Mijn aan- en opmerkingen, die overigens niet allemaal aan de organisatie liggen of voorkomen kunnen worden:
Eerste waar ik meteen van baalde (maar ook al op de opbouw foto's te zien was) waren de kluisjes voor de fouilleer controle, dus eerst je jas en alles opbergen en daarna in de kou wachten tot je een keer binnen bent..
Begrijpelijk omdat het fouilleren dan sneller gaat, maar lastig als iedereen om dezelfde tijd aankomt.
Eenmaal binnen was ik blij verrast door de aankleding van de zalen, met de "laptop podia" van de Dark en de Light Site's. Erg leuk gedaan

De drukte in de hardere zaal vond ik zwaar irritant, mede omdat ik me al gauw opgesloten voel in een drukke massa. Dus snel de drukte ontvlucht en mijn dansje op de tribune gedaan, waar het geluid niet echt over kwam en ik al snel mijn interesse in deze zaal was verloren.
In de "light area" heb ik me daarna prima vermaakt totdat het daar meer techno georienteerd werd, en het op een paar leuke platen na niet meer mijn ding was.
Het tempo van het bar personeel lag vrij ver uit elkaar, waar je aan de ene bar zo vertrokken was met je drinken, stond je bij een rustigere (!) bar in de ring 2 maal zo lang te wachten omdat het personeel gewoon bewoog als dikke stront door een dunne pijp, of pmdat je 3 keer je bestelling moest herhalen..
Al met al heb ik me nog wel weten te vermaken. Het was een aardig feestje maar niet bijzonder