2005-02-11 ! *Scalp 'M* ! ............. It was the sound of the inevitable......
2003-12-26 !! para - kaboutertjuh !! zeker een geslaagd feesie
2005-11-19 !!!Ronald!!! echt super wat heb ik mij vermaakt knettervaag allemaal geluid was echt goed
2003-12-21 echt een top feest gewoon GRUWLIJK .!!!
2003-12-22 !!FREAK!! MASSA`S FEEST ! ! ! ! ! ! ! !
2003-12-22 !*! *SuuS* !*! Zwaar te gek feest!! moeten ze vaker doen! Ben goed uit mijn dak gegaan daar!
2003-12-21 ""Repelsteeltje"" Zeker een leuk feesie...
2003-12-21 Geweldig feest!!!
2003-12-28 #boldy# © heel!!! erg!! lekker!!!!!!! :=)
2004-12-11 WEDDE ECHT EEN DIK FEEST
2005-05-29 2003-12-21 SUPER feest
2003-12-22 Geweldige sfeer, muziek alles. TOPPERTJE
2003-12-22 ((Jeroen)) SUPER FEEST!!!volgend jaar weer?
2004-11-27 (6) Dennis (6) Beste feest ever!!
2007-03-06 was een te gek feest ik heb vrienden van over gehouden
2003-12-21 (6) Terreurblubje (6) echt een te gek feest!! in maart doen we het over
2003-12-22 zwaar para feest!!!
2003-12-21 (6)Soezie(6) dat was wel weer doezund...net thuis
2003-12-22 (k) Chan (k) het was echt te bruut voor woorden!!!!!tot in maart!!!
2003-12-22 was een super goed feest 20 mrt weer!!!!
2003-12-23 (L) Janet:: (L) Super Feest!!
2003-12-21 (L) Kimmetje :bye: skon feestje was de moeite waard
mar mn shirt kwijt
2003-12-22 Ik heb echt een geweldig feest gehad THNX speedy_nick
2003-12-25 (L)M vettttttt bruuuuuuttttttttttttt feeesttt
2005-11-07 (V.T.C.)StrijkijzerTerrorist™ :vaag: [Æ] VET feest, zouden ze meer moeten doen die VS
2003-12-21 cker een super feest!!!
2003-12-26 ***franka*** op naar het volgende f*cking brute feest!!
2004-01-04 **<<LINDA>>** SuPeRRRRRRRR!!!!!!!!!
2003-12-21 FEEST DER FEESTEN 20 maart zeker weer van de partij
2003-12-22 **Minimonster** Stukken beter als Thunderdome, zo MOET het dus
2003-12-21 **Poessie** was gezellig en zeer een van mn beste feessiejs!!!!!!mjummiej,zou zo terug willen!
2003-12-21 *Bootje* was echt wel kicke
2003-12-22 *KAKA* zeer goed vermaakt had er alleen wat meer van verwacht met name van t geluid maar toch top nacht gehad
2003-12-21 2003-12-23 Super feessie! Alleen jammer dat ik mijn fototoestel moes inleveren
2003-12-22 *G E W E L D U G*
alleen klote dat k me fotowtoestelletjuh weg moest gooie
2004-01-13 WAS ECHT SUPER!! kan niet anders zeggen
tot 20 maart 2004 in eindhoven
2003-12-21 - Miranda -- lekker gebeukt
2003-12-22 HELEMAAL GEWELDIG EN MAXIMAAL HARD GOAN!!!! SUPER SUPER SUPER!!!!!
2003-12-23 -aadje- Wat een SUPER feest, STAMPUHH !!
2003-12-21 -Droogbrood- zwaar geslaagd feestje, alleen jammer dat 1 bepaald persoon niet naar binnen mocht
2004-01-18 -Droogbrood- SpaceKonijn helemaal mijn id,toppertjuhh
2003-12-22 -Martine- Lange reis maar het feest was een TOPPERTJE!!!!!
2003-12-21 Rij was kut rest super echt de moeite waard 3,5 uur in de bus
2004-12-23 leuk sfeertje maar de BASS was helaas niet hard genoeg
maar wel un top feesie
2003-12-22 Was echt een geil feestje!!!
2004-02-28 ...***MiSs Fucked Up ***... SUPPPPERR KICKUHHH
2006-02-28 2003-12-21 Het was echt een super feest volgende keer echt wel weer!!!!
2003-12-22 was een vet feessiej!!
2003-12-21 .Onbekend Whaaaa wat een gekkehuis gisteren! ... super sfeer! TOPPERTJE!!!
2006-10-09 .•°o.O*.l.i.n.d.a.*O.o°• . in 1 woord geweldig!!
2003-12-21 was heerlijk alleen pas om 12uur thuis
2003-12-24 echt een toppie feesie keb cker zin in maart....!!!!
2003-12-21 beste feest tot nu toe en sfeer was super.
2003-12-23 TOPPERRRRRR egt super feest! whoeeeeeeei tot 20 maart
2005-05-10 mindcontroller mindcontroller
2005-02-26 Meer Hellraiser dan Masters
Geweldig feest!!
2003-12-22 Helmaal SUPER!!
2003-12-21 Toppie!!!!!
2003-12-23 Top feest alleen de lucht van de eet tenten was zo vies
2003-12-22 Met stip op 1 van '03..... alles gewoon helemaal TOP !!!!!
2005-12-23 :bounce: Guppez :bounce: Was Heerlijk feestje!!!!
2003-12-21 echt super feesssie lekker stampuhhh!!!
2003-12-22 moooooooi MOOOOOI DIK HAKKUHHHHHHHH
2003-12-21 Zeker goed feessie... maar de pendelbussen mocht wel anders.. verder geweldig
2003-12-22 :bounce:Panic Tha Best:bounce: was wel OK, had beter verwacht
2003-12-21 :cheer: Daantjuh :cheer: koel feesje
2006-10-26 :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: dit was egt een VET feest zwaar uit me dak gegaan
2003-12-22 :cheer:lassie051:cheer: het was super en ontzettend lijp
2003-12-24 :devil: hardcore :devil: charissa _________________________________________________________________________________PERFECT
2003-12-22 :looser: Terror-Fietsbel ..†.. Me Eerste Grote Feest,Muziek Mocht Harder,Zkr Lekker Feest
2004-01-28 :vaag: Space Invaders :vaag: zeker vet feessie!! stampen tot je neervalt!!!!!
2004-01-07 STRAK FEESIE //VET GOEIE SPEEDCORE/TERROR
2003-12-21 :xtc: 2weird4u?! aka Double B :| SUPER!!!!
2003-12-21 was weer een top feestje
2003-12-29 jah dit was een zeer fijn feesie
2004-11-21 :| baggerfeest
2003-12-27 relaxed feessiiee
2003-12-21 <<*Hensel*>> gods bruut!alleen de moh zaal was TE heet
2003-12-26 <<:Ballie:>> zekr vet feest...was t lange reizen eg wel waard..!
2005-08-24 een woord HELLRAISER!!!!!!!!!!!!!!
2003-12-21 Ongelofelijk wat heb ik geknald!! Mindcontroller: sfeer en geluid super!!
2004-01-22 was egt zo ontigelijk geweldig maar mocht wel langer duren ja
2003-12-21 ?!?!? Met 1 woord GEWELDIG!!!!
2003-12-21 gruwelijk vet feest!!
2003-12-21 Jezus wat een feest!!! Gektuh van begin tot eind!!!
2004-04-19 [_[ DaeM ]_] oef een half jaar en nog dreunt me kop...
2004-03-17 volgend jaar weer toch???
2003-12-22 het was een super feest
2004-01-12 [CSR] MartiN PaPa was super feesie dit 29 mei weer!!!!!
2003-12-21 [SF] MR. Space :vaag: lekker man
2003-12-21 [SF] Schñjoep [2x5]... cker weten een bruut feest ja
2003-12-21 ADH-DRE was eg gaaf feesie. lekker vaag, maaruh net pas thuis (12.20)
2005-05-10 ADRENALIENTJE De Hellraiser zaal was echt hard, In de MOH zaal vond ik het geluid een beetje soft. Verder een te gek feest!!
2003-12-21 Echt wel goed!!!!!!!!!!!!
2003-12-22 jezus dit feest was te bruut !!! HARDCORE4LIFE
2004-01-26 ALKMAAR was de lange en gare terugreis zeker waard
2003-12-21 alstare Super feesie alleen dat wachten was K*T
2003-12-22 Angel of Terror TOTALE GEKTUH!!! Kippenvel van t uitzicht toen ik tijdens Neophyte met Pim op een verhoging was geklommen en over de blauw verlichte zaal uitkeek en al die mensen uit hun plaat zag gaan!!!
2003-12-26 angerBIST! PARTY OF THE YEAR!!!!!!!!!!!!!
2003-12-22 Anniekjuh (L) KK hard feest!!!! had ik ook echt niet willen missen
2006-10-17 Anticommercieel kut geluid kut bier en kut muziek
2003-12-21 AppelsapMeneer topfeest
rammen & raggen to the max
2003-12-21 de pendelbussen suckken
2003-12-22 Army-Chick85 bussen kut geregeld, entree kut maar het feest was SUPER BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!
2003-12-22 Auke :bier: cker voor herhaling vatbaar!!!!!! alleen jammer van de vele vechtpartijen
2006-06-21 Top feest hoor !!!
2003-12-21 B) De Gemaskerde B) was zeeer bruut
2003-12-21 WAAAH SUPER GRUWELIJK FEEST!!!
2003-12-24 Bas Plezant Ik ben nog nooit zo ziek geweest op een feest, maar dat mocht de pret niet drukken!!! Hellraiser zaal was absoluut de topper!!!
2003-12-21 BassBas Verkankerd lang w8en buiten...en sommige djs vielen zwaar tegen...voor de rest
2003-12-21 BASSMAN H4L beetje jammer van de anderhalf uur entree maar de rest maarkte het meer dan goed
2004-10-23 het was een super grandioos geweldig goed hells hardcore feestje
2003-12-23 BENSCHOPSE GABBER feest van het jaar!!!!!
2005-10-27 2005-05-17 Blijs Blaas Zwaar vet achterlijk feest! Prachtig!
Wat een gekkenhuis was het daar...
2003-12-21 Blond Duiveltje! GVD.. de Avond van mien leven.. Zulke GEKTUH heb ik nog nooit mee gemaakt
2007-01-10 Wat een wazig feest was dit, wel steengoede muziek vooral bij hellraiser
2003-12-31 BOYD / 050. lijp lekker
2003-12-21 BramNts wat een KNALFEEST!!!!!!!
2003-12-21 Was echt super super vet!!!! Relaxte sfeer!
2003-12-21 Bryan Beste feest van mij ever...
2003-12-21 Buenen ben bnet thuis topfeest!! :respect akira & leviathan
2004-06-05 Colaf Pizza broodjes waren lekker hahahahahaha
2003-12-21 Corne Totale Gekte t was een super feest er werdt hardt gedraait
2003-12-23 coxwen jezus kut, wat een zwaar strak feest zeg. maar zoals altijd, veel te snel voorbij.
2003-12-21 crazy oscartjuh was weer een super feest gewoon vet beuken toppie gewoon
2003-12-21 Crazyman :vaag: top feesie!
2003-12-21 Zeer Bruut feest meegemaakt,erg lijp maar toch bewust, Moet nu ook maar eens op bed.iedereen moet niet zeuren over afstand,mogen noordelingen het ook eens dichtbij hebben?
2004-01-03 Da Snils zo zo dat was me mijn feestje wel denk loop nu nog te trillen maar dat hoort er bij denk mzzl
2003-12-21 Da_Gieltje Wow wat een nacht
2003-12-21 Daal kutsfeer
2003-12-24 Daan....... jah leuk jah \
2003-12-21 DaanS SUPERRR FEEST !!! (was lekker vroeg thuis.... half 10 sochtends
2003-12-21 Damien Jammer dat er veel meer aandacht was besteed aan de aankleding van MoH. Want hellraiser was qua line-up gruwelijk, maar de aankleding maar slecht
2003-12-21 moeilijk heftag feest !!
2004-01-02 Dark Negative & f*cking Anti Social STUITTEREND! ! !....kon niet stil blijvuh staan moest dwarrelluh...
2003-12-22 volume mocht echt wel hoger, zeker naar mn zin gehad!
2003-12-21 Darkness - Always be a rubberboot :p Zooow Gigantisch hard geragt!!!!!!
was lekker!!!
2003-12-21 DarQ Erg lekker feestje, goeie sfeer, leuke mensen leren kennen, top
2003-12-22 das witchen SUPER BRUUT FEESIE!!!!!!!!
2003-12-22 Db. angerfist, simon underground, catscan waren super... hellraiser
alleen mocht het geluid wel wat harder!
2003-12-21 Was wel een gek feest
2003-12-21 supper vet feest!!! goed gedraaid vooral in de masters zaal!
en sfeer was ook heel goed!!
2003-12-23 DecadentDaan Ja ja wat een feest!! wil ik best 3 uur voor in de bus zitten, op naar maart!!
2003-12-21 DEMOLITION!! heerlijk!!!
2004-01-09 k had 2 uur in de trein gezeten maar het was het waard en de volgende keer weer HARDCORE 4-LIFE
2004-01-15 Gruwelijk FIDA Stampers dank u
2003-12-31 Di Alliberto Party Of The Year!!!!
2003-12-21 Diekefirts ben ook net thuis, kwart voor 1!! maar was zeker de moeite waard.
2003-12-21 DJ D-Ablo ja ja ja zekurss geslaagd feessie! jammer dat t zo'n eind rijden is, 210 km, maar jah, was wel de moeite waard
2003-12-22 was echt een top feest
2006-05-25 DJ Genic GE-WEL-DIG feest!!
2004-04-09 nou dikke shit man, echt een super feest. volgend jaar weer????
2004-01-08 DJ-LayLow Gruwlijk feest egt wie er niet bij is geweest moet zich diep schamen egt waar een lekker feesie om lekker uit juh dak te gaan
2003-12-22 Outblast & Nosferatu de beste!! Catscan bedankt!! Boh wat een feessie
2003-12-21 djmagic was me een avondje wel zeg!!!
2003-12-21 Don Miyagi ckurr wel voor herhaling vatbaar....werd overla lekkr gedraaid.top sfeer...goed geluid..kortom::
2003-12-21 Dopey MHL heb me wel vermaakt, alleen viel de decoratie weer vies tegen, veel te licht in de zaal enz
2004-08-05 DoUbLe @ :xtc::bounce: abnormaal vet hahahahahaha vooral nosferatu en outblast
2003-12-22 SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
2003-12-23 Bruut Zwaar Bruut. Zijn Geen Andere Woorden Voor.... C u all nxt time
2005-10-07 Super feest!!!!
2003-12-21 Was Weer 'n Gruwelijk feestje!!!
2003-12-21 Alweer terug, was wel gezellig!! Maar heb toch liever TECHNO!! Wat doe ik daar dan, goede vraag!?
2009-05-17 eddy terror gvd wat een mega vettt feest
2003-12-21 Ik kon er niet bij zijn want ik lag in het ziekenhuis, dus ik lag flink te balen
2005-11-30 Epic noise whaaa wat was dit vet zeg
HELLRAISER
2004-01-04 Eric // D'vaart ach jah leuk feesje..
2003-12-21 Beestachtig, zoals het hoort!
8 graden in de warre
2003-12-21 was echt bruut
2003-12-22 suuuppppeeeerrrr vet feest op naar de volgend
2003-12-23 fabian26 jah was wel eeen gekke party hoor tot 20 maart maar weee
2003-12-21 Fairytale superfeessie!!!!!!!!!!!! was echt dik hoor.. voor geen goud willen missen!
2003-12-27 Firstlady-of-Hardcore Helemaal van de wereld!! snoei en snoei hard
2003-12-22 Foxy Vana :K Entree was klote, maar het feest heeft alles goedgemaakt was DONDERSKICK"N
2003-12-21 Freak909 sfeer okeej muziek wat minder kwa plaatjes maar was wel gezellig
2004-01-10 Funky Frank Muziek was vet, vooral Nosferatu vs Outblast, maar verder had ut weinag vond ik!
2003-12-22 G.I.T.rapaille een top feest alleen hadden ze het bij de ingang ff wat moetten verbeteren
2003-12-21 gaarheid Heerlijk knallen.. tot het eind aan toe samen met audio junky.. half 10 thuis
2004-02-21 gabba was wel ver maar zeker de moeite waard VET BEUKUH
2005-10-25 was gewoon een geslaagt feest
2003-12-22 Gecensureerd Dit was echt een van de gruwelijkste feesten uit m'n carriere, echt fucking hard was het
2003-12-21 Geer* Ik had veel meer verwacht, zwaar teleurgesteld!!!!!!!!!
2006-11-26 Geertmuis het was echt een super feesie cker nog een keer
2006-05-01 2005-09-06 GeitenBreier zeker de moeite waard!!!!!
2007-02-14 vet mooi feessie!
2003-12-21 HEINWEEEEE!
2007-03-17 Genieter vet
2004-03-25 Gerben. Mijn beste hardcorefeest tot nu toe.
2003-12-21 Get This Motherf*cker zooo opzekers een super goed feest te gruuuwlijk
2003-12-21 was t maar weer 20maart!!!!!
2005-12-05 Het enige wat ik van dit feest nog weet is dat me ex het die dag uitmaakte
en dat ik die nacht dingen heb gedaan waar ik me achteraf niks meer van kan herhinderen
2003-12-22 vond het zwaar verkankert kutfeest ronduit slecht
2003-12-26 whahaha was echt een gekkehuis... gwoon frans bauer is niet beter
2004-01-14 Global Roozie SEE YA IN MEI
2003-12-21 zekerz goei feessie hellraiser zaal roeleerde!!!
2003-12-21 Gridje het was idd echt SUPER!!!!
2004-03-21 Te bruut!
2003-12-23 geen moment lekkere sfeer geweest, en muziek werd pas na 0300 op volume
2003-12-21 H4G3L3 HAGELE VOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2003-12-22 H@RDCORE-NL zeeer goed!! was t maar gister gnegnegne
2004-02-19 ragguuuuuuuuuhhhhhhh!
2003-12-22 Masterlijk feestje! HELLRAISER vond ik zelf het mooiste
2007-05-18 Hardcore Yourd Knetter gek
2003-12-24 hardcore-goirle super goed feest nie normaal
2003-12-24 HardCore-Indo Was Gewoon een Super Vaag Feest!!!Maar zekers voor herhaling vatbaar.Vrienden het was gewoon GRUWLIJK LEUK EN GEZELLIG!!!!!
2003-12-21 HARDCORE-POWER :bier: gruwelijk beste feest van het jaar!!!
2003-12-21 hardcorefoto.nl ik vond het feest wel weer geslaagd van mij nog veel vaker zo'm feest
2004-01-05 vet gebeukt
2004-09-16 HardcoreGek!!:bounce: dit wasd mun eerste echte alleen HARDCORE feest en die was echt geweldig
2003-12-21 HardcoreMeisjuh Was echt wel een superfeest! En priscilla het was leuk je te leren kennen!!
2003-12-21 nou beetje wazig feesje net thuis (15.30uur) kut terug reis!!
2003-12-21 Harkcore geweldig feest jammer dat het maar zo kort was
2005-06-02 hcblids hard feesie
2004-12-05 Hellfire Was echt een van de allerbeste feesten ooit en 2003!, ondanks de lange wachtrijen. Hardcore muziek maakt jongeren kapot. JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRR!
2003-12-21 jammer van de 1,5 uur wachten in de rij, voor de rest: TOPFEESSIE!!!!!
2004-01-03 Highlander Echt gewoon super te gek alleen een beetje een vage sfeer maar dat maakte niet zo heel veel uit de muziek en decoratie was gewoon top
2003-12-22 Hoax Geweldig Genoten
2004-01-01 HOLLAND kikke feest
2003-12-22 housemouse in 1 woord GEWELDIG!!!
2004-04-21 oud beijerland ging helahmaaal looooooooooooooooooooooooooossssssssssssss op de soooooosssssaaaaaaaaaa
2004-01-02 hussemusse WAS GEWOON WEER ZWAAR HAKKEBIJLE DAARO TOPPERTJE
2003-12-22 Nouuuuuuu was me ff topfeesje he!... Goed gestampt en veel wazige mensen gezien!
2005-04-26 I-LLusion Mijn éérste grote feest
Gruwelijk
2003-12-21 Was een super bruut feest!!!!! Jammer dat het zo vroeg was afgelopen
2005-06-28 Icer1x 2003-12-21 iGwenda heerlijk feest, goede locatie, mooie aankleding, top line up, klote terug weg met de storm
maar zeker 9.5!!
2004-03-05 ihofahiv MN EERST FEESSIE,, ECHT "MASTER"LIJK
2006-12-31 Simon from the underground 10
2003-12-21 Immie.. was een super vet feessie!!!
2006-11-27 het was super kicke !!! ik was helemaal vergeten om te zeggen hoe het was hahaha
2004-01-05 't lange w88 voor 't fouilleren zoog big time!! (5 kwartier grr) maar Mindcontroller zaal maakte veel goed..
2005-10-19 Irri :bier: Wat is er eigenlijk voor 2 uur gebeud?
Simon Underground was de man
2003-12-21 It Was A Good Day het was echt totaale gektuh!!!!!!!!!!!!
2004-01-02 Jack Daniel's Was echt een gruwlijk hakkuh feest was weer helemaal van de keert !!!!
2003-12-22 JAEL. JAPPA!!
2003-12-21 jan gerrit was echt een supper vet feest
2003-12-21 Jan the Man HMD feessie, hakkuh tot je kapot bent
2004-01-07 Jappy™ hellraiser
2009-04-26 Jasper ® Ruim 4 uur reizen.. Maar het was elke minuut waard!!!!
2003-12-21 JD B) fucking hard!!!!en dat heb ik allemaal mogen meemaken door drewhill aka bamisliert!!!!!
2004-09-03 Jefferson: Raver ofwat...B) 2003-12-24 Jellebell ;) TE SUPER OM TE OMSCHRIJVEN!! zo was het daar :b zeker wat gemist als je dr nie was...
2003-12-23 jellyhead Topfeest. Alsjeblieft nog zo 1 !!!!
2003-12-22 JeltsE 2003-12-21 Jerry was gewoon toppie!
2006-11-13 JH :d volledig de weg kwijt
2003-12-21 Johnny. S geweldig feest!!!
2008-01-12 met de auto in de modder gezakt op parkeerplaats, lol
2003-12-22 Joop, wattuh! kanker wat was ik naar de klote ik zag ze vliegen maar het feesie was top
2003-12-22 Baaaaahhhh ut ging erop!!!!!!!!! oeiiiiiii da was lekkurrrrrrrrrrrrrrrrrr!
2004-01-05 Juggânaut SUPER STRAK FEEST!!!!!!!!!, maar wat een kankerend reizen!!! maar was het dik waard!!! Vet gafe trouwens... en wat draaide die angerfist lekker, en dj d onverwacht goed!!!
2003-12-21 juudjah :jaja: pooeh hee wat een feest was egt gruwelijk ..en de sfeer was top
heb me dus prima vermaakt
2003-12-27 K3vin! :bier: Ondanks de sommige meevallers
toppie feestjuh!
zwaar relax...
2004-02-14 KALE BESTE FEEST VAN HET JAAR
2003-12-25 Dit Was Echt Een Super Feest....
2003-12-21 kevinchi geluid gruwww
vet vet vet... en die stripster bij catscan > kwijllllll
2005-11-30 Kian GRU-WE-LIJK!
Tering wat een geluid!
2003-12-21 Kimmutjuhh HELEMAAL TOP!!!!
2003-12-21 ik haat trance!!!!!
2003-12-21 kloenos strak,strak,strak
2003-12-22 Terrorrrrrrrr
2004-04-11 Klote Kind :) vet goed gewoon!
2003-12-22 KnetterMiena Maximaal STAMPEN, Hard goan, goed goan!!!! Donders wat een feest
2003-12-25 2004-01-01 Krikkie wat een godvertiefd gruwlijk onwijs hard feesie
2004-04-09 GRUWELIJK FEEST !!!! ANGERFIST
2003-12-21 Zeker wel vet daar jah!!top volgende x weer
2004-01-08 L.Gerdsen Gewoon een goed feest met HELLRAISER als beste zaal !!!
2003-12-21 WAS SUPER!!!!!!!!! Alleen VEELS te lang in de rij gestaan bij de fouilering
maar het feest was GE-WEL-DIG!!!!
2005-12-20 te bruut!
2003-12-24 LevensgenieterXXX Zeker een goed feesie en voor herhaling vatbaar.
2004-11-28 Linkshandig dit was geeeeeeeeeeeeek lang leve mindcontroler
2003-12-21 SUPER FEEST BEN NET EEN HALF UURTJE THUIS VOLGENDE KEER CKER WEER VAN DE PARTIJ
2003-12-22 GEWOON TE VET.. K BEN ECHT VET UIT ME DAK GEGAAN..!!!!
2003-12-25 gaaf feest, wachten waardeLOOS
2004-12-04 lunatic4life Wat een tyfes eind rijden zeg, nooit meer!~
2003-12-21 Heb me best vermaakt...
2003-12-25 M.A.R.C.O. Het was een SUPERFEEST jammer voor de mensen die het hebben moeten missen !!!!
2003-12-21 M.A.R.I.Z.K.A wow super strak vet feesie!!!!!!!!!
2003-12-21 M@dM@n AKA PaRtYfReAk Echt helemaal mad. Wat een gruwelijk feest was dit.Heb geen benen meer over.
2003-12-22 M@rtin Machtig mooi feessie
2005-06-08 LANG REIZEN, MAAR EGT N TOPFEEST EN LOCATIE
2003-12-22 Maate helmaal de weg kwijt
2003-12-21 MadMark aKa Chronic Error zwaar staan stuiteren Daar!!
2003-12-21 Maikel Zuiderveld Dit is een feest dat altijd in m'n geheugen bij zou staan! Kortom een top FEEST!
2004-09-13 te hard feest GEK!!!
2003-12-27 mannaz, ansuz, nauthiz, dagaz, yera. wous echt helemaal tegek moeilijk met 1 woord tezeggen maar gewoon tegek
2006-03-02 Ben eigenlijk de hele nacht in de mindcontroler gedeelte geweest, lekker setje van Buzz Fuzz
2003-12-23 mag vaker gehouden worden!! vetste feest van dit jaar
2006-01-26 super!!
2003-12-21 Mark04 Was weer een geslaagd feesie
2003-12-21 markos84 Toppie Feest!!!!!!!!!!!!!!!!
2003-12-22 Marlie;P Was echt super top! GEWELDIG!
2003-12-22 Martijnel Heerlijk
2003-12-21 geewoon geen woorden voor...!!!!!!!!!!zoooog ruwleijk..!!!!!!!!
2003-12-25 MAXX GOES THAILAND!!!!!!!! beste ingredienten voor een dik knal feest SUPER !!!
2003-12-22 MaXXXwell het was ECHT niet normaal meer... zowat de hele n8 in de Hellraiserzaal geweest en me daar beestachtig vermaakt!!!!
2004-04-01 Mayo4ever SUPER!!
All Night
2005-09-19 Nou was me toch een hendig opgefokt sfeertje 5 ruzies gezien in een half uur tijd
maar voor de rest werd er lekker gedraaid ma was 5 uur buiten wegens die schijtsfeer daar
2003-12-22 mdteeuwen wanneer weer ?? super vet feest
2003-12-21 helemaal te gek
2005-07-08 Melis :cheer: Suuupeerrfeeesssieee ! Lekker gonzuhh
2003-12-22 Midnight Bandit Dit was gewoon The Ultimate Party!!!
2003-12-22 Schandalig wijs feest!!!angerfist top
2003-12-21 Mike-Q het was heel gaaf vooral hellraiser !!
2005-08-06 Supervette party
2003-12-22 Mirte... Was helemaal te gek!!
2003-12-21 Misgunner VET BRUUT FEEST!
2006-05-28 Miss-B100 was zeker leuk feest.. lekker sfeertje en flink
2005-08-20 mr turner mn eerste feest, helemaal van de wereld
2003-12-21 Jaja was weer knetters
Sfeer idd knetters goed
2003-12-21 Mr. Sinister Zekerzz vetjes!@#$
2003-12-21 Jezus stond gewoon meer als een uur in de rijom binnen te komen, maar lekker staan rossen bij Mindcontroller, Darkraver was weer geweldig!
2003-12-21 mssl Geweldig feestje. Goede sfeer! Heerlijke muziek
2003-12-25 My Pride - 18+ top feesie
volgend jaar weer maar dan eerst effe meer slapen
2003-12-26 N'kai mooi, en de bus was ook top
2003-12-21 Nanda ! 2004-03-08 dit feest was vet GAAF!!!!!!!
2003-12-29 was zeker toppie !!!
2003-12-22 Nick vet vet vet ,kortom................................geweldig
2003-12-21 Nienna Nólatári (TL oldskool) echt heeeeeeeeel gezellig
Ook al ben ik niet in de MOH zaal geweest..
2003-12-22 Niet geregistreerd sooo los man, vol gas gaaannnn, was egt toppie, heb de hele nacht staan springen, misschien 20 minuten gezeten, me hielen waren gewoon paars van het stampen
2003-12-21 akira !!!!! was super !!!!
2003-12-22 gruwlijk feest TERROR
2003-12-21 Number #1 maak mij niet gek!
2004-03-21 SuPeR GaAf GeWoOn!!!
2003-12-21 was gewoon te gruwelijk =)
2003-12-22 Het was echt Gruwelijk hardddd !!! Hellraiser dan want ik ben nergens anders geweest....
Sfeer was geweldig cker beste feest tot nu toe !!!!!!
2003-12-24 oep toppetje!!!!!!!!
2003-12-24 oudeprofiel jah... was weer goed van t pad af ja!! leuk feessie ja
2003-12-22 Ouwe Boeffie VLD Was een fantastische feest!!!!!!!!!!!!
2003-12-21 Painetration echt wel retevet je6 TERROR 4 LIFE laatste uur akira WAT vet
2003-12-22 IN 1 WOORD SUPERRRR VOLGENDE WEEK WEER
2003-12-21 WAT EEN SUPERFEEST!!!!! Echt VET geluid en kneiterhard staan hakken! WHAAAAAAAH!!!
2005-09-13 Paratronix Sow gewoon egt denk wel beste feest waar ik ooit ben geweest!!
2003-12-23 Tering, gewoon te heftig voor woorden
2003-12-21 Topfeest!! Lekker dichtbij dit keer
2004-02-16 partymaniac vetje weis
2003-12-21 Passion 4 Core Hellraiser was het bruutst lekker underground
2003-12-21 GEWOON PERFECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2003-12-21 patrizzl zeker bruut dikke
voor alle dj's van moh en hellraiser
2003-12-21 Paula&Vincent HEERLIJK feest geweest
2003-12-21 Peer :beer: egt een vet goed feest!
2003-12-21 peppie is link Zwaar gebeuqt!! Super feest!!!
2003-12-23 Was Egt Een Xtreem Vet Feest!... T Hele Weekend Trouwens!.. Schoefterig
2007-03-29 phan Te bruut feest !! Hellraiser zaal was lekker duister, Mindcontroller zaal was gezellig en MOH zaal knalde ook aardig
2003-12-24 Boom boom boom rag rag rag!!! Wat een BRUWLIJK feesje!!
2003-12-20 Pino-wieuw ...ik heb der zin an
2003-12-21 Piraatjuh aKa SpaMafkees was toppie!!
2003-12-22 Leuk feessie alleen jammer dat de rijs langer duurde dan het feest en daar hoort die k*anker rij ook bij
2003-12-21 poef was geslaagd feesie!!!
2003-12-22 Potch Het was helemaal op en top!!
2003-12-21 Vage nacht..best raar sfeertje maar ja ik vermaak mezelf prima!
2003-12-22 Ben blij dat ik nog onverwachts heen kon, heb het gezellig gehad.
2003-12-22 Project Hardcore was een dodelijk vet feestje en het weekend er om heen was ook vet
2003-12-21 Quasi SUPER GEIL!!!
CU @ Eindhoven...
2003-12-22 Raimundus (UFE) kansloos
2003-12-21 ralphie a.k.a ouwe beetje veel gezeten helaas, maar was wel geinig
2006-06-20 geweldige lichtshots en echt hardere kern van hardcore
2004-03-19 Rand Altor beste feest van het jaar....
catscan]
2003-12-26 RatZ wreed feest en lekker dichtbij alleen ging de nacht heel snel voorbij voor mijn gevoel
2003-12-21 Ray_NL Sommige feesten heb je maar 1 woord voor en net zoals bij dit feest...GEWELDIG!!!!
2003-12-21 Reanimator zwaar geslaagd feessie
2003-12-23 ReemZ ge-welllllllll-dig! Feest van 't jaar, kan ID&T nog wat van leren! Hellraiser en Mindcontroller waren toppie, MoH bijna niet geweest. Ennuh...LOLLIEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!
2003-12-23 Relysin wat heb ik daar lekker lopen stuiteren, echt geweldig !!
2003-12-21 yeah
2003-12-21 RESO ik was er van het begin tot het eind en stond strak van het begin tot nu (13:07) en dit feest zal ik nooit vergeten
2003-12-22 rob de beuker het was een zwaar KICK ASS FEEISE TOPPER
2004-10-31 Robinho86 EXTREEEEEM VET SUPER FEEST!! EN THE HORRORIST RULES THE WORLD
2003-12-21 WAS ECHT EEN GOED FEESIE GOEIE SWEER
2007-11-28 Dit was geweldig
2003-12-26 RundskopXL t feest was super!alleen te lange wachtrij!!
2003-12-22 S Zwaar kicke feessiej, alleen niet HET hardcore feest van 2003 naar mijn mening, zoals ze zelf (met name Marc Out) aan het einde schreeuwden...
2003-12-25 Salamandra Super, echt geweldig!
2003-12-21 Sc0rpi0n Top feesie!!!!! Hoe gekker....hoe beter !!!
2003-12-21 SCFC Wat ging de tijd weer snel. Lekker sfeertje, lekkere muziek
2003-12-21 sebastiaan Het was echt super.. goede locatie, de sfeer was goed gewoon een feest hoe het moet he..
2003-12-22 Was zeker een leuk feestje, maar heb ze toch beter meegemaakt!!
2003-12-22 mooi eindelijk weer eens een superfeest...!!!
2003-12-21 Damn wat heb ik staan stampen zeg!deze X was het beter dan de vorige Hellraiser in de PBH.KICKUH volgende X weer
2005-07-18 Simon Stokvis Echt een meesterlijk feest
bijna alleen maar in mindcontroller zaal geweest
echt een supersfeer
2003-12-21 SJ-O Echt super feest gehad! en dat zo dicht bij huis
2005-01-07 Sjaak Dekker[2x5] Een van de betere feesten, en de lokatie helpt daar aan mee,..en die line-up natuurlijk...Simon Underground
2003-12-22 beste feest van 2003
2003-12-22 Skitter Bruuuuuttt!!!!! helemaal van de kaart.nl maar super sfeertje!! Cya
2003-12-21 slopke-hcore GEWELDIG feest kei hard gegast volgende zker nog een keer
2003-12-21 Snaak Prachtig machtig! wat een feest!
2005-11-25 Snelle!!! goed
2004-06-02 Ondanks omstandigheden een leuk feestje
2003-12-22 Sonjaaah!! Jiehaaaaaaaaa!!!!!
2003-12-21 Sooi MOH vs HELLraiser was motherfucking VET!!!!
2003-12-26 SPEED machine zwaar knallend goed feestje
2003-12-21 Speed-freak Goed feest en lekker vaag
2003-12-21 ik had het dik naar mijn zin
2004-01-21 zwaar goed feest, duurde veel te kort.
2003-12-21 Feest was wel erg goed, alleen lang wachten voordat je binnen was.
2003-12-22 stampdraakie nou ik vond et een zweiterig geweldig good feestje
en ja det waas et dan
2003-12-22 Stampertjuh! Ik vond het echt het beste feest waar ik ooit heen ben geweest het was het verre reizen ook cker weten waard!!! Top sfeer!!Goeie Muziek!! Geweldig geluid!!! in 1 woord GEWELDIG!!! maaruh volgens mij zag ik toch echt 2 kleine kinderen die niet ouder dan 10
2003-12-23 Stefan KWS t was wel vet opzich, maar op t einde hign er echt n opgefokte sfeer... ik heb n gebroken teen en n scheur in m'n oogkas en ik had nog niet eens iets met die fucking ruzie te maken man... EN BEDANKT HE!!! voor de rest was t zekers wrel vet...
2006-03-26 VET!!!
2004-01-10 Het was zeker een geslaagd feessie!!! Al vond ik de Hellraiser-zaal toch wat GRUWELIJKER!!!
2003-12-25 steroid leuk feest en helemaal in combinatie met het die hard weekend lvolgend keer zeker weer naar die hard weekend
2003-12-22 Beetje flauw.... Veel vechterij..Kut aangekleed... Vette sound by Mindcontroller!! Heel apart..(in je hoofd)
2003-12-25 Strike #1 Geweldig
2004-03-14 Was Echt Vetjesssss !!!
Super naar mn zin gehad !
2003-12-21 Supernijs Beter feest!! Lekker geluid, top gedraaid, fijne locatie!
2005-10-25 kaqnker op met die beveiliging sloop het maar gauw prins b hoeve sucks
2003-12-21 T!M egt super hard feestje!!
2003-12-22 T-Navigator Entree was kut, Sfeer super, Geluid in MOH en Mindcontroller goed, in Hellraiser mocht harder, maar was zekers bruut!!
2003-12-23 TAMMESSS mijn beste feesie ooit! en ik heb op het podium van hellraiser gedanst (gehakt haha!!)
2003-12-24 Tante Sas We waren er vet laat, dat was KUT, maar het was een TOPP FEESIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
2003-12-22 2004-02-28 TerreurTolly 013 Who echt een gruwelijk feest
2004-01-25 terrorchooky toppie
2003-12-21 Dit was weer eens een TOP feest. Goede combi MoH en Hellraiser. C'u next time !!!!
2003-12-27 ThaGoodfella HELLRAISER ONLY
2003-12-23 The Kingpin Master feest, nix gemerk van knokpartij, wel de rij gemerkt
mzzl
2005-06-08 The prince of Darkness Ik heb mij hier goed vermaakt, ben in veel verschillende zalen geweest! Ook deze keer sta ik weer op de dvd! Angerfist was lachen met die duitse muziek. De bussen waren slechter geregeld dan toen die keer bij Hellraiser.
2003-12-21 GRUWELIJK GOED!!!!
2003-12-24 Thieutje Was zeker een goed Feessie, alleen er hadden wel meer wc mogen wezen, in iedere zaal 1 ofzo!!!Maar verders heb ik het reuze naar me zin gehad
2004-01-12 Hellemaal de weg kwijt =)
2003-12-21 Tighthead beste feest van het jaar werd gezegt van te voren.... nou... dat was het ZEKER WEL !!!
2004-01-04 Timor yes, was zeker geslaagd
2004-01-13 Tom19 prachtig feestje
2003-12-21 Niet meer normaal dit!!!! Ben dik tevreden!!!
2003-12-23 Tony montana kankerziek feessie
2003-12-22 Toobjuh geslaagd feesje alleen wel klote da t zolang duurde voor je binne was maar t was echt top
2003-12-21 ja he ik vond het een avond die ik nu al bijna vergeten ben dus was wel bbbbbrrrrruuuuuttttt!!!!!
2004-01-12 Troublemaker NL ut was een lekkah feestjuh
2003-12-22 veel beter geluid dan de vorige hellraiser!!! top feesie!!! tot in maart
2008-08-01 Tuig ! was zeker een goed feest idd
2003-12-21 bruut!
2004-10-28 twisted defiance super fvet feest, allen kut dat ik veel te leip was, en amper kon dansen haha
2003-12-24 Het was gewoon een vet CooL feest!!!! TOPPIE
2003-12-24 TOP FEEST MEISIE LEUK DAT JE MEE WAS!!
2003-12-22 vaago a.k.a KAAS DEMON:[ wazig maar super feest
2004-12-13 Vaagsel VET TOF!!!!!! klappemdeurterreur
2003-12-24 MASTERS FOREVER!!!
2003-12-22 Voske! EY SUPER FEESSIE MAN!! wel lange moete reize maar et was het zeker waard!!!
2003-12-21 W@YOUT en de host van de avond!!! scherp and back!!!!!!!!!!!!!
2003-12-21 Wanderer ik ben nooit negatief over feestjes maar ik vond het bagger
2003-12-21 WELPJE! Was gruwelijk in hellraiser. Heb me weer goed vermaakt...
2003-12-21 ech lekker feesie, ben nu nog bezig met de afterparty
2003-12-21 World waaaaaa HEEEERLIJK feest
2003-12-21 x develin x was super
2003-12-21 xantrex toppertje
2003-12-21 XP-43 Mathyz Cekers een heel VET FEEST!!!!!!!
2003-12-21 Ztefan Totale gekte... zo lekker gewoon!
2003-12-21 ZubZero Echt Super!
2003-12-21 Hellraiser was super, moh een half uurtje geweest
2003-12-22 Feestje!! Mooi gek!! en nu slapen
2003-12-22 ~Carpe Diem~ SUUUUPER VET FEESJE! tot 20-03-04 in EHV!!
2004-01-28 ~Daantjuh~ het was echt super vet
2003-12-30 ©EdjeK@detje©™ Was Weer lekker gek
2003-12-21 Supah!! 1,5 uur w8ten om binnen te komen was minder
2003-12-22 µ@®ð©ø®€ relaxte sfeer...goeie muziek...was het verre reizen zeker waard...GRUWELIJK GOED FEESIE...tot in maart...