Partyflock
 
Forumonderwerp · 867420
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
 
Waarschuw beheerder
zal ongetwijfeld weer een gezellig feestje worden net als de afgelopen jaren!!! maar zorg dat je op tijd komt anders kom je er niet in :p
laat ff weten of je erbij bent :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 17:31:
tulek dan kies je voor free


jah lijkt mij ook ! ! !
Waarschuw beheerder
wie wil nu nog na portugal dan?
 
Waarschuw beheerder
Geef ons maar FF! :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 17:31:
k dan kies je voor free


Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 18:54:
jah lijkt mij ook ! ! !


Uitspraak van Chris:) op donderdag 6 juli 2006 om 20:49:
wie wil nu nog na portugal dan


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 10:32:
Geef ons maar FF!


het lijkt me duidelijk mr emptyman ;) freefestival it is!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 13:25:
het lijkt me duidelijk mr emptyman freefestival it is!!!


The place to be. :no: tegen Portugal.
 
Waarschuw beheerder
nog maar 20 daagjes :woop: :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 09:00:
nog maar 20 daagjes


Ja ik had de hele tijd in mijn hoofd dat het de 20ste was. :$
 
Waarschuw beheerder
Dan heb ik heel wat beters in me hoofd :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:22:
Dan heb ik heel wat beters in me hoofd


Oja.
 
Waarschuw beheerder
:yes:
 
Waarschuw beheerder
Vraagje voor de kenners:

is dit hetzelfde terrein als Defqon?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 09:10:
is dit hetzelfde terrein als Defqon?laatste aanpassing 12 juli 2006 09:56


Nee, het is veel kleiner. Afslag Almere Haven en de borden wijzen zich vanzelf :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 10:21:
Nee, het is veel kleiner. Afslag Almere Haven en de borden wijzen zich vanzelf


Je kan er uiteindelijk zelfs niet meer omheen! :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 15:23:
Je kan er uiteindelijk zelfs niet meer omheen!


als je op de afrit rijd, zie je al grote tenten staan ;) dus dan kan het natulek niet missen :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 09:06:
als je op de afrit rijd, zie je al grote tenten staan dus dan kan het natulek niet missen


Vorig jaar waren we ook met de auto, helemaal de weg kwijt, wij zo vragen ja Free Festival @ een benzine pomp. HUE WAT IS DAT? *doing..... Oké strand genoemd, was daar en daar. Wij rijden, en rijden, helemaal pissed van waar het was, en toen zagen we recht voor ons die dingen. :') Lachen.
 
Waarschuw beheerder
We moeten de zonnendans wel blijven herhalen :D


Hier gaat ie dan: We hebben de Z :cheer: we hebben de O :cheer: we hebben de N :cheer: ZON :cheer:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
is er ook een minimumleeftijd ofzo? zie altijd wel van die kleine kindjes maar voor de rest altijd veel ouderen nmlijk
 
Waarschuw beheerder
geen idee eigelek, zal wel 16 zijn ofzo, maar idd veel ouders nemen hun kinderen mee, ik zeg :no: maja moeten ze zelf weten dat die kids tussen een zooi wappies rondlopen natulek, ik kies er niet voor ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 18:59:
zooi wappies rondlopen


nilis????? :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 03:25:
zooi wappies rondlopen


nope :no: assie-020 :9
 
Waarschuw beheerder
:o
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:54:
is er ook een minimumleeftijd ofzo? zie altijd wel van die kleine kindjes maar voor de rest altijd veel ouderen nmlijk


18 Jaar, daaronder kom je er alleen met begeleiding erin, want 3 jongens rond de 14 vorig jaar, werden eruit gezet.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 10:02:
3 jongens rond de 14 vorig jaar, werden eruit gezet


dus ze waren wel binnengekomen ;) O:)
 
Waarschuw beheerder
oke dankje :) dat word mijn vader heel lief aankijken dus
 
Waarschuw beheerder
zowww dancevalley zit erop.... laat nu maar freefestival komen ;) van mij had het volgende week al mogen zijn :cheer:
 
Waarschuw beheerder
nog een weekie :woop:
Waarschuw beheerder
Volgens mijn berekeningen 2....;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MichelW op zondag 16 juli 2006 om 17:53:
Volgens mijn berekeningen 2....


Waarschuw beheerder
donateur
Aangezien ik nooit op hele grote feesten kom, kan iemand mij ff wat uitleggen:

Kun je daar met de wagen komen en parkeren zonder file leed?
Tussen welke tijden is er veel volk en hoe veel man komt er totaal.
Is het buiten te doen of is de boel overdekt zodat je flitsers nodig hebt als je mooie foto's wilt maken.

Greetz
 
Waarschuw beheerder
donateur
1. parkeren weet ik niet want ik kom met de trein :P

2. zorg dat je er voor half 2 bent want als het te druk is, kom je het terrein niet meer op

3. ik heb daar vorig jaar de Pf-foto's gedaan, dus kijk maar:
https://partyflock.nl/gallery/1511

in de tenten (waar de muziek is) zul je moeten flitsen, maar de meesten komen daar om melig te doen in het gras met een biertje en daar heb je geen flitser voor nodig ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 13:29:
dus ze waren wel binnengekomen


Maar er ook weer snel uit.
Uitspraak van The Bachelor op maandag 17 juli 2006 om 09:56:
Kun je daar met de wagen komen en parkeren zonder file leed?


File leed! Massaal slapen achter het stuur!
Uitspraak van The Bachelor op maandag 17 juli 2006 om 09:56:
Tussen welke tijden is er veel volk en hoe veel man komt er totaal.


Geen idee. 10 Duizend ofzo?
Uitspraak van The Bachelor op maandag 17 juli 2006 om 09:56:
Is het buiten te doen of is de boel overdekt zodat je flitsers nodig hebt als je mooie foto's wilt maken.


Buiten + tenten, de rest zoek je maar uit.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:53:
10 Duizend ofzo?


vorig jaar waren er iets van 9000 geloof ik :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:02:
vorig jaar waren er iets van 9000 geloof ik


Had ik het toch bijna goed, met een gok!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:15:
Had ik het toch bijna goed, met een gok!


verschil van 1000 man.. je zal ze allemaal een drankje moeten geven :9 :roflol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
je zal ze allemaal maar op de foto moeten zetten bedoel je :P


gelukkig had ik een backstage-bandje en was de security heel vriendelijk dus ik mocht daar altijd ff komen uithijgen :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 14:22:
je zal ze allemaal maar op de foto moeten zetten bedoel je


8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
ja daar weet jij alles van he :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 14:22:
je zal ze allemaal maar op de foto moeten zetten bedoel je


gelukkig had ik een backstage-bandje en was de security heel vriendelijk dus ik mocht daar altijd ff komen uithijgen


Goede tip.
Weet iemand hoe je de organisatie kunt bereiken?
info@freefestival.nl doet weinig.
En hun website is nogal karig met info.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:02:
verschil van 1000 man.. je zal ze allemaal een drankje moeten geven


Keröhl... Bíjna goed man!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 17:51:
Keröhl... Bíjna goed man!


:yes: das waar, maar ff zeiken mag altijd natulek :roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 18:20:
das waar, maar ff zeiken mag altijd natulek


Zolang je het maar niet over mij doe, over 2 weken!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 18:28:
Zolang je het maar niet over mij doe, over 2 weken!


nope :no: ik neem 2 euro extra mee voor het toiletbonnetje:p hahaha
Artiest {SHOWLIST artist 45954, 23467}
Waarschuw beheerder
donateur
coole afterparty

count me in jimmy :roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 18:33:
nope ik neem 2 euro extra mee voor het toiletbonnetje hahaha


Oja die toiletbonnen!!! Hahahaha, das wel aardig, ik wil je die 2 euro ook nog wel sponseren, zolang je niet over me heen zeik. :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 09:44:
ik wil je die 2 euro ook nog wel sponseren,


DEAL :respect: :roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 17:12:
ja daar weet jij alles van he


o:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 23:03:
DEAL :respect: :roflol:


Moet je me wel herkennen en aanspreken. :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 17:00:
Moet je me wel herkennen en aanspreken.:p


of jij mij natulek ;) aangezien jij me aanbied o:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 19:03:
of jij mij natulek aangezien jij me aanbied


Nee ik betaal, ik ga toch niet expres jou aanspreken om geld aan jou te betalen! :P
 
Waarschuw beheerder
nog 11 naggies slape;) :cheer: