| Betreft: | evenement: Innercity, zaterdag 16 december 2006 om 22:00 |
zijn die er nog dan?
Heb gehoord dat er dit jaar een zaal is die Qlubtempo gaat heten met veel early Hardstyle
Ik: Ja man, je wilt toch niet gaan vertellen dat jij betaald hebt om hier te zijn?!
De actie was toch 2 op 1 kaartje?
Ik pleit trouwens voor een line-up als deze:
Maar he waarschijnlijk zullen ze dit jaar weer hip hop en Urban doen
Hoeveel zooi heb jij wel niet moeten snuiven/vreten/spuiten om dat vorig jaar een leuk feestje te hebben kunnen vinden als dit je favo line-up is?
Hij vond het ineens wat minder leuk
Ik zie vrijwel alleen maar hardere stijlen.
Punt 1 gaat dat never ever gebeuren
zijn die er nog dan?
Ik zou er zo weer heen gaan,ben er nou een stuk of 4x geweest en ook 4x een geslaagd feestje gehad,en de line/up is ook altijd wel netjes!
Als je dan gewoon ff een kaartje voor DefQon scoort, dan hoef je niet naar Innercity flutfeest
maar de organisatie is (n)
wie herrinert zich niet dat sven vath eerder kapte omdat het publiek lekker 'oe oe' ging roepen en tja ik geef em geen ongelijk, we zijn natuurlijk niet aan het apres skieen!!
Is dit jaar op 23 December.
bron: Rai jaar kalender.
Dus voor de mensen die er nog graag heen gaan, hou een plaatsje in je agenda vrij
Blue · Hardstyle 1
Activator
Cally & Juice
Coone
Deaz D
Headhunterz
Luna
Pavo
Pila
Sam Punk
The Prophet
Zatox
MC: DV8
Grey · Oldstyle 2
Bountyhunter
Claudio Lancinhouse
Darkraver
Dr. Z-Vago
Gizmo
The Stunned Guys
The Viper
Vince
Yves
MC: Renegade
Brown · Jump 3
Genius
Greg C
Lars Tindy
Lobotomy Inc
Massiv
Mystery
Norman
Q-ic
The Rebel
Yoeri
MC: Villain
Red · Main 4
Charly Lownoise
Dana
Deepack
Ed Real
Francois
Isaac
Ruthless
Showtek
Technoboy
Yoji Biomehanika
Zany
MC: Ruffian
White · Experimental 5
Adi-j
Astrix
Carlos Rios
Hectic Fence
Jeff Bounce
Lunatic Asylum
Marcus Meinhardt
Meander
Mike Heart
Predator
Tapage
MC: TMC
Green · Techno 6
Cristian Varela
D-jay Alias
Joris Voorn
Lucca
Marco Remus
Marlon F
Max Walder
Renato Cohen
Sandy Warez
Technasia
MC: Mike Redman
Silver · Dance classics 7
Alexander Koning
Cellie
Hennes & Cold
Lee
Mark van Dale
Miss Monica
Per
Robin Albers
Spider
MC: P-Pholl
Orange · NRG / Hardtrance 8
Atmospherik
Bas & Ram
Dariush
Dave202
Hennes & Cold
Jochen Miller
Jowan
Kutski
Lee
Megara
Thalamus
MC: Alee
Black · Hardcore 9
Angerfist
Dr. Macabre
Endymion
Lunatic
Manu Le Malin
Miss Hysteria
Outblast
Partyraiser
Promo
Scott Brown
Tha Playah
MC: Syco
Purple · Talentstage 10
Charly
Devillien
Michael Dieters
Pinas
Roby G
Sane D
ShadowPhaxx
The X-clusive
Twisted
Zoltar
Main
Olav Basoski
Steve Angello & Sebastian Ingrosso
2 Many Djs
Dave Clarke
Subliminal Sessions
Erick Morillo
Harry Choo Choo Romero
Laidback Luke
Seamus Haji
M_Nus
Richie Hawtin
Troy Pierce
Ricardo Villalobos
Mathew Jonson "live"
Sellout Sessions
Don Diablo
Princess Superstar
Young Punx
DJ Hardwell
Tresor
The Advent
DJ Rush
Jeff Mills
Joey Beltram
Q-dance komt toch niet terug
Net als Trance trouwens. Is ook aan het verdwijnen bij ID&T
Hoorde dat Impulz Indoor weer terugkomt, denk dat je dan meer kans hebt voor de hardere stylen
Tech Trance is de shit van de toekomst
En natuurlijk niet zo massaal als bijv. 2004. In dat jaar was Innercity trouwens ook gewoon Mysteryland Indoor, nu is het wat unieker..
Uitspraak van HoofdletterP op donderdag 31 augustus 2006 om 23:35:
En natuurlijk niet zo massaal als bijv. 2004. In dat jaar was Innercity trouwens ook gewoon Mysteryland Indoor, nu is het wat unieker..
Ik heb juist het idee dat Innercity en Mysterieland nog steeds erg op elkaar lijken qua muziekstijl, alleen IC heeft dan geen publiekstrekkers in de voorm van een hardstyle-stage.
Verder zijn de muziekstijlen zoals club en progessive nou ook weer niet ZO uniek, tegenwoordig zie je het toch vaker bij ID&T, de combi met techno maakt het dan wat unieker, maar het zou pas echt unike zijn als ze ook wat aandacht besteden aan techtrance, volgens mij heb je dan ook meer de echte "event-vibes" binnen de deur.
