| Betreft: | evenement: Flockers, zaterdag 24 februari 2007 om 21:00 |
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 19:08:Mijn verslag..
https://partyflock.nl/report/9230
echt een leuk verslag
Ik heb al ontzettend veel feesten meegemaakt, maar dit was het SLECHTSTE feest ooit......Het is maar goed, dat het eenmalig was... Ook nooit meer doen zoiets.....!!!!!!
het is maar waar je van houd ik vond het echt een leuk feest en de meeste mensen die ik spreek ook maar goed dat smaaken verschillen anders was het nog druker geweest
laatste aanpassing
Of jij bent oud
Dat kan wel kloppen ja
nou dat stond er he dat die kleuterschool niks was
Heb je mij nix over horen zeggen
maar dit was het SLECHTSTE feest ooit
zeker nog nooit naar een feest geweest dan
Ik heb al ontzettend veel feesten meegemaakt, maar dit was het SLECHTSTE feest ooit......Het is maar goed, dat het eenmalig was... Ook nooit meer doen zoiets.....!!!!!!
hoeveel van die feesten van een vijf jarig bestaan van een internet site heb jij dan wel niet gehad he??????
Uitspraak van Jesse Digital Skills op woensdag 28 februari 2007 om 13:46:hoeveel van die feesten van een vijf jarig bestaan van een internet site heb jij dan wel niet gehad he??????
ben je dom of probeer je een grap te maken?
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 28 februari 2007 om 13:48:ben je dom of probeer je een grap te maken?
Ik denk dat het een slecht grap is want serieus kan ie dit niet menen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 13:31:dat was speciaal voor de jarige die er rondliepen
lief he had ik voor je geregeld
Nee Trance Energy part 1 was nog slechter, maar daarna komt deze inderdaad
elke trance energy zuigt
Uitspraak van >> ** Ms. Nice ** << op woensdag 28 februari 2007 om 15:51:Het einde was wel vaag..rond 6.45 hield Promo er ineens mee op
promo??? niet gezien in de hc zaal......owwwwwww je bedoelt de alias versie van promo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 15:56:Ben je er wel eens geweest? Of ben je van nature zo kortzichtig?
nooit geweest maar weet nu al dak niet uit mn dak kan van die muziek.......okeey ieder zn eigen smaak maar ben opgegroeid met hardcore......en tegnwoordig hardtyle erbij(alleen als het hard is) maar kan op trance mn energie niet kwijt)
I LOVE TERINGHERRIE!!!!!!!!!
nooit geweest maar weet nu al dak niet uit mn dak kan van die muziek.......okeey ieder zn eigen smaak maar ben opgegroeid met hardcore......en tegnwoordig hardtyle erbij(alleen als het hard is) maar kan op trance mn energie niet kwijt)
I LOVE TERINGHERRIE!!!!!!!!!
ik ben het met je eens maar zo feest kan wel gezelig zijn al is de muziek wat minder
zeer geslaagd feestje!! had geen verwachtingen, dus het viel goed uit.
Die honden waren een slechte zaak, doet de organisatie helaas niks aan.
Verder topsfeertje naar mijn mening, lekker geluid, en er werd stevig doorgedraaid
In ieder geval een beter feestje als in november in t Gelredome.
Playah & Viper
Partyraiser
Headhunterz 
Die honden waren een slechte zaak, doet de organisatie helaas niks aan.
Verder topsfeertje naar mijn mening, lekker geluid, en er werd stevig doorgedraaid
In ieder geval een beter feestje als in november in t Gelredome.
Playah & Viper
HEY FLOCKERS!
Wij (Vj's Vision Impossible) hebben het zeker naar ons zin gehad afgelopen weekend in de Gelredome!
Veejayen in 2 zalen tegelijk met 2 sets was echt cool om te doen
Daarnaast hebben we alle 20 intro shows gemaakt voor de dj's.
Voor alle Flockers nog 1 x het Partyflock moment van de white zaal.
Wij (Vj's Vision Impossible) hebben het zeker naar ons zin gehad afgelopen weekend in de Gelredome!
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 17:38:Op Flockers liep er een fotograaf rond in zwart pak die geen Nederlands sprak. Van welke site was die?
VOlgens mij had hij een super platte zwarte camera
die was foto's aan het maaken voor een jongen in een rolstoel zij die maar hij wist niet meer hoe die side hete ik heb hem me e mail gegeven dus kijken of ik wat hoord dan hoor jij het ook
Misschien een beetje laat maar beter laat dan nooit!
Ik heb betere feesten meegemaakt! Maar dat zal je bijna altijd hebben als je naar aardig wat feesten gaat! Toch heb ik me wel heel goed vermaakt! Lekker de hele avond gestampt! Nog ffies gekeken bij de witte zaal maar dat was toch niet echt mijn ding dus ben daarna weer terug gegaan! Heb weer leuke mensen ontmoet en ben gewoon lekker uit mn plaat gegaan samen met de mensen die ik was!
Ik heb betere feesten meegemaakt! Maar dat zal je bijna altijd hebben als je naar aardig wat feesten gaat! Toch heb ik me wel heel goed vermaakt! Lekker de hele avond gestampt! Nog ffies gekeken bij de witte zaal maar dat was toch niet echt mijn ding dus ben daarna weer terug gegaan! Heb weer leuke mensen ontmoet en ben gewoon lekker uit mn plaat gegaan samen met de mensen die ik was!
HEY FLOCKERS!
http://www.youtube.com/watch?v=KjFjHzyV2Xs
wat zag het er vet uit zeg! goed werk boys!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 17:42:die was foto's aan het maaken voor een jongen in een rolstoel zij die maar hij wist niet meer hoe die side hete ik heb hem me e mail gegeven dus kijken of ik wat hoord dan hoor jij het ook
Ah is goed! Dankjewel alvast.
http://www.youtube.com/watch?v=KjFjHzyV2Xs
Ik vond het een super feest.
Inplaatst van dat al die mensen die lopen te zeure over de aankleding gewoon zich er bij neer hadden gelegt en los waren gegaan dan was er ook niet zo veel stil staand volk... dat vond ik wel beetje jammer dat er zoveel mensen niet los gingen, en je dan raar aankijken als jij wel lekker los gaat...
Verder vond ik het een top feest!!
Inplaatst van dat al die mensen die lopen te zeure over de aankleding gewoon zich er bij neer hadden gelegt en los waren gegaan dan was er ook niet zo veel stil staand volk... dat vond ik wel beetje jammer dat er zoveel mensen niet los gingen, en je dan raar aankijken als jij wel lekker los gaat...
Verder vond ik het een top feest!!
HEY FLOCKERS!
Zag er zeker goed uit!!!
Naar mijn mening was Flockers te duur Te zacht geluid thuis draai ik harder
nogmaals veeellste duur, sfeer was redelijk niet te vergelijken
met een echt feest zoals awakenings dat kan..
De line up was prima in orde alleen jammer dat Don Diablo
ook mocht draaien laat hem lekker in een club staan draaien.. waarschijnlijk stond hij er alleen om de dames
te vermaken...
locatie was wel oke pakeren 10 euro zijn ze gek ofzo..
Als ik het een cijfer zou geven zou het een 7 zijn.
Was hun eerste jaar dus maby volgend jaar een beter cijfer.
Gr techno for live ps dit is mijn ervaring
nogmaals veeellste duur, sfeer was redelijk niet te vergelijken
met een echt feest zoals awakenings dat kan..
De line up was prima in orde alleen jammer dat Don Diablo
ook mocht draaien laat hem lekker in een club staan draaien.. waarschijnlijk stond hij er alleen om de dames
te vermaken...
locatie was wel oke pakeren 10 euro zijn ze gek ofzo..
Als ik het een cijfer zou geven zou het een 7 zijn.
Was hun eerste jaar dus maby volgend jaar een beter cijfer.
Gr techno for live ps dit is mijn ervaring
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 16:23:ik ben het met je eens maar zo feest kan wel gezelig zijn al is de muziek wat minder
dat is ook wel zo...hele avond tering herrie is ook niet mijn ding.....de hardcore werd wel goed opgebouwd.....vooral met pavo en buzz fuzz.....daarna knallen me tde rest.......vond vooral neophyte(jammer genoeg alleen jeroen) met partyraiser erg sterk....f lekkere pokkeherrie op het laatst.....wel jammer van MoC dat het niet doorging