2005-02-11 ! *Scalp 'M* ! ............. It was the sound of the inevitable......
2003-12-26 !! para - kaboutertjuh !! zeker een geslaagd feesie
2003-12-21 echt een top feest gewoon GRUWLIJK .!!!
2003-12-22 !!FREAK!! MASSA`S FEEST ! ! ! ! ! ! ! !
2006-12-19 Dit was echt een superfeest !! jammer dat PBH niet meer gebruikt gaat worden voor feessies
2003-12-22 !*! *SuuS* !*! Zwaar te gek feest!! moeten ze vaker doen! Ben goed uit mijn dak gegaan daar!
2003-12-26 Beste feestje van dit jaar!!!!!!!!!!!!
2003-12-28 #boldy# © heel!!! erg!! lekker!!!!!!! :=)
2005-05-29 2003-12-21 SUPER feest
2003-12-22 Geweldige sfeer, muziek alles. TOPPERTJE
2003-12-22 VET BETERZ FEEST!!!!!! JAMMER VAN AL DIE KNOKPARTIJEN MAARJA DIE LUI HEBBEN NIKS BETERZ TE DOEN!!! JAMMER HOOR!!!!
2004-11-27 (6) Dennis (6) Beste feest ever!!
2007-03-06 was een te gek feest ik heb vrienden van over gehouden
2003-12-21 (6) Terreurblubje (6) echt een te gek feest!! in maart doen we het over
2003-12-22 zwaar para feest!!!
2003-12-22 (k) Chan (k) het was echt te bruut voor woorden!!!!!tot in maart!!!
2003-12-22 was een super goed feest 20 mrt weer!!!!
2003-12-22 Ik heb echt een geweldig feest gehad THNX speedy_nick
2005-11-07 (V.T.C.)StrijkijzerTerrorist™ :vaag: [Æ] VET feest, zouden ze meer moeten doen die VS
2003-12-21 cker een super feest!!!
2003-12-26 ***franka*** op naar het volgende f*cking brute feest!!
2004-01-04 **<<LINDA>>** SuPeRRRRRRRR!!!!!!!!!
2003-12-21 FEEST DER FEESTEN 20 maart zeker weer van de partij
2003-12-22 **Minimonster** Stukken beter als Thunderdome, zo MOET het dus
2003-12-21 Vaag sfeertje, verder heb ik me heel goed vermaakt! Top feessie!!
volgende keer cker weer!
2003-12-21 *Bootje* was echt wel kicke
2003-12-22 *KAKA* zeer goed vermaakt had er alleen wat meer van verwacht met name van t geluid maar toch top nacht gehad
2003-12-21 *Marieke* O:) vet vet vet vet vet.......geen andere woorden voor...!!!
2004-01-13 WAS ECHT SUPER!! kan niet anders zeggen
tot 20 maart 2004 in eindhoven
2005-03-10 1e feest.....en nu pas door hoe hard en vet het was!
2003-12-21 - Miranda -- lekker gebeukt
2003-12-22 HELEMAAL GEWELDIG EN MAXIMAAL HARD GOAN!!!! SUPER SUPER SUPER!!!!!
2003-12-23 -aadje- Wat een SUPER feest, STAMPUHH !!
2003-12-22 -Martine- Lange reis maar het feest was een TOPPERTJE!!!!!
2004-12-23 leuk sfeertje maar de BASS was helaas niet hard genoeg
maar wel un top feesie
2004-02-28 ...***MiSs Fucked Up ***... SUPPPPERR KICKUHHH
2006-02-28 2003-12-22 beste feest van 2003 vooral AKIRA was topper
2003-12-21 .Onbekend Whaaaa wat een gekkehuis gisteren! ... super sfeer! TOPPERTJE!!!
2003-12-21 was heerlijk alleen pas om 12uur thuis
2003-12-24 echt een toppie feesie keb cker zin in maart....!!!!
2003-12-21 beste feest tot nu toe en sfeer was super.
2003-12-21 kan bijna niet btr
2003-12-23 TOPPERRRRRR egt super feest! whoeeeeeeei tot 20 maart
2005-05-10 mindcontroller mindcontroller
2003-12-21 909 Super feest, alleen the Horrorist veel te kort.
2003-12-21 Toppie!!!!!
2003-12-21 :bier: Henk Jan de Timmerdude :bier: Zeeerrr goei feest weer !!
!!!!
2003-12-23 Top feest alleen de lucht van de eet tenten was zo vies
2003-12-21 :bounce: >>HaRdCoReHEEMSKERK<< :bounce: zekers geslaagt feesie hele avond losz gegaan
2003-12-22 Met stip op 1 van '03..... alles gewoon helemaal TOP !!!!!
2003-12-22 moooooooi MOOOOOI DIK HAKKUHHHHHHHH
2003-12-22 :bounce:Panic Tha Best:bounce: was wel OK, had beter verwacht
2006-10-26 :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: dit was egt een VET feest zwaar uit me dak gegaan
2003-12-24 :devil: hardcore :devil: charissa _________________________________________________________________________________PERFECT
2003-12-22 :looser: Terror-Fietsbel ..†.. Me Eerste Grote Feest,Muziek Mocht Harder,Zkr Lekker Feest
2004-11-22 was echt een vet mooi hard feest
2004-01-28 :vaag: Space Invaders :vaag: zeker vet feessie!! stampen tot je neervalt!!!!!
2004-01-07 STRAK FEESIE //VET GOEIE SPEEDCORE/TERROR
2003-12-21 :xtc: 2weird4u?! aka Double B :| SUPER!!!!
2003-12-21 was weer een top feestje
2003-12-29 jah dit was een zeer fijn feesie
2004-11-21 :| baggerfeest
2003-12-27 relaxed feessiiee
2003-12-21 <<*Hensel*>> gods bruut!alleen de moh zaal was TE heet
2005-08-24 een woord HELLRAISER!!!!!!!!!!!!!!
2004-01-15 = Headtown Terror Corps = GEKKENHAUS
2003-12-21 Ongelofelijk wat heb ik geknald!! Mindcontroller: sfeer en geluid super!!
2004-01-22 was egt zo ontigelijk geweldig maar mocht wel langer duren ja
2003-12-21 ?!?!? Met 1 woord GEWELDIG!!!!
2003-12-21 Jezus wat een feest!!! Gektuh van begin tot eind!!!
2004-03-17 volgend jaar weer toch???
2003-12-22 het was een super feest
2004-01-12 [CSR] MartiN PaPa was super feesie dit 29 mei weer!!!!!
2003-12-23 [SF] Destructive Nature wat een kut rij zeg, maar voor de rest was het cker wel lachen, vooral de Hellraiser!!!
2003-12-21 [SF] Lethal Injection was het reizen waard
2003-12-21 [SF] MR. Space :vaag: lekker man
2003-12-21 ]x[ Super feest, iets teveel herhalingen alleen
Sfeer was uber
2003-12-21 ADH-DRE was eg gaaf feesie. lekker vaag, maaruh net pas thuis (12.20)
2005-05-10 ADRENALIENTJE De Hellraiser zaal was echt hard, In de MOH zaal vond ik het geluid een beetje soft. Verder een te gek feest!!
2003-12-21 Echt wel goed!!!!!!!!!!!!
2004-02-13 Alcohollander :bier: WAS LEUK
2003-12-21 Alias 1 woord>>>> GEWELDIG
2003-12-22 jezus dit feest was te bruut !!! HARDCORE4LIFE
2004-01-26 ALKMAAR was de lange en gare terugreis zeker waard
2003-12-21 alstare Super feesie alleen dat wachten was K*T
2003-12-22 Angel of Terror TOTALE GEKTUH!!! Kippenvel van t uitzicht toen ik tijdens Neophyte met Pim op een verhoging was geklommen en over de blauw verlichte zaal uitkeek en al die mensen uit hun plaat zag gaan!!!
2003-12-26 angerBIST! PARTY OF THE YEAR!!!!!!!!!!!!!
2003-12-21 Annelies(L) Whaaaaaah goooooeeeeeed
2006-10-17 Anticommercieel kut geluid kut bier en kut muziek
2003-12-21 AQ Zeker bruut feesie!!!! alleen er liepen t veel mensen die der niet hoorde!
2003-12-23 Aqid Masterlijk feest! Goeie show, harde muziek TOP. Tot maart!!!
2003-12-21 de pendelbussen suckken
2003-12-22 Army-Chick85 bussen kut geregeld, entree kut maar het feest was SUPER BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!
2003-12-22 Auke :bier: cker voor herhaling vatbaar!!!!!! alleen jammer van de vele vechtpartijen
2006-06-21 Top feest hoor !!!
2003-12-21 B) De Gemaskerde B) was zeeer bruut
2005-05-12 B.B Dit feest is helemaal het einde SUPER
2003-12-21 WreeD
2003-12-21 WAAAH SUPER GRUWELIJK FEEST!!!
2003-12-24 Bad habit Eindelijk weer eens het saamhorigheidsgevoel!!
2003-12-21 BassBas Verkankerd lang w8en buiten...en sommige djs vielen zwaar tegen...voor de rest
2003-12-21 BASSMAN H4L beetje jammer van de anderhalf uur entree maar de rest maarkte het meer dan goed
2005-02-15 basz.NL :aai: simon Underground
2004-10-23 het was een super grandioos geweldig goed hells hardcore feestje
2003-12-22 Bazzhuntahh DH egt een meesterlijk feest.... super sfeertje ook!
2003-12-22 garderobe was duur, maar koste mij maar 80ct, géén sterke drank, veel clubkutte voor de rest was alles perfect!
2005-10-27 2003-12-21 Blond Duiveltje! GVD.. de Avond van mien leven.. Zulke GEKTUH heb ik nog nooit mee gemaakt
2004-01-02 blondie85 Dit was echt het gaafste feest wat ik ooit meegemaakt heb!was dik stampuh en zekers voor herhaling vatbaar!!
2007-01-10 Wat een wazig feest was dit, wel steengoede muziek vooral bij hellraiser
2004-05-02 Bornnaked Was helemaal perfect en helemaal naar de klote dag erna!!!
2003-12-31 BOYD / 050. lijp lekker
2003-12-21 BramNts wat een KNALFEEST!!!!!!!
2003-12-21 Was echt super super vet!!!! Relaxte sfeer!
2003-12-21 Bryan Beste feest van mij ever...
2003-12-21 Cartman&Dennis Leuk!!!
2003-12-21 Caudex Oorbel kwijt, iemand?
2003-12-21 CHEDDAR SUPER!! geweldige sfeer heerlijke muziek wat willen we nog meer!
