5411x bekeken
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
is dit feest het waard om vanuit zuid-limburg te komen met de trein?
Ik zou het niet doen. Het is leuk maar om nou te zeggen, geweldig. Het is en blijft een gratis feest
Ik ben wel bang dat het vroeg nog drukker dan vorig jaar gaat worden. Zeker als het mooi weer is. Maar goed, we zullen zien.
Ga wel even kijken, bijna een thuis wedstrijd.
Kun je daar met de wagen komen en parkeren zonder file leed?
Dat valt op zich wel mee maar je moet wel een stuk wandelen. Op zo'n dag maak je vast nog wel meer kilometers dus dat kan er ook wel bij
laatste aanpassing
Op zo'n dag maak je vast nog wel meer kilometers dus dat kan er ook wel bij
En aangezien er nogal een grote groep in Almere o.a is die helemaal van hardcore houden vind ik het wel terecht dat er nu een hardcore dj het freefestival komt afsluiten
Echt waar joh, krijgen we een hardcore afsluiting? Welke dj is dat dan? 1 voordeel, dan weet ik zeker dat ik het niet laat maak.
hardcore dj het freefestival komt afsluiten
dat vinnik ook wel vet
dat is een foutje, deze charly draaid er namelijk
https://partyflock.nl/artist/13109
zou trouwens ook aardig misplaats zijn om zo'n feest met early rave af te sluiten
https://partyflock.nl/artist/13109
zou trouwens ook aardig misplaats zijn om zo'n feest met early rave af te sluiten
Almere Stad is gewoon Almere Centraal
Ben er ook bij
Alleen inderdaad de site is weinig informatief
Ik wilde uitzoeken hoe ik er kon komen met het OV en weet ook dat er een bus die kant op zou moeten gaan vanaf het station, echter kan niets terugvinden en ov9292 kent Atlantisstrand als adres zijnde niet
Iemand enig idee toevallig?
Alleen inderdaad de site is weinig informatief
Ik wilde uitzoeken hoe ik er kon komen met het OV en weet ook dat er een bus die kant op zou moeten gaan vanaf het station, echter kan niets terugvinden en ov9292 kent Atlantisstrand als adres zijnde niet
Iemand enig idee toevallig?
Never mind
uit het persbericht op de overzichtspagina
Routebeschrijving:
Met OV: vanaf station Almere Stad met de bus richting Almere Haven (bus 1 of 3). Uitstappen bij bushalte "’t Oor". Vanaf de bushalte is het enkele minuten lopen naar het festivalterrein.
Per auto: vanaf de A6 richting Almere exit Almere-Haven (S102) bij het stoplicht rechtdoor en volg de borden P festival.
Met OV: vanaf station Almere Stad met de bus richting Almere Haven (bus 1 of 3). Uitstappen bij bushalte "’t Oor". Vanaf de bushalte is het enkele minuten lopen naar het festivalterrein.
Per auto: vanaf de A6 richting Almere exit Almere-Haven (S102) bij het stoplicht rechtdoor en volg de borden P festival.
uit het persbericht op de overzichtspagina
donateur
Reed er net langs...
De tenten staan er al
De tenten staan er al
Ja, als het goed is wel....









![Hans [Tallboy]](/images/user/191064_216586.jpg)






