Partyflock

Forumonderwerp · 875516
1 volger · 13074x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 16 december 2006 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
Is dit jaar op 16 December.

bron: Rai jaar kalender.

Dus voor de mensen die er nog graag heen gaan, hou een plaatsje in je agenda vrij (Y)

Datum aangepast
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
:respect: back to basic....\
Dit jaar toch weer aanwezig :yes: Vind die nieuwe weg die ze zijn ingeslagen tig keer beter dan die kermissen van de afgelopen jaren

alleen die prijs :s

Leg die dan op een acceptabele 35 euro ex fee ofzo.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Project Bass op woensdag 6 september 2006 om 12:58:
Tickets: 47,50 euro (ex. Fee)

Nee 50 euro voor club en techno in de Rai :no:
Waarschuw beheerder
kijk die intiemere opzet en deze muziekstijlen op het feest juich ik alleen maar toe...maar jezus verlaag die prijs eens want dit staat niet meer in verhouding :no:

ps. Vind IC wel n beetje de Shockers kant op gaan...veel Techno en dezelfde locatie uiteraard....:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben over deze iets aangepaste versie van IC wel meer te spreken dan het urban/hiphop circus van vorig jaar :jaja:

Ik kijk nu wel erg uit naar de line-up, ik denk dat ik nu wel weer aanwezig zal zijn. :jaja:

:respect: House
:respect: Progressive
:respect: club
:respect: Michel de Hey :cheeR:

En eindelijk geen urban meer :cheer: Nu kan IC zich weer gaan ontwikkellen als een echt puur DANCE-EVENT!!

Helaas geen (tech)trance, maarja kan niet alles hebben :jaja:

Alleen wel aan de prijzige kant, E35 had idd beter geweest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 6 september 2006 om 14:30:
En eindelijk geen urban meer

Zou me niks verbazen als ze Urban weer doen. Urban is namelijk wel iets wat veel in clubs gedraaid wordt. Hoort eigelijk wel bij het concept.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KRL op woensdag 6 september 2006 om 14:35:
Zou me niks verbazen als ze Urban weer doen. Urban is namelijk wel iets wat veel in clubs gedraaid wordt. Hoort eigelijk wel bij het concept

Het staat net op de site van ID&T, dus de samenstelling zoals we die nu aangekondigd is, is hetgene wat we gaan zien op IC2006, en daar zit (gelukkig) geen urban bij.

Begin nu al zin te krijgen in IC :jaja:

Waarschuw beheerder
Klinkt goed! Alleen die prijs ziet er beroerd uit :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop egt zo erg op een Q stage :bounce:

of anders een vette Schranz stage :9

maar moet nog wel ook ff op de prijs letten. Denk niet dat ik 50 euries ga neertellen (misschien denk ik er nog over na als er een Q stage is) :P

*edit: ik kijk net op id-t.com..:bloos: geen Q stage, niet echt een specifieke schranz stage (wel steverige techno, maarjah daar kan alles onder vallen denk ik) en gewoon WEER 50 euries

Ik snap egt niet waar ze bij ID&T mee bezig zijn.
Oke die indeling van de zalen kan ik misschien wel begrijpen maar hoezo zo fakkin duur :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had echt gedacht dat ID&T de spreekwoordelijke stekker uit Innercity had getrokken na twee (volgens mij) niet echt heel erg winstgevende edities. Maar mij maakt het niet uit; gratis feestje is altijd leuk. Althans ik zie niet in waarom IC2006 wel uitverkocht zou raken en ID&T geen weggeeftakties, waardoor ik gratis naar IC ga, zou hoeven doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brambo82 op woensdag 6 september 2006 om 16:10:
Althans ik zie niet in waarom IC2006 wel uitverkocht zou raken

omdat de capaciteit nu slechts 12.000 is ipv 20.000 vorig jaar...anyway veracht ik niet dat 12.000 liefhebbers zin hebben om 50 euro te lappen....ik snap niet dat ze niet gewoon een tientje van de entree afhalen en dan op een volle bak (12.000) mikken :s

ik zie de line up wel n keer verschijnen en dan kijk ik wel of het mn 50 euro waard is....voor dikke namen wil ik best dik betalen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op woensdag 6 september 2006 om 17:30:
omdat de capaciteit nu slechts 12.000 is ipv 20.000 vorig jaar...anyway veracht ik niet dat 12.000 liefhebbers zin hebben om 50 euro te lappen....ik snap niet dat ze niet gewoon een tientje van de entree afhalen en dan op een volle bak (12.000) mikken

ik zie de line up wel n keer verschijnen en dan kijk ik wel of het mn 50 euro waard is....voor dikke namen wil ik best dik betalen

:yes: helemaal mee eens, als er dikke namen staan wil ik best vijftig eurotjes betalen, je betaalt voor feesten als Qlimax en In Qontrol toch ook die bedragen? Dus waarom mag ID-T dit niet vragen voor een feest wat in gelijke orde van grote valt? (Misschien niet qua aantal bezoekers maar wel qua aantal zalen)
Waarschuw beheerder
donateur
zo dan, ze zijn weer bij hun positieven gekomen bij ID&T.. :P ben erg benieuwd naar de lineup!
Waarschuw beheerder
Zeer tevreden over de ingeslagen weg!
En als er nou is wat kaarten verkocht worden, zien de zalen er misschien niet zo kaal en beroerd uit als afgelopen editie (techno zaal zonder lasers bijvoorbeeld).

Ik heb er vertrouwen in; standaart weer aanwezig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brambo82 op woensdag 6 september 2006 om 16:10:
Ik had echt gedacht dat ID&T de spreekwoordelijke stekker uit Innercity had getrokken na twee (volgens mij) niet echt heel erg winstgevende edities. Maar mij maakt het niet uit; gratis feestje is altijd leuk. Althans ik zie niet in waarom IC2006 wel uitverkocht zou raken en ID&T geen weggeeftakties, waardoor ik gratis naar IC ga, zou hoeven doen.

Dat dacht je, 2004 was misschien wel voor de halve prijs, maar er waren wel gewoon 50.000 alcohol-kopende bezoekers! En er is toen dik bezuinigd op het decor. Vorig jaar zelfde verhaal, kleinere opzet, veel kaarten weggegeven, maar de prijs was nog steeds 47,50 en toen werd er helemaal drammatisch bezuinigd op decor en show! Ik denk eigenlijk dat ID&T Innercity BV altijd winstgevend is gebleven...
Waarschuw beheerder
Waarom doen ze het nog in de RAI???? 12.000 op die locatie is natuurlijk helemaal niks..
Waarschuw beheerder
Ik heb er alle vertrouwen in, ik kijk dan ook met smart uit naar de line up! :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hazeleger op woensdag 6 september 2006 om 22:33:
Waarom doen ze het nog in de RAI???? 12.000 op die locatie is natuurlijk helemaal niks..

in principe zou je dan gewoon de park hal dicht kunnen doen en dan krijg je de andere 3 hallen prima vol met die 12000 man

Waarschuw beheerder
donateur
Iig ik ga geen kaartje kopen. Misschien dat ik wel even binnen wandel als dat me toevallig goed uitkomt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 6 september 2006 om 22:53:
in principe zou je dan gewoon de park hal dicht kunnen doen en dan krijg je de andere 3 hallen prima vol met die 12000 man

ik denk dat ze het misschien aan de kant gaan houden waar bij de grootste Innercitys de shill / kermis / markt en de kluisjes en die "zijzalen" zijn'. Dat lijkt me logischer :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hazeleger op woensdag 6 september 2006 om 22:33:

Contract heah... 2 feesten per jaar moet ID&T er geven, 1tje hebben ze dan nu uitbesteed aan Q.
Artiest {SHOWLIST artist 60412, 60941, 55791, 48266}
Waarschuw beheerder
Twee keer op innercity geweest en twee keer zeer goed bevallen. mss dit jaar weer een keer proberen
Waarschuw beheerder
heb me ook iedere keer vermaakt op IC...alleen zou er niet meer heengaan als ze vorig jaar niet die andere koers ingezet zouden hebben...vorig jaar was echt super en dit jaar heb ik er ook weer alle vertrouwen in...het moet gvd ook gaan om de muziek en niet om al die randzaken van n paar jaar geleden....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HoofdletterP op donderdag 7 september 2006 om 08:03:
Contract heah... 2 feesten per jaar moet ID&T er geven, 1tje hebben ze dan nu uitbesteed aan Q

Dan doet Q het nu wel veel beter qua bezoekersaantallen :d

Als het geluid bij IC net zo zuiver en loeihard wordt als op IQ dan wordt het echt een vet lekker feest.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op donderdag 7 september 2006 om 11:26:
vorig jaar was echt super en dit jaar heb ik er ook weer alle vertrouwen in...het moet gvd ook gaan om de muziek en niet om al die randzaken van n paar jaar geleden...

Vorig jaar express geboycot vanwege dat urban en hiphop gedoe (maar dat weet je vast ook nog wel ;))

Maar de IC's die ik mee heb gemaakt met alle "randzaken" gaven mij anders nog wel snoeihard kippenvel :jaja: vond het wel vrij uniek.

Nu zal je weer zien, mensen roepen al een tijdje dat het om de muziek moet gaan (alsof het anders niet om de muziek gaat :S) en als dat dan weer een tijdje zo is dan willen mensen weer meer geprikkeld worden op hun fantasie.

Voor het geval dat over een paar jaar weer aan de orde is heb ik nog wel een paar leuke landentips als thema voor IC ;)
-IC- India theme
-IC- China theme
-IC- Arabia theme
-IC- EGyptian theme

Niet allenmaal uniek, maar wel leuk.
Waarschuw beheerder
ik vind het nog steeds jammer van het concept.
vond de edities van 2001 tot en met 2004 allemaal super..
vooral die van rio (met de carnavals parade in de main)
ik deel thijs zijn mening over het feit dat de urban alles kapot heeft gemaakt.
En het wordt vast een leuk feestje maar voor 50 euro wil ik weer een heel spektakel. komt wel goed op qlimax denk ik.
Zoek dan idd een goedkopere locatie, zodat het naar 30 euro kan. En het contract kan je vast wel vullen met een ander of zelfs nieuw event. (thunderdome classix :D )
De muziek zal vast super worden, maar dan kun je beter naar nature one gaan of naar mysteryland. ook van die muziek, ook andere muziek en veel meer show.
wacht ook wel op gratis kaarten, anders ga ik ook niet..
jammer, 1 feest minder op mijn jaarlijkse feestkalender
Waarschuw beheerder
mijn beste IC was toch wel mn 1e in 2001...wereldsets van Mauro Picotto, Marco V, Chris Liebing, Sven Vath :kwijl:

maar vorig jaar vond ik t ook echt geweldig met 2 many DJ's, Technasia, Tiga...

de muziekstijlen die ze dit jaar programmeren vind ik ook allemaal tof dus dit jaar wordt t weer n goed feest voor mij :yes:

alleen voor deze prijs moeten ze wel een gruwelijke line-up neerzetten anders kom je niet geloofwaardig meer over op je achterban...

Waarschuw beheerder
De zaal indeling klint in ieder geval top! Geen urban :-)Ben benieuwd naar de line up!
Waarschuw beheerder
Idd, geen Urban... helaas wilde ID&T/Duncan niet luisteren vanaf 2003 dat de bezoekers geen urban wilde... maar dat hebben ze vorig jaar goed gemerkt :D

Het lijkt erop dat IC weer een beetje de oude programmering terugkrijgt met de Techno... helaas geen Trance/Hardtrance. Dat blijf ik jammer vinden.

Waarschuw beheerder
Ziet er prima uit zo!!!
Gewoon weer present :jaja:

Waarschuw beheerder
innercity goes back to basic.

id-t weet dat als ze weer dezelfde opzet als vorig jaar doen er geen kip komt kijken.
vanuit die 12.000 bezoekers (als er goede line-up is ) en een goed kwalitatief stylvol feest kunnen ze weer gaan bouwen en komen er over een paar jaar gewoon weer 40.000 mensen!

wel cool van id-t dat ze wel snappen dat ze niet een te grote opzet moeten maken, maar gewoon eerst sfeer creeren en dan uitbreiden

ze slaan hiermee een goede weg in en houden het wat exclusiefer

het lijkt stiekem een beetje vervanger te worden van shockers. techno-minded people
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 00:20:
het lijkt stiekem een beetje vervanger te worden van shockers. techno-minded people

Vond ik ook al :yes: Als ze dan ook die containers inde Rai opstellen dan vind ik t best :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze het nou een week later doen dan heb je kans dat er veel meer mensen de mogelijkheid hebben om te gaan (y)

Veel universiteiten en hogescholen hebben dan of tentamens of inleveren van projecten :/ een week later begint voor vele de kerstvakantie dus dat zou relaxter zijn.

Ik kan iig niet ivm tentamens :/

En verder IC goes back to basics.... tja heel leuk maar de rai blijft gewoon kut als je het niet goed inricht :/
Artiest Mr Tom
Waarschuw beheerder
Opzich wel lekker :) maar k zou die 2de techno zaal hebben vervangen voor n echte main zaal. Mja dit is ook al heel leuk als is de line up van de Michel de Hey zaal word wel voorspelbaar denk ik : Michel de Hey , Steve Rachmad ,2000 and One , Joris Voorn ,Secret Cinema en Shinedoe

Mja ben wel benieuwd naar de line up iig :D
Waarschuw beheerder
Als Eric Prydz er bij is, ben ik er ook!

Als Axwell, Steve Angello en Sebastian Ingrosso er ook zijn, is het feest helemaal compleet. Maar ja, ik ben dan ook een Swedish House Mafia-fanaat :D
Waarschuw beheerder
Ik HOOP ZO GRAAG dat Mauro Picotto naar NL komt... :yes:

Marco V. wil ik ook erbij hebben, Rush, Umek...
donateur
ik ben niet aanwezig vanwege andere verplichtingen...
enig sinds is de waak dan nog wel leuker met als 3de huis beter verkozen dan als achtertuin de rai O:)

beter dat ze back to basics zijn gegaan...maare de rai blijft een leuke tent...alleen erg kut ingedeeld structureel gezien...maar dat ligt aan de rai zelf(N)
een feest in een alsware rommelige schuur / loods.

goed thema iig :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L0wn op vrijdag 8 september 2006 om 18:23:
Als Eric Prydz er bij is, ben ik er ook!

Als Axwell, Steve Angello en Sebastian Ingrosso er ook zijn, is het feest helemaal compleet. Maar ja, ik ben dan ook een Swedish House Mafia-fanaat

Het zou me eigenlijk niet verbazen als één van die 4 in de line up staat :) Hoop zelf op Sebastian Ingrosso of Axwell :)
Waarschuw beheerder
donateur
Booka Shade.. :yes:
Waarschuw beheerder
Wighnomy Brothers :yes:
Waarschuw beheerder
Ik vind wel 1 ding een grote tegenvaller... de prijs. Waarom moet het altijd bij ID&T zoveel duurder zijn dan bij andere organisaties met meestal een mindere line up en minder lasers...

Nu met 12.000 man en 4? zalen. Mag de line up wel extreem subliem zijn en ook veel lasers wil het het geld waard zijn.

ID&T moet gewoon eerder luisteren naar de klanten... In 2003 hadden veel mensen al aan de bel getrokken over de Urban, in 2004 was er nog meer Urban en nog meer incidenten in 2005... naja dat weet iedereen nog wel.

Nu zetten ze het feest op voor 12.000 man (klein dus met 4 zalen). Ik denk dat als de line up niet extreem goed is, dat ook dit goed gaat floppen. Want de meesten zullen niet 50 Euro hiervoor neer gaan leggen... die gaan dan liever naar Awakenings oid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zaterdag 9 september 2006 om 00:51:
Nu zetten ze het feest op voor 12.000 man (klein dus met 4 zalen). Ik denk dat als de line up niet extreem goed is, dat ook dit goed gaat floppen. Want de meesten zullen niet 50 Euro hiervoor neer gaan leggen... die gaan dan liever naar Awakenings oid.

correctie...5 zalen maar goed maakt verder niet uit...waarom gaan mensen eerder naar Awakenings voor dat tientje verschil??? Awake heb je 1 ruimte met minder DJ's dan op IC. Dus verhoudingsgewijs is Awake duurder ;)

Tuurlijk zie ik ook liever dat ze n tientje van die prijs afhalen maar goed ID&T weet wel waar ze mee bezig zijn...ik verwacht een spetterende line-up en hoop echt dat ID&T de mond gaat snoeren van al die zeikers :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Tom op vrijdag 8 september 2006 om 16:39:
als is de line up van de Michel de Hey zaal word wel voorspelbaar denk ik : Michel de Hey , Steve Rachmad ,2000 and One , Joris Voorn ,Secret Cinema en Shinedoe

Ik denk niet dat je meteen aan die namen moet denken...misschien komen juiste deze DJ's :
Coming Soon
Steve Rachmad
Mirko
Biological

Lees de recensie maar eens van zijn 'Recorded in R'dam' album....

Stiekem hoop ik wel op Joris Voorn, 2000 and One en Sercret Cinema :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
zullen we gewoon eerst de line-up afwachten voordat we over de prijs gaan zeuren..? :P
Waarschuw beheerder
id-t (L)

echt respect dat ze t blijven volhouden,
nu hopen dat er ondanks die saaie 'ik sta niet open voor andere muziek' nederlanders er eindelijk toch een kans bestaat dat dit feest de goede mensen trekt..

ik ben er iig bij :)
zoals altijd

:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van i(L)techno op zaterdag 9 september 2006 om 14:25:
nu hopen dat die saaie 'ik luister alleen wat ik ken' nederlanders er eindelijk es voor gaan zorgen dat t wel een top feesje wordt..

volgens mij is het meer een ik luister alleen muziek die mij aanstaat volk... en groot gelijk, innercity is iig niet mijn ding en ga dr gelukkig ook nie heen. :X over 2 jaar is innercity Rap stage, Urban stage, Hip/Hop stage, een Hard rock stage en nog een mager Dance Stage lol
Waarschuw beheerder
ik vind ook dat mensen die t niet aan staat niet moeten komen..
wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat het ondanks dat het een goed concept is (techno/electro/mininmal) een grote kans heeft om te floppen.. hier in nederland..
in belgie en duitsland zou t zeker slagen..
maja.. op de een of andere manier vind 80% van de partygangers hier hardstyle nog altijd beter en blijft dat dus ook dé publiekstrekker..

gelukkig blijft id-t proberen en ik hoop dus dat het dit keer wel slaagt..

Artiest Search
Waarschuw beheerder
donateur
ALS er namen komen als:

Speedy J
Stephan en Vincent de Wit
Jesper Dahlbeck
Pascal Feos
Anthony Rother
Aril Brikha

Ben ik misschien aanwezig, maar ze moeten wel met echt goed spul komen voor 50 euro en niet die standaard awakenings crap.;)

Innovatie, en goede innovatie ook.:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zekers weer van de partij dit jaar. Vorig jaar voor het eerst aanwezig en vond het echt top die verschillende stijlen. (en aan het commentaar van iedereen te lezen moet het de jaren daarvoor nog veel vetter zijn geweest, naja)

Gelukkig geen Urban dit jaar, past er toch niet helemaal bij mijn inziens.. Maar Techno, Elektro, Minimal, Progressive en House, geniaal! Ben echt blij dat er geen Q-area is, zoals sommigen het graag gezien hadden. En die €50.-, ach boeiuh.. ;)

Paar tips voor de line-up:

Joris Voorn
Dave Clarke
Axwell
Booka Shade
Secret Cinema
Sander Kleinenberg
Steve Angello
Technasia
Ian Carey
Marco Remus
Seamus Haji

Zou leuk zijn :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nu al zin in Innercity!

mijn tips: (olga)

Trentemoller
booka shade
m.a.n.d.y
agoria

en ik wil picotto ook wel weer eens zien al past i niet in dit rijtje thuis.

50,- is best te doen vind ik..... hopen dat het uitverkocht gaat en dat er weer een leuk winter event is met vooruitstrevende muziek.
Waarschuw beheerder
Als meer mensen Picotto graag terug willen zien (draait flinke techno), dan is het een idee om onze wens aan ID&T door te mailen... WIE WEET LUISTEREN ZE EEN KEER NAAR ONS ;)