| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Maar uh, je MOET voor 14:00 binnen zijn anders kom je er niet meer in hoorde ik in de wandelgangen?
gras, tenminste vorig jaar wel.
ik heb gehoord dat jij thuis blijft je wil te graag
Hopen dat het nie z'n benauwd word. Maar ik zag dat er ook water in de buurt is dus koel me wel ff af. toch
ja volgens mij wel, ze deden vorig jaar in elk geval niet moeilijk
hhahahhaha...vorig jaar waren er ook zooo ontzettend veel vage mensen die nog aan t doorfeesten waren vanaf de zaterdag nacht, maar was wel supergezellig
Gaan er nog een beetje mensen uit de buurt tussen Nijmegen en Arnhem???
Gaan er nog een beetje mensen uit de buurt tussen Nijmegen en Arnhem???