2005-02-11 ! *Scalp 'M* ! ............. It was the sound of the inevitable......
2003-12-26 !! para - kaboutertjuh !! zeker een geslaagd feesie
2005-11-19 !!!Ronald!!! echt super wat heb ik mij vermaakt knettervaag allemaal geluid was echt goed
2003-12-21 echt een top feest gewoon GRUWLIJK .!!!
2006-12-19 Dit was echt een superfeest !! jammer dat PBH niet meer gebruikt gaat worden voor feessies
2003-12-26 Beste feestje van dit jaar!!!!!!!!!!!!
2003-12-21 ""Repelsteeltje"" Zeker een leuk feesie...
2003-12-21 Geweldig feest!!!
2003-12-28 #boldy# © heel!!! erg!! lekker!!!!!!! :=)
2004-12-11 WEDDE ECHT EEN DIK FEEST
2005-05-29 2003-12-21 het was gewoon dance till ya drop
2003-12-21 SUPER feest
2003-12-22 Geweldige sfeer, muziek alles. TOPPERTJE
2003-12-22 VET BETERZ FEEST!!!!!! JAMMER VAN AL DIE KNOKPARTIJEN MAARJA DIE LUI HEBBEN NIKS BETERZ TE DOEN!!! JAMMER HOOR!!!!
2003-12-22 ((Jeroen)) SUPER FEEST!!!volgend jaar weer?
2003-12-21 (6) Terreurblubje (6) echt een te gek feest!! in maart doen we het over
2003-12-22 zwaar para feest!!!
2003-12-22 (K) the one and only (K) zo echt een te gek feesie de sfeer was zwaar relaxed en ik heb geen rellen meegemaakt dus dat was weer toppie
2003-12-21 (L) Kimmetje :bye: skon feestje was de moeite waard
mar mn shirt kwijt
2003-12-22 Ik heb echt een geweldig feest gehad THNX speedy_nick
2005-11-07 (V.T.C.)StrijkijzerTerrorist™ :vaag: [Æ] VET feest, zouden ze meer moeten doen die VS
2003-12-26 ***franka*** op naar het volgende f*cking brute feest!!
2004-01-04 **<<LINDA>>** SuPeRRRRRRRR!!!!!!!!!
2003-12-22 **Minimonster** Stukken beter als Thunderdome, zo MOET het dus
2003-12-21 **Poessie** was gezellig en zeer een van mn beste feessiejs!!!!!!mjummiej,zou zo terug willen!
2003-12-21 *Bootje* was echt wel kicke
2004-03-27 weer vet super vet stampen
2003-12-22 *KAKA* zeer goed vermaakt had er alleen wat meer van verwacht met name van t geluid maar toch top nacht gehad
2003-12-23 Super feessie! Alleen jammer dat ik mijn fototoestel moes inleveren
2003-12-22 *G E W E L D U G*
alleen klote dat k me fotowtoestelletjuh weg moest gooie
2004-01-13 WAS ECHT SUPER!! kan niet anders zeggen
tot 20 maart 2004 in eindhoven
2005-03-10 1e feest.....en nu pas door hoe hard en vet het was!
2003-12-22 HELEMAAL GEWELDIG EN MAXIMAAL HARD GOAN!!!! SUPER SUPER SUPER!!!!!
2003-12-23 -aadje- Wat een SUPER feest, STAMPUHH !!
2004-01-18 -Droogbrood- SpaceKonijn helemaal mijn id,toppertjuhh
2003-12-22 -Martine- Lange reis maar het feest was een TOPPERTJE!!!!!
2003-12-21 Rij was kut rest super echt de moeite waard 3,5 uur in de bus
2003-12-21 -Richy- super feest
2003-12-22 Was echt een geil feestje!!!
2004-12-23 leuk sfeertje maar de BASS was helaas niet hard genoeg
maar wel un top feesie
2006-02-28 2003-12-22 beste feest van 2003 vooral AKIRA was topper
2003-12-21 Het was echt een super feest volgende keer echt wel weer!!!!
2003-12-21 .Onbekend Whaaaa wat een gekkehuis gisteren! ... super sfeer! TOPPERTJE!!!
2006-10-09 .•°o.O*.l.i.n.d.a.*O.o°• . in 1 woord geweldig!!
2003-12-21 was heerlijk alleen pas om 12uur thuis
2003-12-24 echt een toppie feesie keb cker zin in maart....!!!!
2003-12-23 TOPPERRRRRR egt super feest! whoeeeeeeei tot 20 maart
2003-12-22 HET WAS EEN GODS BETER FEESTJE MAAR HET WAS KUT DAT JE TWEE UUR IN DE RIJ MOEST WACHTE MAAR HET FEEST HEEFT HET WEL WEER GOED GEMAAKT
2005-05-10 mindcontroller mindcontroller
2003-12-21 909 Super feest, alleen the Horrorist veel te kort.
2003-12-22 Helmaal SUPER!!
2003-12-21 Toppie!!!!!
2003-12-21 :bier: Henk Jan de Timmerdude :bier: Zeeerrr goei feest weer !!
!!!!
2003-12-23 Top feest alleen de lucht van de eet tenten was zo vies
2003-12-21 :bounce: >>HaRdCoReHEEMSKERK<< :bounce: zekers geslaagt feesie hele avond losz gegaan
2003-12-22 Met stip op 1 van '03..... alles gewoon helemaal TOP !!!!!
2003-12-21 echt super feesssie lekker stampuhhh!!!
2004-03-14 Een zeer brute party! binnenkort weer ff feeste! Vet beterz!
2003-12-21 :bounce: stampduiveltjuh:bounce: was echt een topfeest
2003-12-21 Zeker goed feessie... maar de pendelbussen mocht wel anders.. verder geweldig
2003-12-21 :cheer: Daantjuh :cheer: koel feesje
2003-12-22 :cheer:lassie051:cheer: het was super en ontzettend lijp
2003-12-22 :looser: Terror-Fietsbel ..†.. Me Eerste Grote Feest,Muziek Mocht Harder,Zkr Lekker Feest
2004-01-28 :vaag: Space Invaders :vaag: zeker vet feessie!! stampen tot je neervalt!!!!!
2004-01-07 STRAK FEESIE //VET GOEIE SPEEDCORE/TERROR
2003-12-21 :xtc: 2weird4u?! aka Double B :| SUPER!!!!
2003-12-29 jah dit was een zeer fijn feesie
2004-11-21 :| baggerfeest
2003-12-27 relaxed feessiiee
2003-12-21 <<*Hensel*>> gods bruut!alleen de moh zaal was TE heet
2003-12-26 <<:Ballie:>> zekr vet feest...was t lange reizen eg wel waard..!
2005-08-24 een woord HELLRAISER!!!!!!!!!!!!!!
2004-01-15 = Headtown Terror Corps = GEKKENHAUS
2003-12-21 Jezus wat een feest!!! Gektuh van begin tot eind!!!
2004-04-19 [_[ DaeM ]_] oef een half jaar en nog dreunt me kop...
2004-03-17 volgend jaar weer toch???
2004-01-12 [CSR] MartiN PaPa was super feesie dit 29 mei weer!!!!!
2003-12-23 [SF] Destructive Nature wat een kut rij zeg, maar voor de rest was het cker wel lachen, vooral de Hellraiser!!!
2003-12-21 [SF] Lethal Injection was het reizen waard
2003-12-21 [SF] MR. Space :vaag: lekker man
2003-12-21 ]x[ Super feest, iets teveel herhalingen alleen
Sfeer was uber
2003-12-21 ___deadline___ GRUWELIJK HARD STAAN GAAN!!! Super feest, gezellige busreis!
2003-12-21 ADH-DRE was eg gaaf feesie. lekker vaag, maaruh net pas thuis (12.20)
2005-05-10 ADRENALIENTJE De Hellraiser zaal was echt hard, In de MOH zaal vond ik het geluid een beetje soft. Verder een te gek feest!!
2006-03-01 aF->>>JoRDy<<<-Ca KK NAARSTE FEESSIE WAT IK OOIT HEB MEEGEMAAKT
2003-12-21 Echt wel goed!!!!!!!!!!!!
2004-02-13 Alcohollander :bier: WAS LEUK
2003-12-22 Alcohooligan APC Kutfeest....
2003-12-21 Alias 1 woord>>>> GEWELDIG
2003-12-22 jezus dit feest was te bruut !!! HARDCORE4LIFE
2004-01-26 ALKMAAR was de lange en gare terugreis zeker waard
2003-12-21 alstare Super feesie alleen dat wachten was K*T
2003-12-22 Angel of Terror TOTALE GEKTUH!!! Kippenvel van t uitzicht toen ik tijdens Neophyte met Pim op een verhoging was geklommen en over de blauw verlichte zaal uitkeek en al die mensen uit hun plaat zag gaan!!!
2003-12-21 Annelies(L) Whaaaaaah goooooeeeeeed
2003-12-22 Anniekjuh (L) KK hard feest!!!! had ik ook echt niet willen missen
2003-12-21 AppelsapMeneer topfeest
rammen & raggen to the max
2003-12-23 Aqid Masterlijk feest! Goeie show, harde muziek TOP. Tot maart!!!
2003-12-21 de pendelbussen suckken
2003-12-22 Army-Chick85 bussen kut geregeld, entree kut maar het feest was SUPER BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!
2006-06-21 Top feest hoor !!!
2003-12-21 B) De Gemaskerde B) was zeeer bruut
2005-05-12 B.B Dit feest is helemaal het einde SUPER
2003-12-21 WAAAH SUPER GRUWELIJK FEEST!!!
2003-12-24 Bad habit Eindelijk weer eens het saamhorigheidsgevoel!!
2003-12-24 Bas Plezant Ik ben nog nooit zo ziek geweest op een feest, maar dat mocht de pret niet drukken!!! Hellraiser zaal was absoluut de topper!!!
2004-01-02 Baske dol feest!
2003-12-21 BassBas Verkankerd lang w8en buiten...en sommige djs vielen zwaar tegen...voor de rest
2003-12-21 BASSMAN H4L beetje jammer van de anderhalf uur entree maar de rest maarkte het meer dan goed
2004-10-23 het was een super grandioos geweldig goed hells hardcore feestje
2003-12-22 Bazzhuntahh DH egt een meesterlijk feest.... super sfeertje ook!
2003-12-22 garderobe was duur, maar koste mij maar 80ct, géén sterke drank, veel clubkutte voor de rest was alles perfect!
2005-10-27 2003-12-21 Blond Duiveltje! GVD.. de Avond van mien leven.. Zulke GEKTUH heb ik nog nooit mee gemaakt
2004-01-02 blondie85 Dit was echt het gaafste feest wat ik ooit meegemaakt heb!was dik stampuh en zekers voor herhaling vatbaar!!
2007-01-10 Wat een wazig feest was dit, wel steengoede muziek vooral bij hellraiser
2004-05-02 Bornnaked Was helemaal perfect en helemaal naar de klote dag erna!!!
2003-12-31 BOYD / 050. lijp lekker
2005-04-24 Brain Insane jaja dit was op mijn verjaardag
zwaar strak feest
2 All the dj''s
2003-12-21 Was echt super super vet!!!! Relaxte sfeer!
2003-12-21 Buenen ben bnet thuis topfeest!! :respect akira & leviathan
2003-12-21 Cartman&Dennis Leuk!!!
2003-12-22 CHRiSPy 1 van de beste party's ooit!!!!! Mindcontroller was ECHT BRUUT!!!!!
2003-12-21 tja zoals iedeeen hier al zegt S U P E R,behalve het labge wachten dan
2003-12-23 coxwen jezus kut, wat een zwaar strak feest zeg. maar zoals altijd, veel te snel voorbij.
2003-12-21 crazy oscartjuh was weer een super feest gewoon vet beuken toppie gewoon
2004-01-29 Dit was lekker! Goed in de war aaha crappachino
2003-12-23 crazywomen helemaaal geeeeek echt 1 van de beste feesjes van het jaar 2003
2003-12-21 Zeer Bruut feest meegemaakt,erg lijp maar toch bewust, Moet nu ook maar eens op bed.iedereen moet niet zeuren over afstand,mogen noordelingen het ook eens dichtbij hebben?
2003-12-21 Da_Gieltje Wow wat een nacht
2003-12-21 Daal kutsfeer
2003-12-21 DaanS SUPERRR FEEST !!! (was lekker vroeg thuis.... half 10 sochtends
2003-12-21 Damien Jammer dat er veel meer aandacht was besteed aan de aankleding van MoH. Want hellraiser was qua line-up gruwelijk, maar de aankleding maar slecht
2005-01-30 LEKKER FEESTIE
2003-12-21 moeilijk heftag feest !!
2004-01-02 Dark Negative & f*cking Anti Social STUITTEREND! ! !....kon niet stil blijvuh staan moest dwarrelluh...
2003-12-22 volume mocht echt wel hoger, zeker naar mn zin gehad!
2003-12-25 Darkchild1981 TE GEK GAAF COOWL EN IK HEB HET SUPER VET NAAR ME ZIN GEHAD
2003-12-21 Darkness - Always be a rubberboot :p Zooow Gigantisch hard geragt!!!!!!
was lekker!!!
2003-12-22 das witchen SUPER BRUUT FEESIE!!!!!!!!
2003-12-30 SUPERGRUWELIJK!!!!
2003-12-22 DE KWAKEL 4 life was echt een heel best feessie. lekker relaxt met de limo er heen geweest
2004-07-15 De lamachtige gutheid :bier: 2003-12-21 supper vet feest!!! goed gedraaid vooral in de masters zaal!
en sfeer was ook heel goed!!
2003-12-23 DecadentDaan Ja ja wat een feest!! wil ik best 3 uur voor in de bus zitten, op naar maart!!
2003-12-23 Del Hoorno zekerz vet volgende keer weer!!!!
2003-12-21 DEMOLITION!! heerlijk!!!
2004-01-09 k had 2 uur in de trein gezeten maar het was het waard en de volgende keer weer HARDCORE 4-LIFE
2003-12-31 deuZige Ik kan maar een ding zeggen, en dat zij ik die nacht al de hele tijd: Wheeeeeeeey!
2003-12-21 Diekefirts ben ook net thuis, kwart voor 1!! maar was zeker de moeite waard.
2003-12-21 DJ 1250 A.K.A. DJ BOUNCE matig feesie
had beter gekunt ; zowel organisatie als muziek, heb weinig HC gehoord
2003-12-21 DJ D-Ablo ja ja ja zekurss geslaagd feessie! jammer dat t zo'n eind rijden is, 210 km, maar jah, was wel de moeite waard
2006-05-25 DJ Genic GE-WEL-DIG feest!!
2004-04-09 nou dikke shit man, echt een super feest. volgend jaar weer????
2003-12-21 DJ Sjek aka E-Jackt SUPERFEESSIE
2003-12-21 djmagic was me een avondje wel zeg!!!
2003-12-21 Don Miyagi ckurr wel voor herhaling vatbaar....werd overla lekkr gedraaid.top sfeer...goed geluid..kortom::
2004-04-02 Dre zuurkool Dit was egt kankâhgroot egt vet!! vooral simon underground die draaide geniaal
2005-10-07 Super feest!!!!
2003-12-21 Was Weer 'n Gruwelijk feestje!!!
2003-12-24 EarlyRaver 80 EEN FEEST OM JE VINGERS AF TE LIKKEN
2003-12-22 ED RAKET was echt gekkuh huis
2008-04-15 Ed ter Bak Kenkervette benenmarathon
2003-12-21 goed feessie, maar had meer van Hellraiser verwacht
2003-12-21 Ik kon er niet bij zijn want ik lag in het ziekenhuis, dus ik lag flink te balen
2003-12-21 Endonyx 1 woord : top!
2005-11-30 Epic noise whaaa wat was dit vet zeg
HELLRAISER
2004-01-04 Eric // D'vaart ach jah leuk feesje..
2003-12-21 Beestachtig, zoals het hoort!
8 graden in de warre
2003-12-21 was echt bruut
2003-12-22 suuuppppeeeerrrr vet feest op naar de volgend
2003-12-21 Evil Bert Was een mega te dulle party en totally loss!!!!
2003-12-21 beestachtige vage nacht gehad. lekker vaag staan beuken, t het dak was errug mooi.ik dacht dat ik stond te trippen ma t was m echt? pinhead
2003-12-21 Fairytale superfeessie!!!!!!!!!!!! was echt dik hoor.. voor geen goud willen missen!
2003-12-27 Firstlady-of-Hardcore Helemaal van de wereld!! snoei en snoei hard
2003-12-22 Foxy Vana :K Entree was klote, maar het feest heeft alles goedgemaakt was DONDERSKICK"N
2004-01-10 Funky Frank Muziek was vet, vooral Nosferatu vs Outblast, maar verder had ut weinag vond ik!
2005-10-25 was gewoon een geslaagt feest
2003-12-22 Gecensureerd Dit was echt een van de gruwelijkste feesten uit m'n carriere, echt fucking hard was het
2006-11-26 Geertmuis het was echt een super feesie cker nog een keer
2005-09-06 GeitenBreier zeker de moeite waard!!!!!
2007-02-14 vet mooi feessie!
2003-12-21 HEINWEEEEE!
2007-03-17 Genieter vet
2004-03-25 Gerben. Mijn beste hardcorefeest tot nu toe.
2003-12-21 Get This Motherf*cker zooo opzekers een super goed feest te gruuuwlijk
2003-12-21 Gewoon Dirk Top feest vooral Nosferatu en Outblast, heerlijk gewoon
2003-12-21 was t maar weer 20maart!!!!!
2005-12-05 Het enige wat ik van dit feest nog weet is dat me ex het die dag uitmaakte
en dat ik die nacht dingen heb gedaan waar ik me achteraf niks meer van kan herhinderen
2003-12-22 vond het zwaar verkankert kutfeest ronduit slecht
2003-12-26 whahaha was echt een gekkehuis... gwoon frans bauer is niet beter
2004-01-14 Global Roozie SEE YA IN MEI
2003-12-21 zekerz goei feessie hellraiser zaal roeleerde!!!
2003-12-21 Gridje het was idd echt SUPER!!!!
2004-03-21 Te bruut!
2003-12-23 geen moment lekkere sfeer geweest, en muziek werd pas na 0300 op volume
2003-12-21 H4G3L3 HAGELE VOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2003-12-22 H@RDCORE-NL zeeer goed!! was t maar gister gnegnegne
2004-02-19 ragguuuuuuuuuhhhhhhh!
2003-12-21 Het was echt geweldig qua sfeer, decoratie en muziek
Top tijd gehad, decoratie is de moh was super alleen mindcontroller en hellraiser werden iets achter gelaten op dat gebied maar ach: boeiend! we komen voor de sfeer en de muziek: En die was SUPER
2007-04-18 halvar Super feest! haha
2003-12-25 hans heerlijk feest
2006-06-26 HEFTIG!!!!!!!!!
2003-12-22 Masterlijk feestje! HELLRAISER vond ik zelf het mooiste
2004-06-12 hardcore VS. terror was ook geweldig ook met mijn ex ( mis haar )
2007-05-18 Hardcore Yourd Knetter gek
2003-12-21 hardcorefoto.nl ik vond het feest wel weer geslaagd van mij nog veel vaker zo'm feest
2004-01-05 vet gebeukt
2004-09-16 HardcoreGek!!:bounce: dit wasd mun eerste echte alleen HARDCORE feest en die was echt geweldig
2003-12-21 HardcoreMeisjuh Was echt wel een superfeest! En priscilla het was leuk je te leren kennen!!
2003-12-21 nou beetje wazig feesje net thuis (15.30uur) kut terug reis!!
2003-12-21 Harkcore geweldig feest jammer dat het maar zo kort was
2003-12-21 feeest was echt supers kan niet wachten tot de volgende hellraiser in april!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2005-06-02 hcblids hard feesie
2004-12-05 Hellfire Was echt een van de allerbeste feesten ooit en 2003!, ondanks de lange wachtrijen. Hardcore muziek maakt jongeren kapot. JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRR!
2003-12-21 jammer van de 1,5 uur wachten in de rij, voor de rest: TOPFEESSIE!!!!!
2003-12-22 Hoax Geweldig Genoten
2004-01-01 HOLLAND kikke feest
2004-04-21 oud beijerland ging helahmaaal looooooooooooooooooooooooooossssssssssssss op de soooooosssssaaaaaaaaaa
2003-12-21 top feest dit was een echte hardcore feest daar kan tunderdome een voorbeeld aan nemen
2003-12-21 HURRICANE Vet feest! Top DJ's, goede sfeer, goed licht en geluid. Volgende keer weer!!
2004-01-02 hussemusse WAS GEWOON WEER ZWAAR HAKKEBIJLE DAARO TOPPERTJE
2003-12-22 Nouuuuuuu was me ff topfeesje he!... Goed gestampt en veel wazige mensen gezien!
2005-04-26 I-LLusion Mijn éérste grote feest
Gruwelijk
2003-12-21 Was een super bruut feest!!!!! Jammer dat het zo vroeg was afgelopen
2005-06-28 Icer1x 2003-12-21 iGwenda heerlijk feest, goede locatie, mooie aankleding, top line up, klote terug weg met de storm
maar zeker 9.5!!
2004-03-05 ihofahiv MN EERST FEESSIE,, ECHT "MASTER"LIJK
2003-12-21 Immie.. was een super vet feessie!!!
2006-11-27 het was super kicke !!! ik was helemaal vergeten om te zeggen hoe het was hahaha
2005-10-19 Irri :bier: Wat is er eigenlijk voor 2 uur gebeud?
Simon Underground was de man
2003-12-21 It Was A Good Day het was echt totaale gektuh!!!!!!!!!!!!
2003-12-23 Helemaal SUPERRR!!! Voor herhaling vatbaar!!! Heb me gruwelijk goed vermaakt!
2003-12-21 super feessie had wel meer verwacht....van meerdere dingen
2004-01-02 Jack Daniel's Was echt een gruwlijk hakkuh feest was weer helemaal van de keert !!!!
2003-12-22 JAEL. JAPPA!!
2003-12-21 JAFO with what stupidity people try to grasp longlost memmories
2003-12-21 jan gerrit was echt een supper vet feest
2003-12-21 Jan the Man HMD feessie, hakkuh tot je kapot bent
2003-12-21 Whaaa kankervet feest!! Iedereen v/d kaart en alles vaag.
2003-12-25 japanszoutje blugh, totaal sfeerloos feest
2004-01-07 Jappy™ hellraiser
2004-09-03 Jefferson: Raver ofwat...B) 2003-12-24 Jellebell ;) TE SUPER OM TE OMSCHRIJVEN!! zo was het daar :b zeker wat gemist als je dr nie was...
2003-12-23 jellyhead Topfeest. Alsjeblieft nog zo 1 !!!!
2003-12-21 Jepma in tha house was weer een toppertje alleen een zwaar gevecht bij mindcontroller zaal geke huis
2003-12-21 Jerry was gewoon toppie!
2006-11-13 JH :d volledig de weg kwijt
2004-01-14 Jimmy High STRAK, STRAK, STRAK
2003-12-21 Johnny. S geweldig feest!!!
2003-12-22 Joyce €nJoy$ vond een super feesie maar had van mij wel langer gemogen!!!!
2003-12-21 JP jaaa was weer een leuk feestje
2004-02-14 KALE BESTE FEEST VAN HET JAAR
2003-12-21 kevinchi geluid gruwww
vet vet vet... en die stripster bij catscan > kwijllllll
2005-11-30 Kian GRU-WE-LIJK!
Tering wat een geluid!
2003-12-21 Kimmutjuhh HELEMAAL TOP!!!!
2003-12-21 ik haat trance!!!!!
2003-12-21 Kleine Veltman Wat n baggerfeest MOH= shit
2003-12-21 kloenos strak,strak,strak
2004-04-11 Klote Kind :) vet goed gewoon!
2003-12-21 Kluin Super feest!!!, Super sfeer!!!! Super Muziek!!!
2003-12-25 2004-04-09 GRUWELIJK FEEST !!!! ANGERFIST
2004-01-08 L.Gerdsen Gewoon een goed feest met HELLRAISER als beste zaal !!!
2003-12-28 La Diabla SUBLIEM komt in de buurt!
2003-12-21 Feest, lekkere plaatjes langsgeweest, zeer goed geluid!!
2003-12-21 WAS SUPER!!!!!!!!! Alleen VEELS te lang in de rij gestaan bij de fouilering
maar het feest was GE-WEL-DIG!!!!
2005-12-20 te bruut!
2003-12-21 LEELOYD was gewoon een top feest
2003-12-24 LevensgenieterXXX Zeker een goed feesie en voor herhaling vatbaar.
2004-11-28 Linkshandig dit was geeeeeeeeeeeeek lang leve mindcontroler
2003-12-21 SUPER FEEST BEN NET EEN HALF UURTJE THUIS VOLGENDE KEER CKER WEER VAN DE PARTIJ
2003-12-22 GEWOON TE VET.. K BEN ECHT VET UIT ME DAK GEGAAN..!!!!
2003-12-25 gaaf feest, wachten waardeLOOS
2004-12-04 lunatic4life Wat een tyfes eind rijden zeg, nooit meer!~
2003-12-21 Heb me best vermaakt...
2003-12-21 M. :') Super super superrrrrrrr vet feest!!!!!!!!!!!
2003-12-21 M.A.R.I.Z.K.A wow super strak vet feesie!!!!!!!!!
2003-12-21 M@dM@n AKA PaRtYfReAk Echt helemaal mad. Wat een gruwelijk feest was dit.Heb geen benen meer over.
2003-12-22 M@rtin Machtig mooi feessie
2005-06-08 LANG REIZEN, MAAR EGT N TOPFEEST EN LOCATIE
2003-12-21 M`83 Was een lekker feest..... maar het had nog net ietsje meer moeten hebben voor de nominatie: geweldig.
2003-12-22 Maate helmaal de weg kwijt
2003-12-21 MadMark aKa Chronic Error zwaar staan stuiteren Daar!!
2003-12-21 Maikel Zuiderveld Dit is een feest dat altijd in m'n geheugen bij zou staan! Kortom een top FEEST!
2004-09-13 te hard feest GEK!!!
2003-12-22 Mandy™ heel goed feest alleen de lucht was echt smerig
2003-12-27 mannaz, ansuz, nauthiz, dagaz, yera. wous echt helemaal tegek moeilijk met 1 woord tezeggen maar gewoon tegek
2006-03-02 Ben eigenlijk de hele nacht in de mindcontroler gedeelte geweest, lekker setje van Buzz Fuzz
2004-02-25 supervet
2003-12-23 mag vaker gehouden worden!! vetste feest van dit jaar
2006-01-26 super!!
2003-12-21 Mark04 Was weer een geslaagd feesie
2003-12-21 markos84 Toppie Feest!!!!!!!!!!!!!!!!
2003-12-22 Mars.. Wat n geweld! Geweldig feest! Jammer van al die vechtpartijen
2003-12-21 MASTERBLIK bem net thuis maar heb het voor geen goud willen missen ik vond echt gaaf
2003-12-21 geewoon geen woorden voor...!!!!!!!!!!zoooog ruwleijk..!!!!!!!!
2003-12-25 MAXX GOES THAILAND!!!!!!!! beste ingredienten voor een dik knal feest SUPER !!!
2003-12-22 MaXXXwell het was ECHT niet normaal meer... zowat de hele n8 in de Hellraiserzaal geweest en me daar beestachtig vermaakt!!!!
2004-04-01 Mayo4ever SUPER!!
All Night
2005-09-19 Nou was me toch een hendig opgefokt sfeertje 5 ruzies gezien in een half uur tijd
maar voor de rest werd er lekker gedraaid ma was 5 uur buiten wegens die schijtsfeer daar
2003-12-22 mdteeuwen wanneer weer ?? super vet feest
2003-12-21 helemaal te gek
2003-12-22 Midnight Bandit Dit was gewoon The Ultimate Party!!!
2003-12-22 Schandalig wijs feest!!!angerfist top
2003-12-21 Mike-Q het was heel gaaf vooral hellraiser !!
2005-08-06 Supervette party
2003-12-21 Misgunner VET BRUUT FEEST!
2003-12-22 Miss Tails Geweldig feessie, het feest van 2003!!!! volgend jaar zeker weer!
2006-05-28 Miss-B100 was zeker leuk feest.. lekker sfeertje en flink
2005-08-20 mr turner mn eerste feest, helemaal van de wereld
2003-12-21 Jaja was weer knetters
Sfeer idd knetters goed
2004-10-12 Mr. Neil Bizar vet feessie,
Simon Underground
was voor mij de man vd avond egt beterz
2003-12-21 Jezus stond gewoon meer als een uur in de rijom binnen te komen, maar lekker staan rossen bij Mindcontroller, Darkraver was weer geweldig!
2003-12-21 mssl Geweldig feestje. Goede sfeer! Heerlijke muziek
2003-12-25 My Pride - 18+ top feesie
volgend jaar weer maar dan eerst effe meer slapen
2003-12-21 Nanda ! 2004-03-08 dit feest was vet GAAF!!!!!!!
2003-12-29 was zeker toppie !!!
2003-12-22 Nick vet vet vet ,kortom................................geweldig
2003-12-21 Nienna Nólatári (TL oldskool) echt heeeeeeeeel gezellig
Ook al ben ik niet in de MOH zaal geweest..
2003-12-22 Niet geregistreerd sooo los man, vol gas gaaannnn, was egt toppie, heb de hele nacht staan springen, misschien 20 minuten gezeten, me hielen waren gewoon paars van het stampen
2003-12-21 akira !!!!! was super !!!!
2003-12-21 Number #1 maak mij niet gek!
2004-03-21 SuPeR GaAf GeWoOn!!!
2004-01-09 SUPERHEFTIG!!!!
2003-12-21 was gewoon te gruwelijk =)
2003-12-22 Het was echt Gruwelijk hardddd !!! Hellraiser dan want ik ben nergens anders geweest....
Sfeer was geweldig cker beste feest tot nu toe !!!!!!
2003-12-23 Jaaaaaaa voor de gasten die dit nog kunnen lezen was kicke en mega ubergeil und supah
2003-12-24 oudeprofiel jah... was weer goed van t pad af ja!! leuk feessie ja
2003-12-22 Ouwe Boeffie VLD Was een fantastische feest!!!!!!!!!!!!
2004-11-11 P P Keihard ragguh!
2003-12-21 WAT EEN SUPERFEEST!!!!! Echt VET geluid en kneiterhard staan hakken! WHAAAAAAAH!!!
2005-09-13 Paratronix Sow gewoon egt denk wel beste feest waar ik ooit ben geweest!!
2003-12-23 Tering, gewoon te heftig voor woorden
2003-12-21 Topfeest!! Lekker dichtbij dit keer
2004-02-16 partymaniac vetje weis
2003-12-21 Passion 4 Core Hellraiser was het bruutst lekker underground
2003-12-21 GEWOON PERFECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2003-12-21 Paula&Vincent HEERLIJK feest geweest
2003-12-21 Peer :beer: egt een vet goed feest!
2003-12-23 Was Egt Een Xtreem Vet Feest!... T Hele Weekend Trouwens!.. Schoefterig
2003-12-21 kicke feest veel bekenden totale gektehhhh..
2007-03-29 phan Te bruut feest !! Hellraiser zaal was lekker duister, Mindcontroller zaal was gezellig en MOH zaal knalde ook aardig
2005-02-16 Pieter V. GAS GAS MET DIE ZOOI!
ANGERFIST---NEOPHYTE
2003-12-24 Boom boom boom rag rag rag!!! Wat een BRUWLIJK feesje!!
2003-12-21 Piraatjuh aKa SpaMafkees was toppie!!
2003-12-22 Leuk feessie alleen jammer dat de rijs langer duurde dan het feest en daar hoort die k*anker rij ook bij
2003-12-22 idd het was EEN TOPPERTJUH !!!!!
2003-12-22 Potch Het was helemaal op en top!!
2003-12-21 Vage nacht..best raar sfeertje maar ja ik vermaak mezelf prima!
2003-12-22 Project Hardcore was een dodelijk vet feestje en het weekend er om heen was ook vet
2003-12-22 Qris GEWELDIG FEEST!!!!!!!
2003-12-21 Quasi SUPER GEIL!!!
CU @ Eindhoven...
2003-12-22 super mega tof!
2003-12-21 ralphie a.k.a ouwe beetje veel gezeten helaas, maar was wel geinig
2006-06-20 geweldige lichtshots en echt hardere kern van hardcore
2003-12-26 RatZ wreed feest en lekker dichtbij alleen ging de nacht heel snel voorbij voor mijn gevoel
2003-12-23 ravingsaiko echt wel te vet feesie, rausewause!!!!!!!!!!!!!
2003-12-21 Ray_NL Sommige feesten heb je maar 1 woord voor en net zoals bij dit feest...GEWELDIG!!!!
2003-12-21 Reanimator zwaar geslaagd feessie
2003-12-23 ReemZ ge-welllllllll-dig! Feest van 't jaar, kan ID&T nog wat van leren! Hellraiser en Mindcontroller waren toppie, MoH bijna niet geweest. Ennuh...LOLLIEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!
2003-12-23 Relysin wat heb ik daar lekker lopen stuiteren, echt geweldig !!
2003-12-21 yeah
2003-12-21 RESO ik was er van het begin tot het eind en stond strak van het begin tot nu (13:07) en dit feest zal ik nooit vergeten
2003-12-21 Rick ;) was goed woest gewoon
2003-12-23 RiTjE Was echt een SuPeR FeEsSiE !!!!! 24 april nog een keer!!!\
2005-09-02 Ro@n Manu le Malin
Hellraiser de battle dik gewonnen!!!!!! MOH vet slecht
2003-12-22 rob de beuker het was een zwaar KICK ASS FEEISE TOPPER
2004-10-31 Robinho86 EXTREEEEEM VET SUPER FEEST!! EN THE HORRORIST RULES THE WORLD
2003-12-31 rooosje kanker gruwelijk!!!
2007-11-28 Dit was geweldig
2003-12-26 RundskopXL t feest was super!alleen te lange wachtrij!!
2007-12-24 Ruud Awakening dikke 6 uur rijden maar het was het meer dan waard
2003-12-25 Salamandra Super, echt geweldig!
2003-12-21 Sc0rpi0n Top feesie!!!!! Hoe gekker....hoe beter !!!
2003-12-21 SCFC Wat ging de tijd weer snel. Lekker sfeertje, lekkere muziek
2008-01-28 Schrambo Gestampt van begin tot eind, en alle zalen waren toppiej helemaal geslaagd feest
2003-12-21 sebastiaan Het was echt super.. goede locatie, de sfeer was goed gewoon een feest hoe het moet he..
2003-12-22 Was zeker een leuk feestje, maar heb ze toch beter meegemaakt!!
2003-12-22 Sid The Smoker SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUP
2005-07-18 Simon Stokvis Echt een meesterlijk feest
bijna alleen maar in mindcontroller zaal geweest
echt een supersfeer
2003-12-22 beste feest van 2003
2003-12-22 Skitter Bruuuuuttt!!!!! helemaal van de kaart.nl maar super sfeertje!! Cya
2003-12-21 fokking relext feest!!!!! helemaal gek daar in zuidlaren!!
2003-12-22 SKuurbier Gruwelijk vet gewoon
2003-12-21 slopke-hcore GEWELDIG feest kei hard gegast volgende zker nog een keer
2003-12-21 Snaak Prachtig machtig! wat een feest!
2005-11-25 Snelle!!! goed
2004-06-02 Ondanks omstandigheden een leuk feestje
2003-12-22 Sonjaaah!! Jiehaaaaaaaaa!!!!!
2003-12-21 Sooi MOH vs HELLraiser was motherfucking VET!!!!
2003-12-26 SPEED machine zwaar knallend goed feestje
2003-12-21 Speed-freak Goed feest en lekker vaag
2003-12-23 Speedy Nick Was echt het feest van het jaar!!!! Iedereen thanks voor dit super weekend!
2003-12-21 Speedy-Wezep Was weer een super feestje
2004-01-21 zwaar goed feest, duurde veel te kort.
2003-12-21 Feest was wel erg goed, alleen lang wachten voordat je binnen was.
2003-12-22 stampdraakie nou ik vond et een zweiterig geweldig good feestje
en ja det waas et dan
2003-12-22 Beetje flauw.... Veel vechterij..Kut aangekleed... Vette sound by Mindcontroller!! Heel apart..(in je hoofd)
2003-12-25 Strike #1 Geweldig
2003-12-23 SummerQueen 1 woord ge-wel-dig!
