegarandeerd los zou gaan dan zou ik ook zoals Deepack (en alle anderen) produceren ;)

want eerlijk is eerlijk... het werkt wel, hoe goedkoop het ook is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het neit goedkoop

Waarschuw beheerder
het is makkelijk scoren zo zie ik het, name of tje dj vind iedereen al een vet nummer dus als je er een hs variant van maakt weet je dat het toch wel aanslaat.
Sommige mensen willen hun ideen en creativiteit in een nummer kwijt en anderen willen bling bling en boeit het ze geen zak hoe ze het moeten krijgen.

Waarschuw beheerder
het is makkelijk scoren zo zie ik het, name of tje dj vind iedereen al een vet nummer dus als je er een hs variant van maakt weet je dat het toch wel aanslaat.

:S

On The Down Low lijkt totaal niet op Name Of The DJ, alleen die sample is gejat. Die sample is idd gejat omdat het blijkbaar aanslaat, maar Chosen Few d8 waarschijnlijk precies hetzelfde toen hij die sample ripte

Waarschuw beheerder
tuurlijk kun je weten dat het aanslaat maar geloof jij niet in , iets in elkaar zetten omdat het nou eenmaal vet klinkt en niet omdat het een bekende vocal is maar omdat het een mooie vocal is..
Waarschuw beheerder
er is keuze uit miljoenen samples/vocals/meodolien etc...

dan is het toch wel erg toevallig dat sommige producers dezelfde samples/vocals/meodolien gebruiken die jaren geleden de top40 hebben gehaald.

Waarschuw beheerder
Nou nee hoor, ze hebben die in dat nummer gehoord, horen dat het vet klinkt, en gebruiken hem nog een keer. Denk maar niet dat Deepack de On The Down Low sample heeft gebruikt omdat hij al bekent is, want het grootste gedeelte van hun luisteraard kent name of the dj toch niet

Artiest {SHOWLIST artist 45954, 17276}
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit forum word zo langzamerhand een beetje saai.Wat is nou standaart hardstyle.Het is toch gewoon de style wat zo eentonig is.Het is een bas en een baseline met wat geluiden en melodietjes.elk nummer weer.Het moet juist knallen want
dat is juist de bedoeling.De naam zegt toch al genoeg.HARDstyle.
Als het niet hard moet heette het wel softstyle.
Ga je er veel melodien in verwerken.word het hardtrance.
kortom.discussie is zinloos.Hs is gemaakt om te knallen en heeft niet veel vernieuwens en zal het niet krijgen want het is gewoon de style wat zo eentonig is.
Waarschuw beheerder
Denk niet dat Hardstyle zijn beste tijd heeft gehad! Want Q-dance verkoopt al z`n hardstylefeesten uit! En of dat nou mensen zijn van 15 of van 30: ze komen allemaal voor hetzelfde. En dat is het belangrijkste. En ik moet zeggen op Mysteryland vond ik het in 2003 EN 2004 drukker bij het Q-Dance-stage dan bij het mainstage! Of ben ik de enige die die dat opviel? Zegt ook wat over dat hardstyle nog lang niet uit is!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou nee hoor, ze hebben die in dat nummer gehoord, horen dat het vet klinkt, en gebruiken hem nog een keer. Denk maar niet dat Deepack de On The Down Low sample heeft gebruikt omdat hij al bekent is, want het grootste gedeelte van hun luisteraard kent name of the dj toch niet

tuurlijk wel wie kent die sample nu niet:S
Waarschuw beheerder
donateur
De hardstyle markt is verzadigd. Een mooi voorbeeld is de discotheek the Bridge, die zich na vier jaar hardstyle gaat richten op een commercieel Duits publiek. Money talks... dat geeft dus wel aan dat die muziek zijn beste tijd heeft gehad.

Bovendien zie je nu een verschuiving naar 'standaard' hardcore, zoals Angerfist e.d. Veel hardstyle liefhebbers lijken al een tijdje over te stappen op hardcore.

Hs is gemaakt om te knallen en heeft niet veel vernieuwens en zal het niet krijgen want het is gewoon de style wat zo eentonig is.

Hardstyle heeft idd nooit uitgeblinkt als vernieuwende stroming, een ander nut dan dom knallen heeft het ook nooit gehad. Aangezien de muziek zichzelf niet volledig kan vernieuwen, stappen de mensen over naar andere stijlen. Zonder hardstyle zouden hardcore en schranz ook nooit zo populair zijn geworden.

Het een beïnvloed het ander, zo is het altijd al geweest en zo zou het altijd ook blijven gaan. Binnen niet al te lange tijd gaat de hardcore de hardstyle achterna en dan?
Waarschuw beheerder
Een mooi voorbeeld is de discotheek the Bridge, die zich na vier jaar hardstyle gaat richten op een commercieel Duits publiek. Money talks... dat geeft dus wel aan dat die muziek zijn beste tijd heeft gehad.

