| Betreft: | evenement: Flockers, zaterdag 24 februari 2007 om 21:00 |
Uitspraak van Techno Tom op woensdag 28 februari 2007 om 19:22:Flockers te duur Te zacht geluid thuis draai ik harder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 23:53:Ik heb jou ook niet gezien.
ja ze zat een avondje op de wc
dat is ook wel zo...hele avond tering herrie is ook niet mijn ding.....de hardcore werd wel goed opgebouwd.....vooral met pavo en buzz fuzz.....daarna knallen me tde rest.......vond vooral neophyte(jammer genoeg alleen jeroen) met partyraiser erg sterk....f lekkere pokkeherrie op het laatst.....wel jammer van MoC dat het niet doorging
ik heb de laatste uurtjes niet echt mee gemaak had ff wat anders
Uitspraak van Techno Tom op woensdag 28 februari 2007 om 19:22:Naar mijn mening was Flockers te duur Te zacht geluid thuis draai ik harder
dan houden we flockers 2 toch bij jou thuis
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 23:53:Ik heb jou ook niet gezien.
je heb mij toch gezien
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 01:28:dan houden we flockers 2 toch bij jou thuis
Puik plan
En dan dit keer wel flyers laten drukken, extra barretjes open, ook een patatkraam en nog veel meer aankleding, want we hoeven toch niet op de kosten te letten.
nou leuk
nog geen foto gezien van flockers
zoooveel foto's en dan nog die ene niet
en volgens mij komen er ook nie nog meer foto's bij ofwel?..
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 1 maart 2007 om 09:58:zoooveel foto's en dan nog die ene niet
Dat heb ik dus ook..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 10:18:Uitspraak van Crazychickop donderdag 1 maart 2007 om 09:58:
Dat heb ik dus ook..
idd
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 1 maart 2007 om 09:58:zoooveel foto's en dan nog die ene niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 10:18:Dat heb ik dus ook..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 10:35:idd
Hier nog ééntje, maar ik heb al genoeg flockfoto's
denk dat ik vanmiddag nog maar n uurtje uittrek om nog es te kijken 
Je hebt zelfs mij gezien Alleen geen hoi gezegd
Ze had het te druk met het kussen van degeen die naast me stond
Wees blij dat ik maar 1 min. tijd had
En btw
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 22:51:dennis
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 08:35:Puik plan
En dan dit keer wel flyers laten drukken, extra barretjes open, ook een patatkraam en nog veel meer aankleding, want we hoeven toch niet op de kosten te letten.
gezelig ik heb er nu al zin in
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 12:19:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Uitspraak van Techno Tom op woensdag 28 februari 2007 om 19:22:Naar mijn mening was Flockers te duur
Als je het te duur vond waarom ga je dan in godesnaam?
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 27 februari 2007 om 13:20:had echt ff iets van pfff typisch van die achterlijke flockermensen was dr wel ff bang voor dat er meer van dat soort rond zou lopen..
Als je het te duur vond waarom ga je dan in godesnaam? Ten tweede valt de prijs wel mee als je het vergelijkt met de prijs van Qlimax. Daar betaal je geloof ik 45-50 euro voor een kaartje. Het Gelredome is gewoon een dure locatie.
Nou idd, vond het wel meevallen, gejank om geld altijd (n) zoek gewoon een goede baan
Ik heb ook helemaal niets
dat is echt de alles domste opmerking die ik deze week heb gehoord
*) whahaha
en aangezien er best wat achterlijke partyflockleden zijn hier(wat zwaar n feit is!)
had ik echt even iets van: okee of dit word een buttfeest met veel partyflockloosers of het valt wel mee .
gellukkig viel het mee!
waarom heeft karian niet met stapper gekust ?
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 1 maart 2007 om 09:58:nou leuknog geen foto gezien van flockers
en volgens mij komen er ook nie nog meer foto's bij ofwel?..
nee en die van jou zijn gewist hoor ik net
Wat een arrogantie
waarom arrogant?? stoot ik nu weer mensen tegen hun kop met me uitspraak? nouh prima als mensen zich aangesproken voelen maakt mij niks uit
IK vond flockers verder n
Misschien had ik me eerdere uitspraak er niet in moeten gooien dan maar als je bij binnenkomst al tussen zulke randdebielen beland tjah.. dan kan ik het niet laten t ook ff te vermelden hier
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 13:31:nee en die van jou zijn gewist hoor ik net
naah geloof nie dat ik da echt erg vind
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 1 maart 2007 om 09:58:nou leuk nog geen foto gezien van flockers zoooveel foto's en dan nog die ene niet en volgens mij komen er ook nie nog meer foto's bij ofwel?..
