| Betreft: | evenement: Flockers, zaterdag 24 februari 2007 om 21:00 |
zowel bij binnenkomst als drank en wc's,, ook niks van slechte sfeer gemerkt, want die maak je toch (gedeeltelijk) zelf.. aankleding was leuk, zeker als je kijkt dat ze er 2 area 's van moesten maken, leuk bedacht dat black en white. en vuurwerk was ook leuk gedaan; kortom gewoon weer een top feestje
maar de rest was om het zo maar ff te zeggen; Zwaar klote!
Niet alleen de rest van de muziek maar ook de indeling van de zalen.
alleen maar geiten achter de bar die godverdomme nog slomer lopen dan mn oma
every girl in holland .. EVERY GIRL got soooo BIG boobs ????
Alleen bleek het volgens mij toch een beetje te moeiijk om iedereen tevreden te krijgen met de muziek,
En het bizarre, juist op dít feest heeft niemand mijn flocknaam gevraagd hahaha
Alleen bleek het volgens mij toch een beetje te moeiijk om iedereen tevreden te krijgen met de muziek,
Was niet aanwezig, maar ben wel benieuwd naar het bezoekersaantal.
Verders de vuurdoop was een feit. En nu de cijfers.
dus waar praat je dan over?....
dus waar praat je dan over?....
Vind het echt jammer dat mensen zo veel klagen tegenwoordig, je kan het als organisatie nooit goed doen , dat is erg jammer , er word zoveel tijd in gestoken om de mensen een leuke avond te bezorgen.
Mensen moeten gewoon wat meer gaan feesten ipv op elk foutje te gaan lopen letten, dan word het vanzelf een stuk gezelliger op de feesten, let maar op!!
Wel echt de meest WACKE aankleding
17 duizend (leek vol omdat maar 1 helft van de tribunes werd gebruikt en de zalen over de breedte ipv over de lengte uitgezet waren)
Nog steeds niet uitverkocht. Sterker nog: bezoekersaantallen lopen terug naar nu al 14.854 en we weten uit ervaring dat uiteindelijk misschien slechts 60% van de mensen in dat lijstje daadwerkelijk naar het feest toe gaan.
Mijn zakjapanner zegt dat dat er een schamele 8.912 zijn.
Van die 8.912 bezoekers probeert nu ook al een flink deel zijn kaarten te slijten via het databeest van moederschip PF zelf.
Waarschijnlijk denk ik zelf een mannetje of 11.000.
blij dat ik niet geweest ben, niet bepaald party publiek zo te zien
want heb niks mee gekregen van Live: Masters of Ceremony.
Jammer dat idd zoveel mensen altijd alleen maar kunnen zeiken ga dan niet feesten als het toch nooit goed is, maar goed er zijn maar 300 opmerkingen geplaats waarvan de helft het niet leuk heeft gehad en er zijn 20000 bezoekers geweest en wat ik er van gezien heb gingen de meeste toch wel zwaar uit hun dak. dus denk dat het al met al wel een geslaagd feest is geweest...Ik vond het in ieder geval super
Werd er goed gedraait?
Was er goed geluid?
Geen gezeik met het geluid van de andere zaal?
Sfeer?
Decor?
Drukte?
Oja ennuh, was de hardcore beetje knalle?
ik zit zo ff filmpje te kijken (van een uur), maar hulde voor de lichtman van de lichte kant
Die traden helaas niet op, waarom is mij nog een groot raadsel.
Heb met de jaren heel wat feestjes gezien en ook heel veel super feesten, dat staat ook ergens op partyflock.
Zelf opgenomen
Als je dit serieus meent, hoop ik dat je maar een fractie van je bezochtte feesten op PF aangegeven hebt als bezoeker.
Want 14 feesten bezocht, beginnend in 2005?!
binnen kort dan maar even op internet zetten
Nee ik heb niet alles in mijn agenda gezet.
Ik ga ook geen 350 feesten aanklikken waar ik niet heen ga.
Ga nu 14 jaar naar feesten
mag jij je helemaal uitleven hier jong.
Like i care!
Heb wel een fototje
Heb wel een fototje
En al helemaal niet met kneusjes zoals jij.
maar ik heb niet zoveel zin in die soort zielige dscussies.
Heb wel een fototje
Hij is weer mooi hoor
mooie foto!
echt een mooie foto..
wat voor lens met sluitertijd gebruik je hiervoor?)
niet bepaald party publiek zo te zien
Buiten je jas uitdoen & dan nog superlang in de rij staan!
veels te druk,
Daarom ben ik sowieso een beetje klaar met feesten in NL, er is geen sfeer meer hier
kom je wel eens buiten het dorp waar je woont
dus wat is dan 5 min wachten bij de Bar.?
Prima avond gehad, maar organisaties... ga AUB eens nadenken over een ander beleid wat betreft de bar en de entree! Zoveel feesten hebben hier problemen mee...
qua entree is het idd nog vaak bagger maar ik vind het de laatste jaren qua barren juist enorm goed geregeld. op de meeste feesten/festivals kun je binnen no-time drinken halen. toen ik net begon met feesten (2000/2001) was dat gewoon vaak slechter geregeld. misschien die jaren daarvoor nog wel beroerder, dat weet ik niet
Allereerst dat gemiep van iedereen over de drukte en de rijen. Ik las dat met Qlimax ook al, ik lees het zo vaak en to be honest, ik snap er geen reet van. Ten eerste, hoe lang feesten jullie nou? Lang genoeg om te weten dat de meeste mensen rond hetzelfde tijdstip aankomen en dat 't dan wel eesn voorkomt dat je moet wachten? Ik stond 'vroeger' wel eens twee uur in de rij en dat maakte nooit zoveel uit, gewoon een feestje buiten bouwen heb paar weken geleden nog dik een uur moeten wachten op Dano's b-day, lekker boeiend zeg. Verwend, dat is het. Ow wee als je een keer niet in 10 minuten binnenstaat. Kan niet anders of dat zijn mensen die nog niet zo lang meedraaien, anders zou je wel beter weten. Kom dan heel vroeg of gewoon pas om 10.00u. Niks aan de hand dan.
Drukte bij de bars...bij de plees....HALLOOOOOOOO neem het begrip 'Flock' effe letterlijk stelletje kuddedieren! Ik ben wel 20x wezen pissen, iedere keer in de Club/Technozaal rechts achterin bij die Dixies en heb geen enkele keer langer dan 3 minuten hoeven wachten. Daar kon je ook lekker je watertje bijvullen. Bars? Ja op sommige plekken stond 't 5 rijen dik. Op andere dus niet. Kwestie van die stront uit je ogen wrijven en effe verder kijken. Op Qlimax was het nog veel drukker en zelfs daar heb ik niet hoeven wachten. Be creative for Gods sake.
Gejank om dat doek dat niet goed werkte...Het werkte goed genoeg. Wat zeg ik, er waren nu gewoon 2 feesten aan de gang. Flock doet alles om zoveel mogelijk mensne happy rte maken en wat doen jullie? Gaan janken om een basje dat af en toe overvliegt. Nee, dat heb je op een festival ook nooit ofzo.
Jullie waren voor mij de beste en dat blijven jullie!
amen!
ik denk dat veel mensen zeggen dat ze het niks vonden omdat het 'cool' is ofzo, ik heb helemaal nergens problemen gehad!
Ik hoop dat het maar bij een èènmalig feesje blijft van PF
Wat mij opviel, was dat er in de talent rooms geen barren stonden! Als die er wel zouden zijn, zouden er veel meer mensen op af gekomen zijn. Al is er enkel één bierbar of zo...
de hardstyle zaal was TE druk vanwege die ene bar die er stond
En volgens mij zijn ze de JUMP helemaal vergeten te draaien..
