Partyflock

Forumonderwerp · 875516
1 volger · 13148x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 16 december 2006 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
Is dit jaar op 16 December.

bron: Rai jaar kalender.

Dus voor de mensen die er nog graag heen gaan, hou een plaatsje in je agenda vrij (Y)

Datum aangepast
laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Search
Waarschuw beheerder
donateur
hmja Picotto wel leuk, ik weet alleen niet echt wat ie dit jaar draait, met die knul weet je het nooit. ;)
Waarschuw beheerder
Ben niet van plan te gaan, maar als de line-up me strakjes bevalt wil ik misschien nog wel zwichten!

Waarschuw beheerder
Heerlijk als ze Innercity zo presenteren.
Ik weet zeker dat er een GIGA goede sfeer gaat hangen.
en als Laidback Luke net zo draaid als op Mysteryland mag hij wel DE man van de avond worden de 16e.
Ik rij die dag zeker naar de RAI.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 12:03:
Heerlijk als ze Innercity zo presenteren.
Ik weet zeker dat er een GIGA goede sfeer gaat hangen.
en als Laidback Luke net zo draaid als op Mysteryland mag hij wel DE man van de avond worden de 16e.
Ik rij die dag zeker naar de RAI.

Dus jij rijdt Taco?!? :P
Artiest Mr Tom
Waarschuw beheerder
Van mij mogen deze wel komen :

Mathew Jonson "live"
James Holden
Olav Basoski
Sebastian Ingrosso
Booka Shade
Justice
Miss Kittin

Waarschuw beheerder
wat is de line up dan ??
Waarschuw beheerder
donateur
daar gissen we dus met z'n allen naar, om te zien of 't de moeite waard is dit jaar! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tiesniewies op maandag 11 september 2006 om 00:49:
ben erg benieuwd naar de line up

k ook ja, dit jaar overwegen om te gaan:jaja:

Waarschuw beheerder
ikke ga gewoon zekerweten. en dan lekker uitslapen met heilige avond :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van i(L)techno op zaterdag 9 september 2006 om 17:58:
in belgie en duitsland zou t zeker slagen..
maja.. op de een of andere manier vind 80% van de partygangers hier hardstyle nog altijd beter en blijft dat dus ook dé publiekstrekker..

gelukkig blijft id-t proberen en ik hoop dus dat het dit keer wel slaagt..

Trance was ook een grote publiekstrekker op IC, het is ook waarmee het feest groot is geworden / naam heeft gemaakt. en als je dat opeens weg laat dan blijven er ook opeens een flink aantal bezoekers weg.

Ze zijn nu wel erg terug gevallen in de bezoekersaantallen, van 55.000 bezoekers in 2002 t/m 2004 naar maar 9000 betalende bezoekers vorig jaar :s.

Misschien dat met het nu weer iets aangwpaste concept wel meer sfeer wordt gemaakt. Het is iig alleen maar dance-muziek dus dat moet de sfeer al verhogen :jaja:

Ik weet trouwens niet of een dergelijk concept als dit succelvol zal zijn in Belgie, daar wordt / is hardstyle en jump de grote publiekstrekker, kijk maar naar de succesvolle eerste qlimax belgie begin dit jaar, en er zijn serieuze plannen voor een sensation black volgend jaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 11 september 2006 om 12:59:
Trance was ook een grote publiekstrekker op IC, het is ook waarmee het feest groot is geworden / naam heeft gemaakt. en als je dat opeens weg laat dan blijven er ook opeens een flink aantal bezoekers weg.

trance is pasee!!!. idereen is langzaam aant overgaan naar de groove/ electro style. Kijk maar naar sensation white van dit jaar. de nadruk lag daar echt meer op dance/ groove en electro. Iedereen verandert en de muziek ook. ik ben vorig jaar op innercity geweest en het is mij super goed bevallen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 16:17:
trance is pasee!!!. idereen is langzaam aant overgaan naar de groove/ electro style. Kijk maar naar sensation white van dit jaar. de nadruk lag daar echt meer op dance/ groove en electro. Iedereen verandert en de muziek ook. ik ben vorig jaar op innercity geweest en het is mij super goed bevallen

jij bent zeker niet op laatste Trance energy geweest ;)

Techtrance heeft erg veel potentie :jaja:

Dat sensation white zo groovy was was voor mij een reden om niet te gaan, in een te grote ruimte komt het niet helemaal lekker tot zijn recht. Dan is trance toch een veel magischer gebeuren op white, deze white was een sensation white zonder echte magie, athans zo noem ik het dan, luek leek het wel op de livestream. Maar meer dan dat ook niet.

Het gaat met golven, het is misschien alleen maar een kwestie van tijd totdat trance weer een flinke opmars maakt. Je ziet het nu ook met urban, dat is ook weer over zijn hoogtepunt heen (gelukkig;)) en club/ groove maakt een opmars, en dat vindt ik ook helemaal niet erg :cheeR:
Waarschuw beheerder
Trance is helemaal geen passe... wat een stierenpoep zeg.

Trance is juist 1 van de stijlen die het langst bestaat en nog jaren voort zal leven.

Het feit dat op Sensation White geen Trance was zegt niets over het feit hoe populair Trance is, maar hoe ID&T de markt probeert te beinvloeden.

Groove en Funk zijn ook echt geen vervangers van trance maar stijlen die al een poos bestaan en meer aansluiten bij de top-50/pop.

Het is juist jammer dat ID&T niet gebruik maakt van de populaire Trance/Hardtrance op Innercity, dit zou namelijk ook weer extra publiek trekken die ze hard nodig hebben ;)

Groove en funk is op zich een leuke keuze, maar sluit totaal niet aan bij Techno... dat is weer net zo een idiote keuze als die Urban troep samen met Hardstyle en Trance en Rock met Hardstyle (zie sensation black ;) ).

ID&T is maar wat aan het kutten als je het mij vraagt, zonder te kijken naar het groter geheel... samenhang en samenhorigheid.

Groove en funk zijn super voor strandfeesten minder voor een indoorfeest met harde techno.

Waarschuw beheerder
ben ik ook wel een beetje met je eens. maar daarom zie je wel al dat de opzet van innercity een stuk kleiner is. de zalen zijn dan ook opgespitst om dit gevoel idd tot zijn recht te laten komen.

Maar idd muziek golft heen en weer. miss hebben we over een paar jaar weer zin om 3 minuten naar de zelfde climax te luisteren om vervolgens op het hoogtepunt een vrolijke sample te horen. of er is miss weer iets anders. wie weet!. iig ik vind et wel allemaal prima zo :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 16:17:
trance is pasee!!!

:looser: :bye: :P
Waarschuw beheerder
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ze aan de datum van 23 dec komen, bij ID-T zeggen ze 16 dec?

Misschien is dit al veranderd ergens in het topic maar ben ik het niet tegengekomen.

In dat geval kun je dit bericht vergeten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het openingsbericht van dit onderwerp is van eind mei, dus zo'n datum stond toen nog niet vast.. zie dat 't in de agenda al wel is aangepast.
Waarschuw beheerder
Aha thanks Gobb,

Het lijkt erop dat ze dit jaar Innercity goed gaan aanpakken. Het ziet er naar uit dat ze hip publiek willen aantrekken, wat naar mijn mening ook het leuke publiek is met weinig agressieve mensen.

ID-T heeft ooit wel eens verkondigd dat ze shockers wilden terugbrengen als klein puur techno event, maar het lijkt erop dat dit een beetje shockers wordt maar dan met wat extra's.

Ik hoop dat ze voor in 1 van de 2 house zalen Deep Dish binnen kunnen halen. Deze hebben gasten op Innercity 2004 Las Vegas echt een heerlijke set weggegeven, helaas pas later gehoord in een liveset.
Wat eerder op de avond zou paul paul kalkbrenner, dat was genieten op awakenings en als afsluitertje in de techno met Rush of een tandje minder met Chris Liebing.

Wordt spannend!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DSYNER op zaterdag 9 september 2006 om 21:16:
Trentemoller

Uitspraak van Mr.Tom op zondag 10 september 2006 om 17:35:
Mathew Jonson "live"

Dat zou heel vet zijn!

Maar ga sowieso wel...
Waarschuw beheerder
Marco Carola mogen ze ook wel boeken....zeker na zijn helldenset op Voltt :kwijl:

Waarschuw beheerder
gewoon weer 2 many dj's. en natuurlijk held benny rodriguess
Waarschuw beheerder
donateur
2 Many DJ's was idd erg vet vorig jaar :yes:
Waarschuw beheerder
ben benieuwd .........
dan ga ik dit jaar weer .........
Waarschuw beheerder
donateur
IK hoop ook voor ID&T dat het een keer wat beter zal gaan lopen.

Al is het maar omdat je "weerslag" van een winstmakend/ verliesmakend IC gelijk terug ziet op andere feesten.

Zie eind 2003, IC uitverkcoht met 55.000 bezoekers, super feest (wel erg druk ;)) maar wel winstgevend voor heel ID&T, de daaropvolgende feesten in 2004 waren daardoor ook qua decoor extra mooi aangkleedt, met als toppunt natuurlijk de legendarische sensation-2004 edities.

Maar als je kijkt naar de geflopte 2005 editie, dan zie je de weerslag ook op bijv Trance energy terug, nagenoeg geen lichtplan op de main begin dit jaar, en sensation heeft er ook wel eens beter eruit gezien (niet dat het echt slecht was, het was nog steeds mooi).

NU nog maar afwachten hoe de line-up eruit gaat zien, begin oktober weten we meer.
Waarschuw beheerder
Nah: die semi-hippe hokjesdrang van ID&T rondom Innercity is niet aan mij besteed ;).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op woensdag 13 september 2006 om 00:22:
Nah: die semi-hippe hokjesdrang van ID&T rondom Innercity is niet aan mij besteed.laatste aanpassing 13 september 2006 00:24

Reageer dan ook niet!;)

Waarschuw beheerder
Het enige nadeel van vorig jaar was dat ze alle zalen zo'n beetje hetzelfde hadden ingericht, maar dan met iedere zaal een ander kleurtje. Dus toen ik van het toilet af (het centrale punt)wist ik niet meer waar ik was. super verwarrend!!!:S Hoop dat ze dat dit jaar wel anders aanpakken.
Waarschuw beheerder
Ik hoop wel dat ze dit jaar een paar lasers ophangen, de muziek staat misschien wel centraal, maar een paar lasers is wel erg vet altijd.

Als de Line-up een beetje ok is ben ik zeker van de partij.
Waarschuw beheerder
Ik heb er zin iiiin :)

Maar inderdaad wel heel benieuwd naar de line-up, maar ik denk dat ze daar wel iets speciaals van maken... Het zou in ieder geval is tijd worden dat IC weer is uitverkoopt!
Waarschuw beheerder
Ik vind het maar een kutlocatie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sjek op woensdag 13 september 2006 om 21:29:
Ik vind het maar een kutlocatie

dan kom je toch lekker niet.. :bye:
Waarschuw beheerder
Club/house
Sebastian Ingrosso
Steve Angello
Steve Lawer
Deep Dish
Sander Kleinenberg

Minimal
M.A.N.D.Y
Lauhaus
Magda
Ion Ludwig (live)

Techno
Mauro Picotto
Bart Skils
Marco V
Marco Corola
Kay D. Smith
Umek

Recorded in Rotterdam ‘hosted by Michel de Hey’
Michel de Hey
Steve Rachmad
Sectret Cinema
Shinedoe
Jay Samuel

