| Betreft: | evenement: Flockers, zaterdag 24 februari 2007 om 21:00 |
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 19:14:Zany:
Noiscontrollers - Feel it 2007 (New Vrs) <--Intro & Outro Changed!
Beholder & Zany - Annihilating
Mettalica - Nothing Else Matters (Zany Remix)
Noiscontrollers - Gremlins
Zany's Mashup - Guile Bass! (inlcuding overload anthem)
Donkey Rollers - The Fusion of Sound
Southstylers - Pounding Remix
Dj Zany - Pure (German Edit)
unknown track - OG PIMP Vocals (in this track)
Southstylers - Pwoap (2007 Remix)
echt zo'n heerlijk setje!
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 19:14:Deepack:
Stylo - Pain to Come
Abject - In Our Memories (Rebuild)
The Roof is on Fire (Hardstyle Remix)
Stampuhh (Beholder & Max-E Remix)
In Our Memories
Stampuhh remix is ook wel lekker plaatje, lekker agressief, maar wel jammer van de vocals... ze hadden er gewoon n nieuw nr van moeten maken
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 19:14:Headhunterz :
Headhunterz - Speakerfreak
Headhunterz & Abject - Scantraxx Reloaded Live Edit
Tat & Zat - Lost in Dreams Remix
Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ edit)
Blademasterz - One Blade
Brennan - We are proccesd (HH Remix)
unknwon track - Sound of the 90's <--(With Samples from famous 90's traxx also Speedy J Pullover, but new Mellody!)
unknown track - Space "Vocal"
Held
Lekker feestje geweest . Boven verwachting, omdat ik eigenlijk geen verwachting had. Qlimax was niet zo goed bevallen door de drukte, maar Flockers was veel beter te doen.
Zaal was goed gescheiden en het geluid aan beide kanten goed. Decor vond ik erg origineel en erg Partyflock. Ben benieuwd of dit het design van Partyflock zelf is of van Q-dance?
Ja het was druk, maar op het podium aan de linkerkant van zaal 1 had je genoeg ruimte om te dansen. De toiletten achter podium 1 was ook redelijk te doen. Alleen de linkerbar was te druk, maar de bar aan de overkant was rustiger. Het is maar waar je je druk om maakt.
Ook nog bekenden gezien
DJ’s draaide ook lekker en we zijn tot het eind gebleven! Super feestje. Partyflock
Zaal was goed gescheiden en het geluid aan beide kanten goed. Decor vond ik erg origineel en erg Partyflock. Ben benieuwd of dit het design van Partyflock zelf is of van Q-dance?
Ja het was druk, maar op het podium aan de linkerkant van zaal 1 had je genoeg ruimte om te dansen. De toiletten achter podium 1 was ook redelijk te doen. Alleen de linkerbar was te druk, maar de bar aan de overkant was rustiger. Het is maar waar je je druk om maakt.
Ook nog bekenden gezien
DJ’s draaide ook lekker en we zijn tot het eind gebleven! Super feestje. Partyflock
Het geluid was echt goed. Van mij hoeft het niet zo hard dat ik niemand meer kan verstaan. Geen last gehad van het geluid door de gesplitste zalen. Mooie aankleding. Druk genoeg. Minpunt vond ik echt de rij, zonder jas in de rij moeten staan in februari had echt verkeerd kunnen lopen, dat vind ik gewoon dom. Vooraf al die negatieve reacties was echt nergens voor nodig geweest. Goed feest!
Stond wel echt op MOC te wachten op een gegeven moment toch maar naar huis gegaan, nou lees ik dat ze niet geweest zijn. Beetje jammer.
Stond wel echt op MOC te wachten op een gegeven moment toch maar naar huis gegaan, nou lees ik dat ze niet geweest zijn. Beetje jammer.
laatste aanpassing
Uitspraak van De GeKROONde op maandag 26 februari 2007 om 09:11:Het geluid was echt goed. Van mij hoeft het niet zo hard
Vind ik ook.
Liever zuiver dan te hard.
Sommige hebben zoiets van hard is beter..
dat was wel ff flink gassen toen ja! heerlijk nrtje
Stampuhh remix is ook wel lekker plaatje
laatste aanpassing
wel weer kapot moeten lachen om mensen die helemaal padje af waren!! iedereen weet dat als je gebeld wordt, en je iets lager naar de grond gaat dat je dan"iets" meer hoort, maar om dan gelijk helemaal gestrekt en lang uit dus op de grond gaat lichen gaat me toch een beetje te ver 

en als je om 1 uur naar binnen gaat en over de parkeerplaats loopt, en je komt al een kerel tegen die niet meer op deze wereld is en gedragen wordt naar zijn auto denk ook van goh
tis pas 1 uur
ach heb je weer wat over te vertellen he 
en als je om 1 uur naar binnen gaat en over de parkeerplaats loopt, en je komt al een kerel tegen die niet meer op deze wereld is en gedragen wordt naar zijn auto denk ook van goh
en als je om 1 uur naar binnen gaat en over de parkeerplaats loopt, en je komt al een kerel tegen die niet meer op deze wereld is en gedragen wordt naar zijn auto denk ook van goh tis pas 1 uur ach heb je weer wat over te vertellen he
Wij kwamen rond 22.00 uur binnen en zagen de eerste al weggedragen worden
-de wc's waren gratis
-geluid was goed
-het was niet te druk
-drinken had ik zo gehaald
-sfeer was gezellig
En nog wel wat dingen wat er goed geregeld was!
Ik heb me uitstekend vermaakt en deze 3 "organisaties" mogen wat mij betreft vaker een feestje organiseren.
Drukte bij het fouilleren was op zich ook best grappig, zo ontmoette je al wat mensen die je normaal alleen op het forum ziet voorbij komen...of bij wie je weleens op het profiel hebt gekeken
Verder was het ook wel lachen als er 1 werd uitgepikt
was gelijk een "juich"momentje.... hoezo leedvermaak 
-geluid was goed
-het was niet te druk
-drinken had ik zo gehaald
-sfeer was gezellig
En nog wel wat dingen wat er goed geregeld was!
Ik heb me uitstekend vermaakt en deze 3 "organisaties" mogen wat mij betreft vaker een feestje organiseren.
Drukte bij het fouilleren was op zich ook best grappig, zo ontmoette je al wat mensen die je normaal alleen op het forum ziet voorbij komen...of bij wie je weleens op het profiel hebt gekeken
Verder was het ook wel lachen als er 1 werd uitgepikt
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 09:30:Wij kwamen rond 22.00 uur binnen en zagen de eerste al weggedragen worden
hep je met die drukskontroles, alle druks gaat voor feest naar binnen.
Zelf geen last gehat van kontrole
laatste aanpassing
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 25 februari 2007 om 15:07:kom je wel eens buiten het dorp waar je woont
Waarschijnlijk is het probleem niet dat ze nooit haar dorp uitkomt, maar dat ze nooit naar feesten gaat waar hardcore wordt gedraaid...
ik vond de politie dus best wel aardig
Dan moet je wel heeeeeeeel veel pillen op hebben gehad haha.
Politie is nooit aardig.
hoezo leedvermaak
hoezo triest?
Uitspraak van actief op maandag 26 februari 2007 om 10:10:wat ik wel altijd leuk vind op zo'n feest is het verschil tussen de zogenoemde "dagjesmensen" (vind je ook vaak op feesten als Trance Energy) en de mensen die regelmatig op feesten te vinden zijn
Het waren me ook iets te veel dagjesmensen.
Ook kon je zo zien wie voor zaal 1 of 2 kwam.
Uitspraak van Dwerg 1631 op maandag 26 februari 2007 om 10:38:Uitspraak van Audionysos op maandag 26 februari 2007 om 10:20:
Politie is nooit aardig.
Politie is hartstikke aardig, als je je maar aan de regels houdt en/of niet gepakt wordt
Heb nog nooit iets meegemaakt met de politie wat ik niet verdiend heb
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 10:41:Heb nog nooit iets meegemaakt met de politie wat ik niet verdiend heb
ben blij voor je
Uitspraak van Audionysos op maandag 26 februari 2007 om 10:20:hoezo triest?
Beetje sarcasme kan geen kwaad
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 10:41:Ben benieuwd of er een Flockers.2 komt?
Denk van niet....
Heb je toch wat gemist die avond
Zaal 2 was toch Flockers.2 ?
Maar zonder gekheid idd, ik hoop het ook!!
Zo veel goede DJ's op 1 avond *Super*
En mensen die zeuren dat het doek geluid door gaf? Kom zeg, onzin gewoon afscherming was perfect.
Idd jammer dat niet iedereen aan het dansen was (voor in wel trouwens) Maar kan ook komen door de drukte.
Ik vond het een lekker feest!
Dus in die zin, kom maar op met Flockers Part 2
zelden op een feest geweest dat zo slecht georganiseerd was...
Ruim drie kwartier in je shirtje wachten voor het fouileren, veel te kleine barren, een half uur bezig zijn om na het pissen terug te komen bij je vrienden omdat men op het lumineuze idee komt om 6 zaalingangen op rij af te sluiten voor mensen die naar beneden willen zodat ik ergens achter in de hoek van de zaal weer naar binnen kon en vrij veel geld betalen voor een klein pilsje.
Het was niet te merken dat de Matrixx en Q-dance mee hadden gedacht
Tel daarbij op dat er nul sfeer was ( de volle tribunes spraken voor zich) en de keuze van de dj's om zoveel mogelijk bekende nummers te draaien ipv een mooi opgebouwde set...
Ik had veel meer verwacht van dit feest.
De vele bekenden en het feit dat ik op de eerste trein moest wachten waren de enige redenen dat ik niet veel vroeger weg was..
jammer
Ruim drie kwartier in je shirtje wachten voor het fouileren, veel te kleine barren, een half uur bezig zijn om na het pissen terug te komen bij je vrienden omdat men op het lumineuze idee komt om 6 zaalingangen op rij af te sluiten voor mensen die naar beneden willen zodat ik ergens achter in de hoek van de zaal weer naar binnen kon en vrij veel geld betalen voor een klein pilsje.
Tel daarbij op dat er nul sfeer was ( de volle tribunes spraken voor zich) en de keuze van de dj's om zoveel mogelijk bekende nummers te draaien ipv een mooi opgebouwde set...
Ik had veel meer verwacht van dit feest.
De vele bekenden en het feit dat ik op de eerste trein moest wachten waren de enige redenen dat ik niet veel vroeger weg was..
jammer
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 11:59:oh das wel jammer, zit eigenlijk wel te hopen op een dvd... kameraad van me had gehoord van zo`n cameraman dat er wel een dvd uitkomt
Er was wel een camera man aan het filmen (van Partyflock) in de black zaal.
Hij stond veel bij de DJ.
Dus ik denk wel dat er een video uit komt (hopelijk!)
Maar of dat ook een hele DVD zal zijn geen idee.
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 22:47:Mooi moment: de remix van we will rock you dat iedereen ging klappen.
ja dat was cker een momentje dat niet zo meer van je net- en trommelvlies verdwijnt..
Zo ben eindelijk weer bij de mensen

Met een volle bus van 50 man gingen we opweg naar het Gelredome.
Kaartcontrole gingen best snel
Toen kluisje gepakt en op naar het fouilleren. Damn wat een drukte
Maargoed, ik ben al helemaal niet iemand die zich daaraan super kan irriteren, want je weet zelf wel dat waarschijnlijk wat langer moet wachten als je op het drukste tijdstip naar binnen gaat 
Nou de het fouilleren omhoog via de trappen, en ja hoor.. daar stond zo'n lief hondje met een kapot/niet werkend reukvermogen
Maargoed, naar boven dus 
We kwamen dus binnen in zaal 2. Het zag er allemaal wel redelijk goed uit. De belichting was goed gedaan iig
Wat me ook opviel was dat ik gelijk al niets hoorde van zaal 1. Hierbij was 1 onzekerheid al gelijk weg
Dus toen naar zaal 1.
Ik heb het zeker naar m'n zin gehad
Ik wist niet wat ik van tevoren moest verwachten en dan kan het bijna nooit helemaal tegenvallen. Ik heb zowat heel de nacht op dezelfde plek gestaan ( precies onder de grootste discobol
)
Toen wij aankwamen was het errug druk, werd soms gek van al die mensen die langs me liepen. Maar gelukkig was die drukte naar een uurtje alweer zo goed als voorbij
Zany draaide en de sfeer zat er goed in
Iedereen ging uit z'n dak 
Alleen tijdens Deepack werd de sfeer minder goed. Ook waren er volgens mij problemen met het geluid (of was dat tijdens Showtek al?). HeadHunterz was weer masterlijk
Gelukkig geen Liveset maar gewoon een uur lang Qnallen
Enne wat een fout van Ruffian
Hij heeft volgens mij helemaal niets goeds gedaan die nacht (N). De sfeer wordt (vind ik) mede bepaald door een MC maar echt de afgelopen feesten waar ik ben geweest en hij MC'de kakt de sfeer elke keer heel erg in !
*gooit Ruffian uit z'n favo lijst en hoopt op MC Villain als Q resident
*
Jammer dat the MOC niet hebben opgetreden
Had me hierop wel verheugd maargoed.. Dat verhaal van een te natte vloer bij de DJ's vind ik wat vreemd.. Is er dan in heeeeel het Gelredome geen 1 dweil te vinden?????
Maargoed, ze blazen het niet voor niets af , ze zullen wel een (andere) goede reden hebben denk ik.
Ik hoor ook best veel mensen klagen. Dit mag en is ook nodig maar sommige mensen snappen er niets van (uit de opmerkingen van het feest gehaald):

Al met al zekerrrr naar me zin gehad , bijna alle bekenden die ik wou zien heb ik gezien.. ook weer veel nieuwe mensen leren kennen of de hand geschud
Dat is zeker waar! Maargoed, sommige mensen pakken eens in de zoveel maanden een feestje en willen lekker uit hun dak gaan.. ze nemen een paar snoepies en gaan lekker los, zorgen voor een goede sfeer.. Als je wordt gepakt met iets, lijkt het net alsof je een zware crimineel ben.. Ik heb zelf nog nooit enige ervaring ermee gehad maar ik hoor wat verhalen van vrienden/kennissen. Ik vind het gewoon allemaal een beetje TE overdreven
Met een volle bus van 50 man gingen we opweg naar het Gelredome.
Kaartcontrole gingen best snel
Nou de het fouilleren omhoog via de trappen, en ja hoor.. daar stond zo'n lief hondje met een kapot/niet werkend reukvermogen
We kwamen dus binnen in zaal 2. Het zag er allemaal wel redelijk goed uit. De belichting was goed gedaan iig
Wat me ook opviel was dat ik gelijk al niets hoorde van zaal 1. Hierbij was 1 onzekerheid al gelijk weg
Dus toen naar zaal 1.
Ik heb het zeker naar m'n zin gehad
Toen wij aankwamen was het errug druk, werd soms gek van al die mensen die langs me liepen. Maar gelukkig was die drukte naar een uurtje alweer zo goed als voorbij
Zany draaide en de sfeer zat er goed in
Alleen tijdens Deepack werd de sfeer minder goed. Ook waren er volgens mij problemen met het geluid (of was dat tijdens Showtek al?). HeadHunterz was weer masterlijk
*gooit Ruffian uit z'n favo lijst en hoopt op MC Villain als Q resident
Jammer dat the MOC niet hebben opgetreden
Ik hoor ook best veel mensen klagen. Dit mag en is ook nodig maar sommige mensen snappen er niets van (uit de opmerkingen van het feest gehaald):
Wat een bagger feest zeg!! En dit zou dan HET feest van het jaar moeten zijn??? Ook erg jammer dat ze er een doek tussen de twee zalen gehangen hadden.
Al met al zekerrrr naar me zin gehad , bijna alle bekenden die ik wou zien heb ik gezien.. ook weer veel nieuwe mensen leren kennen of de hand geschud
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 10:41:Politie is hartstikke aardig, als je je maar aan de regels houdt en/of niet gepakt wordt
Dat is zeker waar! Maargoed, sommige mensen pakken eens in de zoveel maanden een feestje en willen lekker uit hun dak gaan.. ze nemen een paar snoepies en gaan lekker los, zorgen voor een goede sfeer.. Als je wordt gepakt met iets, lijkt het net alsof je een zware crimineel ben.. Ik heb zelf nog nooit enige ervaring ermee gehad maar ik hoor wat verhalen van vrienden/kennissen. Ik vind het gewoon allemaal een beetje TE overdreven
laatste aanpassing
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 26 februari 2007 om 12:17:zelden op een feest geweest dat zo slecht georganiseerd was...
van dit alles heb ik dus totaal geen last gehad!
we waren snel binnen! bij de bar was het drinken ook zo bestelt! bij de wc`s ook niet lang hoeven te wachten!
muziek en geluid was dik in orde
kortom een top feest voor mij
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 12:39:van dit alles heb ik dus totaal geen last gehad!
we waren snel binnen! bij de bar was het drinken ook zo bestelt! bij de wc`s ook niet lang hoeven te wachten!
muziek en geluid was dik in orde
kortom een top feest voor mij
helemaal mee eens had alleen 1 minpuntje dat was de drukte op de trap!
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 12:47:helemaal mee eens had alleen 1 minpuntje dat was de drukte op de trap!
ook dit vond ik reuze mee vallen... (ben ook maar 1x naar boven geweest om ff wat te eten haha)
maar die drukte zal denk ik nooit verdwijnen op die trappen!
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 12:50:maar die drukte zal denk ik nooit verdwijnen op die trappen!
Vond dat ze er wel mee bezig waren.. door 1 richtings trappen te maken...
denk dat ze geschrokken zijn na Qlimax.. dat die gast van de trap gevallen is..
Uitspraak van ~*0o Richard Aka. PatricQ!! o0*~ op maandag 26 februari 2007 om 12:54:Vond dat ze er wel mee bezig waren.. door 1 richtings trappen te maken...
denk dat ze geschrokken zijn na Qlimax.. dat die gast van de trap gevallen is..
daar heb je gelijk in! de drukte op qlimax was velen malen groter op die trappen!
Uitspraak van ~*0o Richard Aka. PatricQ!! o0*~ op maandag 26 februari 2007 om 12:54:Vond dat ze er wel mee bezig waren.. door 1 richtings trappen te maken...
da's op zich een goed plan, maar niet als je zes trappen op rij dezelfde richting op laat gaan.... Doe het dan om en om
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 26 februari 2007 om 12:17:zelden op een feest geweest dat zo slecht georganiseerd was...
Ruim drie kwartier in je shirtje wachten voor het fouileren
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 26 februari 2007 om 12:17:Ruim drie kwartier in je shirtje wachten voor het fouileren
Niet op Qlimax meegemaakt dan. Afgelopen keer heb ik ook zeker 30 minuten buiten gestaan en jaar ervoor ook. Beter is de volgende keer dan eerder komen. Dan kun je zo doorlopen.
Je weet gewoon dat tussen 23.30 en 1.00 de meeste mensen komen en ja dan kan het zijn dat je moet wachten. Stond zelf om 00.25 in de rij en was om 0.55 binnen. Goed te doen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 12:58:Niet op Qlimax meegemaakt dan
in een kwartiertje binnen toen...
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 12:47:1 minpuntje dat was de drukte op de trap!
Was niets vergeleken bij afgelopen Qlimax. Daarom vond ik Flockers beter!
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 12:47:helemaal mee eens had alleen 1 minpuntje dat was de drukte op de trap!
Niks geen last van gehad.
Wel dat ik er op een gege moment niet meer in kwam...
BAGGER beleid werd er gevoerd. Was een leuk feestje. Maar wat zijn er weer trieste dingen gebeurd.
Je mag niet blowen of een p-tje nemen. Maar de hele avond gaat de muziek over Coke/cocaine en zien we weed een pillen levensgroot op het scherm. En als je dan gepakt wordt kost het je ook nog 180 euro, triester kan gewoon niet. Zonder drugs was er ook geen party zaterdag, niet alleen zaterdag maar nergens niet, of je nou wil of niet alle party's draaien op drugs meer als 50% loopt kort op zo'n feest. En dan hoor je dat er 210 man zijn opgepkat voor drugs. Dat is dus 1% dus 99% kon wel knalluh. Geen feestjes meer in Arnhem.
Je mag niet blowen of een p-tje nemen. Maar de hele avond gaat de muziek over Coke/cocaine en zien we weed een pillen levensgroot op het scherm. En als je dan gepakt wordt kost het je ook nog 180 euro, triester kan gewoon niet. Zonder drugs was er ook geen party zaterdag, niet alleen zaterdag maar nergens niet, of je nou wil of niet alle party's draaien op drugs meer als 50% loopt kort op zo'n feest. En dan hoor je dat er 210 man zijn opgepkat voor drugs. Dat is dus 1% dus 99% kon wel knalluh. Geen feestjes meer in Arnhem.