2004-06-05 Colaf Pizza broodjes waren lekker hahahahahaha
2003-12-21 tja zoals iedeeen hier al zegt S U P E R,behalve het labge wachten dan
2003-12-21 Corne Totale Gekte t was een super feest er werdt hardt gedraait
2003-12-23 coxwen jezus kut, wat een zwaar strak feest zeg. maar zoals altijd, veel te snel voorbij.
2003-12-21 crazy oscartjuh was weer een super feest gewoon vet beuken toppie gewoon
2004-01-29 Dit was lekker! Goed in de war aaha crappachino
2003-12-21 Crazyman :vaag: top feesie!
2003-12-21 Zeer Bruut feest meegemaakt,erg lijp maar toch bewust, Moet nu ook maar eens op bed.iedereen moet niet zeuren over afstand,mogen noordelingen het ook eens dichtbij hebben?
2004-01-03 Da Snils zo zo dat was me mijn feestje wel denk loop nu nog te trillen maar dat hoort er bij denk mzzl
2003-12-21 Da_Gieltje Wow wat een nacht
2003-12-24 Daan....... jah leuk jah \
2003-12-21 DaanS SUPERRR FEEST !!! (was lekker vroeg thuis.... half 10 sochtends
2003-12-21 Damien Jammer dat er veel meer aandacht was besteed aan de aankleding van MoH. Want hellraiser was qua line-up gruwelijk, maar de aankleding maar slecht
2005-01-30 LEKKER FEESTIE
2003-12-22 Dit was een super strak feest baalde alleen toen het afgelopen was !!
2003-12-21 moeilijk heftag feest !!
2004-01-02 Dark Negative & f*cking Anti Social STUITTEREND! ! !....kon niet stil blijvuh staan moest dwarrelluh...
2003-12-22 volume mocht echt wel hoger, zeker naar mn zin gehad!
2003-12-21 Darkness - Always be a rubberboot :p Zooow Gigantisch hard geragt!!!!!!
was lekker!!!
2003-12-21 DarQ Erg lekker feestje, goeie sfeer, leuke mensen leren kennen, top
2003-12-22 Db. angerfist, simon underground, catscan waren super... hellraiser
alleen mocht het geluid wel wat harder!
2003-12-30 SUPERGRUWELIJK!!!!
2003-12-23 de gekste is er weer was kk heftig
2003-12-22 DE KWAKEL 4 life was echt een heel best feessie. lekker relaxt met de limo er heen geweest
2004-07-15 De lamachtige gutheid :bier: 2003-12-21 Was wel een gek feest
2003-12-21 supper vet feest!!! goed gedraaid vooral in de masters zaal!
en sfeer was ook heel goed!!
2003-12-23 DecadentDaan Ja ja wat een feest!! wil ik best 3 uur voor in de bus zitten, op naar maart!!
2003-12-23 Del Hoorno zekerz vet volgende keer weer!!!!
2003-12-21 DEMOLITION!! heerlijk!!!
2004-01-09 k had 2 uur in de trein gezeten maar het was het waard en de volgende keer weer HARDCORE 4-LIFE
2004-01-15 Gruwelijk FIDA Stampers dank u
2003-12-31 deuZige Ik kan maar een ding zeggen, en dat zij ik die nacht al de hele tijd: Wheeeeeeeey!
2003-12-31 Di Alliberto Party Of The Year!!!!
2004-10-06 Die Rooie :[ Was echt een kk goed feest!! Zeker met de mensen waar ik mee was
Wanneer is de volgende???
2003-12-21 Diekefirts ben ook net thuis, kwart voor 1!! maar was zeker de moeite waard.
2003-12-21 DJ D-Ablo ja ja ja zekurss geslaagd feessie! jammer dat t zo'n eind rijden is, 210 km, maar jah, was wel de moeite waard
2003-12-22 was echt een top feest
2004-04-09 nou dikke shit man, echt een super feest. volgend jaar weer????
2003-12-21 DJ Sjek aka E-Jackt SUPERFEESSIE
2003-12-22 Outblast & Nosferatu de beste!! Catscan bedankt!! Boh wat een feessie
2003-12-21 djmagic was me een avondje wel zeg!!!
2003-12-21 Dopey MHL heb me wel vermaakt, alleen viel de decoratie weer vies tegen, veel te licht in de zaal enz
2004-08-05 DoUbLe @ :xtc::bounce: abnormaal vet hahahahahaha vooral nosferatu en outblast
2003-12-22 SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
2003-12-23 Bruut Zwaar Bruut. Zijn Geen Andere Woorden Voor.... C u all nxt time
2005-10-07 Super feest!!!!
2003-12-21 Alweer terug, was wel gezellig!! Maar heb toch liever TECHNO!! Wat doe ik daar dan, goede vraag!?
2003-12-22 ED RAKET was echt gekkuh huis
2008-04-15 Ed ter Bak Kenkervette benenmarathon
2009-05-17 eddy terror gvd wat een mega vettt feest
2003-12-21 Ik kon er niet bij zijn want ik lag in het ziekenhuis, dus ik lag flink te balen
2003-12-21 Endonyx 1 woord : top!
2004-01-04 Eric // D'vaart ach jah leuk feesje..
2003-12-21 Beestachtig, zoals het hoort!
8 graden in de warre
2003-12-21 was echt bruut
2003-12-22 suuuppppeeeerrrr vet feest op naar de volgend
2003-12-21 Evil Bert Was een mega te dulle party en totally loss!!!!
2003-12-21 beestachtige vage nacht gehad. lekker vaag staan beuken, t het dak was errug mooi.ik dacht dat ik stond te trippen ma t was m echt? pinhead
2003-12-23 fabian26 jah was wel eeen gekke party hoor tot 20 maart maar weee
2003-12-27 Firstlady-of-Hardcore Helemaal van de wereld!! snoei en snoei hard
2003-12-22 Foxy Vana :K Entree was klote, maar het feest heeft alles goedgemaakt was DONDERSKICK"N
2003-12-21 Freak909 sfeer okeej muziek wat minder kwa plaatjes maar was wel gezellig
2003-12-21 Funky Delkkk Te gek feessie!!!!
2004-01-10 Funky Frank Muziek was vet, vooral Nosferatu vs Outblast, maar verder had ut weinag vond ik!
2003-12-21 gaarheid Heerlijk knallen.. tot het eind aan toe samen met audio junky.. half 10 thuis
2004-02-21 gabba was wel ver maar zeker de moeite waard VET BEUKUH
2003-12-21 Geer* Ik had veel meer verwacht, zwaar teleurgesteld!!!!!!!!!
2006-05-01 2005-09-06 GeitenBreier zeker de moeite waard!!!!!
2007-02-14 vet mooi feessie!
2007-03-17 Genieter vet
2004-03-25 Gerben. Mijn beste hardcorefeest tot nu toe.
2003-12-21 Get This Motherf*cker zooo opzekers een super goed feest te gruuuwlijk
2005-12-05 Het enige wat ik van dit feest nog weet is dat me ex het die dag uitmaakte
en dat ik die nacht dingen heb gedaan waar ik me achteraf niks meer van kan herhinderen
2003-12-22 vond het zwaar verkankert kutfeest ronduit slecht
2003-12-26 whahaha was echt een gekkehuis... gwoon frans bauer is niet beter
2003-12-21 zekerz goei feessie hellraiser zaal roeleerde!!!
2003-12-21 Gridje het was idd echt SUPER!!!!
2004-03-21 Te bruut!
2003-12-23 geen moment lekkere sfeer geweest, en muziek werd pas na 0300 op volume
2003-12-21 H4G3L3 HAGELE VOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2003-12-22 H@RDCORE-NL zeeer goed!! was t maar gister gnegnegne
2004-02-19 ragguuuuuuuuuhhhhhhh!
2003-12-21 Het was echt geweldig qua sfeer, decoratie en muziek
Top tijd gehad, decoratie is de moh was super alleen mindcontroller en hellraiser werden iets achter gelaten op dat gebied maar ach: boeiend! we komen voor de sfeer en de muziek: En die was SUPER
2003-12-25 hans heerlijk feest
2006-06-26 HEFTIG!!!!!!!!!
2004-06-12 hardcore VS. terror was ook geweldig ook met mijn ex ( mis haar )
2007-05-18 Hardcore Yourd Knetter gek
2003-12-24 hardcore-goirle super goed feest nie normaal
2003-12-24 HardCore-Indo Was Gewoon een Super Vaag Feest!!!Maar zekers voor herhaling vatbaar.Vrienden het was gewoon GRUWLIJK LEUK EN GEZELLIG!!!!!
2003-12-21 HARDCORE-POWER :bier: gruwelijk beste feest van het jaar!!!
2003-12-21 hardcorefoto.nl ik vond het feest wel weer geslaagd van mij nog veel vaker zo'm feest
2004-01-05 vet gebeukt
2004-09-16 HardcoreGek!!:bounce: dit wasd mun eerste echte alleen HARDCORE feest en die was echt geweldig
2003-12-21 HardcoreMeisjuh Was echt wel een superfeest! En priscilla het was leuk je te leren kennen!!
2003-12-21 nou beetje wazig feesje net thuis (15.30uur) kut terug reis!!
2003-12-21 Harkcore geweldig feest jammer dat het maar zo kort was
2003-12-21 feeest was echt supers kan niet wachten tot de volgende hellraiser in april!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2005-06-02 hcblids hard feesie
2003-12-21 jammer van de 1,5 uur wachten in de rij, voor de rest: TOPFEESSIE!!!!!
2004-01-03 Highlander Echt gewoon super te gek alleen een beetje een vage sfeer maar dat maakte niet zo heel veel uit de muziek en decoratie was gewoon top
2009-01-20 Hoppie.H Nong zulk hossen
2003-12-21 HoRzA:Bier: Super FEEst vaker doen !
2003-12-22 housemouse in 1 woord GEWELDIG!!!
2004-04-21 oud beijerland ging helahmaaal looooooooooooooooooooooooooossssssssssssss op de soooooosssssaaaaaaaaaa
2003-12-21 top feest dit was een echte hardcore feest daar kan tunderdome een voorbeeld aan nemen
2003-12-21 HURRICANE Vet feest! Top DJ's, goede sfeer, goed licht en geluid. Volgende keer weer!!
2004-01-02 hussemusse WAS GEWOON WEER ZWAAR HAKKEBIJLE DAARO TOPPERTJE
2003-12-22 Nouuuuuuu was me ff topfeesje he!... Goed gestampt en veel wazige mensen gezien!
2005-04-26 I-LLusion Mijn éérste grote feest
Gruwelijk
2003-12-21 Was een super bruut feest!!!!! Jammer dat het zo vroeg was afgelopen
2003-12-22 WHOEI! gruwlijk feest! en mooi dichtbij
2003-12-21 iGwenda heerlijk feest, goede locatie, mooie aankleding, top line up, klote terug weg met de storm
maar zeker 9.5!!
2004-03-05 ihofahiv MN EERST FEESSIE,, ECHT "MASTER"LIJK
2006-12-31 Simon from the underground 10
2005-02-02 was wel leuk
2004-01-05 't lange w88 voor 't fouilleren zoog big time!! (5 kwartier grr) maar Mindcontroller zaal maakte veel goed..
2003-12-21 It Was A Good Day het was echt totaale gektuh!!!!!!!!!!!!
2003-12-23 Helemaal SUPERRR!!! Voor herhaling vatbaar!!! Heb me gruwelijk goed vermaakt!
2003-12-22 JAEL. JAPPA!!
2003-12-21 jan gerrit was echt een supper vet feest
2003-12-21 Whaaa kankervet feest!! Iedereen v/d kaart en alles vaag.
2003-12-25 japanszoutje blugh, totaal sfeerloos feest
2004-01-07 Jappy™ hellraiser
2009-04-26 Jasper ® Ruim 4 uur reizen.. Maar het was elke minuut waard!!!!
2003-12-21 JD B) fucking hard!!!!en dat heb ik allemaal mogen meemaken door drewhill aka bamisliert!!!!!
2003-12-24 Jellebell ;) TE SUPER OM TE OMSCHRIJVEN!! zo was het daar :b zeker wat gemist als je dr nie was...
2003-12-23 jellyhead Topfeest. Alsjeblieft nog zo 1 !!!!
2003-12-22 JeltsE 2003-12-21 Jepma in tha house was weer een toppertje alleen een zwaar gevecht bij mindcontroller zaal geke huis
2003-12-21 Jerry was gewoon toppie!
2004-01-14 Jimmy High STRAK, STRAK, STRAK
2003-12-21 Johnny. S geweldig feest!!!
2008-01-12 met de auto in de modder gezakt op parkeerplaats, lol
2003-12-22 Joop, wattuh! kanker wat was ik naar de klote ik zag ze vliegen maar het feesie was top
2003-12-22 Baaaaahhhh ut ging erop!!!!!!!!! oeiiiiiii da was lekkurrrrrrrrrrrrrrrrrr!
2004-01-08 Joskuh zwuier Wat ik nog weet was in iedergeval goed
2003-12-22 Joyce €nJoy$ vond een super feesie maar had van mij wel langer gemogen!!!!
2003-12-21 JP jaaa was weer een leuk feestje
2004-01-05 Juggânaut SUPER STRAK FEEST!!!!!!!!!, maar wat een kankerend reizen!!! maar was het dik waard!!! Vet gafe trouwens... en wat draaide die angerfist lekker, en dj d onverwacht goed!!!
2003-12-21 juudjah :jaja: pooeh hee wat een feest was egt gruwelijk ..en de sfeer was top
heb me dus prima vermaakt
2004-02-14 KALE BESTE FEEST VAN HET JAAR
2003-12-21 kevinchi geluid gruwww
vet vet vet... en die stripster bij catscan > kwijllllll
2005-11-30 Kian GRU-WE-LIJK!
Tering wat een geluid!
2003-12-21 Kimmutjuhh HELEMAAL TOP!!!!
2003-12-21 ik haat trance!!!!!
2003-12-21 Kleine Veltman Wat n baggerfeest MOH= shit
2003-12-21 kloenos strak,strak,strak
2003-12-22 Terrorrrrrrrr
2004-04-11 Klote Kind :) vet goed gewoon!
2003-12-22 KnetterMiena Maximaal STAMPEN, Hard goan, goed goan!!!! Donders wat een feest
2003-12-21 Lekkah lekkah!! TOP feessie!!
2004-01-01 Krikkie wat een godvertiefd gruwlijk onwijs hard feesie
2004-04-09 GRUWELIJK FEEST !!!! ANGERFIST
2003-12-21 Zeker wel vet daar jah!!top volgende x weer
2003-12-28 La Diabla SUBLIEM komt in de buurt!
2003-12-21 Feest, lekkere plaatjes langsgeweest, zeer goed geluid!!
2003-12-21 LEELOYD was gewoon een top feest
2003-12-21 SUPER FEEST BEN NET EEN HALF UURTJE THUIS VOLGENDE KEER CKER WEER VAN DE PARTIJ
2003-12-22 GEWOON TE VET.. K BEN ECHT VET UIT ME DAK GEGAAN..!!!!
2003-12-25 gaaf feest, wachten waardeLOOS
2003-12-21 Heb me best vermaakt...
2003-12-25 M.A.R.C.O. Het was een SUPERFEEST jammer voor de mensen die het hebben moeten missen !!!!
2003-12-21 M.A.R.I.Z.K.A wow super strak vet feesie!!!!!!!!!
2003-12-21 M@dM@n AKA PaRtYfReAk Echt helemaal mad. Wat een gruwelijk feest was dit.Heb geen benen meer over.
2003-12-22 M@rtin Machtig mooi feessie
2003-12-21 M`83 Was een lekker feest..... maar het had nog net ietsje meer moeten hebben voor de nominatie: geweldig.
