| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Vond het wel een geslaagd dagje in Almere. Voor mij is het wel voor herhaling vatbaar
Hopelijk niet meer dan een gerucht, want zou niet best wezen
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 juli 2006 om 23:22:Had trouwens ook nog gehoord dat er hier iemand is overleden wegens teveel drank en drugs gebruik
Hopelijk niet meer dan een gerucht, want zou niet best wezen
Naomi in geile nikes 
Wat een kutsfeer
I.d.d... like WTF. Ik heb nooit in mij leven zo veel scum gezien op een feest
Gelukkig geen baby`s of kindern dit jaar
Uitspraak van .spacedaddy. op maandag 31 juli 2006 om 11:53:veel mooie dames
Huh??? Waar??? De enige mooi dames dat ik heb gezien was bij de hill... voor de rest, oude, lelijk, grote ass bimbo`s
Na ja " Put your hands up for Almere" .. I love this city
Al met al best een leuk feest. Beetje jammer van de regen (die had iets minder heftig van mij gemogen) en een stel van die debielen die door de hekken proberen te komen. Er is helemaal niemand overleden, gast die dat vertelde zal zelf wel niet helemaal goed zijn zoals 90% er ongeveer bij stond gisteren! Volgend jaar gewoon vroeg komen of heel laat. Het is nou eenmaal gratis dus het loopt snel vol. En vol=vol, alleen jammer dat heel veel mensen dat niet begrepen.
Je haalt de woorden uit m'n mond meis...
Goeie uitspraak van je!

Hemkade was ook leuk?
Helaas niet gegaan...
Maar heb er spijt van!
Goeie uitspraak van je!
Hemkade was ook leuk?
Helaas niet gegaan...
Maar heb er spijt van!
laatste aanpassing
Hemkade was ook leuk?
Helaas niet gegaan...
Maar heb er spijt van!
Ja, was wel gezellig, niet heel erg druk, maar ja zondagavond en iedereen die weer aan het werk moest vandaag, alleen de pit was erbij mij een beetje uit
Jammer dat het wat rustig was dan....
Pfffffffff, same old - same old hemkade dus!
''regend zweet''
Pfffffffff, same old - same old hemkade dus!
''regend zweet''
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 15:54:Gratis feestje, geniet er gewoon van
Juist, ging erheen zonder verwachtingen en heb een hele leuke dag gehad. Ook met de regen, wat kwam dat kleine tentje op het "strand" toen goed uit
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 juli 2006 om 23:22:Had trouwens ook nog gehoord dat er hier iemand is overleden wegens teveel drank en drugs gebruik
als dat echt zo is, dan hebben we die gast afgevoerd zien worden, die zat met zn arm maar in zn gezicht te drukken.. zn gappies haalden ook veel te laat de ehbo drbij... hij was echt HEEEEEELemaal van de kaart
Ik was er en het was naar mijn mening een leuk feest!
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 21:08:kut trance .
boeie was toch gratis
was erg leuk
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 22:34:was erg leuk
voor jou wel,ik had het er wel snel gezien daar
laatste aanpassing
Ik heb me prima vermaakt,.... leuk gebabbeld met een jongen
en ben nu op zoek naar hem. Hij heet Joy. Helemaal vergeten zijn nummer te vragen.
Dom,..dom,..dom.
https://partyflock.nl/topic/891137
en ben nu op zoek naar hem. Hij heet Joy. Helemaal vergeten zijn nummer te vragen.
Dom,..dom,..dom.
https://partyflock.nl/topic/891137
laatste aanpassing
Uitspraak van ***mokum verzwikt op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:00:IK HAAT TRANCE
Blijf dan lekker weg en geef de mensen die wel van Trance houden een leuk feestje
Uitspraak van ***mokum verzwikt op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:00:IK HAAT TRANCE!
Ik heb nog meer gehoord dan alleen maar Trance,.......aan het einde werd ook lekker oldschool gedraaid en en beetje early Rave,...dus.
Uitspraak van 1# what up doc 1# op woensdag 2 augustus 2006 om 22:30:toch Babbelaartje!!!
Ik heb wel lekker lopen,..
Daarom snap ik niet wat die hekkenklimmer loopt te zeuren,.....je kon ook gewoon door de ingang naar binnen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 22:45:Daarom snap ik niet wat die hekkenklimmer loopt te zeuren,.....
ik hou ook van een lekkere stevige hardcorebeat... niks mis mee, maar je moet niet gaan lopen zeiken over een feest wat GEEN hardorefeest is dat ze te soft draaien... kom dan niet alleen omdat het gratis is... en glippen bij een gratis festival is toch wel een toppuntje josti hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 16:42:Almere is tuig..... Welkom!
Ja merci ik paste ertussen!
Nou ons autotje stond vooraan (jaja toch wel met de auto gegaan, besloten om nuchter te blijven!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 22:45:,.....je kon ook gewoon door de ingang naar binnen.
jahoor we waren rond 19;00 gewoon binnen...en konden nog 4 uurtjes mee feesten...
Mijn auto stond ook echt naast de ingang 
Ook rond 15.00 en...
Viel me dus mee nog idd
Ook rond 15.00 en...
Viel me dus mee nog idd


