Bars? Ja op sommige plekken stond 't 5 rijen dik. Op andere dus niet. Kwestie van die stront uit je ogen wrijven en effe verder kijken. Op Qlimax was het nog veel drukker en zelfs daar heb ik niet hoeven wachten. Be creative for Gods sake.
Ik vertik het om op de grond te gaan zitten en 'boe' te roepen als ene Rob Gee wat anders doet dan het verwende p[ubliek gewend is. Ik weiger om de hele avnd te gaan huilen omdart ik 10 minuten heb moeten wachten op de plee. En ik weiger al helemaal om mee te gaan lullen met de rest van de meute. Flikker maar op.
Drukte bij de bars...bij de plees....HALLOOOOOOOO neem het begrip 'Flock' effe letterlijk stelletje kuddedieren! Ik ben wel 20x wezen pissen, iedere keer in de Club/Technozaal rechts achterin bij die Dixies en heb geen enkele keer langer dan 3 minuten hoeven wachten. Daar kon je ook lekker je watertje bijvullen. Bars? Ja op sommige plekken stond 't 5 rijen dik. Op andere dus niet. Kwestie van die stront uit je ogen wrijven en effe verder kijken. Op Qlimax was het nog veel drukker en zelfs daar heb ik niet hoeven wachten. Be creative for Gods sake.
Even heel iets anders..
Ik heb nog niemand gehoord over wat er om 01.00 uur gebeurde
Wat een kippenvel en wat een brok in m'n keel had ik
Niet gedacht dat dat zou gebeuren
Dát is de waardering waar ik het voor doe, dat soort momenten.
die knallen bedoel je?
ja dat was zeker wel kicke gedaan
wat gebeurde er om 1 uur? de knallen ofzo?
Een feestje bouw je zelf.
En schat, over die bars, ik heb die talentarea's niet echt gezien, sorry maar ik doe 't altijd zo, ik haal een flesje water, dat vul ik gewoon bij en als ik bier ga halen drink ik dat gewoon gelijk op. Works for me, kan wel moeilijk gana doen dat 't zo druk is maar ik bedenk dan liever een oplossing. Daar heb ik mezelf het minste mee. En dat is gewoon wat mij stoort.
Maar goed, ik had er vrede mee
Ik haalde gewoon standaard twee biertjes waarvan ik er 1 gelijk op dronk, de andere nam ik mee als ik verder ging lopen en een flesje water erbij in m'n broekzak
Hoef je iig geen dorst te krijgen
En toen werden die foto's gebeamed en modderfok, zie ik mezelf daar ineens levensgroot op dat doek voorbij komen! Haha ik brullen tegen iedereen om me heen "Dat was ik! Dat was ik!" Ik vond dat ZO stoer gewoon!
Toen gingen in beide zalen de lichten bijna allemaal uit, het geluid uit en kwamen er idd een hele rij harde knallen, gevolgd door vuurwerk en daarna het filmpje over PF...
Met de tekst:
Since the 1st of november 2001 Partyflock has grown from a simple website, into THE Dutch partycommunity.
Over 500.000 members, 4.000.000.000 pageviews, 9.000.000 private messages etc. etc.
And Partyflock would like to say a very big THANKS to you, for making all that possible
wat gebeurde er precies?
heb er niks van meegekregen.
Toen gingen in beide zalen de lichten bijna allemaal uit, het geluid uit en kwamen er idd een hele rij harde knallen, gevolgd door vuurwerk en daarna het filmpje over PF...
Met de tekst:
Since the 1st of november 2001 Partyflock has grown from a simple website, into THE Dutch partycommunity.
Over 500.000 members, 4.000.000.000 pageviews, 9.000.000 private messages etc. etc.
And Partyflock would like to say a very big THANKS to you, for making all that possible.
En toen kwamen de lasers
je prijst zo de eigen mening aan, maar onder de mensen die het minder vonden zitten misschien ook wel mensen met een eigen mening.
dus volgende keer als flockers is ga ik wel lekker achter de geraniums zitten, dan kan jij lekker je feestje bouwen,
dan ga ik wel ergens heen waar het feestje al gebouwd is.
Roepen 'halloooooo ga eens ik wakkietakkieland wonen waar niet eens housefeesten zijn stelletje verwende 'zitten-mn-oorbellen-en-mn-sjaaltje-nog-wel-goed' koters!
Pfffff ik zat lekker in de Flock-show om 01.00u hehe dus mijn avond kan toch niet meer kapot!
Ach zie 't maar zo, 't is gewoon mijn Flock-hart, ik kan er gewoon niet tegen als PF omlaag wordt gehaald en dan schiet ik in de verdediging.
er staan wel een paar HELE negatieve reacties bij
Hopelijk is er ook een foto gemaakt van de mijne
Ik heb 't iig gefilmd, heb daar een snapshot van gemaakt maar heb wel dat filmpje verneukt omdat ik er "moehaaaa dat was ik dat was ik" doorheen brulde en mn hele camera niet meer recht hield Ik heb wel *blondy* gezien en idd, jou volgens mij ook, en summerqueen? Ik zal 'ns zien of ik dat op film heb en dan maak ik wel een snapshotje voor je meis! Jij hoorde d'r idd ook gewoon tussen!!! TopFlockertje! :ja:
Vond de aankleding juist
en het eerste dat ons opviel dat we binnekwamen was de goede sfeer
Nederlanders zijn te verwend op dit gebied
als die mensen het zo ervaren is hun goed recht...
als ik al jou meningen lees ben ik nog wel even bezig, jij dringt jou visie op het feest meer op dan dat je het gewoon 1 keer neerzet....
Wat ik ook jammer vond was dat er zo weinig mensen los gingen
Dat is toch ook de bedoeling rond dat tijdstip, of doe ik dan wat verkeerds.
En ik vond persoonlijk het geluid wat zacht staan.
Maar wij gingen wel los
Leuk jou gezien te hebben Thijsje!
Ik ga nu ECHT effe verder met mn filmpjes
wel fucked up dat ik mn omni-bounce ben kwijtgeraakt want mn
naja ben ik wel beetje met je eens, soms kwam de area 1 er gewoon overheen..
Ik denk aan de reactie's te zien dat er een te groot verwachtingspatroon was
Ik denk dat ze elkaar aansteken. Ik merkte het ook, liep op een gegeven moment gewon met een kwade kop rond omdat zoveel mensen maar wat stonden. Ik kan ze wel schoppen op dat moment. Ze door elkaars schudden. Roepen 'halloooooo ga eens ik wakkietakkieland wonen waar niet eens housefeesten zijn stelletje verwende 'zitten-mn-oorbellen-en-mn-sjaaltje-nog-wel-goed' koters!
Ik denk aan de reactie's te zien dat er een te groot verwachtingspatroon was.
ik leefde de laatste week al meer vooruit naar \trance energy
ben nog nooit op een feest int buitenland geweest...maar zal de sfeer nou zoveel schelen omdat het net ff over de grens bijvoorbeeld is??
had pas woensdag kaartje voor Flockers gehaalt, dus had totaal geen verwachting dus het heeft me uiteindelijk ook niet teleurgesteld
maarja naar Trance Energy kijk ik echt al maanden uit
zin zin zin zin!
Ik heb me zeker wel vermaakt vond het niet super bijzonder maar was wel super gezellig
Even heel iets anders..
Ik heb nog niemand gehoord over wat er om 01.00 uur gebeurde
Wat een kippenvel en wat een brok in m'n keel had ik
Niet gedacht dat dat zou gebeuren
Dát is de waardering waar ik het voor doe, dat soort momenten.
