Partyflock
 
here

Masters of Hardcore vs Hellraiser

· The Rise Of Underground ForcesSitehellraiser.nl foto's
Masters of Hardcore vs Hellraiser
georganiseerd door Site, Site

Prins Bernhardhoeve Hallen (binnen) op de kaart
Brink O.Z. 12a
Zuidlaren
Nederland🇳🇱
hardcore × 20, darkcore × 7, industrial hardcore × 5, oldschool × 5, terror × 1

Tickets & prijs Masters of Hardcore vs Hellraiser

Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 4 meetings, de drukste drie om 01:00 met 287 bezoekers, om 00:00 met 49 bezoekers en om 07:15 met 20 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (892), anoniem (779), Hark. (2163), anoniem (1607), MAPO (807), World (850), anoniem (756), Bryan (689), :xPePPeRiCk AkA KeRMiT*NL:x (616), fessec (615), CHEDDAR (924), anoniem (885), anoniem (726), anoniem (1636), RAMGAD (537), Miss Tails (601), bob d€ b€uk€r SNOEIHARD [M.O.T.P.C.] (1429), Henna :smoke: (799), anoniem (508), anoniem (453), Underground For Ever (1337).

Stemresultaat: geweldig

geweldig277668%
zeer goed1905%
goed88222%
ok12
voldoende1834%
onvoldoende4
slecht19
zeer slecht3
waardeloos16

693 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
............. It was the sound of the inevitable......
!!­ para - kabout­ertjuh !!­
zeker een geslaagd feesie
!!!Ronald!!!
echt super wat heb ik mij vermaakt knettervaag allemaal geluid was echt goed
echt een top feest gewoon GRUWLIJK .!!!
Dit was echt een superfeest !! jammer dat PBH niet meer gebruikt gaat worden voor feessies :(:(
Beste feestje van dit jaar!!!!!!!!!!!!
""­Repels­teeltj­e""­
Zeker een leuk feesie...
Geweldig feest!!!
#boldy# ©
heel!!! erg!! lekker!!!!!!! :=)
WEDDE ECHT EEN DIK FEEST
:bounce::bounce:DAT WAS SUPER PARTY:bounce::bounce:
het was gewoon dance till ya drop
SUPER feest :D
 
Geweldige sfeer, muziek alles. TOPPERTJE
VET BETERZ FEEST!!!!!! JAMMER VAN AL DIE KNOKPARTIJEN MAARJA DIE LUI HEBBEN NIKS BETERZ TE DOEN!!! JAMMER HOOR!!!!
((Jeroen))
SUPER FEEST!!!volgend jaar weer?:P
(6) Terreu­rblubj­e (6)
echt een te gek feest!! in maart doen we het over:P
zwaar para feest!!!
(K) the one and only (K)
zo echt een te gek feesie de sfeer was zwaar relaxed en ik heb geen rellen meegemaakt dus dat was weer toppie
(L) Kimmetje :bye:
skon feestje was de moeite waard :D mar mn shirt kwijt:S
Ik heb echt een geweldig feest gehad THNX speedy_nick (K)
(V.­T.­C.­)Strij­kijzer­Terror­ist™ :vaag: [Æ]
VET feest, zouden ze meer moeten doen die VS :bounce:
***franka***
op naar het volgende f*cking brute feest!!
**­<<LINDA>>**­
SuPeRRRRRRRR!!!!!!!!!
**­Minimo­nster*­*­
Stukken beter als Thunderdome, zo MOET het dus
**Poessie**
was gezellig en zeer een van mn beste feessiejs!!!!!!mjummiej,zou zo terug willen!
*Bootje*
was echt wel kicke
weer vet super vet stampen
*KAKA*
zeer goed vermaakt had er alleen wat meer van verwacht met name van t geluid maar toch top nacht gehad
Super feessie! Alleen jammer dat ik mijn fototoestel moes inleveren
*G E W E L D U G* :) alleen klote dat k me fotowtoestelletjuh weg moest gooie :S
WAS ECHT SUPER!! kan niet anders zeggen :D tot 20 maart 2004 in eindhoven :D
1e feest.....en nu pas door hoe hard en vet het was!
HELEMAAL GEWELDIG EN MAXIMAAL HARD GOAN!!!! SUPER SUPER SUPER!!!!!
-aadje-
Wat een SUPER feest, STAMPUHH !!
-Droogbrood- SpaceKonijn
helemaal mijn id,toppertjuhh
-Martine-
Lange reis maar het feest was een TOPPERTJE!!!!!
Rij was kut rest super echt de moeite waard 3,5 uur in de bus
-Richy-
super feest
Was echt een geil feestje!!!
leuk sfeertje maar de BASS was helaas niet hard genoeg :( maar wel un top feesie
:D:D
beste feest van 2003 vooral AKIRA was topper
Het was echt een super feest volgende keer echt wel weer!!!!
.Onbekend
Whaaaa wat een gekkehuis gisteren! ... super sfeer! TOPPERTJE!!!
.­•°o.­O*.­l.­i.­n.­d.­a.*­O.­o°• .­
in 1 woord geweldig!! :)
was heerlijk alleen pas om 12uur thuis :S
echt een toppie feesie keb cker zin in maart....!!!!
TOPPERRRRRR egt super feest! whoeeeeeeei tot 20 maart :P
HET WAS EEN GODS BETER FEESTJE MAAR HET WAS KUT DAT JE TWEE UUR IN DE RIJ MOEST WACHTE MAAR HET FEEST HEEFT HET WEL WEER GOED GEMAAKT
mindcontroller mindcontroller
909
Super feest, alleen the Horrorist veel te kort.
Helmaal SUPER!!
Toppie!!!!!
:bier: Henk Jan de Timmerdude :bier:
Zeeerrr goei feest weer !! :bier:!!!!
Top feest alleen de lucht van de eet tenten was zo vies
:bounce: >>HaRd­CoReHE­EMSKER­K<< :bounce:
zekers geslaagt feesie hele avond losz gegaan :D:D
Met stip op 1 van '03..... alles gewoon helemaal TOP !!!!!
echt super feesssie lekker stampuhhh!!!
Een zeer brute party! binnenkort weer ff feeste! Vet beterz!
:bounce: stampd­uivelt­juh:bo­unce:
was echt een topfeest
Zeker goed feessie... maar de pendelbussen mocht wel anders.. verder geweldig
:cheer: Daantjuh :cheer:
koel feesje
:cheer­:lassi­e051:c­heer:
het was super en ontzettend lijp
:looser: Terror-Fietsbel ..­†..­
Me Eerste Grote Feest,Muziek Mocht Harder,Zkr Lekker Feest
:vaag: Space Invaders :vaag:
zeker vet feessie!! stampen tot je neervalt!!!!!
STRAK FEESIE //VET GOEIE SPEEDCORE/TERROR
:xtc: 2weird4u?!­ aka Double B :|
SUPER!!!!
jah dit was een zeer fijn feesie:D:D
:|
baggerfeest
relaxed feessiiee :D
<<*Hensel*>>
gods bruut!alleen de moh zaal was TE heet
<<:Ballie:>>
zekr vet feest...was t lange reizen eg wel waard..!
een woord HELLRAISER!!!!!!!!!!!!!!
=­ Headtown Terror Corps =­
GEKKENHAUS
Jezus wat een feest!!! Gektuh van begin tot eind!!!
[_[ DaeM ]_]
oef een half jaar en nog dreunt me kop... :bounce:
volgend jaar weer toch???
[CSR] MartiN PaPa
was super feesie dit 29 mei weer!!!!!
[SF] Destructive Nature
wat een kut rij zeg, maar voor de rest was het cker wel lachen, vooral de Hellraiser!!!
[SF] Lethal Injection
was het reizen waard
[SF] MR.­ Space :vaag:
lekker man
]x[
Super feest, iets teveel herhalingen alleen :/ Sfeer was uber :)
___­deadline___­
GRUWELIJK HARD STAAN GAAN!!! Super feest, gezellige busreis!
ADH-DRE
was eg gaaf feesie. lekker vaag, maaruh net pas thuis (12.20)
ADRENA­LIENTJ­E
De Hellraiser zaal was echt hard, In de MOH zaal vond ik het geluid een beetje soft. Verder een te gek feest!!
aF->>>JoRDy<<<-Ca
KK NAARSTE FEESSIE WAT IK OOIT HEB MEEGEMAAKT
Echt wel goed!!!!!!!!!!!!
Alcoho­llande­r :bier:
WAS LEUK :)
Alcoho­oligan APC
Kutfeest....;-)
Alias
1 woord>>>> GEWELDIG
jezus dit feest was te bruut !!! HARDCORE4LIFE
ALKMAAR
:)was de lange en gare terugreis zeker waard
alstare
Super feesie alleen dat wachten was K*T
Angel of Terror
TOTALE GEKTUH!!! Kippenvel van t uitzicht toen ik tijdens Neophyte met Pim op een verhoging was geklommen en over de blauw verlichte zaal uitkeek en al die mensen uit hun plaat zag gaan!!!
Annelies(L)
Whaaaaaah goooooeeeeeed :D :P
Anniekjuh (L)
KK hard feest!!!! had ik ook echt niet willen missen
Appels­apMene­er
topfeest :P rammen & raggen to the max :P
Aqid
Masterlijk feest! Goeie show, harde muziek TOP. Tot maart!!!
de pendelbussen suckken
Army-Chick85
bussen kut geregeld, entree kut maar het feest was SUPER BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!
Top feest hoor !!! :)
B) De Gemaskerde B)
was zeeer bruut :D
B.B
Dit feest is helemaal het einde SUPER :bounce:
WAAAH SUPER GRUWELIJK FEEST!!!
Bad habit
Eindelijk weer eens het saamhorigheidsgevoel!!
Bas Plezant
