| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Zei iemand nou dat je dr niet meer in komt als het te druk is??
bovendien opent charly om 12:00 in de deja vu area, dat wil je niet missen
Zo erg hoeft het nou ook weer niet, en het is niet zo spectaculair, maar gewoon gezellig. Ff chekken hoeveel mensen dit jaar weer worden besprongen door bewaking
Uitspraak van !Jenna! op donderdag 27 juli 2006 om 00:34:
Zei iemand nou dat je dr niet meer in komt als het te druk is??
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar ik kan nergens iets vinden er over;
Wie weet of er kluisjes aanwezig zijn?
Uitspraak van Miss Anne op vrijdag 28 juli 2006 om 11:27:
alleen outfit...zoo afhankelijk van het weer zondag
we blijven positief ... ZON ZON ZON ZON !!!!!
voor minder gaan we niet ...
Idd... dat bevestigd alleen maar mijn vermoeden... er zijn gewoon niet genoeg leuke mannen...