😏

–
Rotterdam Ahoy (binnen)

Ahoyweg 10
Rotterdam
Nederland🇳🇱
Rotterdam Ahoy (binnen)

Ahoyweg 10
Rotterdam
Nederland🇳🇱
Tickets & prijs A Nightmare in Rotterdam
| Voorverkoop: | € 40,75 |
Minimumleeftijd?
18Bezoekers
Maximaal 12000.
Maximaal 12000.
Meetings
Er waren 9 meetings, de drukste drie om 01:00 met 75 bezoekers, om 01:00 met 8 bezoekers en om 21:00 met 7 bezoekers.
Er waren 9 meetings, de drukste drie om 01:00 met 75 bezoekers, om 01:00 met 8 bezoekers en om 21:00 met 7 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 918 | 26% | |
| zeer goed | 1158 | 32% | |
| goed | 954 | 27% | |
| ok | 26 | 1% | |
| voldoende | 329 | 9% | |
| onvoldoende | 96 | 3% | |
| slecht | 41 | 1% | |
| zeer slecht | 19 | 1% | |
| waardeloos | 24 | 1% |
938 waarderingen tonen
500 willekeurige waarderingen
ik had er ook meer van verw8 vooral in 't begin.. maar toen 't | ||
Muziek was veelste zacht maar heb het verder wel naar me zin gehad... | ||
echt een supah feessie!!! | ||
| ! *Angeline* ! | Beter | |
| ! 24seven ! | Was weer goed hard Ragguuuuuh!!! | |
| !!!REBIRTH!!! | 28-02-04 ME GEKSTE NIGHTMARE maar deze was ook losjes hoor | |
| !!LijPe_PriSs | Lekker Feestje, heb me goed vermaakt.. vooral de early was lekkr.. | |
| !_the snake whisperer_! | heb ze beter meegemaakt... | |
was wel goed alleen van die clubkutten moesten er perse door wringen en voor ons neus staan mja verder OK! | ||
| #070 Bleekuh | Had der meer van verw8.. Geluid viel een beetje tegen.. laatste 2 uur hing der een rare sfeer.. maar verder was ut top | |
| #070 Jessy | Ik vond het echt een kk dik feessie!! Heb me prima vermaakt.. vooral met al die mensen die zelf niet meer konden smsen whahaha... Het geluid had zeker wel wat harder gemogen en de muziek zelf ja daar mag ik niet over klagen.. vooral Angerfist roeleerde! Volgend jaar ga ik zeker weer | |
| %%%Lichtelijk%Lijp%%%,maar wel lkkr.... | WAS LKKR STAMPE ENNE LICHTELIJK LEEGLOAPE MJA daaaaaaar doen we t vooooooor | |
| ((Sjordy)) | k vond het tegen vallen. waarom stonde in de hc de boxe alleen bij ut podium en waar was de VIP bar | |
het was toppie echt gaaf feest | ||
| (6)CIANO(6) | Was wel weer kankerloss! | |
| (6)destroyer(6) | het was kk los behalve het begin maar daarna werd het steets gekker en het geluid mocht wel wat harder maar veder was het super nu weer wachten voor outdoor | |
Heb me zeker wel goed vermaakt, vanaf de dronken kant gezien was het | ||
| (Cinderella). | Geluid was kut de muziek was kut en dr hing geen sfeer(N) beetje jammer dit! | |
was een te gek feest | ||
zwaar slecht feest | ||
J.D.A. was een lekkere binnenkomer, goed vermaakt | ||
viel eigenlijk best tegen ik blijf erbij 28feb was toch wel de leukste en tjah die nightmares van vroeger gaat ik hier niet mee vergelijken das toch niet haalbaar beetje zonde van me centen maar goed ik had weer wat te doen | ||
| (L)Natalie(L) | Ja hor was weer goed te doen... | |
khad dr ook meer van verwacht.. maja muziek stond wel heel zacht... | ||
strak feesie !!! op naar de volgende .... | ||
ja was lache man... nog nooit zoveel bekende tege gekome haha | ||
| )-Diana-( | Vorig jaar leuker! maar verders toch wel erg naar m'n zin gehad! | |
Tsja, heb 't gezellig gehad met maatjes, maar verder was het dan ook BAGGER | ||
wel leuk | ||
Ich vonj het auch heel erg leuk | ||
| *** Pol *** | Geweldig | |
| *...::Jacky::...* | een van de mindere Nightmares die ik heb meegemaakt...Maar was zoals gewoonlijk wel weer super gezellig | |
| *013* kimmetje *013* | beetje jammer van muh geld...maaruhh opzich wel lachuh feesiej!! K*T geluid alleen man | |
Geluid stond in het begin niet zo hard!...Mjaaa daarna was het goed te doen!! zeker goed feesje | ||
WAAR STAAN GDV DIE FOTO'S | ||
was echt gek!!! | ||
jah was egt stik relaxed ben nu pas thuis hahawas egt wel zwaar gezellig | ||
| *hardcoretommie* | Geluid ietwat zacht , maar Prima sfeer om in te werken | |
| *Jeroentje*. | Was Cker wel een BRUUT feesie!!!! Helemaal los !! | |
| *Jolanda*R* | geweldig sfeertje...op paar akke fietjes na.....En ik ben wel HELEMAAL LOS GEGAAN!!!! | |
Heb het zkr weer naar me zin gehad | ||
Super nr mn zin gehad met al mn lieve vriendjes!! | ||
| *NL*TeRRoR*NL* | gek | |
| *NL_HardcorE* | beetje jammer van t geluid in t begin, maar verder.. SUPER feessie gehad weer!! | |
lachuh | ||
| *SNDR* (L) *YFF* | TOPPPIIIIEE | |
Was Wel een Tof Feessii Vond De Sfeer Minder en aankleding zaal.,KAAL.,Had er Meer van Verwacht., | ||
Had er meer van verwacht van dit feest... maar heb het toch naar men zin gehad | ||
| - ROL - | aankleding slecht, sfeer zeer slecht, geluid en muziek krijgen een dikke 7. Heb me prima vermaakt | |
Te ZIEK Voor Woorden Gewoon Volgend Jaar Weer | ||
| --Sticky-- | kanker knalluhhh | |
| -denies* | Kk losssss Evil Activitiesss.. Angerfist.. Paul.. Bodylotion kk lossss | |
| -maik- | nightmare was weer flink losgaan!!!! Volgend jaar weer!!!!!!! | |
| -x Maartje x- | was wel vet jaaa | |
Super n8 gehad met me schatje | ||
| ...Bonkie | je moet er zelf het beste van make! was vet! | |
| ...Rianne... | Heb me prima vermaakt... Angerfist draaide top setje!!! | |
| ..::JeSsIcA::.. | echt vet | |
| ..Claudia.. | in zaaal 1 was het geluid aleen hard als je voor aan stond in het midden of achter was het zacht | |
| ..Remco..™ | Zeker een strak feesie!!! | |
| .<<--.Roy.-->>. | KANKER VET GEK VOOR HERHALING VATBAAR!!!!! | |
Was op Sks Knalluh | ||
Heel de nacht Gehakt | ||
k heb weinig kunnen schuren met die booty want daar was de muziek niet echt op! Oh enne, Lee, je lacht lief | ||
| :[ +*+ ANOUSKA +*+ | vet dol feesje!!!! heb ut goed naar me zin gehad daaro!! | |
Ik vond het een superfeestje!!! En iedereen vond me zooo'n lief engeltje | ||
| :banana:One2Annie! | TOP FEESIE !!!!! | |
| :bier: Dark-Negative-Antisocial :bier: | was vet gezellig , maar geluid en aankleding had ik veel meer van verwacht maar toch flink gestampt | |
| :bier: goessie :bier: | zeer goed feestie bier uber alles | |
| :bier:A.F.C.A.:bier: Psychobilly Rebel | Kut geluid/slechte dj's/aantal ruzie schoppers/ Angerfist heb ik beter meegemaakt, kortom onvoldoende voor mij wc overigens wel goed geregeld | |
geluid zacht bier was lekker geen optredens uhhm beetje jammer | ||
| :bounce: MissBehaviour :bounce: | Heb het geweldig naar me zin gehad | |
| :bounce: Retard :bounce: | het feest was cker wel lekker maar sommige konden wel beter draaien en het geluid had wel eerder harder gemogen | |
| :bounce: Sappy :bounce: aka PING | Geen sfeer, kut geluid - had beter verwacht !! | |
| :bounce: Stout :bounce: | Zeer leuk en gezellig feestje | |
| :bounce:wietsie!(f) | kk erg feessie,lekker | |
| :cheer: party addict:cheer: | Ik begrijp niet waarom iedereen zo negatief is. het was gewoon een gruwelijk FEESTJE!!!!!! SFEER MAAK JE ZELF | |
nu ik dit alles zo lees ben ik blij dat ik niet geweest ben! | ||
super feest! | ||
was wel leuk feesiee | ||
Vet dik feesie, t was echt weer super vooral die act met die gast met zn haken in zn rug!!!!!!!We zijn allemaal goed los gegaan!! | ||
| :facepalm: | Jaah was weer een super geslaagd feessie, helemaal top | |
was een geweldig feest | ||
| :lijn: Boely :xtc: | Was echt in 1 wword geweldig | |
Het was een vet feest. Goed gedraait, alleen 't geluid had harder gemogen. Dat de wc's gratis waren vind ik echt | ||
| :lijn: SuuSie :lijn: | het was egt zo super los | |
Was weer n lekker feesssie beetje jammer dat je de speakers soms hoorde kraken endat de naald soms oversloeg maar verder was t n gezellig feesssie | ||
super vet feesie flink los gegaan hahavolgend jaar weer rotterdam nergens bang | ||
| :respect:Neophyte-meid:respect: | Was een zwaar gezellig feest!! lekker hakkuh op mn perzisch tapijt met mn lieve knuffeltjes | |
| :rot:N@nce | was een super vet feest heb me goed vermaakt wat ook wel ligt aan de mensen met wie je gaat | |
een toppie feest | ||
Zeer geslaagd feest!! Zeker voor herhaling vatbaar! | ||
lkkr feesje!! | ||
geldverspilling, was om 3.45 vertrokken | ||
Heb een leuke nacht gehad, heel ahoy aan de drugs! | ||
| =||AUSSIE||= | Was wel een fijn feesje, werd goed gedraaid. Geluid was goed alleen wat aan de zachte kant. Aankleding was best wel bagger was weinig aan gedaan, licht effecte waren ook niet erg bijzonder. HAHA vloer was glad... OUCH ... *-) en wat een wazige sfeer. en zo uit het niets vliegen er 4 of 5 man voor je langs vecht partij... | |
ut was een leuk feestje hoor! maar de aan kleding kan veel beter!!! en WC kan echt VEEL BETER (dus meer wc's!) | ||
| [010] BassJunky :bounce: | was wel lekker doorbeuken | |
| [079]Willem[079] | goed feest, naar me zin gehad!! | |
| [A.V.I]early-fanatic-055 | wat een kanker sweer | |
| [AMG]rudy666[ppt] | nog nooit zo,n slechte nightmare meegemaakt | |
| [D&W]HCdekkie :bounce: | me eerste nightmare in Ahoy en was zekers wel geslaagd feestje | |
was echt vet knal feessie werd echt lkkr gedraait!!!en et geluid was super tenminste niet zo soft als op de meeste feesten!!! | ||
het was onwijs leuk man de volgende x zeker weer | ||
| [NL]*LoNs-E | was wel vet feesie, alleeen was er weer goed bezuinigd op Licht en Geluid.. Ennuh ik denk ook dat de locatie maar een bepaald aantal decibel als maximum stelt | |
1 Woord,3 Lettergrepen....GEWELDIG | ||
| [NL]Hoek[NL] | was egt super vooral bodelotion was super | |
Was knalluh | ||
buutengeweun!! | ||
het was is iets beter dan thunderdome maar het kon beter | ||
Egt zwaar gezellig gehad,alleen geluid was net Thunderdome ,toch hebbik der een goed gvoel aan overgehouden Maar blijf er ook bij dat nightmare in de grootste zaal hoort!!! | ||
| [NL]speedfreak24[NL] | was een zkr gek feestje | |
Gekk Feesiiej Hor | ||
in 1 woord: BRUUUT! | ||
geluid wa te zacht voor de rest wel gezzelig....sommige mensuh hadden een zuurpruim teveel op... | ||
| [THB] neocorps [THB] | Vond het wel goed, maar vorig jaar was toch wel beter ja. Maar al om al goed vermaakt weer hoor. | |
ik vond het wederom een toppertjuh ken nie w8ten tot volgend jaar | ||
het was een vete feest | ||
| [WL] Kimmetje-Rockz [H4L] | Super Feesie helemaal los | |
| [WZDG] Soepus :bounce: | Was weer heerlijk knalle!! | |
goed | ||
| [ZndG]Xyco | Weer heerlijk losgegaan , een lekkere nightmare | |
| A.n.n.i.e B | Was zker gesellig | |
Als de MC nou wat minder er doorheen blerde, was het een best leuk feest geweest | ||
was weer super vet en van de willy | ||
Rotterdam = HARD | ||
Heb me prima vermaakt | ||