Ik ben nog nooit zo ziek geweest op een feest, maar dat mocht de pret niet drukken!!! Hellraiser zaal was absoluut de topper!!!
Baske
dol feest!
BassBas
Verkankerd lang w8en buiten...en sommige djs vielen zwaar tegen...voor de rest (Y)
BASSMAN H4L
beetje jammer van de anderhalf uur entree maar de rest maarkte het meer dan goed :D
het was een super grandioos geweldig goed hells hardcore feestje
Bazzhuntahh DH
egt een meesterlijk feest.... super sfeertje ook!
garderobe was duur, maar koste mij maar 80ct, géén sterke drank, veel clubkutte voor de rest was alles perfect!
(y)
Blond Duiveltje!­
GVD.. de Avond van mien leven.. Zulke GEKTUH heb ik nog nooit mee gemaakt :D
blondie85
Dit was echt het gaafste feest wat ik ooit meegemaakt heb!was dik stampuh en zekers voor herhaling vatbaar!!
Wat een wazig feest was dit, wel steengoede muziek vooral bij hellraiser
Bornnaked
Was helemaal perfect en helemaal naar de klote dag erna!!!
BOYD / 050.
lijp lekker
Brain Insane
jaja dit was op mijn verjaardag :bier: zwaar strak feest :respect: 2 All the dj''s
Was echt super super vet!!!! Relaxte sfeer!
Buenen
ben bnet thuis topfeest!! :respect akira & leviathan :respect:
Cartman&­Dennis
Leuk!!!
CHRiSPy
1 van de beste party's ooit!!!!! Mindcontroller was ECHT BRUUT!!!!!
tja zoals iedeeen hier al zegt S U P E R,behalve het labge wachten dan
coxwen
jezus kut, wat een zwaar strak feest zeg. maar zoals altijd, veel te snel voorbij.
crazy oscartjuh
was weer een super feest gewoon vet beuken toppie gewoon
Dit was lekker! Goed in de war aaha crappachino
crazywomen
helemaaal geeeeek echt 1 van de beste feesjes van het jaar 2003
Zeer Bruut feest meegemaakt,erg lijp maar toch bewust, Moet nu ook maar eens op bed.iedereen moet niet zeuren over afstand,mogen noordelingen het ook eens dichtbij hebben?
Da_Gieltje
Wow wat een nacht 8)
Daal
kutsfeer
DaanS
SUPERRR FEEST !!! (was lekker vroeg thuis.... half 10 sochtends :D
Damien
Jammer dat er veel meer aandacht was besteed aan de aankleding van MoH. Want hellraiser was qua line-up gruwelijk, maar de aankleding maar slecht
LEKKER FEESTIE
moeilijk heftag feest !!
Dark Negative &­ f*­cking Anti Social
STUITTEREND! ! !....kon niet stil blijvuh staan moest dwarrelluh...
volume mocht echt wel hoger, zeker naar mn zin gehad!
Darkch­ild198­1
TE GEK GAAF COOWL EN IK HEB HET SUPER VET NAAR ME ZIN GEHAD
Darkness - Always be a rubberboot :p
Zooow Gigantisch hard geragt!!!!!! :p was lekker!!!
das witchen
SUPER BRUUT FEESIE!!!!!!!!
SUPERGRUWELIJK!!!!
DE KWAKEL 4 life
was echt een heel best feessie. lekker relaxt met de limo er heen geweest :D
De lamachtige gutheid :bier:
HELEMAAL LOS!!!! ECHT ZWAAR HARD RAGGE!!!! WHEHEHEHE :bounce: :xtc: :xtc:
supper vet feest!!! goed gedraaid vooral in de masters zaal! :) en sfeer was ook heel goed!!
DecadentDaan
Ja ja wat een feest!! wil ik best 3 uur voor in de bus zitten, op naar maart!!
Del Hoorno
zekerz vet volgende keer weer!!!!
DEMOLITION!!
heerlijk!!!
k had 2 uur in de trein gezeten maar het was het waard en de volgende keer weer HARDCORE 4-LIFE
deuZige
Ik kan maar een ding zeggen, en dat zij ik die nacht al de hele tijd: Wheeeeeeeey!
Diekefirts
ben ook net thuis, kwart voor 1!! maar was zeker de moeite waard.
DJ 1250 A.­K.­A.­ DJ BOUNCE
matig feesie :( had beter gekunt ; zowel organisatie als muziek, heb weinig HC gehoord :S
DJ D-Ablo
ja ja ja zekurss geslaagd feessie! jammer dat t zo'n eind rijden is, 210 km, maar jah, was wel de moeite waard
DJ Genic
GE-WEL-DIG feest!! :D
nou dikke shit man, echt een super feest. volgend jaar weer????
DJ Sjek aka E-Jackt
SUPERFEESSIE
djmagic
was me een avondje wel zeg!!!
Don Miyagi
ckurr wel voor herhaling vatbaar....werd overla lekkr gedraaid.top sfeer...goed geluid..kortom::(Y)
Dre zuurkool
Dit was egt kankâhgroot egt vet!! vooral simon underground die draaide geniaal
Super feest!!!!
Was Weer 'n Gruwelijk feestje!!! :)
EarlyRaver 80
EEN FEEST OM JE VINGERS AF TE LIKKEN
ED RAKET
was echt gekkuh huis
Ed ter Bak
Kenkervette benenmarathon (Y)
goed feessie, maar had meer van Hellraiser verwacht
Ik kon er niet bij zijn want ik lag in het ziekenhuis, dus ik lag flink te balen
Endonyx
1 woord : top!
Epic noise
whaaa wat was dit vet zeg :respect: HELLRAISER :respect:
Eric //­ D'vaart
ach jah leuk feesje..
Beestachtig, zoals het hoort! :P 8 graden in de warre
was echt bruut
suuuppppeeeerrrr vet feest op naar de volgend
Evil Bert
Was een mega te dulle party en totally loss!!!! :D
beestachtige vage nacht gehad. lekker vaag staan beuken, t het dak was errug mooi.ik dacht dat ik stond te trippen ma t was m echt? pinhead
Fairytale
superfeessie!!!!!!!!!!!! was echt dik hoor.. voor geen goud willen missen!
Firstlady-of-Hardcore
Helemaal van de wereld!! snoei en snoei hard
Foxy Vana :K
Entree was klote, maar het feest heeft alles goedgemaakt was DONDERSKICK"N
Funky Frank
Muziek was vet, vooral Nosferatu vs Outblast, maar verder had ut weinag vond ik!
was gewoon een geslaagt feest
Gecensureerd
Dit was echt een van de gruwelijkste feesten uit m'n carriere, echt fucking hard was het :D
Geertmuis
het was echt een super feesie cker nog een keer:bounce:
GeitenBreier
zeker de moeite waard!!!!!
vet mooi feessie!
HEINWEEEEE!
Genieter
vet
Gerben.
Mijn beste hardcorefeest tot nu toe.
Get This Motherf*­cker
zooo opzekers een super goed feest te gruuuwlijk
Gewoon Dirk
Top feest vooral Nosferatu en Outblast, heerlijk gewoon
was t maar weer 20maart!!!!!
Het enige wat ik van dit feest nog weet is dat me ex het die dag uitmaakte :S en dat ik die nacht dingen heb gedaan waar ik me achteraf niks meer van kan herhinderen
vond het zwaar verkankert kutfeest ronduit slecht
whahaha was echt een gekkehuis... gwoon frans bauer is niet beter :D
Global Roozie
SEE YA IN MEI
zekerz goei feessie hellraiser zaal roeleerde!!!
Gridje
het was idd echt SUPER!!!!
Te bruut!
geen moment lekkere sfeer geweest, en muziek werd pas na 0300 op volume
H4G3L3
HAGELE VOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
H@RDCORE-NL
zeeer goed!! was t maar gister gnegnegne
ragguuuuuuuuuhhhhhhh!
Het was echt geweldig qua sfeer, decoratie en muziek(Y) Top tijd gehad, decoratie is de moh was super alleen mindcontroller en hellraiser werden iets achter gelaten op dat gebied maar ach: boeiend! we komen voor de sfeer en de muziek: En die was SUPER
halvar
Super feest! haha
hans
heerlijk feest
HEFTIG!!!!!!!!! :bounce: :respect:
Masterlijk feestje! HELLRAISER vond ik zelf het mooiste:P
hardcore VS.­ terror
was ook geweldig ook met mijn ex ( mis haar )
Hardcore Yourd
Knetter gek
hardco­refoto­.­nl
ik vond het feest wel weer geslaagd van mij nog veel vaker zo'm feest
vet gebeukt :D
Hardco­reGek!­!­:bounce:
dit wasd mun eerste echte alleen HARDCORE feest en die was echt geweldig :bounce:
Hardco­reMeis­juh
Was echt wel een superfeest! En priscilla het was leuk je te leren kennen!!
nou beetje wazig feesje net thuis (15.30uur) kut terug reis!!
Harkcore
geweldig feest jammer dat het maar zo kort was
feeest was echt supers kan niet wachten tot de volgende hellraiser in april!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hcblids
hard feesie:bounce:
Hellfire
Was echt een van de allerbeste feesten ooit en 2003!, ondanks de lange wachtrijen. Hardcore muziek maakt jongeren kapot. JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRR!
jammer van de 1,5 uur wachten in de rij, voor de rest: TOPFEESSIE!!!!!
Hoax
Geweldig Genoten
HOLLAND
kikke feest
oud beijerland ging helahmaaal looooooooooooooooooooooooooossssssssssssss op de soooooosssssaaaaaaaaaa
top feest dit was een echte hardcore feest daar kan tunderdome een voorbeeld aan nemen
HURRICANE
Vet feest! Top DJ's, goede sfeer, goed licht en geluid. Volgende keer weer!!
hussemusse
WAS GEWOON WEER ZWAAR HAKKEBIJLE DAARO TOPPERTJE
Nouuuuuuu was me ff topfeesje he!... Goed gestampt en veel wazige mensen gezien!
I-LLusion
Mijn éérste grote feest (Y) Gruwelijk :D
Was een super bruut feest!!!!! Jammer dat het zo vroeg was afgelopen ;)
Icer1x
:respect:
iGwenda
heerlijk feest, goede locatie, mooie aankleding, top line up, klote terug weg met de storm :( maar zeker 9.5!!
ihofahiv
MN EERST FEESSIE,, ECHT "MASTER"LIJK :D
Immie..
was een super vet feessie!!!
het was super kicke !!! ik was helemaal vergeten om te zeggen hoe het was hahaha
Irri :bier:
Wat is er eigenlijk voor 2 uur gebeud?:bier: :vaag: Simon Underground was de man
It Was A Good Day
het was echt totaale gektuh!!!!!!!!!!!!
Helemaal SUPERRR!!! Voor herhaling vatbaar!!! Heb me gruwelijk goed vermaakt!
super feessie had wel meer verwacht....van meerdere dingen
Jack Daniel's
Was echt een gruwlijk hakkuh feest was weer helemaal van de keert !!!!
JAEL.
JAPPA!! :p
JAFO
with what stupidity people try to grasp longlost memmories
jan gerrit
was echt een supper vet feest
Jan the Man
HMD feessie, hakkuh tot je kapot bent
Whaaa kankervet feest!! Iedereen v/d kaart en alles vaag.
japanszoutje
blugh, totaal sfeerloos feest
Jappy™
hellraiser :D
Jefferson: Raver ofwat...­B)
was helemaal de weg kwijt in de PBH hallen :p:p:p
Jellebell ;)
TE SUPER OM TE OMSCHRIJVEN!! zo was het daar :b zeker wat gemist als je dr nie was...
jellyhead
Topfeest. Alsjeblieft nog zo 1 !!!!
Jepma in tha house
was weer een toppertje alleen een zwaar gevecht bij mindcontroller zaal geke huis
Jerry
was gewoon toppie!
JH :d
volledig de weg kwijt :P
Jimmy High
STRAK, STRAK, STRAK
Johnny. S
geweldig feest!!!
Joyce €nJoy$
vond een super feesie maar had van mij wel langer gemogen!!!!
JP
jaaa was weer een leuk feestje
KALE
BESTE FEEST VAN HET JAAR
kevinchi
geluid gruwww :-D vet vet vet... en die stripster bij catscan > kwijllllll ;-)
Kian
GRU-WE-LIJK!:D Tering wat een geluid!:yes:
Kimmutjuhh
HELEMAAL TOP!!!!
ik haat trance!!!!!
Kleine Veltman
Wat n baggerfeest MOH= shit
kloenos
strak,strak,strak
Klote Kind :)
vet goed gewoon! :bounce:
Kluin
Super feest!!!, Super sfeer!!!! Super Muziek!!!
master was masters...:D:D:D
GRUWELIJK FEEST !!!! ANGERFIST :respect:
L.Gerdsen
Gewoon een goed feest met HELLRAISER als beste zaal !!!
La Diabla
SUBLIEM komt in de buurt!
(Y) Feest, lekkere plaatjes langsgeweest, zeer goed geluid!!
WAS SUPER!!!!!!!!! Alleen VEELS te lang in de rij gestaan bij de fouilering :S maar het feest was GE-WEL-DIG!!!!
te bruut!
LEELOYD
was gewoon een top feest
Levens­geniet­erXXX
Zeker een goed feesie en voor herhaling vatbaar.
Linkshandig
dit was geeeeeeeeeeeeek lang leve mindcontroler :respect: (y)
SUPER FEEST BEN NET EEN HALF UURTJE THUIS VOLGENDE KEER CKER WEER VAN DE PARTIJ:D
GEWOON TE VET.. K BEN ECHT VET UIT ME DAK GEGAAN..!!!!
gaaf feest, wachten waardeLOOS
lunatic4life
Wat een tyfes eind rijden zeg, nooit meer!~
Heb me best vermaakt...
M. :')
Super super superrrrrrrr vet feest!!!!!!!!!!! :D
M.­A.­R.­I.­Z.­K.­A
wow super strak vet feesie!!!!!!!!!
M@­dM@­n AKA PaRtYfReAk
Echt helemaal mad. Wat een gruwelijk feest was dit.Heb geen benen meer over.
M@rtin
Machtig mooi feessie
LANG REIZEN, MAAR EGT N TOPFEEST EN LOCATIE
M`83
Was een lekker feest..... maar het had nog net ietsje meer moeten hebben voor de nominatie: geweldig.
Maate
helmaal de weg kwijt :D
MadMark aKa Chronic Error
zwaar staan stuiteren Daar!!
Maikel Zuiderveld
Dit is een feest dat altijd in m'n geheugen bij zou staan! Kortom een top FEEST! :)
te hard feest GEK!!!:D:D
Mandy™
heel goed feest alleen de lucht was echt smerig
mannaz, ansuz, nauthiz, dagaz, yera.­
wous echt helemaal tegek moeilijk met 1 woord tezeggen maar gewoon tegek
Ben eigenlijk de hele nacht in de mindcontroler gedeelte geweest, lekker setje van Buzz Fuzz :respect:
supervet
mag vaker gehouden worden!! vetste feest van dit jaar :)
super!! :D
Mark04
Was weer een geslaagd feesie
markos84
Toppie Feest!!!!!!!!!!!!!!!!
Mars..
Wat n geweld! Geweldig feest! Jammer van al die vechtpartijen
MASTERBLIK
bem net thuis maar heb het voor geen goud willen missen ik vond echt gaaf
geewoon geen woorden voor...!!!!!!!!!!zoooog ruwleijk..!!!!!!!!
MAXX GOES THAILA­ND!!!!­!!!!­
beste ingredienten voor een dik knal feest SUPER !!!
MaXXXwell
het was ECHT niet normaal meer... zowat de hele n8 in de Hellraiserzaal geweest en me daar beestachtig vermaakt!!!!
Mayo4ever
SUPER!!:bounce: All Night
Nou was me toch een hendig opgefokt sfeertje 5 ruzies gezien in een half uur tijd:@ maar voor de rest werd er lekker gedraaid ma was 5 uur buiten wegens die schijtsfeer daar
mdteeuwen
wanneer weer ?? super vet feest
helemaal te gek(Y)
Midnight Bandit
Dit was gewoon The Ultimate Party!!!
Schandalig wijs feest!!!angerfist top
Mike-Q
het was heel gaaf vooral hellraiser !!
Supervette party :respect:
Misgunner
VET BRUUT FEEST!
Miss Tails
Geweldig feessie, het feest van 2003!!!! volgend jaar zeker weer!
Miss-B100
:yes: was zeker leuk feest.. lekker sfeertje en flink :bounce:
mr turner
mn eerste feest, helemaal van de wereld (Y)
Jaja was weer knetters :) Sfeer idd knetters goed
Mr. Neil
Bizar vet feessie, :respect: Simon Underground :respect: was voor mij de man vd avond egt beterz
Jezus stond gewoon meer als een uur in de rijom binnen te komen, maar lekker staan rossen bij Mindcontroller, Darkraver was weer geweldig!
mssl
Geweldig feestje. Goede sfeer! Heerlijke muziek
My Pride - 18+­
top feesie :D volgend jaar weer maar dan eerst effe meer slapen :/
Nanda !
GRUWELIJK :D:D:D
dit feest was vet GAAF!!!!!!!
was zeker toppie !!! (Y)
Nick
vet vet vet ,kortom................................geweldig
Nienna Nólatári (TL oldskool)
echt heeeeeeeeel gezellig :P Ook al ben ik niet in de MOH zaal geweest..
Niet geregi­streer­d
sooo los man, vol gas gaaannnn, was egt toppie, heb de hele nacht staan springen, misschien 20 minuten gezeten, me hielen waren gewoon paars van het stampen
akira !!!!! was super !!!!
Number #1
maak mij niet gek!
SuPeR GaAf GeWoOn!!!
SUPERHEFTIG!!!!
was gewoon te gruwelijk =)
Het was echt Gruwelijk hardddd !!! Hellraiser dan want ik ben nergens anders geweest....:D Sfeer was geweldig cker beste feest tot nu toe !!!!!!
Jaaaaaaa voor de gasten die dit nog kunnen lezen was kicke en mega ubergeil und supah
oudeprofiel
jah... was weer goed van t pad af ja!! leuk feessie ja
Ouwe Boeffie VLD
Was een fantastische feest!!!!!!!!!!!!
P P
Keihard ragguh!
WAT EEN SUPERFEEST!!!!! Echt VET geluid en kneiterhard staan hakken! WHAAAAAAAH!!!
Paratronix
Sow gewoon egt denk wel beste feest waar ik ooit ben geweest!! :respect:
Tering, gewoon te heftig voor woorden
Topfeest!! Lekker dichtbij dit keer :)
partymaniac
vetje weis
Passion 4 Core
Hellraiser was het bruutst lekker underground
GEWOON PERFECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paula&­Vincent
HEERLIJK feest geweest
Peer :beer:
egt een vet goed feest!
Was Egt Een Xtreem Vet Feest!... T Hele Weekend Trouwens!.. Schoefterig :p :)
kicke feest veel bekenden totale gektehhhh..:D
phan
Te bruut feest !! Hellraiser zaal was lekker duister, Mindcontroller zaal was gezellig en MOH zaal knalde ook aardig
Pieter V.
GAS GAS MET DIE ZOOI! :respect: ANGERFIST---NEOPHYTE :respect:
Boom boom boom rag rag rag!!! Wat een BRUWLIJK feesje!!
Piraatjuh aKa SpaMafkees
was toppie!!
Leuk feessie alleen jammer dat de rijs langer duurde dan het feest en daar hoort die k*anker rij ook bij
idd het was EEN TOPPERTJUH !!!!!
Potch
Het was helemaal op en top!!
Vage nacht..best raar sfeertje maar ja ik vermaak mezelf prima!
Project Hardcore
was een dodelijk vet feestje en het weekend er om heen was ook vet
Qris
GEWELDIG FEEST!!!!!!!
Quasi
SUPER GEIL!!! :) CU @ Eindhoven...
super mega tof!
ralphie a.­k.­a ouwe
beetje veel gezeten helaas, maar was wel geinig
geweldige lichtshots en echt hardere kern van hardcore
RatZ
wreed feest en lekker dichtbij alleen ging de nacht heel snel voorbij voor mijn gevoel
ravingsaiko
echt wel te vet feesie, rausewause!!!!!!!!!!!!!
Ray_NL
Sommige feesten heb je maar 1 woord voor en net zoals bij dit feest...GEWELDIG!!!!
Reanimator
zwaar geslaagd feessie :P
ReemZ
ge-welllllllll-dig! Feest van 't jaar, kan ID&T nog wat van leren! Hellraiser en Mindcontroller waren toppie, MoH bijna niet geweest. Ennuh...LOLLIEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!! :)
Relysin
wat heb ik daar lekker lopen stuiteren, echt geweldig !!
yeah
RESO
ik was er van het begin tot het eind en stond strak van het begin tot nu (13:07) en dit feest zal ik nooit vergeten
Rick ;)
was goed woest gewoon
RiTjE
Was echt een SuPeR FeEsSiE !!!!! 24 april nog een keer!!!\
Ro@n
Manu le Malin :respect: Hellraiser de battle dik gewonnen!!!!!! MOH vet slecht
rob de beuker
het was een zwaar KICK ASS FEEISE TOPPER
Robinho86
EXTREEEEEM VET SUPER FEEST!! EN THE HORRORIST RULES THE WORLD
rooosje
kanker gruwelijk!!!
Dit was geweldig :O
RundskopXL
t feest was super!alleen te lange wachtrij!!
Ruud Awakening
dikke 6 uur rijden maar het was het meer dan waard
Salamandra
Super, echt geweldig!
Sc0rpi0n
Top feesie!!!!! Hoe gekker....hoe beter !!!:D:D
SCFC
Wat ging de tijd weer snel. Lekker sfeertje, lekkere muziek
Schrambo
Gestampt van begin tot eind, en alle zalen waren toppiej helemaal geslaagd feest
sebastiaan
Het was echt super.. goede locatie, de sfeer was goed gewoon een feest hoe het moet he..
Was zeker een leuk feestje, maar heb ze toch beter meegemaakt!!
Sid The Smoker
SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUP
Simon Stokvis
Echt een meesterlijk feest:respect: bijna alleen maar in mindcontroller zaal geweest:p echt een supersfeer:)
beste feest van 2003 :P:P
Skitter
Bruuuuuttt!!!!! helemaal van de kaart.nl maar super sfeertje!! Cya
fokking relext feest!!!!! helemaal gek daar in zuidlaren!!
SKuurbier
Gruwelijk vet gewoon
slopke-hcore
GEWELDIG feest kei hard gegast volgende zker nog een keer
Snaak
Prachtig machtig! wat een feest!
Snelle!!!
goed
Ondanks omstandigheden een leuk feestje
Sonjaaah!!
Jiehaaaaaaaaa!!!!!
Sooi
MOH vs HELLraiser was motherfucking VET!!!!
SPEED machine
zwaar knallend goed feestje
Speed-freak
Goed feest en lekker vaag
Speedy Nick
Was echt het feest van het jaar!!!! Iedereen thanks voor dit super weekend!
Speedy-Wezep
Was weer een super feestje :)
zwaar goed feest, duurde veel te kort.
Feest was wel erg goed, alleen lang wachten voordat je binnen was.
stampdraakie
nou ik vond et een zweiterig geweldig good feestje:) en ja det waas et dan
Beetje flauw.... Veel vechterij..Kut aangekleed... Vette sound by Mindcontroller!! Heel apart..(in je hoofd)
Strike #1
Geweldig
SummerQueen
1 woord ge-wel-dig!
Supernijs
Beter feest!! Lekker geluid, top gedraaid, fijne locatie!
kaqnker op met die beveiliging sloop het maar gauw prins b hoeve sucks
EXTREEM FEESTJE
Syrus
SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :D :D
T!M
egt super hard feestje!!
T-Navigator
Entree was kut, Sfeer super, Geluid in MOH en Mindcontroller goed, in Hellraiser mocht harder, maar was zekers bruut!!
TAMMESSS
mijn beste feesie ooit! en ik heb op het podium van hellraiser gedanst (gehakt haha!!)
Tante Sas
We waren er vet laat, dat was KUT, maar het was een TOPP FEESIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
MONSTERLIJK FEEST...BEDANKT voor de touring bus .SPEEDY NICK!!..:P:P:P
Terreu­rTolly 013
Who echt een gruwelijk feest
Terror uber alles !!!­
jah was zekers wel un goed feesie
terrorchooky
toppie
Dit was weer eens een TOP feest. Goede combi MoH en Hellraiser. C'u next time !!!!
Tha Rookie
Echt te bruut feest, goeie sfeer, topmuziek, op nummer 1 van dit jaar cker
ThaGoodfella
HELLRAISER ONLY
The BrainT­wister
dat was je goed feesje en lekker strak
The Kingpin
Master feest, nix gemerk van knokpartij, wel de rij gemerkt ;) mzzl
The prince of Darkness
Ik heb mij hier goed vermaakt, ben in veel verschillende zalen geweest! Ook deze keer sta ik weer op de dvd! Angerfist was lachen met die duitse muziek. De bussen waren slechter geregeld dan toen die keer bij Hellraiser.
GRUWELIJK GOED!!!!
Thieutje
Was zeker een goed Feessie, alleen er hadden wel meer wc mogen wezen, in iedere zaal 1 ofzo!!!Maar verders heb ik het reuze naar me zin gehad
Hellemaal de weg kwijt =)
Tighthead
beste feest van het jaar werd gezegt van te voren.... nou... dat was het ZEKER WEL !!!
Tom19
prachtig feestje
Tongpi­ercink­juh
dat ik weer zo lang had moetuh misse!GEWELDIG feessie weer,als vanouds weer super vermaakt,en wat een spierpijn,maar das goed teken!!!tog?
Tony montana
kankerziek feessie
super feest ech geknald :xtc:
Toobjuh
geslaagd feesje alleen wel klote da t zolang duurde voor je binne was maar t was echt top :D
tosty
Simon underground + manu le malin(Y) Hellraiser
ja he ik vond het een avond die ik nu al bijna vergeten ben dus was wel bbbbbrrrrruuuuuttttt!!!!!
Was idd. wel een topfeest alleen jammer was anderhalfuur in de rei staan ...
Troubl­emaker NL
ut was een lekkah feestjuh :d
Tuig !
was zeker een goed feest idd :)
Turbo-D
Superfeest
twisted defiance
super fvet feest, allen kut dat ik veel te leip was, en amper kon dansen haha
Het was gewoon een vet CooL feest!!!! TOPPIE
Dit feest was gewoon TE gruwelijk!!vet!!!!
Vaagsel
VET TOF!!!!!! klappemdeurterreur
vader van ilse
BEHOORLIJK GEK OF NIE
MASTERS FOREVER!!!
vinnievieux
voor iedereen die dit gemist heeft kan ik alleen maar zegge:SUKKELS twas egt suup bijna alleen maar hellraiser gezien alles top daar was zeker herhaling waard
vitamin
De hellraiser zaal was SUPER!!!!!!!!!! :D
W@YOUT
en de host van de avond!!! scherp and back!!!!!!!!!!!!!
Wanderer
ik ben nooit negatief over feestjes maar ik vond het bagger
WELPJE!
Was gruwelijk in hellraiser. Heb me weer goed vermaakt...
wat een feest!!
was echt weer helemaal super!!!!!!!
flex feessie hoor zker weten
Woerden_­WestO:)
GruWelijk die Hellraiser zaal!!
me eerste big party , was geweldig b)
x develin x
was super
leuk feestje..nix mis mee !
xantrex
toppertje
Ztefan
Totale gekte... zo lekker gewoon!
(Y) Feestje!! Mooi gek!! en nu slapen
~Daantjuh~
het was echt super vet
©EdjeK@­detje©™
Was Weer lekker gek
Supah!! 1,5 uur w8ten om binnen te komen was minder :(
µ@®ð©ø®€
relaxte sfeer...goeie muziek...was het verre reizen zeker waard...GRUWELIJK GOED FEESIE...tot in maart...

Line-up Masters of Hardcore vs Hellraiser

Area 0
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardcore
1MOH
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
· live hardcore
🇺🇸 techno
hardcore
🇮🇹 hardcore
2Hellraiser
hardcore, drum & bass
hardcore
hardcore
🇬🇧 hardcore
hardcore
🇫🇷 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
🇬🇧 hardcore
3Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle

Nieuws

Al maanden wordt er door hardcore Nederland naar toe geleeft...... Zaterdag a.s. is het dan eindelijk zover, Nederlands grootste hardcore giganten geven samen het grootste hardcore evenement dat Nederland rijk is!! 189
Nog even en het is zover!!! 20-12-2003 is de dag dat het grootste hardcore spektakel van Nederland losbarst! Met 3 area's en meer dan 30 hardcore artiesten kan dit feest nu al niet meer stuk. 199
Die-hard weekend
8 december 2003
Het duurt niet lang meer en moh vs hellraiser zal een feit zijn. Met het dichterbij komen van dit feest komt ook het die-hard weekend dichterbij. 14
Op dit moment is voor alle 30 huisjes een aanmelding binnen. Die-hard heeft daarom besloten om nog een optie te leggen op 10 extra huisjes. 15
Die-hard weekend
20 oktober 2003
Het die-hard weekend, wat rond m.o.h. vs hellraiser wordt georganiseerd, is bijna uitverkocht. Zoals al eerder gezegd is loopt het aantal aanmeldingen zeer hard. 21
Al weken wordt er gespeculeerd over de line up van Masters of Hardcore vs Hellraiser. Wat nu al het hardcore spektakel van 2003 wordt genoemd zal bestaan uit 3 grote hallen met daarin meer dan 30 hardcore artiesten uit binnen en buitenland. 207
Die-Hard schrok er ook van, moh vs hellraiser verplaatst naar 20 december. Even was het stil en werd gedacht dat het weekend afgelast moest worden. 30
De datum van het grootste hardcore spektakel van Nederland is gewijzigd!!!Masters of Hardcore vs. Hellraiser zal definitief op 20-12-2003 plaatsvinden in de PBH-Hallen te Zuid-Laren. 133
Tweede party-weekend
26 september 2003
Na het succes van de vorige keer heeft de organisatie van Ozytours besloten om een tweede party-weekend te organiseren. Wederom zal het weekend plaatsvinden op bungalowpark 'de Bloemert' in Midlaren. 27
De organisaties Masters of Hardcore en Hellraiser hebben besloten hun krachten te bundelen en het grootste hardcore evenement ooit te organiseren in de PBH-Hallen te Zuidlaren, Nederland. 164
De Masters of Hardcore op 22-11-2003 is verplaatst 173

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Busreis MoH vs Hellraiser vanuit Haarlem f:hard588
MoH vs Hellraiser "Wie is er nou de winaar"? f:hard74
Aantal bezoekers Masters Of Hardcore vs Hellraiser f:hard98
Busreis MoH vs Hellraiser vanuit Woerden f:hard198
met wie kan ik mee naar moh f:hard81
Hoe was MOH vs. Hellraiser? f:hard611
(gesloten) Rellen op MoH VS Hellraiser.. ;D f:hard311
Berend Botje gaat uit varen met de ......... Naar Zuidlaren f:hard109
Masters 16jaar &ouder? f:hard245
Camera inleveren bij hellraiser f:hard28
wat gaan julie doen na MOH vs Hellraiser.....? f:hard137
Moh awards... f:hard42
Foto's MOH vs. Hellraiser f:algemeen9
Moh vs. hellraiser, zijn er nog bijzonderheden? f:hard53
K.U.T-organisatie van MOH vs Hellraiser 20dec f:hard78
Die-hard - moh vs hellraiser - weekend f:hard134
Foto's Masters of Hardcore vs. Hellraiser Online f:algemeen10
Filmpies of opnames MOH vs Hellraiser ?? f:hard41
Hoeveel bezoekers waren er op MOH vs Hellraiser? f:hard25
Pendel bussen f:hard26
Drescode MoH Vs hellraiser f:hard92
Fotoows MOH vs Hellraiser? f:algemeen36
Manga Porno tijdens MoH vs. Hellraiser f:hard72
Busreis MOH vs Hellraiser vanuit Almelo CS f:hard81
(gesloten) foto's masters of hardcore v/s hellraiser online f:algemeen341
MoH vs Hell, iemand een Siemens telefoon zilvergevonden??? f:hard24
(gesloten) Moh vs Hellraiser f:hard12
Pff.. MOH VS Hellraiser op TV...:S f:hard126
Wat te verwachten van het Hellraiser Ritueel dat om 12 uur plaats vind op MOH vs Hellraiser ? f:hard72
(gesloten) Masters of Hardcore vs. Hellraiser f:hard5
(gesloten) masters vs hellraiser sets f:hard8
wie gaan er allemaal niet naar moh vs hellraiser? f:hard144
(gesloten) iemand livesets van MOH vs Hellraiser? muziek16
(gesloten) hell raiser vs moh f:hard7
(gesloten) Rij moh vs hellraiser.. f:hard45
Busreis MoH vs. Hellraiser vanuit Bergeijk f:hard75
(gesloten) Rellen op Moh vs. Hellraiser?? f:hard8
(gesloten) MOH vs Helraiser f:hard4
Foto's MOH vs Hellraiser f:algemeen5
(gesloten) Wie heeft er nog 1 kaartje voor MOH vs Hellraiser te koop (omg. oost NL) tickets5
Wat zijn jullie verwachtingen van MOH vs Hellraiser? f:hard21
(gesloten) Masters f:hard3
(gesloten) Masters of hardcore vs Hellraiser f:hard8
Masters v.s hellraiser hebie er zin in?!?! f:hard157
(gesloten) Kaartjuh MOH vs Hellraiser tickets3
(gesloten) Kaartje MOH+Hellraiser te koop tickets21
(gesloten) MoH Kaartje!!!! tickets4
(gesloten) kaart moh normale prijs tickets4
M.O.H vs Hellraiser..Apeldoorn-Vssn gezocht... f:hard4
(gesloten) Het grote hoe was Moh vs Hellraiser topic? f:hard2
(gesloten) Hier zijn nog kaarten voor MOH vs Hellraiser!! tickets2
MoH vs Hellraiser uitverkocht! f:hard56
(gesloten) kaartje voor MOH+Hellraiser tickets1
(gesloten) wie heeft r nog moh vs hellraiser een kaarje te koop tickets3
(gesloten) masters kaartje? tickets7
kan ik nog met iemand mee naar MoH vs. Hellraiser? f:hard12
(gesloten) MoH vs Hellraiser kaartje , moet er vanaf tickets3
Muziekstijlen M.O.H vs hellraiser f:hard15
(gesloten) kaartjes tickets1
(gesloten) GEZOCHT: kaartje masters of hardcore tickets2
(gesloten) kaarten MOH tickets12
(gesloten) Kaartje MoH tickets2
(gesloten) Kaartjes MOH vs Hellraiser gezocht tickets4
(gesloten) Kaartje ! tickets11
(gesloten) kaartjes te koop voor moh vs hellraiser tickets5
(gesloten) Moh vs Hellraiser kaartje tickets7
(gesloten) masters uitverkocht hier nog Kaartje te koop normale prijs tickets5
(gesloten) Masters of hardcore kaartje kopen? tickets6
(gesloten) MAsters kaartje normale prijs te koop!!!!! tickets1
(gesloten) MAsters kaartje te koop tickets1
(gesloten) gezocht 2 kaarten voor moh vs hellraiser tickets2
(gesloten) Kaartjes MOH vs Hellraiser gezocht tickets5
(gesloten) Gezocht met spoed!! 3 kaartjes moh! tickets5
(gesloten) kaartje MOH te koop tickets7
(gesloten) 1 Kaartje MoH vs Hellraiser te koop / € 45 tickets5
(gesloten) KAARTJE: hellraiser VS. m.o.h. TE KOOP tickets8
(gesloten) 2 kaartjes hellraiser vs. moh tickets11
(gesloten) MOH vs Hellraiser f:hard13
(gesloten) kaartjes MOH vs. Hellraiser aangeboden tickets1
(gesloten) MOH vs HELL-RAISER (Kaartjes) tickets13

10 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Pasgeleden de dvd weer bekeken..
Ge-wel-dig feest _O_
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=Q6Xay5vKwE4

Zo mogen de feestjes van mij wel weer zijn (L)
Waarschuw beheerder
is op zoek naar dvd ervan kan em nergens krijgen of vinden :/
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op woensdag 9 maart 2011 om 22:58:
teering was 2003 wat gaat die tijd snel man FUCK!


Vandaag precies 10 jaar geleden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op vrijdag 20 december 2013 om 19:40:
Vandaag precies 10 jaar geleden!


Uitspraak van Jasper ® op zondag 15 maart 2015 om 13:07:
held :roflol:


Ach man, we worden oud.... Ook zin om in april naar zwolle te komen jasper? Ouwe tijden herleven