Partyflock
 
Forumonderwerp · 867420
 
Waarschuw beheerder
zal ongetwijfeld weer een gezellig feestje worden net als de afgelopen jaren!!! maar zorg dat je op tijd komt anders kom je er niet in :p
laat ff weten of je erbij bent :bounce:
 
Waarschuw beheerder
zal k dan maar een early hardcore setje gaan neerzetten ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 14:41:
zal k dan maar een early hardcore setje gaan neerzetten


doe dat maar (Y) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 14:41:
zal k dan maar een early hardcore setje gaan neerzetten


Please?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
voor die line up kom ik zekker ook
Dit zou ik wel een leuke Line Up vinden.

Free Festival Stage:

- Misja Helsloot
- Erick Morillo
- Don Diablo
- Brain NRG
- A-Lusion
- Perry O'neil
- Sander van Doorn
- Chuckie
- Mischa Daniels
- Mojado
- Daniel Mondello

Sound of Sunday stage:

- 16 Bit Lolita's
- 2 Many Dj's
- Sander Kleinenberg
- 100 % Isis
- Laidback Luke
- Mark van Dale
- Marysol
- Benjamin

gr cindy(K)
Waarschuw beheerder
Maarja helaas de echte line up is ook lekker cindy :D toch tenminste dat vind ik :D:D:D

En aangezien er nogal een grote groep in Almere o.a is die helemaal van hardcore houden vind ik het wel terecht dat er nu een hardcore dj het freefestival komt afsluiten ;)

Tjaaaa.......en ik hoop dat Mike S deze plaat erop zal leggen. Airbase - Escape. Wat een heerlijk nummer :D:D:D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 mei 2006 om 10:26:
zou ik wel een leuke Line Up vinden.


ff soliciteren bij art of dance en dan kan je het mischien volgend jaar zo in elkaar flansen o:) :9
Waarschuw beheerder
Lekker spul :p :-p op dat free festival filmpje !!
Heu .. ook wel lekker muziekje.
 
Waarschuw beheerder
jaja het aftellen is begonnen :D
 
Waarschuw beheerder
Weer zo'n heerlijke line up. Bas & Ram!! Oyeah dat word weer knallen! (Als we een plekje voor de auto kunnen vinden)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:51:
Weer zo'n heerlijke line up. Bas & Ram!! Oyeah dat word weer knallen! (Als we een plekje voor de auto kunnen vinden)


Ff een medeling en tip voor de mensen die met de auto komen.
Als jullie met de auto komen kunnen jullie hem ook op een pakeerplaats voor de praxis zetten. En daar op het industriegebied. Het is op de meeste plekken vanaf daar niet langer lopen dan +/- 5 tot 10 min.

Routebeschrijving volgt nog :D
 
Waarschuw beheerder
Marco je bent een schat! We mochten hem achteraan parkeren, en trust me, terug lopen is dan niet leuK!
Waarschuw beheerder
Free Festival Routebevrijving :

Vanuit Amsterdam:

Als je op de A6 rijdt dan blijf je die gewoon volgen TOT!!!! Afslag Almere Haven (afslag 4). Daar moet je er af.

Dan kom je aan bij een kruispunt meteen als je van de A6 afkomt. En dan heb je 2 keuzes ;) of je gaat voor de pakeerplaats bij het freefestival of eentje op het indrustiegebied gelegen praktisch naast het Freefestival, met maximalen looptijden van 5 tot 10 minuten.

Pakeerplaats Freefestival:
Als je dus van de A6 bent afkomen, en je op het kruispunt afkomt rijden. Dan kies je de rijstrook voor het rechtoversteken van het kruispunt. Dan volg je gewoon de weg mee met de bocht naar links over de busbaan. En op dat punt zal je ongetwijfeld opgevangen worden door zo mannentje van DE NATIONALE PAKEERDIENST :P:P:P

Pakeerplaats Industriegebied Almere Haven & Pakeerterein Praxis:
Als je van de A6 bent afgekomen en je op het kruispunt aankomt rijden dan kies je de rijstrook voor naar RECHTS.
Je volgt deze weg dan tot aan het volgende kruispunt en daar ga je meteen weer links (bij de Shell). Dan ga je meteen weer links nadat kruispunt. En dan zal je zien dat als je dan weer rechts gaat je op een Pakeerplaats tegenover de Praxis bent aangekomen.

OOK !!! Kun je vanaf daar verder het Indrustrie terein oprijden voor meer pakeerplaatsen.
laatste aanpassing
Artiest Rebel
Waarschuw beheerder
jaja wordt vast weer gezellig ben zeker aanwezig.

zijn er nog mensen hier die naar mobster komen? www.X-Treme.nl
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ik ga toch lekker proberen om hem voor de mcdonald's kwijt te kunnen, is tot nu al een paar jaar goed gegaan ;)
wel zin in hoor :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 11:59:
ik ga toch lekker proberen om hem voor de mcdonald's kwijt te kunnen, is tot nu al een paar jaar goed gegaan
wel zin in hoor


kan ook idd ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco25 op zaterdag 13 mei 2006 om 12:34:
kan ook idd


als je gewoon zorgt dat je lekker op tijd daar bent hoef je ook geen gekke afstanden te lopen:p toch?!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 14:41:
als je gewoon zorgt dat je lekker op tijd daar bent hoef je ook geen gekke afstanden te lopen toch?!!


:gaap:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 14:48:
:gaap:


luie donder o:)
 
Waarschuw beheerder
:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 14:41:
als je gewoon zorgt dat je lekker op tijd daar bent hoef je ook geen gekke afstanden te lopen toch?!!


dat hoef je zowieso niet genoeg pakeergelegenheden als weet waar je moet zijn ;) waarbij je denk max 10 min moet lopen ;)

Tis geen dancevalley :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco25 op zondag 14 mei 2006 om 13:00:
waarbij je denk max 10 min moet lopen


10 minuten:S tering is me dat ff lang op zondagochtend :roflol:
 
Waarschuw beheerder
Marco je bent mijn held! Als jij nou ook nog ff vrij heb! :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco25 op zondag 14 mei 2006 om 13:00:
Tis geen dancevalley


:no: gelukkig niet, free festival is gezelliger :D
Waarschuw beheerder
Voor ons 1ste keer dit jaar... zijn eruuug benieuwd. :D:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk filmpje :jaja:
 
Waarschuw beheerder
meneertje is op vakantie...wodka redbull voor maar 2 hale 1 betale is :'(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 17:18:
meneertje is op vakantie...wodka redbull voor maar 2 hale 1 betale is


meneertje is weer terug en kwam van 37 graden in 10 graden terecht, sta je dan met je korte broek en tshirt op schiphol :no:
rhodos roeleert!!:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 11:15:
sta je dan met je korte broek en tshirt op schiphol


:roflol: dat had ik wille zien
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 18:24:
t had ik wille zien


des al niet te min... bijna freefestival :bounce:
hopen dat het snel beter weer word :D
 
Waarschuw beheerder
word vast wel lekker weer
 
Waarschuw beheerder
lkr kinder8tig(;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:03:
word vast wel lekker weer


 
Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig. in de Aipeace tent :cheer:
Waarschuw beheerder
Zeker aanwezig!!! lekker dichtbij...15 min lopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Grrrr moet werken ben ik bang :(
 
Waarschuw beheerder
was vorig jaar vet gezelig dus ben zeker weer aanwezig:bounce:
 
Waarschuw beheerder
aanwezig
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 18:08:
aanwezig


Uitspraak van Boogiemonster op dinsdag 13 juni 2006 om 09:11:
=aanwezig


Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 16:21:
was vorig jaar vet gezelig dus ben zeker weer aanwezig


Uitspraak van .Rebel . op zondag 11 juni 2006 om 09:18:
Zeker aanwezig!!! lekker dichtbij...15 min lopen


Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 13:42:
Aanwezig. in de Aipeace tent


:woop: :cheer: :woop:
 
Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
ppffffffff


4715 · bezoekers (herkomst)




ben benieuwd of dat wel gaat passen allemaal :O :D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 13:42:
Aanwezig. in de Aipeace tent


daar draaien ze welke style?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1812, 812}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op zondag 18 juni 2006 om 14:35:
4715 · bezoekers (herkomst)


Zegt nooit zoveel hoor gelukkig! Hoewel het vast niet rustig wordt ;) haha! Ik kom vanuit Delft ook wel ff kijken! Hoorde dat het vorig jaar wel vet was. Altijd leuk die gratis feestjes. Het is niet mijn favo muziekstyle, maar omdat het gratis is vind ik het wel leuk om ff te expirimenteren. Net als met Dancetour heb ik het ook altijd naar me zin! Ik zou er nooit voor betalen, maar dat is alleen omdat het mijn favo stylen niet zijn, maar ik ben een Nederlander dus gratis = (Y)! Alleen jammer dat er dan ook heel veel fout publiek loopt mja als je helemaal vooraan staat heb je daar meestal geen last van haha!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roy B) op zondag 18 juni 2006 om 21:46:
maar ik ben een Nederlander dus gratis =(y) !


:roflol: :roflol: :roflol:
Waarschuw beheerder
is dit feest het waard om vanuit zuid-limburg te komen met de trein?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris:) op maandag 19 juni 2006 om 15:42:
dit feest het waard om vanuit zuid-limburg te komen met de trein?


ligt eraan van wat voor muziek je houdt natulek ;)
maar het sfeertje is zeer goed te doen, en met mooi weer lekker chillen in het grasveld als after van dat feest in de fun :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris:) op maandag 19 juni 2006 om 15:42:
is dit feest het waard om vanuit zuid-limburg te komen met de trein?


:x
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 19:42:
moet je wel vroeg vertrekke want als t vol is dan is t vol en dan moet je best lang w88


dat moet je niet zeggen :p :9 weheheh