Partyflock
 
Forumonderwerp · 867420
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
 
Waarschuw beheerder
zal ongetwijfeld weer een gezellig feestje worden net als de afgelopen jaren!!! maar zorg dat je op tijd komt anders kom je er niet in :p
laat ff weten of je erbij bent :bounce:
Waarschuw beheerder
maar kom op tijd vol is vol zoals vorig jaar.
 
Waarschuw beheerder
mensen...rondjes dansen voor de zonnegod want heb gehoord dat het vant weekend dik gaat plensen!! maar ben der zeker bij!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op woensdag 26 juli 2006 om 20:18:
maar kom op tijd vol is vol zoals vorig jaar.


Nee joh, doe vooral lekker rustig aan anders wordt het veel te druk met binnen komen :p
Waarschuw beheerder
Zei iemand nou dat je dr niet meer in komt als het te druk is?? Oeps dan motte we nog vroeg opstaan ook hahaha..
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Het zal mij benieuwen Zondag :d
Hoop dat er genoeg drank is :p
 
Waarschuw beheerder
hoeveel mensen mogen er nu binnen?wij komen namelijk met de eerste trein smorgens vanuit weert,dus voordat we er zijn ist rond de middag
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [0570] TECHNO op woensdag 26 juli 2006 om 23:22:
Zei iemand nou dat je dr niet meer in komt als het te druk is??


:S dat had ik ook gehoord..
moeten we de avond ervoor maar op tijd met de kippen op stok..
en de volgende dag vroeg gaan met die banaan! :cheer:
wij gaan iig met t autotje dus dat scheelt.. denk ik :vaag:
Waarschuw beheerder
bovendien opent charly om 12:00 in de deja vu area, dat wil je niet missen :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Jenn ga je ook :o

JOehoeeeeee!!! Gezellie zeg!

Tot zondag dan :lief:
 
Waarschuw beheerder
Vol = vol??? Vaag, vorig jaar kwam ik er om 4 uur nog in.
Waarschuw beheerder
Het klopt idd. dat het op een gegeven moment vol zit daar...
Maar in de middag tussen 16.00 en 18.00 gaan er ook weer heel veel mensen naar huis, en kan je er dus dan weer in!

Is altijd zo geweest :d

Ik ben er ook pas veel later


b)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 08:35:
Vol = vol??? Vaag, vorig jaar kwam ik er om 4 uur nog in.


K gok dat ik toch maar voor 16:00 uur daar zorg te zijn ! :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !?! op donderdag 27 juli 2006 om 08:58:
Het klopt idd. dat het op een gegeven moment vol zit daar...


Hmm wist ik niet joh! Ah ik kom er altijd in!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 10:14:
Ah ik kom er altijd in!


o:) ze kent de uitsmijter o:) :roflol:
Waarschuw beheerder
Goh, wat grappig ;)
Net alsof je er dan wel in mag!

Regels zijn regels.....

Ach, het is daar altijd wel gezellig hoor...
Maar ken wel betere feestjes (y)
Het is niet voor niks een ''gratis festival''
 
Waarschuw beheerder
donateur
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken!

Ik heb dr zin in!

:-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 10:32:
ze kent de uitsmijter


Nee hoor hahaha maakt e geintje. :P
Uitspraak van !?! op donderdag 27 juli 2006 om 11:19:
Regels zijn regels.....


Humor?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hans [Tallboy] op donderdag 27 juli 2006 om 07:58:
bovendien opent charly om 12:00 in de deja vu area, dat wil je niet missen


Ik ook niet :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik zorg gewoon dat ik er op tijd ben :P

ga wel liggen met me slaapzakje een dag van te voren... De bewaking mag me wakker maken :9

kom ik er zeker in !!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 19:37:
laat ff weten of je erbij bent


ligt er aan hoe gaar ik ben 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !?! op donderdag 27 juli 2006 om 11:19:
Ach, het is daar altijd wel gezellig hoor...
Maar ken wel betere feestjes


...die ken ik ook ! :yes:
En inderdaad zal t wel weer gezellig worden !!
 
Waarschuw beheerder
Aanwezig :)


Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 12:22:
ligt er aan hoe gaar ik ben


Als je niet gaat ben je een mietje :x
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 11:41:
kom ik er zeker in !!!


Zo erg hoeft het nou ook weer niet, en het is niet zo spectaculair, maar gewoon gezellig. Ff chekken hoeveel mensen dit jaar weer worden besprongen door bewaking! :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 14:54:
Zo erg hoeft het nou ook weer niet, en het is niet zo spectaculair, maar gewoon gezellig. Ff chekken hoeveel mensen dit jaar weer worden besprongen door bewaking


Ik weet hoe gezellie het is oftewel kan zijn :9

ik wil niet besprongen worden door de bewaking tenzij het een leuke meid is .. :)
 
Waarschuw beheerder
vorig jaar hebben ze het wel een stukkie verbeterd ;) 2 jaar geleden hadden ze van 2 kanten de hekken bestormd, toen zag je de mannetjes met de V op de kraag van hot naar her rennen wehehehe :roflol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 14:27:
Almere, TUIG komt eraan!


