Partyflock
 
Forumonderwerp · 867420
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
 
Waarschuw beheerder
zal ongetwijfeld weer een gezellig feestje worden net als de afgelopen jaren!!! maar zorg dat je op tijd komt anders kom je er niet in :p
laat ff weten of je erbij bent :bounce:
Waarschuw beheerder
Jaja weer een Free Festival! :D

Owww en er mag dit jaar harder gedraaid worden hoor Almere :P
Waarschuw beheerder
Vind het elk jaar slechter worden, dit jaar voor de laatste keer nog een poging wagen.
Waarschuw beheerder
Ja ben erbij:yes:
10 minuten fietsen vanaf mijn huisje:cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 99% (6).....1% o:) op donderdag 20 april 2006 om 20:16:
10 minuten fietsen vanaf mijn huisje


Jeeeee:cheer:
Slaap ook lekker bij je.
Gezellig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 19:37:
maar zorg dat je op tijd komt anders kom je er niet in


ik zal er op tijd proberen te zijn!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Hm jammer dat het niet weer de dag na Extrema is..
Afgelopen jaar zijn we lekker gaan uitpuffen van Extrema @ Free Festival. Lekker op onze kleedjes en handdoekjes op het grasveld gelegen en ons helemaal suf gelachen om wat er allemaal voorbij kwam :D

Wat een publiek (L) Trés ordi :D
Alles loopt daar door elkaar.. Verlepte wause veertigers in leren pakjes of van die broeken met open billen, honden, kinderen, noem maar op..
Hilarisch!

Was 1 zo'n oude draak zo naar de klote, dat ze en publique tegen het hek aan zat te schijten :|

Zondagmiddag.. Mén :no:
Waarschuw beheerder
Ja ik ben aanwezig voor het eerste keer in mijn leven en je moet elk feest eens gevoeld heben of niet soms
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 22:41:
Slaap ook lekker bij je.


Wel tussen ons in hoor:cheer:
 
Waarschuw beheerder
das alvast een klein begin :bounce: ik heb er nu alweer zin in :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 19:37:
laat ff weten of je erbij bent


tuulek JWT :woep:
 
Waarschuw beheerder
tip voor de mensen die rechtstreeks uit de kroeg doorkomen, haal je dartpijlen uit je tas... je zou er nog iemand mee neer kunnen steken, en het is echt een takke-end weer terug naar die auto kan ik je verklappen :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 17:49:
tip voor de mensen die rechtstreeks uit de kroeg doorkomen, haal je dartpijlen uit je tas


jah wie had dat nou ookalweer :x
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 17:51:
jah wie had dat nou ookalweer


o:) gehe al doende leert men ;)
 
Waarschuw beheerder
;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:35:
Alles loopt daar door elkaar.. Verlepte wause veertigers in leren pakjes of van die broeken met open billen, honden, kinderen, noem maar op..
Hilarisch!


Redelijk bizar idd ja.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:35:
Was 1 zo'n oude draak zo naar de klote, dat ze en publique tegen het hek aan zat te schijten


:O Kan echt nie!
Waarschuw beheerder
donateur
Ps. Dit jaar niet aanwezig vanwege vakantie...(Kreta)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ro...:banana: op dinsdag 25 april 2006 om 18:14:
Ps. Dit jaar niet aanwezig vanwege vakantie...(Kreta)


daar zou ik dan persoonlijk ook voor kiezen natulek ;) maar als je nou eenmaal in nederland bent en tis op zo'n kloterige hangzondag, dan lekker hangen met je gappies in het zonnetje onder het genot van een alcoholische versnapering en beukende muziek op de achtergrond :bounce:
 
Waarschuw beheerder
:woep: heb dr zin an
 
Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
kga wel ff een kijkje nemen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op dinsdag 25 april 2006 om 22:59:
kga wel ff een kijkje nemen


ik ook :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:35:
Alles loopt daar door elkaar.. Verlepte wause veertigers in leren pakjes of van die broeken met open billen, honden, kinderen, noem maar op..
Hilarisch!

Was 1 zo'n oude draak zo naar de klote, dat ze en publique tegen het hek aan zat te schijten


Heb ik vorig jaar met m'n ogen dicht rondgelopen, ofzo? Allemaal gemist..... ben ik, nu ik er over na denk, opzich wel blij mee...
Waarschuw beheerder
Laten deze thuiswedstrijd natuurlijk niet aan onze neus voorbij gaan .
Greetz everybody.....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Chinees op donderdag 27 april 2006 om 17:35:
thuiswedstrijd


bijna wel, kwartiertje vanuit amsterdam-noord o:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 18:18:
bijna wel, kwartiertje vanuit amsterdam-noord


kom je mij ook ff ophale dan???? :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 april 2006 om 10:55:
kom je mij ook ff ophale dan????


ama natulek :D is maar een kleine omweg:p of je moet bij de afslag almere gaan staan, kan je dr zo inspringen ;) :kusje:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 10:17:
of je moet bij de afslag almere gaan staan, kan je dr zo inspringen


:no:


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 10:17:
is maar een kleine omweg


O:)
Waarschuw beheerder
Zeker aanwezig, 10 min lopen van me huisje :D

Ben benieuwd naar de Line Up.

Dit zou ik wel een leuke Line Up vinden.

Free Festival Stage:

- Misja Helsloot
- Erick Morillo
- Don Diablo
- Brain NRG
- A-Lusion
- Perry O'neil
- Sander van Doorn
- Chuckie
- Mischa Daniels
- Mojado
- Daniel Mondello

Sound of Sunday stage:

- 16 Bit Lolita's
- 2 Many Dj's
- Sander Kleinenberg
- 100 % Isis
- Laidback Luke
- Mark van Dale
- Marysol
- Benjamin Bates
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco25 op zondag 30 april 2006 om 00:42:
Dit zou ik wel een leuke Line Up vinden.

Free Festival Stage:

- Misja Helsloot
- Erick Morillo
- Don Diablo
- Brain NRG
- A-Lusion
- Perry O'neil
- Sander van Doorn
- Chuckie
- Mischa Daniels
- Mojado
- Daniel Mondello

Sound of Sunday stage:

- 16 Bit Lolita's
- 2 Many Dj's
- Sander Kleinenberg
- 100 % Isis
- Laidback Luke
- Mark van Dale
- Marysol
- Benjamin


:yes: ik stem voor!!!:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 11:18:
ik stem voor!!!


Ach ja dat vond ik nouj ook :P Lol

Lijkt me een beetje onwaarschijnlijke line up :D
Maar persoonlijk als deze dj's in een goeie discotheek zouden staan, dan hoef ik er niet over na te denken of ik er bij ben die avond/nacht.

:D:D:D:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco25 op maandag 1 mei 2006 om 00:01:
t me een beetje onwaarschijnlijke line up


:no: never give up hope :9 :yes: :respect: to the dj's !!!
Waarschuw beheerder
donateur
als ze de nacht ervoor weer een Hellbound in de Hemkade doen ben ik er weer bij :yes: lekkere after was dat aan het strand (y)
 
Waarschuw beheerder
[img width=200 height=285 cacheid=0001084a00023101037cf9301a0161efac]http://www.legalize.net/images/agenda/tn_poster%202006%20.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
ouwe spammert :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van No Excuse op dinsdag 2 mei 2006 om 12:18:
als ze de nacht ervoor weer een Hellbound in de Hemkade doen ben ik er weer bij lekkere after was dat aan het strand


Ja dat was perfect.

Line-up:
Randy Katana
Spider
José
Francois
El-Toro
Maron
Jordy Lishious
Mike S
Dekky
Victor Coral
Jochen Miller
Bas & Ram
Charly S.
Svenson
4 Strings
The Freak
 
Waarschuw beheerder
jah voormij is de zomer begonne:yes: op naar alle outdoor feesie s en ook zkr free festifal!:bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 23:18:
ouwe spammert


8) JWT
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 11:54:
8) JWT


NPG ;)
 
Waarschuw beheerder
vso :D
Waarschuw beheerder
hoop mij niet weer te verslapen :P :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zaterdag 6 mei 2006 om 02:56:
hoop mij niet weer te verslapen


gewoon niet gaan slape (Y)
 
Waarschuw beheerder
:/
 
Waarschuw beheerder
:\
Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *F* op zaterdag 6 mei 2006 om 20:49:
Aanwezig :yes:


gesjellag :9
 
Waarschuw beheerder
t zal wel weer druk worden,ben r optijd bij,volgas
Waarschuw beheerder
Lekkere Line Up.

Nu nog mooi weer, gezelligheid is er toch altijd wel. Gaat weer helemaal goed komen :D:D:D