| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
k dan kies je voor free
jah lijkt mij ook ! ! !
wie wil nu nog na portugal dan
Geef ons maar FF!
als je op de afrit rijd, zie je al grote tenten staan dus dan kan het natulek niet missen
dus ze waren wel binnengekomen
Kun je daar met de wagen komen en parkeren zonder file leed?
Tussen welke tijden is er veel volk en hoe veel man komt er totaal.
Is het buiten te doen of is de boel overdekt zodat je flitsers nodig hebt als je mooie foto's wilt maken.
je zal ze allemaal maar op de foto moeten zetten bedoel je
gelukkig had ik een backstage-bandje en was de security heel vriendelijk dus ik mocht daar altijd ff komen uithijgen