Partyflock
 
Forumonderwerp · 867420
 
zal ongetwijfeld weer een gezellig feestje worden net als de afgelopen jaren!!! maar zorg dat je op tijd komt anders kom je er niet in :p
laat ff weten of je erbij bent :bounce:
 
KK schraal feesie :@
1 x maar nooit meer :x
En het volk wat er liep,1 en al Spacers met hun Hardrugs op :@
Vette relluh trouwens bij de ingang :d
Had trouwens ook nog gehoord dat er hier iemand is overleden wegens teveel drank en drugs gebruik :S
laatste aanpassing
Vond het wel een geslaagd dagje in Almere. Voor mij is het wel voor herhaling vatbaar

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 juli 2006 om 23:22:
Had trouwens ook nog gehoord dat er hier iemand is overleden wegens teveel drank en drugs gebruik


Hopelijk niet meer dan een gerucht, want zou niet best wezen :(
 
Uitspraak van Noppie op zondag 30 juli 2006 om 23:30:
Hopelijk niet meer dan een gerucht, want zou niet best wezen


degene die het tegen me zei zat ook trouwens zwaar onder de SOS dus....:\
Dus ik weet niet wat ik er van moet geloven he :P
laatste aanpassing
Naomi in geile nikes :kwijl:
Artiest {SHOWLIST artist 1038, 34608}
ik coke
Uitspraak van QQ op maandag 31 juli 2006 om 00:42:
Naomi in geile nikes


whehe afgetrapte bedoel je O:)
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 00:48:
whehe afgetrapte bedoel je


ik vond ze wel mooi ;)

of was het Geile Naomi in nikes :lol:
geile naomi in geile nike's :x laten we het daar maar op houden O:)
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 01:02:
geile naomi in geile nike's laten we het daar maar op houden


:roflol: haha nog beter ja

beter kan het niet 8)
 
K heb me prima vermaakt... bacardi was ook goed te drinken o:) :9
laatste aanpassing
Was weer leuk was weer fijn
En de regendans heeft geholpen :cheer:
Wat een kutsfeer :/
Uitspraak van Big Star op maandag 31 juli 2006 om 11:49:
Wat een kutsfeer


I.d.d... like WTF. Ik heb nooit in mij leven zo veel scum gezien op een feest :no:

Gelukkig geen baby`s of kindern dit jaar (Y)



Uitspraak van .spacedaddy. op maandag 31 juli 2006 om 11:53:
veel mooie dames


Huh??? Waar??? De enige mooi dames dat ik heb gezien was bij de hill... voor de rest, oude, lelijk, grote ass bimbo`s :yes:

Na ja " Put your hands up for Almere" .. I love this city :D
Al met al best een leuk feest. Beetje jammer van de regen (die had iets minder heftig van mij gemogen) en een stel van die debielen die door de hekken proberen te komen. Er is helemaal niemand overleden, gast die dat vertelde zal zelf wel niet helemaal goed zijn zoals 90% er ongeveer bij stond gisteren! Volgend jaar gewoon vroeg komen of heel laat. Het is nou eenmaal gratis dus het loopt snel vol. En vol=vol, alleen jammer dat heel veel mensen dat niet begrepen.
 
de leeftijd lag wel erg hoog daar,had ik niet verw8.Wel prima vermaakt!Muziek was ook super(Y) Francois :respect:
de regen mocht de pret niet drukken,t koelde daardoor tenminste wat af.
 
Werkzaam bij KraakPiep
Gekkenhuis. Vond de sfeer goed!
 
Was best knus in de poncho op het picknickbankje in de stromende regen B) 8)

Heb me prima vermaakt, alleen wat een zeikende mensen allemaal :[ Gratis feestje, geniet er gewoon van(:D
Op het laatst bleven de gezelligste mensen over (y)daarna nog naar de hemkade geweest :cheer:
Je haalt de woorden uit m'n mond meis...
Goeie uitspraak van je! (y)

:respect:


Hemkade was ook leuk?
Helaas niet gegaan...
Maar heb er spijt van! :bloos:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van !?! op maandag 31 juli 2006 om 16:33:
Hemkade was ook leuk?
Helaas niet gegaan...
Maar heb er spijt van!


Ja, was wel gezellig, niet heel erg druk, maar ja zondagavond en iedereen die weer aan het werk moest vandaag, alleen de pit was erbij mij een beetje uit :lol: en het is was er bloody hot!
Jammer dat het wat rustig was dan....

Pfffffffff, same old - same old hemkade dus!
''regend zweet''
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 15:54:
Gratis feestje, geniet er gewoon van


Juist, ging erheen zonder verwachtingen en heb een hele leuke dag gehad. Ook met de regen, wat kwam dat kleine tentje op het "strand" toen goed uit ;) Was de hele dag volgens mij nog niet zo druk daarbinnen geweest :)
 
Uitspraak van VIRULENZ op maandag 31 juli 2006 om 14:59:
Uitspraak van Barkruka :cheer: op maandag 31 juli 2006 om 11:49:
Wat een kutsfeer

waar ben jij geweest ?


jah idd, superfeest meegemaakt ;) super staan stuiteren, bas en ram :respect: wat een heerlijke ouwe knallers ;D
bedankt iedereen 8)
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 juli 2006 om 23:22:
Had trouwens ook nog gehoord dat er hier iemand is overleden wegens teveel drank en drugs gebruik


als dat echt zo is, dan hebben we die gast afgevoerd zien worden, die zat met zn arm maar in zn gezicht te drukken.. zn gappies haalden ook veel te laat de ehbo drbij... hij was echt HEEEEEELemaal van de kaart :S:\ lang leve het drugsgebruik :|
Ik was er en het was naar mijn mening een leuk feest!
 
kut trance .... ma was wel ff gezellig :yes:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 21:08:
kut trance .


boeie was toch gratis
was erg leuk
 
ja pcies
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 22:34:
was erg leuk


voor jou wel,ik had het er wel snel gezien daar :p
laatste aanpassing
IK HAAT TRANCE!
Naja was wel lache om over de hekken heen te klimmen en in de wijfe wc te belanden:| :P vet geluk gehad iedereen die na ons erover heen klommen werden eruit gegooid:P
 
i love trance :lief:

werd heerlijk gedraaid daar (Y)
wel beetje jammer vd regen, zijn daardoor vroeg naar huis gegaan. je kon niet meer chillen opt gras en dat hoort er toch wel heel erg bij hoor :yes:
maar goed, t sfeertje in de tent werd wel top toen het begon te hosen :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 18:01:
bas en ram wat een heerlijke ouwe knallers


zeker!(Y)

was weer een mooi feestje!
niet echt mijn muziek.. maar heb me super vermaakt! :D
Uitspraak van SEN' op dinsdag 1 augustus 2006 om 14:47:
was weer een mooi feestje!
niet echt mijn muziek.. maar heb me super vermaakt!


Inderdaad en vooral gratis
 
Gezellig, maar werd echt gek van die klere-poncho's... Struikel, de struikel, de struikel...
Artiest Mike G
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 15:54:
Op het laatst bleven de gezelligste mensen over


:yes: :yes:
Ik was er pas laat, damn wat zag iedereen eruit (heerlijk als je nuchter bent mensen kieken)

Maar heb mij prima vermaakt, wel een hoop, ik ben ranzig maar trek dit even goed aan gehalte,,, he he he
 
Ik heb me prima vermaakt,.... leuk gebabbeld met een jongen
en ben nu op zoek naar hem. Hij heet Joy. Helemaal vergeten zijn nummer te vragen.

Dom,..dom,..dom.

https://partyflock.nl/topic/891137
laatste aanpassing
Uitspraak van ***mokum verzwikt op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:00:
IK HAAT TRANCE


Blijf dan lekker weg en geef de mensen die wel van Trance houden een leuk feestje :@
 
Uitspraak van ***mokum verzwikt op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:00:
IK HAAT TRANCE!


Ik heb nog meer gehoord dan alleen maar Trance,.......aan het einde werd ook lekker oldschool gedraaid en en beetje early Rave,...dus.
Vond het kicke lekker ouwehoeren met bekenden en op het laatst draaiden ze nog flink. toch Babbelaartje!!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van 1# what up doc 1# op woensdag 2 augustus 2006 om 22:30:
toch Babbelaartje!!!


:yes:
Ik heb wel lekker lopen,..:bounce:

Daarom snap ik niet wat die hekkenklimmer loopt te zeuren,.....je kon ook gewoon door de ingang naar binnen.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 22:45:
Daarom snap ik niet wat die hekkenklimmer loopt te zeuren,.....


ik hou ook van een lekkere stevige hardcorebeat... niks mis mee, maar je moet niet gaan lopen zeiken over een feest wat GEEN hardorefeest is dat ze te soft draaien... kom dan niet alleen omdat het gratis is... en glippen bij een gratis festival is toch wel een toppuntje josti hoor :p :roflol:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 16:42:
Almere is tuig..... Welkom!


Ja merci ik paste ertussen! :P

Nou ons autotje stond vooraan (jaja toch wel met de auto gegaan, besloten om nuchter te blijven!! (Y) ) waren er rond 3en en mochten zo naar binnen! Geweldig. Ff gekeken @ de slappe tent. :P Hierop konden wij ons niet bewegen dus gingen we naar de deja vu en daar heerlijk staan dansen. :) Weer veeeeeeeeeeeeeeeeeel lieve mensen en was weer toppie!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 22:45:
,.....je kon ook gewoon door de ingang naar binnen.


jahoor we waren rond 19;00 gewoon binnen...en konden nog 4 uurtjes mee feesten... :cheer:
Mijn auto stond ook echt naast de ingang (y)
Ook rond 15.00 en...

Viel me dus mee nog idd
 
Uitspraak van !?! op donderdag 3 augustus 2006 om 15:13:
Mijn auto stond ook echt naast de ingang


die van mij stond echt recht voor de ingang:p mn auto stond gewoon tussen de wachtende mensen :roflol: