| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
(permanent verbannen)
voor die line up kom ik zekker ook
Dit zou ik wel een leuke Line Up vinden.
Free Festival Stage:
- Misja Helsloot
- Erick Morillo
- Don Diablo
- Brain NRG
- A-Lusion
- Perry O'neil
- Sander van Doorn
- Chuckie
- Mischa Daniels
- Mojado
- Daniel Mondello
Sound of Sunday stage:
- 16 Bit Lolita's
- 2 Many Dj's
- Sander Kleinenberg
- 100 % Isis
- Laidback Luke
- Mark van Dale
- Marysol
- Benjamin
gr cindy
Dit zou ik wel een leuke Line Up vinden.
Free Festival Stage:
- Misja Helsloot
- Erick Morillo
- Don Diablo
- Brain NRG
- A-Lusion
- Perry O'neil
- Sander van Doorn
- Chuckie
- Mischa Daniels
- Mojado
- Daniel Mondello
Sound of Sunday stage:
- 16 Bit Lolita's
- 2 Many Dj's
- Sander Kleinenberg
- 100 % Isis
- Laidback Luke
- Mark van Dale
- Marysol
- Benjamin
gr cindy
Maarja helaas de echte line up is ook lekker cindy
toch tenminste dat vind ik 


En aangezien er nogal een grote groep in Almere o.a is die helemaal van hardcore houden vind ik het wel terecht dat er nu een hardcore dj het freefestival komt afsluiten
Tjaaaa.......en ik hoop dat Mike S deze plaat erop zal leggen. Airbase - Escape. Wat een heerlijk nummer


En aangezien er nogal een grote groep in Almere o.a is die helemaal van hardcore houden vind ik het wel terecht dat er nu een hardcore dj het freefestival komt afsluiten
Tjaaaa.......en ik hoop dat Mike S deze plaat erop zal leggen. Airbase - Escape. Wat een heerlijk nummer
laatste aanpassing
Weer zo'n heerlijke line up. Bas & Ram!! Oyeah dat word weer knallen! (Als we een plekje voor de auto kunnen vinden)
Ff een medeling en tip voor de mensen die met de auto komen.
Als jullie met de auto komen kunnen jullie hem ook op een pakeerplaats voor de praxis zetten. En daar op het industriegebied. Het is op de meeste plekken vanaf daar niet langer lopen dan +/- 5 tot 10 min.
Routebeschrijving volgt nog
Free Festival Routebevrijving :
Vanuit Amsterdam:
Als je op de A6 rijdt dan blijf je die gewoon volgen TOT!!!! Afslag Almere Haven (afslag 4). Daar moet je er af.
Dan kom je aan bij een kruispunt meteen als je van de A6 afkomt. En dan heb je 2 keuzes
of je gaat voor de pakeerplaats bij het freefestival of eentje op het indrustiegebied gelegen praktisch naast het Freefestival, met maximalen looptijden van 5 tot 10 minuten.
Pakeerplaats Freefestival:
Als je dus van de A6 bent afkomen, en je op het kruispunt afkomt rijden. Dan kies je de rijstrook voor het rechtoversteken van het kruispunt. Dan volg je gewoon de weg mee met de bocht naar links over de busbaan. En op dat punt zal je ongetwijfeld opgevangen worden door zo mannentje van DE NATIONALE PAKEERDIENST


Pakeerplaats Industriegebied Almere Haven & Pakeerterein Praxis:
Als je van de A6 bent afgekomen en je op het kruispunt aankomt rijden dan kies je de rijstrook voor naar RECHTS.
Je volgt deze weg dan tot aan het volgende kruispunt en daar ga je meteen weer links (bij de Shell). Dan ga je meteen weer links nadat kruispunt. En dan zal je zien dat als je dan weer rechts gaat je op een Pakeerplaats tegenover de Praxis bent aangekomen.
OOK !!! Kun je vanaf daar verder het Indrustrie terein oprijden voor meer pakeerplaatsen.
Vanuit Amsterdam:
Als je op de A6 rijdt dan blijf je die gewoon volgen TOT!!!! Afslag Almere Haven (afslag 4). Daar moet je er af.
Dan kom je aan bij een kruispunt meteen als je van de A6 afkomt. En dan heb je 2 keuzes
Pakeerplaats Freefestival:
Als je dus van de A6 bent afkomen, en je op het kruispunt afkomt rijden. Dan kies je de rijstrook voor het rechtoversteken van het kruispunt. Dan volg je gewoon de weg mee met de bocht naar links over de busbaan. En op dat punt zal je ongetwijfeld opgevangen worden door zo mannentje van DE NATIONALE PAKEERDIENST
Pakeerplaats Industriegebied Almere Haven & Pakeerterein Praxis:
Als je van de A6 bent afgekomen en je op het kruispunt aankomt rijden dan kies je de rijstrook voor naar RECHTS.
Je volgt deze weg dan tot aan het volgende kruispunt en daar ga je meteen weer links (bij de Shell). Dan ga je meteen weer links nadat kruispunt. En dan zal je zien dat als je dan weer rechts gaat je op een Pakeerplaats tegenover de Praxis bent aangekomen.
OOK !!! Kun je vanaf daar verder het Indrustrie terein oprijden voor meer pakeerplaatsen.
laatste aanpassing
aanwezig
=aanwezig
was vorig jaar vet gezelig dus ben zeker weer aanwezig
Zeker aanwezig!!! lekker dichtbij...15 min lopen
Aanwezig. in de Aipeace tent
4715 · bezoekers (herkomst)
Zegt nooit zoveel hoor gelukkig! Hoewel het vast niet rustig wordt
















