Partyflock
 
here

Masters of Hardcore vs Hellraiser

· The Rise Of Underground ForcesSitehellraiser.nl foto's
Masters of Hardcore vs Hellraiser
georganiseerd door Site, Site

Prins Bernhardhoeve Hallen (binnen) op de kaart
Brink O.Z. 12a
Zuidlaren
Nederland🇳🇱
hardcore × 20, darkcore × 7, industrial hardcore × 5, oldschool × 5, terror × 1

Tickets & prijs Masters of Hardcore vs Hellraiser

Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 4 meetings, de drukste drie om 01:00 met 287 bezoekers, om 00:00 met 49 bezoekers en om 07:15 met 20 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (892), anoniem (779), Hark. (2163), anoniem (1607), MAPO (806), World (850), anoniem (756), Bryan (689), :xPePPeRiCk AkA KeRMiT*NL:x (616), fessec (615), CHEDDAR (924), anoniem (885), anoniem (726), anoniem (1636), RAMGAD (537), Miss Tails (601), bob d€ b€uk€r SNOEIHARD [M.O.T.P.C.] (1429), Henna :smoke: (798), anoniem (508), anoniem (453), Underground For Ever (1337).

Stemresultaat: geweldig

geweldig277668%
zeer goed1905%
goed88222%
ok12
voldoende1834%
onvoldoende4
slecht19
zeer slecht3
waardeloos16

693 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! *­Scalp 'M*­ !
............. It was the sound of the inevitable......
!! para - kabout­ertjuh !!
zeker een geslaagd feesie
echt een top feest gewoon GRUWLIJK .!!!
!!FREAK!!
MASSA`S FEEST ! ! ! ! ! ! ! !
Dit was echt een superfeest !! jammer dat PBH niet meer gebruikt gaat worden voor feessies :(:(
!*­! *­SuuS*­ !*­!
Zwaar te gek feest!! moeten ze vaker doen! Ben goed uit mijn dak gegaan daar!
Beste feestje van dit jaar!!!!!!!!!!!!
#boldy# ©
heel!!! erg!! lekker!!!!!!! :=)
:bounce::bounce:DAT WAS SUPER PARTY:bounce::bounce:
SUPER feest :D
 
Geweldige sfeer, muziek alles. TOPPERTJE
VET BETERZ FEEST!!!!!! JAMMER VAN AL DIE KNOKPARTIJEN MAARJA DIE LUI HEBBEN NIKS BETERZ TE DOEN!!! JAMMER HOOR!!!!
(6) Dennis (6)
Beste feest ever!!
was een te gek feest ik heb vrienden van over gehouden
(6) Terreu­rblubj­e (6)
echt een te gek feest!! in maart doen we het over:P
zwaar para feest!!!
(k) Chan (k)
het was echt te bruut voor woorden!!!!!tot in maart!!!
was een super goed feest 20 mrt weer!!!!
Ik heb echt een geweldig feest gehad THNX speedy_nick (K)
(V.­T.­C.­)Strij­kijzer­Terror­ist™ :vaag: [Æ]
VET feest, zouden ze meer moeten doen die VS :bounce:
cker een super feest!!!
***franka***
op naar het volgende f*cking brute feest!!
**­<<LINDA>>**­
SuPeRRRRRRRR!!!!!!!!!
FEEST DER FEESTEN 20 maart zeker weer van de partij
**­Minimo­nster*­*­
Stukken beter als Thunderdome, zo MOET het dus
Vaag sfeertje, verder heb ik me heel goed vermaakt! Top feessie!! :-D volgende keer cker weer!
*Bootje*
was echt wel kicke
*KAKA*
zeer goed vermaakt had er alleen wat meer van verwacht met name van t geluid maar toch top nacht gehad
*­Marieke*­ O:)
vet vet vet vet vet.......geen andere woorden voor...!!!
WAS ECHT SUPER!! kan niet anders zeggen :D tot 20 maart 2004 in eindhoven :D
1e feest.....en nu pas door hoe hard en vet het was!
- Miranda --
lekker gebeukt :D
HELEMAAL GEWELDIG EN MAXIMAAL HARD GOAN!!!! SUPER SUPER SUPER!!!!!
-aadje-
Wat een SUPER feest, STAMPUHH !!
-Martine-
Lange reis maar het feest was een TOPPERTJE!!!!!
leuk sfeertje maar de BASS was helaas niet hard genoeg :( maar wel un top feesie
...***­MiSs Fucked Up ***...­
SUPPPPERR KICKUHHH :P
:D:D
beste feest van 2003 vooral AKIRA was topper
.Onbekend
Whaaaa wat een gekkehuis gisteren! ... super sfeer! TOPPERTJE!!!
was heerlijk alleen pas om 12uur thuis :S
echt een toppie feesie keb cker zin in maart....!!!!
beste feest tot nu toe en sfeer was super.
kan bijna niet btr
TOPPERRRRRR egt super feest! whoeeeeeeei tot 20 maart :P
mindcontroller mindcontroller
909
Super feest, alleen the Horrorist veel te kort.
Toppie!!!!!
:bier: Henk Jan de Timmerdude :bier:
Zeeerrr goei feest weer !! :bier:!!!!
Top feest alleen de lucht van de eet tenten was zo vies
:bounce: >>HaRd­CoReHE­EMSKER­K<< :bounce:
zekers geslaagt feesie hele avond losz gegaan :D:D
Met stip op 1 van '03..... alles gewoon helemaal TOP !!!!!
moooooooi MOOOOOI DIK HAKKUHHHHHHHH
:bounc­e:Pani­c Tha Best:b­ounce:
was wel OK, had beter verwacht:s
:cheer­:Bubbl­egum Bitch:­cheer:
dit was egt een VET feest zwaar uit me dak gegaan
:devil: hardcore :devil: charissa
_________________________________________________________________________________PERFECT
:looser: Terror-Fietsbel ..­†..­
Me Eerste Grote Feest,Muziek Mocht Harder,Zkr Lekker Feest
was echt een vet mooi hard feest
:vaag: Space Invaders :vaag:
zeker vet feessie!! stampen tot je neervalt!!!!!
STRAK FEESIE //VET GOEIE SPEEDCORE/TERROR
:xtc: 2weird4u?! aka Double B :|
SUPER!!!!
was weer een top feestje :P
jah dit was een zeer fijn feesie:D:D
:|
baggerfeest
relaxed feessiiee :D
<<*Hensel*>>
gods bruut!alleen de moh zaal was TE heet
een woord HELLRAISER!!!!!!!!!!!!!!
=­ Headtown Terror Corps =­
GEKKENHAUS
Ongelofelijk wat heb ik geknald!! Mindcontroller: sfeer en geluid super!!
was egt zo ontigelijk geweldig maar mocht wel langer duren ja
?!?!?
Met 1 woord GEWELDIG!!!!
Jezus wat een feest!!! Gektuh van begin tot eind!!!
volgend jaar weer toch???
het was een super feest
[CSR] MartiN PaPa
was super feesie dit 29 mei weer!!!!!
[SF] Destructive Nature
wat een kut rij zeg, maar voor de rest was het cker wel lachen, vooral de Hellraiser!!!
[SF] Lethal Injection
was het reizen waard
[SF] MR.­ Space :vaag:
lekker man
]x[
Super feest, iets teveel herhalingen alleen :/ Sfeer was uber :)
ADH-DRE
was eg gaaf feesie. lekker vaag, maaruh net pas thuis (12.20)
ADRENA­LIENTJ­E
De Hellraiser zaal was echt hard, In de MOH zaal vond ik het geluid een beetje soft. Verder een te gek feest!!
Echt wel goed!!!!!!!!!!!!
Alcoho­llande­r :bier:
WAS LEUK :)
Alias
1 woord>>>> GEWELDIG
jezus dit feest was te bruut !!! HARDCORE4LIFE
ALKMAAR
:)was de lange en gare terugreis zeker waard
alstare
Super feesie alleen dat wachten was K*T
Angel of Terror
TOTALE GEKTUH!!! Kippenvel van t uitzicht toen ik tijdens Neophyte met Pim op een verhoging was geklommen en over de blauw verlichte zaal uitkeek en al die mensen uit hun plaat zag gaan!!!
angerBIST!
PARTY OF THE YEAR!!!!!!!!!!!!!
Annelies(L)
Whaaaaaah goooooeeeeeed :D :P
Antico­mmerci­eel
kut geluid kut bier en kut muziek
AQ
Zeker bruut feesie!!!! alleen er liepen t veel mensen die der niet hoorde!
Aqid
Masterlijk feest! Goeie show, harde muziek TOP. Tot maart!!!
de pendelbussen suckken
Army-Chick85
bussen kut geregeld, entree kut maar het feest was SUPER BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!
Auke :bier:
cker voor herhaling vatbaar!!!!!! alleen jammer van de vele vechtpartijen
Top feest hoor !!! :)
B) De Gemaskerde B)
was zeeer bruut :D
B.B
Dit feest is helemaal het einde SUPER :bounce:
WreeD:)
WAAAH SUPER GRUWELIJK FEEST!!!
Bad habit
Eindelijk weer eens het saamhorigheidsgevoel!!
BassBas
Verkankerd lang w8en buiten...en sommige djs vielen zwaar tegen...voor de rest (Y)
BASSMAN H4L
beetje jammer van de anderhalf uur entree maar de rest maarkte het meer dan goed :D
basz.­NL :aai:
simon Underground:respect:
het was een super grandioos geweldig goed hells hardcore feestje
Bazzhuntahh DH
egt een meesterlijk feest.... super sfeertje ook!
garderobe was duur, maar koste mij maar 80ct, géén sterke drank, veel clubkutte voor de rest was alles perfect!
(y)
Blond Duiveltje!
GVD.. de Avond van mien leven.. Zulke GEKTUH heb ik nog nooit mee gemaakt :D
blondie85
Dit was echt het gaafste feest wat ik ooit meegemaakt heb!was dik stampuh en zekers voor herhaling vatbaar!!
Wat een wazig feest was dit, wel steengoede muziek vooral bij hellraiser
Bornnaked
Was helemaal perfect en helemaal naar de klote dag erna!!!
BOYD / 050.
lijp lekker
BramNts
wat een KNALFEEST!!!!!!!
Was echt super super vet!!!! Relaxte sfeer!
Bryan
Beste feest van mij ever...
Cartman&­Dennis
Leuk!!!
Caudex
Oorbel kwijt, iemand?
CHEDDAR
SUPER!! geweldige sfeer heerlijke muziek wat willen we nog meer!
Colaf
Pizza broodjes waren lekker hahahahahaha
tja zoals iedeeen hier al zegt S U P E R,behalve het labge wachten dan
Corne Totale Gekte
t was een super feest er werdt hardt gedraait
coxwen
jezus kut, wat een zwaar strak feest zeg. maar zoals altijd, veel te snel voorbij.
crazy oscartjuh
was weer een super feest gewoon vet beuken toppie gewoon
Dit was lekker! Goed in de war aaha crappachino
Crazyman :vaag:
top feesie!
Zeer Bruut feest meegemaakt,erg lijp maar toch bewust, Moet nu ook maar eens op bed.iedereen moet niet zeuren over afstand,mogen noordelingen het ook eens dichtbij hebben?
Da Snils
zo zo dat was me mijn feestje wel denk loop nu nog te trillen maar dat hoort er bij denk mzzl
Da_Gieltje
Wow wat een nacht 8)
Daan.......
jah leuk jah \
DaanS
SUPERRR FEEST !!! (was lekker vroeg thuis.... half 10 sochtends :D
Damien
Jammer dat er veel meer aandacht was besteed aan de aankleding van MoH. Want hellraiser was qua line-up gruwelijk, maar de aankleding maar slecht
LEKKER FEESTIE
Dit was een super strak feest baalde alleen toen het afgelopen was !!
moeilijk heftag feest !!
Dark Negative &­ f*­cking Anti Social
STUITTEREND! ! !....kon niet stil blijvuh staan moest dwarrelluh...
volume mocht echt wel hoger, zeker naar mn zin gehad!
Darkness - Always be a rubberboot :p
Zooow Gigantisch hard geragt!!!!!! :p was lekker!!!
DarQ
Erg lekker feestje, goeie sfeer, leuke mensen leren kennen, top :D
Db.
angerfist, simon underground, catscan waren super... hellraiser :) alleen mocht het geluid wel wat harder!
SUPERGRUWELIJK!!!!
de gekste is er weer
was kk heftig
DE KWAKEL 4 life
was echt een heel best feessie. lekker relaxt met de limo er heen geweest :D
De lamachtige gutheid :bier:
HELEMAAL LOS!!!! ECHT ZWAAR HARD RAGGE!!!! WHEHEHEHE :bounce: :xtc: :xtc:
Was wel een gek feest :)
supper vet feest!!! goed gedraaid vooral in de masters zaal! :) en sfeer was ook heel goed!!
DecadentDaan
Ja ja wat een feest!! wil ik best 3 uur voor in de bus zitten, op naar maart!!
Del Hoorno
zekerz vet volgende keer weer!!!!
DEMOLITION!!
heerlijk!!!
k had 2 uur in de trein gezeten maar het was het waard en de volgende keer weer HARDCORE 4-LIFE
Gruwelijk FIDA Stampers dank u
deuZige
Ik kan maar een ding zeggen, en dat zij ik die nacht al de hele tijd: Wheeeeeeeey!
Di Alliberto
Party Of The Year!!!!
Die Rooie :[
Was echt een kk goed feest!! Zeker met de mensen waar ik mee was;) Wanneer is de volgende???:P
Diekefirts
ben ook net thuis, kwart voor 1!! maar was zeker de moeite waard.
DJ D-Ablo
ja ja ja zekurss geslaagd feessie! jammer dat t zo'n eind rijden is, 210 km, maar jah, was wel de moeite waard
was echt een top feest
nou dikke shit man, echt een super feest. volgend jaar weer????
DJ Sjek aka E-Jackt
SUPERFEESSIE
Outblast & Nosferatu de beste!! Catscan bedankt!! Boh wat een feessie :D :D
djmagic
was me een avondje wel zeg!!!
Dopey MHL
heb me wel vermaakt, alleen viel de decoratie weer vies tegen, veel te licht in de zaal enz
DoUbLe @­ :xtc::­bounce­:
abnormaal vet hahahahahaha vooral nosferatu en outblast
SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Bruut Zwaar Bruut. Zijn Geen Andere Woorden Voor.... C u all nxt time
Super feest!!!!
Alweer terug, was wel gezellig!! Maar heb toch liever TECHNO!! Wat doe ik daar dan, goede vraag!?
ED RAKET
was echt gekkuh huis
Ed ter Bak
Kenkervette benenmarathon (Y)
eddy terror
gvd wat een mega vettt feest
Ik kon er niet bij zijn want ik lag in het ziekenhuis, dus ik lag flink te balen
Endonyx
1 woord : top!
Eric // D'vaart
ach jah leuk feesje..
Beestachtig, zoals het hoort! :P 8 graden in de warre
was echt bruut
suuuppppeeeerrrr vet feest op naar de volgend
Evil Bert
Was een mega te dulle party en totally loss!!!! :D
beestachtige vage nacht gehad. lekker vaag staan beuken, t het dak was errug mooi.ik dacht dat ik stond te trippen ma t was m echt? pinhead
fabian26
jah was wel eeen gekke party hoor tot 20 maart maar weee
Firstlady-of-Hardcore
Helemaal van de wereld!! snoei en snoei hard
Foxy Vana :K
Entree was klote, maar het feest heeft alles goedgemaakt was DONDERSKICK"N
Freak909
sfeer okeej muziek wat minder kwa plaatjes maar was wel gezellig :)
Funky Delkkk
Te gek feessie!!!!
Funky Frank
Muziek was vet, vooral Nosferatu vs Outblast, maar verder had ut weinag vond ik!
gaarheid
Heerlijk knallen.. tot het eind aan toe samen met audio junky.. half 10 thuis :S
gabba
was wel ver maar zeker de moeite waard VET BEUKUH
Geer*
Ik had veel meer verwacht, zwaar teleurgesteld!!!!!!!!!
Was gewoon toppie... :P:P :):)
GeitenBreier
zeker de moeite waard!!!!!
vet mooi feessie!
Genieter
vet
Gerben.
Mijn beste hardcorefeest tot nu toe.
Get This Motherf*­cker
zooo opzekers een super goed feest te gruuuwlijk
Het enige wat ik van dit feest nog weet is dat me ex het die dag uitmaakte :S en dat ik die nacht dingen heb gedaan waar ik me achteraf niks meer van kan herhinderen
vond het zwaar verkankert kutfeest ronduit slecht
whahaha was echt een gekkehuis... gwoon frans bauer is niet beter :D
zekerz goei feessie hellraiser zaal roeleerde!!!
Gridje
het was idd echt SUPER!!!!
Te bruut!
geen moment lekkere sfeer geweest, en muziek werd pas na 0300 op volume
H4G3L3
HAGELE VOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
H@RDCORE-NL
zeeer goed!! was t maar gister gnegnegne
ragguuuuuuuuuhhhhhhh!
Het was echt geweldig qua sfeer, decoratie en muziek(Y) Top tijd gehad, decoratie is de moh was super alleen mindcontroller en hellraiser werden iets achter gelaten op dat gebied maar ach: boeiend! we komen voor de sfeer en de muziek: En die was SUPER
hans
heerlijk feest
HEFTIG!!!!!!!!! :bounce: :respect:
hardcore VS.­ terror
was ook geweldig ook met mijn ex ( mis haar )
Hardcore Yourd
Knetter gek
hardcore-goirle
super goed feest nie normaal
HardCore-Indo
Was Gewoon een Super Vaag Feest!!!Maar zekers voor herhaling vatbaar.Vrienden het was gewoon GRUWLIJK LEUK EN GEZELLIG!!!!!
HARDCORE-POWER :bier:
gruwelijk beste feest van het jaar!!!
hardco­refoto­.­nl
ik vond het feest wel weer geslaagd van mij nog veel vaker zo'm feest
vet gebeukt :D
HardcoreGek!!:bounce:
dit wasd mun eerste echte alleen HARDCORE feest en die was echt geweldig :bounce:
Hardco­reMeis­juh
Was echt wel een superfeest! En priscilla het was leuk je te leren kennen!!
nou beetje wazig feesje net thuis (15.30uur) kut terug reis!!
Harkcore
geweldig feest jammer dat het maar zo kort was
feeest was echt supers kan niet wachten tot de volgende hellraiser in april!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hcblids
hard feesie:bounce:
jammer van de 1,5 uur wachten in de rij, voor de rest: TOPFEESSIE!!!!!
Highlander
Echt gewoon super te gek alleen een beetje een vage sfeer maar dat maakte niet zo heel veel uit de muziek en decoratie was gewoon top
Hoppie.H
Nong zulk hossen
HoRzA:Bier:
Super FEEst vaker doen !
housemouse
in 1 woord GEWELDIG!!!
oud beijerland ging helahmaaal looooooooooooooooooooooooooossssssssssssss op de soooooosssssaaaaaaaaaa
top feest dit was een echte hardcore feest daar kan tunderdome een voorbeeld aan nemen
HURRICANE
Vet feest! Top DJ's, goede sfeer, goed licht en geluid. Volgende keer weer!!
hussemusse
WAS GEWOON WEER ZWAAR HAKKEBIJLE DAARO TOPPERTJE
Nouuuuuuu was me ff topfeesje he!... Goed gestampt en veel wazige mensen gezien!
I-LLusion
Mijn éérste grote feest (Y) Gruwelijk :D
Was een super bruut feest!!!!! Jammer dat het zo vroeg was afgelopen ;)
WHOEI! gruwlijk feest! en mooi dichtbij(y)
iGwenda
heerlijk feest, goede locatie, mooie aankleding, top line up, klote terug weg met de storm :( maar zeker 9.5!!
ihofahiv
MN EERST FEESSIE,, ECHT "MASTER"LIJK :D
Simon from the underground 10
was wel leuk :jaja: :bounce:
't lange w88 voor 't fouilleren zoog big time!! (5 kwartier grr) maar Mindcontroller zaal maakte veel goed..
It Was A Good Day
het was echt totaale gektuh!!!!!!!!!!!!
Helemaal SUPERRR!!! Voor herhaling vatbaar!!! Heb me gruwelijk goed vermaakt!
JAEL.
JAPPA!! :p
jan gerrit
was echt een supper vet feest
Whaaa kankervet feest!! Iedereen v/d kaart en alles vaag.
japanszoutje
blugh, totaal sfeerloos feest
Jappy™
hellraiser :D
Jasper ®
Ruim 4 uur reizen.. Maar het was elke minuut waard!!!!
JD B)
fucking hard!!!!en dat heb ik allemaal mogen meemaken door drewhill aka bamisliert!!!!!
Jellebell ;)
TE SUPER OM TE OMSCHRIJVEN!! zo was het daar :b zeker wat gemist als je dr nie was...
jellyhead
Topfeest. Alsjeblieft nog zo 1 !!!!
JeltsE
:respect:
Jepma in tha house
was weer een toppertje alleen een zwaar gevecht bij mindcontroller zaal geke huis
Jerry
was gewoon toppie!
Jimmy High
STRAK, STRAK, STRAK
Johnny. S
geweldig feest!!!
met de auto in de modder gezakt op parkeerplaats, lol
Joop, wattuh!
kanker wat was ik naar de klote ik zag ze vliegen maar het feesie was top
Baaaaahhhh ut ging erop!!!!!!!!! oeiiiiiii da was lekkurrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Joskuh zwuier
Wat ik nog weet was in iedergeval goed
Joyce €nJoy$
vond een super feesie maar had van mij wel langer gemogen!!!!
JP
jaaa was weer een leuk feestje
Juggânaut
SUPER STRAK FEEST!!!!!!!!!, maar wat een kankerend reizen!!! maar was het dik waard!!! Vet gafe trouwens... en wat draaide die angerfist lekker, en dj d onverwacht goed!!!
juudjah :jaja:
pooeh hee wat een feest was egt gruwelijk ..en de sfeer was top :) heb me dus prima vermaakt
KALE
BESTE FEEST VAN HET JAAR
kevinchi
geluid gruwww :-D vet vet vet... en die stripster bij catscan > kwijllllll ;-)
Kian
GRU-WE-LIJK!:D Tering wat een geluid!:yes:
Kimmutjuhh
HELEMAAL TOP!!!!
ik haat trance!!!!!
Kleine Veltman
Wat n baggerfeest MOH= shit
kloenos
strak,strak,strak
Terrorrrrrrrr
Klote Kind :)
vet goed gewoon! :bounce:
KnetterMiena
Maximaal STAMPEN, Hard goan, goed goan!!!! Donders wat een feest :P
Lekkah lekkah!! TOP feessie!!
Krikkie
wat een godvertiefd gruwlijk onwijs hard feesie
GRUWELIJK FEEST !!!! ANGERFIST :respect:
Zeker wel vet daar jah!!top volgende x weer
La Diabla
SUBLIEM komt in de buurt!
(Y) Feest, lekkere plaatjes langsgeweest, zeer goed geluid!!
LEELOYD
was gewoon een top feest
SUPER FEEST BEN NET EEN HALF UURTJE THUIS VOLGENDE KEER CKER WEER VAN DE PARTIJ:D
GEWOON TE VET.. K BEN ECHT VET UIT ME DAK GEGAAN..!!!!
gaaf feest, wachten waardeLOOS
Heb me best vermaakt...
M.A.R.C.O.
Het was een SUPERFEEST jammer voor de mensen die het hebben moeten missen !!!!
M.­A.­R.­I.­Z.­K.­A
wow super strak vet feesie!!!!!!!!!
M@­dM@­n AKA PaRtYfReAk
Echt helemaal mad. Wat een gruwelijk feest was dit.Heb geen benen meer over.
M@rtin
Machtig mooi feessie
M`83
Was een lekker feest..... maar het had nog net ietsje meer moeten hebben voor de nominatie: geweldig.
Maate
helmaal de weg kwijt :D
MadMark aKa Chronic Error
zwaar staan stuiteren Daar!!
Maikel Zuiderveld
Dit is een feest dat altijd in m'n geheugen bij zou staan! Kortom een top FEEST! :)
Mandy™
heel goed feest alleen de lucht was echt smerig
Ben eigenlijk de hele nacht in de mindcontroler gedeelte geweest, lekker setje van Buzz Fuzz :respect:
supervet
Mariek o:)
Nazi paradijs :S Feest was Gruwelijk!!! en de busreis ook (Y)
super!! :D
markos84
Toppie Feest!!!!!!!!!!!!!!!!
Marlie;P
Was echt super top! GEWELDIG!
Mars..
Wat n geweld! Geweldig feest! Jammer van al die vechtpartijen
Martijnel
Heerlijk
geewoon geen woorden voor...!!!!!!!!!!zoooog ruwleijk..!!!!!!!!
MaXXXwell
het was ECHT niet normaal meer... zowat de hele n8 in de Hellraiserzaal geweest en me daar beestachtig vermaakt!!!!
Mayo4ever
SUPER!!:bounce: All Night
Nou was me toch een hendig opgefokt sfeertje 5 ruzies gezien in een half uur tijd:@ maar voor de rest werd er lekker gedraaid ma was 5 uur buiten wegens die schijtsfeer daar
mc-bass
helemaal gek dik vermaakt daro volgende x weer helemaal los
helemaal te gek(Y)
Melis :cheer:
Suuupeerrfeeesssieee ! Lekker gonzuhh
Mike-Q
het was heel gaaf vooral hellraiser !!
Supervette party :respect:
Misgunner
VET BRUUT FEEST!
Miss Tails
Geweldig feessie, het feest van 2003!!!! volgend jaar zeker weer!
mr turner
mn eerste feest, helemaal van de wereld (Y)
Jaja was weer knetters :) Sfeer idd knetters goed
Mr. Neil
Bizar vet feessie, :respect: Simon Underground :respect: was voor mij de man vd avond egt beterz
Mr. Sinister
Zekerzz vetjes!@#$
Jezus stond gewoon meer als een uur in de rijom binnen te komen, maar lekker staan rossen bij Mindcontroller, Darkraver was weer geweldig!
mssl
Geweldig feestje. Goede sfeer! Heerlijke muziek
N'kai
mooi, en de bus was ook top
dit feest was vet GAAF!!!!!!!
Nick
vet vet vet ,kortom................................geweldig
Nien(f)
wel leuk alleen viel et een beetje tegen
Niet geregi­streer­d
sooo los man, vol gas gaaannnn, was egt toppie, heb de hele nacht staan springen, misschien 20 minuten gezeten, me hielen waren gewoon paars van het stampen
akira !!!!! was super !!!!
gruwlijk feest TERROR :P
Number #1
maak mij niet gek!
SUPERHEFTIG!!!!
was gewoon te gruwelijk =)
Het was echt Gruwelijk hardddd !!! Hellraiser dan want ik ben nergens anders geweest....:D Sfeer was geweldig cker beste feest tot nu toe !!!!!!
oep
toppetje!!!!!!!!
Jaaaaaaa voor de gasten die dit nog kunnen lezen was kicke en mega ubergeil und supah
oudeprofiel
jah... was weer goed van t pad af ja!! leuk feessie ja
Ouwe Boeffie VLD
Was een fantastische feest!!!!!!!!!!!!
IN 1 WOORD SUPERRRR VOLGENDE WEEK WEER
WAT EEN SUPERFEEST!!!!! Echt VET geluid en kneiterhard staan hakken! WHAAAAAAAH!!!
Tering, gewoon te heftig voor woorden
Topfeest!! Lekker dichtbij dit keer :)
GEWOON PERFECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paula&­Vincent
HEERLIJK feest geweest
Peer :beer:
egt een vet goed feest!
peppie is link
Zwaar gebeuqt!! Super feest!!!
Was Egt Een Xtreem Vet Feest!... T Hele Weekend Trouwens!.. Schoefterig :p :)
kicke feest veel bekenden totale gektehhhh..:D
phan
Te bruut feest !! Hellraiser zaal was lekker duister, Mindcontroller zaal was gezellig en MOH zaal knalde ook aardig
Pimpie
Tering vet feest
Boom boom boom rag rag rag!!! Wat een BRUWLIJK feesje!!
Piraatjuh aKa SpaMafkees
was toppie!!
poef
was geslaagd feesie!!! :D
Potch
Het was helemaal op en top!!
Pretbek
Was lachen, hele avond Mindcontroller gestaan. Vond de andere zalen wat minder, teveel van dat vage darkcore!
Ben blij dat ik nog onverwachts heen kon, heb het gezellig gehad.
super mega tof!
Raimundus (UFE)
kansloos
geweldige lichtshots en echt hardere kern van hardcore
Rand Altor
beste feest van het jaar.... :respect: catscan]
RatZ
wreed feest en lekker dichtbij alleen ging de nacht heel snel voorbij voor mijn gevoel
ravingsaiko
echt wel te vet feesie, rausewause!!!!!!!!!!!!!
Reanimator
zwaar geslaagd feessie :P
ReemZ
ge-welllllllll-dig! Feest van 't jaar, kan ID&T nog wat van leren! Hellraiser en Mindcontroller waren toppie, MoH bijna niet geweest. Ennuh...LOLLIEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!! :)
yeah
RESO
ik was er van het begin tot het eind en stond strak van het begin tot nu (13:07) en dit feest zal ik nooit vergeten
RiTjE
Was echt een SuPeR FeEsSiE !!!!! 24 april nog een keer!!!\
Ro@n
Manu le Malin :respect: Hellraiser de battle dik gewonnen!!!!!! MOH vet slecht
Robinho86
EXTREEEEEM VET SUPER FEEST!! EN THE HORRORIST RULES THE WORLD
WAS ECHT EEN GOED FEESIE GOEIE SWEER
rooosje
kanker gruwelijk!!!
Dit was geweldig :O
RundskopXL
t feest was super!alleen te lange wachtrij!!
Ruud Awakening
dikke 6 uur rijden maar het was het meer dan waard
S
Zwaar kicke feessiej, alleen niet HET hardcore feest van 2003 naar mijn mening, zoals ze zelf (met name Marc Out) aan het einde schreeuwden...
Saber
jammer van dat wazi volk dat er in grote getalen was
Sc0rpi0n
Top feesie!!!!! Hoe gekker....hoe beter !!!:D:D
SCFC
Wat ging de tijd weer snel. Lekker sfeertje, lekkere muziek
Schrambo
Gestampt van begin tot eind, en alle zalen waren toppiej helemaal geslaagd feest
sebastiaan
Het was echt super.. goede locatie, de sfeer was goed gewoon een feest hoe het moet he..
Was zeker een leuk feestje, maar heb ze toch beter meegemaakt!!
mooi eindelijk weer eens een superfeest...!!!
Damn wat heb ik staan stampen zeg!deze X was het beter dan de vorige Hellraiser in de PBH.KICKUH volgende X weer
Sid The Smoker
SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUP
Simon Stokvis
Echt een meesterlijk feest:respect: bijna alleen maar in mindcontroller zaal geweest:p echt een supersfeer:)
Sjaak Dekker[2x5]
Een van de betere feesten, en de lokatie helpt daar aan mee,..en die line-up natuurlijk...Simon Underground :kwijl:
SWEER WAS SUPER FEESTE EN BEESTE!
Skitter
Bruuuuuttt!!!!! helemaal van de kaart.nl maar super sfeertje!! Cya
fokking relext feest!!!!! helemaal gek daar in zuidlaren!!
slopke-hcore
GEWELDIG feest kei hard gegast volgende zker nog een keer
Snelle!!!
goed
Ondanks omstandigheden een leuk feestje
Sonjaaah!!
Jiehaaaaaaaaa!!!!!
Sooi
MOH vs HELLraiser was motherfucking VET!!!!
super super super super VET feest !!
SPEED machine
zwaar knallend goed feestje
Speed-freak
Goed feest en lekker vaag
ik had het dik naar mijn zin
Speedy Nick
Was echt het feest van het jaar!!!! Iedereen thanks voor dit super weekend!
Speedy-Wezep
Was weer een super feestje :)
zwaar goed feest, duurde veel te kort.
Feest was wel erg goed, alleen lang wachten voordat je binnen was.
spuit11
Dodelijk
stampdraakie
nou ik vond et een zweiterig geweldig good feestje:) en ja det waas et dan
Stampertjuh!
Ik vond het echt het beste feest waar ik ooit heen ben geweest het was het verre reizen ook cker weten waard!!! Top sfeer!!Goeie Muziek!! Geweldig geluid!!! in 1 woord GEWELDIG!!! maaruh volgens mij zag ik toch echt 2 kleine kinderen die niet ouder dan 10
Stefan KWS
t was wel vet opzich, maar op t einde hign er echt n opgefokte sfeer... ik heb n gebroken teen en n scheur in m'n oogkas en ik had nog niet eens iets met die fucking ruzie te maken man... EN BEDANKT HE!!! voor de rest was t zekers wrel vet...
steroid
leuk feest en helemaal in combinatie met het die hard weekend lvolgend keer zeker weer naar die hard weekend
Beetje flauw.... Veel vechterij..Kut aangekleed... Vette sound by Mindcontroller!! Heel apart..(in je hoofd)
Strike #1
Geweldig
SummerQueen
1 woord ge-wel-dig!
Was Echt Vetjesssss !!! :p Super naar mn zin gehad ! :D
Supernijs
Beter feest!! Lekker geluid, top gedraaid, fijne locatie!
EXTREEM FEESTJE
Tante Sas
We waren er vet laat, dat was KUT, maar het was een TOPP FEESIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
MONSTERLIJK FEEST...BEDANKT voor de touring bus .SPEEDY NICK!!..:P:P:P
TERROR-ROIJEN
Het was best een vet feestje alleen jammer dat we zo lang moesten reizen maarja was wel vet
terrorchooky
toppie
Tha Rookie
Echt te bruut feest, goeie sfeer, topmuziek, op nummer 1 van dit jaar cker
ThaGoodfella
HELLRAISER ONLY
The BrainT­wister
dat was je goed feesje en lekker strak
The Kingpin
Master feest, nix gemerk van knokpartij, wel de rij gemerkt ;) mzzl
GRUWELIJK GOED!!!!
Thieutje
Was zeker een goed Feessie, alleen er hadden wel meer wc mogen wezen, in iedere zaal 1 ofzo!!!Maar verders heb ik het reuze naar me zin gehad
Tighthead
beste feest van het jaar werd gezegt van te voren.... nou... dat was het ZEKER WEL !!!
Timor
yes, was zeker geslaagd :)
Tom19
prachtig feestje
Niet meer normaal dit!!!! Ben dik tevreden!!!
Tony montana
kankerziek feessie
tosty
Simon underground + manu le malin(Y) Hellraiser
Trained Evil
geweldig feestje!!jammer van het lange wachten
Was idd. wel een topfeest alleen jammer was anderhalfuur in de rei staan ...
Troubl­emaker NL
ut was een lekkah feestjuh :d
veel beter geluid dan de vorige hellraiser!!! top feesie!!! tot in maart
Tuig !
was zeker een goed feest idd :)
bruut!
Turbo-D
Superfeest
Het was gewoon een vet CooL feest!!!! TOPPIE
TOP FEEST MEISIE LEUK DAT JE MEE WAS!!
Dit feest was gewoon TE gruwelijk!!vet!!!!
vaago a.­k.­a KAAS DEMON:[
wazig maar super feest
Vaagsel
VET TOF!!!!!! klappemdeurterreur
vader van ilse
BEHOORLIJK GEK OF NIE
MASTERS FOREVER!!!
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
vinnievieux
voor iedereen die dit gemist heeft kan ik alleen maar zegge:SUKKELS twas egt suup bijna alleen maar hellraiser gezien alles top daar was zeker herhaling waard
vitamin
De hellraiser zaal was SUPER!!!!!!!!!! :D
Voske!
EY SUPER FEESSIE MAN!! wel lange moete reize maar et was het zeker waard!!!
W@YOUT
en de host van de avond!!! scherp and back!!!!!!!!!!!!!
Wanderer
ik ben nooit negatief over feestjes maar ik vond het bagger
WELPJE!
Was gruwelijk in hellraiser. Heb me weer goed vermaakt...
wat een feest!!
ech lekker feesie, ben nu nog bezig met de afterparty
was echt weer helemaal super!!!!!!!
World
waaaaaa HEEEERLIJK feest
me eerste big party , was geweldig b)
x develin x
was super
leuk feestje..nix mis mee !
xantrex
toppertje
XP-43 Mathyz
Cekers een heel VET FEEST!!!!!!!
Ztefan
Totale gekte... zo lekker gewoon!
Hellraiser was super, moh een half uurtje geweest :D
(Y) Feestje!! Mooi gek!! en nu slapen
~Carpe Diem~
SUUUUPER VET FEESJE! tot 20-03-04 in EHV!!
©EdjeK@­detje©™
Was Weer lekker gek
Supah!! 1,5 uur w8ten om binnen te komen was minder :(
µ@®ð©ø®€
relaxte sfeer...goeie muziek...was het verre reizen zeker waard...GRUWELIJK GOED FEESIE...tot in maart...
Æ-Erwinus!-Æ
Was een vet feest!

Line-up Masters of Hardcore vs Hellraiser

Area 0
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardcore
1MOH
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
· live hardcore
🇺🇸 techno
hardcore
🇮🇹 hardcore
2Hellraiser
hardcore, drum & bass
hardcore
hardcore
🇬🇧 hardcore
hardcore
🇫🇷 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
🇬🇧 hardcore
3Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle

Nieuws

Al maanden wordt er door hardcore Nederland naar toe geleeft...... Zaterdag a.s. is het dan eindelijk zover, Nederlands grootste hardcore giganten geven samen het grootste hardcore evenement dat Nederland rijk is!! 189
Nog even en het is zover!!! 20-12-2003 is de dag dat het grootste hardcore spektakel van Nederland losbarst! Met 3 area's en meer dan 30 hardcore artiesten kan dit feest nu al niet meer stuk. 199
Die-hard weekend
8 december 2003
Het duurt niet lang meer en moh vs hellraiser zal een feit zijn. Met het dichterbij komen van dit feest komt ook het die-hard weekend dichterbij. 14
Op dit moment is voor alle 30 huisjes een aanmelding binnen. Die-hard heeft daarom besloten om nog een optie te leggen op 10 extra huisjes. 15
Die-hard weekend
20 oktober 2003
Het die-hard weekend, wat rond m.o.h. vs hellraiser wordt georganiseerd, is bijna uitverkocht. Zoals al eerder gezegd is loopt het aantal aanmeldingen zeer hard. 21
Al weken wordt er gespeculeerd over de line up van Masters of Hardcore vs Hellraiser. Wat nu al het hardcore spektakel van 2003 wordt genoemd zal bestaan uit 3 grote hallen met daarin meer dan 30 hardcore artiesten uit binnen en buitenland. 207
Die-Hard schrok er ook van, moh vs hellraiser verplaatst naar 20 december. Even was het stil en werd gedacht dat het weekend afgelast moest worden. 30
De datum van het grootste hardcore spektakel van Nederland is gewijzigd!!!Masters of Hardcore vs. Hellraiser zal definitief op 20-12-2003 plaatsvinden in de PBH-Hallen te Zuid-Laren. 133
Tweede party-weekend
26 september 2003
Na het succes van de vorige keer heeft de organisatie van Ozytours besloten om een tweede party-weekend te organiseren. Wederom zal het weekend plaatsvinden op bungalowpark 'de Bloemert' in Midlaren. 27
De organisaties Masters of Hardcore en Hellraiser hebben besloten hun krachten te bundelen en het grootste hardcore evenement ooit te organiseren in de PBH-Hallen te Zuidlaren, Nederland. 164
De Masters of Hardcore op 22-11-2003 is verplaatst 173

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Busreis MoH vs Hellraiser vanuit Haarlem f:hard588
MoH vs Hellraiser "Wie is er nou de winaar"? f:hard74
Aantal bezoekers Masters Of Hardcore vs Hellraiser f:hard98
Busreis MoH vs Hellraiser vanuit Woerden f:hard198
met wie kan ik mee naar moh f:hard81
Hoe was MOH vs. Hellraiser? f:hard611
(gesloten) Rellen op MoH VS Hellraiser.. ;D f:hard311
Berend Botje gaat uit varen met de ......... Naar Zuidlaren f:hard109
Masters 16jaar &ouder? f:hard245
Camera inleveren bij hellraiser f:hard28
wat gaan julie doen na MOH vs Hellraiser.....? f:hard137
Moh awards... f:hard42
Foto's MOH vs. Hellraiser f:algemeen9
Moh vs. hellraiser, zijn er nog bijzonderheden? f:hard53
K.U.T-organisatie van MOH vs Hellraiser 20dec f:hard78
Die-hard - moh vs hellraiser - weekend f:hard134
Foto's Masters of Hardcore vs. Hellraiser Online f:algemeen10
Filmpies of opnames MOH vs Hellraiser ?? f:hard41
Hoeveel bezoekers waren er op MOH vs Hellraiser? f:hard25
Pendel bussen f:hard26
Drescode MoH Vs hellraiser f:hard92
Fotoows MOH vs Hellraiser? f:algemeen36
Manga Porno tijdens MoH vs. Hellraiser f:hard72
Busreis MOH vs Hellraiser vanuit Almelo CS f:hard81
(gesloten) foto's masters of hardcore v/s hellraiser online f:algemeen341
MoH vs Hell, iemand een Siemens telefoon zilvergevonden??? f:hard24
(gesloten) Moh vs Hellraiser f:hard12
Pff.. MOH VS Hellraiser op TV...:S f:hard126
Wat te verwachten van het Hellraiser Ritueel dat om 12 uur plaats vind op MOH vs Hellraiser ? f:hard72
(gesloten) Masters of Hardcore vs. Hellraiser f:hard5
(gesloten) masters vs hellraiser sets f:hard8
wie gaan er allemaal niet naar moh vs hellraiser? f:hard144
(gesloten) iemand livesets van MOH vs Hellraiser? muziek16
(gesloten) hell raiser vs moh f:hard7
(gesloten) Rij moh vs hellraiser.. f:hard45
Busreis MoH vs. Hellraiser vanuit Bergeijk f:hard75
(gesloten) Rellen op Moh vs. Hellraiser?? f:hard8
(gesloten) MOH vs Helraiser f:hard4
Foto's MOH vs Hellraiser f:algemeen5
(gesloten) Wie heeft er nog 1 kaartje voor MOH vs Hellraiser te koop (omg. oost NL) tickets5
Wat zijn jullie verwachtingen van MOH vs Hellraiser? f:hard21
(gesloten) Masters f:hard3
(gesloten) Masters of hardcore vs Hellraiser f:hard8
Masters v.s hellraiser hebie er zin in?!?! f:hard157
(gesloten) Kaartjuh MOH vs Hellraiser tickets3
(gesloten) Kaartje MOH+Hellraiser te koop tickets21
(gesloten) MoH Kaartje!!!! tickets4
(gesloten) kaart moh normale prijs tickets4
M.O.H vs Hellraiser..Apeldoorn-Vssn gezocht... f:hard4
(gesloten) Het grote hoe was Moh vs Hellraiser topic? f:hard2
(gesloten) Hier zijn nog kaarten voor MOH vs Hellraiser!! tickets2
MoH vs Hellraiser uitverkocht! f:hard56
(gesloten) kaartje voor MOH+Hellraiser tickets1
(gesloten) wie heeft r nog moh vs hellraiser een kaarje te koop tickets3
(gesloten) masters kaartje? tickets7
kan ik nog met iemand mee naar MoH vs. Hellraiser? f:hard12
(gesloten) MoH vs Hellraiser kaartje , moet er vanaf tickets3
Muziekstijlen M.O.H vs hellraiser f:hard15
(gesloten) kaartjes tickets1
(gesloten) GEZOCHT: kaartje masters of hardcore tickets2
(gesloten) kaarten MOH tickets12
(gesloten) Kaartje MoH tickets2
(gesloten) Kaartjes MOH vs Hellraiser gezocht tickets4
(gesloten) Kaartje ! tickets11
(gesloten) kaartjes te koop voor moh vs hellraiser tickets5
(gesloten) Moh vs Hellraiser kaartje tickets7
(gesloten) masters uitverkocht hier nog Kaartje te koop normale prijs tickets5
(gesloten) Masters of hardcore kaartje kopen? tickets6
(gesloten) MAsters kaartje normale prijs te koop!!!!! tickets1
(gesloten) MAsters kaartje te koop tickets1
(gesloten) gezocht 2 kaarten voor moh vs hellraiser tickets2
(gesloten) Kaartjes MOH vs Hellraiser gezocht tickets5
(gesloten) Gezocht met spoed!! 3 kaartjes moh! tickets5
(gesloten) kaartje MOH te koop tickets7
(gesloten) 1 Kaartje MoH vs Hellraiser te koop / € 45 tickets5
(gesloten) KAARTJE: hellraiser VS. m.o.h. TE KOOP tickets8
(gesloten) 2 kaartjes hellraiser vs. moh tickets11
(gesloten) MOH vs Hellraiser f:hard13
(gesloten) kaartjes MOH vs. Hellraiser aangeboden tickets1
(gesloten) MOH vs HELL-RAISER (Kaartjes) tickets13

10 opmerkingen

Pasgeleden de dvd weer bekeken..
Ge-wel-dig feest _O_
http://www.youtube.com/watch?v=Q6Xay5vKwE4

Zo mogen de feestjes van mij wel weer zijn (L)
is op zoek naar dvd ervan kan em nergens krijgen of vinden :/
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op woensdag 9 maart 2011 om 22:58:
teering was 2003 wat gaat die tijd snel man FUCK!


Vandaag precies 10 jaar geleden!
Uitspraak van mr turner op vrijdag 20 december 2013 om 19:40:
Vandaag precies 10 jaar geleden!


Uitspraak van Jasper ® op zondag 15 maart 2015 om 13:07:
held :roflol:


Ach man, we worden oud.... Ook zin om in april naar zwolle te komen jasper? Ouwe tijden herleven