zal ongetwijfeld weer een gezellig feestje worden net als de afgelopen jaren!!! maar zorg dat je op tijd komt anders kom je er niet in
laat ff weten of je erbij bent
Mijn eerst volgend feestje. 3 Weekjes, is er goed vervoer vanaf station naar de lokatie?! Vorig jaar met de auto geweest, maar dit jaar willen we aan de drank. Vandaarrrrrrrrr.
tis vlakbij bushalte HET OOR, de grootste busstop van almere
dus je kan er erg makkelijk komen met de bus
Afgelopen jaren ook geweest, één keer vrij laat en inderdaad lang moeten wachten. Ga dit jaar zeker lekker vroeg erheen. Als het weer meewerkt wordt het zeker weer een top feessie.
laatste aanpassing
nog paar weekies
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 23:44: