Partyflock
 
Forumonderwerp · 867420
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
 
Waarschuw beheerder
zal ongetwijfeld weer een gezellig feestje worden net als de afgelopen jaren!!! maar zorg dat je op tijd komt anders kom je er niet in :p
laat ff weten of je erbij bent :bounce:
 
Waarschuw beheerder
ow :x

kheb niets gezegt
Waarschuw beheerder
wat en balle reactie assie
Waarschuw beheerder
zaterdag ook techno feest in lelystad...
GRATIS ENTREE
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kraikel op woensdag 21 juni 2006 om 16:33:
zaterdag ook techno feest in lelystad...
GRATIS ENTREE


naam en lokatie zou mischien handig zijn ;) :roflol:

lelystad wa leg da dan??? :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris:) op dinsdag 20 juni 2006 om 19:48:
wat en balle reactie assie


:(



Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 17:24:
naam en lokatie zou mischien handig zijn


:yes:
Waarschuw beheerder
mooie trailer harry :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris:) op zondag 25 juni 2006 om 17:14:
mooie trailer harry


:\ volgens mij ben je nog een beetje :vaag: :9
 
Waarschuw beheerder
:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 19:39:
volgens mij ben je nog een beetje


nee hoor ik weet wie de filmpjes op de site heeft gemaakt muwhahahaha :woop:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=333 cacheid=000c91b300242e3f4b76e3d61a0178020e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UTB4BXHA[/img]

zeker weer aanwezig
:cheer::D:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:41:
zeker weer aanwezig


dat zijn de betere berichten... leuke foto :cheer:
 
Waarschuw beheerder
fototoestel gaat ook zeker weer mee, vriendin van me neemt haar digi mee, en kunnen toch zeker 300 foto's op:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:47:
fototoestel gaat ook zeker weer mee, vriendin van me neemt haar digi mee, en kunnen toch zeker 300 foto's op


dan moet ik er natulek ook wel ff opstaan natulek:p wehehehe ;)
deze was op freefestival 2004
[img width=293 height=440 cacheid=000c91c600242e5fb9ab12e81a017805be]http://i38.photobucket.com/albums/e123/binaltech-hooligan/nilisassieenmarieke-1.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
hey dat ben ik :o :woep:
Waarschuw beheerder
muwhahahahah
 
Waarschuw beheerder
jaja word je zomaar ongevraagd op pf gezet met je harses:p dus bij deze... assie vind je het goed als ik een foto met jou er op post??? :roflol:
 
Waarschuw beheerder
:/

nouw...maakt niet uit wat ik zeg:9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 19:29:
nouw...maakt niet uit wat ik zeg


het was ook puur retorisch die vraag :| :p wehehehe
 
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaaaaaaaa heb er zin in!!!! We moeten van te voren wel allemaal de zonne :cheer: doen
:D :D :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:30:
We moeten van te voren wel allemaal de zonne doen


bij deze: we hebben de Z :cheer: we hebben de O :cheer: we hebben de N :cheer: ZON :cheer:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 09:20:
het was ook puur retorisch die vraag wehehehe


:roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 13:29:
bij deze: we hebben de Z we hebben de O we hebben de N ZON


(Y) ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 18 juni 2006 om 14:35:
ppffffffff


4715 · bezoekers (herkomst)




ben benieuwd of dat wel gaat passen allemaal


 
Waarschuw beheerder
gaat vast helemaal goed komen ;) ik ga zorgen dat ik op tijd ben in ieder geval :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 09:41:
ik ga zorgen dat ik op tijd ben in ieder geval


:yes:
 
Waarschuw beheerder
:cheer: nog maar 29 daagjes :cheer:
Waarschuw beheerder
limburgers mogen zeker binnen:woop:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris:) op zaterdag 1 juli 2006 om 18:01:
limburgers mogen zeker binnen


ik zou het voor de zekerheid nog ff checken bij de organisatie... zonde als je van limboland voor niets komt heh :9 :roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 18:40:
zonde als je van limboland voor niets komt heh


:yes:
 
Waarschuw beheerder
Mijn eerst volgend feestje. :) 3 Weekjes, is er goed vervoer vanaf station naar de lokatie?! Vorig jaar met de auto geweest, maar dit jaar willen we aan de drank. Vandaarrrrrrrrr.
 
Waarschuw beheerder
:yes: tis vlakbij bushalte HET OOR, de grootste busstop van almere ;)
dus je kan er erg makkelijk komen met de bus;)

www.9292ov.nl
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen jaren ook geweest, één keer vrij laat en inderdaad lang moeten wachten. Ga dit jaar zeker lekker vroeg erheen. Als het weer meewerkt wordt het zeker weer een top feessie.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
nog paar weekies :woep:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 23:44:
tis vlakbij bushalte HET OOR, de grootste busstop van almere
dus je kan er erg makkelijk komen met de bus


Ooooooo ja zag wel allemaal buslijnen er recht voor ja inderdaad. Dus 12 uur gaat wel een bus? Zal het ff uitchekken, maar bedankt!! :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 10:32:
maar bedankt!!


graag gedaan hoor ;) zo zijn we dan ook wel weer :yes: :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 19:48:
graag gedaan hoor zo zijn we dan ook wel weer


:aai: :P Hee uhhhhhhh als ik vanaf Almere centrum wil naar 't Oor dan zegt de connexxion site van: jaaaaa bestaat niet meer ofzo. :s What de neuq?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 22:10:
Hee uhhhhhhh als ik vanaf Almere centrum wil naar 't Oor dan zegt de connexxion site van: jaaaaa bestaat niet meer ofzo. What de neuq


mischien overgenomen door arriva (andere busmaatschappij)
lijkt me sterk dat ze t oor weggehaald hebben:|
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 22:39:
mischien overgenomen door arriva (andere busmaatschappij)
lijkt me sterk dat ze t oor weggehaald hebben


Hmmmmm ach ik kom er wel. :) En anders taxi. :) Of lieve man waarmee ik mee kan rijden! :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op maandag 3 juli 2006 om 22:11:
ik ben altijd op vakantie als dat festival is


volgend jaar dan maar eerst in de pf-agenda kijken wanneer freefestival is en dan je vakantie dr omheen plannen :roflol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Mss ook aanwezig..:jaja:

Ff kijke want k kom zkr niet met de trein helemaal..;)
 
Waarschuw beheerder
Kan makkelijk met de trein. :yes: Om 11 uur al afgelopen.
Waarschuw beheerder
donateur
lekker jointjes roken op ut strand
 
Waarschuw beheerder
present :D
 
Waarschuw beheerder
Vorig jaar wilde hier nog hopeloze jongetjes wiet van mij kopen. 8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas toch nog vakantie gepland en moet het toch missen, maar ja 1 dag Free Festival of 10 dagen Portugal. Keuze is makkelijk.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 11:18:
maar ja 1 dag Free Festival of 10 dagen Portugal. Keuze is makkelijk.


tulek dan kies je voor free 8) ;p