2003-12-21 Supernijs Beter feest!! Lekker geluid, top gedraaid, fijne locatie!
2005-10-25 kaqnker op met die beveiliging sloop het maar gauw prins b hoeve sucks
2003-12-21 EXTREEM FEESTJE
2004-02-21 Syrus SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
2003-12-21 T!M egt super hard feestje!!
2003-12-22 T-Navigator Entree was kut, Sfeer super, Geluid in MOH en Mindcontroller goed, in Hellraiser mocht harder, maar was zekers bruut!!
2003-12-23 TAMMESSS mijn beste feesie ooit! en ik heb op het podium van hellraiser gedanst (gehakt haha!!)
2003-12-24 Tante Sas We waren er vet laat, dat was KUT, maar het was een TOPP FEESIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
2003-12-22 2004-02-28 TerreurTolly 013 Who echt een gruwelijk feest
2003-12-21 Terror uber alles !!! jah was zekers wel un goed feesie
2004-01-25 terrorchooky toppie
2003-12-21 Dit was weer eens een TOP feest. Goede combi MoH en Hellraiser. C'u next time !!!!
2003-12-22 Tha Rookie Echt te bruut feest, goeie sfeer, topmuziek, op nummer 1 van dit jaar cker
2003-12-27 ThaGoodfella HELLRAISER ONLY
2005-02-23 The BrainTwister dat was je goed feesje en lekker strak
2003-12-23 The Kingpin Master feest, nix gemerk van knokpartij, wel de rij gemerkt
mzzl
2005-06-08 The prince of Darkness Ik heb mij hier goed vermaakt, ben in veel verschillende zalen geweest! Ook deze keer sta ik weer op de dvd! Angerfist was lachen met die duitse muziek. De bussen waren slechter geregeld dan toen die keer bij Hellraiser.
2003-12-21 GRUWELIJK GOED!!!!
2003-12-24 Thieutje Was zeker een goed Feessie, alleen er hadden wel meer wc mogen wezen, in iedere zaal 1 ofzo!!!Maar verders heb ik het reuze naar me zin gehad
2004-01-12 Hellemaal de weg kwijt =)
2003-12-21 Tighthead beste feest van het jaar werd gezegt van te voren.... nou... dat was het ZEKER WEL !!!
2004-01-13 Tom19 prachtig feestje
2003-12-22 Tongpiercinkjuh dat ik weer zo lang had moetuh misse!GEWELDIG feessie weer,als vanouds weer super vermaakt,en wat een spierpijn,maar das goed teken!!!tog?
2003-12-23 Tony montana kankerziek feessie
2004-10-06 super feest ech geknald
2003-12-22 Toobjuh geslaagd feesje alleen wel klote da t zolang duurde voor je binne was maar t was echt top
2006-02-01 tosty Simon underground + manu le malin
Hellraiser
2003-12-21 ja he ik vond het een avond die ik nu al bijna vergeten ben dus was wel bbbbbrrrrruuuuuttttt!!!!!
2003-12-21 Was idd. wel een topfeest alleen jammer was anderhalfuur in de rei staan ...
2004-01-12 Troublemaker NL ut was een lekkah feestjuh
2008-08-01 Tuig ! was zeker een goed feest idd
2003-12-27 Turbo-D Superfeest
2004-10-28 twisted defiance super fvet feest, allen kut dat ik veel te leip was, en amper kon dansen haha
2003-12-24 Het was gewoon een vet CooL feest!!!! TOPPIE
2004-01-05 Dit feest was gewoon TE gruwelijk!!vet!!!!
2004-12-13 Vaagsel VET TOF!!!!!! klappemdeurterreur
2003-12-28 vader van ilse BEHOORLIJK GEK OF NIE
2003-12-24 MASTERS FOREVER!!!
2004-10-10 vinnievieux voor iedereen die dit gemist heeft kan ik alleen maar zegge:SUKKELS twas egt suup bijna alleen maar hellraiser gezien alles top daar was zeker herhaling waard
2003-12-21 vitamin De hellraiser zaal was SUPER!!!!!!!!!!
2003-12-21 W@YOUT en de host van de avond!!! scherp and back!!!!!!!!!!!!!
2003-12-21 Wanderer ik ben nooit negatief over feestjes maar ik vond het bagger
2003-12-21 WELPJE! Was gruwelijk in hellraiser. Heb me weer goed vermaakt...
2003-12-22 wat een feest!!
2003-12-22 was echt weer helemaal super!!!!!!!
2003-12-21 flex feessie hoor zker weten
2003-12-22 Woerden_WestO:) GruWelijk die Hellraiser zaal!!
2008-09-07 me eerste big party , was geweldig
2003-12-21 x develin x was super
2003-12-21 leuk feestje..nix mis mee !
2003-12-21 xantrex toppertje
2003-12-21 Ztefan Totale gekte... zo lekker gewoon!
2003-12-22 Feestje!! Mooi gek!! en nu slapen
2004-01-28 ~Daantjuh~ het was echt super vet
2003-12-30 ©EdjeK@detje©™ Was Weer lekker gek
2003-12-21 Supah!! 1,5 uur w8ten om binnen te komen was minder
2003-12-22 µ@®ð©ø®€ relaxte sfeer...goeie muziek...was het verre reizen zeker waard...GRUWELIJK GOED FEESIE...tot in maart...