| Aqua-man | Geluid was kut, Nightmare onwaardig, aankleding was ook kut, Sfeer was heel apart..Op een of andere manier vond ik dit geen Nightmare zoals ik het ken...De Dj's waren super... | |
lkkr staan te hukkuh | ||
| Arie J Beukenoot | wat een kk sfeer, slechte aankleding, niet hard en niet vet gedraaid, KUT FEEST! | |
| astre | Weer super, beste feest van het jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| b) Yonina b) | Zonde van m'n geld | |
| B. | m'n eerste en m'n laatste nightmare waarschijnlijk...(n) | |
vetjes | ||
Vet feest vond ik, neophyte vs EA, !!Angerfist!!,predator,jappo | ||
jo was echt een tof feesie!!! | ||
| BaSe.! | kut feest geen sfeer niets het was alleen gezellig | |
| Basjuuh | Zo te zien maar goed dat ik niet gegaan ben ? | |
| bass raiser | te gruwlijk voor woorde gewoon hakke en gaan | |
| Bass-Powah | Het was een geslaagd feestje ook al was er dan niet echt een geweldige sfeer, was de aankleding veel slechter als vorige keer en het geluid stond te zacht in de present area. Maar in de Early area was het goed te doen | |
| Bassa | Beetje jammer van t geluid...werd wel goed gedraaid, sfeer was ook wel ok | |
| Bazzhuntahh DH | viel wel flink tegen... ga egt niet meer zoveel geld neerleggen voor zo'n feest | |
| Bearded Jeffke | Ik vond het ook tegenvallen het geluid mocht zeker wel een stuk harder en er had wel wat meer show in mogen zitten | |
| Beccy^ :bounce: :D | GWELDIG bruut feest | |
Was erg leuke al die gekken filmen!! thanx to mid town | ||
vond het echt wel weer kicke | ||
| blacklist nr1 :bounce: | blare op me poten | |
was leuk, had t naar mn zin | ||
| BNI-AnnEs | Was wel leuk ,aankleding?!Kan meer!! | |
| BOSSI FTS | bodylotion | |
| Bouchee | was leuke sfeer geluid WAS KUTTTT bassbox vergete ofzo? | |
| brain*crackin | GEWELDIG | |
| BramWSS | was zekers wappie | |
| Brattbakk | VEEEEEEEEEEEL TE ZACHT!! platen waren wel goed maar je moet ze ook kunnen horen en voelen | |
Goed te doen | ||
| Brown Eyed Girl | ||
was een vet feestje alleen het geluid was klote | ||
Lekker feessie had backstage....sfeer was grimmig een paar flinke opstootjes gezien, maar ben het wel gewend helaas. maar voor de rest prima vermaakt. | ||
| ButtNo!se - D.O.T.F. | Geluid was bagger, in de early werd geregeld newstyle gedraait en de sfeer was gewoon KUT !! Verder gelukkig wel vermaakt met de mensen waarmee ik was | |
| CANADIAN | vet!!!! leuke mensen tegen gekomen | |
| Carnophage | Het was een slap aftreksel van deel 1 en vooral 2 en dan slechter georganiseerd, 5 euro om je jas in een kluisje te mogen doen | |
super | ||
Muziek was wel vet, in begin stond in zaal 2 de muziek té zacht helaas. Daarna was het vet Knalleeeeee "Fokking Awesome mensen". Sfeer vond ik wel wat tegenvalen, was 2 jaar terug veel beter aangekleed enzo. | ||
| cinnamoontje | Wat een vette show, met die clows zeg. Echt leip | |
| clockwork | Goed feest. Helemaal los gegaan. Bodylotion Live was ziek! | |
| Coelers | ||
| Crazy_Chica | Vorig jaar was veel vetter,maar toch was het een goed feestje | |
| CYN{NL} | von het tog wel tegen vallen vergeleken de andere jaren het geluid was gewoon echt slecht!! | |
| D i e n | het was mij 1e nightmair feest | |
| D-PROUD HOOLIGAN :-) | EEN TOP FEEST WEL 100% BETER ALS THUNDERDOME [bier uber alles] | |
nou vond ut geld nie waard toch een beetje geamuseerd maarja hopelijk next year better | ||
| Da Hardbass | Kvond het geluid ZWAAR tegenvallen!!!! | |
| Da Snils | WC GRATIS was echt beter en het feest heeft ook wel iets vind ik | |
was een leuk feest [Dj Paul, Dj Rob, Endymion] Superzzz alleeen het geluid dat is echt dramatisch | ||
geluid was minder voor de rest heb ik me opperbest vermaakt | ||
| Darkcontroller | Was egt wel superfeestje , Volgende x zeker weer ...NEOPHYTE | |
| DaVeRaVeR | ja..... was naar de klote!!! jammer dat loesjuh en liesjuhhh er niet waren!! en beter dat milan er niet was!! | |
| Davignion | Hakkuhhhhhhh!!!!! | |
gezellig | ||
| De Rotterdamse Palestijn | Het geluid was echt slecht..en ook veel vechtpartijen..Ik heb betere nightmare's meegemaakt. | |
| De Snelle | De vorige indoor was stukken beter..!! jammer van het decor, toch goede sets gehoord en daar toen we het toch voor..!! onderling erg gezellig.. | |
was dodelijk vet, alleen de sfeer viel op sommige plekken tegen | ||
was leuk maar toch ook niet | ||
| Denas | BODYLOTION | |
Geluid kon echt veel beter! | ||
| DJ BERTHA | WAT EEN KUTFEEST zeg voor mij nooit meer.... | |
| DJ D-Ablo | tja die bass kon je bijna niet horen, en al helemaal niet voelen. Ze waren vergeten achterin de zalen ook boxen neer te zetten. Jammer, want hierdoor krijg je weinig sfeer in de zaal. 1e nightmare blijft nog de beste | |
| DJ FireCore 50% of ELIMINATION PROJECT | Niet geweest helaas maar in delft was een gezellig drum & Base feest en daar zeer vermaakt | |
| DJ Genic | lekker hoor | |
kutfeest,kutsfeer,te veel mensen die er niet thuis horen,set van panic was wel lekker | ||
| DJ Sjek aka E-Jackt | matig | |
| Dj The Interruptor | Was weer een vet feestje alleen jammer dat het geluid minder was en | |
| DJ X-treme | Viel toch wel tegen hoor maarja met de nog nadreunende noize suppressor beats van vorige week kan dat ook niet anders | |
oldschool zaal was super! | ||
| Dr. West - Dutch connection | leuk feest.. alleen gekort in het budget vergeleken met vorige keer.. zeker op het geluid, en sfeer kwam beetje erg laat op gang.. maar ja wel | |
| Dryade | Hmmm tegenvallen, volume superkut (grote zaal) en aankleding echt ruk | |
| Dubbelfrisss | Vorrig jaar was het 10 keer beter, dit jaar weinig sfeer, maar gelukkig toch nog een beetje los kunnen gaan | |
een KK feest geen drol an maar om 3uur naar buite en om half 4 naar binne met als vip voor 10 eulo | ||
| DURACELL:bounce: | jammer van t geluid in t begin de volume knop werd pas later aangedraaid. ik heb me zeker wel goed vermaakt en lekker dol geworden in de SPIN | |
was echt een top feestie | ||
| Dutchraver:bounce: | IN 2 WOORDEN "KUT FEEST" | |
| d| ò_ó |b sonny |DTC| | zeker top | |
was zekert en geslaagt partytju | ||
Beetje een aggresieve sfeer, kut geluid, slecht tot niet aangekleed! maar toch nog wel naar mijn zin gehad... | ||
| Eef Raveteef | Early zaal was zeker goed , werd zeer lekker gedraaid | |
Geinig fuifje weer hoor | ||
klote feest, klote mensen, klote sfeer, klote muziek.. kortom een waardeloos feest! veel te commerciel aant worden | ||
jaaaaaa was knallen | ||
| Exomni | dit is een fucking legendarisch feest, STRENGHT TO TE CORE !!!!!!!! | |
| Extreem-Knif | Eerst een Uitmuntende Set met Kelly | |
| Fighter!! | pure porno | |
| Fogo | top feessie | |
goed | ||
| FR-loco | was wel gesellig | |
| frank m | feessie was super alleen weer jammer van die rellen en de muziek was weer te zacht mazza | |
hele delen van de avond ben ik kwyt, maar de momenten die ik nog wel kan herinneren had k het wel naar mn zin.. | ||
helemaal los!! | ||
Helemaal Gekkkkk | ||
| G-NiLES | main was lache, beetje veel gaten in de zaak, overal stonden groepjes mensen. geluid was goed voorin, maar er werd niet echt superfantastisch gedraaid ofzo. | |
| Gabber Indiaan | sfeer was alleen in zaal 2 goed te doen!!! daar liepen tenmiste redelijk veel GABBERS!!! wel naar me zin gehad... maar echt niet super ofzo!! | |
was zeeker wel gelsaagt feest aleen de sweer was gvd klote maar de rest was super me 1e hc feest haha lol oi oi | ||
Was een gek feest!!Me eerste Nightmare indoor, en zeker niet me laatste!!!!! | ||
| GEMMO | Na Anouk nog ff lekker aftersneak | |
| Gennep-Raver | kicke gek !! egt flink staan hakkûh in de early rave zaal ( waar het WEL gezellig was | |
| Germaine:cheer: | Beetje jammer dat t geluid zo slecht was en dat de early zaal zo klein was.. vorig jaar vond ik het zeker beter maarja Hoogtepunt met missy * WE ARE THE CHAMPIONS !!!!!! hahahaahhaah | |
| gewoon dees | Was wel leuk.. alleen die sfeer was raar..niet veel leuke mensjes..In zaal 2 wast nog wel t gezelligst ennuh Angerfist draaide lekkkurrrrrrr" | |
| Gewoon Sill | in t begin vond ik t tegevallen maar heb me zeker goed vermaakt | |
| gietahh | was weer kk bruut gek | |
| Gina:bier: | wel ok | |
was eg wel toppie | ||
| Gouwie.! EA | Dit was de slechtste nightmare, maar tog het was weer geweldig. decoratie viel me tegen geluid ook en ze hadden gezegt dat de instalatie van outdoor kwam. en sfeer was | |
11 dec. 2004 Was Beter..Maar heb me wel vermaakt!! | ||
zoals verwacht een agressieve sfeer maar ondanks dat werd er lekker gedraaid en het geluid was af en toe ook wel hard.was mn laatste keer nightmare | ||
| Hakkuh Annie | Dit was de eerste keer dat het gezellig was op een Nightmare (tot nu toe de beste van Nightmare in Ahoy). Alleen dat geluid blijft echt altijd een probleem he? | |
| Happy joy joy! | GEZELLIGHEID! KEN T GEEN TIJD! | |
was hellemaal te gek | ||
| Hardcore Heavyweight !! | was laguh avond.. alleen het geluid mocht wel wat beter | |
| Hardcore Holland 0317 | A Nightmare was egt zo rlxt feest volgend jaar maar weer!! Kan nie wachten | |
Vond er niet zo heel veel aan, slecht geluid,slechte bekleding van de zaal en een hele rare sfeer ik hoop voor de organisatie dat het volgend jaar toch wel wat meer uit de kast word gehaald!!! | ||
wasa tot | ||
| HARDCORE-POWER :bier: | was leuk maar had wel even iets meer verwacht aankleding niet boeiend geluid ok alleen voorin sfeer?? veel vechten en niet druk verder me wel vermaakt | |
| Hardcore_Nick | Nightmare was wel weer gekkies hoor | |
Zware tegenvaller. Ik vond het geluid niet zuiver en niet hard genoeg, sfeer was niet echt goed, en de muziek was matig. Heel jammer | ||
| HARDCORETERRORIST-FRL | was goed wauz feest was het 2.5 uur rijden uit friesland zekerweten waard vanmiddag waren we met de wazige hasses weer half 12 thuis en zal zo ff de binnen kant van me ogen bekijken | |
| hc-89 | was weer gezellig, het geluid had alleen harder gemogen... | |
| HC-Freak | VET FEEST!!!! alleen kut dat ik dj paul, angerfist en bodylotion niet gezien heb... | |
| Heavy Ð :respect: | Bodylotion | |
Tegenvaller! 1e Nightmare was toch duidelijk de | ||
| hofstede_j | was leuk feestje alleen kon een stukje harder | |
Ik heb me daar zekers wel vermaakt!!! | ||
| Hollowman | jah was wel lachen, had beter verwacht... heb welo goed staan hakken | |
| Hot Girl | Beetje jammer van de agressieve mensen weer.. had er meer van verwacht, desondank was omar santana | |
was gewoon weer een kei-hard feestje, heb me zeer goed kunnen vermaken! | ||
| IceBoy | zeer matig | |
| Immuun | Jaaah was cker een gek feessie!! | |
| iMp@cT | ||
Vond um een btje tegenvallen, maar goed, heb ook weinig mogen dansen veel bekenden dat wel zeg... terrring! | ||
ik leefde weer eens in me eigen wereldje........heb me dus weer heerlijk vermaakt. | ||
Hmmmm..... niet echt super qua sfeer, en heb te veel heen en weer gelopen, waardoor sjaaa.... ik het allemaal een beetje gemist heb geloof ik | ||
| J maf | het was weer geweldig niks te klagen (volgende x van 10 tot 10) | |
| Jaan | Jammer dat er op het laatste pas hard werd gedraaid maar heb me zeker vermaakt. en waren een paar vechtpartijtjes, maar door de goede en vele beveiliging was dat ´´zo´´ opgelost | |
| Janssuhhhhh | VOEL JE DIE BASS???? Nee niet echt... was wel leuk maar kon beter | |
| Jefferson: Raver ofwat...B) | ik vond de sfeer toch echt wel goed, vond het hele feest ook geweldig, alleen een beetje weinig decoratie | |
| Jennifer! | Een leuk feestje | |
| Jeroen010 | wass weer los..alleen het geluid viel tegenn | |
| Joeri 1805 | ik ben tog wel bij stiekum dat ik niet meer geweest ben | |
Lekker feest! Betere sfeer dan vorig jaar. En mun poepie werd 18, dus xtra leuk feest! Toppie | ||
Was minder dan vorig jaar | ||
| Jor:rot: | mwaaaa kan ermee door maar hoop dingen die meoten evrbeteren | |
| JosmetNOS | (N) | |
Was Helemaal Te Gek!!!! | ||
| junky j | feest was wel chill lekker waus dus kon nie beter en geluid was niks mis mee ma das mij mening | |
Had er meer van verwacht. Gelukkig brachten Vince | ||
Het geluid en den aankleding waren heel erg slecht (N) DJ ROB vs Stanton was echt kick alleen eerdere edities vond ik toch beter | ||
| KalePunkGabber | Decoratie van podium en zaal weten jullie nog hoe dat moet???De dierentuin afterparty was gezellig | |
| kayleigh | het was een goed feesie.. alleen het mogt wel wat harder von ik voor de rest was het heel gesellig enzo | |
Ja Ja was zeker goed | ||
| Kim&Rosanna(L) | zeer goed | |
| Kippie3000 | Prima vermaakt in de Early zaal | |
| kiss of the dragon | het beste was | |
| kleine terrorist | was gezellie | |
| Knaller :bier: | kut nazies! | |
Beestig extreem vet | ||
| Knits | Ging nergens over... Mensen die me een biertje gaven, bedankt! | |
| KoekieMonster | vond het vorig jaar btr als dit jaar | |
Superfeest heb het super naar me zin gehad | ||
dj paul veranderde de boel..en angerfist maakte het mooi af..maar in het begin was het gewoon kut. earlyhardcore nou nou happyhardcore was het..het gaat achter uit met de feestjes in ahoy de eerst was top tweede goed deze ging wel..maak me zorgen over volgend jaar | ||
Lekker feesje | ||
| lady *D* | muziek was goed alleen jammer van die mensen | |
Was wel bruut, alleen jammer van het geluid | ||
Goed feestje, alleen KUT geluid!!! Voor de rest prima feestje! Mijn maatje vond super hahaha die stond naast angerfist op podium hahaha | ||
had meer verwacht !! maar ja .. was dronken dus toch een plus puntjemaar is me eerste en laaste nachtmerrie en freddy kruger kan beetje meer scary uitzien vond | ||
| lelytjuh | dit feest was egt geslaag zie sitr | |
BODYLOTION, NEOPHYE vs. EVIL ACTIVITIES, en ANGERFIST! helden van de avond! | ||
ranzig van de kaart | ||
| Leoniemaassluis | ||
| Lesleyy*(L) | Viel best tegen eigenlijk en de muziek stondd veel te zacht!! Op het einde werd et wel beter | |
| li@nne in wonderl@nd | ik vond t wel relaxt | |
Echt helemaal geweldig | ||
| Life or Die | vorig jaar was veel beter!! muziek stond veel te zacht gewoon | |
| Linda:cheer: | ||
HeT WaS gWn Te LoS... | ||
| Linrotterdam | kut feest, had er veel meer van vannacht. geluid slecht, aankleding was er eigenlijk gewoon niet, en vin ook niet dat er echt lekker is gedraait ofzo | |
| lonsdale.nl_moh | het war weer een super feest en cker neofhyte wat te gek | |
| lonshard | dit feest was gwoon super | |
| lovely-lili | was echt een verschil van 100% met vorig jaar | |
Goed feesie!!!! | ||
| Lullie love power! | Vorig jaar was harder en beter maar dit was ook weer toppertje | |
| Lun@tick | Viel errug tegen.. | |
| M-ystery | Panic meesterlijk as allways, ehmm Omar Santana in de Early hal...dat wist ie zelf volgens mij niet, hij draaide gewoon z'n nieuwste nummers. | |
| M1EKSTE | prima vermaakt | |
| Maaike * | Lekker , lekker | |
| Maaikiee!!!! | Geluid was niet geweldig, en er werd niet geweldig gedraaid, had gewoon beter verwacht! | |
| Maate | EARLY!! je moet natuurlijk wel de plekken uitzoeken waar dr het meest alcohol in je biertje zit | |
zeker geslaagd feessie!!!! | ||
Ik vond het wel een goed feessie | ||
| Marc.P | Shit gek wat een feest !! | |
| MarcZwarK | heftig geluid was ver te zoeken, beetje BAD vibes, maar heb nog wel lekker uit me bol kunnen gaan. Een vroegertje | |
| Mark . | Gezellig | |
| MARK 1 | tja......10:00 uur thuis.kop pijn,best gaar nu,geluid stond best zacht ja en aankleding was wel een van de beroerste die ik ooit heb gezien.maar het totaal plaatje was echt super gezellig.heb het fucking naar m'n zin gehad daaro.liep echt als aller laatste die tent uit.mensen gegroet | |
| MARKCOREEE | te lauw | |
| Marleen74 | Goed | |
| Masha....(k) | feessie was top!!!!zekers 10 keer beter als thunderdome ze draaiden kogel!!!!echt super naar me zin gehad!! | |
| masterxess | Tha Playah!! | |
was een lekker feeesie | ||
Het was een leuk feessie maar het GELUID was KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | ||
| MC RG | cker 100 keer beter dan vorig jaar!! alleen gin geluid in de grote zaal tot 4 uur | |
| medicman | aardig, niet meer, niet minder... | |
| meisje van steen | vond het wel ok, ben alleen erg benieuwd hoe het met die jongen is afgelopen die in de early hardcore zaal met een bebloed gezicht tegen mij aanliep en om hulp riep, die jongen was echt bang | |
| Merel :banana: | kheb me vermaakt | |
| Mindcontroll | Ik vond het in vergelijking met de 2 vorige nightmare wat minder maar ik heb het tog goed naar me zin gehad!!! | |
Was een goed feestje, maar noem je dat geluid?? Dat mocht zeker beter! | ||
| Miss Pitbull | Was super!!!! | |
| Miss Veertje | Gek Feessie maar wel goed vermaakt | |
Zeer goed feest. waarom? geluid stond niet zo hard . Maarrrr Vince, Darkvision, Outblast waren helemaal het einde (de rest eigenlijk ook). En ja is eerder gezegd, PARTYPEOPLE EEN GOEDE SFEER BEGINT BIJ JEZELF. | ||
supper sweer rond de mensen] | ||
Vond et cker een kickass feest | ||
Grappig dat iedereen een feest zo anders ervaart 8) Ik vond het echt super en een heeeeeeeeeeerlijke sfeer | ||
| moontjuh^prees^ | heb wel veel luitjes niet op eigen beentjes naar buiten zien gaan zeg....met van die wegdraaiende ooggies | |
| MotherfuckingBassdrums!! | Was egt eeen ziek feestje!!!!!! en muziek was ook vollebak! | |
| Mr Miyagi | Het was wel een relaxed feestje | |
Was een superfeestje | ||
THA PLAYAH & DA HUSTLA | ||
beetje jammer was t ja | ||
Te gaar..vorig jaar was beter..muziek veels te zacht een kut sfeer.. | ||
| Music_Fre@K | BRILJANT!! | |
Ben betere Nightmare afleveringen gewend ..... en er moest helaas weer gevochten worden | ||
| nekro | Predator was excellent, the rest was very mediocre. TOO MUCH HAPPY HARDCORE BULLSHIT!!! | |
jammer dat ze nu niet de grote zaal deden net als de vorige keren | ||
| nicefoxygirl | bodylotion was lol, leuk feestje! | |
| Nick b | toppie | |
Top feest | ||
| Niels Limbeek | Te vet backstage | |
| niksnada | t was gewoon een vette feest..klaar....sfeer maak je zelf en de hardcore was gewoon heeerlijk.....nightmarestyle is echt de vetste hardcore...alleen t volume...mocht wel wat harder | |
Vet feest ! veel bekende , wat rellen , en veel bier | ||
| NL-pepGek-NL | HEEELE MAAL WAUS DE PAUSSS!!! | |
| NL-Shar | was leuk had er alleen iets meer van verw88 | |
De aankleding was niks aan gedaan, het geluid was alleen van voor hard te horen | ||
Scott Brown,Bodylotion, Paul en Darkrever en Gizmo waren mijn highlights!!! | ||
goed feest alleen die achterlijke smiley's sloegen echt helemaal nergens op. | ||
| oOMeTaOo | Was leuk alleen jammer van ghet geluid ! | |
't was gezellig en Patricia chicky licky wat hou ik van haar XxxX en ik was nuchter en was toch zwaar aan 't ownen met hakkuh en stampen. Zelfs met kramp ff uitrusten en doorgaan. Me vrienden motten es van de drugs afblijven | ||
| pantoffel held op oorlogs pad | feest was echt super goed | |
het geluid was echt slecht en de aankleding van de zalen waren ook slecht.. er hing wel een lekkere sfeer vond ik en door de mensen met wie ik was heb ik het toch nog best naar me zin gehad | ||
| Partyhardy24 | was wel een kick feessie vond had ik niet willen missen | |
| Pascal [ Outrage ] | Bodylotion | |
| Patricia | Feest was een tegenvaller......Maar wel naar mijn zin gehad! | |
| Peetjuhhh | heb me best vermaakt alleen erg veel ruzie gezien | |
Vond het niet je van het.. Veel vechten etc..Wel hoop bekenden | ||
| Peters | Shak Bak VET VET | |
hoi | ||
| Pillem | cker rlxte nacht gehad | |
| Pimpie | Early zaal was geweldig, ben niet in die andere geweest | |
| Piraatjuh aKa SpaMafkees | kutfeest! kut sfeer, geluid! alles was klotuh behalvuh setjuh van predator en panic | |
| Pitbabe | Tegenvaller | |
| Pitt4LiFe | zwaar relaxed feest, sfeer in de early hardcore zaal was geweldig: waxweazle, bodylotion, darkraver & gizmo | |
| Pleurtje a.k.a. Seriet-Me-Nietje™ | Heb geen vechtpartijen gezien, maar kan nou ook niet zeggen dat ik het een spectaculair feest vond... Maar als ik het over mocht doen was ik ook niet gegaan, stond op de parkeerplaats al te twijfelen om naar binnen te gaan... Had me een hoop geld gescheeldt in ieder geval | |
| PMA | KANKER ZIEK! | |
KICK feessie | ||
| prijntje | TOP FEEST geen onnodige poetspas lekkere muziek en er was wel degelijk een goede sfeer waar wij stonden | |
(n) | ||
Goed feestje... al1 de bass mocht wel wat harder... maar voor de rest was et een Goed feest! | ||
| PSYCKODJ | heb ALLE nightmares meegemaakt, ook e-hal...deze was TE SLECHT GEWOON! (n)geluid slecht,geen sfeer...en zo ken ik wel ff doorgaan....sorry midtown,maar deze vergeten we maar! | |
| Q - Maniac | Beetje jammer van het zachte geluid... voor de rest was het goed | |
| R..(L) | tk had er ook meer van verw8 muziek vond k wel goed opzich al1 geluid mog wel wa harder..en de aankleding vond k slecht | |
| RAAR MAAR WAAR | ja was zeker een goed feest hahah volgnde keer weer | |
MATIG | ||
| Raimundus (UFE) | ||
| ralffie | Super was het..... helemaal weer uit me plaat gegaan!!! | |
| Ratje | Platenkeuze van de dj's TOP, geluid wisselvallig, sfeer van heel dol tot grimmig, Vince, Paul, Predator en Bodylotion was DOL | |
was weer mooi feesie | ||
| raveteef84 | ik heb me weer prima vermaakt volgend jaar ben ik er weer bij ANGERFIST | |
| Raving Miky:xtc: | Ik had t een stuk groter verwacht, dat vie wel tegen... helemaal zo vlak na thunderdome! Voor de rest was t als je t mij vraagt een lekker feestje | |
| Rebel :[ | was wel lekkah feessie gezellig..!! geluid was alleen ZWAAR KUT!! en decoratie ging ook nerges over triest gewoon!! k heb geen vechtpartij gezien sfeer vond k wel lekker | |
| Renas | Ik vond het echt een SUPERFEEST. In de early zaal werd echt goed gedraaid. | |
Lekker uit mijn dak gegaan! Rotterdam Hardcore! | ||
| Rianne (k) | het was wel leuk, had er meer van verwacht, geluid was zacht en geen sfeer in de hardcore zaal. De early rave was zeker wel kicke!!! flink los gegaan daaro. maar volgend jaar ga ik toch maar naar thunderdome heb daar betere verhalen over gehoord! | |
| ROBIN_24_JAAR_TERREUR | tja was een matig feesie maar toen angerfist er was was het masters toen was het perfect heb geen minut stil gestaan en 1 opmerking op vince draai bloos vlugger val je van in slaap gek hahahah | |
knettervet! | ||
Mijn eerste party na lange tijd,,,,BAD TRIP.... | ||
Best feesiej | ||
| Rotterdam kram | ja | |
| RTC_TERROR | Cker wel een vet feesie | |
| S | early hardcore zaaltje viel me tegen, naar mijn idee wat te blij | |
| S.O.S brigade | angerfist de geksteeeeeeeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| S.pank! :| | Totaal los gegaan! | |
| SaasjuH | was tof feesssie!!!!! alleeen waar was die BASSS>>>????? elke keer schreeuwen ze weer die moe je nie horen maar voelen... nah voelde hem nie hoor | |
jah was wel goed te doen had er alleen meer van verwacht | ||
Absoluut geen topperT, maar wel een leuke aavond gehad, heb heerlijk staan hakkûh in de early rave. Geluid was wel wat minder, kan veel harder! Veel bekenden gezien, veel mensen happy.. Ja, was leuk | ||
Jammer van het geluid in zaal 1 | ||
| SaneX | Lekker feest... Jammer van de beroerde set van Angerfist en de kleine irritaties bij Darkraver & Gizmo maar voor de rest absoluut niet te klage... Owk... De versiering kon beter, maar de muziek was voor de rest top | |
Kutindeling, slecht verloop bij ingang, maar was zeker wel gezellig | ||
jaja mannekepis doodgeschoten daaro | ||
Had er veel meer van verwacht, Outdoor was echt veel beter!!!! Maar toch goed vermaakt | ||
Nooit meer naar een hardcorefeest.. Nooit meer zulke hoge hakken aan.. Zeker kick om zoveel bekende te zien.. En zoveel leuke jongens hehe | ||
was weer een vet feessie | ||
behoorlijk bruut zaakej daarzo!!! | ||
| Sharon.nl | vage maar kk dikke aafont | |
| SHAZE heeft er zin in :D | supersupervet feesst | |
| Shocking Delight | shocking delight was de bom vanacht | |
| Sick Brother 4 life 2 | 100 Keer beter dan Thunderdome was. Iedereen aan het feesten. ROTTERDAM: ECH WEHL!!! | |
| SiN7eK | Knetter gek weekend!! Eerst Nightmare (Bodylotion, Predator, Panic, Waxweazel, Omar Santana | |
heb me geamuseerd, mah gekuid kon eg wel harder | ||
Jaa zwaar vet hahaha | ||
| Slager™ | Was anders dan de vorge 2 Nightmare's!! Waar was het geluid dat we gewend zijn?? | |
evil vs neophyte , angerfist, , paul | ||
| Smart_Ass | Echt een super feest, alleen jammer van het pogo gehalte ik vind dat dat echt een keer mag opzouten!! We zijn toch niet op een rockfeest??!! | |
| Sneeuwbal!! | Ik vond de Early Rave nog het leukst...Geluid had iets beter gemogen maar omdat het verder wel gezellig was was het wel lachen. Jammer dat DJ Rob en MC Joe en Stanton zo vroeg op de avond draaiden..... | |
Super!! | ||
Slechte sfeer, slecht decor, zachte muziek | ||
| sOesii | Geluid was in t begin weer zacht kreeg gelijk weer een aandenken aan februari....later werd het beter...werd egt goed gedraaid..sfeer was kut....NIGHTMARE 28-02-2004 was gewoon de GEKSTE btr doen ze de volgende keer maar weer 1 zaal | |
vond ut zeker wel top feessie, sfeer vond ik prima | ||
| Sound Maniac :banana: | Early zaal was goed te doen! | |
| Soza~! | heb me prima vermaakt | |
zeer goed | ||
| Square | matig feesie had er meer van verwacht | |
| Ss Bolle | het was wir een top feest ik hep mu leuker fermaakt | |
| Steffi_huizen | ik was weer zo gek al een bosui!!! | |
jammer van die gladde vloer en de muziek die wat zacht stond maar heb het zeker naar me zin gehad | ||
| Sthurrr:P | Was Zeker Relax Feesje!!! Had er misschien wel iets meer vasn voorgesteld omdat het vorige jaar zo Fucking vet Was!!! | |
| Streng-DengDeng :bounce: | was wel goed te doen hoor!! | |
| Struissie | Echt een goed feestje, heb me zeker kunnen vermaken 8o| | |
het was bruut | ||
| Superrrressy | was goed te doen maar de muziek stond wel zacht | |
nightmare outdoor was beter | ||
| Suuske** | goed feestjuh | |
| T E E F | ZWAAR NAAR ME ZIN GEHAD!! heb me alleen afgevraagd waarom iedreen me steeds aan zat te kijken.. KK TOEN IK DE FOTO'S ZAG BEGREEP IK DAT WEL .. SCHROK ME EIGEN DOOD | |
| Tal | HELEMAAAL LOS | |
aankleding viel idd tegen | ||
ja gezellie hoor | ||
SUPER Feessiej!! Werd Weer Lekker Gedraait | ||
was wel weer een geslaagd feestje,alleen het geluid had iets harder gemogen,maar toch nog wel lekker rond gestuiterd | ||
| Terror-EmCii | Ik vond het SUPPPPPPPERR | |
nightmare was weer kk los | ||
| terrorlove | was niet slecht voor een hardcorefeest. alleen beetje jammer van die agri sfeer daar | |
SNAP ER GVD NIX VAN...geef mij nightmare outdoor maar.. denk je ff gaat te gaan maken na thunderdome maar nee hoor weer waardeloos.. werd wel aardig gedraaid maar GELUID kon wel 100x harder.. en dam moet je gdv ook nog wachten tot 8 uur op die kk metro | ||
| the Darkcorist | Geluid en sfeer waren een beetje jammer, hele avond in de early gestaan, werd echt lekker gedraaid. Heb me verders wel prima vermaakt | |
| The Desolate One | was echt een master feest, er liepen daar 2 kleine samen meisjes en ben benieuwd hoe hun het hebben gehad, wie kent ze toevallig lkaat ut me weten | |
| The Party Is The Destination. | het feestje was echt wel super behalve de volumme | |
| TILT | heb me wel vermaakt alleen die geluidsmannen mogen van mij weg blijven | |
| tuneboy | Beter dan verwacht | |
was zeker wel een goed feessie we l;iepen alleen veel te veel heen en weer beetje jammer is leuker om ergens lekke te staan en dan gassen met die handel maar voor herhaling vatbaar rotterdam nightmare | ||
| TwiggeL | vorigjaar en jaar daarvoor was 100 x beter! wat een kut geluid zeg! stelletje homo's | |
| Underground Dance Events | .....Ik ga naar een hardcore party om diepe vette bassen door de hele zaal te horen en niet om na €40,75 te hebben betaald zulk flut geluid te moeten horen!! | |
| UTR,,Hardcore_droppie,,UTR | Was wel lkkr stampuh he Dani en Tomarito was ckers losssss | |
| Vandaik | lekker feestje... ook de helft van de avond kwijt... maarja!! | |
| Veni Vidi Vici | Fucking bruut feest!!!! | |
| Vonkentrekker | Heb een toffe avond gehad,maar het geluid was wel ruk! aan het einde werd het steeds zachter..drinken ging wel makkelijk aan de barren en verder ook geen gevechten gezien! niet HET feest van t jaar! | |
| Vrijdom | Was best te doen | |
Was ckr kick!! Angerfist was lekker hard | ||
| Waz!ge | Niet echt bijzonder jammer genoeg...wel veel beter als Thunderdroom | |
| Wuzl. | Wat een bagger nightmare was dit! erg jammer anderen waren beter!! | |
| Xipe Totec | Die wc rollen waren super | |
Ophidian en Tha Playah | ||
Jaa was echt geweldig! Goede sfeer, werd goed gedraaid, alleen die smileys sloegen nergens op | ||
| Zero-Sub | fantastisch! | |
| ZHo3Rd | was wel toff , lekker gedraait | |
| Zustertje | Gaaf feest kan niet anders zeggen | |
af en toe dacht ik even dat ik me op qlimax bevond | ||
niet echt een bijzonder feest!! het geluid was kut!! maar heb me wel vermaakt!! | ||
| || Dennis || | ja was super, alleen af en toe een te aggresieve sfeer | |
| ~* J L Z *~ | Was opzich wel een lekker feestje, alleen vond ik de sfeer echt ver te zoeken en de aankleding en het geluid kut. | |
Ik vond het maar tegenvallen!!! en waarom heb ik niet iedereen gezien | ||
| ~~ARMIN~~ | Zwaar vet feest, weinig vechten gezien, sfeer viel me egt mee, | |
| ~~Van~Vlerk~~ | Beste feest van het jaar alleen het geluid mocht harder maarja daar zal wel een rede voor zijn.IK heb geen ruzie gezien | |
| † * Ga Es Dood * † :bier: | Von ut wel een kikke feessie.. | |
| † Natural Born Loser † | wat een kutfeest | |
echt hele maal toppie | ||
Vet feesie | ||
zo wat viel dat geluid tegen zeg | ||
| ÐRåGøø§ (uT) | wel hard...maar geen sfeer |
Foto's (→ toon alle 290 foto's)
fotograaf: Mfly
Line-up A Nightmare in Rotterdam
Line-up is niet compleet.
| 1Present Hardcore |
|---|
Spete hardcore |
Neophyte hardcore |
| 2Early Hardcore |
za 23:00 - 00:30: Rob & MC Joe techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house Stanton hardcore |
The Darkraver hardcore, hardstyle |
Statistieken
| 9754 | bezoekers | |
| 8 | geïnteresseerd | |
| 59 / 36 | · | mannen / vrouwen |
| 20.6 | gemiddelde leeftijd | |
| 20.5 | leeftijd mediaan | |
| 3 | · | nieuwsberichten |
| 26 / 35 | · | forumonderwerpen |
| 12 | · | verslagen |
| Mfly: 295 | · | foto's |
| 7144 @ 5× 2 | · | winactie |
| 9 | · | meetings |
| 499 | · | albumfoto's |
| 938 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (3565 stemmen) |
Nieuws
A Nightmare in Rotterdam - Timetable
26 november 2005
Met nog 3 weken te gaan tot het grootse hardcore spektakel A Nightmare in Rotterdam - Welcome to Wonderland maken Mid-Town en UDC de timetable bekend van de beide Nightmare area’s. Waar tijdens de “Never Sleep Again” editie de Present Nightmare in area 2 te vinden was zal deze stijl zich op 17 december huisvesten in area 1, in de grootste hal die Ahoy’ tot haar beschikking heeft. 119
A Nightmare in Rotterdam - Line up
30 september 2005
Freddy Krueger heeft zijn messen alvast geslepen en roept alle hardcore headz op voor een nieuwe en angstaanjagende Nightmare op 17 december 2005 in de Ahoy te Rotterdam. A Nightmare in Rotterdam – The Legend Returns, gehouden op 28 februari 2004, werd een feest om nooit te vergeten. 323
A Nightmare in Rotterdam - Welcome to Wonderland
27 juni 2005
Met het nu al legendarische evenement A Nightmare Outdoor van 28 Mei gehouden op het strand van Hoek van Holland nog vers in het geheugen, door velen bestempeld als HET feest van het jaar en door sommigen zelfs “het beste feest ooit” genoemd, maken UDC en Mid-Town Records zich op voor alweer de derde indoor editie van A Nightmare in Rotterdam. 332



