Partyflock
 
Forumonderwerp · 867420
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
 
Waarschuw beheerder
zal ongetwijfeld weer een gezellig feestje worden net als de afgelopen jaren!!! maar zorg dat je op tijd komt anders kom je er niet in :p
laat ff weten of je erbij bent :bounce:
 
Waarschuw beheerder
beterrrrr echt n super (y) feestjuh!!! (k)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 17:11:
[NoX_XoN] Oja volgend weekend alweer man!


Jah:yes: gaat snel hé!! :bounce: zin in!!!
 
Waarschuw beheerder
ik kom ook wel f langs ,altijd gezellig :)
 
Waarschuw beheerder
:cheer: 10 daagjes :cheer:

en voor de zekerheid ook nog ff:

:cheer: Z :cheer: O :cheer: N :cheer:
 
Waarschuw beheerder
dit word me eum ff denke 2de free festival waar ik niet naar de klote naar toe ga...de rest was ik dat wel :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 21:13:
Jah gaat snel hé!! zin in!!!


Gaan zeker snel!!! Heerlijk!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 08:55:
de rest was ik dat wel


:cheer:????
 
Waarschuw beheerder
Gaan zeker snel!!! Heerlijk!


En door dit weer, gaan de dagen helemaal snel!!!:yes:


:cheer: Z :cheer: O :cheer: N :cheer:

Als we allemaal de zon blijven aanmoedigen, moet het vast goedkome!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris:) op maandag 19 juni 2006 om 15:42:
is dit feest het waard om vanuit zuid-limburg te komen met de trein?


Ik zou het niet doen. Het is leuk maar om nou te zeggen, geweldig. Het is en blijft een gratis feest :x

Ik ben wel bang dat het vroeg nog drukker dan vorig jaar gaat worden. Zeker als het mooi weer is. Maar goed, we zullen zien.

Ga wel even kijken, bijna een thuis wedstrijd.

Uitspraak van The Bachelor op maandag 17 juli 2006 om 09:56:
Kun je daar met de wagen komen en parkeren zonder file leed?


Dat valt op zich wel mee maar je moet wel een stuk wandelen. Op zo'n dag maak je vast nog wel meer kilometers dus dat kan er ook wel bij :bounce:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dansliefhebber op zaterdag 22 juli 2006 om 01:48:
Op zo'n dag maak je vast nog wel meer kilometers dus dat kan er ook wel bij


:p zo groot is het terrein nou ook weer niet :|
 
Waarschuw beheerder
Is elk jaar een leuk feestje :cheer:
Hopen dat dit weer blijft..! B)
 
Waarschuw beheerder
het weer blijft nog wel ff aanhouden...mag van mij wel ietsie koeler;) maar wel MET zon;) :yes:

:cheer: Z :cheer: O :cheer: N :cheer:
 
Waarschuw beheerder
nog maar 1 weekje JEEUUUHHHJJJJ :woop:
 
Waarschuw beheerder
:cheer: :cheer:

:bounce:

:D
Waarschuw beheerder
Nog een weekkie, ik kan niet wachten heb er echt veel zin in.
Waarschuw beheerder
Ben er nog nie geweest.
Maarre volgende week word het weer feest en ik zie wel wat op mijn pad komt
 
Waarschuw beheerder
Is het al zondag?????


:cheer: Z :cheer: O :cheer: N :cheer:
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Ik heb er zin in :D
 
Waarschuw beheerder
't gaat zondag sneeuwe
Waarschuw beheerder
FPfff kijk hoeveel mensen ko hier in Almere. Tsja het is gratis eh?

Maar goed....tot Zondag

Jammer dat geen Hardstyle is maar maakt niet uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco25 op woensdag 10 mei 2006 om 12:32:
En aangezien er nogal een grote groep in Almere o.a is die helemaal van hardcore houden vind ik het wel terecht dat er nu een hardcore dj het freefestival komt afsluiten


Echt waar joh, krijgen we een hardcore afsluiting? Welke dj is dat dan? 1 voordeel, dan weet ik zeker dat ik het niet laat maak.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dansliefhebber op maandag 24 juli 2006 om 16:01:
hardcore dj het freefestival komt afsluiten


dat vinnik ook wel vet :woep:
 
Waarschuw beheerder
woeeiiii :cheer: hardcore is feeling deep inside, an emotion coming straight from the soul, an unexepted form of expression, so let's unite and show what hardcore is for, we are the diciples of hardcore!!!!

*quote remsy (wapsquad)
Waarschuw beheerder
heee

ik ga met de trein, kan iemand me vertellen op welk station ik uit moet stappen?

thx!
 
Waarschuw beheerder
hardcore dj als afsluiting?
wie mag dat dan wel zijn....denk t trouwens niet, maar t zou wel geinig zijn;)
 
Waarschuw beheerder
"Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit KNMI
zondag 30 juli tot en met woensdag 02 augustus 2006
Geleidelijk minder warm met iedere dag ongeveer 50% kans op (onweers)buien."


Maar da wille we nie!!!!! :no:
we willen veel :cheer: Z :cheer: O :cheer: N :cheer:!!!! :yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 20:39:
hardcore dj als afsluiting?
wie mag dat dan wel zijn....denk t trouwens niet, maar t zou wel geinig zijn


CHARLY S.
Functie: DJ
Stijlen: early hardcore, hardcore, jump, oldschool
Naam: Charly
Geslacht: man
Land: Nederland
Lid: Charly S
 
Waarschuw beheerder
dat is een foutje, deze charly draaid er namelijk


https://partyflock.nl/artist/13109

zou trouwens ook aardig misplaats zijn om zo'n feest met early rave af te sluiten :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart :yes: op maandag 24 juli 2006 om 17:10:
heee

ik ga met de trein, kan iemand me vertellen op welk station ik uit moet stappen?

thx!


Ja dat wil ik ook graag weten! Er is geen station in Almere Stad, bij welk station moet je uitstappen? Wie o wie weet dat??? Thanks!!
 
Waarschuw beheerder
leek me al zo raar dat er een hardcore dj kwam afsluiten..:)

alhoewel Zany vorig jaar lekker draaide, perfecte afsluiter! :respect:
trein heb ik geen idee van, wij gaan met de auto;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Zondag is hettttttt!!! :) Heb er wel zin an! :cheer: Heerlijk met de trein. (word weer ellende de trug weg, wanneer je zwaar aangeschoten bent) En de bus! :cheer:

Almere, TUIG komt eraan!
Waarschuw beheerder
ben van de partij zondag! :yes:
Waarschuw beheerder
Van de partij:bounce: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er ook bij

Alleen inderdaad de site is weinig informatief

Ik wilde uitzoeken hoe ik er kon komen met het OV en weet ook dat er een bus die kant op zou moeten gaan vanaf het station, echter kan niets terugvinden en ov9292 kent Atlantisstrand als adres zijnde niet

Iemand enig idee toevallig?
donateur
Never mind

Routebeschrijving:
Met OV: vanaf station Almere Stad met de bus richting Almere Haven (bus 1 of 3). Uitstappen bij bushalte "’t Oor". Vanaf de bushalte is het enkele minuten lopen naar het festivalterrein.
Per auto: vanaf de A6 richting Almere exit Almere-Haven (S102) bij het stoplicht rechtdoor en volg de borden P festival.


uit het persbericht op de overzichtspagina
 
Waarschuw beheerder
weersverwachting voor zondag:

26 graden
45% kans op zon
25% kans op regen ( regenponcho mee:D)
winkracht 4...
http://www.zoover.nl/nederland/almere/weer

word dus echt lekker!!
:cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
Reed er net langs...
De tenten staan er al :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
okay een dubbele bevestiging.. berekenen ze dan ook de capaciteit dubbel... komt iedereen er zeker in....:P

Present!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !?! op woensdag 26 juli 2006 om 18:29:
Reed er net langs...
De tenten staan er al


Ennnnnnn, zelfde indeling als vorig jaar?! :D
 
Waarschuw beheerder
Ik ben dr bij :D
Waarschuw beheerder
Ja, als het goed is wel....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !?! op woensdag 26 juli 2006 om 18:48:
Ja, als het goed is wel....


Hmm wel relaxend! Heb er zin annnnnnn. :jump:
 
Waarschuw beheerder
nu al zin in.. :bounce:
 
Waarschuw beheerder
:woop: nog maar een paar daagjes :woop:
 
Waarschuw beheerder
Tuuurlijk ben ik er.....top feessie...en lekker dichtbij....!!


Tis gelukkig al woensdag...:woop: