| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
k dan kies je voor free
jah lijkt mij ook ! ! !
wie wil nu nog na portugal dan
Geef ons maar FF!
het lijkt me duidelijk mr emptyman
als je op de afrit rijd, zie je al grote tenten staan dus dan kan het natulek niet missen
Vorig jaar waren we ook met de auto, helemaal de weg kwijt, wij zo vragen ja Free Festival @ een benzine pomp. HUE WAT IS DAT? *doing..... Oké strand genoemd, was daar en daar. Wij rijden, en rijden, helemaal pissed van waar het was, en toen zagen we recht voor ons die dingen.
Aangezien ik nooit op hele grote feesten kom, kan iemand mij ff wat uitleggen:
Kun je daar met de wagen komen en parkeren zonder file leed?
Tussen welke tijden is er veel volk en hoe veel man komt er totaal.
Is het buiten te doen of is de boel overdekt zodat je flitsers nodig hebt als je mooie foto's wilt maken.
Greetz
Kun je daar met de wagen komen en parkeren zonder file leed?
Tussen welke tijden is er veel volk en hoe veel man komt er totaal.
Is het buiten te doen of is de boel overdekt zodat je flitsers nodig hebt als je mooie foto's wilt maken.
Greetz
donateur
1. parkeren weet ik niet want ik kom met de trein 
2. zorg dat je er voor half 2 bent want als het te druk is, kom je het terrein niet meer op
3. ik heb daar vorig jaar de Pf-foto's gedaan, dus kijk maar:
https://partyflock.nl/gallery/1511
in de tenten (waar de muziek is) zul je moeten flitsen, maar de meesten komen daar om melig te doen in het gras met een biertje en daar heb je geen flitser voor nodig
2. zorg dat je er voor half 2 bent want als het te druk is, kom je het terrein niet meer op
3. ik heb daar vorig jaar de Pf-foto's gedaan, dus kijk maar:
https://partyflock.nl/gallery/1511
in de tenten (waar de muziek is) zul je moeten flitsen, maar de meesten komen daar om melig te doen in het gras met een biertje en daar heb je geen flitser voor nodig
dus ze waren wel binnengekomen
Maar er ook weer snel uit.
Kun je daar met de wagen komen en parkeren zonder file leed?
File leed! Massaal slapen achter het stuur!
Tussen welke tijden is er veel volk en hoe veel man komt er totaal.
Geen idee. 10 Duizend ofzo?
Is het buiten te doen of is de boel overdekt zodat je flitsers nodig hebt als je mooie foto's wilt maken.
Buiten + tenten, de rest zoek je maar uit.
je zal ze allemaal maar op de foto moeten zetten bedoel je
gelukkig had ik een backstage-bandje en was de security heel vriendelijk dus ik mocht daar altijd ff komen uithijgen
Goede tip.
Weet iemand hoe je de organisatie kunt bereiken?
info@freefestival.nl doet weinig.
En hun website is nogal karig met info.








