Partyflock
 
Forumonderwerp · 867420
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
 
Waarschuw beheerder
zal ongetwijfeld weer een gezellig feestje worden net als de afgelopen jaren!!! maar zorg dat je op tijd komt anders kom je er niet in :p
laat ff weten of je erbij bent :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Morgenochtend schijnt de zon en warmt het snel op. De temperatuur loopt in de oostelijke helft weer op naar 30 graden. Tegen de middag neemt vanuit het westen de bewolking (snel) toe. De bewolking hangt samen met een storing die in de loop van de middag en avond met enkele regen- of onweersbuien ons land van west naar oost passeert. Daarbij kan het ook hagelen en zijn zware windstoten mogelijk. De zuidelijke wind is overwegend matig en draait na passage van de storing in de middag naar zuidwest. Aan de kust neemt de wind dan toe tot krachtig 6 Bft.

Hmzz..had een jurkje gekocht, maar of dat nou verstandig is..ach, het word niet koud! 28 graden!

Komt wel goed...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 01:19:
regen- of onweersbuien ons land van west naar oost passeert. Daarbij kan het ook hagelen en zijn zware windstoten mogelijk.


:(


Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 01:19:
Komt wel goed...


dat hoop ik dan maar :$
 
Waarschuw beheerder
volgens mij staat er toch duidelijk een tijd bij


zondag 30 juli 2006
12:00 - 23:00
Atlantisstrand
Almere



Nou staat het er bij mij ook wel, maar toen straks niet, anders vroeg ik het niet heo:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben net terug uit de Zinc panic vette ouwe zooi heerlijk.
nou ff oogjes dicht en zo weer pleiten. Naar Almere.

See YA
Waarschuw beheerder
ben er strak ( s )
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
de zon schijnt!!!
:cheer: :cheer:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Zin zin zin :cheer: :cheer: Nu even hopen op goed weer en dat de zon blijft schijnen :lol:
Zwaar dilemma wat ik aanmoet :(
Have fun iedereen :D
Artiest Pessa
Waarschuw beheerder
zin zin zin zin........ gister rockit gehad en we gaan nu weer los in almere!!!
Waarschuw beheerder
het is zon zon zon dag :cheer:

dus die regen waait daar maar ff over hoor kom ....
niet ons feestje bederven
 
Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, cu..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 04:24:
Nou staat het er bij mij ook wel, maar toen straks niet, anders vroeg ik het niet he


uhm heb er al vanaf dag 1 bij gestaan hoor :x



mn kop knapt uit elkaar :/ maar heb er zin in :cheer:
 
Waarschuw beheerder
hallo mensen gaat er nog iemand vanuit eindhoven?

zou ook graag gaan maar heb geen vervoer.
 
Waarschuw beheerder
ja laatste moment ik weet het :/

mare kan iemand me helpen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op zondag 30 juli 2006 om 10:22:
ach ... laat mijn frustraties wel op die kids los


zal der vast waarschuwen ;p
hoelaat ken ik ze maandag eigenlijk verwachten???


Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 10:25:
mare kan iemand me helpen?


ik niet :no:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
nog fftjes en dan mag er getranced worden :p
Waarschuw beheerder
hoe laat was het vorig jaar vol??? en mochten er geen mensen meer op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 30 juli 2006 om 10:28:
hoelaat ken ik ze maandag eigenlijk verwachten???


moet werken :S ... ze zullen het zelf moeten regelen ben ik bang :S
Artiest {SHOWLIST artist 1038, 34608}
Waarschuw beheerder
Ik ga ook is een dansje wagen
Waarschuw beheerder
Het is nu prachtig weer in Almere b)


(L)

ps: Mocht je nou een camera meenemen of niej? :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !?! op zondag 30 juli 2006 om 12:07:
Mocht je nou een camera meenemen of niej?


Die neem jij mee toch ! :D

Ik doe me zondagse witte pet op
 
Waarschuw beheerder
Zijn er ook kluisjes aanwezig? Denk haast van niet... ?! GR. :)
 
Waarschuw beheerder
Hoorde dat het al aardig druk was hehe
 
Waarschuw beheerder
relext :P neem ik mn zwembroek mee, zou je er mogen zwemmen? :D

Zo maar f tempo maken en op naar het strand :P
Waarschuw beheerder
NOOOODweer in almere :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou je komt er niet meer in, ben er rond half 5 geweest en het was helemaal vol....
het had ook geen zin om te wachten wqant ook al gingen er al veel naar huis er mocht toch niemand meer in de hele dag zeiden ze..
lekker vaag
Waarschuw beheerder
om half 4 mocht niemand er meer in om dat het te vol was.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Lieke* op zondag 30 juli 2006 om 17:38:
nou je komt er niet meer in, ben er rond half 5 geweest en het was helemaal vol....
het had ook geen zin om te wachten


Woonplaats: Helden (Limburg)


...das schraal :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Lieke* op zondag 30 juli 2006 om 17:38:
nou je komt er niet meer in, ben er rond half 5 geweest en het was helemaal vol....
het had ook geen zin om te wachten wqant ook al gingen er al veel naar huis er mocht toch niemand meer in de hele dag zeiden ze..
lekker vaag


elk jaar hetzelfde liedje :cheer: ...


je had tot een uurtje of 19-20uur moeten wachten :cheer: ... dan had je weer naar binnen gekunt :cheer:
Waarschuw beheerder
tegen ons werd verteld dat er de hele dag niemand meer binnen werd gelaten,lijkt me wel erg raar omdat er waarschijnlijk een hoop mensen naar huis zijn nu en ze dan met een halfleeg festival ziten maarja misschien zo nog ff kijken, scheelt dat ik nu in amsterdam zit want anders hadden we lekker 2 uur voor niets gereden,zuur voor de mensen die dat wel gedaan hebben
Waarschuw beheerder
Nou ik ben net terug. Was om een uur of 1 binnen. Maar het was niet echt mijn feesie, en het weer zat ookal niet echt mee, Iedereen liep met plastic over zich heen.
Waarschuw beheerder
half 4 gingen de hekken dicht want het terrein was vol.
 
Waarschuw beheerder
Voor niks heen gereden:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wees voor de volgende keer op tijd.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
KK schraal feesie :@
1 x maar nooit meer :x
En het volk wat er liep,1 en al Spacers met hun Hardrugs op :@
Vette relluh trouwens bij de ingang :d
Had trouwens ook nog gehoord dat er hier iemand is overleden wegens teveel drank en drugs gebruik :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond het wel een geslaagd dagje in Almere. Voor mij is het wel voor herhaling vatbaar

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 juli 2006 om 23:22:
Had trouwens ook nog gehoord dat er hier iemand is overleden wegens teveel drank en drugs gebruik


Hopelijk niet meer dan een gerucht, want zou niet best wezen :(
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Noppie op zondag 30 juli 2006 om 23:30:
Hopelijk niet meer dan een gerucht, want zou niet best wezen


degene die het tegen me zei zat ook trouwens zwaar onder de SOS dus....:\
Dus ik weet niet wat ik er van moet geloven he :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Naomi in geile nikes :kwijl: