Partyflock
 
Forumonderwerp · 867420
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
 
Waarschuw beheerder
zal ongetwijfeld weer een gezellig feestje worden net als de afgelopen jaren!!! maar zorg dat je op tijd komt anders kom je er niet in :p
laat ff weten of je erbij bent :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 1038, 34608}
Waarschuw beheerder
ik coke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 00:48:
whehe afgetrapte bedoel je


ik vond ze wel mooi ;)

of was het Geile Naomi in nikes :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
geile naomi in geile nike's :x laten we het daar maar op houden O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 01:02:
geile naomi in geile nike's laten we het daar maar op houden


:roflol: haha nog beter ja

beter kan het niet 8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
K heb me prima vermaakt... bacardi was ook goed te drinken o:) :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was weer leuk was weer fijn
En de regendans heeft geholpen :cheer:
Waarschuw beheerder
Wat een kutsfeer :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Big Star op maandag 31 juli 2006 om 11:49:
Wat een kutsfeer


I.d.d... like WTF. Ik heb nooit in mij leven zo veel scum gezien op een feest :no:

Gelukkig geen baby`s of kindern dit jaar (Y)



Uitspraak van .spacedaddy. op maandag 31 juli 2006 om 11:53:
veel mooie dames


Huh??? Waar??? De enige mooi dames dat ik heb gezien was bij de hill... voor de rest, oude, lelijk, grote ass bimbo`s :yes:

Na ja " Put your hands up for Almere" .. I love this city :D
Waarschuw beheerder
Al met al best een leuk feest. Beetje jammer van de regen (die had iets minder heftig van mij gemogen) en een stel van die debielen die door de hekken proberen te komen. Er is helemaal niemand overleden, gast die dat vertelde zal zelf wel niet helemaal goed zijn zoals 90% er ongeveer bij stond gisteren! Volgend jaar gewoon vroeg komen of heel laat. Het is nou eenmaal gratis dus het loopt snel vol. En vol=vol, alleen jammer dat heel veel mensen dat niet begrepen.
 
Waarschuw beheerder
de leeftijd lag wel erg hoog daar,had ik niet verw8.Wel prima vermaakt!Muziek was ook super(Y) Francois :respect:
de regen mocht de pret niet drukken,t koelde daardoor tenminste wat af.
 
Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Gekkenhuis. Vond de sfeer goed!
 
Waarschuw beheerder
Was best knus in de poncho op het picknickbankje in de stromende regen B) 8)

Heb me prima vermaakt, alleen wat een zeikende mensen allemaal :[ Gratis feestje, geniet er gewoon van(:D
Op het laatst bleven de gezelligste mensen over (y)daarna nog naar de hemkade geweest :cheer:
Waarschuw beheerder
Je haalt de woorden uit m'n mond meis...
Goeie uitspraak van je! (y)

:respect:


Hemkade was ook leuk?
Helaas niet gegaan...
Maar heb er spijt van! :bloos:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !?! op maandag 31 juli 2006 om 16:33:
Hemkade was ook leuk?
Helaas niet gegaan...
Maar heb er spijt van!


Ja, was wel gezellig, niet heel erg druk, maar ja zondagavond en iedereen die weer aan het werk moest vandaag, alleen de pit was erbij mij een beetje uit :lol: en het is was er bloody hot!
Waarschuw beheerder
Jammer dat het wat rustig was dan....

Pfffffffff, same old - same old hemkade dus!
''regend zweet''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 15:54:
Gratis feestje, geniet er gewoon van


Juist, ging erheen zonder verwachtingen en heb een hele leuke dag gehad. Ook met de regen, wat kwam dat kleine tentje op het "strand" toen goed uit ;) Was de hele dag volgens mij nog niet zo druk daarbinnen geweest :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VIRULENZ op maandag 31 juli 2006 om 14:59:
Uitspraak van Barkruka :cheer: op maandag 31 juli 2006 om 11:49:
Wat een kutsfeer

waar ben jij geweest ?


jah idd, superfeest meegemaakt ;) super staan stuiteren, bas en ram :respect: wat een heerlijke ouwe knallers ;D
bedankt iedereen 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 juli 2006 om 23:22:
Had trouwens ook nog gehoord dat er hier iemand is overleden wegens teveel drank en drugs gebruik


als dat echt zo is, dan hebben we die gast afgevoerd zien worden, die zat met zn arm maar in zn gezicht te drukken.. zn gappies haalden ook veel te laat de ehbo drbij... hij was echt HEEEEEELemaal van de kaart :S:\ lang leve het drugsgebruik :|
Waarschuw beheerder
Ik was er en het was naar mijn mening een leuk feest!
 
Waarschuw beheerder
kut trance .... ma was wel ff gezellig :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 21:08:
kut trance .


boeie was toch gratis
was erg leuk
 
Waarschuw beheerder
ja pcies
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 22:34:
was erg leuk


voor jou wel,ik had het er wel snel gezien daar :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
IK HAAT TRANCE!
Naja was wel lache om over de hekken heen te klimmen en in de wijfe wc te belanden:| :P vet geluk gehad iedereen die na ons erover heen klommen werden eruit gegooid:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
i love trance :lief:

werd heerlijk gedraaid daar (Y)
wel beetje jammer vd regen, zijn daardoor vroeg naar huis gegaan. je kon niet meer chillen opt gras en dat hoort er toch wel heel erg bij hoor :yes:
maar goed, t sfeertje in de tent werd wel top toen het begon te hosen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 18:01:
bas en ram wat een heerlijke ouwe knallers


zeker!(Y)

was weer een mooi feestje!
niet echt mijn muziek.. maar heb me super vermaakt! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SEN' op dinsdag 1 augustus 2006 om 14:47:
was weer een mooi feestje!
niet echt mijn muziek.. maar heb me super vermaakt!


Inderdaad en vooral gratis
 
Waarschuw beheerder
Gezellig, maar werd echt gek van die klere-poncho's... Struikel, de struikel, de struikel...
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 15:54:
Op het laatst bleven de gezelligste mensen over


:yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Ik was er pas laat, damn wat zag iedereen eruit (heerlijk als je nuchter bent mensen kieken)

Maar heb mij prima vermaakt, wel een hoop, ik ben ranzig maar trek dit even goed aan gehalte,,, he he he
 
Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt,.... leuk gebabbeld met een jongen
en ben nu op zoek naar hem. Hij heet Joy. Helemaal vergeten zijn nummer te vragen.

Dom,..dom,..dom.

https://partyflock.nl/topic/891137
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***mokum verzwikt op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:00:
IK HAAT TRANCE


Blijf dan lekker weg en geef de mensen die wel van Trance houden een leuk feestje :@
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ***mokum verzwikt op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:00:
IK HAAT TRANCE!


Ik heb nog meer gehoord dan alleen maar Trance,.......aan het einde werd ook lekker oldschool gedraaid en en beetje early Rave,...dus.
Waarschuw beheerder
Vond het kicke lekker ouwehoeren met bekenden en op het laatst draaiden ze nog flink. toch Babbelaartje!!!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 1# what up doc 1# op woensdag 2 augustus 2006 om 22:30:
toch Babbelaartje!!!


:yes:
Ik heb wel lekker lopen,..:bounce:

Daarom snap ik niet wat die hekkenklimmer loopt te zeuren,.....je kon ook gewoon door de ingang naar binnen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 22:45:
Daarom snap ik niet wat die hekkenklimmer loopt te zeuren,.....


ik hou ook van een lekkere stevige hardcorebeat... niks mis mee, maar je moet niet gaan lopen zeiken over een feest wat GEEN hardorefeest is dat ze te soft draaien... kom dan niet alleen omdat het gratis is... en glippen bij een gratis festival is toch wel een toppuntje josti hoor :p :roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 16:42:
Almere is tuig..... Welkom!


Ja merci ik paste ertussen! :P

Nou ons autotje stond vooraan (jaja toch wel met de auto gegaan, besloten om nuchter te blijven!! (Y) ) waren er rond 3en en mochten zo naar binnen! Geweldig. Ff gekeken @ de slappe tent. :P Hierop konden wij ons niet bewegen dus gingen we naar de deja vu en daar heerlijk staan dansen. :) Weer veeeeeeeeeeeeeeeeeel lieve mensen en was weer toppie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 22:45:
,.....je kon ook gewoon door de ingang naar binnen.


jahoor we waren rond 19;00 gewoon binnen...en konden nog 4 uurtjes mee feesten... :cheer:
Waarschuw beheerder
Mijn auto stond ook echt naast de ingang (y)
Ook rond 15.00 en...

Viel me dus mee nog idd
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !?! op donderdag 3 augustus 2006 om 15:13:
Mijn auto stond ook echt naast de ingang


die van mij stond echt recht voor de ingang:p mn auto stond gewoon tussen de wachtende mensen :roflol: