Partyflock

Forumonderwerp · 875516
1 volger · 13227x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 16 december 2006 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
Is dit jaar op 16 December.

bron: Rai jaar kalender.

Dus voor de mensen die er nog graag heen gaan, hou een plaatsje in je agenda vrij (Y)

Datum aangepast
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op dinsdag 19 september 2006 om 00:03:
super vernieuwend he zon techno line up met rush wittekind en kvitta haha

Uitspraak van stefotronic op dinsdag 19 september 2006 om 02:23:
haha idd erg vernieuwend en zéker geschikt voor het innercity publiek

Ach ja vernieuwend is een ruim begrip, zoals jullie zelf ook reeds aangeven gaat het er hoofdzakelijk om wat op dit moment "hip" is en als je het mij vraagt is schranz behoorlijk hip vandaag de dag. Verder zijn op
andere grote feesten zoals I love Techno en Time Warp soortgelijke dj's geboekt dit jaar dus het lijkt me niet uitgesloten dat id-t hierin meegaat.

Wat betreft de trance discussie: deze stroming is momenteel inderdaad niet op zijn top, echter op Innercity 2004 heb ik me perfect vermaakt in MGM Trance area toen met o.a. Gabriel and Dresden en Blank & Jones. Dus had
het opzich niet erg gevonden als er weer zo'n area zou zijn maar het is zeker geen must.

Waarschuw beheerder
mmmh sla over als je het niet erg vind

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 20 september 2006 om 21:09:
idd dat was de succesformule voor IC.

inderdaad WAS ja

Waarschuw beheerder
innercity = mainstream met kwalitatief goede namen met een uitstapje naar andere stijlen waar je in die stijl wel eens kans hebt op ne goede dj.

Nog nooit geweest, maar mijn beleving als ik het zo zag de afgelopen jaren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brother Justin op donderdag 21 september 2006 om 17:42:
als je het mij vraagt is schranz behoorlijk hip vandaag de dag

dit moet je me echt ff uitleggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op vrijdag 22 september 2006 om 00:04:
Uitspraak van Brother Justin op donderdag 21 september 2006 om 17:42:
als je het mij vraagt is schranz behoorlijk hip vandaag de dag

volgens mij is Schranz (bah vies woord) al passee en is t nooit hip geweest.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op vrijdag 22 september 2006 om 00:04:

Uitspraak van COÑO op vrijdag 22 september 2006 om 19:17:
volgens mij is Schranz (bah vies woord) al passee en is t nooit hip geweest.....

ik ben er zelf ook niet echt een overdreven vriend van, maar ik denk toch dat je moeilijk kan ontkennen dat "hardere" techno wel aan populariteit gewonnen heeft afgelopen 2 jaar (vooral in Nederland) op bijna alle grotere evenementen dit jaar is wel een hard techno area vertegenwoordigd geweest. Dus waarom niet op innercity.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HoofdletterP op donderdag 21 september 2006 om 15:26:
Je kan lullen als brugman, maar hoeveel kaartjes denk je dat er in 2004 verkocht zouden worden als Duncan toen niet met die 2 op 1 kaartje-acties was gekomen? Nou heeeeel erg weinig! En met een "vertrouwde" IC line-up nog wel! Het moest gewoon anders klaar

IK ben oo kvaak op de brug van een schip te vinden ;) vandaar. :p

Nou moet je qua IC 2004 ook wel denken aan de veel hevigere concurrentie op het moment dat IC werd gehouden, diezelfde nacht waren er ook nog een paar andere feesten, de Week ervoor Dance-valley-winter edition, de Week daarvoor Thunderdome en de week daarvoor qlimax en nog een skala andere middelgrote-feestjes, en mensen kunnen maar 1 keer hun geld uitgeven. IC mocht idd wel anders, ze ginen anders en haalden tot nu toe nog niet erg veel bekijks ermee.

Uitspraak van stefotronic op donderdag 21 september 2006 om 15:39:
idd, het is niet voor niks dat het nu anders is, en je moet het eerst de tijd geven, op de allereerste innercity waren ook geen 50.000 man

De eerste IC was uitverkocht met 25.000 man (was in 1999 geloof ik), dat is altijd nog dubbel zo veel als de capaciteit die men dit jaar gaat bieden (bron DVD van IC2003) en tot nu toe zijn de edities van 2001 t/m 2004 de grootste geweest waarvan a;lleen 2004 een zetje nodig had om uitverkocht te raken, Nou moet ik ook wel zeggen dat de dalende lijn qua aantallen verkochte kaartjes is ingezet met de introductie van urban in 2003 waarna het in 2004 dus al niet zo lekker meer liep met de verkoop (misschien toevallig, maar denk dat het wel mee speelde).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stefotronic op donderdag 21 september 2006 om 15:39:
en je favoriete muziekstijlen? kzie geen club of progressive staan..
en naar wat voor clubs ga je dan zoal? kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat je minimalfeestjes bezoekt

Club staat er wel bij ;)

Progressive nog niet, misschien dat dat nog wel komt ;)

Minimal-feestjes? Zijn dat feesjes dan??? Niet meer een soort gezellig samen komen en modieus doen???;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 22 september 2006 om 19:44:
Zijn dat feesjes dan??? Niet meer een soort gezellig samen komen en modieus doen???

als je het vergelijkt met jouw party-outfits is het idd meer modieus doen ;)
Waarschuw beheerder
en check dit maar ff, filmpje van zo'n "saaie minimal-modeshow"

http://www.megaupload.com/?d=9JXFQY4W
Waarschuw beheerder
Als er terug Hardstyle is, dan ga ik!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stefotronic op vrijdag 22 september 2006 om 20:43:
als je het vergelijkt met jouw party-outfits is het idd meer modieus doen

Op de man spelen is een beetje zielig! Niet iedereen is hetzelfde. Accepteer dat maar gewoon.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stefotronic op vrijdag 22 september 2006 om 21:01:
en check dit maar ff, filmpje van zo'n "saaie minimal-modeshow"

http://www.megaupload.com/?d=9JXFQY4W

het is idd erg saai, link doet het niet.
Waarschuw beheerder
Wanneer maken ze de line-up eigenlijk bekend?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stefotronic op zaterdag 23 september 2006 om 15:01:
http://download.yousendit.com/E0E50A98097A2C5C

Ja het is en blijft toch niet helemaal mijn stijl, echt saai is het niet, maar kan beter uit mijn dak gaan om andere stijlen

Uitspraak van stefotronic op zaterdag 23 september 2006 om 15:01:
Uitspraak van Thijs1984 op zaterdag 23 september 2006 om 10:43:
Op de man spelen is een beetje zielig!

alles serieus nemen ook

Sorry man had de smiley niet gezien (was nog ochtend ;)
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
ik denk dat er op dit feest stiekem een super line up komt te staan, toch denk ik dat ze beter iets nieuws hadden kunnen doen omdat diet niet meer te vergelijken valt met ic van eerst
Waarschuw beheerder
van de id-t site:

Innercity biedt 5 podia; een club/house zaal welke diep geprogrammeerd wordt, een minimal podium, een techno podium waar stevigere techno ten gehore wordt gebracht, Michel de Hey host een zaal met artiesten van zijn 'Recorded in Rotterdam' cd met louter artiesten van eigen bodem en last but not least een electro/house zaal.

geen trance dus :D

Waarschuw beheerder
optiefen met die commerciele trance! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 10:01:
optiefen met die commerciele trance!

Haha commercieel ;)

Gelukkig is club en electro/house niet commercieel :cheer:

Waarschuw beheerder
nee hahahaha gelukkig niet. :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stefotronic op dinsdag 26 september 2006 om 22:28:
geen trance dus

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 10:01:
optiefen met die commerciele trance!

tsja, wat zal ik hier eens van zeggen..
Waarschuw beheerder
zeg er maar niks van....check de smilies ;)
had er gerust een trance zaaltje bij gezien met G&D en wat onbekend spul :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
die gebruik ik niet, zijn mij te verwarrend.. :P
Waarschuw beheerder
Als het maar niet weer zo een kut urban feestje word al vorig jaar :no:

Als Q-dance er is wil ik wel heen ben ook jarig dus zou een leuk feestje zijn:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op donderdag 28 september 2006 om 02:16:
Als het maar niet weer zo een kut urban feestje word al vorig jaar

Als Q-dance er is wil ik wel heen ben ook jarig dus zou een leuk feestje zijn

schat leest persbericht eens (y)
dan zie je wat er allemaal komt :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stefotronic op dinsdag 26 september 2006 om 22:28:
Innercity biedt 5 podia; een club/house zaal welke diep geprogrammeerd wordt, een minimal podium, een techno podium waar stevigere techno ten gehore wordt gebracht, Michel de Hey host een zaal met artiesten van zijn 'Recorded in Rotterdam' cd met louter artiesten van eigen bodem en last but not least een electro/house zaal.

klinkt goed(Y)

ben benieuwd naar de line up, hoop dat het een line up is met bekende djs en met daaromheen een heleboel talent en topdjs die weinig op feesten in NL hebben gedraait..

keer wat nieuws is nie verkeerd(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Slimme zet: Minder & voor hetzelfde geld
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee hoor, want ic kostte eerst 55,50 en nu 47,50.
das dus 8 eu minder.

Waarschuw beheerder
Vorig jaar kostte de tickets ook gewoon 47,50 en er waren 7 area's :flower: (of PF liegt)
Maar nog steeds een verdubbeling met de laatste IC waar ik heen ging (50 gulden)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op donderdag 28 september 2006 om 07:28:
schat leest persbericht eens
dan zie je wat er allemaal komt

Ow...:$ oeps my bad...

Maare waar kan ik dat leuke persbericht vinden vriend?:D
Waarschuw beheerder
blieft (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 12:26:
Vorig jaar kostte de tickets ook gewoon 47,50 en er waren 7 area's

dit jaar 5 area's, oftewel geen hiphop en urban erbij.
maar als jij die er liever wel bij hebt... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 13:18:
https://partyflock.nl/news/7351.html

asje!

Uitspraak van COÑO op donderdag 28 september 2006 om 14:01:
blieft

Thx:D Heren!

Maare word m toch niet :no:,dat zou dan nog eens een saaie verjaardag worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op donderdag 28 september 2006 om 14:11:
Maare word m toch niet :no:,dat zou dan nog eens een saaie verjaardag worden

wacht eerst eens de line up af en oordeel dan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 14:31:
Uitspraak van :cheer: $jonNy :cheer: op donderdag 28 september 2006 om 14:11:
Maare word m toch niet ,dat zou dan nog eens een saaie verjaardag worden

wacht eerst eens de line up af en oordeel dan

verbreed je horizon en wie weet hoe vet je verjaardag dan wordt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
t komt wel weer goed met dit feest, daar geloof ik in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 14:31:

Hoogst waarschiijnlijk geen hadstyle toch?

Uitspraak van COÑO op donderdag 28 september 2006 om 14:51:
verbreed je horizon en wie weet hoe vet je verjaardag dan wordt

Ja ach wie weet:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op vrijdag 29 september 2006 om 01:29:
Uitspraak van Will.i.am op donderdag 28 september 2006 om 14:31:

Uitspraak van COÑO op donderdag 28 september 2006 om 14:51:
verbreed je horizon en wie weet hoe vet je verjaardag dan wordt

Ja ach wie weet

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)-*Jonna*-(F) op vrijdag 29 september 2006 om 01:29:

ik hoop zelfs van niet! ;)
Waarschuw beheerder
Ik denk zet hem er effe neer :

Innercity 2006

Zaterdag 16 december is de RAI in Amsterdam voor de negende keer het toneel voor Innercity. Vorig jaar is ID&T met dit toonaangevende evenement een nieuwe weg ingeslagen. Waar het voorheen plaats bood aan 8 zalen en een vast 'city' of 'country' thema, werd vorig jaar gekozen om juist innovatieve dancemuziek de leidraad voor de avond te laten zijn. Innercity 2006 geeft vervolg op de editie van 2005 waarbij de artiest en zijn muziek centraal stond.

Elke zaal zal niet alleen muzikaal, maar ook qua uitstraling, gevoel en sfeer een unieke inrichting krijgen. Zo zal de RAI op 16 december 2006 de grootste club van Europa vormen, vijf intieme clubs onder één dak. Er is gekozen voor een kleinere opzet van maximaal 12.000 man om het intieme en opzwepende club en techno gevoel vol tot z'n recht te laten komen.

Innercity 2006 draait om muziek. Het gaat over stijlen die al meer dan 15 jaar de basis zijn voor alle vormen van dance. Het gaat ook over stromingen die de laatste jaren aan een serieuze opmars bezig zijn in clubs en festivals over de hele wereld. Het gaat over de 'grote namen' die hun strepen verdient hebben door jarenlang aan de top mee te draaien. Maar het gaat ook over nieuwe DJ's, die net weer een andere visie hebben op de 'sound' van nu en die van de toekomst. Op Innercity is muziek het antwoord.
Als muziek en DJ's de boventoon voeren is de line-up belangrijk. Deze wordt in de eerste week van oktober op gepaste wijze gepresenteerd op ID-T.com. De kaartverkoop voor Innercity begint op 30 september.

Vooral het stukje : "Er is gekozen voor een kleinere opzet van maximaal 12.000 man om het intieme en opzwepende club en techno gevoel vol tot z'n recht te laten komen." :roflol:. Valt weinig tekiezen, meer mensen als 12.000 zullen er toch niet komen.

Jammer van het IC concept dacht dat ze iets geleerd hadden van vorig jaar maar helaas innercity is voor goed dood.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 29 september 2006 om 14:42:
Jammer van het IC concept dacht dat ze iets geleerd hadden van vorig jaar maar helaas innercity is voor goed dood.

dat is jou mening...ID&T wil met IC niet meer die kermis kant op....eindelijk zien ze t licht dat het om de muziek gaat en dat dat de basis moet zijn...dat ze trance schrappen op IC is zuur voor vele liefhebbers maar dt betekent niet dat IC dood is....ik wacht de line-up de komende week af en zie mezelf wel weer een mooie avond hebben daar...vorig jaar was super en was t vorig jaar niet zo dan was ik en veel vrienden van mij niet meer gegaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op vrijdag 29 september 2006 om 14:49:
dat is jou mening...ID&T wil met IC niet meer die kermis kant op....eindelijk zien ze t licht dat het om de muziek gaat en dat dat de basis moet zijn...dat ze trance schrappen op IC is zuur voor vele liefhebbers maar dt betekent niet dat IC dood is....ik wacht de line-up de komende week af en zie mezelf wel weer een mooie avond hebben daar...vorig jaar was super en was t vorig jaar niet zo dan was ik en veel vrienden van mij niet meer gegaan

Cono (Y), is idd mijn mening en kermis kant :s. Die kermis trok anders wel 5 jaar achter elkaar rond de 40.000 bezoekers. Nu doen ze daar 4 jaar over als ze het redden. De innercity die ik ken en super vond is voor mij helaas overleden.
Waarschuw beheerder
donateur
Tot zo ver kan oordelen vindt ik de Kermis-IC veel leuker dan het huidige concept, ik heb nou niet echt bepaald het wow-gevoel erbij. en weet niet of dat gaat komen, sta wel open voor nieuwe dingen, maar open staan voor dit nieuwe ding kost wel vrij veel centen als ik eerlijk mag zijn.

Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 29 september 2006 om 14:53:
Die kermis trok anders wel 5 jaar achter elkaar rond de 40.000 bezoekers

meer dan 50.000 zelfs ;)

Ik vond het oude concept helemaal niet slecht, als men gewoon meer de vernieuwing had opgezocht in zowel trance als bijv club en progressive en die k*t urban/hiphop nooit hadden geprogrammeerd dan was het nu nog een sterk concept geweest. En in bijv 2004 liep de verkoop 1 ker niet lekker, pff dat kan toch, in 2003 was het nog vet uitverkocht, en in 2004 was er ook abnormaal veel concurrentie / overkill aan feesten in en rond december. Dat was niet normaal meer.

Denk het het concept zoals het er nu is nog net die extra vide nodig heeft, het KAN wel goed komen, maar heb soms nog wel mijn twijfels, ik gun IC nadat de line-up bekend is gemaakt misschien wel het voordeel van de twijfel.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Is er al een line-up OID bekend?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 15:19:
Is er al een line-up OID bekend?

Begin oktober, eerste week om precies tezijn.