| Betreft: | evenement: Flockers, zaterdag 24 februari 2007 om 21:00 |
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 16:17:Ik heb me zeker wel vermaakt vond het niet super bijzonder maar was wel super gezellig
IDD en daarom ook zeker voor herhaling vatbaar.
Nieuw concept, je weet niet ho ehet uitpakt, als eerste feest mogen ze zeker niet klagen.
Alleen volgende keer richten op meer 1 muziekstijl, en voor de andere stijl dan gewoon een appart feest
Geluid was bij dat gordijn toch wel rommelig heel vaak...
Maar al met al:
En over dit topic in het algemeen: Ik heb nu toch wel de indruk dat van de 20.000 bezoekers er minstens 18.000 een topnacht hebben gehad. En die paar azijnzeikers moeten maar beseffen dat de wereld niet om hun draait, kritiek is ok, maar toch een beetje ongepast aangezien er voorlopig toch geen tweede flockers komt waarbij ze het beter kunnen doen.
1 van de nummer sdie ik nu nog hoor:
Dat nummerin de remix van metalica
, Scantraxx rootz, en op het einde dat nummer met "wij zijn harder dan de rest!!!"
Ja idd wij zijn idd harder dan de rest!
PF

1 van de nummer sdie ik nu nog hoor:
Dat nummerin de remix van metalica
Ja idd wij zijn idd harder dan de rest!
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 16:00:Even heel iets anders..
Ik heb nog niemand gehoord over wat er om 01.00 uur gebeurde
Wat een kippenvel en wat een brok in m'n keel had ik
Niet gedacht dat dat zou gebeuren
Dát is de waardering waar ik het voor doe, dat soort momenten.
Dat was zoooo VET!!!! Ik had hetzelfde hoor!! Echt geweldig, krijg nog kippevel als ik eraan denk! Heb de hele avond zoo lopen strálen werkelijk! Ik denk dat dit qua emotie en gevoelens wel een van de toppers was! Ik kwam binnen, al die mensen voor Flock.. Waaaauwww!!! Ik vond het echt ge-wel-dig!
Komen er vandaag nog nieuwe foto's op de site??
Er zijn 17 fotografen aanwezig geweest die allemaal foto's hebben gemaakt, maar die foto's moeten eerst uitgezocht worden, bewerkt worden waar nodig en dan wordt er een selectie gemaakt van de beste foto's van alle fotografen. Pas daarna komt het online, dus dat duurt nog zeker een paar dagen
Leuk feestje! 
Die intro om 1 uur... Niet top kwaliteit, maja. Beter dan niks... 
laatste aanpassing door een beheerder
hmm feest opzich vond ik niet echt boeiend..
was wel gezellig
was wel gezellig
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 25 februari 2007 om 16:06:Haha ik brullen tegen iedereen om me heen "Dat was ik! Dat was ik!" Ik vond dat ZO stoer gewoon!
Ben toch blij dat ik ba Jaqueline in de buurt stond bij FTS, had ik toch nog en beetje een feest gevoel
Uitspraak van The Pacifier op zondag 25 februari 2007 om 17:49:viper en tha playah
Partyraiser is niet mijn ding, dat gaat nergens meer heen..
laatste aanpassing
Uitspraak van The Pacifier op zondag 25 februari 2007 om 17:49:echt helemaal los op de viper en tha playah
Die gasten achter de bar zijn de hele nacht bezig, totaal geen rust.
Vond dat ik snel genoeg werd geholpen.
WC's waren goed te bereiken, doorstroming was goed.
Alleen het publiek zat niet mee.
Geloof dus niet dat we mogen klagen.
Vond dat ik snel genoeg werd geholpen.
WC's waren goed te bereiken, doorstroming was goed.
Alleen het publiek zat niet mee.
Geloof dus niet dat we mogen klagen.
Ik heb aan afgelopen nacht een dubbel gevoel over gehouden, ik heb er zelf een vette avond van gemaakt en me prima vermaakt. Ik vond de muziek goed, wat me wel opviel was dat er in de Hardstyle die werd gedraaid ontzettend veel breaks zaten. Waardoor je iedere keer weer als je net lekker op dreef was even kon rusten en daardoor weer uit je ritme was. Maar dit is waarschijnlijk iets wat ik meer persoonlijk vind. De laatste twee uur hardcore waren echt vet. De mooie manier van mixen van The Viper en Tha Playah en de snoeiharde opzwepende stijl van Partyraiser en Neophyte maakten voor mij een mooi einde aan dit prachtfeest. Ik wil even kwijt dat ik het feest qua wachtrij en drinken niet zo goed geregeld vond. Ben wel wat beters gewend, maar dat mocht de pret uiteindelijk niet drukken. Dit feest krijgt van mij gewoon een ''goed'' als waardering want overall gezien was het ook goed.
ik vond het een klote feest
geen sfeer
kut mensen die in de zaal staan maar niet bewegen
ingangen van de tribunes die je dan weer wel en dan weer niet kon gebruiken
een posetief punt was dat ik echt overal bekende tegen kwam maar daar is dan ook alles meegezegd
ben blij dat ik met 5 min je thuis was !
geen sfeer
kut mensen die in de zaal staan maar niet bewegen
ingangen van de tribunes die je dan weer wel en dan weer niet kon gebruiken
een posetief punt was dat ik echt overal bekende tegen kwam maar daar is dan ook alles meegezegd
ben blij dat ik met 5 min je thuis was !
http://dance.blog.nl/filmpjes/2007/02/25/flockers-verslag-in-beeld-en-geluid
filmpje 2 OLDSKOOL PHENOMENOM

filmpje 2 OLDSKOOL PHENOMENOM
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 17:29:Pas daarna komt het online, dus dat duurt nog zeker een paar dagen
okweej, staan dr nu wel een aantal op... Maar houdt dat dus in dat jullie bepalen wie leuk genoeg is om op de site komen? Ik dacht altijd dat als je foto goed gelukt is, dat ie er dan op komt
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 17:29:Er zijn 17 fotografen aanwezig geweest die allemaal foto's hebben gemaakt, maar die foto's moeten eerst uitgezocht worden, bewerkt worden waar nodig en dan wordt er een selectie gemaakt van de beste foto's van alle fotografen. Pas daarna komt het online, dus dat duurt nog zeker een paar dagen
joh echt?
en was gary dan niet iets te snel?
Die lasers waren wel heel vet.. 
Bijna geen groene gezien..
Bijna geen groene gezien..
okweej, staan dr nu wel een aantal op... Maar houdt dat dus in dat jullie bepalen wie leuk genoeg is om op de site komen? Ik dacht altijd dat als je foto goed gelukt is, dat ie er dan op komt
Ik ben zelf niet van de fotosectie, maar ik weet sowieso van een aantal fotografen dat ze pas maandagmiddag thuis komen, omdat ze in een bungalowpark zitten, dus daarna moeten ze nog gaan selecteren.
En de criteria voor plaatsing weet ik sowieso niet.
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 18:41:en was gary dan niet iets te snel?
Ik dacht dat het zo zou gaan, maar blijkbaar heb ik dat dus verkeerd begrepen
Vond het een geweldig feest..
Was snel binnen (11 uur) nog voor de grote drukte... Feest kwam wel wat langzaam op gang en het geluid mocht af en toe wel wat harder..
Wel super geregeld die 2 zalen zo...je had weinig last van de andere zaal (alleen als jouw zaal een stil moment had)...
Don Diablo en Headhunterz vond ik echt geweldig...
Kortom heb me prima vermaakt...
En wat heerlijk dat je niet de oersaaie zin "Ken ik jou niet ergens van" de hele avond naar je hoofd gesmeten krijgt

Was snel binnen (11 uur) nog voor de grote drukte... Feest kwam wel wat langzaam op gang en het geluid mocht af en toe wel wat harder..
Wel super geregeld die 2 zalen zo...je had weinig last van de andere zaal (alleen als jouw zaal een stil moment had)...
Don Diablo en Headhunterz vond ik echt geweldig...
Kortom heb me prima vermaakt...
En wat heerlijk dat je niet de oersaaie zin "Ken ik jou niet ergens van" de hele avond naar je hoofd gesmeten krijgt
Zeikstralen hier.
Snotaapjes die net 2 jaartjes feesten zeker en het allemaal wel even weten te vertellen
Met wat uitzonderingen daargelaten.
Ik was er niet eens, maar Tommie heeft het toch allemaal maar mooi voor elkaar gekregen. Petje af
300.000 foto's inmiddels. Weet nog wel dat de allereerste fotos van PF verwijderd werden in Zak door een boze uitsmijter oid
Schade ruimschoots ingehaald
Keep up the good work
Snotaapjes die net 2 jaartjes feesten zeker en het allemaal wel even weten te vertellen
Met wat uitzonderingen daargelaten.
Ik was er niet eens, maar Tommie heeft het toch allemaal maar mooi voor elkaar gekregen. Petje af
300.000 foto's inmiddels. Weet nog wel dat de allereerste fotos van PF verwijderd werden in Zak door een boze uitsmijter oid
Schade ruimschoots ingehaald
Keep up the good work