*wacht toch wel met enige spanning op de line-up*
- Hiphop/Urban (ik zal er niet of nauwlijks zijn, maar iedereen weet toch wel dat het er komt dus zet het er maar meteen bij)
Die kleine minimal zaal mogen ze van mij in hun reet stoppen . Maak daar maar een mooie lounge-zaal van met luxe banken enzo. Je hebt sowiezo uitzicht op wat vorig jaar de Urban/hiphop area was (moet ik toch zeggen dat ik het uitzicht daar op Q van 2004 mooier vond )
- Hiphop/Urban (ik zal er niet of nauwlijks zijn, maar iedereen weet toch wel dat het er komt dus zet het er maar meteen bij)
Tickets: 47,50 euro (ex. Fee)
Zou me niks verbazen als ze Urban weer doen. Urban is namelijk wel iets wat veel in clubs gedraaid wordt. Hoort eigelijk wel bij het concept
Althans ik zie niet in waarom IC2006 wel uitverkocht zou raken
omdat de capaciteit nu slechts 12.000 is ipv 20.000 vorig jaar...anyway veracht ik niet dat 12.000 liefhebbers zin hebben om 50 euro te lappen....ik snap niet dat ze niet gewoon een tientje van de entree afhalen en dan op een volle bak (12.000) mikken
ik zie de line up wel n keer verschijnen en dan kijk ik wel of het mn 50 euro waard is....voor dikke namen wil ik best dik betalen
Ik had echt gedacht dat ID&T de spreekwoordelijke stekker uit Innercity had getrokken na twee (volgens mij) niet echt heel erg winstgevende edities. Maar mij maakt het niet uit; gratis feestje is altijd leuk. Althans ik zie niet in waarom IC2006 wel uitverkocht zou raken en ID&T geen weggeeftakties, waardoor ik gratis naar IC ga, zou hoeven doen.
in principe zou je dan gewoon de park hal dicht kunnen doen en dan krijg je de andere 3 hallen prima vol met die 12000 man
Contract heah... 2 feesten per jaar moet ID&T er geven, 1tje hebben ze dan nu uitbesteed aan Q
vorig jaar was echt super en dit jaar heb ik er ook weer alle vertrouwen in...het moet gvd ook gaan om de muziek en niet om al die randzaken van n paar jaar geleden...
Als Eric Prydz er bij is, ben ik er ook!
Als Axwell, Steve Angello en Sebastian Ingrosso er ook zijn, is het feest helemaal compleet. Maar ja, ik ben dan ook een Swedish House Mafia-fanaat
Nu zetten ze het feest op voor 12.000 man (klein dus met 4 zalen). Ik denk dat als de line up niet extreem goed is, dat ook dit goed gaat floppen. Want de meesten zullen niet 50 Euro hiervoor neer gaan leggen... die gaan dan liever naar Awakenings oid.
als is de line up van de Michel de Hey zaal word wel voorspelbaar denk ik : Michel de Hey , Steve Rachmad ,2000 and One , Joris Voorn ,Secret Cinema en Shinedoe
nu hopen dat die saaie 'ik luister alleen wat ik ken' nederlanders er eindelijk es voor gaan zorgen dat t wel een top feesje wordt..
Heerlijk als ze Innercity zo presenteren.
Ik weet zeker dat er een GIGA goede sfeer gaat hangen.
en als Laidback Luke net zo draaid als op Mysteryland mag hij wel DE man van de avond worden de 16e.
Ik rij die dag zeker naar de RAI.
ben erg benieuwd naar de line up
in belgie en duitsland zou t zeker slagen..
maja.. op de een of andere manier vind 80% van de partygangers hier hardstyle nog altijd beter en blijft dat dus ook dé publiekstrekker..
gelukkig blijft id-t proberen en ik hoop dus dat het dit keer wel slaagt..
Trance was ook een grote publiekstrekker op IC, het is ook waarmee het feest groot is geworden / naam heeft gemaakt. en als je dat opeens weg laat dan blijven er ook opeens een flink aantal bezoekers weg.
trance is pasee!!!. idereen is langzaam aant overgaan naar de groove/ electro style. Kijk maar naar sensation white van dit jaar. de nadruk lag daar echt meer op dance/ groove en electro. Iedereen verandert en de muziek ook. ik ben vorig jaar op innercity geweest en het is mij super goed bevallen
Fatboy slim, Carl Cox, Chemical Brothers,
karl wil graag duur doen
ga dan naar een udc party
Denk eens na allemaal...ze mikken op max. 12.000 man dan gaan ze die acts echt niet boeken hoor....er moet nog wat verdiend worden ook
Denk eens na allemaal...ze mikken op max. 12.000 man dan gaan ze die acts echt niet boeken hoor....er moet nog wat verdiend worden ook
Ik denk toch wel dat ze een paar "grote namen" gaan neerzetten anders krijgen ze het zelfs niet voor 12.000 man vol
Hoop op iets in deze richting:
. Hij zag een kans om zaken te doen en heeft hem gegrepen. Inmiddels is hij zo 'out-of-touch' met wat er leeft bij het publiek op zijn feesten dat hij niet in staat is om:
a) goede concepten te laten evolueren (met name Sensation White en Innercity maar er zijn er meer.)
nieuwe concepten op te zetten
Tja de laatste sensation-white miste idd dat beetje extra magie. En dat ligt toch echt aan de muziek, Waarom veranderen als het juist met trance iedere keer uitverkocht raakt, "never change a winning team" want de laatste white heeft niet echt veel hoge ogen gegooid.
Volgens mij wil je op elk ID&T feest wel trance hebben, Sensation White, Innercity . Ze hebben Trance Energy en dat is trance zat... (ook niet uitverkocht trouwens ondanks dat jij het een geweldig feest vond).
Als er één concept is dat ze wel gigantisch verneuken dan is het wel Sensation Black, dat is verandert van een feest van de "hardere stijlen" (zie 2002 waarin werd opgebouwt van Marco V, via techno naar hardstyle en op het einde hardcore) in een Qlimax in de ArenA idee. Leuk natuurlijk, maar laat dat maar aan Q in het Gelredome over. Om over "het incident" van dit jaar nog maar te zwijgen).
Waarom veranderen als het juist met trance iedere keer uitverkocht raakt, "never change a winning team"
in 2004 had je alleen paul van dyk en in 2005 alleen armin van buuren aan trance.
het zuigt toch
lijkt me sterk
maar het boeit verder ook niet zo wie wel of geen trance draaide, het zuigt toch, en we hadden het over innercity
laten we ieder in z'n muzieksmaak respecteren.. trance is juist aan een heel goed jaar bezig..
Elektro:
Tiefschwarz
DJ T
M.A.N.D.Y.
Blackstrobe
Lektroluv
Techno:
Rush
Sven Wittekind
Frank Kvitta
ja en de vengaboys, 2 unlimited, the sunclub en dj jean enz.
apart.. vorig jaar was nou niet echt n succes volgens mij, dus dapper om t te herhalen, maar denk niet dat t nu wel echt wat gaat worden
de 1e Sensation was ook geen succes....de 1e IC nieuwe stijl was ook geen succes maar heeft wel de basis gelegd voor wat komen gaat. Als ID&T deze nieuwe ingeslagen weg goed aanpakt en perfectioneert zonder door te draaien dan kan dit zeker een geslaagd evenement worden in de komende jaren....Maaaaaarrrrrrrr laten ze dan ook ff wat aan de prijs doen of kom dit jaar met een ongekende line-up want dat mag je voor die 50 euro wel verwachten op IC in deze vorm
Vrees dat r gewoon niet genoeg animo is in NL voor zo'n groot feest met vooral electro en minimal enz..
wat zeg jij????
IC was hendig goed vorig jaar. iedereen die er was had et hendig naar zijn zin. en wat niet te bedenken van EXTREMA OUTDOOR.grootste electro techno party wat mij nu te binnen schiet. der is zeker genoeg animo voor zo'n party's. maar het is ook algemeen bekend dat de sfeer beter is als de ruimtes kleiner zijn bij zo'n muziek. dus vandaar ook de kleinere opzet.
zoals ik al zei trance is pasee het massavolk is overgestapt naar de groove en electro. Tuurlijk zijn der mensen die het niet met mij eens zijn en het tegenovergestelde zeggen. maar bekijk de grote feesten eens en dan kijk je naar de line-up alleen maar groove, electro, funk en techno dj's. Sensation, M-Land grootste voorbeeld!
de wereld draait door en de muziek verandert ook constant. logisch dat ze het anders aanpakken. ze willen niet weer een flater slaan. Dan maar een party met minder man!
ja en de vengaboys, 2 unlimited, the sunclub en dj jean enz.
Vrees dat r gewoon niet genoeg animo is in NL voor zo'n groot feest met vooral electro en minimal enz..
wat zeg jij????
IC was hendig goed vorig jaar. iedereen die er was had et hendig naar zijn zin.
zoals ik al zei trance is pasee het massavolk is overgestapt naar de groove en electro. Tuurlijk zijn der mensen die het niet met mij eens zijn en het tegenovergestelde zeggen. maar bekijk de grote feesten eens en dan kijk je naar de line-up alleen maar groove, electro, funk en techno dj's. Sensation, M-Land grootste voorbeeld!
tja.. hopelijk heb ik ongelijk maar vrees dat innercity bij het publiek wat erop af zou moeten komen niet echt aanspreekt, en over afgelopen keer was ook niet iedereen volgens mij even positief
terwijl er maar 6000 kaartjes verkocht werden.
je moet niet vergeten dat innercity niet veel meer is dan gewoon een verzameling van dj's die muziek draaien die op dit moment populair is.
trance is just not one of 'em.
als mensen trance willen horen gaan ze wel naar trance energy. bij id-t is er ruimte voor 1 trance-evenement en dat is trance energy. niet op innercity, omdat trance op dit moment gewoon niet hip is.
iedereen zegt iets anders. bronnen aub
en je zit wel de hele tijd trance te verheerlijken maar wees eens reeël.
als mensen trance willen horen gaan ze wel naar trance energy. bij id-t is er ruimte voor 1 trance-evenement en dat is trance energy. niet op innercity, omdat trance op dit moment gewoon niet hip is
Het fijne aan de vroegere Innercity's was gewoon de veelzijdigheid van het evenement. Techno, House & Trance was gewoon inclusief de diverse aftakkingen verspreid over de gehele RAI en dat maakte Innercity ook tot het succesvolste indoorevenement in zake dance in Nederland
En jammer dat ID&T deze weg inslaat, want met Convertible hebben ze al een top evenement voor de "hippe" mensen onder ons
Voor de rest wordt het tijd dat we eens van die hele minimal-hype afstappen naar mijn mening. Pure ruwe onvervalste techno: that's the key
in de oude topics hier moet het wel terug te vinden zijn
Trance is nog altijd vrij "hip" (ik zou het leiver populair noemen)
sensation ging ook nog maar uitverkocht omdat veel lieden erop af komen zonder de line-up te bekijken en blindelings een kaartje scoorden in die paar uur dat het in de verkoop was, mede vanwege de naam van het grootste trance-event in het wit.
Zo'n hype is het ook weer niet, het is meer club en progressive die de klok slaat.
Minimal heeft naar mijn inzicht te weinig potentie, of zal ik zeggen minimale potentie
heb je aan iedereen gevraagd waarom ze erheen gingen ofzo?
als dat zo was was er ook wel een trance-stage geweest.
en ic is idd groot geworden met trance e.d., maar feit is gewoon dat duncan de boeg heeft omgegooid. dus er is geen trance meer op innercity
dat zal jij idd wel weten als ik zo kijk naar alle feesten die je zoal hebt bezocht
Het een succesvolle ommerzwaai is het tot nu toe niet gebleken
Ik denk dat Duncan in zijn handjes mag knijpen als hij 10.000 kaartes weet te verkopen voor dit feest. De verhouding tussen prijs en hipheid/toegankelijkheid is volgens mij net iets te scheef om een echt succesvol event neer te zetten, ik heb er wel vertrouwen in dat het een leuk feesje kan gaan worden afhankelijk van de line-up en bijzaken.
Ik denk dat Duncan in zijn handjes mag knijpen als hij 10.000 kaartes weet te verkopen voor dit feest.
IC is ook per definitie het toonbeeld van wat er populair is op het moment.
super vernieuwend he zon techno line up met rush wittekind en kvitta haha
haha idd erg vernieuwend en zéker geschikt voor het innercity publiek
als je het mij vraagt is schranz behoorlijk hip vandaag de dag
Uitspraak van Brother Justin op donderdag 21 september 2006 om 17:42:
als je het mij vraagt is schranz behoorlijk hip vandaag de dag
dit moet je me echt ff uitleggen
dit moet je me echt ff uitleggen
volgens mij is Schranz (bah vies woord) al passee en is t nooit hip geweest.....
Je kan lullen als brugman, maar hoeveel kaartjes denk je dat er in 2004 verkocht zouden worden als Duncan toen niet met die 2 op 1 kaartje-acties was gekomen? Nou heeeeel erg weinig! En met een "vertrouwde" IC line-up nog wel! Het moest gewoon anders klaar
idd, het is niet voor niks dat het nu anders is, en je moet het eerst de tijd geven, op de allereerste innercity waren ook geen 50.000 man
en je favoriete muziekstijlen? kzie geen club of progressive staan..
en naar wat voor clubs ga je dan zoal? kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat je minimalfeestjes bezoekt
als je het vergelijkt met jouw party-outfits is het idd meer modieus doen
en check dit maar ff, filmpje van zo'n "saaie minimal-modeshow"
http://www.megaupload.com/?d=9JXFQY4W
http://download.yousendit.com/E0E50A98097A2C5C
Uitspraak van Thijs1984 op zaterdag 23 september 2006 om 10:43:
Op de man spelen is een beetje zielig!
alles serieus nemen ook
Als het maar niet weer zo een kut urban feestje word al vorig jaar
Als Q-dance er is wil ik wel heen ben ook jarig dus zou een leuk feestje zijn
Innercity biedt 5 podia; een club/house zaal welke diep geprogrammeerd wordt, een minimal podium, een techno podium waar stevigere techno ten gehore wordt gebracht, Michel de Hey host een zaal met artiesten van zijn 'Recorded in Rotterdam' cd met louter artiesten van eigen bodem en last but not least een electro/house zaal.
Maare word m toch niet,dat zou dan nog eens een saaie verjaardag worden
Uitspraak van$jonNy
op donderdag 28 september 2006 om 14:11:
Maare word m toch niet ,dat zou dan nog eens een saaie verjaardag worden
wacht eerst eens de line up af en oordeel dan
Uitspraak van Will.i.am op donderdag 28 september 2006 om 14:31:
wacht eerst eens de line up af en oordeel dan
Hoogst waarschiijnlijk geen hadstyle toch?
Uitspraak van COÑO op donderdag 28 september 2006 om 14:51:
verbreed je horizon en wie weet hoe vet je verjaardag dan wordt
Ja ach wie weet
Jammer van het IC concept dacht dat ze iets geleerd hadden van vorig jaar maar helaas innercity is voor goed dood.
dat is jou mening...ID&T wil met IC niet meer die kermis kant op....eindelijk zien ze t licht dat het om de muziek gaat en dat dat de basis moet zijn...dat ze trance schrappen op IC is zuur voor vele liefhebbers maar dt betekent niet dat IC dood is....ik wacht de line-up de komende week af en zie mezelf wel weer een mooie avond hebben daar...vorig jaar was super en was t vorig jaar niet zo dan was ik en veel vrienden van mij niet meer gegaan
Die kermis trok anders wel 5 jaar achter elkaar rond de 40.000 bezoekers
Begin oktober, eerste week om precies tezijn.
als jullie het niks vinden dan komen jullie toch gewoon niet...
Doen we ook niet , of de line up moet mega mega zijn
Zo zal de RAI op 16 december 2006 de grootste club van Europa vormen, vijf intieme clubs onder één dak. Er is gekozen voor een kleinere opzet van maximaal 12.000 man om het intieme en opzwepende club en techno gevoel vol tot z'n recht te laten komen.
Wat ze hiermee proberen klopt gewoon niet. Dat lukt toch noooooooit, intiem en opzwepend techno gevoel haha dat krijg je niet bij zo'n feest.
dan moeten ze t wel goed doen
Kijk naar ILT die voor minder geld toch wel een veel strakkere Line Up neer zetten,
In hun eerdere uitgelekte aankondiging vielen ook de namen Joey Beltram en Paul Kalkbrenner...jammer dat die niet bevestigd zijn uiteindelijk...hoe dan ook ga ik hier bij zijn maar niet voor de volle mep uiteraard....als ze nu die prijs hadden verlaagd tot Euro 35,- ex fee dan trek je wel veel meer betalende bezoekers dan nu denk ik...
tja zat te twijfelen tussen innercity en nightmare...maar tis me duidelijk....NIGHTMARE here I come....teveel geld voor die line up..had er meer van verw8....moet natuurlijk wel leuk verjaardagsfeestje hebben he?
Haha ik zit ook te twijfelen, ik kan mogleijk een gratis kaartje krigjen voor nightmare, dus dat maakt me nog mer aan het twijfelen
dan moet je zker na nightmare gaan d8 ik zo....vin innercity echt veel geld kosten....teveel voor de line up...
innercity is niet meer wat t was
r.i.p
Misschien moeten ze maar weer is gewoon een shockers gaan organiseren
Maar zou dr best die 47,50 voor over hebben!
Misschien een idee om een topic ervoor aan te maken met een poll en dit door te sturen naar ID&T.
Raoulduke ik had al een nieuw topic ervoor gemaakt
https://partyflock.nl/topic/906442
Genoemd wat vind je van de line up van innercity en de prijs
ik zie de IC aankondiging niet meer op de mainpage van flock?
Nice to hear that also people from outside the Netherlands criticize on the way ID&T does their job lately
If I were you and your friends just email ID&T with your wishes/complaints etc about specific parties. That's the only way they might change things for the better of all party freaks.
I made a poll for Shockers: https://partyflock.nl/topic/906442
if you and all your friends vote to get it back, I will contact ID&T when I get about 10.000 votes
ik zie de IC aankondiging niet meer op de mainpage van flock?
Het bericht op de front van Flock is verwijderd op verzoek van ID&T. Wil even opmerken dat het hier om een gekochte nieuwsadvertentie gaat, en dat ID&T dus een klant is in dit geval. ID&T heeft dan dus gewoon het recht om de overeenkomst te annuleren. FLock staat verder buiten die beslissing
Ik wil nog wel eens zien dat jij bv naar je favouriete feest wil (laten we dit Sensation noemen) en jij komt daar en opeens treedt Frans Bauwer op, ook Verdonk en Femke Halsema zingen een duet.
De diversiteit is juist bij ID&T op dit moment aan het vervagen en TREND... dat is pas een hokjesding!
Doe eerst eens je huiswerk en post dan gaarne iets zinnigs.
Ik heb juist respect voor ze dat ze proberen te innoveren en dat ze met de trends meegaan al gaat dit gepaard met risico's.
Klaarblijkelijk heb jij niet mijn voorgaande postings in dit topic aandachtig gelezen of misschien begrijp je het gewoon niet. Hoe dan ook ontkracht je nergens hetgeen wat ik duidelijk probeer te maken.
Het feit dat jij Andre een fantastische afsluiter vindt, is allemaal geweldig voor jou, maar voor velen niet.
Een verassing is leuk en kan leuk zijn, maar als ondernemer moet je jezelf wel verplaatsen in wat de klant wilt! (tenminste als je jouw bestaansrecht niet wilt vergooien).
Zoals gezegd als je werkelijk mijn argumenten probeert te ontkrachten doe dat dan objectief en stel jezelf open, want jij sluit je totaal af (al denk je van niet).
Ik vind het zeer negatief dat ID&T het betaalde bericht heeft verwijderd.
Natuurlijk is er kritiek! dat weet je als ondernemer! kritiek zal er altijd zijn en dit kan juist zeer gezond zijn in een dynamische omgeving waarbij je constant moet aanpassen aan de wensen van de klant... en dit laatste is zeker belangrijk voor organisaties als ID&T. De klant is immers hun hele bestaansrecht!
ID&T snijdt zich nu met deze aktie HEEL erg diep in de vingers... en ik denk dat van de mensen wie weer vertrouwen kregen in ID&T door zo een aktie weer tot een dieptepunt is gezonken
Als ID&T maar blijft luisteren naar hun bezoekers dan komen ze nooit meer vooruit...
Eerst waren het de hardcore liefhebbers die zich in de steek voelden gelaten en nu zijn het de trance liefhebbers
Er zijn ook mensen (net als ik) die van alles kunnen genieten. Ik vind het echt jammer dat er steeds meer mensen zijn die maar niet open willen staan voor andere stijlen
De diversiteit is juist bij ID&T op dit moment aan het vervagen en TREND... dat is pas een hokjesding!
Uitspraak van oLliE op zaterdag 14 oktober 2006 om 16:30:
Ik heb juist respect voor ze dat ze proberen te innoveren en dat ze met de trends meegaan al gaat dit gepaard met risico's.
zoveel respect dat een trend weer snel voorbij is en dat je geen trouwe achterban meer hebt
Ik hoef (want je bent blijkbaar zo op de hoogte hoe het allemaal gaat) jou niet te vertellen dat de dance in zijn geheel in een recessie zit
ach, als trance liefhebber hebben we altijd nog Trance Energy!
Bovendien kan hij heel slecht tegen kritiek. Daarom gooide hij in 2003 dat forum dicht, want voor zijn idee betaalde hij veel geld voor een forum waarna mensen hem alleen maar afzeken. Maar hij neemt ook verantwoordelijk voor zijn fouten (b.v. Rob Gee op Sensation)
Als meneer niet zo koppig was geweest en had geluiserd naar zijn medewerkers dan was heel Rob gee op sensation niet eens door gegaan, hij moet dus echt aan zijn persoontje werken want anders gaat het hem dadelijke veel kosten, als dat al niet het geval is, want ID&T heeft er wel eens rooskleuriger voor gestaan.
Wat iedereen vergeet steeds is dat Innercity niet vorig jaar de kattenbak is ingegaan, maar het jaar daarvoor met het Las Vegas thema. Dat waren grote namen, grote lokatie, grote dit en grote dat. En het raakte bij lange na niet uitverkocht.
Dus de mensen willen dat niet meer.
Dus proberen ze het kleinschaliger neer te zetten met een vernieuwend concept dat opnieuw publiek moet vinden
Het bericht op de front van Flock is verwijderd op verzoek van ID&T. Wil even opmerken dat het hier om een gekochte nieuwsadvertentie gaat, en dat ID&T dus een klant is in dit geval. ID&T heeft dan dus gewoon het recht om de overeenkomst te annuleren. FLock staat verder buiten die beslissing
Zij lopen enorme risio's en bedenken gewoon vette dingen
ik wordt zo moe van die jankerds! ID&T doet het altijd maar verkeerd, werpen ze es een blik op de toekomst en vernieuwen ze es een keer krijg je meteen weer gejank. Geen enkel bedrijf kan draaien op een eeuwig format (anders reden we nu nog wel in trabantjes) en het is gvd logisch dat ze zich meer richten op het buitenland, waarom? Omdat Nederlanders elkaar niets gunnen, ookal verdienen ze miljoenen en ookal moet je veel betalen. Zij lopen enorme risio's en bedenken gewoon vette dingen, om die reden mogen ze van mij helemaal binnenlopen, lekker belangrijk.
Neem eens de moeite om al mijn postings uit dit topic door te lezen vanaf "12 oktober 2006 13:44 "
En geef dan eens een goed onderbouwde antwoord/posting
Daarbij vraag je of ik iets goed wil onderbouwen. Ik geef mijn mening, ik vindt dit, dat hoef ik niet te onderbouwen, het is een gevoel wat ik krijg als ik dit doorlees. een gevoel van afgunst.
Laten we allemaal samen leren van de fouten, en dan er voor zorgen dat nederland leider blijft in de house scene over de wereld
leider blijft in de house scene over de wereld
Ik vind dus in tegenstelling van de meesten de line up echt geweldig
De prijs is helaas aan de hoge kant, maar dat krijg je met een dure locatie en relatief weinig mensen... als ze nou de kaartverkoop al eerder hadden gestart en kijken hoeveel kaarten er verkocht werden. Dan konden ze achteraf nog eventueel de zalen vergroten en iedereen een gratis drankje ter compensatie geven
Helaas zijn we die titel al kwijt...met name Spanje is erg upcoming en Duitsland is ons al voorbij. Jammer, maar er ligt een hele niewe generatie organisatoren te wachten. Al die kleine club conceptjes kunnen zomaar uitgroeien tot een dik feest!
duitsland loopt nog steeds achter!
spanje is idd up-comming maar die zijn nog lang niet daar waar ze moeten zijn. dus nederland is voorlopig nog wel ff marktleider
trouwens kun jij me een spaanse dj opnoemen die top staat in de nederlandse dancescene. ik niet zo 1 2 3.
spanje.... alles wat daar draait is sowieso van nederland gekomen, dit door toerisme. dus niet zo voorbarig met spanje
Ze zijn ook steengoed in Duitsland, maar we zijn nog steeds merktleider, en als je naar de verhouding kijkt van groote van het land en aantal inwoners dan zijn we helemaal de master
Ja met House wel ja. Is ook de enige muziek waar Nederland goed in is. Voor de rest stelt Nederland geen ruk voor internatinaal met muziek
En bovendien vind ik de Nederlandse Housepubliek aardig verwend en negatief vergeleken met andere landen
waar ter wereld heb je zo veel zo grote en zulke goede feesten bij elkaar.... Dat kan alleen maar in Nederland.
In Duitsland kan je veel goedkoper feesten, langer doorgaan, vaak geen geluidslimiet, etc.
tja...
en anders moeten ze maar n hele lijst met namen geven waar je de volgende keer op kunt stemmen op je favorieten...
Nee snap ik SuspiE en nog veel andere zaken die op zo een korte termijn niet meer aangepast kunnen worden. Maar daarom had ik als ik hen was de ticketsale al begin oktober begonnen... als in november de verkoop de verwachtingen overschrijdt, dan kan je gewoon nog zaken aanpassen
duitsland loopt nog steeds achter!
spanje is idd up-comming maar die zijn nog lang niet daar waar ze moeten zijn. dus nederland is voorlopig nog wel ff marktleider.
trouwens kun jij me een spaanse dj opnoemen die top staat in de nederlandse dancescene. ik niet zo 1 2 3.
spanje.... alles wat daar draait is sowieso van nederland gekomen, dit door toerisme. dus niet zo voorbarig met spanjelaatste aanpassing 17 oktober 2006 11:34
Duitsland loopt achter zei je?
Nature One, Sonne Mond und Sterne, Mayday, Time Warp en ga zo maar door. Bovendien bieden zij kwaliteit in combinatie met een goede prijs. Duitsland is Nederland al 2x voorbij hoor
Spaanse toppers:
Oscar Mulero
Christian Varela
Dr. Kucho
Paco Osuna
en wij zitten in 2006, de duitsers in 2004!
de rest ken ik dus nie! zegt al genoeg
Kom op hey...heb je ooit de line up van Sonne Mond und Sterne, Nature One of een Mayday gezien? Daar steken die van de Nederlandse organisaties schraal tegen af joh
Maar ooit eens een duitser zien flippen op de trance, hardstyle, groove electro en de normale dance! die lopen dus echt achter
En je moet natuurlijk niet de lokale sjappies uit Aachen en Herzogenrath gaan vergelijken met het volk wat op de topfeesten in Duitsland komt he
ben best hip heb ik gelezen https://partyflock.nl/topic/818802.htmllaatste aanpassing 18 oktober 2006 21:16
Hoe groot is nederland en hoe groot is duitsland
Dr. Kucho een kee horen draaien
de rest ken ik dus nie! zegt al genoeg!
maar ben et wel met je eens dat de duitsters zich idd kunnen meten met de nederlanders qua techno
zekers. maar snap ook helemaal wat je wil zeggen. maar jij weet net ook netzoals ik, dat de duitsers achter lopen qua stijl. of nie? kijk maar eens naar de duitsers allemaal die bij ons in kerkrade komen.
maar ben et wel met je eens dat de duitsters zich idd kunnen meten met de nederlanders qua techno.
Maar ooit eens een duitser zien flippen op de trance, hardstyle, groove electro en de normale dance! die lopen dus echt achter
Echt: op Nature One & Mayday helemaal los man. Echt ongelooflijk. Ze kunnen het wel die Duitsers, trust me .
En je moet natuurlijk niet de lokale sjappies uit Aachen en Herzogenrath gaan vergelijken met het volk wat op de topfeesten in Duitsland komt he
Jeuujjj weer tijd voor het commerciele feesje Innercity
Haal hem dan ook maar uit je agenda als je er zo over denkt
Alles is commercieel dus altijd zo een noob opmerking. Verder hoef ik geen Qdance terug te zien op IC. Hardstyle feesten zijn er al zat.
Ben vorig jaar niet geweest.. dus ben benieuwd hoe het is geworden met de 'back to basics'..
Ik heb ook hier en daar mensen gehoord die een kaartje gaan kopen... Was vorig jaar wel anders
Ach, alle feesten zijn tegenwoordig toch commercieel? Ik denk dat Innercity zoals het nu is 1 van de minst commerciele feesten van ID&T is. Wanneer is een feest volgens jullie dan eigenlijk commercieel??
Misschien als er wat wedstrijden komen en wat reclame dat het feest wat gaat worden, maar tot nu toe hoor ik er echt niemand over.
ok, ik heb anders nog niets op TV gezien, geen enkele poster in de omgeving van Leiden en laatst in Amsterdam ook niets gezien.
wow! Das vreemd... Ik heb ze wel in amsterdam en Utrecht gezien!
Hoe groot is nederland en hoe groot is duitsland
Dr. Kucho een kee horen draaien
de rest ken ik dus nie! zegt al genoeg!
Ben toch wel een beetje benieuwd hoe het met de kaartverkoop gaat!
Ben toch wel een beetje benieuwd hoe het met de kaartverkoop gaat!
Koop nu een bundel van 50 of 100 Euro en ontvang Innercity kaarten !
Dance-Tunes.com geeft kaarten weg bij aankoop van een bundel van 50 Euro of 100 Euro !
Een uniek aanbod wanneer je een bundel van 50 Euro of 100 Euro aanschaft. Dance-Tunes.com doet hier nog eens 1 of 2 Innercity kaarten bij. Dus wanneer je een bundel van 50 Euro koopt ontvang je 1 Innercity kaart en waneer je een bundel van 100 Euro koopt ontvang je 2 Innercity kaarten. De actie loopt tot 16 December a.s.
Bron: www.dance-tunes.com
Ah. Daar is de eerste actie al. Het gaat dus waarschijnlijk niet zo goed met de kaartverkoop
Maar inderdaad ze hadden er slimmer aan gedaan om dit jaar Innercity maar is voor E37,50 te organiseren! Dan werden er wel wat meer kaarten verkocht denk ik zo...
Pff geld betalen voor MP3... never en zit je gelijk met die DRM crap
wat ik niet snap is dat ze nooit reclame maken op bijv mtv, tmf of in de krant etc.. zo krijg je tenminste wat nieuw publiek
Waar is het ouwe concept naar toe gevlogen. Hoe gruwelijk was dat wel niet!!!
Eerlijk gezegd heb ik wel een kaartje gekocht De socialist in mij komt naar boven: als niemand een kaartje koopt dan kappen ze er inderdaad mee en deze line-up vind ik geen 50 euro waard, maar het is het in ieder geval wel waard om (financieel) te slagen als feest. Als dit het begin is van een hernieuwd tijdperk innercity dat wél leuk is, dan heb ik daar graag 50 euro voor over.
Ik ben overigens 2004 en 2005 niet geweest, omdat ik de line-up niets vond voorstellen
Daarnaast verlaag die kaartprijs gewoon met 10 Euro en je kaarten zijn zo uitverkocht... beter 30-40 Euro voor een kaartje dan weer moeten strooien en je allemaal pauper publiek binnentrekt.
bekende DJ's en een lagere prijs?!
Of door "stille"
Zoals je weet staat ID&T voor kwalitatief hoogstaande evenementen
jij doelt op InQontrol??? Weet bijna zeker dat die line-up goedkoper is dan die van IC...
Dus als je dan bij mij aankomt met een reactie van "dan drink je toch drie biertjes minder...." terwijl ik nuchter op ieder feest rond loop en alleen voor de muziek kom, dan mij niet gezien.
Ik snap die reactie van ID&T ook wel wat betreft die '3 biertjes' ....als ze keer op keer mailtjes binnenkrijgen van die zeikers dan zou ik ook op een gegeven moment zo'n antwoord geven...
Jij denkt al hetzelfde als ID&T. Noemt de mensen die mailen zeikers. Dat zijn klanten die ID&T in stand kunnen houden door naar hun feesten tegaan en daar geld uittegeven. Omzet heet dat en dat heb je nodig als bedrijf zijnde.
Jij denkt al hetzelfde als ID&T. Noemt de mensen die mailen zeikers. Dat zijn klanten die ID&T in stand kunnen houden door naar hun feesten tegaan en daar geld uittegeven. Omzet heet dat en dat heb je nodig als bedrijf zijnde.
die paar zeikers van PF boeit een onderneming als ID&T echt niet
Maar om nou maandenlang op een forum continue dezelfde kritiek te hebben bestempel ik op een gegeven moment als zeiken....
Zit ook wel wat in maar zegt wel iets over ID&T. Als het maandenlang doorgaat wat dus zo is, zou ik er maar eens wat aan gaan doen als ID&T zijnde. het is tenslotte niet het enige forum waar ik dit oort dingen lees
Ja en dat jij op UDC geilt weten we nu wel...
Ga je nu in elke ID&T-topic lopen janken???
wat een onzin. jammer jammer dat als je gewoon je mening geeft je weer als jankert wordt bestempelt.
kan om deze kansloze uitspraak nog wel lachen, dit slaat echt alles.
Of het nu Sensation, Mysteryland of Innercity is...
ik heb kritiek op hun beleid ja, is daar iets mis mee?
Qdance mag dan wel een heel bekend organisatie zijn, maar dan word het feest ook te commercieel.
Dat heb ik ze dus gevraagd, ik kreeg dit als antwoord:
Dank je voor je email aangaande Innercity.
Allereerst wil ik even kwijt dat wij ook erg blij zijn met de line up. Graag zou ik met je van gedachte willen wissen aangaande prijs, line up, locatie.
Zoals je weet staat ID&T voor kwalitatief hoogstaande evenementen, oa locatie, line up, decoratie en facaliteiten dragen hier aan mee. Het is voor ons niet mogelijk om een evenement neer te zetten in de RAI met deze line up en de facaliteiten die we aanbieden voor een lager bedrag. Als we Innercity zouden kunnen aanbieden voor een lagere prijs zouden we dat ook wel doen. En aan de andere kant, dan drink je toch drie biertjes minder.... We hebben gekozen voor de RAI, dit is al 9 jaar lang de locatie van Innercity en dit gaan we dus ook niet zomaar veranderen.
We hopen je te verwelkomen op de 16e in de RAI.
Met vriendelijke groet,
Gérard
Wat mij betreft was het het beste geweest om met Innercity een hele duidelijke stap terug te doen. Deze line-up (en wellicht zelfs om in de kosten te snijden iets minder grote namen), andere locatie en dan gewoon voor 30-35 euro de kaarten verkopen. Dan komen er een stuk meer mensen op af en zou je het eventueel weer wat kunnen uitbouwen in het volgende jaar als het imago weer wat opgekrikt is.
Uitspraak van Fakkie_X op dinsdag 5 december 2006 om 17:28:
Wat mij betreft was het het beste geweest om met Innercity een hele duidelijke stap terug te doen. Deze line-up (en wellicht zelfs om in de kosten te snijden iets minder grote namen), andere locatie en dan gewoon voor 30-35 euro de kaarten verkopen. Dan komen er een stuk meer mensen op af en zou je het eventueel weer wat kunnen uitbouwen in het volgende jaar als het imago weer wat opgekrikt is.
Idd... zoiets had ik ook voor ogen.
kaartjes had ik al en nu ook nog is 2 gewonnen via dance panel! de techno area here we come en ik hoop dat pet duo lekker gaat afsluiten
Iedereen vindt Pet Duo zo vet. Ik heb er dus echt helemaal niks mee. Ik vind dat wijf echt ZO onvoorstelbaaar eng. + dat k niet hou van die harde techno, geef mij maar wat relaxters.laatste aanpassing 8 december 2006 15:53
het gaat toch om de persoon, niet hoe ze eruit ziet
Ana is een topwijf
Uitspraak van Thijs1984 op zaterdag 2 december 2006 om 20:50:
De urban op IC heeft de reputatie van het feest ook geen goed gedaan.
Ik blijf erbij dat dat de doodsteek is geweest van IC
weet iemand toevallig hoe het nummer heet, in het begin van het filmpje over joost van bellen? (i like it Filthy And Raw enz)
Beter dat er dit jaar wel wat verlichting en lasers zijn! vorig jaar was het echt VEEL te donker
Uitspraak van Alexander! op dinsdag 12 december 2006 om 11:25:
Beter dat er dit jaar wel wat verlichting en lasers zijn! vorig jaar was het echt VEEL te donker
Vorig jaar was het dan ook echt een soort van Ramp voor ID&T, capaciteit voor 30.000 mensen, minder dan 8000 kaartjes verkocht geloof ik, meer weggeven dan verkocht. Dan houden ze niet veel geld over voor leuke dingen.
dit jaar is er geloof ik capaciteit voor 12.000 mensen, weet niet hoe veel kaartjes er zijn verkocht. Maar procentueel gezien volgens mij wel veel meer dan vorig jaar (dat kan ook haast niet anders natuurlijk ) dus ik verwacht een veel leukere aankleding voor jullie. Zelf heb ik zowel een vrijkaartje voor IC als voor Nightmare, het wordt deze keer nightmare denk ik, lekker dichtbij voor een tussendoorfeesie in deze dure maand (moet nog kaartjes kopen voor TE, Zany en flockers
als er maar niet zoveel irritante lichtjes komen als in 2004 met dat Las Vegas gebeuren wat n kermis zeg...
De Mainstage vorig jaar vond ik trouwens wel heel errug leuk gedaan met die lampenwand achter de DJ's....Er mag van mij best n lampje minder hangen hier en daar zolang de muziek maar goed is, das t belangrijkste
Vorig jaar was de capaciteit 20.000 toch?
vorig jar idd cap. van 20.000 en dit jaar is iets gezegd over 12.000
maar volgens mij gebruiken ze wel weer de zelfde hallen als vorig jaar, en zullen ze dus misschien wel hallen gaan inkorten met een podium op de helft ofzo. vind ik zelf nooit zo vet.
vorig jar idd cap. van 20.000 en dit jaar is iets gezegd over 12.000
maar volgens mij gebruiken ze wel weer de zelfde hallen als vorig jaar, en zullen ze dus misschien wel hallen gaan inkorten met een podium op de helft ofzo. vind ik zelf nooit zo vet.
1 maar? das dan niet via dance panel.jezus komt er uberhaupt wel publiek wat daadwerkelijk betaalt heb voor n kaartje?
mensen die n 2 gratis kaarten hebben gewonnen kunnen vanaf 19:00 tot 2:00 uur terecht bij e22.na 2 uur geen entree meer!
1 zaal in de Foyer is (waar vorig jaar Minimal zat en in 2004 Ex Pornstar, waar je die trap omhoog moet) en dat is dus al een mega klein zaaltje
En er is vorig jaar een nieuwe zaal in gebruik genomen in de RAI (die voor het eerst werd gebruikt bij In Qontrol) en die heeft maar een capaciteit van 500.
dat is 'm toch niet, ik bedoelde in de commercial: http://innercity.id-t.com/2006/commercial/
hoe kom je eraan?
En...wat ga je aan doen?
"Innercity is met 14.000 verkochte kaarten al bijna vol"
eerste keer voor mij innercity houd wel van stevige muziek maar ken dj niet welke zaal moet ik gaan staan help?
Heb hier en daar wel al wat techno setjes gehoord en vind het wel lekker klinken Maar ben niet zo heel bekend ben met de scene... wie kan me vertellen wat voor stijlen worden gedraaid bij de verschillende kleuren. Vooral de iets hardere techno heeft mijn voorkeur
rofl wat een dagjes mensen alweer. als je neit weet wat techno is blijf dan aub weg!
en mij neemt ie ook niet mee
Xan...weet jij nog een kaartje,20euri hooguit??
neem je Merel niet mee?
maar aan de deur zijn ze vast wel goedkoop
je moet het dus alleen met mij doen tijdens die uurtjes
Hij durft niet te kopen aan de deur
ID&T is genoodzaakt zich te confirmeren aan het drugsbeleid dat momenteel is opgelegd door Politie en Justitie. Dit houdt in dat bezoekers wél softdrugs (voor alle duidelijkheid: wiet en hasj) mee naar binnen mogen nemen, maar uiteraard alleen voor eigen gebruik.
geen zin in het risico om bijv naar rai te gaan en dan nix te kunnen regelen...
en handelaren hebben,naar wat ik altijd van ze hoor,niet de laagste prijzen...snap?
Wie kan ik blij maken met 1 gratis innercity kaartje
waarom had ik dan op Defqon een kaartje voor 30 euro?
omdat ze (de handelaren) teveel kaartjes over hadden
ik zoek ook nog een kaart voor een vriendin van me...ze heeft er 25 voor over...mschn kan iemand me nog helpen?
heb aleen ff n vraag, als ik op 9292 ov kijk en ik tik in van bussum naar rai word er gezegd uitstappen op station rai, maar voorheen heette dat toch niet zo?
heb aleen ff n vraag, als ik op 9292 ov kijk en ik tik in van bussum naar rai word er gezegd uitstappen op station rai, maar voorheen heette dat toch niet zo?
Ik wil ook met de autoniemand wilt rijden en ik ook niet
Op de site van innercity staat trouwens dat je hasj en wiet gewoon mee naar binnen kan nemen.
Moet ik hierop vertrouwen of het zakje toch in me onderbroek stoppen
Ja maar ik ben niet meer geweest...
heerlijk gruwelijk schranz geweld!!
en wat betreft miss djax.. vroeger vond ik haar echt vet.. nu is het alleen maar ongeintreseerde bagger..
de stille waren weer beetje jammer
Uitspraak van not the real J.Morrison (marc) op zondag 17 december 2006 om 15:14:
de stille waren weer beetje jammer
Maar ze waren er wel duidelijk tussen uit te halen
Hoe vaker ze komen,hoe beter we ze gaan herkennen!!!
Ik heb niemand gezien..
Hij moest 1 plaat inmixen en zelfs dat ging fout
weet iemand wie dat manneke was bij Erick E in de blauwe zaal met die camera man?
Hij draaide wel effe leuk! Nieuw talent?
ik weet het al DJ GREG pas 16!gefilmd door bnn in de gaten houden dus
alsof dat n bekende dj niet n keer kan gebeuren,zal wel door zenuwen zijn ofzo, als ik naar pet duo luister die ik helemaal te gek vind, dan hoor ik ook fouten,komt voornamelijk door hem.dan grijpt ze zus weer in, maar niet echt dat dat boeit, feest is het toch wel.
maar dat jochie staat gelijk ff op n groot feest,logisch dat ie n foutje maakt
alsof dat n bekende dj niet n keer kan gebeuren,zal wel door zenuwen zijn ofzo, als ik naar pet duo luister die ik helemaal te gek vind, dan hoor ik ook fouten,komt voornamelijk door hem.dan grijpt ze zus weer in