2003-12-22 Maate helmaal de weg kwijt
2003-12-21 MadMark aKa Chronic Error zwaar staan stuiteren Daar!!
2003-12-21 Maikel Zuiderveld Dit is een feest dat altijd in m'n geheugen bij zou staan! Kortom een top FEEST!
2003-12-22 Mandy™ heel goed feest alleen de lucht was echt smerig
2006-03-02 Ben eigenlijk de hele nacht in de mindcontroler gedeelte geweest, lekker setje van Buzz Fuzz
2004-02-25 supervet
2007-07-01 Mariek o:) Nazi paradijs
Feest was Gruwelijk!!! en de busreis ook
2006-01-26 super!!
2003-12-21 markos84 Toppie Feest!!!!!!!!!!!!!!!!
2003-12-22 Marlie;P Was echt super top! GEWELDIG!
2003-12-22 Mars.. Wat n geweld! Geweldig feest! Jammer van al die vechtpartijen
2003-12-22 Martijnel Heerlijk
2003-12-21 geewoon geen woorden voor...!!!!!!!!!!zoooog ruwleijk..!!!!!!!!
2003-12-22 MaXXXwell het was ECHT niet normaal meer... zowat de hele n8 in de Hellraiserzaal geweest en me daar beestachtig vermaakt!!!!
2004-04-01 Mayo4ever SUPER!!
All Night
2005-09-19 Nou was me toch een hendig opgefokt sfeertje 5 ruzies gezien in een half uur tijd
maar voor de rest werd er lekker gedraaid ma was 5 uur buiten wegens die schijtsfeer daar
2003-12-22 mc-bass helemaal gek dik vermaakt daro volgende x weer helemaal los
2003-12-21 helemaal te gek
2005-07-08 Melis :cheer: Suuupeerrfeeesssieee ! Lekker gonzuhh
2003-12-21 Mike-Q het was heel gaaf vooral hellraiser !!
2005-08-06 Supervette party
2003-12-21 Misgunner VET BRUUT FEEST!
2003-12-22 Miss Tails Geweldig feessie, het feest van 2003!!!! volgend jaar zeker weer!
2005-08-20 mr turner mn eerste feest, helemaal van de wereld
2003-12-21 Jaja was weer knetters
Sfeer idd knetters goed
2004-10-12 Mr. Neil Bizar vet feessie,
Simon Underground
was voor mij de man vd avond egt beterz
2003-12-21 Mr. Sinister Zekerzz vetjes!@#$
2003-12-21 Jezus stond gewoon meer als een uur in de rijom binnen te komen, maar lekker staan rossen bij Mindcontroller, Darkraver was weer geweldig!
2003-12-21 mssl Geweldig feestje. Goede sfeer! Heerlijke muziek
2003-12-26 N'kai mooi, en de bus was ook top
2004-03-08 dit feest was vet GAAF!!!!!!!
2003-12-22 Nick vet vet vet ,kortom................................geweldig
2003-12-22 Nien(f) wel leuk alleen viel et een beetje tegen
2003-12-22 Niet geregistreerd sooo los man, vol gas gaaannnn, was egt toppie, heb de hele nacht staan springen, misschien 20 minuten gezeten, me hielen waren gewoon paars van het stampen
2003-12-21 akira !!!!! was super !!!!
2003-12-22 gruwlijk feest TERROR
2003-12-21 Number #1 maak mij niet gek!
2004-01-09 SUPERHEFTIG!!!!
2003-12-21 was gewoon te gruwelijk =)
2003-12-22 Het was echt Gruwelijk hardddd !!! Hellraiser dan want ik ben nergens anders geweest....
Sfeer was geweldig cker beste feest tot nu toe !!!!!!
2003-12-24 oep toppetje!!!!!!!!
2003-12-23 Jaaaaaaa voor de gasten die dit nog kunnen lezen was kicke en mega ubergeil und supah
2003-12-24 oudeprofiel jah... was weer goed van t pad af ja!! leuk feessie ja
2003-12-22 Ouwe Boeffie VLD Was een fantastische feest!!!!!!!!!!!!
2003-12-22 IN 1 WOORD SUPERRRR VOLGENDE WEEK WEER
2003-12-21 WAT EEN SUPERFEEST!!!!! Echt VET geluid en kneiterhard staan hakken! WHAAAAAAAH!!!
2003-12-23 Tering, gewoon te heftig voor woorden
2003-12-21 Topfeest!! Lekker dichtbij dit keer
2003-12-21 GEWOON PERFECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2003-12-21 Paula&Vincent HEERLIJK feest geweest
2003-12-21 Peer :beer: egt een vet goed feest!
2003-12-21 peppie is link Zwaar gebeuqt!! Super feest!!!
2003-12-23 Was Egt Een Xtreem Vet Feest!... T Hele Weekend Trouwens!.. Schoefterig
2003-12-21 kicke feest veel bekenden totale gektehhhh..
2007-03-29 phan Te bruut feest !! Hellraiser zaal was lekker duister, Mindcontroller zaal was gezellig en MOH zaal knalde ook aardig
2003-12-21 Pimpie Tering vet feest
2003-12-24 Boom boom boom rag rag rag!!! Wat een BRUWLIJK feesje!!
2003-12-21 Piraatjuh aKa SpaMafkees was toppie!!
2003-12-21 poef was geslaagd feesie!!!