Almere is tuig..... Welkom!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 00:34:
Zei iemand nou dat je dr niet meer in komt als het te druk is??


klopt ja zo heb ik er 3 jaar geleden gestaan en we kwamen er niet in....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zonneschijntje op donderdag 27 juli 2006 om 16:43:
Uitspraak van !Jenna! op donderdag 27 juli 2006 om 00:34:
Zei iemand nou dat je dr niet meer in komt als het te druk is??


Lijkt me logisch toch?
Waarschuw beheerder
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar ik kan nergens iets vinden er over;
Wie weet of er kluisjes aanwezig zijn?

alvast bedankt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Papallona op donderdag 27 juli 2006 om 19:19:
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar ik kan nergens iets vinden er over;
Wie weet of er kluisjes aanwezig zijn?


Ja, er zijn kluisjes, check www.lockerbox.nl


Voor iedereen raad ik aan vroeg te komen. Als je laat komt heb je kans dat je niet binnenkomt.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Papallona op donderdag 27 juli 2006 om 19:19:
of er kluisjes aanwezig zijn?


je gaat je regenponcho meenemen en em dr in stoppen heh :roflol:
 
Waarschuw beheerder
jaahjah
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 22:03:
je gaat je regenponcho meenemen en em dr in stoppen heh


Dat vermoed ik ook :roflol:
 
Waarschuw beheerder
die regenponcho neem ik zowiezo wel mee...
2 jaar geleden ook, en ontzettend veel lol mee gehad:D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 12:22:
ligt er aan hoe gaar ik ben


:o :'(
Waarschuw beheerder
Jammer dat de weersvoorspellingen niet al te best zijn!
Gelukkig woon ik er in de buurt, dus kan altijd kijken wat ik ga doen.

http://www.weeronline.nl/Nederland/Almere.htm

Vooral vandaag en zondag zal er wat regen vallen...
Dus voor de mensen die morgen een feestje hebben, (bijv. Rockit)

:cheer: Hebben geluk :cheer:





b)
Waarschuw beheerder
kan ook gewoon naar/in Amsterdam komen/blijven op 5 augustus!!!!

Staan 2 amerikanen hun kunstje te vertonen!!!
https://partyflock.nl/party/68636

http://www.bodyandsoulams.nl/

Kan je meteen hun sets beluisteren!!!!
 
Waarschuw beheerder
Heb er zin aan :jaja:
gezellig iedereen weer zien enzo :D top!

alleen outfit...zoo afhankelijk van het weer zondag :[
maar weer of geen weer...PARTYYYY :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 11:27:
alleen outfit...zoo afhankelijk van het weer zondag


we blijven positief ... ZON ZON ZON ZON !!!!!

voor minder gaan we niet ... :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 11:50:
Uitspraak van Miss Anne op vrijdag 28 juli 2006 om 11:27:
alleen outfit...zoo afhankelijk van het weer zondag

we blijven positief ... ZON ZON ZON ZON !!!!!

voor minder gaan we niet ...


Kijk, dat is positief !!!!!!!!!
Ik ga ook van n zonnig dagje uit ! (Y)

Outfitje kan je 's morgens toch ook bepalen anne !?!??
 
Waarschuw beheerder
donateur
en als het wel even druppelt dan gewoon hopen op volle zon erna... zijn we zo weer droog...

Gewoon dames bikini aan... en heren.... ja dat zoeken jullie maar zelf uit... dames zijn toch leuker om naar te kijken :P

Op naar Free
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 14:16:
dames zijn toch leuker om naar te kijken


Idd... dat bevestigd alleen maar mijn vermoeden... er zijn gewoon niet genoeg leuke mannen...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 14:52:
Idd... dat bevestigd alleen maar mijn vermoeden... er zijn gewoon niet genoeg leuke mannen...


....nu nog niet dat is een ding wat zeker is !

hahaha
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 14:52:
Idd... dat bevestigd alleen maar mijn vermoeden... er zijn gewoon niet genoeg leuke mannen...


Er zal denk ik voor ieder wat wils zijn...maar ieder zijn/haar voorkeur...

Maar ik ga voor me plezier niet om een modeshow te lopen...
Lekker iedereen zichzelf laten zijn...

Let's have fun !!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
Heeeft iemand enig idee van hoe laat tot hoe laat het is??

Thanks :flower:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 19:17:
Heeeft iemand enig idee van hoe laat tot hoe laat het is??


zondag 30 juli 2006
12:00 - 23:00<-------------voila!!!
Atlantisstrand
Almere
 
Waarschuw beheerder
is het al zondag :[ hahaha
anne heeft zin :D :D :D :D :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 20:01:
anne heeft zin


ohja? :X O:)