Partyflock

Forumonderwerp · 875516
1 volger · 13506x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 16 december 2006 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
Is dit jaar op 16 December.

bron: Rai jaar kalender.

Dus voor de mensen die er nog graag heen gaan, hou een plaatsje in je agenda vrij (Y)

Datum aangepast
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Jeuujjj weer tijd voor het commerciele feesje Innercity (y):S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarieQ op vrijdag 27 oktober 2006 om 21:02:
Jeuujjj weer tijd voor het commerciele feesje Innercity

Haal hem dan ook maar uit je agenda als je er zo over denkt :)
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=333 cacheid=0000004500259ac5d75ba1fa1a01a11be2]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VKBUVJLV[/img]
het commerciele feesje Innercity

Waarschuw beheerder

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 22:40:
Haal hem dan ook maar uit je agenda als je er zo over denkt

Tjaah daar mag je OZ geen ongelijk in geven. Altijd dat gezeur over commercieel dit en dat..
Waarschuw beheerder
Alles is commercieel dus ;) altijd zo een noob opmerking. Verder hoef ik geen Qdance terug te zien op IC. Hardstyle feesten zijn er al zat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zondag 29 oktober 2006 om 12:31:
Alles is commercieel dus altijd zo een noob opmerking. Verder hoef ik geen Qdance terug te zien op IC. Hardstyle feesten zijn er al zat.

Daar heb je een punt in.. ook ik heb geen behoefte aan hardstyle maar heb er ook geen last van als het er wel zou zijn geweest, in tegendeel.. ik was lekker mee gaan stampen, gewoon lekker even alle zalen bezoeken. Dat vond ik altijd het leuke aan Innercity, de diversiteit aan muziekstijlen.
Ben vorig jaar niet geweest.. dus ben benieuwd hoe het is geworden met de 'back to basics'..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van []V[] op zondag 29 oktober 2006 om 13:41:
Ben vorig jaar niet geweest.. dus ben benieuwd hoe het is geworden met de 'back to basics'..

Ben vorig jaar juist wel gegaan vanwege de vernieuwing..anders was ik niet meer gegaan...heb me vorig jaar opperbest vermaakt...muziek was geweldig op de main met als uitschieters 2 many DJ's :respect:

muzikaal gezien gaat t er op vooruit voor mij persoonlijk en ik denk voor jou ook....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op zondag 29 oktober 2006 om 19:10:
muzikaal gezien gaat t er op vooruit voor mij persoonlijk en ik denk voor jou ook....

Goede muziek en sfeer zijn voor mij de belangrijkste ingredienten van een feest.. Dus ik denk dat ik me inderdaad flink ga vermaken :)
Waarschuw beheerder
Ach, alle feesten zijn tegenwoordig toch commercieel? Ik denk dat Innercity zoals het nu is 1 van de minst commerciele feesten van ID&T is. Wanneer is een feest volgens jullie dan eigenlijk commercieel??
Waarschuw beheerder
Alleen underground parties zijn niet commercieel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op zondag 29 oktober 2006 om 19:10:
met als uitschieters 2 many DJ's

Inderdaad!!!

Waarschuw beheerder
Iemand die toevallig weet hoe dat nummer heet wat er word gedraaid op de website (intro), dat electro plaatje.. ben al maanden der naar op zoek namelijk :S

Waarschuw beheerder
Microfunk - Pecan

Erg lekkere track idd :)
Waarschuw beheerder
Lijkt me ook wel een goed feestje. Heb de CD's van 2002!
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Paar leuke dj's maar voor de rest echt niet boeiend.. Daarnaast is het echt te duur... 3 keer geweest en het is nu wel klaar..
Waarschuw beheerder
heb er ook wel zin in.. hoop wel dat ze dit keer weeer q dance stage hebben... want dat vind ik toch wel een trekker...
:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van darksound op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:50:
hoop wel dat ze dit keer weeer q dance stage hebben...

Pfffffff.......

Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar gemist. ik hoop dat die fijne kleine(re) sfeer er is ipv van zo masaal
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MANDY- op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:46:
Lijkt me ook wel een goed feestje. Heb de CD's van 2002

Nouw de CD's van 2002 zijn eignelijk niet meer te vergelijken met wat ze nu bieden. Persoonlijk vindt ik ze erop achterui gegaan zoals het concept er nu staat.
Waarschuw beheerder
Wordt wel een feestje hoor :)

Ik heb ook hier en daar mensen gehoord die een kaartje gaan kopen... Was vorig jaar wel anders ;)
Waarschuw beheerder
Het is een nogal simpele lijn-omhoog.. De meesten dj's komen ook beter tot hun recht dan op innercity...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HoofdletterP op woensdag 1 november 2006 om 17:24:
Ik heb ook hier en daar mensen gehoord die een kaartje gaan kopen... Was vorig jaar wel anders

Denk niet dat het uitverkocht gaat raken, bij lange na niet, als er 6000 worden verkocht zijn het er veel.

Misschien dat sommige party-minded people nu weer wel komen nu de urban eruit is gekicked. wie zal het zeggen. Hoop voor ID&T dat het wel goed gaat, want als men vet verlies draait dan zie je dat ook weer terug in de andere feesten zoals Trance Energy en sensation (karig decoor enz)
Waarschuw beheerder
je praat echt een beetje alsof je na ieder feest even de zooi met duncan evalueert gast
Waarschuw beheerder
Ik weet ook zo nog niet of het uitverkocht gaat raken... ID&T is 3 jaar lang dom bezig geweest met IC, terwijl elke keer vele bezoekers erover geklaagd hadden! (maar goed ID&T deed niets met klachten en stopte liever de kop in het zand zoals onlangs weer gebeurde).

Misschien als er wat wedstrijden komen en wat reclame dat het feest wat gaat worden, maar tot nu toe hoor ik er echt niemand over.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peaches op maandag 30 oktober 2006 om 15:43:
Ach, alle feesten zijn tegenwoordig toch commercieel? Ik denk dat Innercity zoals het nu is 1 van de minst commerciele feesten van ID&T is. Wanneer is een feest volgens jullie dan eigenlijk commercieel??

En is het echt zo erg dat een feest commercieel is?
Heeft iemand het dan minder naar zijn zin om die reden?
Ik niet in ieder geval, mij boeit het niet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 2 november 2006 om 00:22:
Misschien als er wat wedstrijden komen en wat reclame dat het feest wat gaat worden, maar tot nu toe hoor ik er echt niemand over.

Ze hebben hier werkelijk op iedere vrije plaats posters opgehangen van Innercity.. Vriendin van me die normaal niet naar feesten gaat enzo had het er zelfs over, dus volgens mij doen ze wel een poging tot het 'bekend maken'..
Waarschuw beheerder
ok, ik heb anders nog niets op TV gezien, geen enkele poster in de omgeving van Leiden en laatst in Amsterdam ook niets gezien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 2 november 2006 om 14:39:
ok, ik heb anders nog niets op TV gezien, geen enkele poster in de omgeving van Leiden en laatst in Amsterdam ook niets gezien.

wow! Das vreemd... Ik heb ze wel in amsterdam en Utrecht gezien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 2 november 2006 om 14:39:

Ik woon in Amsterdam 8)
Geloof me, hier hangen ze behoorlijk veel!
Uitspraak van Fcukmme op donderdag 2 november 2006 om 14:54:
wow! Das vreemd... Ik heb ze wel in amsterdam en Utrecht gezien!

Ja in Utrecht heb ik ze vorige week ook gezien inderdaad..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 20:41:
Hoe groot is nederland en hoe groot is duitsland

en wij zitten in 2006, de duitsers in 2004!

Dr. Kucho een kee horen draaien
de rest ken ik dus nie! zegt al genoeg!

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoeieoeioeiioeioei

eerts een feest i duitsland meemaken dan pas over duitsland oordelen. moet er wel bij zeggen dat ik in de minimal/electro/techno zit maar die style in germany is :respect: :P Green&blue , blauersee en beste indoorrave is Time Warp, ga er een keer heen en wie weet ben je het met me eens

:)
Waarschuw beheerder

het is juist flink aan het afnemen met die commercie, hoop onbekende namen.
Waarschuw beheerder
Ben vorig jaar voor het eerst geweest samen met een vriend die er een hard hoofd in had en wat denk je?? ons opperbest vermaakt (alleen die urban was minder maar die is gelukkig weg) Back to Basic is toch mooi van mij hoeft er geen poespas omheen hoor kom voor de muziek en meer niet.
Dus dit jaar gaan we zeker weer kaarten zijn al besteld
Waarschuw beheerder
IK ben er weer helemaal klaar voor...........!!!
laat het maar snel weerde 16 e zijn :p

SEE YOU!...

:D
Waarschuw beheerder
Ben toch wel een beetje benieuwd hoe het met de kaartverkoop gaat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HoofdletterP op zondag 5 november 2006 om 11:51:

Ik ook.
Ik hoop op 2 personen op 1 kaartje of strooien met vrijkaartjes :D

Waarschuw beheerder
donateur
Damn heel de avond lekker met van die goedkoopie gasten feesten zeker... :(

laat mij het gewoon uitverkocht zijn... :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HoofdletterP op zondag 5 november 2006 om 11:51:

Koop nu een bundel van 50 of 100 Euro en ontvang Innercity kaarten !
Dance-Tunes.com geeft kaarten weg bij aankoop van een bundel van 50 Euro of 100 Euro !
Een uniek aanbod wanneer je een bundel van 50 Euro of 100 Euro aanschaft. Dance-Tunes.com doet hier nog eens 1 of 2 Innercity kaarten bij. Dus wanneer je een bundel van 50 Euro koopt ontvang je 1 Innercity kaart en waneer je een bundel van 100 Euro koopt ontvang je 2 Innercity kaarten. De actie loopt tot 16 December a.s.

Bron: www.dance-tunes.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 23:47:
laat mij het gewoon uitverkocht zijn..

dream on ;)
Waarschuw beheerder
Ah. Daar is de eerste actie al. Het gaat dus waarschijnlijk niet zo goed met de kaartverkoop.

Ben benieuwd waar we dit jaar eindigen. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuspiE op woensdag 8 november 2006 om 00:09:
Dance-Tunes.com geeft kaarten weg bij aankoop van een bundel van 50 Euro of 100 Euro !
Een uniek aanbod wanneer je een bundel van 50 Euro of 100 Euro aanschaft. Dance-Tunes.com doet hier nog eens 1 of 2 Innercity kaarten bij. Dus wanneer je een bundel van 50 Euro koopt ontvang je 1 Innercity kaart en waneer je een bundel van 100 Euro koopt ontvang je 2 Innercity kaarten. De actie loopt tot 16 December a.s.

Bron: www.dance-tunes.com

Uitspraak van Brambo82 op woensdag 8 november 2006 om 10:03:
Ah. Daar is de eerste actie al. Het gaat dus waarschijnlijk niet zo goed met de kaartverkoop

Begin November al de eerste actie :s Het zal dus idd helemaal niet zo lekker lopen met de verkoop van de kaartjes.

Denk dat wel wel nog meer acties tegemoed kunnen zien, voor de mensen die er wel bij willen kunnen beter slim zijn en zo'n actie afwachten. Tenzij je echt per-se erbij wil zijn natuurlijk ;) dan moet je op safe spelen en een kaartje kopen.
Waarschuw beheerder

:roflol: Nu al :o

Waarschuw beheerder
donateur
Sippe bedoeling hier zeg :[
Waarschuw beheerder
Ja ach, maar wie koopt er nou een bundel bij Dance Tunes voor 50 of 100 euro.. In feite betaal je dan alsnog voor je kaartje vind ik. Maar inderdaad ze hadden er slimmer aan gedaan om dit jaar Innercity maar is voor E37,50 te organiseren! Dan werden er wel wat meer kaarten verkocht denk ik zo...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HoofdletterP op woensdag 8 november 2006 om 10:56:
Maar inderdaad ze hadden er slimmer aan gedaan om dit jaar Innercity maar is voor E37,50 te organiseren! Dan werden er wel wat meer kaarten verkocht denk ik zo...

idd.

De combi tussen de huidige prijs en de geprogrameerde muziekstijlen maakt de drempel voor veel mensen denk ik toch te hoog.

ik heb ook maar besloten om maar nioet te gaan voor de boven genoemde reden, ik vindt het te duur om iets nieuws uit te proberen terwijl ik dan geen zekerheid heb dat ik me de hele nacht goed ga vermaken. voor 37 euro had ik misschien al iets ingebonden alhoewel dat ook nog vrij prijzig is.
Waarschuw beheerder
Dit hele verhaal is toch gewoon een aanfluiting voor dit feest. Was een groots concept wat gewoon vergalt is door ID&T zelf.

Nu gaan ze ruim 6 weken voor het feest al gratis kaartjes weggeven :no:. Ze zullen wel moeten anders is de rai half leeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op dinsdag 31 oktober 2006 om 14:58:
Paar leuke dj's maar voor de rest echt niet boeiend.. Daarnaast is het echt te duur... 3 keer geweest en het is nu wel klaar..

Precies! Bovendien vind ik de Rai echt a-relaxed en het publiek ook....Sowieso niet dus!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flirt op woensdag 8 november 2006 om 11:43:
Precies! Bovendien vind ik de Rai echt a-relaxed en het publiek ook....Sowieso niet dus!

blijf vooral lekker weg en val ons niet lastig ;)
Waarschuw beheerder
Pff geld betalen voor MP3... never en zit je gelijk met die DRM crap. Je kan beter dan gewoon je IC kaartje betalen op de reguliere manier, tenzij iemand zo idioot is jouw account over te nemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 8 november 2006 om 13:39:
Pff geld betalen voor MP3... never en zit je gelijk met die DRM crap

Op de MP3's van Dance-Tunes zit geen DRM. En begin je nu niet een beetje krenterig over te komen?

Dance is wel iets waar mensen van moeten leven. En als niemand meer voor de muziek wil betalen, moeten de artiesten hun hele boterham verdienen met hun optredens. Dus ja, zo houd je de prijzen van party's wel hoog, ja.