2003-12-22 Potch Het was helemaal op en top!!
2003-12-29 Pretbek Was lachen, hele avond Mindcontroller gestaan. Vond de andere zalen wat minder, teveel van dat vage darkcore!
2003-12-22 Ben blij dat ik nog onverwachts heen kon, heb het gezellig gehad.
2003-12-22 super mega tof!
2003-12-22 Raimundus (UFE) kansloos
2006-06-20 geweldige lichtshots en echt hardere kern van hardcore
2004-03-19 Rand Altor beste feest van het jaar....
catscan]
2003-12-26 RatZ wreed feest en lekker dichtbij alleen ging de nacht heel snel voorbij voor mijn gevoel
2003-12-23 ravingsaiko echt wel te vet feesie, rausewause!!!!!!!!!!!!!
2003-12-21 Reanimator zwaar geslaagd feessie
2003-12-23 ReemZ ge-welllllllll-dig! Feest van 't jaar, kan ID&T nog wat van leren! Hellraiser en Mindcontroller waren toppie, MoH bijna niet geweest. Ennuh...LOLLIEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!
2003-12-21 yeah
2003-12-21 RESO ik was er van het begin tot het eind en stond strak van het begin tot nu (13:07) en dit feest zal ik nooit vergeten
2003-12-23 RiTjE Was echt een SuPeR FeEsSiE !!!!! 24 april nog een keer!!!\
2005-09-02 Ro@n Manu le Malin
Hellraiser de battle dik gewonnen!!!!!! MOH vet slecht
2004-10-31 Robinho86 EXTREEEEEM VET SUPER FEEST!! EN THE HORRORIST RULES THE WORLD
2003-12-21 WAS ECHT EEN GOED FEESIE GOEIE SWEER
2003-12-31 rooosje kanker gruwelijk!!!
2007-11-28 Dit was geweldig
2003-12-26 RundskopXL t feest was super!alleen te lange wachtrij!!
2007-12-24 Ruud Awakening dikke 6 uur rijden maar het was het meer dan waard
2003-12-22 S Zwaar kicke feessiej, alleen niet HET hardcore feest van 2003 naar mijn mening, zoals ze zelf (met name Marc Out) aan het einde schreeuwden...
2003-12-30 Saber jammer van dat wazi volk dat er in grote getalen was
2003-12-21 Sc0rpi0n Top feesie!!!!! Hoe gekker....hoe beter !!!
2003-12-21 SCFC Wat ging de tijd weer snel. Lekker sfeertje, lekkere muziek
2008-01-28 Schrambo Gestampt van begin tot eind, en alle zalen waren toppiej helemaal geslaagd feest
2003-12-21 sebastiaan Het was echt super.. goede locatie, de sfeer was goed gewoon een feest hoe het moet he..
2003-12-22 Was zeker een leuk feestje, maar heb ze toch beter meegemaakt!!
2003-12-22 mooi eindelijk weer eens een superfeest...!!!
2003-12-21 Damn wat heb ik staan stampen zeg!deze X was het beter dan de vorige Hellraiser in de PBH.KICKUH volgende X weer
2003-12-22 Sid The Smoker SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUP
2005-07-18 Simon Stokvis Echt een meesterlijk feest
bijna alleen maar in mindcontroller zaal geweest
echt een supersfeer
2005-01-07 Sjaak Dekker[2x5] Een van de betere feesten, en de lokatie helpt daar aan mee,..en die line-up natuurlijk...Simon Underground
2003-12-22 SWEER WAS SUPER FEESTE EN BEESTE!
2003-12-22 Skitter Bruuuuuttt!!!!! helemaal van de kaart.nl maar super sfeertje!! Cya
2003-12-21 fokking relext feest!!!!! helemaal gek daar in zuidlaren!!
2003-12-21 slopke-hcore GEWELDIG feest kei hard gegast volgende zker nog een keer
2005-11-25 Snelle!!! goed
2004-06-02 Ondanks omstandigheden een leuk feestje
2003-12-22 Sonjaaah!! Jiehaaaaaaaaa!!!!!
2003-12-21 Sooi MOH vs HELLraiser was motherfucking VET!!!!
2006-04-10 super super super super VET feest !!
2003-12-26 SPEED machine zwaar knallend goed feestje
2003-12-21 Speed-freak Goed feest en lekker vaag
2003-12-21 ik had het dik naar mijn zin
2003-12-23 Speedy Nick Was echt het feest van het jaar!!!! Iedereen thanks voor dit super weekend!
2003-12-21 Speedy-Wezep Was weer een super feestje
2004-01-21 zwaar goed feest, duurde veel te kort.
2003-12-21 Feest was wel erg goed, alleen lang wachten voordat je binnen was.
2003-12-24 spuit11 Dodelijk
2003-12-22 stampdraakie nou ik vond et een zweiterig geweldig good feestje
en ja det waas et dan
2003-12-22 Stampertjuh! Ik vond het echt het beste feest waar ik ooit heen ben geweest het was het verre reizen ook cker weten waard!!! Top sfeer!!Goeie Muziek!! Geweldig geluid!!! in 1 woord GEWELDIG!!! maaruh volgens mij zag ik toch echt 2 kleine kinderen die niet ouder dan 10
2003-12-23 Stefan KWS t was wel vet opzich, maar op t einde hign er echt n opgefokte sfeer... ik heb n gebroken teen en n scheur in m'n oogkas en ik had nog niet eens iets met die fucking ruzie te maken man... EN BEDANKT HE!!! voor de rest was t zekers wrel vet...
