Partyflock

Forumonderwerp · 875516
1 volger · 13634x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 16 december 2006 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
Is dit jaar op 16 December.

bron: Rai jaar kalender.

Dus voor de mensen die er nog graag heen gaan, hou een plaatsje in je agenda vrij (Y)

Datum aangepast
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op woensdag 29 november 2006 om 12:33:
Ik snap die reactie van ID&T ook wel wat betreft die '3 biertjes' ....als ze keer op keer mailtjes binnenkrijgen van die zeikers dan zou ik ook op een gegeven moment zo'n antwoord geven...

Jij denkt al hetzelfde als ID&T. Noemt de mensen die mailen zeikers. Dat zijn klanten die ID&T in stand kunnen houden door naar hun feesten tegaan en daar geld uittegeven. Omzet heet dat en dat heb je nodig als bedrijf zijnde.
Artiest {SHOWLIST artist 62742, 43595}
Waarschuw beheerder
hier een docu over innercity best wel geinig

http://innercity.id-t.com/musicistheanswer/

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 30 november 2006 om 14:07:
Jij denkt al hetzelfde als ID&T. Noemt de mensen die mailen zeikers. Dat zijn klanten die ID&T in stand kunnen houden door naar hun feesten tegaan en daar geld uittegeven. Omzet heet dat en dat heb je nodig als bedrijf zijnde.

Volgens mij ben jij ondernemer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe

zijn altijd meerdere kanten van een verhaal ;p
Waarschuw beheerder
Tientje meer of minder boeit me niet.

Als ik wil gaan, dan ga ik.

En ik wil gaan :)
Waarschuw beheerder
wat een kutfeest mag er niet omdat ik te klein ben
dan maar naar smurfenland tusssen de hardcoresmurfen
Waarschuw beheerder
:-)

en...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 15:43:

die paar zeikers van PF boeit een onderneming als ID&T echt niet
Waarschuw beheerder
LOL, dan ken jij de mensen dus bij ID&T niet.
Waarschuw beheerder
Ik twijfel echt nog steeds..
Mhzzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van not the real J.Morrison (marc) op vrijdag 1 december 2006 om 13:22:
die paar zeikers van PF boeit een onderneming als ID&T echt niet

Vandaar dat ze jaren geleden al hun forum gesloten hebben. Echt loze reactie van je. Kritiek is juist goed, kun je zien wat er speelt in je brache. je kop in het zand steken en denken "wij doen alles goed"werkt namelijk precies andersom. Dat is een beetje de mentaliteit van ID&T.
je doet net alsof ID&T op moment een top bedrijf is. vandaar dat het ook een doorstart heeft gemaakt en duncan richting australie is gegaan. omdat het allemaal zo geweldig gaat. boeit een onderneming als ID&T toch niet zeg je???? het zou ze juist nu moeten boeien. maar helaas ze doen er niks mee.
Als je niet openstaat voor kritiek kun je beter ophouden.

diep respect voor ID&T zijn toch de gene die dance mede groot gemaakt hebben. Alleen jammer dat als je krities bent hier je gelijk als zeikerd bestempelt wordt.
Waarschuw beheerder
Kritisch zijn is goed (y) Maar om nou maandenlang op een forum continue dezelfde kritiek te hebben bestempel ik op een gegeven moment als zeiken....Iedereen weet t nu onderhand wel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op zaterdag 2 december 2006 om 10:26:
Maar om nou maandenlang op een forum continue dezelfde kritiek te hebben bestempel ik op een gegeven moment als zeiken....

Zit ook wel wat in maar zegt wel iets over ID&T. Als het maandenlang doorgaat wat dus zo is, zou ik er maar eens wat aan gaan doen als ID&T zijnde. het is tenslotte niet het enige forum waar ik dit oort dingen lees :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 2 december 2006 om 10:30:
Zit ook wel wat in maar zegt wel iets over ID&T. Als het maandenlang doorgaat wat dus zo is, zou ik er maar eens wat aan gaan doen als ID&T zijnde. het is tenslotte niet het enige forum waar ik dit oort dingen lees

Ja en dat jij op UDC geilt weten we nu wel...:loser:

Ga je nu in elke ID&T-topic lopen janken???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juulke op zaterdag 2 december 2006 om 10:45:
Ja en dat jij op UDC geilt weten we nu wel...

Ga je nu in elke ID&T-topic lopen janken???

:roflol: wat een onzin. jammer jammer dat als je gewoon je mening geeft je weer als jankert wordt bestempelt.

kan om deze kansloze uitspraak nog wel lachen, dit slaat echt alles.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 2 december 2006 om 10:49:
wat een onzin. jammer jammer dat als je gewoon je mening geeft je weer als jankert wordt bestempelt.

kan om deze kansloze uitspraak nog wel lachen, dit slaat echt alles.

Gast, telkens als ik een topic over een ID&T-feest lees, kom jij weer met je gezeik. Of het nu Sensation, Mysteryland of Innercity is... Dus ja dat noem ik janken...:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juulke op zaterdag 2 december 2006 om 10:57:
Of het nu Sensation, Mysteryland of Innercity is...

ik heb kritiek op hun beleid ja, is daar iets mis mee? voor jou schijnbaar wel.
Het is niet absoluut niet mijn bedoeling om het topic tevergallen :no:.

trouwens ik was echt mega liefhebber van innercity tot vorig jaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 2 december 2006 om 11:11:
ik heb kritiek op hun beleid ja, is daar iets mis mee?

Ik heb zoveel kritiek op sommige organisaties...maar ik ga dat niet in ieder topic neerkalken....over UDC kan ik nog wel een boek schrijven maar ik doe dat niet....ik ga gewoon naar de feesten die me aanstaan (oa Dance Valley van UDC) ongeacht door wie t nu georganiseerd wordt en of ik het met hun beleid eens ben...Continue kritiek uiten op iets vind ik verspilde energie...als iets me niet aanstaat negeer ik het gewoon...
Waarschuw beheerder
Vergeet niet dat iedereen anders is. Sommigen koken van binnen, anderen uiten dit meteen naar de buitenwereld.
Ik ben meestal ook meer het type van het laatste.

Je moet niet jezelf projecteren op een ander ;) hij valt jullie ook niet aan op het feit dat jullie juist je mond dichthouden.

Kritiek is gezond voor bedrijven om zich constant te beteren, als er dan nog steeds veel kritiek blijft dan weet je dat je bij zal moeten sturen. Je zal natuurlijk wel een goed marktonderzoek moeten doen en het ID&T forum zelf was een goed meetmiddel naar het percentage positieve en negatieve reacties.
Maar ze hebben zich in feite in die tijd blind gemaakt door alles offline te halen... sinds die tijd en de Urban, hogere prijzen ondanks de uitspraken dat prijzen niet meer zouden stijgen maar juist dalen is ook de klanditie op de feesten naar beneden gegaan.
Waarschuw beheerder
ok..tis ook geen aanval op Duke of wie dan ook...iedereen is inderdaad anders maar goed we raken hier toch nooit over uitgepraat....Mocht ik jullie ooit zien op een feestje waar dan ook dan drinken we maar een :bier:

Keep the partyvibe alive...

Ps. Juul, hoe staat het met jullie TechnotriXX groep????
Waarschuw beheerder
Red Bull vodka :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op zaterdag 2 december 2006 om 14:16:
Mocht ik jullie ooit zien op een feestje waar dan ook dan drinken we maar een

Helemaal top, gaat goed komen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen heeft zo zijn eigen manieren van kritiek. Ik heb het soms ook wel, vooral als ik me min of meer in de steek gelaten voel omdat een organisatie het roep opeens zomaar drastisch om gooit en zo een hele grote doelgroep de rug toe keert.

IC was beter af geweest als ze de "nieuwe" stijlen gewoon hadden gecombineerd met de"gevestigde orde. Nu is de drempel opeens veels te hoog geworden en heeft IC zichzelf uit de markt geprezen. Daar mag best wel kritiek op worden gegeven.

En ID&T is niet helemaal doof voor kritiek. De hebben immers de urban (eindelijk) een keer geschrapt. Helaas zijn ze daar twee jaar te laat mee. De urban op IC heeft de reputatie van het feest ook geen goed gedaan.
Waarschuw beheerder
De line up is super!!!!
alleen 50euro he pff dat is wel teveel.

Qdance mag dan wel een heel bekend organisatie zijn, maar dan word het feest ook te commercieel. en dat is waar de "liefhebbers" neit op zitten te w8en
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rutger Vibe op zaterdag 2 december 2006 om 20:56:
Qdance mag dan wel een heel bekend organisatie zijn, maar dan word het feest ook te commercieel.

Q-dance is op zich minder commercieel dan veel stijlen die nu geprogrammeerd zijn op IC :cheer:
Waarschuw beheerder
:woop::woop::woop: Zin zin zin zin zin :woop::woop::woop:
Waarschuw beheerder
Nog 13 dagen :woop:

Waarschuw beheerder
Zo de kaartjes zijn geregeld,wel voor iets minder :)

Das altijd mooi meegenomen!!!!

Heb er zin in!

Technasia gaat zwaar Rocken @ Innercity :woop:
Waarschuw beheerder
Ook al heb ik free tickets dan nog zal het me een ROTZORG wezen wie, wat, waar niet helemaal goed doet. Zolang ik helemaal los kan gaan ben ik happy, of dat nou een feest van ID&T, UDC of Keessie om de hoek is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 december 2006 om 17:12:
Technasia gaat zwaar Rocken @ Innercity

Dat denk ik ook, daarom twijfel ik nog steeds :S:S
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was Technasia ook een meer dan waardige afsluiter...luister die set nog heel vaak :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 22:03:
Dat heb ik ze dus gevraagd, ik kreeg dit als antwoord:

Dank je voor je email aangaande Innercity.

Allereerst wil ik even kwijt dat wij ook erg blij zijn met de line up. Graag zou ik met je van gedachte willen wissen aangaande prijs, line up, locatie.
Zoals je weet staat ID&T voor kwalitatief hoogstaande evenementen, oa locatie, line up, decoratie en facaliteiten dragen hier aan mee. Het is voor ons niet mogelijk om een evenement neer te zetten in de RAI met deze line up en de facaliteiten die we aanbieden voor een lager bedrag. Als we Innercity zouden kunnen aanbieden voor een lagere prijs zouden we dat ook wel doen. En aan de andere kant, dan drink je toch drie biertjes minder.... We hebben gekozen voor de RAI, dit is al 9 jaar lang de locatie van Innercity en dit gaan we dus ook niet zomaar veranderen.

We hopen je te verwelkomen op de 16e in de RAI.

Met vriendelijke groet,

Gérard

Geinige mail terug :P zo blijkt dus inderdaad maar weer dat de marketingmannetjes bij Innercity proberen het feest weer een gezicht te geven, daarom eindelijk eens vast te houden aan bepaalde zaken, namelijk de RAI. Toch vraag ik me af of ze niet beter nu hadden kunnen overstappen: als er een geschikt moment is dan is dit het wel. Probleem is natuurlijk dat ze meerdere zalen nodig hebben en ik kan zo snel geen goede plek bedenken als vervanger, die 4 a 5 redelijke zalen biedt (iemand anders, is er vast wel)?

Wat mij betreft was het het beste geweest om met Innercity een hele duidelijke stap terug te doen. Deze line-up (en wellicht zelfs om in de kosten te snijden iets minder grote namen), andere locatie en dan gewoon voor 30-35 euro de kaarten verkopen. Dan komen er een stuk meer mensen op af en zou je het eventueel weer wat kunnen uitbouwen in het volgende jaar als het imago weer wat opgekrikt is.

Ik ben overigens geen marketingexpert :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fakkie_X op dinsdag 5 december 2006 om 17:28:
Wat mij betreft was het het beste geweest om met Innercity een hele duidelijke stap terug te doen. Deze line-up (en wellicht zelfs om in de kosten te snijden iets minder grote namen), andere locatie en dan gewoon voor 30-35 euro de kaarten verkopen. Dan komen er een stuk meer mensen op af en zou je het eventueel weer wat kunnen uitbouwen in het volgende jaar als het imago weer wat opgekrikt is.

Idd... zoiets had ik ook voor ogen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 19:23:
Uitspraak van Fakkie_X op dinsdag 5 december 2006 om 17:28:

Idd... zoiets had ik ook voor ogen.

Ze hebben gewoon een contract met de RAI om 2 feesten per jaar te geven, dat ID&T logo pronkt niet voor niks voor de RAI daaro. Als ze dat opgeven kunnen a) andere organisaties feesten gaan geven in de RAI, en b) krijgen ze waarschijnlijk een boete wegens contractbreuk.

Één feest hebben ze al opgegeven, namelijk Shockers, maar dat laten ze nu gewoon door Q organiseren.. Maar Innercity zullen ze er toch echt bovenop moeten helpen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 2 december 2006 om 20:50:
De urban op IC heeft de reputatie van het feest ook geen goed gedaan.

Ik blijf erbij dat dat de doodsteek is geweest van IC
Waarschuw beheerder
Snackyman>

Ik denk dat bijna iedereen daar zich nu ook van bewust is.
Ik weet nog goed alle reacties op PF toen ik daar in het begin ophef over maakte en hoe negatief dit zou zijn voor ID&T, veel mensen die mij posting afkraakte e.d. maar het was zo duidelijk als ik weet niet wat.

Ik blijf het alleen vreselijk jammer vinden, mijn leukste feestjes waren toch altijd wel van ID&T.

Ik denk zelf dat ze er slimmer aan doen om IC als naam nu te laten varen (omdat ik denk dat ook dit jaar er heel veel gratis kaarten nodig zijn om zelfs 15K aan mensen binnen te krijgen) volgend jaar een nieuwe naam eventueel een andere locatie om mensen weer iets nieuws voor te schotelen ook al is het eigenlijk hetzelfde :p
Meer bedrijven hebben dit in het verleden gedaan om van een slechte rep af te komen (en met succes).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 6 december 2006 om 10:56:
Meer bedrijven hebben dit in het verleden gedaan om van een slechte rep af te komen (en met succes).

Weet zeker dat wanneer ze dit Shockers zouden noemen, het al meer mensen zou trekken :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op woensdag 6 december 2006 om 14:45:
Weet zeker dat wanneer ze dit Shockers zouden noemen, het al meer mensen zou trekken

Zou volle bak zijn geweest!
Waarschuw beheerder
donateur
naamsbekendheid he

net als DigitalOverdose/Hellraiser

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op woensdag 6 december 2006 om 10:56:
eventueel een andere locatie om mensen weer iets nieuws voor te schotelen

dat is het nadeel aan een contract met een lokatie..
Waarschuw beheerder
donateur
lekker hoor :9
Waarschuw beheerder
Nice :)

YELLOW
23:30 - 01:15 Monika Kruse

GREEN
01:30 - 03:30 Technasia
03:30 - 05:00 Miss Djax

RED
05:15 - 07:00 Benny Rodrigues
Waarschuw beheerder
donateur
skils en pet duo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op woensdag 6 december 2006 om 14:45:
Shockers

shockers (L) damn 2003 geweest dat was echt gaaf(me 1e feestje)

overigens net 2 kaarten gewonnen dus ik ga dr wel ff kijken, feestje bouwen :cheer:
Waarschuw beheerder
Kaarten al binnen, erg relaxed. Maar toch denk ik nog steeds dat ze beter de prijs omlaag hadden kunnen gooien ipv veel gratis kaarten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 7 december 2006 om 16:56:
Kaarten al binnen, erg relaxed. Maar toch denk ik nog steeds dat ze beter de prijs omlaag hadden kunnen gooien ipv veel gratis kaarten

weet k wel zkr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augy op donderdag 7 december 2006 om 16:50:
shockers damn 2003 geweest dat was echt gaaf(me 1e feestje)

overigens net 2 kaarten gewonnen dus ik ga dr wel ff kijken, feestje bouwen

Grrr waarom heb ik nog geen gratis kaarten :S:S:S

Waarschuw beheerder
Ze hadden alleen beter Monika Kruze en Loco Dice kunnen omdraaien naar mijn idee!!!

Ik hoop niet dat Monika zich gaat inhouden :)