Partyflock
 
Forumonderwerp · 836502
Hoe was het? Zelf deze keer niet gegaan toch best wel spijt van saaie zaterdag nu :@
Reden was ook wel dat ik het de vorige 2 keer een beetje een kut sfeer hing in het ahoy (veel vechten) was dat nu weer?
laatste aanpassing
beter dat Outdoor weer komt :)
nightmare was wel goed gezellig :):)

alleen die trug-rijs naar enschede was brakkk :P

en vond de muziek beetje fucktop eentonig op het laatst..
kon beter,
wel helemaal geen ruzie gezien,
maar dat kan ook aan mij liggen..
hik..
Duurt trouwens wel ontzettend lang voordat ze die foto's op de Nightmare site eens plaatsen zeg... zo moeilijk moet dat toch niet zijn :)
von het wel te doen.. geen superfeest :no:
Had het super naar me zin :D
Ligt er natuurlijk ook aan met wie je bent (F)
Geen ruzie gezien, maar vond idd het geluid wat minder ook in de early rave zaal
Vond Bodylotion helemaal geweldig :D
En die kermisattractie :P
ik heb het super naar me zin gehad :yes:

ik heb idd ook geen ruzie gezien en ook in de early rave vond ik de muziek te zacht maarja dat neem je voor lief ;)

jaaaa die spin :O:O ik dacht WTF!!!! haha geweldig *flashback*
 
Ik hoorde dat het bout was geweest:/
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 december 2005 om 16:50:
Ik hoorde dat het bout was geweest


aan horen heb je niks je moet er zelf geweest zijn vind ik
 
wat sta ik weer :vaag: op de foto:(
laatste aanpassing
vond het wel een lekker feessie
de sfeer kon wel wat beter,
maar heb geen last gehad van vechtpartijen
Foto's van M1EKSTE staan online!

Hier dus!
 
Het feest zelf was kk erg :D maar decoratie was kut zeg...
Weet iemand nog wat site's met videobeelden van Nightmare??

LateX Jeff

https://partyflock.nl/photo/212657
Filmpjes:
http://s44.yousendit.com/d.aspx?id=1U5HPXZKBS0JA3TU656G09FTLD
 
Ik vond het geluid nie zo maar de sfeer was wel super gezellie heb geen vechtpartij gezien of heb ik dat gewoon gemist ken ook :P (K)(K)(K)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 21:16:
Ik vond het geluid nie zo maar de sfeer was wel super gezellie heb geen vechtpartij gezien of heb ik dat gewoon gemist ken ook


heb ook nix gezien...is wel beter.... idd...geluid was totaal niet Nightmare!!!!
Was op Thunderdome ook al geen standje overburen.... hoorde dat de outdoor editie wel 2x zo hard was...
was t geluid echt zachter vanwege de opnames???
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 23:47:
was t geluid echt zachter vanwege de opnames???


ook:yes: en die mc ruffian liep er ook over te zeike:S
geluid was tot 12 uur verdomd HARD :P

dacht toen ik binnekwam bij mezelf oe dit wordt een leuk avondje :D

helaas na 10 minuten binnen tezijn werd het dramatisch zacht :(
idd dat echt een beetje jammer,ook raar meestal gaat dat andersom
 
Ik vond het super, vond de sfeer ook best, geen gezeik gezien, heel de nacht uit mn plaat gegaan, al1 btje jammer dat het zo vroeg afgelopen was, had nog energie genoeg :D Heb nog bijna half uur staan wachten toen het afgelopen was, omdat iemand er van overtuigd was dat er nog een toegift zou komen... tevergeefs, Maar was top (y)
kijk die c-bert zn forum es gaan zeg! proficiat...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 23:47:
hoorde dat de outdoor editie wel 2x zo hard was...


Volgens mij waren de boxen toen op zee gericht, dan kan alles inderdaad veel harder :D
 
Uitspraak van JosmetNOS op vrijdag 23 december 2005 om 10:29:
Uitspraak van lekkerhardroy op donderdag 22 december 2005 om 23:47:
was t geluid echt zachter vanwege de opnames???

ook en die mc ruffian liep er ook over te zeike


Volgens mij heeft dat van die opnames er totaal nix mee te maken, op MoH Dortmund stond het ook loeihard en werd er ook opgenomen..
Het geluid was (n), de sfeer was typisch Rotterdams, en voor mij betekende dat een weerzien met een hoop oude bekenden..

Het feest is maar net wat je ervan maakt..

Dan ga je niet erop letten dat anderen zich niet vermaken of de sfeer verpesten..

Maar volgens mij is dat al te vaak geschreven hier op het forum..
 
Uitspraak van Huidhoofd Aal op zondag 25 december 2005 om 15:20:
en voor mij betekende dat een weerzien met een hoop oude bekenden..


dan heb jij geluk heb geen bekende gezien gelukkig 8)
 
vanavond na dsl zeker??
Jawohl es geht ab nach Oberhausen, de gekke Nederlander die bier snuift uithangen :p
 
wat lul je allemaalO:)

ik ga nergens heen gisteren al na b2s gwweest
Dan heb je de bedoeling van het woord FEESTdagen nog niet begrepen, whehe..
 
ik snap dr niks van :vaag:
 
jep:bier:
Zie je wel weer op Mee Ga Reef..
 
Uitspraak van Huidhoofd Aal op zondag 25 december 2005 om 18:36:
Zie je wel weer op Mee Ga Reef..


is goed gozer(y)

ik heb wel vip:d
Ik nog niet, maar zit er wel in (y)
 
Uitspraak van Huidhoofd Aal op zondag 25 december 2005 om 18:51:
Ik nog niet, maar zit er wel in


ik hoorde gisteren dat het al uitverkocht is:(

maar dr gaan veel bekende dus word een dollle boel daar;)
Op Rige staat er nog niks over. Maar ach, als de VIP uitverkocht is dan maar een normaal kaartje :yes:
 
het werd gisteren verteld in outland dr was iemand bij ticketbox geweest die hadden geen kaartjes meer dus ik weet het verders oiok niet dr word toch al zoveel geluld
 
Baggerrr.. (N)
weet iemand waneer de DVD komt?? of isdi al uit:P
27 mei heb ik vernomen ;)
Uitspraak van rijnie op dinsdag 14 februari 2006 om 14:38:
27 mei heb ik vernomen


Waar heb je dat vernomen dan?
Pauls birthday, ff gesproken met kelly van evil activities,
weet het niet cker he:)
Uitspraak van rijnie op woensdag 15 februari 2006 om 19:28:
Pauls birthday, ff gesproken met kelly van evil activities,
weet het niet cker he


Naja het gaat mij niet echt om de datum maar of het dit jaar weer komt, wil er wel heel graag heen namelijk.
Vorig jaar kon ik niet en ik heb nog nooit ergens zoveel spijt van gehad.
Nou voor zover ik weet komt er een Nightmare Outdoor :bounce: :D
jaa ja het blijf VAAGE herinninger die nightmare hahaa

gvd wat was k verrrr uit mn bollll...
.

leuk van die feesten dat je er nix meer van snapt:P