Electro/ house
Anthony Rother (live)
Agoria
Booka Shade
2 Many Dj`s
Eric de Man
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zou wel n leuke line up zijn....maar denk dat dit te voor de hand liggend is....verwacht eigenlijk wel meer 'onbekender' spul....
Waarschuw beheerder
Ik hoop op DJ's die je normaal nooit of weinig ziet in Nederland.
Fatboy slim, Carl Cox, Chemical Brothers, Judge Jules, Sister Bliss etc.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou shapeshifters wel ff willen zien

karl wil graag duur doen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op donderdag 14 september 2006 om 18:26:
Ik hoop op DJ's die je normaal nooit of weinig ziet in Nederland.
Fatboy slim, Carl Cox, Chemical Brothers, Judge Jules, Sister Bliss etc.

ga dan naar een udc party
Waarschuw beheerder
Mogen ook wel langskomen:

Sander Kleinenberg
Tom Novy
Groove Armada
Basement Jaxx
Timo Maas
Don Diablo
Technasia
Richie Hawtin
Matthew Dear
Miss Kittin
Terence Fixmer
Hell
Frank Kvitta
Pet Duo
Rush & Bold
Dave Clarke
Takkyu Ishino

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op donderdag 14 september 2006 om 18:26:
Fatboy slim, Carl Cox, Chemical Brothers,

hell yeah!! en doe daar dan ook maar faithless en groove armada bij (alleen sister bliss is ook maar alleen...)

en Basement Jaxx natuurlijk..
dat zijn pas vette acts EN publiekstrekkers
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Denk eens na allemaal...ze mikken op max. 12.000 man dan gaan ze die acts echt niet boeken hoor....er moet nog wat verdiend worden ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 14 september 2006 om 20:15:
karl wil graag duur doen ;)

Tuurlijk, voor die 50 euro moet er wel een beetje goede line-up komen wil ik een kaartje kopen voor zo'n feest :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 11:24:
ga dan naar een udc party

UDC heeft bijna geen feesten meer over :D Moet nog afwachten of Impulz wel doorgaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op vrijdag 15 september 2006 om 15:25:
UDC heeft bijna geen feesten meer over :D Moet nog afwachten of Impulz wel doorgaat.

moeten ze nog meer k#tparty's organiseren! agfelopen dancevalley was ook een grote FLOP!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op vrijdag 15 september 2006 om 14:39:
Denk eens na allemaal...ze mikken op max. 12.000 man dan gaan ze die acts echt niet boeken hoor....er moet nog wat verdiend worden ook

Ik denk toch wel dat ze een paar "grote namen" gaan neerzetten anders krijgen ze het zelfs niet voor 12.000 man vol ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil dan wel weer met zijn 2en op 1 kaartje kunnen
net als vorig jaar O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 18:27:
net als vorig jaar

net als vorig jaar?
gratis b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op vrijdag 15 september 2006 om 14:39:

true, maar het zou toch wel vet zijn.. en als er maar 1 van die namen zou komen zouden daar toch heel wat mensen op af komen.

Uitspraak van Mr.Tom op vrijdag 15 september 2006 om 15:45:
Ik denk toch wel dat ze een paar "grote namen" gaan neerzetten anders krijgen ze het zelfs niet voor 12.000 man vol

dat zullen dan wel weer namen als dave clarke enzo worden..
hartstikke leuk maar die hoef ik niet op innercity te zien.
ik hoop eigenlijk dat ze Nic Fanciulli weer gaan boeken, die gast wordt echt beter en beter..
en collabs setje is ook altijd leuk, past wel goed op innercity denk ik maar dat wordt em toch niet aangezien chris ook al 2004 en 2005 stond
Waarschuw beheerder
dat ze in de minimal maar de Wighnomy Brothers zetten (y)
Waarschuw beheerder
donateur
2 many dj's was ook al vet vorig jaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zaterdag 16 september 2006 om 11:31:
2 many dj's was ook al vet vorig jaar

idd...luister die set nog heel vaak terug....haha dat begin ook ik dacht we gaan Hakkuh :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
tiga en alter ego