2003-12-25 steroid leuk feest en helemaal in combinatie met het die hard weekend lvolgend keer zeker weer naar die hard weekend
2003-12-22 Beetje flauw.... Veel vechterij..Kut aangekleed... Vette sound by Mindcontroller!! Heel apart..(in je hoofd)
2003-12-25 Strike #1 Geweldig
2003-12-23 SummerQueen 1 woord ge-wel-dig!
2004-03-14 Was Echt Vetjesssss !!!
Super naar mn zin gehad !
2003-12-21 Supernijs Beter feest!! Lekker geluid, top gedraaid, fijne locatie!
2003-12-21 EXTREEM FEESTJE
2003-12-24 Tante Sas We waren er vet laat, dat was KUT, maar het was een TOPP FEESIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
2003-12-22 2003-12-21 TERROR-ROIJEN Het was best een vet feestje alleen jammer dat we zo lang moesten reizen maarja was wel vet
2004-01-25 terrorchooky toppie
2003-12-22 Tha Rookie Echt te bruut feest, goeie sfeer, topmuziek, op nummer 1 van dit jaar cker
2003-12-27 ThaGoodfella HELLRAISER ONLY
2005-02-23 The BrainTwister dat was je goed feesje en lekker strak
2003-12-23 The Kingpin Master feest, nix gemerk van knokpartij, wel de rij gemerkt
mzzl
2003-12-21 GRUWELIJK GOED!!!!
2003-12-24 Thieutje Was zeker een goed Feessie, alleen er hadden wel meer wc mogen wezen, in iedere zaal 1 ofzo!!!Maar verders heb ik het reuze naar me zin gehad
2003-12-21 Tighthead beste feest van het jaar werd gezegt van te voren.... nou... dat was het ZEKER WEL !!!
2004-01-04 Timor yes, was zeker geslaagd
2004-01-13 Tom19 prachtig feestje
2003-12-21 Niet meer normaal dit!!!! Ben dik tevreden!!!
2003-12-23 Tony montana kankerziek feessie
2006-02-01 tosty Simon underground + manu le malin
Hellraiser
2003-12-22 Trained Evil geweldig feestje!!jammer van het lange wachten
2003-12-21 Was idd. wel een topfeest alleen jammer was anderhalfuur in de rei staan ...
2004-01-12 Troublemaker NL ut was een lekkah feestjuh
2003-12-22 veel beter geluid dan de vorige hellraiser!!! top feesie!!! tot in maart
2008-08-01 Tuig ! was zeker een goed feest idd
2003-12-21 bruut!
2003-12-27 Turbo-D Superfeest
2003-12-24 Het was gewoon een vet CooL feest!!!! TOPPIE
2003-12-24 TOP FEEST MEISIE LEUK DAT JE MEE WAS!!
2004-01-05 Dit feest was gewoon TE gruwelijk!!vet!!!!
2003-12-22 vaago a.k.a KAAS DEMON:[ wazig maar super feest
2004-12-13 Vaagsel VET TOF!!!!!! klappemdeurterreur
2003-12-28 vader van ilse BEHOORLIJK GEK OF NIE
2003-12-24 MASTERS FOREVER!!!
2003-12-21 blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
2004-10-10 vinnievieux voor iedereen die dit gemist heeft kan ik alleen maar zegge:SUKKELS twas egt suup bijna alleen maar hellraiser gezien alles top daar was zeker herhaling waard
2003-12-21 vitamin De hellraiser zaal was SUPER!!!!!!!!!!
2003-12-22 Voske! EY SUPER FEESSIE MAN!! wel lange moete reize maar et was het zeker waard!!!
2003-12-21 W@YOUT en de host van de avond!!! scherp and back!!!!!!!!!!!!!
2003-12-21 Wanderer ik ben nooit negatief over feestjes maar ik vond het bagger
2003-12-21 WELPJE! Was gruwelijk in hellraiser. Heb me weer goed vermaakt...
2003-12-22 wat een feest!!
2003-12-21 ech lekker feesie, ben nu nog bezig met de afterparty
2003-12-22 was echt weer helemaal super!!!!!!!
2003-12-21 World waaaaaa HEEEERLIJK feest
2008-09-07 me eerste big party , was geweldig
2003-12-21 x develin x was super
2003-12-21 leuk feestje..nix mis mee !
2003-12-21 xantrex toppertje
2003-12-21 XP-43 Mathyz Cekers een heel VET FEEST!!!!!!!
2003-12-21 Ztefan Totale gekte... zo lekker gewoon!
2003-12-21 Hellraiser was super, moh een half uurtje geweest
2003-12-22 Feestje!! Mooi gek!! en nu slapen
2003-12-22 ~Carpe Diem~ SUUUUPER VET FEESJE! tot 20-03-04 in EHV!!
2003-12-30 ©EdjeK@detje©™ Was Weer lekker gek
2003-12-21 Supah!! 1,5 uur w8ten om binnen te komen was minder
2003-12-22 µ@®ð©ø®€ relaxte sfeer...goeie muziek...was het verre reizen zeker waard...GRUWELIJK GOED FEESIE...tot in maart...
2003-12-22 Æ-Erwinus!-Æ Was een vet feest!