Dat Bridge een ander concept gaat gebruiken heeft NIKS te maken met je mening dat hardstyle z'n beste tijd heeft gehad. Er er is een nieuwe eigenaar die meer Duitsers in z'n tent wil.
Kijk maar eens hoeveel mensen het niet eens zijn met de nieuwe opzet van The Bridge. Daarnaast was het elke week ongeveer vol, dus zat mensen die de muziek wel kunnen waarderen!
Waarschuw beheerder
Denk niet dat Hardstyle zijn beste tijd heeft gehad! Want Q-dance verkoopt al z`n hardstylefeesten uit! En of dat nou mensen zijn van 15 of van 30: ze komen allemaal voor hetzelfde.

mmmmm q-base?? toch geen verkeerde line-up/lokatie/marketing
en X-Qlusive labels & liveacts ........: ook een gruwelijke line up. toch beide niet uitverkocht

Ik moet het nog maar even aanzien. Qlimax verkocht zichzelf na het succes van vorig jaar en qrimetime........tja oud & nieuwe en zelfde verhaal als qlimax.

Ik denk dat je hierover pas na in qontrol wat over kan zeggen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
X-Qlusive was niet uitverkocht omdat het op dezelfde dag als Hardbass was..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of hs zijn beste tijd gehad heeft kan ik niet zeggen,maar het is zeker niet meer weg te denken in de dance cultuur.Het heeft gewoon een plek gekregen.Ikzelf denk dat het ook echt niet zomaar zal verdwijnen.Platen verkopen nog steeds even goed.en het ene feest word meer bezocht dan het andere,je moet er ook aan denken dat mensen het kaartje voor een feest te duur vinden.En nog wat, een nieuwe hs discotheek in rotterdam.zegt ook wel wat over hoe populair het is dus ja mischien zit het nu wel in zijn beste tijd.wie zal het zeggen?
Waarschuw beheerder
Zeker niet naar QrimeTime geweest?

Hoe Deepack, Activator, Technoboy daar draaien....zo wil ik Hardstyle horen.
Waarschuw beheerder
hardbass was week erna!! en was ook niet uitverkocht
Waarschuw beheerder

:s... 16 oktober en 23 oktober is NIET hetzelfde.. Hardbass was een week later als X-Qlusive..:D
Waarschuw beheerder
donateur

X-Qlusive was niet uitverkocht omdat 75% van de bezoekers niet weet wat Fusion, Scantraxx, Jumper etc is :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja owkee maar de namen wie daarbij hoorde zijn toch echt veelvuldig aangegeven :S

al dan niet ik was er!! en ik vond het echt een superdik feest (Y)

Waarschuw beheerder
mmmmm q-base?? toch geen verkeerde line-up/lokatie/marketing
en X-Qlusive labels & liveacts ........: ook een gruwelijke line up. toch beide niet uitverkocht

Bij Xqlusive kwam dat toch wel voor een groot deel door hardbass, want veel mensen(including me) moeten vanwege het geld kiezen naar welk feest ze gaan... Ook was het concept van XQ niet zo hapklaar denk ik...

al dan niet ik was er!! en ik vond het echt een superdik feest

Xqlusive Labels & Live-acts was hardstyle op zijn best, iedereen deed zn eigen ding, en alles kwam langs, heerlijk feestje :)!

Q-Base was weer een ander verhaal, kwam denk ik doordat het in Duitsland was, ik denk zeker dat het meespeelde dat vele mensen bang waren dat ze in de problemen kwamen vanwege drugs, dat ze maar gewoon niet gingen.. Ken een hoop mensen die er zo over dachten, dat kan best een reden zijn waarom het niet is uitverkocht...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat Bridge een ander concept gaat gebruiken heeft NIKS te maken met je mening dat hardstyle z'n beste tijd heeft gehad. Er er is een nieuwe eigenaar die meer Duitsers in z'n tent wil.

De Bridge draaide op hardstyle en Nederlands publiek, dat weet jij ook wel. Je kan niet ontkennen dat er een verzadiging optrad...

Bovendien is het nieuwe concept van The Bridge ook nog niet bekend. 'Commercieel Duits publiek' zou het zijn, ik heb daar zo mijn twijfels over.

Kijk maar eens hoeveel mensen het niet eens zijn met de nieuwe opzet van The Bridge. Daarnaast was het elke week ongeveer vol, dus zat mensen die de muziek wel kunnen waarderen!

Kijk ook eens welke mensen dat zijn, meestal mensen die niks anders kennen dan The Bridge. En wat is vol? Minder druk dan eerst? Zo druk was het er niet altijd meer, zelfs White Wolf was geen volle bak.

Een deel van de hardtsyle markt heeft zich gewoon verplaatst naar de hardcore, simpel zat.
Het duurt zelfs niet lang meer voordat ook die markt in elkaar zakt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tuurlijk wel wie kent die sample nu niet

Geloof mij nou maar, minimaal de helft wat op een hardstyle feest rondloopt kent de sample van name of the dj niet (ja, wel uit deepack's nummer natuurlijk. maar goed). Ik heb genoeg hardstyle vrienden en geen van hun kent name of the dj. Toen ik alleen nog naar hardstyle luisterde kon ik ook chosen few niet hoor. Het mag dan wel een klassieker uit de hardcore zijn, maar hier heeft de hardstyle stroming weinig mee te maken. Bovendien hoor je nooit wat over name of the dj, nummers van neophyte worden meer besproken dus die zijn al een stuk bekender.