Partyflock

Forumonderwerp · 875516
1 volger · 13377x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 16 december 2006 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
Is dit jaar op 16 December.

bron: Rai jaar kalender.

Dus voor de mensen die er nog graag heen gaan, hou een plaatsje in je agenda vrij (Y)

Datum aangepast
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Lekker line-upje.

Helaas kan dr nie bij zijn. Ga weekendje naar Parijs.
Maar zou dr best die 47,50 voor over hebben!

Waarschuw beheerder
innercity is niet meer wat t was :/
r.i.p
Waarschuw beheerder
donateur
De line-up ziet er wel erg goed uit!!
Denk dat het tijd gaat worden voor een kaartje!!
laatste aanpassing
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
Waarschuw beheerder
ok de line up: welke (buitenlandse) namen springen eruit en zijn niet vaak in Nederland te horen:

Felix da Housecat, Coburn, Pet Duo, Technasia, Loco Dice, Marc Houle live, Sebastian Ingrosso en
Monika Kruse

oftewel elke muziekstijl/zaal heeft 1 a 2 buitenlandse toppers staan, aangevuld met Nederlandse dj's. zeker geen slechte dj's, maar elke week wel ergens in het land te horen, op een (kleiner) feest waar 1 muziekstijl overheerst en waar je dus ook voor kiest en (het meest) van houdt. als je van (hardere) techno houdt, dan kies je voor bijvoorbeeld The Chaos Theory of Awakenings. hou je van minimal, dan kies je voor de 11, Voltt of Full Spectrum bijvoorbeeld. ga je voor house, dan ben je vaak op Sneakerz, Rush of een ander willekeurige house/clubavond te vinden. dit allemaal voor lagere prijzen, en de dj's die je top vindt staan daar.

IC is dus een combinatie van die feesten, maar levert volgens de meesten hier niet méér dan de optelsom van deze losse (kleinere) feestjes en is dus geen 47,50 waard. dus ID&T kan óf meer (buitenlandse) toppers per zaal neerzetten (Richie Hawtin, Roger Sanchez, dj Rush) zodat de prijs in verhouding komt te liggen met hetgeen wat geboden wordt. óf de prijs dient verlaagd te worden naar +/- 35,-.

maar das mijn 'answer to the music' :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hey die post hierbonen heb ik ergens anderts ook al gezien.
:d
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 20:47:
innercity is niet meer wat t was
r.i.p

het is zeker niet meer wat het was.

RIP dat hoop ik niet, ze moeten gewoon wat meer stijlen programmeren die voor het grote Nederlandse publiek wat toegankelijker zijn zoals bijv Techtrance en normale trance. Dan zijn veel meer mensen bereidt om een kaartje te kopen en zo raken ze vanzelf in aanraking met minimal/ groovy enz en kunnen het zo meer gaan waarderen. De drempel is veels te hoog, zeker met de prijs die eraan kleeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woep:Swift:woep: op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:47:
Misschien moeten ze maar weer is gewoon een shockers gaan organiseren

Goed plan:d

Maar hier hoef ik niet bij te zijn:no:
Uitspraak van Ritsjie op dinsdag 10 oktober 2006 om 19:28:
Maar zou dr best die 47,50 voor over hebben!

En al helemaal niet voor die prijs...
Heel misschien wel als je weer met ze tweeen weer op een kaartje mag :P
Waarschuw beheerder
as zondag @ NL3: ID&T's God is my DJ
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=392 cacheid=001289bb001ee4d37e8c86c41a019bd457]http://www.mijnalbum.nl/Foto=XGKK8UAH[/img]

deze steen staat al sinds een jaar op het terrein van ID&T. Recht achter ziet u het hoofdkantoor :cry:.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind dus in tegenstelling van de meesten de line up echt geweldig :D

De prijs is helaas aan de hoge kant, maar dat krijg je met een dure locatie en relatief weinig mensen... als ze nou de kaartverkoop al eerder hadden gestart en kijken hoeveel kaarten er verkocht werden. Dan konden ze achteraf nog eventueel de zalen vergroten en iedereen een gratis drankje ter compensatie geven
Waarschuw beheerder
Over Shockers trouwens, dat heb ik al zo vaak gemeld op het forum.

Misschien een idee om een topic ervoor aan te maken met een poll en dit door te sturen naar ID&T.
Waarschuw beheerder
ik vindt de line up ook goed te doen dat zeker...maar blijf de prijs-kwaliteit verhouding vreemd vinden....

maar goed boeiuh...ik vermaak me wel op Innercity, vorig jaar ook een superfeest gehad dus komt weer helemaal goed (voor mij)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 12 oktober 2006 om 13:45:
Misschien een idee om een topic ervoor aan te maken met een poll en dit door te sturen naar ID&T.

Het is een idee maar of ze er iets meedoen???

Ik wil wel een forum onderwerp open en een poll. Genoemd wat vind je van de line up van innercity en de prijs.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gestemd :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 12 oktober 2006 om 13:49:
Genoemd wat vind je van de line up van innercity en de prijs

tja...
en anders moeten ze maar n hele lijst met namen geven waar je de volgende keer op kunt stemmen op je favorieten...

:-/
Waarschuw beheerder
i want shockers back and i want the old innercity back... with lineups like 2002 or 2003... many germans think about it and they are very sad,when they saw the last 2 Lineups from this former great party..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zie de IC aankondiging niet meer op de mainpage van flock?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlexyFrank op zaterdag 14 oktober 2006 om 09:46:

dus????
Waarschuw beheerder
Johnnydepp­2508>

Nice to hear that also people from outside the Netherlands criticize on the way ID&T does their job lately :)

If I were you and your friends just email ID&T with your wishes/complaints etc about specific parties. That's the only way they might change things for the better of all party freaks.

I made a poll for Shockers: https://partyflock.nl/topic/906442
if you and all your friends vote to get it back, I will contact ID&T when I get about 10.000 votes :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dus????

dus die heeft ID&T laten verwijderen, waardoor ze zich erg laten kennen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op zaterdag 14 oktober 2006 om 11:09:
Nice to hear that also people from outside the Netherlands criticize on the way ID&T does their job lately

If I were you and your friends just email ID&T with your wishes/complaints etc about specific parties. That's the only way they might change things for the better of all party freaks.

I made a poll for Shockers: https://partyflock.nl/topic/906442
if you and all your friends vote to get it back, I will contact ID&T when I get about 10.000 votes

ID&T is somewhat losing it's grip on the main part of its visitors, and this is also due to the lack of confidence in the opinion of the visitors of their events.

At this moment, ID&T is very selfish , the only positive thing they have done with this years IC is that they removed the Urban and Hiphop shit from the line-up, for the rest is looks like they don't realy want to lissen to the people.

Uitspraak van FlexyFrank op zaterdag 14 oktober 2006 om 09:46:

I'ts really stupid that they removed the newsflash due to negative comments from most of the PF-visitors. It's a reality that most people have big critism over this years Innercity, so both PF and foremost ID&T have to face this.

Waarschuw beheerder
donateur
Het bericht op de front van Flock is verwijderd op verzoek van ID&T. Wil even opmerken dat het hier om een gekochte nieuwsadvertentie gaat, en dat ID&T dus een klant is in dit geval. ID&T heeft dan dus gewoon het recht om de overeenkomst te annuleren. FLock staat verder buiten die beslissing.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 14:54:
Het bericht op de front van Flock is verwijderd op verzoek van ID&T. Wil even opmerken dat het hier om een gekochte nieuwsadvertentie gaat, en dat ID&T dus een klant is in dit geval. ID&T heeft dan dus gewoon het recht om de overeenkomst te annuleren. FLock staat verder buiten die beslissing

Wat is dat ongelooflijk zielig van ID&T, kunnen ze geen kritiek meer hebben, willen ze niet meer luisteren naar hun (potentiele) bezoekers???? Dan moeten ze ook maar geen feesten meer organiseren. Arrogante lulo's.

Ze krijgen terrecht kritiek omdat ze zich de laatste tijd zo enorm vervreemden van hun doelgroep en de directeur is helemaal op een egoistische toer (zie Rob Gee op Sensation black gebeuren)

PF zou er verstandig eraan doen om alle reacties alsnog in een topic te plaatsen. Het is terrecht dat er bijna 300 overwegend negatieve reacties zijn gekomen in een paar dagen tijd. ID&T moet maar gewoon leren en niet zo super stront-arrogant doen, want uiteindelijk maken de bezoekers het feest en betalen er vet voor, zeker met die scheve prijs kwaliteitverhouding bij het huidige IC (hetzelfde vragen voor minder kwaliteit)

ID&T leer nou eens!! Waarom vervreemden jullie je van je (vaste) bezoekers????
Waarschuw beheerder
Ik vind het zeer negatief dat ID&T het betaalde bericht heeft verwijderd.

Natuurlijk is er kritiek! dat weet je als ondernemer! kritiek zal er altijd zijn en dit kan juist zeer gezond zijn in een dynamische omgeving waarbij je constant moet aanpassen aan de wensen van de klant... en dit laatste is zeker belangrijk voor organisaties als ID&T. De klant is immers hun hele bestaansrecht!

ID&T snijdt zich nu met deze aktie HEEL erg diep in de vingers... en ik denk dat van de mensen wie weer vertrouwen kregen in ID&T door zo een aktie weer tot een dieptepunt is gezonken :/

Erg dom van ID&T ik kan niet anders zeggen en dit lijkt weer verdomd veel op de aktie met het offline gooien van het forum in 2003 ofzo.

Ik snap niet waar Duncan en zijn maatjes mee bezig zijn, de laatste 3 jaar bestaat zijn beleid uit leugens (vele tov werknemers en klanten) en een totaal vertroebeld beeld van de werkelijkheid. Het lijkt bijna alsof Duncan de grip op de werkelijkheid verliest... en als dit zo door blijft gaan, voorspel ik dat binnen een zeer korte tijd de stekker uit ID&T gehaald gaat worden.

Natuurlijk hoop en wil ik dit allemaal niet.
Van ID&T verwacht ik dat zij weer eens durven te luisteren naar hun klanten. Dit betekent luisteren naar kritiek desnoods negeer je het een en ander, maar luister ook naar de goed onderbouwde en opbouwende kritieken!

Verander hiermee je doelstellingen en missie van je bedrijf... pas je aan, aan de dynamiek van de hele partywereld. Geef gehoor aan de wensen van de klanten en stop met dat struisvogel gedrag!

Overigens:

JA IC heeft een goede line up, al zou ik toch ook wat trance stylen terugzien. IC was altijd het eindfeest van ID&T met alle housestylen.

JA IC is veel te duur voor zo een relatief kleinschalig feest.

JA de drankprijs op ID&T feesten is veel te duur (terwijl dit niet zou stijgen volgens Duncan, wat dus wel gebeurt is).

JA SHOCKERS MOET TERUG ;) https://partyflock.nl/topic/906442
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zolang id-t sensation aan het buitenland verkoopt zullen ze denk ik niet failliet gaan ;) deze maand nog een sensation in polen.

Ben het trouwens wel erg met je eens alexander :)

Ook had id-t het internet veel beter moeten gaan gebruiken, het forum online laten staan en kijken naar de opinie die tot je beschikking staat op internet. Hier konden ze alles terug lezen wat bezoekers goed en minder goed vonden.
Waarschuw beheerder
ja lijkt me een leuk feestje vorig jaar was ook wel leuk maar waarom zo duur!!:/
Waarschuw beheerder
Yub zo is dat Snacky... kijk naar Monumental. Die luistert perfect naar de klant en kijk eens hoe tevreden men is over elk evenement. Natuurlijk is de schaal hiervan kleiner dan de doelgroep van ID&T, maar ik ben van mening dat ze daar toch wat van kunnen leren.

Kritiek is natuurlijk nooit leuk! zeker niet als jij je uit de naad werkt. Maar uiteindelijk is het weer voor je eigen financien ;) dus toch maar luisteren naar het publiek. En zolang ze alles blijven ontkennen, liegen en niet luisteren naar de klant, kan men ook nooit weten wat de klant werkelijk wil en het kritiek daarmee tot een minimum beperken.

Echter denk ik ook niet dat men daar volwassen genoeg is om dit toe te geven ;)

De problemen veroorzaken zijzelf en niet de zeikende klanten ;) => Luisteren naar je klanten zorgt namelijk voor minder kritiek en een betere rating :)

Ben het wel mee eens dat ID&T een behoorlijk marktaandeel in het buitenland aan het werven is, maar het zou wel kunnen zijn dat ID&T zich straks alleen maar internationaal gaat richten omdat daar minder kritiek is :D en nog veel marktaandeel de komende jaren valt te behalen.
Waarschuw beheerder
donateur
Als ID&T maar blijft luisteren naar hun bezoekers dan komen ze nooit meer vooruit...

Het is af en toe zo lachwekkend hoe sommige mensen hier op PF elke kans maar pakken om kritiek te uiten op dit bedrijf.
Stelletje conservatievelingen :S

Eerst waren het de hardcore liefhebbers die zich in de steek voelden gelaten en nu zijn het de trance liefhebbers.

Ik heb juist respect voor ze dat ze proberen te innoveren en dat ze met de trends meegaan al gaat dit gepaard met risico's.

Wat betreft IC, ik ben blij dat we in Nederland nog zo'n grote indoor evenement hebben met zo'n hoge diversiteit aan muziekstijlen. Weg met die hokjes, gewoon van alles genieten. Echter beseffen velen dit niet, wat erg jammer is.

Er zijn ook mensen (net als ik) die van alles kunnen genieten. Ik vind het echt jammer dat er steeds meer mensen zijn die maar niet open willen staan voor andere stijlen.
Wat dat betreft kunnen we maar beter terug gaan in de tijd dat er maar 2 stijlen bestonden: mellow & hardcore. Dan heb je dat gezeik ook niet meer ;)
Waarschuw beheerder
oLliE>

Forgive me, maar ik kan jou niet serieus bestempelen en jij zal vast wel een goede relatie met ID&T onderhouden.

Weg met hokjes is natuurlijk makkelijk te roepen maar slaat totaal nergens op. Je verwacht dat mensen boven hunzelf uitstijgen en zich ontdoen van hun werkelijke aard.

En jij denkt niet in hokjes? laat mij niet lachen... iedereen denkt in hokjes, alleen geven sommigen die zich beter dan anderen voelen het niet toe.

Ik wil nog wel eens zien dat jij bv naar je favouriete feest wil (laten we dit Sensation noemen) en jij komt daar en opeens treedt Frans Bauwer op, ook Verdonk en Femke Halsema zingen een duet.

De diversiteit is juist bij ID&T op dit moment aan het vervagen en TREND... dat is pas een hokjesding!

Doe eerst eens je huiswerk en post dan gaarne iets zinnigs.

ps: meerdere stylen dus meer evenementen of meer evenementen met een gevarieerd thema! maar dat doet ID&T ook niet.

Daarnaast moet Duncan eens kappen met al zijn leugens en leren klappen te incasseren anders ben je simpelweg niet volwassen genoeg voor dit werk.

Overigens heb je 't dat ID&T met de trends mee gaat daarna zeg je dat steeds meer mensen niet openstaan voor andere stylen... een trend wordt bepaald door de markt en de markt is hier de klant. Dit zou impliceren dat ID&T dus juist luistert naar de klant. Je spreekt jezelf dus vaak en veel tegen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Alexander>

Ik ga niet weer een eindeloze discussie met jou aan aangezien dat je toch alleen maar blind staart op het verleden over hoe het vroeger allemaal zo geweldig was en nu niet meer.
Uitspraak van Alexander op zaterdag 14 oktober 2006 om 16:38:
Ik wil nog wel eens zien dat jij bv naar je favouriete feest wil (laten we dit Sensation noemen) en jij komt daar en opeens treedt Frans Bauwer op, ook Verdonk en Femke Halsema zingen een duet.

Alsjeblieft verras me juist! Het is juist leuk als een organisator met iets ludieks aankomt maar goed daar zal jij het niet met me eens zijn. Ik heb bijvoorbeeld erg genoten van het feit dat Dana een aantal jaren terug haar solo set afsloot met Andre Hazes. Ik ben bijvoorbeeld ook een voorstander dat Tiesto een kans krijgt op Awakenings Festival. Zo kan ik wel meer voorbeelden noemen...
De diversiteit is juist bij ID&T op dit moment aan het vervagen en TREND... dat is pas een hokjesding!

Noem alsjeblieft een indoor evenement op die zoveel muziekstijlen onder 1 dak heeft. Kom niet met Impulz want die is er niet meer.

Doe eerst eens je huiswerk en post dan gaarne iets zinnigs.

Dit bedoel ik dus, het heeft totaal geen zin om met jou te discussieren. Je ziet alles vanuit het oogpunt van een bezoeker. Kijk eens een keer breder en denk eerst na wat goed is voor de algehele dance scene. Het is juist goed dat er een evenemeneten organisatie is die risico's durft te nemen. In vrijwel alle ID&T topics loop je het bedrijf alleen maar af te zeiken. Wees blij dat we in Nederland een gezonde danceklimaat hebben dat alleen maar kan uitgroeien.

Stop eens met azijnpissen en laat iedereen lekker in zijn waarde, dat doet iedereen toch ook met jou? Ben je het niet eens met hun richtlijnen, dan ga je toch lekker niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oLliE>

Klaarblijkelijk heb jij niet mijn voorgaande postings in dit topic aandachtig gelezen of misschien begrijp je het gewoon niet. Hoe dan ook ontkracht je nergens hetgeen wat ik duidelijk probeer te maken.

Het argument dat ik mij blindstaar op het verleden is pure onzin. Ik sta van harte achter de line up van deze Innercity... maar zoals gewoon lees je alleen wat je wilt lezen zoals de meeste mensen bij ID&T doen en die een directe band met hen hebben. En dat maakt de discussie juist zo lastig. Deze medewerkers staan totaal niet open voor de mening van anderen en zijn juist die personen die in hokjes denken.

Het feit dat jij Andre een fantastische afsluiter vindt, is allemaal geweldig voor jou, maar voor velen niet. En dit heeft niets met openstaan of hokjes te maken. Maar met de diversiteit in smaak van een enkele individu. Wat jij nu doet is jouw mening projecteren op hoe iedereen zich zou moeten gedragen en denken en hoe geweldig onze grote Ollie wel niet is... als iedereen zoals jou zou denken zou de wereld er heel wat beter uitzien... Now Forget it, de realiteit is heel anders.

Mensen zijn verschillend en dat is hun goed recht. Als mensen betalen voor iets dan mag die verwachtig waar gemaakt worden.

Innercity was juist DE indoorfeest met vele verschillende stylen en daar zijn ze nu in 1x van afgestapt. Het door blijven drammen van R&B/rap/hip-hop was een domme keuze van ID&T in 2003, 2004 en 2005. De bezoekers hadden allang aangegeven dit niet te willen. Dan kan jij als ondernemer wel zo een grote plaat voor je hoofd hebben en doen alsof dit een trend is, maar dat was het niet en daar hebben ze zich dus lelijk in vergist.

Dit heeft hen bijna de kop gekost en om niet hier eerlijk voor uit te komen heeft Duncan zoals gewoonlijk dit mooi verbloemt met een zogenaamde nieuwe weg die ze in willen gaan, weg met de hokjes (ja die uitspraak komt van Duncan niet van ollie), puur de muziek etc (puur geblaat en misleiding).

Een verassing is leuk en kan leuk zijn, maar als ondernemer moet je jezelf wel verplaatsen in wat de klant wilt! (tenminste als je jouw bestaansrecht niet wilt vergooien).

Zoals gezegd als je werkelijk mijn argumenten probeert te ontkrachten doe dat dan objectief en stel jezelf open, want jij sluit je totaal af (al denk je van niet).

ps: je kan proberen misschien anderen over te halen met mooie woorden en leugens zoals Duncan dat ook goed kan, maar ik zeg je nu al. Steek je energie maar in iets anders want ik ben zeker de domste en naiefste persoon niet. Ik weet heel goed wat er al wat jaartjes bij ID&T aan de gang is en is geweest en wat er bij de bezoekers speelt.

Ik heb respect voor party organisaties die het nog werkelijk doen uit de voorliefde voor de muziek en voor de danceliefhebbers. Maar geen respect voor leugenaars en mensen bij wie het alleen nog draait om een quick buck.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oLliE op zaterdag 14 oktober 2006 om 16:30:
Ik heb juist respect voor ze dat ze proberen te innoveren en dat ze met de trends meegaan al gaat dit gepaard met risico's.

zoveel respect dat een trend weer snel voorbij is en dat je geen trouwe achterban meer hebt :/

Als ze na de 2001 al hadden geluisterd dat IC te groot was en in de laatste jaren geen hiphop etc hadden geprogrammeerd dan was het nu nog een succesvol feest :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op zaterdag 14 oktober 2006 om 17:16:
Klaarblijkelijk heb jij niet mijn voorgaande postings in dit topic aandachtig gelezen of misschien begrijp je het gewoon niet. Hoe dan ook ontkracht je nergens hetgeen wat ik duidelijk probeer te maken.

nee, in principe hoef ik ook niet jouw voorgaande postings te volgen want ik trek mijn conclusie uit jouw andere postings omtrent ID&T. Er zit een bron van frustratie waarom het nu zo moet en niet anders. Hieruit concluderend kom ik op het feit dat je juist hunkert hoe het vroeger was want destijds deden ze het wel goed. Ik hoef (want je bent blijkbaar zo op de hoogte hoe het allemaal gaat) jou niet te vertellen dat de dance in zijn geheel in een recessie zit. De evenementen verkopen zichzelf niet meer zo makkelijk uit zoals vroeger. Het logische gevolg is dat veel organisaties op "safe" spelen wat ik volledig begrijp overigens. Misschien dat je daarom kan begrijpen waarom ik juist respect voor dit bedrijf heb.
Het feit dat jij Andre een fantastische afsluiter vindt, is allemaal geweldig voor jou, maar voor velen niet.

Ik was erbij en ik heb alleen handen in de lucht gezien met daarbij een accapella van de bezoekers ;)

Natuurlijk ben ik ervan bewust dat veel bezoekers alleen willen zien wat er op de programmering staat. Mocht je zo'n type bezoeker zijn, dan moet je alleen naar de evenementen gaan waar je zeker weet dat de motto: "what you see, is what you get" is.
Een verassing is leuk en kan leuk zijn, maar als ondernemer moet je jezelf wel verplaatsen in wat de klant wilt! (tenminste als je jouw bestaansrecht niet wilt vergooien).

Dit bedoel ik dus :) Hoe boek je progressie als je jarenlang maar hetzelfde blijft doen?
Zoals gezegd als je werkelijk mijn argumenten probeert te ontkrachten doe dat dan objectief en stel jezelf open, want jij sluit je totaal af (al denk je van niet).

Dat is juist het ironische van deze discussie. Deze mening delen we beide over elkaar. Daarom kan ik het maar beter hierbij laten.
Desondanks respecteer ik jouw mening, tenslotte heeft iedereen recht op zijn eigen manier van denken. Ik snap overigens niet waarom ik jou moet gaan overhalen :S Een forum is een open geste van meningen over hoe mensen denken.

Als laatste, het blijft me maar verbazen dat je zoveel inside info schijnt te weten. Ondanks dit alles blijf je maar hun evenementen gaan... dat snap ik echt niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op zaterdag 14 oktober 2006 om 15:21:
Ik vind het zeer negatief dat ID&T het betaalde bericht heeft verwijderd.

Natuurlijk is er kritiek! dat weet je als ondernemer! kritiek zal er altijd zijn en dit kan juist zeer gezond zijn in een dynamische omgeving waarbij je constant moet aanpassen aan de wensen van de klant... en dit laatste is zeker belangrijk voor organisaties als ID&T. De klant is immers hun hele bestaansrecht!

ID&T snijdt zich nu met deze aktie HEEL erg diep in de vingers... en ik denk dat van de mensen wie weer vertrouwen kregen in ID&T door zo een aktie weer tot een dieptepunt is gezonken

Dit soort acties schaden ID&T idd, ik begrijp daarom ook niet waarom ze dit doen.

Ik bezoek regelmatig feesten van hun, en de kwaliteit van de meeste feesten is nog steeds erg goed. Maar als reguliere bezoekers vindt ik wel dat we toch ook wel het recht hebben om kritiek te mogen uiten op een organisatie als de bezoekers vinden dat ze zich van "ons" vervreemden, vooral wat betreft IC is dat het geval, eerst was het een soort eindfeest van het jaar waarin iedereen die ID&T feesten bezocht zich wel thuis voelde, nu is de doelgroep veels te beperkt, en zeker met een event wat zo groot was levert dat natuurlijk de nodige kritiek op van de (vormalige) bezoekers. Zeker als er in sommige jaren 45.000 mensen zijn geweest die potentieel gezien hun mening kunnen geven is het dus vrij logisch dat er zo veel negatieve reacties zijn gekomen op het nieuwe IC.

IC had nog een heel goed feest kunnen zijn, is het misschien nu ook wel voor een beperkte doelgroep. Maar geef het feest dan een andere naam. Want anders blijf je dit soort gezeik houden.
En die urban hadden ze zowiezo achterwege moeten laten (luisten naar je bezoekers en niet te veel TMF kijken), dat heeft de reputatie van het feest ook enorm verknald. En dan kan men maar hameren op zogenaamde hokjesgeest die weg moet gaan, maar dat kan je niet verwachten, het gaat hier over smaak, en over smaak valt niet te twisten, als het merendeel van de bezoekers de urban en hiphop niet op en dance-feest wil zien dan had men daar gehoor aan moeten geven, dat heeft mun nu eindelijk eens een keer gedaan, maar het heeft te lang geduurd.

Als ID&T maar blijft luisteren naar hun bezoekers dan komen ze nooit meer vooruit...

Q-dance luisterd veel meer naar de bezoekers, en voila, zij komen nog steeds vooruit, nieuwe concepten falen bij hun niet, ID&T heeft er al twee moeten afschrijven de laatste 3 jaar.

Eerst waren het de hardcore liefhebbers die zich in de steek voelden gelaten en nu zijn het de trance liefhebbers

Dan zijn ze dus toch dom bezig, als een organisatie dus zo'n repuatie op bouwt dan is dat vragen om problemen.
Er zijn ook mensen (net als ik) die van alles kunnen genieten. Ik vind het echt jammer dat er steeds meer mensen zijn die maar niet open willen staan voor andere stijlen

Open staan en een stijl waarderen is een kwestie van smaak, sommige stijlen lenen zich om meerdere redenen niet om in de RAI-hallen of uberhaupt op dance-events te verschijnen, hoe IC er nu bij ligt vindt ik persoonlijk geen slechte zaak, maar ik zie ook wel dat het voor het grote publiek nooit gaat werken, daarvoor hadden ze een hal met trance erbij moeten zetten. Dat zou een publiekstrekker zijn geweest, had dan een progressieve line-up erin gezet (want trance gaat gelukkig nu weer keihard als het gaat om goede producties) en dan had je een event gehad met veel meer potentie.

idd :respect: had het zelf niet beter kunnen zeggen.

Uitspraak van Sebastiaan™ op zaterdag 14 oktober 2006 om 17:30:

zoveel respect dat een trend weer snel voorbij is en dat je geen trouwe achterban meer hebt

idd ID&T heeft zichzelf in zijn misplaatste progressiviteit voorbij gestreeft qua events waar ze "nieuwe muziek" laten horen, de aanhang is te klein en de achterban die er eerst was vindt het maar nix en blijft weg.

En zo veel vertrouwen hebben ze ook weer niet in de "opkomende stijlen", want ze durven er geen eens een eigen nieuw event eraan te wijden, het moet allemaal maar via sensation white en Innercity en ML, op die manier heb ik iig het gevoel dat het door je strot heen wordt gedrukt terwijl ik dat niet wil, dus dan hou ik het steeds vaker voor gezien bij ID&T.

Uitspraak van oLliE op zaterdag 14 oktober 2006 om 17:48:
Ik hoef (want je bent blijkbaar zo op de hoogte hoe het allemaal gaat) jou niet te vertellen dat de dance in zijn geheel in een recessie zit

Dat is nu wel weer op zijn eind, het gaat nu wel weer beter nu de urban-hype nu steeds mer begint in te kakken. En dance komt steeds meer en positief onder de aandacht.

Een organisatie als ID&T met zo veel invloed had de recesie binnen de dance een stuk midler kunnen maken door geen aandacht te besteden aan urban en gewoon zeer goede IC's neer te zetten zonder urban enz, en tegenwoordig zien we van weinig organisaties nog maar reclames of clips op de TV, dus dat stukje extra aandacht zou ook al wonderen kunnen verrichten.
Waarschuw beheerder
donateur
ach, als trance liefhebber hebben we altijd nog Trance Energy! :cheer: :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 15 oktober 2006 om 12:31:
ach, als trance liefhebber hebben we altijd nog Trance Energy!

jep idd, en daar is de prijs-kwaliteitverhouding wel heel erg positief :jaja:

IC met zijn huidige progressieve muziekstijlen :s, TE is bijna 3 keer groter als het uitverkocht gaat. :d, en dan is TE ook progressief op het gebied van trance
Waarschuw beheerder
Wat een gelul. ID&T bestaat inmiddels het langst van alle party organisaties van Nederland. Langer dan Q-Dance, langer dan Monumental, langer dan UDC (UDC directeur Brian Bout is zelf o.a. ex-ID&T) alleen Multigroove was er misschien iets eerder.

En zolang ze al bestaan worden mensen kwaad dat ze niet precies de feesten geven zoals zij dat willen zien. ID&T, en met name Duncan, doet al die jaren precies wat hij zelf wil. Soms slaagt 'ie (Sensation), soms gaat 'ie keihard op zijn bek (Innercity World Tour, ID&T Radio).

Bovendien kan hij heel slecht tegen kritiek. Daarom gooide hij in 2003 dat forum dicht, want voor zijn idee betaalde hij veel geld voor een forum waarna mensen hem alleen maar afzeken. Maar hij neemt ook verantwoordelijk voor zijn fouten (b.v. Rob Gee op Sensation)

Ik hoor nu al tien jaar lang dat ID&T hun verleden verkwanselt, niet naar hun mensen luistert, bla bla bla bla....

En toch zijn ze er nog steeds en zijn ze nog steeds de grootste van Nederland en binnenkort ook Europa.

En voor Alexander lijkt me de volgende oplossing de beste, als je ergens niet heen wilt, dan koop je er geen kaartje voor. ID&T laat je precies weten wat voor feest je kan verwachten met wat voor muziek. Als je dat kut vindt, of je vindt het te duur, dan koop je geen kaartje en ga je er lekker niet heen.

En als jullie Shockers echt zo graag terugwillen, betaal je een paar euro aan ID&T voor de merknaam en organiseer je het zelf. Voor ID&T is het verleden een gesloten boek en ze kijken alleen naar de volgende maand als er weer salarisen uitbetaald moeten worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuspiE op zondag 15 oktober 2006 om 12:59:
Daarom gooide hij in 2003 dat forum dicht

daar heb ik ook nog opgezeten ja.. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Bovendien kan hij heel slecht tegen kritiek. Daarom gooide hij in 2003 dat forum dicht, want voor zijn idee betaalde hij veel geld voor een forum waarna mensen hem alleen maar afzeken. Maar hij neemt ook verantwoordelijk voor zijn fouten (b.v. Rob Gee op Sensation)

Als meneer niet zo koppig was geweest en had geluiserd naar zijn medewerkers dan was heel Rob gee op sensation niet eens door gegaan, hij moet dus echt aan zijn persoontje werken want anders gaat het hem dadelijke veel kosten, als dat al niet het geval is, want ID&T heeft er wel eens rooskleuriger voor gestaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 15 oktober 2006 om 13:10:
Als meneer niet zo koppig was geweest en had geluiserd naar zijn medewerkers dan was heel Rob gee op sensation niet eens door gegaan, hij moet dus echt aan zijn persoontje werken want anders gaat het hem dadelijke veel kosten, als dat al niet het geval is, want ID&T heeft er wel eens rooskleuriger voor gestaan.

Ach, die persoonlijke perikelen houden ID&T zo spannend. UDC gooit alles al jaren op de voorspelbare boeg en is zo saaaaaaai. Ik ga naar maar weinig feesten van ID&T, maar de soap volg ik met veel plezier.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuspiE op zondag 15 oktober 2006 om 13:17:
Ach, die persoonlijke perikelen houden ID&T zo spannend. UDC gooit alles al jaren op de voorspelbare boeg en is zo saaaaaaai. Ik ga naar maar weinig feesten van ID&T, maar de soap volg ik met veel plezier.

Haha zo kan je het idd ook weer zien ;)
Waarschuw beheerder
donateur
misschien dat Duncan nog een keer een gastrol mag spelen in GTST.. :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 15 oktober 2006 om 13:27:
misschien dat Duncan nog een keer een gastrol mag spelen in GTST..

Nog beter. Vanavond "God Is My DJ" om 20.30 op Nederland 3.
Waarschuw beheerder
donateur
God Is My DJ - The STory of Sensation.

zeg ik toch! :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 15 oktober 2006 om 15:37:
God Is My DJ - The STory of Sensation.

zeg ik toch!

hahahhahhaa die is wel droog gevonden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar hij neemt ook verantwoordelijk voor zijn fouten (b.v. Rob Gee op Sensation)

Dat was ook nog even een mooi stukje marketing :P