5411x bekeken
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Zei iemand nou dat je dr niet meer in komt als het te druk is??
moeten we de avond ervoor maar op tijd met de kippen op stok..
en de volgende dag vroeg gaan met die banaan!
wij gaan iig met t autotje dus dat scheelt.. denk ik
Het klopt idd. dat het op een gegeven moment vol zit daar...
Maar in de middag tussen 16.00 en 18.00 gaan er ook weer heel veel mensen naar huis, en kan je er dus dan weer in!
Is altijd zo geweest
Ik ben er ook pas veel later

Maar in de middag tussen 16.00 en 18.00 gaan er ook weer heel veel mensen naar huis, en kan je er dus dan weer in!
Is altijd zo geweest
Ik ben er ook pas veel later
Goh, wat grappig 
Net alsof je er dan wel in mag!
Regels zijn regels.....
Ach, het is daar altijd wel gezellig hoor...
Maar ken wel betere feestjes
Het is niet voor niks een ''gratis festival''
Net alsof je er dan wel in mag!
Regels zijn regels.....
Ach, het is daar altijd wel gezellig hoor...
Maar ken wel betere feestjes
Het is niet voor niks een ''gratis festival''
bovendien opent charly om 12:00 in de deja vu area, dat wil je niet missen
Ik ook niet
donateur
Zo erg hoeft het nou ook weer niet, en het is niet zo spectaculair, maar gewoon gezellig. Ff chekken hoeveel mensen dit jaar weer worden besprongen door bewaking
Ik weet hoe gezellie het is oftewel kan zijn
ik wil niet besprongen worden door de bewaking tenzij het een leuke meid is ..
Uitspraak van !Jenna! op donderdag 27 juli 2006 om 00:34:
Zei iemand nou dat je dr niet meer in komt als het te druk is??
Lijkt me logisch toch?
donateur
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar ik kan nergens iets vinden er over;
Wie weet of er kluisjes aanwezig zijn?
Ja, er zijn kluisjes, check www.lockerbox.nl
Voor iedereen raad ik aan vroeg te komen. Als je laat komt heb je kans dat je niet binnenkomt.
Jammer dat de weersvoorspellingen niet al te best zijn!
Gelukkig woon ik er in de buurt, dus kan altijd kijken wat ik ga doen.
http://www.weeronline.nl/Nederland/Almere.htm
Vooral vandaag en zondag zal er wat regen vallen...
Dus voor de mensen die morgen een feestje hebben, (bijv. Rockit)
Hebben geluk 

Gelukkig woon ik er in de buurt, dus kan altijd kijken wat ik ga doen.
http://www.weeronline.nl/Nederland/Almere.htm
Vooral vandaag en zondag zal er wat regen vallen...
Dus voor de mensen die morgen een feestje hebben, (bijv. Rockit)
kan ook gewoon naar/in Amsterdam komen/blijven op 5 augustus!!!!
Staan 2 amerikanen hun kunstje te vertonen!!!
https://partyflock.nl/party/68636
http://www.bodyandsoulams.nl/
Kan je meteen hun sets beluisteren!!!!
Staan 2 amerikanen hun kunstje te vertonen!!!
https://partyflock.nl/party/68636
http://www.bodyandsoulams.nl/
Kan je meteen hun sets beluisteren!!!!
Uitspraak van Miss Anne op vrijdag 28 juli 2006 om 11:27:
alleen outfit...zoo afhankelijk van het weer zondag
we blijven positief ... ZON ZON ZON ZON !!!!!
voor minder gaan we niet ...
Kijk, dat is positief !!!!!!!!!
Ik ga ook van n zonnig dagje uit !
Outfitje kan je 's morgens toch ook bepalen anne !?!??
donateur
Idd... dat bevestigd alleen maar mijn vermoeden... er zijn gewoon niet genoeg leuke mannen...
Er zal denk ik voor ieder wat wils zijn...maar ieder zijn/haar voorkeur...
Maar ik ga voor me plezier niet om een modeshow te lopen...
Lekker iedereen zichzelf laten zijn...
Let's have fun !!!!!!!






![[0570] TECHNO](/images/user/92926_2115593.jpg)

![Hans [Tallboy]](/images/user/191064_216586.jpg)