Dave heeft ook foto's gemaakt en die komen er vast nog wel op hoor! Ik wacht er ook op
Uitspraak van Goudenkimmetje op donderdag 1 maart 2007 om 13:47:Dave heeft ook foto's gemaakt en die komen er vast nog wel op hoor! Ik wacht er ook op
jah het is ook zo'n zoek werk
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 1 maart 2007 om 13:51:jah het is ook zo'n zoek werk als je paar daaggies nie online bent geweest en je wel weer ff bezig moet zoeken jah..
Ja dat is zo, moet je onthouden bij wie je op de foto gaat
Maar er komt dus nog wel iets bij
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 1 maart 2007 om 13:46:Misschien had ik me eerdere uitspraak er niet in moeten gooien dan maar als je bij binnenkomst al tussen zulke randdebielen beland tjah.. dan kan ik het niet laten t ook ff te vermelden hier
tja die randdebielen lopen overal rond
Uitspraak van Goudenkimmetje op donderdag 1 maart 2007 om 13:47:Dave heeft ook foto's gemaakt en die komen er vast nog wel op hoor! Ik wacht er ook op
geduld is een schone zaak
dave is nml weer ziek
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 13:56:geduld is een schone zaak
dave is nml weer ziek
oh ok
Nouja ik zeur er ook niet om maar sommige mensen zullen inderdaad wel denken dat alle foto's inmiddels geplaatst zijn en dat hun foto er dus niet bij zit! Daarom meldde ik ook even dat er nog een set aan komt
Ik heb er nog eens over nagedacht en.......
Ik vond het een goed feest!
Op een schaal van 1 tot 10 toch zeker een 7!
voor alle (mede)werkers en Dj's.
Ps ; 'minder leuke mensen' zijn er altijd en overal.....de kunst is (volgens mij) om daar doorheen te kijken en gewoon lekker zelf een leuke avond te beleven!
IK zie die mensen nog niet eens, als ze er al zijn, merk ik ze niet eens op, en doe ik dat wel dan negeer ik ze gewoonweg.....ga mijn avond toch niet (laten) verpesten door me te irriteren aan het (onnozele) gedrag van anderen?!
Ik vond het een goed feest!
Op een schaal van 1 tot 10 toch zeker een 7!
Ps ; 'minder leuke mensen' zijn er altijd en overal.....de kunst is (volgens mij) om daar doorheen te kijken en gewoon lekker zelf een leuke avond te beleven!
IK zie die mensen nog niet eens, als ze er al zijn, merk ik ze niet eens op, en doe ik dat wel dan negeer ik ze gewoonweg.....ga mijn avond toch niet (laten) verpesten door me te irriteren aan het (onnozele) gedrag van anderen?!
Uitspraak van poupoulossos op donderdag 1 maart 2007 om 14:12:Ik heb er nog eens over nagedacht en.......
heb je dan ook lang over gedaan sinds zondag ochtend
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 19:49:Vraag me trouwens af of de mensen in Flockers 2 de knallen hebben gehoord die vooraf gingen aan het optreden van Showtek in Flockers 1..
Ja schat toen stond ik in 2 en ik hoorde het pittig
Uitspraak van Goudenkimmetje op donderdag 1 maart 2007 om 13:53:Maarja niemand had vast verwacht dat er zoveel sets op zouden komen!!
Als je had gekeken op de pagina van het feest vantevoren, had je kunnen zien dat er bijna 20 fotografen van PF setjes zouden schieten en dus ook plaatsen
Weet iemand hoe die mix van nothing else mathers heette die gedraaid werd geloof door deepack??
http://www.youtube.com/watch?v=cYgSlhc49wk
je hoort hem hier..
je hoort hem hier..
laatste aanpassing
Uitspraak van ``Stefan`` op donderdag 1 maart 2007 om 16:45:Weet iemand hoe die mix van nothing else mathers heette die gedraaid werd geloof door deepack??
je hoort hem hier
Hét "Hoe heet dit nummer topic"
Vraag het daar eens
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 16:17:Als je had gekeken op de pagina van het feest vantevoren, had je kunnen zien dat er bijna 20 fotografen van PF setjes zouden schieten en dus ook plaatsen
Ohja? Ik zie nooit een aantal fotograven staan hoor. Alleen zoiets als: een partyflock fotograaf zal foto's maken.