5411x bekeken
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
10 minuten fietsen vanaf mijn huisje
Jeeeee
Slaap ook lekker bij je.
Gezellig.
donateur
Hm jammer dat het niet weer de dag na Extrema is..
Afgelopen jaar zijn we lekker gaan uitpuffen van Extrema @ Free Festival. Lekker op onze kleedjes en handdoekjes op het grasveld gelegen en ons helemaal suf gelachen om wat er allemaal voorbij kwam
Wat een publiek
Trés ordi 
Alles loopt daar door elkaar.. Verlepte wause veertigers in leren pakjes of van die broeken met open billen, honden, kinderen, noem maar op..
Hilarisch!
Was 1 zo'n oude draak zo naar de klote, dat ze en publique tegen het hek aan zat te schijten
Zondagmiddag.. Mén
Afgelopen jaar zijn we lekker gaan uitpuffen van Extrema @ Free Festival. Lekker op onze kleedjes en handdoekjes op het grasveld gelegen en ons helemaal suf gelachen om wat er allemaal voorbij kwam
Wat een publiek
Alles loopt daar door elkaar.. Verlepte wause veertigers in leren pakjes of van die broeken met open billen, honden, kinderen, noem maar op..
Hilarisch!
Was 1 zo'n oude draak zo naar de klote, dat ze en publique tegen het hek aan zat te schijten
Zondagmiddag.. Mén
Alles loopt daar door elkaar.. Verlepte wause veertigers in leren pakjes of van die broeken met open billen, honden, kinderen, noem maar op..
Hilarisch!
Redelijk bizar idd ja.
Was 1 zo'n oude draak zo naar de klote, dat ze en publique tegen het hek aan zat te schijten
Ps. Dit jaar niet aanwezig vanwege vakantie...(Kreta)
daar zou ik dan persoonlijk ook voor kiezen natulek
Alles loopt daar door elkaar.. Verlepte wause veertigers in leren pakjes of van die broeken met open billen, honden, kinderen, noem maar op..
Hilarisch!
Was 1 zo'n oude draak zo naar de klote, dat ze en publique tegen het hek aan zat te schijten
Heb ik vorig jaar met m'n ogen dicht rondgelopen, ofzo? Allemaal gemist..... ben ik, nu ik er over na denk, opzich wel blij mee...
thuiswedstrijd
bijna wel, kwartiertje vanuit amsterdam-noord
Zeker aanwezig, 10 min lopen van me huisje 
Ben benieuwd naar de Line Up.
Dit zou ik wel een leuke Line Up vinden.
Free Festival Stage:
- Misja Helsloot
- Erick Morillo
- Don Diablo
- Brain NRG
- A-Lusion
- Perry O'neil
- Sander van Doorn
- Chuckie
- Mischa Daniels
- Mojado
- Daniel Mondello
Sound of Sunday stage:
- 16 Bit Lolita's
- 2 Many Dj's
- Sander Kleinenberg
- 100 % Isis
- Laidback Luke
- Mark van Dale
- Marysol
- Benjamin Bates
Ben benieuwd naar de Line Up.
Dit zou ik wel een leuke Line Up vinden.
Free Festival Stage:
- Misja Helsloot
- Erick Morillo
- Don Diablo
- Brain NRG
- A-Lusion
- Perry O'neil
- Sander van Doorn
- Chuckie
- Mischa Daniels
- Mojado
- Daniel Mondello
Sound of Sunday stage:
- 16 Bit Lolita's
- 2 Many Dj's
- Sander Kleinenberg
- 100 % Isis
- Laidback Luke
- Mark van Dale
- Marysol
- Benjamin Bates
laatste aanpassing
Dit zou ik wel een leuke Line Up vinden.
Free Festival Stage:
- Misja Helsloot
- Erick Morillo
- Don Diablo
- Brain NRG
- A-Lusion
- Perry O'neil
- Sander van Doorn
- Chuckie
- Mischa Daniels
- Mojado
- Daniel Mondello
Sound of Sunday stage:
- 16 Bit Lolita's
- 2 Many Dj's
- Sander Kleinenberg
- 100 % Isis
- Laidback Luke
- Mark van Dale
- Marysol
- Benjamin
als ze de nacht ervoor weer een Hellbound in de Hemkade doen ben ik er weer bij lekkere after was dat aan het strand
Ja dat was perfect.
Line-up:
Randy Katana
Spider
José
Francois
El-Toro
Maron
Jordy Lishious
Mike S
Dekky
Victor Coral
Jochen Miller
Bas & Ram
Charly S.
Svenson
4 Strings
The Freak
donateur
Aanwezig
donateur
laatste aanpassing
