Komen er vandaag nog nieuwe foto's op de site??
er voorlopig toch geen tweede flockers komt
Niet top kwaliteit, maja. Beter dan niks...
Haha ik brullen tegen iedereen om me heen "Dat was ik! Dat was ik!" Ik vond dat ZO stoer gewoon!
viper en tha playah
echt helemaal los op de viper en tha playah
Pas daarna komt het online, dus dat duurt nog zeker een paar dagen
Er zijn 17 fotografen aanwezig geweest die allemaal foto's hebben gemaakt, maar die foto's moeten eerst uitgezocht worden, bewerkt worden waar nodig en dan wordt er een selectie gemaakt van de beste foto's van alle fotografen. Pas daarna komt het online, dus dat duurt nog zeker een paar dagen
okweej, staan dr nu wel een aantal op... Maar houdt dat dus in dat jullie bepalen wie leuk genoeg is om op de site komen? Ik dacht altijd dat als je foto goed gelukt is, dat ie er dan op komt
en was gary dan niet iets te snel?
Ik ben zelf niet van de fotosectie, maar ik weet sowieso van een aantal fotografen dat ze pas maandagmiddag thuis komen, omdat ze in een bungalowpark zitten, dus daarna moeten ze nog gaan selecteren.
alleen weet iemand misschien waar ik nog meer andere foto;s kan kijken want er liepen twee fotograven die van ons foto;s hadde gemaakt hij zei dat ik ze hier kon bekijken maar staan er niet op
Jaaah was superr leuk
alleen weet iemand misschien waar ik nog meer andere foto;s kan kijken want er liepen twee fotograven die van ons foto;s hadde gemaakt hij zei dat ik ze hier kon bekijken maar staan er niet op
"GIVE IT UP FOR THE HARDHEADZ"
GIVE IT UP FOR THE HARDHEADZ
nooit op een hardstyle feest
Iedereen viel ook echt een beetje stil had ik 't idee. Vast verontwaardigd van die schandalige fout
Dat ik het hoorde sloeg ik ook echt een hand voor m'n mond van plaatsvervangende schaamte, en dat koppie van de headhunter himself sprak ook echt boekdelen, alsof ie voor de 1e x op een buurtfeest draait waar nog niemand 'm kent, idd echt schandalig!
tja ruffian had er van mij niet bij gehoeven doe maar Mouth of Madness.
moet het ook even kwijt hoor
dat "GIVE IT UP FOR THE HARDHEADZ" moment kan ECHT niet!
wat 'n domme fout. heel slecht
Intro van Secret Cinema
second phase - mentasm
Ruffian lijkt er meer te staan omdat hij moet.
Vond Ruffian eerst altijd goed, goed contact met publiek en DJ's.
Daar is niets meer van over.
wachten, warm, ditjes en datjes
Nee hoor, moet je allemaal zelf weten. Valt me alleen op dat het altijd de mensen zijn die zeiken over dingetjes die nog maar een paar jaartjes gaan.
"Vroeger" (en dan wil ik niet als een oud wijf overkomen hehe) had je dat gezeik over wachten, warm, ditjes en datjes niet.
Allemaal kwam je met hetzelfde doel: feesten. En zeiken doe je maar in je eigen tijd.
"Toen" hoorde je niemand zeveren over dat het warm was, je je haar niet goed kon doen of dat je moest wachten op je natje en je droogje en die blabla shit meer
Hoe men het ook doet, het is toch nooit goed. Beetje verwende kever gedrag noem ik dat.
nou en
waarom denk dat deze site zoe goed loopt
omdat iedereen hier zijn eigen mening kan geven over de feesten
Vroeger
Hij hield geregeld zijn mond en speelde nu ook erg leuk met het publiek...vind ik dan
de helft van de zaal wist volgens mij niet wat hen overkwam toen ze van die lauwe club/techno overgingen naar wat harders ... het was binnen een kwartier een stuk minder vol
speelde nu ook erg leuk met het publiek...
ik wou gewoon graag zijn handtekening hebben, nix mis mee ofwel dan
nee was niet naar de knoppen heb me super gemaakt tot het einde..
vond het alleen jammer..
Uitspraak van VaagheidOverheerst op zondag 25 februari 2007 om 20:13:
ik wou gewoon graag zijn handtekening hebben, nix mis mee ofwel dan
en als iemand zegt dat ie het regelt, mag je er toch ook vanuit gaan dat ie dat doet
Uitspraak van VaagheidOverheerst op zondag 25 februari 2007 om 20:13:
nee was niet naar de knoppen heb me super gemaakt tot het einde..
vond het alleen jammer..
De politie heeft tijdens het dance-event Flockers in het Arnhemse Gelredome 220 personen aangehouden wegens het bezit van verdovende middelen
Uitspraak van bounz on™ op zondag 25 februari 2007 om 20:38:
serieus ? ik liep die drughond zo voorbij, ik dacht oef.. die ruikt niet zo goed
ja die hond is berjaard aan het worden
Drukte? GEZELLIG DRUK, GENOEG RUIMTE GEHAD OM TE HOUSEN
Ik hoor niemand over Djax en Rude Awakening, hoe ware die??
You create your own reality. JIJ bent in control. JIJ bepaalt of een feestje geslaagd is of niet. Je doet het helemaal zelf! En velen deden het niet. Zoek de oorzaak voor een fucknacht da ook lekker bij jezelf zou ik zeggen.
en nog nooit op een feest int buitenland geweest...maar zal de sfeer nou zoveel schelen omdat het net ff over de grens bijvoorbeeld is??
was wel leuk in de hardstyle hardcore zaal, maar die andere zaal was echt super zielig.. wat een kut muziek (op rude awakening na natuurlijk)
was wel leuk in de hardstyle hardcore zaal, maar die andere zaal was echt super zielig.. wat een kut muziek (op rude awakening na natuurlijk)
ja die hond is berjaard aan het worden
Mét een mooie stempel .laatste aanpassing 25 februari 2007 20:53
wat houdt dat in ? een boete of zo ?
ik heb niet eens gemerkt dat ie d'r was
Misschien trekt hij zich iets teveel aan van commentaar wat hier is gegeven op PF.
Ik heb 't iig gefilmd, heb daar een snapshot van gemaakt maar heb wel dat filmpje verneukt omdat ik er "moehaaaa dat was ik dat was ik" doorheen brulde en mn hele camera niet meer recht hield Ik heb wel *blondy* gezien en idd, jou volgens mij ook, en summerqueen? Ik zal 'ns zien of ik dat op film heb en dan maak ik wel een snapshotje voor je meis! Jij hoorde d'r idd ook gewoon tussen!!! TopFlockertje! :ja:
wat een kut feest....
maar iedereen loopt te zeuren over slecht geluid, daar kan de organisatie dus weinig aan doen want het mag gewoon niet hard in het gelredome vanwege geluidsoverlast.
Geluid is alleen goed geweest met het eerste solo feest van tiesto want dat was dan ook het eerste feest in het gelredome. Na dat feest zijn er veel klachten geweest en mag het geluid gewoon niet meer harder dan een bepaalt aantal decibel! Dus voor hard geluid moet je gewoon niet in het gelredome zijn... ga dan lekker naar de HmH
het feest zelf was "wel gezellig"
niet het meest geweldige feest ooit gehouden
ik zie iedereen zeiken over ingang, maar ik was met 5min binnen
niks anders als met andere feesten die ik Gelredome ben geweest(qlimax, tiesto in concert)
( dan het moment dat het geluid uitviel niet mee gerekend)
Ik ben zelf niet geweest want het trok me gewoon niet al die verschillende stylen/publiek door elkaar in zo'n relatief "kleine" ruimte.
Uitspraak van hepta op zondag 25 februari 2007 om 21:41:
het feest zelf was "wel gezellig"
niet het meest geweldige feest ooit gehouden
maar goed, dat hoeft ook niet..
het was een leuke zaterdag avond/nacht..
Mét een mooie stempel.
Hadden ze in principe kunnen weten
chrisje chrisje chrisje toch
idd, maarja als ze beide zalen niet gelijk hadden gemaakt was er weer veel gezeik gekomen achteraf...
Wel jammer, want écht losgaan zat er niet in door de drukte en wandelgroepen.
mafkees die ruffian. zo'n fout maak je toch niet, dat kán toch gewoon niet... reactie van willem sprak ook boekdelen. ik stond daar ook echt zo van![]()
Achja, hij staat weer in de belangstelling, en daar houdt ie wel van geloof ik
Alleen die zaal2 hadden ze wel 2x zo klein mogen maken zeg, had 't vantevoren al gedacht. Die zaal stond gewoon half leeg. Beetje niet in verhouding zeg maar
mafkees die ruffian. zo'n fout maak je toch niet, dat kán toch gewoon niet... reactie van willem sprak ook boekdelen. ik stond daar ook echt zo van
Achja, hij staat weer in de belangstelling, en daar houdt ie wel van geloof ik
Ik maak wel ruimte hoor voor mezelf
Vooral werd er gelukkig een stuk minder heen en weer gewandeld. Misschien een idee om speciale wandelpaden te maken bij feesten![]()
het fluitconcertje vertelde genoeg over de reacties/meningen van het publiek geloof ik
Ruffian neem ik aan?
Kan 't nou niet bepaald positief noemen..
En hoe had je die wandelpaden in gedachte? Ik vond het bij het gelredome nu wel slim gedaan, met die verhoging..
Links vooraan was ik zo
Hoe was Flockers????
hmm, ok..
damn, als we nog even doorflocken haalt pf vandaag wéér een record qua statsen anders morgen
damn, als we nog even doorflocken haalt pf vandaag wéér een record qua stats en anders morgen
Was een leuk feestje, weet iemand misschien waar je de gemaakte filmpjes kan zien van die gasten die langs kwamen met camera's??
ik hoorde iemand zeggen hier bij de opmerkingen: ja dan moet je gewoon om 10:00 gaan dan heb je daar geen last van
Hij is onterecht(vind ik) teveel zwart gemaakt.
Zany:
Noiscontrollers - Feel it 2007 (New Vrs) <--Intro & Outro Changed!
Beholder & Zany - Annihilating
Mettalica - Nothing Else Matters (Zany Remix)
Noiscontrollers - Gremlins
Zany's Mashup - Guile Bass! (inlcuding overload anthem)
Donkey Rollers - The Fusion of Sound
Southstylers - Pounding Remix
Dj Zany - Pure (German Edit)
unknown track - OG PIMP Vocals (in this track)
Southstylers - Pwoap (2007 Remix)
Deepack:
Stylo - Pain to Come
Abject - In Our Memories (Rebuild)
The Roof is on Fire (Hardstyle Remix)
Stampuhh (Beholder & Max-E Remix)
Headhunterz :
Headhunterz - Speakerfreak
Headhunterz & Abject - Scantraxx Reloaded Live Edit
Tat & Zat - Lost in Dreams Remix
Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ edit)
Blademasterz - One Blade
Brennan - We are proccesd (HH Remix)
unknwon track - Sound of the 90's <--(With Samples from famous 90's traxx also Speedy J Pullover, but new Mellody!)
unknown track - Space "Vocal"
Het geluid was echt goed. Van mij hoeft het niet zo hard
dat was wel ff flink gassen toen ja! heerlijk nrtje
Stampuhh remix is ook wel lekker plaatje
en als je om 1 uur naar binnen gaat en over de parkeerplaats loopt, en je komt al een kerel tegen die niet meer op deze wereld is en gedragen wordt naar zijn auto denk ook van goh tis pas 1 uur ach heb je weer wat over te vertellen he
kom je wel eens buiten het dorp waar je woont
ik vond de politie dus best wel aardig
hoezo leedvermaak
wat ik wel altijd leuk vind op zo'n feest is het verschil tussen de zogenoemde "dagjesmensen" (vind je ook vaak op feesten als Trance Energy) en de mensen die regelmatig op feesten te vinden zijn
Uitspraak van Audionysos op maandag 26 februari 2007 om 10:20:
Politie is nooit aardig.
Ook kon je zo zien wie voor zaal 1 of 2 kwam.
hoezo triest?
Ben benieuwd of er een Flockers.2 komt?
Denk van niet....
oh das wel jammer, zit eigenlijk wel te hopen op een dvd... kameraad van me had gehoord van zo`n cameraman dat er wel een dvd uitkomt
Politie is hartstikke aardig, als je je maar aan de regels houdt en/of niet gepakt wordt
zelden op een feest geweest dat zo slecht georganiseerd was...
Ruim drie kwartier in je shirtje wachten voor het fouileren, veel te kleine barren, een half uur bezig zijn om na het pissen terug te komen bij je vrienden omdat men op het lumineuze idee komt om 6 zaalingangen op rij af te sluiten voor mensen die naar beneden willen zodat ik ergens achter in de hoek van de zaal weer naar binnen kon en vrij veel geld betalen voor een klein pilsje.
Het was niet te merken dat de Matrixx en Q-dance mee hadden gedacht
van dit alles heb ik dus totaal geen last gehad!
we waren snel binnen! bij de bar was het drinken ook zo bestelt! bij de wc`s ook niet lang hoeven te wachten!
muziek en geluid was dik in orde
kortom een top feest voor mij
Vond dat ze er wel mee bezig waren.. door 1 richtings trappen te maken...
denk dat ze geschrokken zijn na Qlimax.. dat die gast van de trap gevallen is..
Vond dat ze er wel mee bezig waren.. door 1 richtings trappen te maken...
Ruim drie kwartier in je shirtje wachten voor het fouileren
Ruim drie kwartier in je shirtje wachten voor het fouileren
BAGGER beleid werd er gevoerd. Was een leuk feestje. Maar wat zijn er weer trieste dingen gebeurd.
Je mag niet blowen of een p-tje nemen. Maar de hele avond gaat de muziek over Coke/cocaine en zien we weed een pillen levensgroot op het scherm. En als je dan gepakt wordt kost het je ook nog 180 euro, triester kan gewoon niet. Zonder drugs was er ook geen party zaterdag, niet alleen zaterdag maar nergens niet, of je nou wil of niet alle party's draaien op drugs meer als 50% loopt kort op zo'n feest. En dan hoor je dat er 210 man zijn opgepkat voor drugs. Dat is dus 1% dus 99% kon wel knalluh. Geen feestjes meer in Arnhem.
Nah ik zag iedereen gewoon vrolijk snuiven en blowen daarbinnen. Niet echt het gevoel gehad dat er een actief beleid werd gevoerd tegen drugs...
Ruim drie kwartier in je shirtje wachten voor het fouileren, veel te kleine barren, een half uur bezig zijn om na het pissen terug te komen bij je vrienden omdat men op het lumineuze idee komt om 6 zaalingangen op rij af te sluiten voor mensen die naar beneden willen zodat ik ergens achter in de hoek van de zaal weer naar binnen kon en vrij veel geld betalen voor een klein pilsje.
Tel daarbij op dat er nul sfeer was ( de volle tribunes spraken voor zich)
Ik had veel meer verwacht van dit feest.
Helemaal mee eens
Jij zou toch niet gaan?
Maar goed, uiteindelijk blijft het altijd maar nét wat je er zelf van maakt, als je naar zo'n feest gaat om je alleen maar te focussen op de dingen die mis gaan, of beter gezegd die misschien anders hadden gekund, dan is de lol er snel af.
Maar voor mij persoonlijk zat ik er niet ver naast met m'n voorspelling, dus dat scheelt
Met een volle bus van 50 man gingen we opweg naar het Gelredome.
Zany draaide en de sfeer zat er goed in Iedereen ging uit z'n dak
Alleen tijdens Deepack werd de sfeer minder goed. Ook waren er volgens mij problemen met het geluid (of was dat tijdens Showtek al?). HeadHunterz was weer masterlijk
En als je die (bijna) niet kan vinden?
Maar als je met zo'n instelling heengaat dan is het toch ook niet goed?
Tel daarbij op dat er nul sfeer was ( de volle tribunes spraken voor zich) en de keuze van de dj's om zoveel mogelijk bekende nummers te draaien ipv een mooi opgebouwde set...
Ik had veel meer verwacht van dit feest
Maar goed, uiteindelijk blijft het altijd maar nét wat je er zelf van maakt, als je naar zo'n feest gaat om je alleen maar te focussen op de dingen die mis gaan, of beter gezegd die misschien anders hadden gekund, dan is de lol er snel af.
Maar het viel gewoon tegen. Op vrijwel alle fronten. Punt
elderlander kwam een filmpie maken
Voor de mensen die het wel leuk vonden, de Gelderlander kwam een filmpie maken, dat je hun site kunt bekijken
Ben dr nog brak van
Tussen het publiek heb ik niet één beveiligings medewerker gezien.
ohja.. het geluid was ook slecht, alleen voorin de zaal was het ok..
Die 2 stomme dozen die stil voor de camera gaan staan en denken dat het een groot fototoestel is
Hey Limo, Ik heb jou de polonaise zien doen
Die 2 stomme dozen die stil voor de camera gaan staan en denken dat het een groot fototoestel is
ik vond het trouwens ook allemaal een beetje vaag
en toch is het zo
heb kelly nml gesproken en hij zei dat hij het met zn mannen te gevaarlijk vond voor een optreden
Mensen die 't hebben over 't slechtst georganiseerde feest ooit... Ja vast, daarom is de waardering ook 'zeer goed'. Ik heb ook echt aan de lopende band mensen neergestoken zien worden, flauw zien vallen en minstens een uur in de rij zien staan bij de barren. Jeetjte wat een regelrechte ramp was het zeg, heb ik ook nog mn nagel gebroken. Ieeeeeeew!
Ik verwijs jullie eventjes hiernaar: https://partyflock.nl/party/1166
Haha ga anders effe afgeven op PF omdat je wiet is afgepakt. Geen enkele organisatie zit te wachten op dit zero-tolerance beleid. Stem dan een volgende keer op een fatsoenlijke partij stelletje nerds! Dat komt niet vanuit een ID&T, Q-dance of PF. Dat komt vanuit onze heerlijke conservatieve kutregering met die droopy van een Balkenende die 't niet meer zo helder ziet omdat z'n bril bruin ziet nadat 'ie uit Bush zn aars gekropen is Dus reken een organisatie hier dan ook niet op af.
Organisatorisch gezien is het allemaal zo verbeterd de laatste jaren, ok er gaat nog wel eens wat mis (Zwemporium ofzo ) maar het staat in geen vergelijking met hoe 't ooit geweest is. En toen interesseerde het niemand een fuck want 't ging alleen maar om dat samenzijn en om 't housegevoel. Het zou dus alleen maar beter moeten zijn nu.
Nogmaals: VERWEND.
Mensen die 't hebben over 't slechtst georganiseerde feest ooit...Ja vast, daarom is de waardering ook 'zeer goed'.
https://vip.partyflock.nl/party/1166.html
slechtst georganiseerde
Ik leef erg met je mee vanwege het feit dat jij je op je Partyflock-ziel getrapt voelt omdat niet iedereen het geweldig vond
zeiknichten
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een feest niet minimaal een 'zeer goed' heb gegeven.
regelrechte ramp was het zeg, heb ik ook nog mn nagel gebroken. Ieeeeeeew!
Lijkt me toch zwaar vermoeiend om op een feest te gaan staan en dan wachten tot je vermaakt gaat worden
Ik kan alleen maar trots zijn.
Nope.
De organisatie is goed of niet.
heb ik ook nog mn nagel gebroken. Ieeeeeeew!
Report en filmpjes komen morgen online op Q-dance. Kijk die maar eens terug om te zien hoe verschrikkelijk slecht het allemaal was.
Tja, de een zeikt altijd en de ander preekt. Mooi verdeeld toch?
Die waardering is persoonlijk.
organisatorische aspecten zijn voor mij nummer één beoordelingscriterium
Als je altijd zo'n enorme klotsen in je kop hebt als zaterdag,
kan ik me dat heel goed voorstellen ja
En hele zeldzame gevallen doen allebei
Wat noem jij mij?
maar wel de sfeer
matige setjes
Tja, de een zeikt altijd en de ander preekt. Mooi verdeeld toch?
Over m'n haar wil ik btw niks meer horen
Ata vond het leuk, dat was voor mij voldoende.
ben je nu boos
Nimal waar was je... Waar hing je uit. Was het leuk vrijdag?
Dat zou saai wezen!
Over m'n haar wil ik btw niks meer horen
De organisatie was top maar het publiek was kut.
Denken allemaal direct naar binnen te kunnen als ze op het drukste punt aan komen.
Net de uitverkoop van de Bijenkorf of de huishoudbeurs..
Ik vind over het algemeen elk feest goed tot geweldig
Dat is dan ook alleen hoe ik zelf het feest ervaar...
Als ik op een feest rondloop ga ik echt niet overal op letten.....
Als het feest ruk is moet je er toch zelf wat van maken en dat lukt ons tot nu toe nog altijd
- nooit naar de 1e muntjeskassa moet gaan
- nooit naar de eerste bar
Trinity was je er ook
Was erg druk met springen en naar Ruf te kijken![]()
Ik vond Flockers best een tegenvaller . Ik had er al niet teveel verwachtingen van en deze zijn ook uitgekomen... Het geluid, de aankleding, live-act die niet kwam opdagen (MOC), de geluidswal die niet echt goed zijn werk deed (vooral als je in area 2 stond ) zijn voorbeelden van punten dat het gewoonweg niet goed was. Ik vond de muziek nog enigzins meevallen voor de artiesten die er stonden. Klein pluspuntje aan het feest was r_AW vs Djaxx >> alleen jammer dat het geluid toen half wegviel waardoor deze set niet heel goed uit de verf kwam . Nog een minpuntje was dat de muziek om 06.45 stopte bij area 2 Vond het decor wel leuk gedaan (Q-Dance zijn inbreng ), maar wel beetje gejat van ID&T (White en Black - Light en Dark )
Al met al gezellig gehad met de mensen bij wie ik was, maar kon vele malen beter dan dit. Vond het een beetje een afgeraffeld feest en de 35 euro niet waard
Mensen die 't hebben over 't slechtst georganiseerde feest ooit... Ja vast, daarom is de waardering ook 'zeer goed'. Ik heb ook echt aan de lopende band mensen neergestoken zien worden, flauw zien vallen en minstens een uur in de rij zien staan bij de barren. Jeetjte wat een regelrechte ramp was het zeg, heb ik ook nog mn nagel gebroken. Ieeeeeeew!
Haha ga anders effe afgeven op PF omdat je wiet is afgepakt. Geen enkele organisatie zit te wachten op dit zero-tolerance beleid. Stem dan een volgende keer op een fatsoenlijke partij stelletje nerds! Dat komt niet vanuit een ID&T, Q-dance of PF. Dat komt vanuit onze heerlijke conservatieve kutregering met die droopy van een Balkenende die 't niet meer zo helder ziet omdat z'n bril bruin ziet nadat 'ie uit Bush zn aars gekropen is Dus reken een organisatie hier dan ook niet op af.
Organisatorisch gezien is het allemaal zo verbeterd de laatste jaren, ok er gaat nog wel eens wat mis (Zwemporium ofzo ) maar het staat in geen vergelijking met hoe 't ooit geweest is. En toen interesseerde het niemand een fuck want 't ging alleen maar om dat samenzijn en om 't housegevoel. Het zou dus alleen maar beter moeten zijn nu.
Nogmaals: VERWEND.
de geluidswal die niet echt goed zijn werk deed (vooral als je in area 2 stond )
Nou ik heb me anders ook uitstekend vermaakt in Area 1!!!
Er werd lekker gedraaid!! Geluid was goed stond ook ergens voorin
Druk?? viel wel mee alleen bij de controle... Aan de baren altijd binnen een minuut me drinken!! Kortom was een mooi feest en al die mensen die lopen te klagen.... Weet niet waar jullie zijn geweest... misschien in area 2
heb je nog langs zien lopen toen we vlak bij de EHBO onder aan de tribune stonden, maar was te laat met je aantikken
Je keek idd heel indringend naar Remco en liep toen door
Ben in beide zalen geweest, maar geluid stond (vooral achterin) veel te zacht. Het was soms echt te druk, veel mensen die aan het wandelen waren.
Muziek in area twee vond ik niet echt op gang komen, veel te rustig. Ook tegen het einde van de avond. Je hoorde daar wel goed het geluid van de andere zaal.
In area 1 geen last van gehad btw
Dat waren voor mij de voornaamste redenen voor het blijven steken van Flockers op een 'ok' in mijn archief.
Beetje jammer dat het lang soft bleef maar Miss Djax en Rude Awakening waren super!
Rude Awakening was erg oké ja. Maar wat ik me nog steeds afvraag: Waarom stond in die zaal toch bijna iedereen stil?
Omdat het geluid tijdens die set ruk was. Hield het na een kwartier voor gezien, want dat was zo zacht en zonder bass, dat het niet echt dansbaar was.
Pokkeherrie, pokkeherrie, pokke, pokke, pokkeherrie
geef mij maar kleinere feessie,zoals hemkade een kleine duizend man[mindcontroller]
die zomaar ineens met zijn lul begon te helicopteren
Leuk feestje gehad.... weinig pf-ers gezien...
hahah ja was echt leuk, maar vond het zo druk dat we maar om 4 uur gegaan zijn naar de hoeve, tjah moesten een half uur wachten voor drinken , maar ik eb me vermaakt
tja..wat zou ik er van zeggen het was ni egt mijn feesie,veels te druk,geen plek om lkkr uit j plaat tegaan,geef mij maar kleinere feessie,zoals hemkade een kleine duizend man[mindcontroller].Climax was ook al zoiets 2005 was nog wel top maar 2006,allemaal veels te commercieel
ik ben blij dat ik los ka in 't weekend en niet met dat schoteltje in 't park sta
whhahahaha d8 dat je niet naar flockers ging omdat het een kut feest werd toch??
Dan ben ik toch wel benieuwd wat je wél leuk vond en waardoor je dus geen slecht, matig of waardeloos hebt gegeven?
Tijdens die set was het geluid idd zwaar bagger, maar mijn opmerking ging eigenlijk over alle sets in die zaal. Tijdens Housequake en Laidback Luke leek het wel alsof ik in een museum stond in plaats van op een dansfeest. En dit lag echt niet aan de dj's, want die hebben gewoon goede sets neergezet.
Uitspraak van HARDEST CREATION! op maandag 26 februari 2007 om 18:49:
whhahahaha d8 dat je niet naar flockers ging omdat het een kut feest werd toch??
En ik had nog gelijk ook
De set van Pavo en Buzz Fuzz
Bovendien, als je in mijn archief kijkt naar de algemene beoordeling voor feesten, is een 'ok' helemaal zo goed nog niet
Dus sommigen in deze topic hadden toch gelijk dat je naar dit feest toeging terwijl je behoorlijk bevooroordeelt was, terwijl je gisteren(geloof ik) dit nog tegensprak.
Ok, vind het alleen vreemd dat je dus blijkbaar in je posts(tot deze toe) niets goed vond, maar je het toch een middelmatige waardering gaf.
Als jij het naar je zin hebt gehad is het toch goed?
maar ik lees en hoor toch genoeg negatieve ervaringen
Lees maar eerst eens mijn waardering bij het feest zelf:
Dus een over-all 'ok' vind ik vrij logisch
oh was jíj dat
Ik heb me prima vermaakt
Eerst bij mijn neefje gekeken(the vinylpimp) die uitstekend draaide en daarna naar beneden gegaan om de laatste 2 uur vol gas te gaan hakkuh
Achteraan was het geluid naatje, dus daarom met de groep naar voren gegaan en daar was het prima
Water en raketjes
Er waren geen minpunten!
Ik stond max. 3min in de rij om naar binnen te komen, een drankje halen duurde hooguit een minuutje of 5
voor JOU misschien niet maar praat dan niet in het algemeen want voor velen was de entree wel een minpunt
ik vond Showtek en r_AW vs Miss Djaxx heel vet
(heb alles van 2-4uur gemist, want ik moest even werken
Bovendien, als ik nou de enige was die het tegenviel, ok, maar ik lees en hoor toch genoeg negatieve ervaringen
Begin was verrot.. ruim n half uur moeten wachten in de kou..
eindelijk binnen..
Vreemd daar deden JohnnyD en ik welgeteld 3 minuten over.... van de kluisjes tot de trap
Dat post je 1 keer. Is wel een verschil met een topic waar je maar terug blijft komen.
maar je hoort ook genoeg positieve geluiden dus je bent pessimist???
ik wil natuurlijk net zoals bijna iedereen dat het feest voor iedereen een succes was.
Hoe lang is 'lang' trouwens, dat vraag ik me wel eens af? Hebben jullie echt uren in de rij gestaan? Ik vind alles tot een uur acceptabel, daarna begint 't mij ook wel te irriteren ja. maar een half uurtje interesseert me geen fluit.
Hoe lang is 'lang' trouwens, dat vraag ik me wel eens af? Hebben jullie echt uren in de rij gestaan? Ik vind alles tot een uur acceptabel, daarna begint 't mij ook wel te irriteren ja. maar een half uurtje interesseert me geen fluit.
Dude, ik post een negatieve reactie en iedereen vliegt meteen over me heen, kunst dat ik dan meerdere posts in deze topic zet
Ik zei ook van tevoren dat het kut zou worden en ik heb altijd gelijk.
Bovendien doe je dit niet alleen na afloop, maar je suggereert dat ook nog eens vantevoren. Als mensen je dan wijzen op het feit dat je er bevoorodeelt naartoe bent gegaan, zeg je dat je dat niet deed, maar als HARDEST CREATION! zegt dat je wél vantevoren zei dat je zei dat dit feest k.u.t. zou worden en je om die reden niet van plan was er naartoe te gaan, geef je het wel toe.
Ik(en andere admins ook) zien wel vaker posts van jou die dit bevestigen.
Als ik een feest gemist heb en ik baal daar heel erg van ga ik gauw op zoek naar de negatieve reacties en dan baal ik al wat minder.
prachtig, lees mijn topic-historie ff door en dan ga je me nog es serieus nemen
O jee, heb ik een notering?
Heb je dan ook mijn mooie Geleense vlag in m'n album gezien waar ik opeens, uit het niets een strafpunt voor krijg?
Tja, daarmee bevestig je slechts dat je zelf in de hand hebt hoe dingen lopen. Als jij negativisme uitstraalt krijg je dat ook terug. Als jij denkt "'t wordt niks" dan let je op precies die dignen die dat zullen bevestigen.
Jij hoort af en toe bij een groepje mensen wat wel vaker zegt dat dingen op PF niet gaan zoals je zou willen. Ik ben niet de enige die dat zegt Ik(en andere admins ook) zien wel vaker posts van jou die dit bevestigen.
Dit is een serieus topic, dus ja, ik ga er van uit dat je daar serieus in reageert.
Maar als je zo uitgesproken op het forum post zullen er misschien wel mensen zijn die gaan bekijken wie je bent, wat je doet, waar je voor staat en dus bevestiging zullen zien dat je idd niet serieus genomen moet worden
ik zeik ook graagmaar ik vond flockers wél de moeite waard
neemt dat weg dat je iets doet/in je profiel zou hebben staan wat niet mag dan?
Ik ben er vol goeie moed naartoe gegaan, had er echt veel zin in maar het viel me gewoon zwaar tegen.
dat zegt niets, ik zeik ook graag maar ik vond flockers wél de moeite waard
Schandalig, die mensen die wel eens zeggen dat het niet gaat zoals ze het liefste zouden zien. Democratie is immers verwerpelijk!
Dat mag, ik vond het niet de moeite, dat mag niet, simple as that
kan me nog een editie herinneren van O&N in de energiehallen, van 1996 op 1997 (was er zelf niet bij maar veel vrienden van me wel) waar het toen dik -10 was en 't nog veel kouder aanvoelde (Ooostenwind, man man wat was het koud die nacht). En dat ze daar toen weet ik 't hoeveel jassen zijn kwijtgeraakt bij de garderbore, medewerkers veel te waus, overal mensen die toen zelf maar de garderobe insprongen en echt uren moesten zoeken naar hun jas en waarvan er velen in hun t-shirtje in die kou naar huis moesten....
Ik zeg alleen dat het wel opvalt dat mensen die vantevoren zeiden dat dit een kut-feest zou gaan worden en dit ook nog eens achteraf meerdere malen willen blijven verkondigen
Damn, het is wel ingewikkeld hè
Daar waar dat andere topic satirisch bedoeld is, geef ik hier mijn echt mening.
En nogmaals, ik ben niet de enige die dit opvalt
Gewoon 1 keer zeggen dat het kut was en klaar

wel veel binkies inderdaad, leeftijd lag best laag volgens mij
maar goed........kijk jij bent ook 16 geweest voglens mij ......jij ging toen toch ook naar feesten........dusja de nieuwe generatie staat alweer klaar....ik erger mij er niet aan...
Ik dacht trouwens dat ik wel zo'n beetje iedereen gezien had maar achteraf gezien viel dat zwaar tegen. Ben nog een hoop mensen niet tegengekomen
Ik voel me vereerd, jij hebt me zeker voorgedragen
Je moet ook doen sms-en muts
Ik ben er vol goeie moed naartoe gegaan, had er echt veel zin in maar het viel me gewoon zwaar tegen. Jullie doen nu net alsof alle negatieve reacties van tevoren al klaar lagen om gepost te worden...
Whhhhhhaaaaaa dat was Psyckorave.....
Toen werd ik (zei de gek) om 03:00 naar buiten gekickt wegens 'dealen' (vermeend hé ) en stond ik daar in mijn zeiknat bezweette aussie-shirtje te blauwbekken in -14 jawel -14!!!!! Wij zijn toen met 60 km/h vanuit Den Bosch naar Rotterdam gereden omdat de snelweg bevroren was....jawel snelweg BEVROREN!
Uiteindelijk heb ik toen in de EO-bus jawel.....de Eo-bus weer een kaartje gekocht van een opf andere gast voor fl 7,50! Ben die gozer nog steeds zoooooooooooooooo dankbaar, mocht zijn aussie aan en zijn petje op zodat ze me niet zouden herkennen
Those were the days!!!!!!!!!!!
*sjucht*
je kwam een keer ter sprake en toen bleek iedereen je te kennen.
![]()
Ik dacht dat jij met je dikke reet op de bank zat.
maar als je er bij voorbaat al vanuit gaat dat 't kut wordt dan zal dat ook zo lopen.
Vreemd daar deden JohnnyD en ik welgeteld 3 minuten over.... van de kluisjes tot de trap
Dikke reet? volgende keer doe ik je wel sms-en en doe ik je op je dikke kop timmeren
heb je nog langs zien lopen toen we vlak bij de EHBO onder aan de tribune stonden, maar was te laat met je aantikken
Je keek idd heel indringend naar Remco en liep toen door
Ik vond het met de trappen dit keer beter geregeld dan op Qlimax. Daar was je 2 jaar terug een half uur bezig om boven te komen maar dit keer was je snel boven.
Wist niet dat dat kon.Is het dan net zo geregeld als met Flockers? Dat ging idd een stuk sneller.
ik ging toen al naar huis, want ik vond er geen reet aan!
Het eenrichtingverhaal is OK, maar doe het dan om en om bij de trappen...
Maar een aantal mensen die het hardst schreeuwen gaat dit wel voor op.
Sssssssssssttttttttt doe nou voorzichtig!
Zo keek je overigens ook, alsof je er geen reet aan vond
wat me veel meer irriteerde was de behulpzaamheid van sommige medewerkers daar als je iets vroeg o.i.d.
Ook toen ik mn autosleutel kwijt raakte en 1,5 uur in de regen tot mn sokken aan toe zeiknat was en om hulp vroeg kondzen ze je alleen schaapachtig aankijken of wegsturen
als mensen zo slecht over een ander feest praten reageren jullie toch ook niet overdreven?
wat een onzin zeg
ik heb geloof ik de meeste strafpunten in mijn hele pf carriere gehad
hoor je mij zeiken?
Die parkeerwachters hadden idd over het algemeen niet hun beste humeur meegenomen
en het is niets voor jou
Ik vind het oprecht jammer dat niet iedereen het afgelopen zaterdag naar het zin heeft gehad Ben blij dat er voldoende mensen waren die het wel een leuk event vonden. En voor de klachten en kritiekpunten heb ik een mooi nieuwsbericht opgesteld dat ik morgen zal plaatsen
Verder: zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel feesten, zoveel verwende mensen, zoveel gezeik, zoveel positieve klanken
eens niet over 1 kam
Weet eigenlijk niet of er met Flockers ook buiten-plee's waren
hmmm ik lees dat er niet verder gediscussieerd mag worden
ikkuh ben lief geworden ik zeg alleen nog maar lieve dingen
alleen was ik lekker met de auto en de rest met de bus
En voor de klachten en kritiekpunten heb ik een mooi nieuwsbericht opgesteld dat ik morgen zal plaatsen
Trinity... no hard feelings hoop ik, ik had idd ook niet zo lang door moeten zeiken
ikkuh ben lief gewordenik zeg alleen nog maar lieve dingen
Wil je dat soort gekke dingen niet meer zeggen? Viel zowat van mijn stoel af.
Eindje rijden naar Den Haag trouwens
vandaag dan he
Ik vind het oprecht jammer dat niet iedereen het afgelopen zaterdag naar het zin heeft gehad Ben blij dat er voldoende mensen waren die het wel een leuk event vonden. En voor de klachten en kritiekpunten heb ik een mooi nieuwsbericht opgesteld dat ik morgen zal plaatsen
Verder: zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel feesten, zoveel verwende mensen, zoveel gezeik, zoveel positieve klanken
whehehehehe
ik ben al 2,5 maand niet verbannen geloof ik
ik vind wel dat dat een *applaus* waard is toch
ik vind wel dat dat een *applaus* waard is toch
![[img width=300 height=225]http://blogs.smh.com.au/mashup/images/applause.gif[/img]](http://blogs.smh.com.au/mashup/images/applause.gif)
jammer dat er zo weinig foto's zijn gemaakt.
jammer dat er zo weinig foto's zijn gemaakt
en dan kropen we ook nog zo ongeveer half voor
Mijn verslag..
https://partyflock.nl/report/9230
Ik heb al ontzettend veel feesten meegemaakt, maar dit was het SLECHTSTE feest ooit......Het is maar goed, dat het eenmalig was... Ook nooit meer doen zoiets.....!!!!!!
Of jij bent oud
nou dat stond er he dat die kleuterschool niks was
maar dit was het SLECHTSTE feest ooit
Ik heb al ontzettend veel feesten meegemaakt, maar dit was het SLECHTSTE feest ooit......Het is maar goed, dat het eenmalig was... Ook nooit meer doen zoiets.....!!!!!!
hoeveel van die feesten van een vijf jarig bestaan van een internet site heb jij dan wel niet gehad he??????
ben je dom of probeer je een grap te maken?
Nee Trance Energy part 1 was nog slechter, maar daarna komt deze inderdaad
Het einde was wel vaag..rond 6.45 hield Promo er ineens mee op
Ben je er wel eens geweest? Of ben je van nature zo kortzichtig?
nooit geweest maar weet nu al dak niet uit mn dak kan van die muziek.......okeey ieder zn eigen smaak maar ben opgegroeid met hardcore......en tegnwoordig hardtyle erbij(alleen als het hard is) maar kan op trance mn energie niet kwijt)
I LOVE TERINGHERRIE!!!!!!!!!
Op Flockers liep er een fotograaf rond in zwart pak die geen Nederlands sprak. Van welke site was die?
VOlgens mij had hij een super platte zwarte camera
HEY FLOCKERS!
Wij (Vj's Vision Impossible) hebben het zeker naar ons zin gehad afgelopen weekend in de Gelredome!
Veejayen in 2 zalen tegelijk met 2 sets was echt cool om te doen
Daarnaast hebben we alle 20 intro shows gemaakt voor de dj's.
Voor alle Flockers nog 1 x het Partyflock moment van de white zaal.
http://www.youtube.com/watch?v=KjFjHzyV2Xs
Wij (Vj's Vision Impossible) hebben het zeker naar ons zin gehad afgelopen weekend in de Gelredome!
Voor alle Flockers nog 1 x het Partyflock moment van de white zaal.
http://www.youtube.com/watch?v=KjFjHzyV2Xs
HEY FLOCKERS!
ik ben het met je eens maar zo feest kan wel gezelig zijn al is de muziek wat minder
Flockers te duur Te zacht geluid thuis draai ik harder
dat is ook wel zo...hele avond tering herrie is ook niet mijn ding.....de hardcore werd wel goed opgebouwd.....vooral met pavo en buzz fuzz.....daarna knallen me tde rest.......vond vooral neophyte(jammer genoeg alleen jeroen) met partyraiser erg sterk....f lekkere pokkeherrie op het laatst.....wel jammer van MoC dat het niet doorging
Naar mijn mening was Flockers te duur Te zacht geluid thuis draai ik harder
Ik heb jou ook niet gezien.
zoooveel foto's en dan nog die ene niet
Dat heb ik dus ook..
idd
Je hebt zelfs mij gezien Alleen geen hoi gezegd
Ze had het te druk met het kussen van degeen die naast me stond
dennis
Puik plan
En dan dit keer wel flyers laten drukken, extra barretjes open, ook een patatkraam en nog veel meer aankleding, want we hoeven toch niet op de kosten te letten.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Naar mijn mening was Flockers te duur
had echt ff iets van pfff typisch van die achterlijke flockermensen was dr wel ff bang voor dat er meer van dat soort rond zou lopen..
Als je het te duur vond waarom ga je dan in godesnaam? Ten tweede valt de prijs wel mee als je het vergelijkt met de prijs van Qlimax. Daar betaal je geloof ik 45-50 euro voor een kaartje. Het Gelredome is gewoon een dure locatie.
dat is echt de alles domste opmerking die ik deze week heb gehoord
nou leuknog geen foto gezien van flockers
en volgens mij komen er ook nie nog meer foto's bij ofwel?..
Wat een arrogantie
nee en die van jou zijn gewist hoor ik net
nou leuk nog geen foto gezien van flockers zoooveel foto's en dan nog die ene niet en volgens mij komen er ook nie nog meer foto's bij ofwel?..
Dave heeft ook foto's gemaakt en die komen er vast nog wel op hoor! Ik wacht er ook op
jah het is ook zo'n zoek werk als je paar daaggies nie online bent geweest en je wel weer ff bezig moet zoeken jah..
Misschien had ik me eerdere uitspraak er niet in moeten gooien dan maar als je bij binnenkomst al tussen zulke randdebielen beland tjah.. dan kan ik het niet laten t ook ff te vermelden hier
Dave heeft ook foto's gemaakt en die komen er vast nog wel op hoor! Ik wacht er ook op
geduld is een schone zaak
dave is nml weer ziek
Ik heb er nog eens over nagedacht en.......
Maarja niemand had vast verwacht dat er zoveel sets op zouden komen!!
Weet iemand hoe die mix van nothing else mathers heette die gedraaid werd geloof door deepack??
http://www.youtube.com/watch?v=cYgSlhc49wk
je hoort hem hier
Als je had gekeken op de pagina van het feest vantevoren, had je kunnen zien dat er bijna 20 fotografen van PF setjes zouden schieten en dus ook plaatsen
heette die gedraaid werd geloof door deepack??
Weet iemand hoe die mix van nothing else mathers heette die gedraaid werd geloof door deepack??
http://www.youtube.com/watch?v=cYgSlhc49wk
je hoort hem hier..laatste aanpassing 1 maart 2007 19:50
Goede dingen hebben tijd nodig Mr. Nimal......
Wat was die verspreking van Ruffian over Headhunterz dan?
Ohja? Ik zie nooit een aantal fotograven staan hoor. Alleen zoiets als: een partyflock fotograaf zal foto's maken
Dat druist wel behoorlijk in tegen jouw geloof van Hardcore, harde Hardstyle en niets softers dan dat hè, waar je naar wilt luisteren
tegen jouw geloof van Hardcore, harde Hardstyle en niets softers dan dat hè, waar je naar wilt luisteren
http://video.google.com/videoplay?docid=8786448543979571750&hl=nl
Heerlijk
http://video.google.com/videoplay?docid=8786448543979571750&hl=nl
Heerlijk
http://video.google.com/videoplay?docid=8786448543979571750
Heerlijk
en toch vond ik dat stukje van showtek echt super met die text
ik dat nr niet kennen?? tuurlijk wel schatje dat kan ik jou toch niet aandoen
maar sommige nemen veel rotzooi mee en dat moet je ook betalen vriend
waarom ben je niet op trance energy
Het was super(ieur) hopelijk wordt het jaarlijks, onee mag wel 1 keer in de drie maanden
toen ze chronic disorder draaide wat blijft dat een machtige plaat

zijn er al live sets online? of iemand weet
Helaas wat later want druk druk veeeeeel te druk, maar dat mag de pret niet drukken toch? Heb iig mn best gedaan op deze uitgebreide Flockers-reportage met veel videomateriaal, dit keer ook met een 'Van de kaart Van de week'! (toktoktooooook).
Report + Video Flockers
Enjoy!
Report + Video Flockers
Enjoy!
ja allemaal tel opnames..liep ook zo'n gast met camrea