is dit feest het waard om vanuit zuid-limburg te komen met de trein?
Ik zou het niet doen. Het is leuk maar om nou te zeggen, geweldig. Het is en blijft een gratis feest
Ik ben wel bang dat het vroeg nog drukker dan vorig jaar gaat worden. Zeker als het mooi weer is. Maar goed, we zullen zien.
Ga wel even kijken, bijna een thuis wedstrijd.
Kun je daar met de wagen komen en parkeren zonder file leed?
Dat valt op zich wel mee maar je moet wel een stuk wandelen. Op zo'n dag maak je vast nog wel meer kilometers dus dat kan er ook wel bij
