| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
ben er strak ( s )
nou je komt er niet meer in, ben er rond half 5 geweest en het was helemaal vol....
het had ook geen zin om te wachten wqant ook al gingen er al veel naar huis er mocht toch niemand meer in de hele dag zeiden ze..
lekker vaag
Had trouwens ook nog gehoord dat er hier iemand is overleden wegens teveel drank en drugs gebruik