Partyflock

Forumonderwerp · 933172
Het is nu 3.15 uur. Helaas had ik geen vervoer naar Arnhem, maar voor de mensen die er zijn geweest.... Hoe was Flockers????

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 21:45:
ik zie iedereen zeiken over ingang, maar ik was met 5min binnen

Ja ik was ook zo binnen.
laatste aanpassing
Uitspraak van hepta op zondag 25 februari 2007 om 21:41:
het feest zelf was "wel gezellig"
niet het meest geweldige feest ooit gehouden
maar goed, dat hoeft ook niet..
het was een leuke zaterdag avond/nacht..

Uitspraak van Tuurrrrrlijk op zondag 25 februari 2007 om 21:53:
Uitspraak van hepta op zondag 25 februari 2007 om 21:41:
het feest zelf was "wel gezellig"
niet het meest geweldige feest ooit gehouden
maar goed, dat hoeft ook niet..
het was een leuke zaterdag avond/nacht..

Vond het toch iets extra's hebben, maar dat kan ook zijn omdat ik al een aantal jaren admin ben :)
Uitspraak van chrizzle op zondag 25 februari 2007 om 21:49:
Hardheadz ook een lekker setje gedraaid, echt geweldig One Blade! tuututuut

chrisje chrisje chrisje toch :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 20:50:
Mét een mooie stempel ;-) .

Vriend van me werd er ook meteen tussen uit gepikt bij de trap naar boven. Alleen wat wiet bij.. maar die hond rook 't meteen, liep er rechtstreeks op af haha.
Met een half uurtje was ie ook weer binnen... beetje zonde van de wiet :(

Kwam ie terug, moest ie weer door de trap naar boven, rook die hond weer iets... haha. Dus hij werd flink boos, kreeg ie een nummertje op zn hand. Weet je de volgende keer ook wat je moet doen he :P

Uitspraak van Thijs-BK op zondag 25 februari 2007 om 21:50:
Hadden ze in principe kunnen weten :jaja:

idd, maarja als ze beide zalen niet gelijk hadden gemaakt was er weer veel gezeik gekomen achteraf...
Wel jammer, want écht losgaan zat er niet in door de drukte en wandelgroepen. :(
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 21:37:
Geluid was juist prima, niets op aan te merken hoor.

Ging nog lekker hard ook vooraan in zaal 2. (y)
En van de andere zaal heb ik totaal geen last gehad.
Uitspraak van Ava op zondag 25 februari 2007 om 21:56:
chrisje chrisje chrisje toch :P

hihi :)

mafkees die ruffian. zo'n fout maak je toch niet, dat kán toch gewoon niet... reactie van willem sprak ook boekdelen. ik stond daar ook echt zo van :O :O
Achja, hij staat weer in de belangstelling, en daar houdt ie wel van geloof ik :)

Zany was echt uberheerlijk gewoon, wat een held!

Amen!

Echt een held :respect:
Uitspraak van chrizzle op zondag 25 februari 2007 om 21:58:
idd, maarja als ze beide zalen niet gelijk hadden gemaakt was er weer veel gezeik gekomen achteraf...
Wel jammer, want écht losgaan zat er niet in door de drukte en wandelgroepen.

Ik maak wel ruimte hoor voor mezelf o:)

Vooral werd er gelukkig een stuk minder heen en weer gewandeld. Misschien een idee om speciale wandelpaden te maken bij feesten :jaja: :p
Uitspraak van chrizzle op zondag 25 februari 2007 om 21:59:
mafkees die ruffian. zo'n fout maak je toch niet, dat kán toch gewoon niet... reactie van willem sprak ook boekdelen. ik stond daar ook echt zo van :O :O
Achja, hij staat weer in de belangstelling, en daar houdt ie wel van geloof ik :)

het fluitconcertje vertelde genoeg over de reacties/meningen van het publiek geloof ik ;)
Achja, hij staat weer in de belangstelling, en daar houdt ie wel van geloof ik

Ruffian neem ik aan?

Kan 't nou niet bepaald positief noemen.. B)

Alleen die zaal2 hadden ze wel 2x zo klein mogen maken zeg, had 't vantevoren al gedacht. Die zaal stond gewoon half leeg. Beetje niet in verhouding zeg maar :P

Onzin, die zaal stond helemaal vol. Heb er de hele avond gestaan en het was gewoon goed druk. Nog een tijdje vanaf de tribune gekeken, maar rond 4en zat het nog steeds vol hoor.

oke het was een megablunder, maar zo erg was het allemaal ook niet toch?

oh hem nou te gaan beoordelen op 1 fout vind ik beetje vreemd, heb rest van de avond me totaal niet gestoord aan hem(y)

ik heb me btw kostelijk vermaakt bij die verspreking, ik lag echt dubbel :lol:
mafkees die ruffian. zo'n fout maak je toch niet, dat kán toch gewoon niet... reactie van willem sprak ook boekdelen. ik stond daar ook echt zo van
Achja, hij staat weer in de belangstelling, en daar houdt ie wel van geloof ik

Wie niet! Als het maar positief is natuurlijk.

Had Headhunterz nog nooit in het echte leven gehoord. Vond zijn platenkeuze en super :bounce: Samen met Zany en Showtek waren ze toch wel de helden van de avond voor mij.

En verassend, Don Diablo was ik ook nog effe geweest, dat was ook heel erg leuk, Maar die muziek daar kan ik me niet de hele nacht op vermaken. Maar voor een half uur was het wel erg leuk. En veel heupwiegende dames daaro!
der werd nog genoeg gesnoven en gesmoked op dit feest, dus die hond kan wel met pensioen haha
Heb me super vermaakt vannacht (y)

Decor vond ik leuk opgezet, geluid was boven verwachting errug goed (piep in mn oor ;p) , en toch nog best veel bekenden gezien :cheer:

Maar was blij dat t half 4 werd, had op gegeven moment toch genoeg hardstyle gehoord :) Ben toch meer van de hardcore :bounce:

:respect: Tha Playah en The Viper :respect:

:respect: Partyraiser en Neophyte :respect:

En de scheiding tussen de zalen---> echt top, af en toe hoorde je wat vlagen van zaal 2, maar daar stoorde ik me absoluut niet :cheer:
En de bassen van zaal 1 overstemden dat toch gelijk weer :devil:

Minpuntje vond ik dat MOC niet optraden, en tsja, lang wachten bij de bar maarja dat kun je weten op een groot feest :D
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 25 februari 2007 om 22:03:
Ik maak wel ruimte hoor voor mezelf o:)

Ghehe, ik meestal ook wel. Over het algemeen niet echt last gehad van de drukte, maar iets meer ruimte had iedereen wel fijner gevonden denk ik, en werd er ook wat meer losgegaan denk ik.

Uitspraak van Thijs-BK op zondag 25 februari 2007 om 22:03:
Vooral werd er gelukkig een stuk minder heen en weer gewandeld. Misschien een idee om speciale wandelpaden te maken bij feesten :jaja: :p

Vooraan was het idd goed te doen, daar had je vaak echt meters ruimte...
En hoe had je die wandelpaden in gedachte? :P Ik vond het bij het gelredome nu wel slim gedaan, met die verhoging..
Links vooraan was ik zo b)

Uitspraak van ruudvaneijk op zondag 25 februari 2007 om 22:05:
het fluitconcertje vertelde genoeg over de reacties/meningen van het publiek geloof ik ;)

Idd, ik vraag me nog steeds af hoe je zoiets fout kan doen hoor...
Miste mike overigens wel bij HH, hij hoort er gewoon bij :)

Uitspraak van roomsterr' op zondag 25 februari 2007 om 22:05:
Ruffian neem ik aan?

:yes:

Uitspraak van roomsterr' op zondag 25 februari 2007 om 22:05:
Kan 't nou niet bepaald positief noemen.. B)

Nee haha, echt een dikke blunder gewoon.
Maar ik moet zeggen dat ik em aan het begin van de avond wél erg goed vond. Later wassie weer vaak weg..
ik heb mee zeer goed vermaakt! leuk feest gehad!
heb met n hele boel mensen lekker gebuurt en de raarste gesprekken gehad! was heel gezellig!

kreeg ook nog 4 stippen munten van n stelletje wat al rond n uur of 1 naar huis ging! thnx ! ,hebben we de hele avond flugeltjes van gedronken!

vind t alleen altijd zo ellendig dat der zo veel tijd gaat zitten in t drinken halen en naar de wc gaan en zo.heb t gevoel dat ik de helft van de tijd alleen maar onderweg ben geweest.

al met al n heel gezellig feest!
Uitspraak van chrizzle op zondag 25 februari 2007 om 22:12:
Over het algemeen niet echt last gehad van de drukte,

ik ook niet, had steeds genoeg ruimte 8)
Uitspraak van chrizzle op zondag 25 februari 2007 om 22:12:
En hoe had je die wandelpaden in gedachte? Ik vond het bij het gelredome nu wel slim gedaan, met die verhoging..
Links vooraan was ik zo

Nee voor de rest heb ik ook geen commentaar, natuurlijk gaan die wandelpaden nooit werken :d maar soms heb je dat er 10 minuten niemand langs loopt en dan opeens moeten vanuit allereli richtingen opeens groepjes mensen langs, maarja dat hoort bij een feest ;)

Vond het qua drukte beter te doen dan bij de laatste Qlimax waar ik ben geweest (2005).

Ik heb wat gemist. Welke blunder beging Ruffian?

Waar de fuck was MoC trouwens? Ik keek juist zo uit naar hun live-act:/
laatste aanpassing
Uitspraak van MvB op zondag 25 februari 2007 om 03:14:
Hoe was Flockers????

TOP!!! (Y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 16:10:
Since the 1st of november 2001 Partyflock has grown from a simple website, into THE Dutch partycommunity.
Over 500.000 members, 4.000.000.000 pageviews, 9.000.000 private messages etc. etc.

Mooi :yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 22:20:
Ik heb wat gemist. Welke blunder beging Ruffian?

kondigde Headhunterz af met Hardheadz ipv Headhunterz.
leuk feestje! zeer geslaagd
Waar de fuck was MoC trouwens?

nu je 't zegt :/

Werkzaam bij Rage-Online
die hebben niet optreden

omdat het geloof ik te gevaarlijk voor ze was

het was te glad om daar met 5 man op te treden

als het goed is

Waar de fuck was MoC trouwens? Ik keek juist zo uit naar hun live-actlaatste

Haha ik dacht dat het aan mij lag dat ik die had gemist:roflol:
Mis ik toch geen stuk:P
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 22:32:
die hebben niet optreden

omdat het geloof ik te gevaarlijk voor ze was

hmm, ok..

damn, als we nog even doorflocken haalt pf vandaag wéér een record qua stats :P en anders morgen

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 22:32:

:S
weinig kaalkoppen trouwens op flockers

Uitspraak van ruudvaneijk op zondag 25 februari 2007 om 22:34:
hmm, ok..

damn, als we nog even doorflocken haalt pf vandaag wéér een record qua stats :P en anders morgen

dat was geloof ik het verhaal

dat het niet veilig genoeg was om op te treden
Uitspraak van ruudvaneijk op zondag 25 februari 2007 om 22:34:
damn, als we nog even doorflocken haalt pf vandaag wéér een record qua stats en anders morgen

da's dan een reden voor.................. een FEEST o:) 8) toch ;p
Uitspraak van Chris:) op zondag 25 februari 2007 om 22:36:
weinig kaalkoppen trouwens op flockers

:lol: Ja dat klopt maar is niet erg, zo kon ik wat sneller een maat van mij vinden ;p
Was een leuk feestje, weet iemand misschien waar je de gemaakte filmpjes kan zien van die gasten die langs kwamen met camera's??

ik sta er ong een half minuutje jumpend op bij darkraver, ben benieuwd hoe dat eruit ziet...

was dat niet voor superfeesten?
Even kijken dan maar:), hmm staat er nog niet op, v/d week dan maar even kijken...
laatste aanpassing

In veel reacties kan ik me toch wel vinden hoor.
Ik ga een feest eigenlijk nooit afkraken tenzij het echt heel slecht en crapy was.
Je moest eens weten hoeveel moeite dit gekost heeft om dit feest neer te kunnen zetten.
Het streven naar een geslaagd feest was zeker groot voor de mensen van partyflock, ik bedoel ze doen het toch maar ff ;)
Dan ook nog met een paar echt goede namen, voor ieder wat wils ja ze hebben er goed over nagedacht, petje af mensen.
Er waren zeker ook pluspunten die door de negatieve dingen automatisch wegvallen.

Denk aan:
* het succesvol scheiden van 2 area's
* de wc's super geregeld
* bij de bar, even goed kijken waar het meevalt met de drukte, en je had je drankje binnen 5 min.
( moet even gezegd worden dat dat vage joch 8er de bar ALLES vergat echt alles nog wel een bestelling van 2 drankjes en niet 1x maar heel de avond. (is geen gezeik, was gewoon grappig ;)
*parkeren was ook muf, maarja al die auto's zullen toch ergens moeten blijven he...
* Het zo leuk mogelijk aankleden van het feest, speciaal voor de flockers, leuk gedaan!
* Idd, redelijk zachte muziek maar daar kunnen ze niets aan doen wegens geluidsoverlast is harder niet toegestaan.
* Kortom, ze hebben er veel moeite voor gedaan dat het voor iedereen een leuk feest kon worden.
*Sfeer vond ik leuk, iedereen was vriendelijk en geen gevechten te zien alleen jammer dat er niet zo optimaal gedanst werd.

De punten die beter konden:
* De rij bij de controlle was niet vet, ga niet zeuren omdat je eventjes in de kou moet staan maar zorg dan ook als organisatie dat er meer poortjes open zijn zodat de wachttijd minder wordt.
( ik hoorde iemand zeggen hier bij de opmerkingen: ja dan moet je gewoon om 10:00 gaan dan heb je daar geen last van WHHAA is ook :S wij kwamen om half 1 !! en dr was nog een dikke dikke rij ;
* ehm verder kan ik eigenlijk niets verzinnen... dat ze soms soft draaiden is een kwestie van smaak, kan de hele organisatie niets aan doen, en dat er zoveel mensen stil stonden dat begreep ik ook niet maar dat is ook mensen hun eigen schuld.

DUS... iemand nog wa te zeuren? haha

Leuk feest. maar niet voor herhaling vatbaar, het erheen rijden was voor ons al ruim een uur en dan daarbij werd een meisje uit onze groep eruit gepikt bij de controle en moest zich geheel uitkleden in front of 3 people! :s terwijl ze niet eens gebruikte en al helemaal niets bij had.
Jammer.

Kort samengevat, leuk feest, leuke sfeer (behalve t dansen dus) maar naar mijn mening en smaak dus beetje te softe muziek dus vandaar zou ik het niet overdoen.

Mooi moment: de remix van we will rock you dat iedereen ging klappen.

Uitspraak van Kickass! op zondag 25 februari 2007 om 22:41:
Was een leuk feestje, weet iemand misschien waar je de gemaakte filmpjes kan zien van die gasten die langs kwamen met camera's??

dance.blog ofzo ;)

Maar als je flockers intoetst bij youtube of video.google zal je ook al wel wat dingen tegenkomen denk ik :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 22:43:
was dat niet voor superfeesten?

waren ook aan het filmen idd. partyvids (pf) was er ook. filmt vaak voor Q

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 22:47:
ik hoorde iemand zeggen hier bij de opmerkingen: ja dan moet je gewoon om 10:00 gaan dan heb je daar geen last van

Het is gewoon een feit dat als je om 22.00 uur komt, de kans kleiner is dat je lang in de rij staat dan als je tussen 23.00 en 01.00 komt.

ik vergeet nog 1 minpunt.
4 biertjes voor 10 euro :S
Uitspraak van SpringDing op zondag 25 februari 2007 om 21:13:
Hij is onterecht(vind ik) teveel zwart gemaakt.

Klopt, had hij zich nooit wat van aan moeten trekken als dat het geval was.

Het viel ook gelijk op dat Da Mouth Of Madness op het podiuk stond.

Ruffian moet gewoon doen zoals hij altijd deed, schijt hebben aan het alles (op zijn manier). (y)
Over 5 jaar weer?? 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 22:58:
4 biertjes voor 10 euro

dat is niet alleen bij flockers.. maar bij zo'n beetje elk groot feest 8)
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 22:58:
4 biertjes voor 10 euro

Dat is niet meer dan normaal.
Vond wel dat de fris bekertjes erg klein waren of leek dat maar zo?

Uitspraak van ENROC op zondag 25 februari 2007 om 23:02:
Vond wel dat de fris bekertjes erg klein waren of leek dat maar zo?

Ja daar verbaasde ik me ook al over.
Die waren echt klein.

ja idd en de wijn was ook zwaar mini en ik kreeg maar halve pilsjes :s
Nou ik vond het redelijk duur voor hetgeen wat je kreeg. toch wel hoor op sommige andere feesten is het wel goedkoper maarja, verschil moet er wezen he.

die feesten zijn dan ook minder groot dat wel hihi :D