5411x bekeken
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
donateur
Morgenochtend schijnt de zon en warmt het snel op. De temperatuur loopt in de oostelijke helft weer op naar 30 graden. Tegen de middag neemt vanuit het westen de bewolking (snel) toe. De bewolking hangt samen met een storing die in de loop van de middag en avond met enkele regen- of onweersbuien ons land van west naar oost passeert. Daarbij kan het ook hagelen en zijn zware windstoten mogelijk. De zuidelijke wind is overwegend matig en draait na passage van de storing in de middag naar zuidwest. Aan de kust neemt de wind dan toe tot krachtig 6 Bft.
Hmzz..had een jurkje gekocht, maar of dat nou verstandig is..ach, het word niet koud! 28 graden!
Komt wel goed...
Hmzz..had een jurkje gekocht, maar of dat nou verstandig is..ach, het word niet koud! 28 graden!
Komt wel goed...
ben er strak ( s )
jij ook daar
Het is nu prachtig weer in Almere 

ps: Mocht je nou een camera meenemen of niej?
ps: Mocht je nou een camera meenemen of niej?
nou je komt er niet meer in, ben er rond half 5 geweest en het was helemaal vol....
het had ook geen zin om te wachten wqant ook al gingen er al veel naar huis er mocht toch niemand meer in de hele dag zeiden ze..
lekker vaag
elk jaar hetzelfde liedje
je had tot een uurtje of 19-20uur moeten wachten
tegen ons werd verteld dat er de hele dag niemand meer binnen werd gelaten,lijkt me wel erg raar omdat er waarschijnlijk een hoop mensen naar huis zijn nu en ze dan met een halfleeg festival ziten maarja misschien zo nog ff kijken, scheelt dat ik nu in amsterdam zit want anders hadden we lekker 2 uur voor niets gereden,zuur voor de mensen die dat wel gedaan hebben
Vond het wel een geslaagd dagje in Almere. Voor mij is het wel voor herhaling vatbaar
Hopelijk niet meer dan een gerucht, want zou niet best wezen
Had trouwens ook nog gehoord dat er hier iemand is overleden wegens teveel drank en drugs gebruik
Hopelijk niet meer dan een gerucht, want zou niet best wezen
Naomi in geile nikes